ďťż
Aggro Cal
FALI - Pn maja 22, 2006 7:33 pm " />Ostatnio obilo mi sie o uszy, ze na modo szalal aggro cal. U nas Siewca ostatnio zrobil tym 2 miejsce i jak sam potem stwierdzil to fun dek . Po mimo to dekiem gra sie bardzo przyjemnie. Zaprezentuje swoja dekliste ktora ostatnio namiatam: 4 x Firebolt 4 x Bop 3 x Mystic Enforcer 2 x Seismic Assault 3 x Thougths of Ruin 3 x Life from the loam 4 x Burning Wish 3 x Werebear 1 x Genesis 4 x Loxodon Hierarch 3 x Wild Mongrel 3 x Terravore 2 x Stomping Ground 2 x Forgotten Cave 1 x Barbarian Ring 2 x Tranquil Thicket 1 x Secluded Steppe 1 x Nomad Stadium 1 x Temple Garden 1 x Windswept Heath 2 x Bloodstained Mire 3 x Wooded Foothills 3 x Forest 2 x Mountain 1 x Plains 1 x Sacred Fonudry SB: 1 x Nostalgic Dreams 1 x Life from the Loam 1 x Pyroclasm 1 x Hull Breach 1 x Thoughts of Ruin 1 x Morningtide 1 x Shattering Spree 3 x Kataki War's Wage 3 x Phitnig Needle 2 x Nimble Moongose Po szybkiej ruinie dymamy oppa jakims killem(vora,sloniki,enforcer). Dzieki wishowi mamy sporo odpowiedzi ale ta wersja zrezygnowala z B. Przez to tracimy polowe WB, bobow,terapie,duressy i putrefy. Dek podnosi sie czesto w sytuacjach niemozliwych. Pomimo ostrego naporu jaki prezentuje ma w sobie caly czas kombo assault+loam czyli alternative win condition(czy jak to woli odwrotnie tj. alternative to aggro ). Jezeli ktos ma kontrole meta to polecam ze 2,3 boseiju do side. Niedlugo po dluzej fazie testingu podam MU. M0rw47h - Śr maja 24, 2006 10:40 am " />Po pierwsze, ta wersja nie zrezygnowala z B, bo w a-calu nigdy nie gralo sie z B. Po drugie bosieju jest zbedne, loam generuje dla togow zbyt duzy adv zeby byly w stanie wszystko wykontrowac, a samo kontrowanie loama to porazka, zas jesli chodzi o sticka to matchup nie do przejscia. Po trzecie, gdzie do jasnej cholery sa terravory?! Po eeee czwarte... czemu tylko jeden ring? dziemion - Cz maja 25, 2006 1:59 pm " />tylko 2 assaulty... ta karta wygrywa duuuzo gier, w niektorych matchupach robi wiele wiecje niz napor... dalej, masz 3 loamy a tylko 5 cyclandow w decku, loam po fecza nie generuje ci takiego card advtg jak z cyclandami, tutaj MUSI byc 8 cyclanow, ogolnie landow jets za malo, w takim buildzie zcesto musisz wystawiac cyclandy aby meic mane, a jets to marnowaniem drawu i strata tempa... a i jeszcze jedno, bez helixow z naporami jak boros jest mietko bo slon sam gry nie wygra i ostatnia rzecz, bez instantowaego hate na artefakty-najlepiej artifact mutation nie ma szans z chantem, oraz jets cienko z affa edit; widze, ze masz katakich na affe, ale art removal bylby skuteczniejszy, bo karci tez chanta i borasa na cepach FALI - Cz maja 25, 2006 2:29 pm " /> ">tylko 2 assaulty... ta karta wygrywa duuuzo gier, w niektorych matchupach robi wiele wiecje niz napor... W zwyklym calu z pewnoscia ale tutaj 2 to optymalna ilosc. ">a tylko 5 cyclandow w decku, loam po fecza nie generuje ci takiego card advtg jak z cyclandami, tutaj MUSI byc 8 cyclanow I tu sie z toba zgodze. Ale tylko mi jeszcze powiedz w jakich ilosciach widzisz to?? 3 tikety,3 cavy, 2 steppy?? ">a i jeszcze jedno, bez helixow z naporami jak boros jest mietko bo slon sam gry nie wygra Tylko gdzie ty chcesz znalezc miejsce na to?? Za firebolty?? ">edit; widze, ze masz katakich na affe, ale art removal bylby skuteczniejszy, bo karci tez chanta i borasa na cepach Tez do tego doszedlem. Imho zamiast katakich 3 mutacje na SB. dziemion - Cz maja 25, 2006 3:08 pm " />friggo, affa, wchodzi na nie dzialajacy assault i jets gg, wystarczajacy powod, aby grac na 3. w porownaniu z moja wersja, jak i wersjami japoncow grasz na za duzo kritow, przez co obcieles landy i helixy. a co do cyclandow to tylko G i R, W jets tylko splashem i pchanie cyclandow w tym kolorze jets bez sensu. Siewca_Wiatru - Pt maja 26, 2006 2:22 pm " />2 Barbarian Ring 4 Birds of Paradise 3 Burning Wish 3 Firebolt 2 Forest 4 Forgotten Cave 1 Genesis 3 Life from the Loam 2 Lightning Helix 4 Loxodon Hierarch 3 Mountain 2 Mystic Enforcer 2 Seismic Assault 4 Stomping Ground 2 Temple Garden 3 Terravore 3 Thoughts of Ruin 4 Tranquil Thicket 3 Werebear 3 Wild Mongrel 4 Wooded Foothills Sideboard 3 Artifact Mutation 1 Hull Breach 2 Kataki, War's Wage 4 Nimble Mongoose 1 Life from the Loam 1 Morningtide 1 Pyroclasm 1 Thoughts of Ruin Moja wersja z tamtego eventu. Said hmm sie nienadaje na wieksze eventy byl metowy Znaczy zmienilbym -4xmangusta -1hull breach +4seedtime +1shattering spree. I nie uwazam 3 assaltow za koniecznosc 2 sa imho optymalne wprawdzie iori gral na 3 ale ostatnio pojawily sie wersje ktore w ogole nie graly na assalty kwestia zlozenia decku bart19134 - Wt maja 30, 2006 1:58 pm " />Hmmm jedno mnie zastanawia czy wersja agrro nie ma troche słabo z kontrolami?? no np z takim czantem:) Misiiiiek - Wt cze 20, 2006 9:26 pm " />NApewno ma słabiej niż normalny CAL - brak confidantów, terapi, ew.duressów i mniej drawu; ale jeżeli dosatjesz 1 tura bopa to narzucasz tempo, wstwiasz kolesi i jazda ... jeżeli masz wolną ręke to opp wkontrowuje ci kluczowe spelle a ty liczysz na top deck - a to oznacza ssanie! dziemion - Śr cze 21, 2006 7:13 am " />slaby matchup z kontrolami da sie obejsc, jak meta jest kontrolne a mniej naporowe po prostu zamiast bialego wskakuje czarny dajacy mainowe therapie+putrefy, oraz craniala i echo pod wishem i ew coffin purge na side. oslabiamy tym samym matchup z borosem, friggo dzieki coffin purgom mamy mniej wiecej tak samo, ale z togiem i chantem jest o niebo lepiej. R2D2 - Cz lip 13, 2006 9:20 pm " />Oto zapdejtowany spis aggro ALa właściwie. 4 Birds of Paradise 4 Werebear 4 Wild Mongrel 4 Terravore 2 Loxodon Hierarch 3 Seismic Assault 4 Lightning Helix 3 Thoughts of Ruin 3 Life from the Loam 4 Burning Wish 4 Tranquil Thicket 4 Forgotten Cave 4 Wooded Foothills 2 Windswept Heath 1 Sacred Foundry 2 Stomping Ground 1 Temple Garden 1 Barbarian Ring 1 Nantuko Monastery 2 Forest 2 Mountain 1 Plains SB: 1 Life from the Loam SB: 1 Thoughts of Ruin SB: 1 Hull Breach SB: 1 Shattering Spree SB: 1 Morningtide SB: 1 Nostalgic Dreams SB: 1 Pyroclasm SB: 4 Naturalize SB: 4 Pithing Needle Werebear po prostu jest grany i pasuje do tego decka jak ulał. W mainie możnaby zrobić kilka zmian, głównie dopasowywując się pod meta. Dołożyć czy to więcej słoni, czy też więcej burnu. W SB niezmienialne są tylko 2 ew 3 rzeczy. Loamka, Ruinka i Igły. dziemion - Pt lip 14, 2006 5:35 am " />szczepan co do wersji z czarnym to gralem troche nia irl, ale sie skonczylo, bo spzredalem;p co do spostrzezen w tej wersji: z borosem bez sloni i helixow jest ciezko, ale za to dzieki mainowym therapiom i putrefom i duresssowi, sidowym echu i cranialu pod wishem poprawia sie wiele matchupow jak tog i chant, ktore ta wersja jechalem zwykle do zera. moje podsumuwujace spostrzezenie na kontrolne meta z chantami i togami lepiej z czarnym na borosowe lepiej z bialym(na inne dekci niz boros ten bialy jest rownie dobzre zastepowany discardem i removalem) i podrzuce wam taki jeden fajny pomysl do pzretestowania, jak chcecie grac z W i polepszyc matchup z kontrolami zobaczcie jak fajnie dzialaja sidowe chanty, u mnie na toga/chanta przeforsowywujac ruine/assaulta dzialaly swietnie-wytapowywaly i wyciagaly kontry co w RGW aggro calu bylo bardzo wazne. |
||||||