ďťż
Sacrifice, shepeshifter, equipment





Psotek - N cze 08, 2008 12:30 pm
" />Witam, pytania na przykładach:
mam Incandescent Soulstoke i wystawiam Spitebellows uzywając abilita,

następnie wystawiam coś z championem np Nova Chaser na karcie, która ma zginąc pod koniec tury (Spitebellows),

jestem dośc przekonany, że zada wówczas 6 damage w creature ale dla pewności niech będzie to pytanie numer (1),

czy na Spitebellows dalej będzie ciążyc "sacrifice at the end of turn" kiedy ten powróci do gry po śmierci Nova Chaser w sutuacji gdy ten zginie jeszcze w tej rundzie (pytanie 2), w którejś z kolejnych rund (3).

Czy Torchling jest wszystkimi typami za sam fakt bycia shapeshifterem, pomimo iż nie ma "changeling"? (4), czy mogę go wyciągnąc Flamekin Harbringer jako elementala(5) oraz czy jeżeli ma na sobie Whispersilk Cloak to czy może byc cele własnych abilitów(6) i globali (7).

Ostatnie dotyczące Equipa np. Whispersilk Cloak czy koszt wyjścia zawiera equip czy czy karta wychodzi zawsze na stół a wyjście od razu na kreature kosztuje wystawienie + equip tu 5? (8)




Mikołaj - N cze 08, 2008 1:40 pm
" />
">jestem dośc przekonany, że zada wówczas 6 damage w creature ale dla pewności niech będzie to pytanie numer (1),


Ad.1) Zada 6 dmg.


">czy na Spitebellows dalej będzie ciążyc "sacrifice at the end of turn" kiedy ten powróci do gry po śmierci Nova Chaser w sutuacji gdy ten zginie jeszcze w tej rundzie (pytanie 2), w którejś z kolejnych rund (3).

Ad. 2, 3) Nie będzie, gdyż przez zasady gry jest traktowany jako zupełnie nowa kreatura.


">Czy Torchling jest wszystkimi typami za sam fakt bycia shapeshifterem, pomimo iż nie ma "changeling"? (4), czy mogę go wyciągnąc Flamekin Harbringer jako elementala(5) oraz czy jeżeli ma na sobie Whispersilk Cloak to czy może byc cele własnych abilitów(6) i globali (7).

Ad. 4) Nie posiada wszystkich typów, gdyż nie ma changeling.
Ad. 5) Nie możesz. Patrz Ad. 4.
Ad. 6) Umiejętności Torchinga nie targetują go więc możesz ich używać. Chyba, że chciałbyś przekierować zaklęcie z Torchinga na jego samego, ale to nie możliwe bo mając Cloacka nie może być targetem.
Ad. 7) Globale z założenia nie mają targetu więc Torching nie staję się ich celem (bo w ogóle go nie mają) ale podlega ich działaniu. Czyli np schodzi od Damnation czy Wrath of God.


">Ostatnie dotyczące Equipa np. Whispersilk Cloak czy koszt wyjścia zawiera equip czy czy karta wychodzi zawsze na stół a wyjście od razu na kreature kosztuje wystawienie + equip tu 5? (8)

Ad. Ekwipunek wychodzi nieprzypisany żadnemu stworkowi, chyba, że w jego wordingu napisane jest inaczej. W tym przypadku tak nie jest więc należy najpierw tego Cloacka wystawić za 3many a potem przyłączyć do kretury za 2many czyli razem 5.

Pozdro!

| | | | >

© design by e-nordstrom