ďťż
Igła





Ful_test - N lut 03, 2008 8:22 pm
" />CZytałem inne tematy na temat igły ale nie mam jeczcze pewności co do Siege-Gang Commander
Tak więc: Co stanie z Siege-Gang Commander jeżeli użyje na niego igły?




bombay - N lut 03, 2008 8:31 pm
" />Siege Gang wejdzie do gry. Wrzuci tokeny, ale nie będziesz mógł ich poświęcać bo igła będzie blokowała jego activated ability. Czyli nie będziesz mógł używać umiejętności siege ganga.



Ful_test - N lut 03, 2008 8:40 pm
" />Ale umiejtnosci aktywowanie to te które zaczynają sie na When, whenewer at. Więc tokenki chyba tez nie wchodzą.



Mikołaj - N lut 03, 2008 8:42 pm
" />Nie. Umiejętności, które zaczynają sie na When, whenewer at to triggered ablities, czyli coś zupełnie innego niż umiejętności aktywowane.




Stilghar - N lut 03, 2008 8:44 pm
" />Zdolności aktywowane to takie, które są zapisane w formacie "Koszt: Działanie". Tokeny wejdą, odpowiedź Bombaya jest prawidłowa.

Na przyszłość - nie istnieje karta o nazwie Igła. Proszę Cię, abyś stosował się do regulaminu działu i używał pełnych i właściwych nazw kart.

| | | | >

© design by e-nordstrom