ďťż
[GP] Ostatnie karty z Guildpactu + pełny spoiler



mateoosh01 - Pt sty 20, 2006 11:29 pm
" />Na mtgsalvation.com ujawniono ostatnie karty z Guildpact-a. Oto one:

Belfry Spirit 3ww
Creature - Spirit (U)
Flying
Haunt
When Belfry Spirit comes into play or the creature it haunts is put into a graveyard from play, put two 1/1 black Bat tokens with flying into play.
1/1

Bioplasm 3GG
Creature - Ooze (R)
Whenever Bioplasm attacks, you may remove the top card of your library from the game.
If that card is a creature card, Bioplasm gets +X/+Y until end of turn, where X is the removed creature's power, and Y is the removed creature's toughness.
4/4

Revenant Patriarch 4B
Creature - Spirit (U)
When Revenant Patriarch comes into play, if any W was spent to play Revenant Patriarch, target player skips his or her next combat phase.
4/3

Rabble-Rouser 3R
Creature - Goblin Shaman (U)
Bloodthirst: 1
R, T: Attacking creatures you control get +X/+0 until end of turn, where X is Rabble-Rouser's Power.
1/1

Vacuumelt 2U
Sorcery (U)
Replicate 2U
Return target creature to its owners hand.

Caustic Rain 2BB
Sorcery (U)
Remove target land from the game.

Cryptwailing 3B
Enchantment (U)
1, Remove two creature cards in your graveyard from the game: Target player discards a card.
Play this ability only any time you could play a sorcery.
"Piece the tragic notes together and it is not a melody?"
-Teysa
Illus. Nick Percival
#47/165

Dune-Brood Nephilim BRGW
Creature - Nephilim (R)
Whenever Dune-Brood Nephilim deals combat damage to a player, put a 1/1 colorless Sand creature token into play for each land you control.
Illus. Jim Murray
3/3
#110/165

Sinstriker's Will 3W
Enchantment - Aura (U)
Enchant creature
Enchanted creature has “T: This creature deals damage equal to its power to target attacking or blocking creature.”

Witch-Maw Nephilim GWUB
Creature - Nephilim (R)
Whenever you play a spell, you may put two +1/+1 counters on Witch-Maw Nephilim.
Whenever Witch-Maw Nephilim attacks, it gains trample until end of turn if its power is 10 or greater.
1/1
#138/165

Pełny spoiler: Guildpact




Gruby_Jakub - So sty 21, 2006 12:25 am
" />na tym Oozie moze bedzie jakies combo z draco i cyzms co uklada library ? :p

ostatni nephilim tez ciekawy :p

ogolnie swietne arty



Bel_Riose - So sty 21, 2006 8:53 am
" />Nienajgorzej zapowiada się Revenant Patriarch. Zawsze +1 tura z naporami A większość kart i tak przyda się co najwyżej w limited.



Don Pedrosso - So sty 21, 2006 8:55 am
" />^^ no có? teraz zacznie si? wyczekiwanie na update do wiza z Guildpactem kiedy si? go mo?na spodziewa? Alien?




jedi_ - So sty 21, 2006 10:01 am
" />A, jednak niestety Giant Solifuge - jest 4/1, a nie 4/3 , a miało być tak pięknie...


">Creature - Insect R

Trample, haste

Giant Solifuge can't be the target of spells or abilities.

"We respect all forms of life, but we'd rather respect this from a distance."- ??

4/1


Ale i tak zapowiada się odjazdowo



Abbadon999 - So sty 21, 2006 11:28 am
" />
">Ghostway 2W
Instant
Remove each creature you control from the game. Return those creatures to play under their owners' control at end of turn.


Ja juz nie mam pytan, jedna z lepszy kart jakie widzialem.




Cabal - So sty 21, 2006 12:13 pm
" />Belfry Spirit - niezły generator tokenków, choć imo tylko w limited ma szansę pograć.

Bioplasm - bardzo ciekawa abilitka, może pograć w jakimś rogue decku.

Revenant Patriarch - podoba mi się ten pan, niezły z niego uncommonik.

Rabble-Rouser - z podpakami może na pre posycić x).

Vacuumelt - imo słabe, mogłoby być manę tańsze (i koszt i tworzenie kopii).

Cryptwailing - discard w T2 (usuwanie takich szczurów albo poległych Hypnoticów xp). W sumie nie najgorsze.

Sinstriker's Will - niezła Aura do limited.

Nephilim-y i Rain już wcześniej były. Pozostaje czekać na wizualny spoiler i na boostery w sklepach czy Allegro x).



twoface - So sty 21, 2006 12:19 pm
" />
">Ghostway 2W
Instant
Remove each creature you control from the game. Return those creatures to play under their owners' control at end of turn.


Ja juz nie mam pytan, jedna z lepszy kart jakie widzialem.

To chyba mało kart widziałeś

Słaby ten dodatek nie umywa się do Ravnicy.
Na poziomie są leyliny, duale, może kilka jakichś innych kart a reszta to krap.
Spójrzcie wogóle na niebieski kolor przecież to żenada co oni za karty dali.. ani jedna grywalna!!



Marley69 - So sty 21, 2006 12:27 pm
" />A przed atakiem Bioplasmy rzucic kongregacje i sobie atochton(nie wiem jak sie to pisze ) wurma na góre wyciagnac i Bio dostaje +9/+14



_Kkeldorn_ - So sty 21, 2006 12:50 pm
" />E przeczytałem ten spoiler Taki sobie jest poza kartami z Gildii i Leyline - osłabili np Haboca [4cc]

Twoface: niebieski ma potencjał... może nie są to jakieś full wypas karty, ale sporo rzeczy z cantripem i nie jest tak źle... ale gildia UR w pełni satysfakcjonująca imo...

Największy dopak RG dostało 3/4 gościa za 1RG 4/1 trample, haste i w ogóle sporo rzeczy tylko tego Havoca z 3cc na 4cc nie mogę sobie odżałować...



dark_wonderer - So sty 21, 2006 1:00 pm
" />Niebieski ma słabe karty ? A Layline of Singularity ? Pozatym Repeal czy Runboggle są obie całkiem obiecujace. Nie jest to mozę samo z siebie wiele,a le dodaj całą masę dobrych kart UR i masz w czym przebierać. Niebieski jako całość nie jest tu ukierunkowany na heavy control, ale taki właśnie jest Izzet. Heavy control bedzie na bank w Dissention w postaci Senate Azorius i być może Simic Combine. Ja tam osobiście woel bardziej kreatywne niebieskie decki jak te związane z Izztem czy Dimirem, ale są rózne gusta.

Ja pomimo kilku drobnych rozczarowań jestem zadowolony z Orzhovu. Przedewszystkim mamy super flav i wgniatajace w fotel arty ! Do tego dochodzi potencjał Teysy, Councila, Mortify, Castigate, Shrieking Grotesque i kilka innych fajnych kart. Haunt nie został IMO w pełni wykorzystany, ale i tak zbuduje coś z jego dużą ilością, choćby dla zabawy . Nie ma nic przyjemniejszego niż uruchamianie nantuko huskiem laviny triggerów .



Chmiela - So sty 21, 2006 1:31 pm
" />a mnie sie najbardziej podoba wild cantor ewentualnie niektore karty z gildi RU (nie pamietam jak sie zwie ) ale poza wild cantor i "zebraniem duchow" chyba nic nie zagniezdzi sie w ext (moje skromne zdanie nie obraze sie jak ktos mnie z bledu wyprowadzi)



$uchy - So sty 21, 2006 8:37 pm
" />no mi dodatek bardzo sie podoba bo najwieksze wzmocnienie dostała moja ulubiona kombinacja kolorów czyli RG, na pewno zmontuje sobie cos do t2 w tych kolorach bo pełno fajnych kart wyszło


">chyba nic nie zagniezdzi sie w ext (moje skromne zdanie nie obraze sie jak ktos mnie z bledu wyprowadzi)

wiec nie obraź sie ale jest kilka kart które na stałe zagoszczą w ext... chciałbym żebyś miał racje i nikt nie grał na leyalainach

ponawiam pytanie Don Pedrossa - kiedy mozemy sie spodziewac update'u do wiza??



jedi_ - So sty 21, 2006 10:08 pm
" />
">ponawiam pytanie Don Pedrossa - kiedy mozemy sie spodziewac update'u do wiza??

Juz jest, mozna go znalesc tu.



Marchewa211 - N sty 22, 2006 10:23 pm
" />kiedy będziepełny spoiler z obrazkami ;]



bzyk - N sty 22, 2006 10:28 pm
" />JEST!!!

">Pełny spoiler: Guildpact



Lord - Pn sty 23, 2006 7:46 am
" />A ja zauważyłem pewną nieścisłość w kartach z GP.
Mianowicie Hypervolt Grasp. Ma w tle znaczek gildii Gruul (RG), a abilitke ma niebieską



bzyk - Pn sty 23, 2006 8:38 am
" />
">Hypervolt Grasp. Ma w tle znaczek gildii Gruul (RG), a abilitke ma niebieską
HAHA HA .... WOTC TAKI BLAD ... SWIAT SIE KONCZY , SYSTEM UPADA



Ghost of tost - Pn sty 23, 2006 2:27 pm
" />No i koniec oczekiwań Teraz zajmiemy się tworzeniem talii chaosu z guildpactem na czele
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • blanka24.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • abaddon.xlx.pl
  • | | | | >

    © design by e-nordstrom