ďťż
Sligh, sligh i jeszcze raz sligh:)





_Kkeldorn_ - N sie 31, 2003 6:01 pm
" />Sligh, sligh i jeszcze raz sligh

Dzisiejszy wieczor z Kkeldornem oglądacie państwo dzięki działalności ekhm ekhm... nie ten skecz :=)
Jestem tu po to aby przedstawić wam 2 wersje jakże popularnej i skutecznej wersji sligha.
1sza wersja to sligh tradycyjny czyli tak zwany RDW2K2 teraz już nie tak popularny jak Gobbo ale nadal jary:) 2ga wersja to aktualnie popularniejszy i raczej skuteczniejszy Goblin sligh. No dobra koniec ględzenia wujka dobrej rady (Kkeldorna znaczy się:) Najpierw spis i mathupy jakie przyjdą mi do głowy dla decka RDW2K2. Zaznaczam, że spisy moich decków są pod meta naszpikowane naporami:)

RDW2K2 Mainboard:

4 Blistering Firecat [right]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/blistering_firecat.jpg[/right]
4 Grim Lavamancer
4 Mogg Fanatic
4 Jackal Pup
4 Goblin Patrol
4 Seal of Fire
4 Firebolt
4 Volcanic Hammer
4 Cursed Scroll
4 Bloodstained Mire
4 Wooded Foothills
4 Rishadan Port
2 Wasteland
2 Barbarian Ring
8 Mountain

Możecie też grać 2-ma Flametongue Kavu w mainie zamiast 2 Barbarian Ringów.
Jeśli ktoś się uprze to może wrzucić shocki zamiast boltów ale odradzam to.

A teraz coś na co na pewno czekaliście z niecierpliwością czyli omówienie poszczególnych kart.

Blistering Firecat – Podstawa decka RDW2K2, zadawacz wielu obrażeń, a na dodatek wywołujący panikę w oczach przeciwnika i pytanie „Blokować czy wpuścić i być –7 życia w plecy.
Grim Lavamancer – Także bardzo ważny zbój :=) Bardzo dobrze współgra z sidowym ... (o tym opowiem pózniej:P) No a poza tym mocny 1-szo turowy drop zawsze w cenie:)

Mogg Fanatic – Najlepszy bo Jackal Pupie 1-szo turowy drop w decku. Ma bardzo dobre ability w postaci poświęcenia i zadania 1damage w krita lub playera (Docenicie go pewnie grając z Mirrorem albo jego Goblińskim odpowiednikiem) RDW2K2 nie byłoby tym samym bez tej karty .

Goblin Patrol – No tutaj miałem dylemat między nim a Goblin Cadetami. Zdecydowałem się na Patrola gdyż Cadeci w moim naporowym meta byli kartą do (Jest to miejsce gdzie plecy tracą swą szlachetną nazwę Jeśli jednak macie na meta więcej kontrolek czy reanimatorów nie wachajcie się postawić na Cadetow, ponieważ Patrole nieco opózniają deck.

Seal of Fire – Cóż mogę powiedziec po prostu dobry damage gdyż możemy go wystawic, a on będzie czekał aby zrobić kuku jakiemuś zbójowi

Firebolt – Niektórzy powiedzą – czemu nie shock?? Po co ci flashback skoro masz Scrolla??
Już spieszę z pomocą na to jakże zawiłe pytanie Otóż scrolle nie zawsze chcą podchodzic, mamy tu dość dużą ilość landów więc i częste odpalanie flashbacka. To, że bolt nie jest instantem nie jest już takie ważne gdyż w RDW2K2 szybkość nie jest tak ważna jak w Gobbo slighu (i stąd te Goblin Patrole).

Volcanic Hammer – No to jest już strzał za 3 damage czyli bijemy większych zbójów. Opłaca się też oczywiście strzelac w playera gdy ten ma już dosc mało życia (Swoją drogą 20życia to mało gdy grasz z RDW2K2

Cursed Scroll – Mniam mniam, to jest chyba moja ulubiona karta. Zapewnia niesamowite karcenie gdy grasz z mirrorem, wszelka kontrola (no rocka nie liczę bo jest przecież deed
Świetnie gra w RDW2K2. Strzał za 2 co turę?? Czego chcieć więcej?? (No może zimnego piwka za darmo)

Bloodstained Mire + Wooded Foothills – No więc chyba nie musze tłumaczyć po co tu te karty. No ale na wypadek gdyby ktoś nie wiedział powiem. Fetchlandy służą tu do odsysania Mountainów w decku których chcemy dostać jak najmniej jak i innych landzików.
Odstraszyć może jedynie wysoka cena ale naprawdę polecam zabranie babci renty i zainwestowanie w te karty.

Rishadan Port – Świetny land który w początkowych fazach gry niesamowicie spowalnia oppa, a także często doprowadza go do takzwanego color screw (Nam to nie grozi w końcu mamy mono R Bez 4 Portów deck znacznie traci na wartości

Wasteland – Niektórzy mogą zapytać – czemu tylko 2 sztuki?? Już mówię – deck ten jest opisywany pod meta pełne U/G. Jeśli oczywiście masz parę rocków, reanimatorów czy tinkerow to polecam włożenie 4-rech sztuk tej karty do maina.

Barbarian Ring – No cóż mam je zamiast Wastelandów. Damage nigdy nie zamało a jeszcze lepiej gdy jest on niekontrowalny

Mountain – To też mój własny tech który muszę się pochwalić sprawdza się genialnie i nie wiem co zrobiłbym gdyby nie wydrukowali tej świetnej karty

RDW2K2 Sideboard:

4 Ensarning Bridge
3 Threaten
3 Mogg Salvage
4 Tangle Wire
1 Wasteland
Czemu akurat takie karty a nie inne??

Ensarning Bridge – Podstawa side jak dla mnie. W końcu nie ma to jak wystawić to i zastrzelić naszego opponenta damage

Threaten – Przejmijmy jakiegoś dużego zbója:).

Mogg Salvage – Nie lubimy kegów, procesorów, Matysi, i innych złych postaci :=)

Tangle Wire – Karta która strasznie karci Rocka bo strasznie go spowalnia a my mamy czas na nawystawianie małych rozszalałych potworków:)

Wasteland – dodatkowy wasteland na waypadek rocka czy thinkera.
To tyle jeśli chodzi o deck teraz przejdę do opisywania poszczególnych matchupów ale wpierw się wyspię

Wyspalem się. Jest godzina 1:02

RDW2K2 jest deckiem który może wygrać ze wszystkim, (No może nie z Tinkerem gdy ten ma Masti na stole) ale z niektórymi deckami jest cięzko. No ale w rękach dobrego gracza RDW robi się prawdziwą maszynką do zabijania

U/G – Tutaj wszystko się może zdarzyć :=) Kluczowy jest tu scroll oraz koty. Przebieg gry jest taki: staramy się wepchac jak najszybciej scrolla do gry ale uważajcie na Daze'y
Portem spowalniamy go tapując Foresty i Coasty doprowadzając do collor screw
Nie dopuszczamy żeby na stół weszły brudaski 6/6 Nie możemy dac przezyc mongrelowi gdyż jest on kluczowy w tym mathupie... Jak dlamnie przed side u/g ma gorzej z RDW2K2

Side in: 4 Ensnarning Bridge, 2 Tangle Wire Side out: Goblin Patrol (musisz byc jeszcze szybszy ) 2 Wasteland (ile u/g ma tych nonbasicow…)

U/G ma na ciebie wredniejszy side prawdopodobnie: 4 Chill i pare Powder Kegow

Tutaj staramy się być jeszcze szybsi niż w grze poprzedniej – taktyka jak poprzednio ale palenia sobie zostawiamy na czas gdy dojdzie Bridge – zakładamy locka i jeśli koleś nie sidował Naturalize albo nie ma Rushing River to jest po grze... dodatkowo karci go strasznie Tangle Wire. Skoro karci to dlaczego nie sidowałem 4rech sztuk?? – Karci ale nas tez spowalnia a tego nie chcemy. Jeśli nie dojdzie mu żadna z sidowanych kart to jeest doobrze

Z U/G mamy jakieś 60 % szans na wygraną przed side i 45-50% po side.

The Rock – Dosc Ciężki mathup ze względu na pewne 4ry karty w decku (Balothy czy Feedery da się przeżyć) – mowa oczywiście o Pernicious Dead. Karta która w 4rtej turze ściąga cały stół (shit happens). Taktyka?? Wastelandy i Porty są tu bardzo ważne ponieważ Rocka dość łatwo doprowadzić do color screw. Koty są tradycyjnie dość ważne.
Scroll nie syci jak zwykle bo Deed z łatwością się go pozbywa. Uważamy na szarżujące Balothy czy wredne Spike Feedery. Musiny palic czym popadnie a może da nam to szanse na zwycięztwo.

Side In – 4 Tangle Wire Side Out – 2 Jackal Pup, 2 Barbarian Ring

Tangle Wire to karta specjalnie przygotowana na rocka, którą z pewnością rock wielbi i kocha
Po side gramy podobnie jak przed side do czasu rzucenia Tangle Wire – zyskujemy dużą przewagę. Tangle Wire robi to co robi Port i Wasteland tylko szybciej i lepiej
Rock prawdopodobnie sidował na nas dodatkowy removal – Smothery lub Diabolic Edicty – zależy czym grał mainowo. Muszę powiedzieć ze po side jest znacznie lepiej bo on nie ma argumentu takiego jak Tangle Wire

Z Rockiem nasze szanse oceniam na 40% przed side a po side na 50-60 % czyli nie jest żle ale mogło być lepiej.

Reanimator mono B i U/B

Tutaj jest nie dobrze bo zregóły widzimy 2-go turową akromę czy phantom nishobę.
Musimy spowalniać za wszelką cenę Portami i Wastelandami ale i tak przed side jest źle,
Ale jeśli gość nie dostanie porno rozdania to już jest małe światełko w tunelu

Side in: 4 Ensnarning Bridge Side out:4 Goblin Patrol, 2 Firebolt , 2 Seal of Fire

Po side nasze szanse radykalnie się zwiększają – Jeśli jakiś grubasek wejdzie do gry to zastopujemy jego obleśne zamiary zabrania nam punkcików życia Ensnarning Bridgeami. Tu jest dobrze jeśli gramy z mono B bo on nie ma praktycznie odpowiedzi na taki most ale U/B ma Rushing Rivery. Scroll po side bardzo pomaga... ale damage który wysidowałm nie jest już tak ważny.

Szanse przed side z porno rozdaniem jego – 10% bez porno – 25%
Sznse po side rosną do 50% jeśli oczywiście podejdą karty sidowe, a jeśli grajac z mono B reanimkiem wystawimy mosta to wygraliśmy prawie.

Suicade – Dobry matchup – jesteśmy szybsi niż on, a na dodatek on zdycha od swoich potworków. Właściwie to praktycznie nie mamy się czego obawiać chyba że gość dostanie porno rozdanie albo będzie za dużo topdeczył.

Side in: Jak ktos koniecznie chce to można sidowac mosty... Side out: hmm 2 Wasteland bo tu też nie ma dużo basiców i 2 Jackal Pup

Po side raczej niczym nas Sui nie zaskoczy chyba ze zadużo plag dostanie taktyka jak wyżej

Szanse z sui przed side 70% po side wzrastają do 80% (Jak ja kocham scrolle:))

Tinker – ojoj tu musze was zmartwić. To zły mathup dla sligha. Tinker ma Matysie która zapewnia duże ale to bardzo duże karcenie dla naszego decka zwłaszcza jak wyjdzie w 1szej turze. Dodatkowo Crumbling Sanctuary czyni ten mathup nieprzyjemnym dla naszych milusich piesków goblinków magów i kotków (brzmi jak jakieś schronisko dla zwierząt a to tylko dobrze zbudowany deck

Side in – 3 Mogg Salvage, Wasteland Side out – 2 Firebolt 1 Patrol i 1 Scroll

Nawet 3 Salvage nie powodują, że dymamy tinkera zwłaszcza że chłopak ma Chille (Wredne są też Sphere of Resistance) czy Kegi.

Przed side 20 % po side 20% bo on ma na nas wredniejszy side

Angry Hermit – Musze powiedzieć, że nie testowałem RDW z tym deckiem, ale z tego co słyszałem jest to dobry mathup gdyż Hermita łatwo zniszczyć a to psuje koncepcje decka.

Side In:4 Tangle Wire Side out: 4 Goblin Patrol.

Niszczymy mana base portami I Wastelandami a dodatkowo spowalniamy Tangle Wire I niszczymy Hermita. Po side niestety czychają na nas niespodzianki typu Chill :/

Przed i po side nasze szanse oceniam na jakies 60%

Psychatog – Jest jak z Tinkerem tyle że na naszą korzyść Po prostu jesteśmy za szybcy i za wściekli wytapowujemy mu swampy pozniej a wczesniej islandy (pozniej swampy żeby psycha nie wystawil a wczesniej islandy bo pozniej i tak ma ich dużo.) Scroll jest tutaj niesamowity i raczej grajcie go w 1-szej turze żeby nie narażać się na kontrę. (Wcale nie chciałem rymować to jakoś samo z siebie

Side in: 4 Tangle Wire Side out: 1 Jackal Pup 2 Goblin Patrol 1 Firebolt

Po sidzie jesli wpuści Wire to jest już duża szansa na wina. Taktyka standardowa ale uważamy na kegi lub chille i plagi.

Szanse: przed side 80% po side 80%

Goblin Sligh i Mirror

Cholernie ważne jest to kto zaczyna Jeśli grasz z Gobbo to radzę zostawiać strzałki na Lackeye Jeśli gramy z RDW2K2 ważne są porty i wastelandy do niszczenia mana base przeciwnika (jakby nie patrzeć Scroll boli ) Z naszej strony kluczowe są także scrolle Uwazajcie na 4-rtą turę w RDW2K2 gdyż strata 7 punktów życia nie jest mile widziana.
Ogólnie z RDW2K2 to normalnie mamy a z Goblin Slighem całkiem dobrze ponieważ scroll
Karci niesamowicie.

Side in 4 Tangle Wire Side out: 4 Jackal Pup (Chyba nie chcemy żeby przeciwnik miał card-advantage prawda??)

Po side jest podobnie jak przed side ale my mamy Wire – może być śmiesznie bo oppo tez je mógł sidowac :=) Musicie Portem i Wastelandami go spowalniać a w odpowiednim momencie wystawić Tangle Wire.

Szanse przed side i po side vs. Rdw – 50% Szanse na Gobbo to jakies 60% (Ah te Scrolle

To chyba tyle na temat RDW2K2.Dodam jeszcze, że w rękach dobrego gracza RDW2K2 można zrobić wszystko .

Goblin Sligh i pare słów od wujka Kkeldorna – Deck ten jest Goblińskim odpowiednikiem RDW2K2. Chyba jeden z mocniejszych decków w nowym excie. Jest jeszcze szybszy i skuteczniejszy od sligha ale bardziej podatny i wrazliwy na argumenty typu plaga.
Gram obecnie Gobbo i muszę powiedzieć, że się jeszcze na nim nie zawiodłem. Opisze może nieco starszą aczkolwiek wg mnie skuteczniejszą wersje Gobbo, a mianowicie opartą na combie Lackey + Goon. A oto spis

Mainboard:
4 Goblin Lackey
4 Goblin Goon
4 Goblin Piledriver
4 Mogg Fanatic
4 Jackal Pup
4 Sparksmith
2 Grim Lavamancer
3 Goblin Warchief
3 Seal of Fire
4 Shock
4 Lava Dart
3 Rishadan Port
3 Wasteland
4 Bloodstained Mire
10 Mountain

Można grać Reckless Chargem ale Warchief daje to co szarża i jeszcze z nawiązką.
Reckless Abandomy wydają się być niezłym pomysłem ale wole standardowa wersja.
Gempalm Incineratory miałem dać jednak postawiłem na szybkość decka.
Ludzie grają też Flunkiesami zamiast Sparksmithami ale w moim meta nie wyobrażam sobie jakoś tego.
To tyle jeśli chodzi o spis decka a teraz omówienie poszczególnych kart.

Goblin Lackey – Bez tej karty deck nie istnieje praktycznie. Niesamowity przyspieszacz – pomaga wejść naszym malutkim goblinkom w playera i wystawić swoich kuzynów.
Obowiązkowo 4-ry sztuki w decku.

Goblin Goon – Nasz Roar of the Wurm tyle że lepszy bo ma możliwość wejśćia w 2-giej turze i jeszcze się go nie skontruje. Czy to nie milusie??:) Poza tym nie rusza go Smother
Ani żaden bounce. Obowiązkowo 4-ry sztuki.

Goblin Piledriver – Następna kluczowa karta. Goblin ½ z Protection from Blue. Niby slaby ale ma jeszcze 1 potężny bonus. „Goblin Piledriver gets +2/+0 for each other atacking goblin”
Jest potężny gdyż zregóły oprócz niego na stole mamy jeszcze z 2-4 inne Gobliny

Mogg Fanatic – Najlepszy prócz Lackeya 1-szo turowy drop. Jego zastosowania opisywalem wyżej w RDW2K2 .

Jackal Pup – O nareszcie jakiś nie goblin Niektórzy wolą nim nie grać, bo twierdzą ze nie pasuje do całej koncepcji gobbo sligha. Mylą się bardzo Jak dla mnie obowiązkowo 4-ry sztuki w decku. Nie muszę chyba dodawać, że nie są wrażliwe na plagę.

Sparksmith – Dlaczego aż 4?? Może to nieco spowolni mój deck jednak karta jest idealna na U/G Rocka i inne takie wredne decki Jednak jeśli nie macie strasznie naporowego meta to nie grajcie na 4-rech sztukach ale na 2-3 (zależy:P)

Grim Lavamancer – Normalnie gra się na 3-ech ale ja mam 4-rech sparków więc coś musiało wypaść i wybór padł na Grima. Nie wiem czy dobrze zrobiłem – muszę to jeszcze potestowac, ponieważ Grimy były dobrym argumentem na U/G jeśli masz most po swojej stronie.

Goblin Warchief – następna dość kluczowa karta. Jeśli jest więc kluczowa to czemu tylko 3 sztuki?? Odpowiedz jest taka że 4ry sztuki trochę spowolniłyby z początku deck.
Ale gdy szef już sobie wejdzie i przetrwa choć turę to przeciwnik ma z dupy jesień średniowiecza bo zaraz za nim do ataku skoczą jego kuzyni na dodatek z hastem

Seal of Fire – Teoretycznie powinno się grać na 4-rech Sealach i 3-ch Lava Dartach.
Ja gram tak gdyż dartem sciagne rotwalle lootera bouncera bopa (Sealem też ale darcik ma
flasha jeszcze który dodatkowo robi ci mięso dla Grima.)

Shock – Instantowy damage i co ja mogę jeszcze o tym powiedzieć...

Lava Dart – Zalety Darta opisalem przy Seal of Fire

Rishadan Port – Tapu tapu. W Gobbo nie każdy używa portów, niektórzy wolą grać na samych Wastelandach ja jednak gram tak gdyż jest to moim zdaniem lepsze rozwiązanie no i sentyment do RDW2K2.

Wasteland - Rozwalmy wioske, rozwalmy stronghold, rozwalmy porta, rozwalmy city of traitors rozwalmy wszystko co nie basic

Bloodstained Mire – 4 to chyba najodpowiedniejsza liczba fethlandów w gobbo.

Mountain – to też mój secret tech

Sideboard:
4 Tangle Wire
4 Ensnarning Bridge
3 Shatterstorm /3 Mogg Salvage
3 Threaten
1 Wasteland
Side może trochę dziwny aczkolwiek jest dość skuteczny.

Tangle Wire – Karta, która niesamowicie karci Rocka i jest dość dobra na atoga (zreszta z atogiem to i tak autowin prawie )
Ensnarning Bridge – To my U/G już podziękujemy, a także mono B reanimatorowi U/B też tej karty nie lubi ale ma na ja odpowiedź
Shaterstorm lub Mogg Salvage – nie lubimy kegów i innych brzydkich artefaktów. Shaterstormy wkładamy jeśli mamy w meta parę Tinkerów.

Uważam, że nie ma sensu opisywać mathupów gdyż nie będą się one znytnio różnić od tych w RDW2K2. Z tinkerem mamy dużo lepiej ze względu na Lackeye i Goony.
Z rockiem tez jest lepiej chyba ze oberwiemy terapie na goony czy lackeye ale generalnie i tak lepiej jest:)

To chyba tyle jeśli chodzi o slighy. Następnego artka postaram się napisac o R/G Beatdown. Zapraszam do komentowania.

Kkeldorn




Knoowch - N sie 31, 2003 7:57 pm
" />no dodalem tagi do drugiej czesci artu i poprawilem nieco czytelnosc (mam nadzieje co do samej wartosci merytorycznej to wypowiem sie po dokladniejszym przeczytaniu - ale jesli mialbym oceniac ilosc to walnales konkrenty art



Worek - N sie 31, 2003 8:20 pm
" />
">Tu jest dobrze jeśli gramy z mono B bo on nie ma praktycznie odpowiedzi na taki most ale U/B ma Rushing Rivery
A Contamination? Jak dostaniesz kontaminację z Verdant Force'em to już nic ci nie pomoże, chyba że będziesz miał ogromne szczęście ze scrollami.



Mad Angel - N sie 31, 2003 8:32 pm
" />Wlasnie skladam sobie gobo slaya i zapewne troche wezme pod uwage co tu napislales bo wsmue z sensem to ale czy moglbys mi wyjasnic czemu sie nie gra siege-gang commanderem?? sadze iz sa przydatne gdyz pozwalaja nam na wieksze dopakowanie piledrivera i pozwalaja na atak goona w przypadku gdy gramy na deck w ktorym zazwyczaj wystepuje duza ilosc kritow np.: mirror match. Tez chcialbym wiedziec czemu nie warto grac barbarian ringami??




olsztyniak1 - N sie 31, 2003 9:59 pm
" />bardzo dobry artykuł jeden z lepszych na tej stronce więc z przyjemnością postawie ci 6 jak czytałem to wiem co czytałem i ten artykuł mnie wciągnął i jeszcze dlatego że wiem żę Kkeldorn jest jednym z najlepszych specjalistów od slajacza na tej stronce więc ocena nie mogła by być ina



Xell - Pn wrz 01, 2003 5:13 am
" />Dziękujemy Mistrze za lekcje (kurcze ile ja kaski wydam na te karty ) Heh świetny artykuł tylko takie troszke inne te decki



Wilgeforc - Pn wrz 01, 2003 6:40 am
" />Bardzo ciekawy artykuł i ciekawy deck opisałeś, bo kto wie czy po zbanowaniu w extendzie lackeya, ten deck nie wróci do łask.



Qwert - Pn wrz 01, 2003 6:47 am
" />bez lackey'ów gobbo sligh już nie będzie miał tak różowo jak teraz
a swoją drogą fajny artykulik -6-



Voidmage - Pn wrz 01, 2003 8:52 am
" />Twoje opisy match'upów sa conajmniej smieszne:

">Jest jak z Tinkerem tyle że na naszą korzyść :=) Po prostu jesteśmy za szybcy i za wściekli :=) wytapowujemy mu swampy pozniej a wczesniej islandy (pozniej swampy żeby psycha nie wystawil a wczesniej islandy bo pozniej i tak ma ich dużo.) Scroll jest tutaj niesamowity i raczej grajcie go w 1-szej turze żeby nie narażać się na kontrę. (Wcale nie chciałem rymować to jakoś samo z siebie :=)

przed side 80% a to dziwne,raczej 50%-50% przed side po side 30-70 %



donarturo - Wt wrz 02, 2003 9:05 pm
" />
">RDW2K2 Sideboard:

4 Ensarning Bridge
3 Threaten
3 Mogg Salvage
4 Tangle Wire
1 Wasteland

(...)

Side in: 4 Thran Foundry i 4 Ensnarning Bridge Side out:4 Goblin Patrol, 2 Firebolt , 2 Seal of Fire


Mam takie drobne pytanie:

Skad tu sie nagle wziely Thran Foundry ??

Z ocena wsztrzymam sie do wyjasnienia



Lisu - Śr wrz 03, 2003 5:34 pm
" /> Zarąbisty i wciągnający artykuł, zaczynam się bać z moim reanimkiem, ale teraz jest RB reanimator przez bany i masz shattera lub tym podobne Opisz gre z takim:) Ale za artykuł dam....6!



_Kkeldorn_ - Cz wrz 04, 2003 6:07 am
" />Hm Donarturo to taka pomylka moja bo Thran mialo byc w side ale jednak zniego zrezygnowalem - musze poprawic:) Worek moze nie mam racji ale jednak nadal wydaje mi sie ze go poprostu jade. R/B reanimator testowalem ale szkoda ze grajac R/G i w t2 Ciesze sie ze art sie podoba bo naprawde wlozylem wniego dosc duzo pracy. Voidmage z tym Atogowym mathupem to malo masz racji ale troche masz - mialem RDW dlugi czas i jechalem atogi w 80% na maratonie gralem z atogiem 2razy w ext i moja gra trwala 8min (wtedy goblinki) O tyle jesli o RDW troche sie z toba zgodze to goblin sligh przed banem lackeya jedzie atoga jak chce - qmpel gral togiem mainowymi kegami to wtedy zemna wygrywal w ext tzn bylo tak 50% ale wtedy gralem RDW - przez weekend napisze cos jeszcze.



donarturo - Pt wrz 05, 2003 9:25 pm
" />Teraz wyglada to tak:


">Side in: 4 Ensnarning Bridge Side out:4 Goblin Patrol, 2 Firebolt , 2 Seal of Fire

side in 4 kart, side out 8 kart, to chyba nielegalne przyloz sie do poprawek

Ocena 5.



_Kkeldorn_ - Cz wrz 11, 2003 12:21 pm
" />GRRR dobra dam sobie juz spokoj bo i tak nikt nie czyta tego

| | | | >

© design by e-nordstrom