ďťż
[EXT]UB Reanimator\Niv-Mizzet Reanimator



Miko - Pn lis 07, 2005 8:15 pm
" />Okazuje się, że deck wcale nie umarł, a nawet potrafi skarcić niejeden tier 1 deck...

Mana Base [21 landów]
4 Island
4 Swamp
4 Watery Grave
4 Underground River
1 Bloodstained Mire
4 Polluted Delta
Disrupt:
2 Cabal Therapy
4 Duress
Mięsko:
3 Akroma, Angel of Wrath
2 Razia, Boros Archangel
2 Verdant Force
1 Phantom Nishoba
Draw/Discard:
4 Careful Study
4 Breakthrough
3 Ideas Unbound
4 Putrid Imp
2 Sickening Dreams
Reanimacja:
4 Stitch Together
4 Life/Death

SB: 1 Phantom Nishoba
SB: 1 Grinning Demon
SB: 1 Yukora, the Prisoner
SB: 2 Engineered Plague
SB: 2 Echoing Truth
SB: 2 Pithing Needle
SB: 2 Cranial Extraction
SB: 3 Smother
SB: 1 Sickening Dreams

Deck po rotacji stracił nieco ze swojego tempa, reanimacja jest średnio 1-2 tury później. Nie mniej jednak zdarzają się 2-turowe krowy, 3-4 tura to już raczej norma. Zapraszam do dyskusji... (karty otaguje potem)

NIV-MIZZET Reanimator:

N-M reanimator by Alan "Siewca Wiatru"
2 Arcanis the Omnipotent
1 Bloodstained Mire
4 Careful Study
2 Cephalid Coliseum
3 Chrome Mox
4 Curiosity
3 Duress
2 Echoing Truth
2 Fact or Fiction
1 Flooded Strand
4 Goryo's Vengeance
4 Island
1 Minamo, School at Water's Edge
4 Niv-Mizzet, the Firemind
2 Polluted Delta
4 Remand
2 Seat of the Synod
3 Serum Visions
1 Steam Vents
2 Swamp
4 Thirst for Knowledge
1 Underground River
4 Watery Grave

Sideboard
1 Boseiju, Who Shelters All
3 Divert
1 Duress
2 Echoing Truth
1 Fact or Fiction
4 Leyline of the Void
3 Smother

Niz-Mizzet by Patryk "Stw" Skut

2 Arcanis the Omnipotent
1 Bloodstained Mire
4 Careful Study
2 Cephalid Coliseum
3 Chrome Mox
4 Curiosity
4 Duress
1 Echoing Truth
2 Fact or Fiction
1 Flooded Strand
4 Island
4 Niv-Mizzet, the Firemind
2 Polluted Delta
3 Remand
2 Muddle the Mixture
2 Seat of the Synod
2 Serum Visions
1 Hallowed Fountain
1 Godless shrine
2 Swamp
4 Thirst for Knowledge

Sideboard:

2 Disenchant
3 Divert
3 Kataki, War's Wage
3 Smother
4 Leyline of the Void

Wersja by k9burn ( spis z Modo )

1 Bloodstained Mire
1 Flooded Strand
2 Polluted Delta
4 Island
1 Minamo, School at Water's Edge
1 Steam Vents
2 Swamp
1 Underground River
4 Watery Grave
2 Seat of the Synod
2 Cephalid Coliseum
3 Chrome Mox
2 Arcanis the Omnipotent
4 Niv-Mizzet, the Firemind
4 Goryo's Vengeance
4 Curiosity
3 Duress
2 Echoing Truth
4 Remand
4 Careful Study
3 Serum Visions
4 Thirst for Knowledge
2 Fact or Fiction

Sideboard:

1 Boseiju, Who Shelters All
3 Divert
1 Duress
2 Echoing Truth
1 Fact or Fiction
4 Leyline of the Void
3 Smother




szefo - Pn lis 07, 2005 8:39 pm
" />a jednak jednak:D:) ja gralbym jednak na mental note,moze troche przypadkowo,ale imo lepsze niz breakthrough.sklad ludkow naporowych zalezny od meta,ale ja i tak raczej na 4 bym gral,reszty nawet nie wiem,moze rorix. hm ciekawy sajd,gosc wierzy w swoj potezny(no jednak i tak ryzykowny dociag)ale i tak bardzo mi sie podoba.

pozdrawiam;)



_Kkeldorn_ - Wt lis 08, 2005 1:06 pm
" />Od Rorixa lepsza jest Razia jednak Ja nie wiem czy nie skusiłbym się na sidowego Sundering Titana bo całkiem fajnie działa na duale i w ogóle...



szefo - Wt lis 08, 2005 2:30 pm
" />hm,no tak moxy must be in,ale z thirstami chyba przesadziles=> za drogie,tylko 2 karty na grev,to nie to.hm,masz racje razia lepsza,a co do titanow to tez wcale nie jest glupi pomyslmysle ze w ilosci 2 na side,nawet biorac pod uwage popularnosc nowych duali,moze nawet do main?zalezy od meta chyba,ale moze sie sprawdzac.




lynx - Wt lis 08, 2005 4:46 pm
" />Hmm, a według mnie jeśli Reanimator w obecnym extended to tylko na smokach. No, może nie tylko, ale wersja ze smokami jest chyba lepsza. Jednak nie ma to jak reanimacja Bladewing the Risen'a i od razu wstawienie innego bydlaka. Ostatnio nawet dodałem Bladewing's Thrall i mam 3 w jednym W tej wersji zaś brakuje mi (i to BARDZO) Buried Alive. No i IMO trochę za mało tu reanimacji (zaznaczam, że taką wersją nigdy nie grałem, więc mogę się mylić).



ironworks - Wt lis 08, 2005 4:56 pm
" />1. Zastanówmy się nad sensem tego decka. 45% deckó ma mainowe wretvhe lub discrd. Rdw dysponuje takim demeagem, że zabija nawet wrzuconego potwora. Madness, tog, sceptrchant załatwiają grę discardem. Tooth ma peacy, amienie i tempo podobne do reanimatora. Widziałem próbę gry tym deckeim ale wygrywają praktycznei tylko podejścia z moxem i deathem ( stich nei zawsze dopakowuje thresha). Szczerze mówiąc trudno znaleźć dobry metchup dla tego ecka.



Miko - Wt lis 08, 2005 9:13 pm
" />To dodam tylko, że deck jest zaczerpnięty z magic-league i troche go edytowałem pod swoje widzi mi się...

Gralem tym na razie jakieś 50 gier <za mało zeby powiedziec ze mam ograne matchupy czy cokolwiek, ale widze co i jak tu dziala i widzialem co leżało zbędnie na ręce...>

Na początku grałem na moxach, ale one jednak nie są potrzebne. To już nie ten reanimek gdzie z 90% kart ma CC = 1 mana... Przewaznie moxa discardowalem pod studia/breakthrough. Co do Buried Alive - było IMO za wolne (no z moxami moze jest ok, ale nie zawsze są 2 landy + mox na rece, ale to i tak ma strasznie duze CC, to cala tura w plecy podczas ktorej nie mozna nic innego zrobic).

Co do wersji z PT:
Mental Noty wydawaly mi się zbyt losowe, krity do reanimacji kazdy daje jakie lubi, zaleznie od meta <chociaz utarło się już że jest ich 8-max10>
Terapie - na początku były 4, ale łapie się na tym że często nie wiem w co celować <bo nowe meta, masa rogue decków, splashowanie kilku kolorów w każdy deck itd, zazwyczaj dopiero po 1 grze wiem z czym gram... Poza tym przewaznie nie ma z czego odpalic flashbacka <chociaz tam są dodatkowo hapless researchery, wiec tam akurat moze i jest...> duress wydał mi się po prostu pewniejszy.
Co do SB:
Ghastly demise rzeczywiscie lepszy od smutków, petradony to taki tech, mozna tez kombinowac z tytanem.

Ironworks - rdw raczej nie zabije akromy, ani verdant force'a, a tylko raz do tej pory zdarzylo mi sie ze spalil nishobę na tyle, że zostaly na niej 2 countery... poza tym
">Madness, tog, sceptrchant załatwiają grę discardem. chyba chodziło ci o kontry? Wcale nie są takie straszne, my tez mamy troche dsruptu w postaci dresów i terapii wlasnie.

Szefo - dociąg rzeczywiscie jest wielki, breakthrough pozwalają nam szukac kluczowych kart po szybkim pozbyciu się ręki <zazwyczaj reanimacji ;p>.

Na techy jak berlo z F&I są igły i echoing truthy na sb, na napory są plagi + sickening dreamsy i smutki<te ghastly demise rzeczywiscie lepiej tutaj siedzą>. Grinning Demon i Yukora to takie byczki które mozna zagrac bez reanimacji, przydaja sie w grze z kontrolkami.



SkowerFR - Śr lis 09, 2005 8:50 pm
" />Ja bym proponował zastosowac na side symbiotic wurm'y, sa bardzo dobre na mass removal opponenta.
Grałbym też na komplecie therapi (sporo kontrol powstało). Skoro therapie to i hapless researcher'y.
IMO moim zdaniem mental note lepsze od Ideas Unbound, mental wrzuca natychmiast 2 karty na grave, a nie z końcem - to ważne bo stitch together potrzebuje tresholda i w tej samej turze możemy wrzucić mentala i stitch'a. Ideas Unbound nie daje nam tej możliwości.



Revan - Cz lis 10, 2005 10:27 am
" />Hmm, wydaje mi sie ze 8 sztuk reanimacji to troche malo... W swojej wersji gram jeszcze na 2 sztukach Zombify. Natomiast zamiast breakthrough uzywam Tolarian Winds, daja dosc potezny draw, imo duzo lepszy od braekthroug, zazwyczaj ok 4-6 kart za 2 mana + zrzucenie z reki paru rzeczy to jest to co lubimy....



Miko - Cz lis 10, 2005 2:43 pm
" />Revan - tolarian windsy zwlaszcza lubimy rzucac z pusta ręką,wtedy to jest to!

Breakthrough dokopiesz sie do tego co jest ci potrzebne zawsze... od windsow wolalbym juz te mental noty...



Chmiela - Cz lis 10, 2005 7:30 pm
" />mnie sie ten deck osobisce nie za badzo podoba jakis taki wolnawy tym bardziej jak to sie te decki teraz ksztaltuja ze bedzie duuuzo krowiakow ktore da sie szybko wystawic i wtedy to nas tylko ratuje ja wiem jakies polacznie akromy + jakis enchant creature co lifa daje ... i pytanko czy ten deck radzi sobie z jakim kolwiek rodzajem kontroli bo pamietam ze w starym excie to reanimek mial problemy z kontrolami a teraz jego wolniejsza wersja to juz chyba wymiekowywuje



Saise - Cz lis 10, 2005 7:35 pm
" />Deckiem osobiscie nie gralem, ale WG Toolboxem grałem już dość razy z nim by coś o nim powiedzieć. A wiec po pierwsze - znacznie stracil na tępie. Nieraz udawalo mi sie miec wiekszego krita niz Akrome za pomocą Cloaków - Mieczy. Dodatkowo WIng Shardy i jakikolwiek Sacrificoremoval konczy ten deck niemilosiernie... Ogolnie nie zachwyciles sie nim, a stary reanimator bywał błyskawiczny.



DarK AngeL - N lis 27, 2005 12:33 pm
" />Testuje chrom moxy o powiem że nie są złe ale tak kluczowe jak w odle ext też nei są. W old ext reanimatorem wszystko wygrywałem:D.
Proponuje dorzucić jeszcze coś do wrzucanoa stworów ,bo bez Vampirów nie zawesze wlazi(mimo dociąg)



Dark Mroova - N lis 27, 2005 1:55 pm
" />
">2/3x Petradon - dlaczego na nim ? Po pierwsze ja mam takie meta, że syci (Astral, Balancing, Tog, będzie jeszcze Tooth). Po drugie : jeżeli wejdzie w drugiej turze (bardzo często się to zdarza) to przeciwnik musi budowac mana base od nowa !

I to jest święta racja. Sam jako sparring patner Badylaka wiem o czym gada. Tak drugoturowy Petradon puszczony Rockowi, Astralowi, Tingsowi lub Ux kontroli (o ile nie spotkamy się z kontrą) wygrywa w 90% grę, albo znacznie przechyla szalę zwycięstwa na naszą stronę


">A co do mana base. Osobiście gram na 7x Fetchach żeby nabijac trescha (wiem że duży pain) i zrezygnowałem z duali. I tak mamy bardzo stabilny mana base a duale byłyby kolejnym painem !

Mimo wszystko grałbym na jednym dualu. Jeżeli nie masz first turn dropa, a masz fecza to czemu nie miałbyś małym painem zabezpieczyć mb przed destabilizacją Wtedy też można grać nawet na 3/4 artifuckt landy pod thirsta

No i jak z removalem? sickening dreamsy? ghastly demise ? A może nieśmiertelny smother ? Co o tym myślicie?

A co do glimpsów to amerykanie grają na komplecie i podobno działają -__-'



M0rw47h - N lis 27, 2005 1:58 pm
" />Nie lepszy byłby sundering titan?
Mimo wszystko petradon po boomerangu, removalu czy innym bounce oddaje te landy, zaś tytan pożera następne



Dark Mroova - N lis 27, 2005 1:59 pm
" />Chyba nie, bo niszczy też nasze landy. Z tego względu mógłby znaleźć miejsce w sidzie, ale jak mamy petradony to już chyba nie jest potrzebny



Pontifex - Pn lis 28, 2005 3:18 pm
" />Reanimator ma ciężko z MBC? Taak, ale tylko wersja UB.. bo BR na smoczym combie bardzo skutecznie zabija biedne MBC, poza tym utrudnia mu życie discardem, ostatecznie wishuje się po echo czy coś innego (choć MBC też ma echo xD które, jak wszyscy wiemy karci)- a te 4 terapie i 4 duressy koniecznie muszą być w obu wersjach.
Czy jeśli defense grid by nie wystarczył, to mozna dodać Boseiju?



Dark Mroova - Wt lis 29, 2005 4:30 pm
" />Co do boseiju to raczej mi się to niepodoba:

1. Kolejne żródło i tak byczego painu
2. Daje bezkolorową manę co w tym decku jest ważne
3. Ile slotów by zajął boseiju?



SkowerFR - Wt lis 29, 2005 5:09 pm
" />Ja ostatnimi casy testuje taką wersję reanimka:

4 Akroma, Angel of Wrath
2 Razia, Boros Archangel
2 Phantom Nishoba
3 Cabal Therapy
3 Duress
4 Putrid Imp
3 Hapless Researcher
2 Serum Visions
4 Mental Note(przypadkowy niestety, ale dobrze produkuje tresholda i cc tylko U)
4 Careful Study
4 Life / Death
4 Stitch Together
4 Cephalid Coliseum(bardzo pozytywnie działa, przefiltrowywuje ręke, szuka potrzebych kart)
4 Polluted Delta
2 Bloodstained Mire
1 Flooded Strand
2 Watery Grave
3 Island
3 Swamp
2 Underground River

SB: 3 Ghastly Demise(IMO lepszy od smothera bo cc B)
SB: 2 Echoing Truth
SB: 3 Symbiotic Wurm(na mass removal i decki z dużą ilościa removalu)
SB: 4 Petradon
SB: 2 Phantom Nishoba
SB: 1 Duress

Deck sprawuje się bardzo dobrze, nie ma problemu z tresholdem, tępo też jest dobre.



Chmiela - So gru 10, 2005 3:50 pm
" />a ja widzialem elemental biding'a wyglada o tak:
4 Flame-Kin Zealot
4 Living Hive
1 Silvos, Rogue Elemental
3 Stinkweed Imp
3 Thorn Elemental

4 Cabal Ritual
4 Careful Study
4 Chrome Mox
4 Ideas Unbound
4 Mental Note
4 Patriarch's Bidding
3 Sleight of Hand
2 Twilight's Call

4 Cephalid Coliseum
3 Flooded Strand
3 Island
3 Polluted Delta
3 Watery Grave

wim ze jest troche ciapkowaty xD ale w sumie reanimatorek (zwykly) rowniez nie osiaga jakis rewelacyjnych wynikow i wydaje mi sie ze przy biernosci przeciwnika (rotfl) potrafi zabic szybciej niz zwykly reanimator

poza tym jako jeden z 2 deckow w extcie potrafi zabic w 2 turze

oddaje go pod dyskusje



SkowerFR - So gru 10, 2005 3:53 pm
" />Moxy w new ext reanimatorze nie są potrzebne, ponieważ by weszła pierwsza turowa akroma/petredon itp. musimy mieć dwa moxy i landa na ręce czyli prawie nie mozliwe, najczęściej wchodzi 2 - 3 turowa krita z grave'a z moxami lub bez. Dodatkowo moxy nam niszcza tresholda, którego bardzo potrzebujemy.



Markus - Wt gru 13, 2005 11:01 am
" />Muszę przyznać, że nie testowałem jeszcze tego decku ale wkrótce to naprawię , tymczasem chciałbym dodać kilka swoich uwag:
- Co z Glimpse the Unthinkable? Badylak wspomniał o nich już kilkakrotnie, ktoś powiedział że sycą w US, imo ta karta idealnie pasuje do tego decku - jest o wiele lepsza od Tolarian Winds, pytanie tylko czy jest lepsza od Mental Note? Napełnia lepiej grób ale ma CMC=2. Z moxami jednak chyba mogłaby szybko zrobić tresha i zadziałać jednoczesnie jak buried alive, na którym raczej nie warto grać.
- Trafnie zauważył ktoś, że Phantom Nishoba jest raczej słaba na obecne meta. Sugerowałbym wrzucenie 2-3 sztuk na side - mogą sycić jedynie na borosa. Dobrym pomysłem jest też chyba Petradon.
Podsumowując myślę, że deck ma spory potencjał ale więcej postaram się dodać po konkretnych testach



Dark Mroova - Wt gru 13, 2005 12:26 pm
" />
"> Co z Glimpse the Unthinkable? Badylak wspomniał o nich już kilkakrotnie, ktoś powiedział że sycą w US, imo ta karta idealnie pasuje do tego decku - jest o wiele lepsza od Tolarian Winds, pytanie tylko czy jest lepsza od Mental Note? Napełnia lepiej grób ale ma CMC=2. Z moxami jednak chyba mogłaby szybko zrobić tresha i zadziałać jednoczesnie jak buried alive, na którym raczej nie warto grać.

No ja bym grał i na notach i na glimpsach (4 + 2) . glimpsy są też dobre do walenia w oppa w bardzo długich grach (w desire xD).


">- Trafnie zauważył ktoś, że Phantom Nishoba jest raczej słaba na obecne meta. Sugerowałbym wrzucenie 2-3 sztuk na side - mogą sycić jedynie na borosa. Dobrym pomysłem jest też chyba Petradon.

Wreszcie ktoś mnie docenił . Są za wolne. Niby Petradony też nie mają haste, ale opóźniają oppa o dwie tury więc i tak tempo jest znacznie po naszej stronie. Taki petradon przeciwko kontroli znaczćnie zwiększ nasze szanse.



Chmiela - Pt gru 16, 2005 9:13 am
" />a chcialbym przedstawic innego jeszcze decka ktory choc nei jest reanimatorem (ktory nazywa sie tak z sentymentu lepiej by bylo stich/death ) ale ma karty reanimujace i znacznie szybsze tempo od zwyklego reanimka zwany pod nazwa cephalid's breakfast

3 Steelshaper's Gift
3 Living Wish
1 Dragon Breath
1 Dragon Shadow
1 Sutured Ghoul
4 Stitch Together
3 Hunted Horror
2 Krosan Reclamation
3 Dark Confidant
3 Serum Visions
3 Cephalid Illusionist
2 Lightning Greaves
4 Shuko
2 Underground River
4 Chrome Mox
4 City of Brass
4 Forbidden Orchard
4 Tendo Ice Bridge
3 Careful Study
2 Life / Death
1 Brushland
3 Tolarian Winds
1 Cabal Therapy
SB: 2 Echoing Truth
SB: 2 Blinkmoth Well
SB: 1 Flaring Pain
SB: 3 Pyroclasm
SB: 2 Viridian Shaman
SB: 2 Naturalize
SB: 2 Moment's Peace
SB: 1 Cephalid Illusionist

super tempo rozlozcie go sobie z 10 razy przynajmniej w 5 razach bedzie 4 turowy kill co nie znaczy ze w pozostalych razach bedzie pozniej bo powiedzmy w trzech bedzie w trzeciej a moze uda sie nawet w drugiej przekladowy mecz

1 tura:
mox ==> cokolwiek
land obojetnie jaki
cephalid illusionist
2 tura:
land
shuko
stitch
gg

deck ma problem z kontrolami i z dzidami poza tym jest cool



nyrlathotep - Pt sty 27, 2006 6:55 pm
" />mam pytanie - co do side na MBC ? brakuje mi pomysłów, a kolega mnie tym dręczy w piątkowe wieczory zwłaszcza jak nie wyrzuce mu Cranial Extraction zaczyna robić się ciężko ... jakies propozycje?



Warmonger - Pt sty 27, 2006 7:01 pm
" />
">Trafnie zauważył ktoś, że Phantom Nishoba jest raczej słaba na obecne meta
IMO Nishoba całkiem sprawnie dyma Ichorida jako stabilne i niemal niezniszczalne źrodło życia. Choć nie da się ukryć, że Akroma działa niemal równie dobrze.



Edwin - So sty 28, 2006 7:54 am
" />nyrlathotep: z mbc masz faktycznie dość ciężko. Przede wszystkim discard: albo ty jego zdicardujesz, albo on ciebie(lol) (spróbuj znaleźć miejsce w decku bocznym na jakiś dodadkowe distressy lub wrench mindy, przydadzą się też w grach z innymi kontrolkami). A po drugie: szybka akroma i módl się . Może to i niezbyt odkrywcze, ale chyba nic lepszego nie wymyślisz .
Aha, pamiętaj żeby nigdy nie wystawiać akromy samotnie, bo dostanie edyktem i po sprawie (putin imp w tym wypadku kaaarci ).

">zwłaszcza jak nie wyrzuce mu Cranial Extraction zaczyna robić się ciężko ...
Jak dostaniesz echem to dopiero zobaczysz co to znaczy ciężko .



$uchy - Pn maja 22, 2006 3:07 pm
" />no dwa razy grałem przeciwko i musze przyznać że deck mi sie spodobał. niv + curiosity, całkiem możliwy 3rd turn killer ! ! !
popieram Faliego - czekam na deckliste ! ! !



siepacz - Pn maja 22, 2006 4:28 pm
" />Deck ma 2 podstawowe problemy:
- tylko 1 spell do reanimacji
- składa się po Leyline od strony przeciwnika
O ile te pierwsze nie jest az tak wielkim problemem (deck jest typowa kontrola, tylko zabija szybciej jak nie podejdzie, bez problemu wchodzi hardcast) to na problem drugi rozwiazania nie ma (procz hardcasta, ale te 3 dziury i 4 remandy do obrony mizzeta raczej nie wystarcza.

Aha, 2 sprawy, po pierwsze, uporzadkuj i otaguj deckliste. Po drugie, nie wjeżdżaj na modów, że nie raczyli spełnić twej prośby w ciągu godziny, bo dość prawdopodobne jest, że żadnego nie było wtedy na forum...



bombay - Pn maja 22, 2006 4:49 pm
" />
">Kilka razy wspomniano tu podczas dyskusji o reanimatorze na dragonach

">Może ktoś zapodać przykładowym spisem??
prosze :]

4 Chrome Mox
4 Goryo's Vengeance
2 Read the Runes
4 Kokusho, the Evening Star
4 Yosei, the Morning Star
4 Bladewing the Risen
4 Buried Alive
4 Careful Study
4 Patriarch's Bidding
4 Serum Visions
5 Island
1 Swamp
4 Polluted Delta
2 Watery Grave
4 Underground River
2 Boseiju, Who Shelters All
SB: 4 Echoing Truth
SB: 1 Read the Runes
SB: 4 Stifle
SB: 3 Footsteps of the Goryo
SB: 1 Boseiju, Who Shelters All
SB: 2 Miren, the Moaning Well
4 Thirst for Knowledge

Bardzo mily w obsludze deck:] swojego czasu kutalem nim pare deckow z tier1

edit: Sec Kicpri. W jaki sposob to forum jest gorsze?



siepacz - Pn maja 22, 2006 5:59 pm
" />
">c) siepaczu drogi z pewnoscia umknely ci 2 truthy z maina tudziez 1 z saidu a jezeli nie to wyobraz sobie ze maja mistyczna umiejetnosc wrocenia z koncem tury leyline [(wow) ironia mode]

Przyznam się, że sidowe truthy przeoczyłem i biję się w pierś. Boję się tylko, że na głównego użytkownika Voidów (przynajmniej w Polsce, na MODO nie gram, więc meta i techów stamtąd nie gram) czyli toga, może to nie wystarczyć ze względu na kontry, choć w sumie są duressy. hmm, dobra, nie jest tak źle



Dragosani - Cz sty 25, 2007 1:39 pm
" />a co myślicie o Scion of the Ur-Dragon do wersji ze smokami? idziemy po Bladewinga i wyciągamy kolejnego smoka - to tak działa na przykład?

(prosze jednoczesnie niech ktoś mi przypomni jak robiło się odnośnik do obrazu karty ;p )



Ven - Pt maja 18, 2007 2:03 pm
" />Osobiście uważam, że Reanimator został niesłusznie zapomniany w typie Extend. To nadal baaaaaaardzo dobry i szybki deck. Przedstawię mój zestaw (ten jeszcze nie testowany) pod wersją "Anger Bolas"- kwestia 3 kart.

4 Putrid Imp
4 Careful Study
2 Magus of the Bazaar

4 Stinkweed Imp
2 Golgari Grave-Troll
2 Life from the loam

2 Anger

4 Stitch Together
3 Life // Death
3 Dread Return

2 Chrome Mox
1 Tolarian Winds

1 Nicol Bolas
1 Akroma, Angel of Wrath
3 Reya Dawnbringer
1 Bringer of the Black Dawn
2 Phantom Nishoba
1 Avatar of Woe

2 Swamp
1 Island
1 Blood Crypt
1 Godless Shrine
1 Cephalid Colosseum
2 Overgrown Tomb
2 Watery Grave
4 Polluted Delta
4 Bloodstained Mire

Sideboard-------
3 Numot, the Devastator
3 Platinium Angel
3 Oros, the Avenger
1 Phantom Nishoba
4 Cabal Therapy
1 ???

Na czym polega deck - najlepiej pierwszo turowy discard jak carefoul study czy putrid imp. Dredge i stickiem w drugiej coś mocnego. Ewentualnie dredgem. Po cóż Bolas? Gdyż jak podejdzie w pierwszej turze z Angerem w grobie to przeciwnik może nie mieć ręki w 2-turze. Niszczy wtedy wszystkie decki. Na blood moon (typowy side na tego decka) uprzedzamy w sposób wyszukiwania tylko swampów
W sideboardzie smoki - jeden na kontrolki drugi na nie białe aggro (gobliny etc) + dodatkowa nishoba -sama w sobie dosłownie zmiata Borosa (to już sprawdzone) Platyna na jakieś Tepsy czy coś innego co nie łatwo zabije mi tego crita-czasem naprawdę ratuje. Zachęcam się do wypowiadania na temat zmian w doborze kart ;]



M0rw47h - Pt maja 18, 2007 4:53 pm
" />Strasznie wolny spis, mala szansa na 1 turowa reanimacje (niemalze 0), druga tez raczej nie czesto.
Poprostu slabe.

Masz dwa dobre krity, nishoba spada nawet od dartow...
Reya ani nie napiera, a wszystko prawie ja w formacie obecnie ubija.
Brak remandow/mocnego discardu...



Ven - So maja 19, 2007 12:15 am
" />Deck nie polega aby koniecznie w pierwszej turze reanimować - średnio wychodzi 2-3 tura max na reanimację, bywa że kolejna tura-kolejny crit. Czy reanimator bez 1-turowej reanimacji już nie istnieje?
Reya jest potrzebna do wyciągania kolejnych critów - z angerem tworzy b.dobry napór.
Nishoba od dartów? Ile by ich trzeba było zużyć - swoje zrobi. 7/7 z prewentem od darta?;p Raczej śmieszne...
Remandy? Po co? To nie kontrola tylko napór. Popatrzmy na takiego Friggorida - teorytycznie niewie slę się różni. A ten deck ma z nim spore szanse, a Borosa wgniata - sprawdzone. Jedyne problemy może sprawić Jodun Grunt który szybko wywala karty z grave poza grę. Ale po wsajdowaniu cabal Therapy.

Wersję z innymi critami i bez moxów testowałem - świetnie się sprawdzała. z Terravorą przegrałem gdyż zabezpieczyć się chciałem przed putrify, a jednej tury mi brakowało by by devastatorem zniszczyć mu wszystkie landy.
Standardowe podejście = fetch imp/study - discard dredga,
2 tura dredge miast draft, stich i dzik w grze. Czy to wolny spis?
Jeśli tak to jakie usprawnienia - w klinice pozytywnie wypowiadali się o visara the dreadfoul -sorry ;p



stw - So maja 19, 2007 6:56 am
" />Hmm, pomyślmy 3 turowa reanimacja w obencnym meta to o 2 tury za późno. Wiekszośc decków w 4 turze już zabija bez problemów (TPS, ZOO i inne deczki. )



Pan Heniek - So maja 19, 2007 8:54 am
" />Dread Return wymaga zdecydowanego mana base na czarną manę, na co można sobie średnio pozwolić ze względu na draw engine i czerwone karty, dlatego wolałbym to mieć w Sidzie bo i tak kreatury za które zapłacimy za dreada pójdą w piach szybko i bezboleśnie zanim sięgniemy ręką po Returna

Już Zombify wydaje się być lepszym rozwiązaniem na wypadek gdyby nam nie dopisała czarna mana, a dożyjemy czwartej, bądź trzeciej tury. No i przy złych wiatrach Nicol Boras zniknie, zanim zdołamy zadać damage kiedy nie będzie żadnego Angera którego w decku jest zbyt mało. Można by jeszcze gdzieś pomieścić Simian Spirit Guide dla dodatkowego R.



$uchy - So maja 19, 2007 10:08 am
" />a może ktoś zapodać aktualną decklista Niv-Mizzet Reanimator? czy ten deck już umarł?



FALI - So maja 19, 2007 12:28 pm
" />
">czy ten deck już umarł?

Umarl.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • blanka24.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • abaddon.xlx.pl
  • | | | | >

    © design by e-nordstrom