ďťż
[Tempest-Kamigawa Extended] WB Control



Amidaris - So lis 27, 2004 3:04 pm
" />Na Brainburscie pojawiły się dwie nowe wersje tego nadal rogue decku

1) Wersja Christopher'a Johnsona

Black White Control :

10Plains
6Swamp
4Caves of Koilos
2City of Brass
1Dust Bowl
1Kor Haven

4Cabal Therapy
1Diabolic Edict
1Chainer's Edict
1Echoing Decay
1Smother
4Vindicate
2Pulse of the Fields
1Cranial Extraction
3Wrath of God
1Oblivion Stone
1Haunting Echoes

3Night's Whisper
3Tainted Pact
2Vampiric Tutor

4Samurai of the Pale Curtain
3Pristine Angel
1Exalted Angel

Sideboard:
1Boseiju, Who Shelters All
3Coffin Purge
2Cranial Extraction
3Seal of Cleansing
3Powder Keg
3Sphere of Law

2) B/W Control 'Pimped' by Mason Peatross

10Plains
8Swamp
4Caves of Koilos
2City of Brass
1Dust Bowl
1Kor Haven

4Duress
4Cabal Therapy
4Gerrard's Verdict
4Diabolic Edict
4Vindicate
2Pulse of the Fields
3Wrath of God
3Haunting Echoes
3Vampiric Tutor

3Nezumi Shortfang
2Exalted Angel

Sideboard:
4Coffin Purge
2Echoing Decay
1Disenchant
2Decree of Justice
3Seal of Cleansing
3Sphere of Law

---------------------------------------------------------------

Natomiast tutaj moja autorska wersja

10Swamp
10Plains
4Caves of Koilos
1Boseiju, Who Shelters All - może jednak grać tylko sidowe ?

4Wayfarer's Bauble - nie wiem czy aż tak potrzebne i to w ilości 4, no ale troche przyśpieszają deck i odsycają landy. Podobną role jednak może odgrywać Chromatic Sphere albo Extraplanar Lens ...
1Scroll Rack - mam mieszane uczucia, zajmuje tylko 1 slot, czasami wygrywa gre, a czasami praktycznie nic nie robi; może zamiast tego Sensei's Divining Top ?
4Phyrexian Arena - tu zdania są podzielone miedzy właśnie arenę a Night's Whisper, ja tradycyjnie pozostane przy arenie, która daje ciągły dociąg, a strate życia spokojnie można zniwelować

4Duress
4Gerrard's Verdict - o Distressie nawet nie myślałem, z powodu BB, Cabal Therapy raczej też nie - nie ma na co ją flashbackować; chodzi głównie o ilość discardu, przy tych 8 sztukach w lategamie stanowią praktycznie martwą karte na ręce ...

4Vindicate
4Wrath of God - z removalem też jest mały problem, mimo kompletu wrotek 8 removalu to jednak za mało, szczególnie na bardzo szybkie decki jak np. Gobliny. Brakuje bardzo np. Chainer's Edict, który dodatkowo zagrywamy 2 razy, jednak nie wiem zbytnio za co.

2Vampiric Tutor - zdecydowanie lepsze by były 3, albo dodatkowo Diabolic Tutor - znowu brak miejsca
2Pulse of the Fields - 3 by nie zawadziły, naporów ostatnio jest sporo
1Haunting Echoes - zastanawiałem się czy nie lepsza byłaby Cranial Extraction, jednak echo raczej bardziej potężne

No i tym sposobem zostaje nam 6 slotów, gdyż proponouje grać na 61 kart. W to miejsce muszą znaleźć się jacyś finisherzy - no i tu jest podstawowy problem, gdyż za dużo dobrych kart można brać pod uwagę. Ja wybralem taki zestaw:
2Eternal Dragon
2Death Grasp
2Decree of Justice

Jednak takie oto karty nie dają mi spokoju:
Nether Spirit - niezdych - bardzo pomocny bloker przy naporach, lub uciazliwy ataker dla kontrolek, dobry cel na flash terapi jesli ktoś by sie zdecydował na nią grać
Undead Gladiator - kolejny niezdych ale jeszcze z cyclingiem, bardzo ładnie przekopuje biblioteke w poszukiwaniu potrzebnych kart
Masticore - genialna na kazdy napor
Exalted Angel - mocny latacz, ktory może wejść w 4 turze i to z tak waznym dla nas lifegainem
Desolation Angel - glowny finisher w wersji WB, ktora byla grana w bloku.

Mirari - wszystko zagrywamy 2 razy
Panoptic Mirror - co turowa vinda albo wraciak sa conajmniej przyjemne , można by sie pokusić o wrzuceniu pod tą karte np. Soul Feast jednak jak dla mnie to za duże kombinatorstwo, ktore woli np. MasterBLB ,ja preferuje jakies nieskomplikowane, łatwe i skuteczne rozwiązania :]
Mindslaver - do niego przydalbym sie Bringer of the White Dawn, ale koszt 9 mana odstrasza ... gdyby dalo sie to jakos zniwelować Bringer of the Black Dawn też do rozpatrzenia

Z innych rzeczy można pomyślec nad:
Orim's Chant - niweluje atak przy naporach, opóźnia kombodecki, umożliwia przepchnięcie finishera przy kontrolkach - przyjemnie by było to mieć na Isochrone Scepter, ale znowu mini-kombo kosztujace przynajmniej 2 sloty ...
Well of Lost Dreams - dużoo drawu :]

No i kilka kart umożliwiających powtorne zagrywanie spelli:
Ill-Gotten Gains - obusieczna karta, ale czasem potrafi wygrać gre
Yawgmoth's Agenda - niestety jeden spell na ture
Forbidden Crypt - jesli już bym miał grać to na tej karcie, zawsze można sobie ją zniszczyć vindicatem

Oprócz tego dzięki vampiricom i może Enlightened Tutor, można by dać kilka pojedenczych pre-saidowych kart, jak: Story Circle, Engineered Plague, Damping Matrix itd. Takie rozwiązaniem proponowałbym po sideboardzie:

1Englightened Tutor
4Orim's Chant
3Cranial Extraction
1Sacred Ground
1Story Circle
1Engineered Plague
1Defense Grid
1Damping Matrix
1Desolation Angel
1Boseiju, Who Shelters All

Na sajdzie myslałem także o Humility oraz Auramancerze

To tyle tego mojego luźnego wywodu Czekam na komentarze i propozycje.




Warmonger - So lis 27, 2004 3:48 pm
" />Potrzebne jest coś na afika.
Moje propozyjcje:
Horobi, death's vial
Humility
Damping Matrix - on wcale nei karci affinity tak, jak byśmy chcieli. Oponent nadal dysponuje masa szybkich stworów i disciplami. Jeśli zdążył juz zaekwipować plating, to &%%. Jednak na madness i wiele innych dziwnyhc rzeczy matrix okazuje sie potrzebny.
Scrabbling Calws - nie lubimy reanimka, smoka i genezy. Roary i biddingi też są niebezpieczne, więc trzeba mieć na nie jakąś odpowiedź.



Amidaris - So lis 27, 2004 3:53 pm
" />Faktycznie o Affinity zapomnialem, spis dość stary :}
Horobi nie bardzo, czym ja bede te krity targetowal ?
Humility w zupełności powinno wystarczyć, tym bardziej że affin nie ma jak sie go pozbyc, Serenity troche zbyt obosieczne - zdejmie przynajmniej arene, ale też można o tym pomysleć.
Co do clawsow, do to potestowania, z reanimem ani ghulem zbyt duzo nie gralem ...



MasterBLB - So lis 27, 2004 4:00 pm
" />tak mniej więcej to wyszło z naszych rozważań...
a ja mam takie uwagi:
-po testach okazało się,że lepsze jednak jest lusterko od mirrari,tym bardziej że jak zasady rozpatrzyłem to wyszła możliwość imprintu kilku kart,i zagrywanie w upkeepie 1 akurat potrzebnej;moc takiego układu przebija nawet berło z chantem(np wroty,vindicate i pulse na lusterku)
-Demonic Tutor pewnie że jest fajny,ale to niestety nie ten format...
-Humility KONIECZNIE do maina,i najmniej 2;ta karta samoistnie wręcz rozwiązuje problem wrażego naporu,zwłaszcza jeżeli dodach Night of souls' betrayal
-Chanty do maina,i na kontrolę,i na napór są znakomite
-z czarów mieszających grobem to najlepszym wyborem będzie krypta,bo jest możliwość rozwalenia jej jak już zbędna się stanie,a karty wraca na rękę,przez co doskonale z lusterkiem będzie współdziałać
-z batów any-kamień czy anty-deed Karmic Justice

na razie tyle wydumałem




Ith - So lis 27, 2004 4:29 pm
" />Amidaris pomyślałbym nad włożeniem do decku większej ilość Direct Removalu i to w instancie. Daje ci to odpowiedź na krity z haste (gobbo, Firesy, Ghoul, psychol z Corpse Dance). W MBC edycty były potrzebne na wioski itp. tu niby masz vinde, ale wioska to przeciez nie jedyny jej cel .

Pomyślałbym także o jakimś lockowym techu, z którego słynie kolor biały .
Ten gladiator bardzo by się przydał. Pamietam jak Grom grał MBgC i np. na koniec gry jak go zajeżdzałem albo arena mi w tym pomagała , to miewał na recę 3 terapie/dziurki gdy ja żyłem z drawu. W sumie gladiator też może być win condition . Ja bym nie grał na mainowym boseyiu i wstawił 2 gladiatorow za boseyu i scroll racka, testować nie testowałem więc mogę się mylić.
Pozdro.



Warmonger - So lis 27, 2004 5:27 pm
" />Horobi? Czym będziesz targetował? Equipmentami i modularem }:-P. Naprawdę, gra staje na głowie i przeciwnik musi cię skarcić bez żadncyh sztuczek w stylu blinkmoth+plating. Poza tym, horobi jest dużym lataczem i moze brać hoverguardów na klatę.

Galdiator, dragon i spirit nijak nie współdziałają ze sobą. Grałbym na 2 smokach i gladiatorach, albo 3ech spiritach, przy czym zalezy to od reszty buildu.
Divinig top jets TUTAJ lespzy od racka - odporny na mass removal, tańszy i szybszy, jak jescze zaczniesz sie bawić smokiem, to juz woogle full wypas krów na zielonej łączce...

Wydaje mi się, ze humility nie działa z night of souls...



Amidaris - So lis 27, 2004 9:35 pm
" />Oczywiscie, ze nie zamierzalem grac jednoczesnie na spiricie, gladiatorze i eternalu :]
Gladiator i nether to byly tylko luzne propozycje i gdybym w ogole mial nimi grac to gora 1 i albo to albo to.
Diving rzeczywiscie moze byc ciekawy ...
Night soul to juz troche za wiele, ale to w stylu Matera po prostu roznimy sie troche wizjami deckow .



Siwy - So lis 27, 2004 9:44 pm
" />Moja propozycja

10Swamp
10Plains
4Caves of Koilos
1Boseiju, Who Shelters All

1Sensei's Divining Top
4 Phyrexian Arena - Night's Whisper,
4Duress
3Gerrard's Verdict

4Vindicate
4Wrath of God
3smother

2Vampiric Tutor
2Pulse of the Fields
2Cranial extraction - lepiej echo na side IMO ...

3Exalted Angel
3Desolation Angel - lub ten se plainscyclingiem co go można wrócić z grobu w upk



MasterBLB - Pn lis 29, 2004 2:18 pm
" />a ja taką wersję męczę:
3 Orim's Chant
3 Diabolic Edict
4 Phyrexian Arena
3 Wrath of God
2 Humility
2 Soul Feast
4 Gerrard's Verdict
4 Duress
4 Vindicate
1 Forbidden Crypt
2 Panoptic Mirror
2 Pulse of the Fields
2 Night of Soul's Betrayal
1 Reverse the Sands
4 Caves of Koilos
2 Reflecting Pool
9 Plains
9 Swamp



Revan - Wt lis 30, 2004 12:53 pm
" />hmm, w skaldzie podanym przez mastera nie widze zadnego finishera. nawet death garsapa tu nie ma (ktory jest imho obowiakowy), nie mowiac juz o kreaturach. jedyna szansa wygranie w jego deku to soul feast pod mirrorem, a trzeba sie liczyc z tym, ze mozemy sie dlugo nameczyc z przeciwnikiem zanim wrescie uda nam sie go tym zabic (nie mowiac juz o nie podejsciu). jako finishera proponuje exalted angela, tylko ze wtedy kloci sie on z night of souls' betrayal, wiec trzeba by bylo wybrac - angel lub night. ponadto, cranial extraction in, co najmniej 2 sztuki (a nawet 3). reverse of the sands jest zbedny, w koncu mamy duzo gainlife'a. no i zastanawilabym sie nad smootherami zamiast diabolic edictow, zwlaszcza ze teraz jest dosc duzo szybkich naporow, na ktore w razie nie podejscia wrotki (ktora swoja droga nalezy dorzucic jeszcze jedna - 3 to za malo) smoother zadziala lepiej niz edykt. no i nie wiem czy jeszcze by sie tu nie przydaly ze 2 vampiric tutory zamiast dwoch aren, bo arena troche boli. odezwe sie jeszcze jak potestuje troche na wizardzie



Amidaris - Wt gru 21, 2004 3:41 pm
" />Ostatnio znowu zacząłem troche grać tym deckiem, na razie głównie online.
Tak sie prezentuje moja najnowsza wersja:

4Caves of Koilos
10Plains
10Swamp

3Sensei's Divining Top
3Wayfarer's Bauble
4Phyrexian Arena
4Duress
3Cranial Extraction
3Pulse of the Fields

3Chainer's Edict
3Vindicate
4Wrath of God

3Eternal Dragon
3Decree of Justice

Sideboard w budowie



Siwy - Pn gru 27, 2004 7:03 pm
" />hmm dawno tutaj nikt nie pisał więc może ja to przełamię

Co sądzicie o czymś takim:

Landy:
9x swamp
10x plains
4x caves of koilos

Creature:
2x exalted angel - 4/4, lata i dodaje życia
2x eternal dragon - 5/5, lata można wrócić z grava, ma plainscycling tak więc nawet w początkowych fazach nie jest bezużyteczny
1x desolation angel - dodatkowy finisher - fajnie działa jak się wcześniej puści wraciaka ale nie tylko

Discard:
4x gerrard's verdict - co tu dużo mówić jeżeli mamy deck WB to dosłownie grzechem byłoby nie włożyć tej karty
4x duress - lub ewentualnie cabal therapy - discard jak discard wiadomo ja byłbym jednak za 4 terapiami w mainie oraz 4 dziurami w sidzie ...
2x cranial extraction - karta wręcz wspaniała - zamiast mainowego echa - wyśmienita na combodecki, toga, bardzo dobra na inne matchupy - musi być

Removal:
4x wratch of god - wiadomo mass removal - musi być
4x vindicate - chyba najlepszy removal - może zniszczyć wszystko
4x smother

Draw:
4x night's whisper - cóż ja osobiście uważam tę kartę za lepszą od phyrexian arena ale to już kwestia gustu

Life gain:
2x pulse of the fields - gdy życia będziemy mieli za mało instant + buyback za 0 - czegóż chcieć więcej

Other stuff:
4x orims chant

Sideboard:
??? cóż tutaj największe problemy nie mam pojęcia co włożyć



Amidaris - Pn gru 27, 2004 11:53 pm
" />Jak się sprawdza ten Orim ? Sam w sobie wydaje mi się taki dość średni ... jeśli by dać dla niego berło, to czemu nie - można by jeszcze smothera imprintować. No ale tak to daje nam jedną ture więcej przy naporze lub kombie, to aż tak dużo ?



Revan - N sty 02, 2005 8:46 pm
" />Hmm, ja dosc dlugo juz gram tym eckiem na Wizie, wiec moze podam swoja wersje:
3 Orim's Chant - potrafi czasem przystopowac oppa
4 Chrome Mox - affinity potrafi sie tak wysypac, ze nieraz trzeba rzucac wrotke w 3 turze zeby przezyc...
3 Phyrexian Arena - moze i troche wolniejsza od Night's Whisperow, ale zapewnia nam staly dociag, na dluzsza mete jest zdecydowanie lepsza
4 Wrath of God - karta absolutnie niezbeda w tym decku
3 Cranial Extraction - jak wyzej - przydaje sie na kazdy deck
3 Duress - bez discardu sie nie obejdzie
3 Gerrard's Verdict - idealna karta na napory, rzucona w 1 turze (mox ) moze naprawde napsuc, no i jeszcze gain life
4 Vindicate - removal po prostu na wszystko - od kritow, poprzez artefakty i enchanty, az po landy
2 Pantopic Mirror - podstawa talii - coturowa wrotka lub extrakcja robi swoje No i na tej karcie opieraja sie obydwa win conditions tego decku
2 Soul Feast - zarzucony pod lustro wygrywa gre
1 Forbidden Crypt - Zapobiega przewinieciu sie, no i pozwala uzywac 2 razy tych samych spelli
2 Pulse of the Fields - w erze naporow nie mozna sie bez tego obejsc
2 Vampiric Tutor - kiedy potzrebujemy konkretnej karty...
2 Humility - mainowy hate na affka, poza tym zabija wszelkie napory. Enjoy
2 Night of Souls' Betrayal - zabojcze kombo z Humility. Po wylozeniu obu elemantow na stol przeciwnik moze sie wlasciwie skladac

I mana base:
3 Caves of Koilos
2 Reflecting Pool
8 Plains
10 Swamp

Sideboard - szczerze mowiac nie zastanawialem sie nad nim :p

Gra tym deckiem zazwyczaj trwa baaaaardzo dlugo, ale tez i bardzo denerwuje oppa Ma on dwie drogi na wygrana - Soul Feast pod lustrem, lub Cranial xtraction pod lustrem i... przewijamy przeciwnika Jesli przypadkiem uda mu si zniszczyc lustro, zawsze mozemy je wykorzystac jeszcze raz dzieki krypcie, ktora tez zapobiegnie przewinieciu sie. Zeby grac moja wrersja tej talii trzeba miec naprawde duzo cierpliwosci, ale doprowadzenie swego rywla do szalu jest tego warte, wierzcie mi



MasterBLB - Pn sty 03, 2005 8:29 am
" />oj Revan...64 karty,i tylko 3 areny i 2 tutory...jak dla mnie to nie za bardzo zadziała

@Amidaris-chant na napory jest dobry,rzucasz w 3,a w 4 wrotki
poza tym,grając z Ukontrolami,łyka na siebie kontry,a co robi przy grze z tymi dekami po imprincie na lusterku to głowa mała po prostu



Siwy - Pn sty 03, 2005 12:21 pm
" />Już od tygodnia gram tą talią Obecnie spis wygląda tak:

Creature (win condition):
4x Spectral Lynx
3x Exalted Angel
2x Eternal Dragon
1x Desolation Angel

Discard:
4x Gerrard's Verdict
4x Cabal Therapy
3x duress

Removal:
4x Wrath of God
4x Vindicate
3x Smother

Other stuff:
4x Night's Whisper
2x Pulse of the Fields

Land:
9x Swamp
4x Caves of Koilos
10x Plains

Sideboard - jest on w fazie testów dopiero:
3x eniginered plague - gobosy i inne napory
3x serenity - affi/enchantreska
3x coffin purge/scrabling claws - reanimator
3x diabolic edict - reanimator przede wszystkim
2x disenchant - różnie

Jak narazie deck sprawuje się bardzo dobrze Grałem z Togiem, U/W controlem (scepter/chant ), U/G Madnessem, Affinity, R/G goblins, R/B goblin bidding, oraz 2 gry z reanimatorem. Jedynie z reanimatorem jest wtopa - 2 gry przegrałem jednak grałem wtedy troszkę inną wersją - więc teraz może troszkę lepiej jest - zwłaszcza po sidzie ... Z pozostałymi deckami radziłem sobie bez jakiś tam większych problemów - praktycznie jedyne przegrane gry spowodowane były niestety screw co zmusiło mnie do zmienienia nieco mana base na ten obecny - mam nadzieję, że lepszy . Jednak jako, że ilość gier oscyluje w granicach 10-15 z każdym z podanych wyżej matchupów tak więc nie są to jeszcze zbyt wiarygodne dane - ale jak na moje oko to deck sprawia naprawdę solidne wrażenie



Revan - Pn sty 03, 2005 8:01 pm
" />@MasterBLB - ja sie doliczylem 62 kart w mojej wersji, nie wiem, moze skopalem cos w spisie, i wydaje mi sie niemozliwoscie upchniecia wszystkiego w 60 kartach, i tak jest niezle. 3 areny wystarczaja, i tak raczej nie jest zbyt dobrym pomyslem wystawienia jednoczesnie wiecej niz jednej na stol. Co do tutorow - tez 2 wystarczy. Wiekszosc przedstawionych tu wersji i tak miala mniej dociagu.



Radziu - Wt sty 04, 2005 6:51 pm
" />Z calym szacunkiem Revan, uwazam za kiepski pomysl wpychanie aren zamiast whisperow (nie raz sie juz zagryzlem arenka), natomiast co do tutorow to to nie lepszy pomysl - na co zapychac sloty?
taka moja opinia



Amidaris - So sty 15, 2005 2:53 pm
" />Wątek wzbogacony o wersje decku Christopher'a Johnsona. Co o niej myślicie ?

@Jak widzisz Radziu tutory to bynajmniej nie zapychacze slotów ;], dają bardzo duże możliwości i odpowiedź na prawie każdy metchup.



Siwy - Wt lut 08, 2005 11:08 am
" />Hmm jeszcze raz sprubuję tutaj przedstawić swoją wersję - może tym razem nie zostanie skasowana ...

4x Caves of Koilos
2x Blinkmoth Well - scepter z chantem/counterspellem niestety karci
9x Swamp
8x Plains

4x Vindicate
4x Wrath of God
2x Smother

4x Gerrard's Verdict
4x Cabal Therapy

4x Night's Whisper
3x Sensei's Divining Top

2x Pulse of The Fields

4x Spectral Lynx
3x Exalted Angel
2x Eternal Dragon

2x wolne sloty

Sideboard:
4x Engineered Plague - napory
3x Disenchant - affi, decki ze sceptrem, WoW
3x Duress - kontrole & combo decki
3x coffin purge - reanimator
2x Diabolic Edict - głównie reanimator

Opis poszczególnych kart:

Vindicate - podstawa decku. Jeden z najlepszych removalów w całym MTG a IMO zaraz po deedzie najlepszy. Niszczy co tylko chcesz - zabija krity, niszczy enchantmenty i artefakty, niszczy lądy. Bardzo wszechstronna karta - dzięki niej możesz nawet pobawić się w ponzę i zniszczyć przeciwnikowi lądy przyczyniając się dokolor screw bądź też mana screw. Musisz się bardzo dobrze zastanowić kiedy go użyć.

Wrath of God - świetny mass removal. Niszczy wszystkie krity niezależnie od ich koloru, kosztu czy też siły. I to wszystko tylko za 4 many

Smother - kolejny removal - tym razem tańszy od poprzedników i na dodatek w instancie.

Gerrard's Verdict - świetny discard. Pomimo tego, że to przeciwnik decyduje co wywala to nie ucieszy się zbytnio gdy zobaczy tę kartę wycelowaną w siebie (no chyba, że gra madnessem - chociaż tutaj również często się przydaje). W przypadku flooda z naszej strony możesz go wycelować w siebie i dostać nawet do 6 pnkt życia co niejednokrotnie może przesądzić o wyniku spotkania

Cabal Therapy - kolejny discard. Nawet jak nie trafisz za pierwszym razem to możesz poprawić flashbackiem W grach z kontrolą najczęściej służy do przepchnięcia jakiegoś brakera

Night's Whisper - natychmiastowy draw 2 kart i to tylko za 2 many - co zwłaszcza w początkowych etapach gry jest niezmiernie istotne a zwłaszcza dla kontrolek początkowe fazy gry decydują niejednokrotnie o wyniku.

Sensei's Divining Top - karta najbardziej przydatna na late game.

Pulse of The Fields - świetny gain life. Mając ją na ręku w grze z naporami dajemy sobie pare tur dodatkowego czasu.

Spectral Lynx - tani, w miarę silny, z regeneracją oraz protekcją przed zielonym - dodatkowo służy jako paliwo pod flashback dla terapii. B. Dobry blocker a i w ostateczności ataker

Exalted Angel - finisher - możemy go już mieć nawet w 4 turze. Dodatkowo uzupełnia nasze braki w życiu

Eternal Dragon - kolejny finisher - we wczesnych etapach gry możemy użyć plainscyclingu, ratując się przed mana bądź też kolor screw, po czym w late game możemy gro wrócić z grobu i wystawić

Poza tym zostają 2 wolne miejsca w decku (gdyż preferuję grę na 61 kartach). Zastanawiam się tutaj nad [mtg]Vampiric tutor[mtg]em, bądź też Cranial Extraction

Matchupy - cóż za mało grałem aby być ich pewien - mogę jedynie stwierdzić ogólnikowo. Z naporami nie ma jakiś większych problemów - najgorzej jest jak na stole mamy sceptra z conterspellem bądź też chantem - dlatego też są 2 mainowe welle. Z reanimatorem grałem 2 gry które przegrałem jednak była to wczesna wersja - chociaż i teraz zapewne nie jest za różowo - dlatego jest lekki hate na sidzie. Co o tym myślicie ???



Gość - N lut 13, 2005 8:57 pm
" />Najbardziej przypadła mi do gustu wersja Amidarisa zamienił bym tylko
3 Pulse of the fields na 2, wywalił 3 decree of justice i w to miejsce wstawił 4 exalted angel- bardzo ładnie dają życia i powstrzymują napory. A zamiast 2 Eternal Dragon 2 vampriric tutory- . 1 chainers edict na vindicate , 1 na kor haven i 1 na haunting echoes.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • blanka24.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • abaddon.xlx.pl
  • | | | | >

    © design by e-nordstrom