ďťż
[Ext] UBR Super Gro





xazax666 - N lis 04, 2007 4:27 pm
" />Krity:
4x Dark Confidant
4x Wee Dragonauts
3x Psychatog

Spelle:
4x Duress
2x Cabal Therapy
3x Ghastly Demise
4x Counterspell
4x Force Spike
4x Serum Visions
4x Opt
3x Lava Dart
2x Magma Jet
2x Fire // Ice

Manabase:
4x Polluted Delta
3x Bloodstained Mire
1x Island
1x Swamp
1x Blood Crypt
3x Steam Vents
4x Watery Grave

Deck który wykorzystuje 2 doskonale uzupełniające się krity.
Na początku staramy się zebrać około 3 landów i do tego znależć jakiegoś Confidanta/Duressa. Gdy jesteśmy gdzieś koło 3/4 tury wystawiamy
toga lub dragonautsy.. które zazwyczaj 3 atakami kończą gre.
7 sztuk burnu pozwala na wykończenie przeciwnika w końcowych turach.

Byłbym wdzięczny za wszelkie propozycje.




Revan - N lis 04, 2007 9:03 pm
" />Coz, deck jest moze i ciekawy ale diabelnie niestabilny... Mala ilosc win conditions czyni go niezwykle podatnym na removal... Dlatego tez wg mnie nie nalezy jak xazax napisales wystawiac killera zbyt szybko, lecz zostawic sobie przynajmniej mane na 1 kontre albo poprzedzic disruptem... Poza tym spis jest troche nieoptymalny, z zalozenia ten deck powinien zabijac jednym wjazdem bo na kolejny zwyczajnie moze nie byc okazji (wytapujemy sie w swojej turze na podpakowanie ziomkow a w next zlapiemy removal w twarz i jest problem). Poza tym, czy 17 landow to nie jest troche malo? W gro wg mnie optymalna liczba to kolo 19 (w tym jak najwiecej fetchy coby grob pakowac i zapobiegac dobieraniu landow w pozniejszych fazach kiedy tego nie chcemy).

Co do tego konkretnego spisu, zmienilbym:
4x Serum Visions out, 4x Ponder in, tlumaczyc chyba nie trzeba
4x Opt out, 4x Mental Note in -> lepiej wspolpracuje z togiem, pamietajmy ze musimy jak najszybciej zabic bo w late game ten deck po prostu przegrywa z braku opcji
2x Magma Jet out, 2x Fire/Ice do kompletu in -> sa bardziej uniwersalne, czego Jet nie spali to Ice moze tapnac, torujac droge naszym killerom
1x Ghastly Demise out, 1x Lava Dart do kompletu in -> swietnie wspolpracuja z wrozkami, ponadto genialnie sie sprawdzaja do sciagania jakichs bopow i innych llanowarow i opozniania oppa, przy komplecie fire/icow 2 demisy wystarcza bo zazwyczaj i tak bedziemy ich uzywac do torowania drogi niz do bronienia sie gdyz jak juz wyzej wspomnialem jesli doszlo do late game to i tak juz raczej przegralismy
2x Cabal Therapy out, 2x Thoughtseize in, sa lepsze od terapii bo nie chybiaja, flashbackowac i tak za bardzo nie ma na czym, 4 konfidanty to troche malo
1x Duress i 1x Force Spike out, 2 landy in, pewnie jakis Flooded Strand + island lub cos w tmy guscie.

Strasznie meczy mnie tez karta Psychotic Fury - bylaby genialna, ale niebardzo wiem za co ja wcisnac bo deck i tak jest juz dosc przepelniony...



xazax666 - N lis 04, 2007 9:38 pm
" />Wg. Mnie Serum Visions jest o niebo lepszy od Pondera.
Ponder moze i działa lepiej z wróżkami ,ale za to jest beznadziejny jesli chodzi o wczesną faze gry...
Jesli nie mamy na topie ani jednego landa to przez 2 tury nie dobierzemy zadnego.Podobnie jest z optem...
Dlatego moge sobie pozwolić na 17 landów.(chociaż 19 jest chyba bardziej optymalne)
Magma Jet jest nawet lepszy niz Fire // Ice (przynajmniej w tym decku) bo pozwala sobie ułożyc cantrip na topie tak by go
mozna było dobrać wtedy gdy atakujemy Dragonautsami.
Co do discardu powiem tylko ze jest on kluczowy aby wystawić szybkiego toga/dragonautsów. Wtedy nie obawiamy się removalu ,ale nie mozna tu sobie pozwolić na Thoughtseize
w pierwszych 3 turach wystawiamy od razu odtapowane duale..
co daje nam razem ok 7dmg.. dodatkowo są jeszcze konfidenci.
Bez zadnej jitty nie moge sobie pozwolić na dodatkowy pain.
(a cabal therapy słuzy do zabijania owych konfidentów bo czasami nas zabijają)


">z zalozenia ten deck powinien zabijac jednym wjazdem bo na kolejny zwyczajnie moze nie byc okazji
Szybkie zabijanie 1 wjazdem jest cholernie trudne...
(nigdy nie zakładałem ze będe miał takie porna xD)
myślałem juz wczesniej nad furią ,ale ja ona jest troszke mało uniwersalna .(jednak chyba będe musiał ja przetestowć)



Revan - N lis 04, 2007 10:34 pm
" />Visions pod zadnym wzgledem nie sa lepsze od pondera, grajac na 19 landach nie powinno byc az takiego ryzyka poza tym zawsze masz opcje przetasowania. Tak samo mental noty - sa randomowe ale majac 19 landow mozna sobie na nie pozwolic, zwlaszcza ze pakuja toga.

Jetem nie spalisz np gofya czy nawet glupiego wall of roots ktory bedzie zagradzal droge Twojemu togowi, a takim icem zawsze mozesz go tapnac i goscia porzadnie dojechac...

Jesli chodzi o mana base nie wiem po co musisz sie tak painowac - 1, max 2 duale na stole spokojnie starcza, zazwyczaj nie potrzeba wiecej niz po 1 zrodle czarnej i czerwonej many na stole. Wloz moze np za chociaz jednego duala jakiegos basica, mysle ze mountaina + ten strand i island ktorego ja bym dorzucil i jest stabilny mana base ktory juz troche mniej painuje.

W sumie to zastanawiam sie czy dobrym pomyslem nie byloby calkowite zrezygnowanie z counterspelli na rzecz wiekszej ilosc disruptu + moze ze 2 furie, naprawde switna karta tutaj i dodatkowo koncentruje deck na killu jednym wjazdem.

Mozna by tez bylo pomyslec nad darkblastami, removal na male ustrojstwa + tez toga pakuje.

To chyba tyle z takich rzeczy ktore mi przychodza do glowy w tym momencie na podstawie teorii, jak cos pogram to moze napisze wiecej chociaz nie wiem czy bedzie mi sie chcialo bo ostatnio rzadko exta gram :p




xazax666 - So gru 29, 2007 12:59 am
" />Ostatnio myślałem nad wersją z zielonym....
Togiem niestety nie zrobie takiego dmg jak goyfem ,a razygnując z discardu na rzecz cantripu zyskuje o wiele lepsze ataki wróżkami. Zamiast konfidantów pojawiły się driady.. stanowią niezły napór bez koniecznosci nabijania storma co ture.
Oto moje kolejne SuperGRO...
4 Quirion Dryad
4 Wee Dragonauts
3 Lava Dart
4 Tarmogoyf
4 Ponder
3 ire / / Ice
4 Disrupting Shoal
2 Opt
4 Serum Visions
4 Spell Snare
2 Magma Jet
2 Counterspell
2 Wooded Foothills
3 Flooded Strand
3 Polluted Delta
4 Breeding Pool
4 Steam Vents
1 Stomping Ground
2 Island
1 Mountain



M0rw47h - Śr sty 16, 2008 11:29 am
" />Masz pondery, masz serumy - gdzie jest Predict?
Jesli naprawde chcesz grac dragounautsami, to darty do kompletu, przeciez to jest 6 dmg za 1 mana... jesli nie grasz Predictem, a grasz Driada, to to uciolbym na Twoim miejscu 2 serumy i polecial tez do kompletu z optami... Zastanowilbym sie, tez czy od magma jeta nie lepszy jest tradycyjny Incinerate.
Moze jakies repeale...?
Shoal wydaje sie byc conajmniej mialkim tehem, kosztuje Cie zbyt wiele kart, a nie masz Standstilli, zeby zapchac reke, dodatkowo masz tylko 4 karty, ktore mozesz z nim wyrzucic o CC 2 nieliczac samych shoali, razem masz ich 7?

| | | | >

© design by e-nordstrom