ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
[Ext]Beacon Opposition
PASEK - Śr sty 31, 2007 5:45 pm " />Deck ten po raz pierwszy zrobił coś na PTQ, ostatnio całkiem dobrze radzi sobie na MTGO. Carl Hendrix 2nd Place - Oklahoma - Oklahoma City - 1/13 Main Deck 60 cards 1 Pendelhaven 10 Forest 4 Breeding Pool 3 Wooded Foothills 2 Windswept Heath 20 land 4 Llanowar Elves 4 Birds of Paradise 4 Wirewood Symbiote 4 Coiling Oracle 2 Scryb Ranger 4 Wood Elves 2 Eternal Witness 3 Spectral Force 27 creatures 3 Umezawa's Jitte 3 Static Orb 4 Beacon of Creation 3 Opposition 13 other spells SB: 3 Spell Snare 3 Krosan Grip 4 Stifle 3 Tormod's Crypt 2 Voidslime 15 sideboard cards smiechan - Śr sty 31, 2007 10:05 pm " />Karty do wstawienia po szybkich przemyśleniach i kilku grach testowych: Pendelhaven Elder - 18 kreatur w decku + wszystkie insekty (a za każdym użyciem Beaconu jest ich od 3 do 6) są 1/1 - ten potworek może służyć jako finisher (podwajając power naszych critów o połowę), ratuje przed pyroclasmem. Coat of Arms - na stole są albo elfy, albo insekty, zatapować przeciwnika w jego eot, dorzucić coata, i nagle z naszych drobnych szaraczków 1/1 robią się kutacze 5/5. Pytanie za co to wrzucić... No i tu właśnie mam problem Kandydatami w pierwszej kolejności jest voidslime - za wolny jak na początek gry, a później (w założeniu) mamy kontrolę nad stołem. Sihill - Śr sty 31, 2007 11:43 pm " />pytanie: czy ten deck nie ma problemow z drawem? czy po prostu od pewnej tury nie lecimy na topdeckach? bo ja tu nie widze tempa jak w gobbo, borosie czy affce i raczej stabilnosc drawu pownna w tym combo/kontrolce zaistniec bialy0021 - Cz lut 01, 2007 2:52 am " /> ">pytanie: czy ten deck nie ma problemow z drawem? czy po prostu od pewnej tury nie lecimy na topdeckach? symbiota + oracle do tego jest porzadny odsys landow, wiec nie jest zle zazwyczaj. gralem z tym malo, ale z tego co widzialem nie ma z tym problemow raczej. problemem natomiast moze okazac sie szybkie usuniecie manodajek (sporo ich jest, wiec to nie takie latwe) bo przy takiej ilosci lando bez nich nie trudno o screw. stw - Pt lut 02, 2007 8:52 am " />A możeby dodać tutaj 1-2 Blinkmoth Welle zeby można się było kombić ze static orbem? Sihill - Śr lut 07, 2007 2:28 pm " />skoncem orba tapujesz opozycja i tez jest git... ale fakt faktem, jakby opozycja nie doszla... 1-2 by w sumie sie przydaly takze na no-sticka Rogal - Wt lut 13, 2007 4:42 pm " />Jak dla mnie to ta talia wrzeszczy o Sensei's Divining Top. Przy tych wszystkich Wood Elfach, fetchach i Bekonach z Jajka... Kreacji nie trudno ustawić sobie to czego nam trzeba. W aktualnej konstrukcji talii brakuje stabilności. 4x Sensei to dla mnie pierwszy krok w rekonstrukcji tej talii. |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||