ďťż
[TS] Wheel of Fate



Warmonger - Wt wrz 12, 2006 5:40 am
" />Kolejny restrykt w nowej formie.



Jestem ciekaw, jakież zastosowania znajdziecie dla tej karty.




FeNikz_Raz - Wt wrz 12, 2006 7:17 am
" />Jak dla mnie ta karta ma klimat i przypomina mi sie Fortuna hmm działanie? a ajk przez 4 tury dojdą dobre karty i discard



M0rw47h - Wt wrz 12, 2006 7:19 am
" />Syte i to w sumie dużo bardziej od orginału...
1) Robi nam anty discard shielda
2) Odpala się dużo "szybciej" (less mana cost)
3) Ogólnie o tyle syto, że przez 4 pierwsze tury budujemy sobie mana base, wystawiamy herbate, gramy wheela i jedziemy, karty które zdiscardujemy i tak zassiemy nostalgią?



Augustyn - Wt wrz 12, 2006 7:41 am
" />Karta z niezłym potenciałem WOTC zaczyna robić fajne karciochy znowu.




majki - Wt wrz 12, 2006 7:52 am
" />Do czerwonej talii jak znalazl. Jesli nie napotkamy stifla lub podobnej karty, to dojda nowe spalenia Kto wie, moze to nawet pogra w borosie?



bzyk - Wt wrz 12, 2006 9:29 am
" />mnie jakos nei przekonuje "naprawiony" wheel



Malkav - Wt wrz 12, 2006 10:45 am
" />Wydaje mi się, że karty z suspendem pokażą, na co je stać w T2 (jeśli na coś je stać)
dopiero, gdy wyrotuje Ravnica i wredny Remand. To cacko przecież
masakruje karty z suspendem. Szczególnie takie, których inaczej nie można wystawić.

A co do tego eksponatu, to wydaje mi się, że trudniej łamać symetrię, niż w
przypadku poprzedniego Wheela.



$uchy - Wt wrz 12, 2006 12:03 pm
" />gruba karta...



QweR - Wt wrz 12, 2006 1:17 pm
" />
">1) Robi nam anty discard shielda
...i co z tego? Jak bym gral kontrola, to by mi sie to przydalo, ale wheel w kontroli mi sie, kurde, nie przyda.

">2) Odpala się dużo "szybciej" (less mana cost)
taaa, 2cc za 4 tury vs 3cc. Rewela.

karta bezuzyteczna. Dlaczego? Odpala sie w upkeepie. Szkoda tak dobrego artu na taki crap.



Ghost of tost - Wt wrz 12, 2006 1:22 pm
" />Świetna karta. Takich kart to prosze więcej . Jak mają powstać karty z usuwaniem suspendowych konterków to robi się szalenie fajnie .



ironworks - Wt wrz 12, 2006 1:55 pm
" />crap...w 6 turze jeśli nei zapaliłeś przeciwnika spalenia niedużo Ci pomogą...



stw - Wt wrz 12, 2006 2:25 pm
" />
">karta bezuzyteczna. Dlaczego? Odpala sie w upkeepie. Szkoda tak dobrego artu na taki crap.


">crap...w 6 turze jeśli nei zapaliłeś przeciwnika spalenia niedużo Ci pomogą...
Heh ludzie wy naprawdę nie widzicie potencjału tej karty? Co robi boros od 6-7 tury? Ssie, bo ma pustą rękę i dobiera landy. A tu taka miła niespodzianka dobrać 7 nowych karcioszek! Ciekawe który deck to przekontruje! Dalej można by tym grac w atogu. W drugiej takie coś aktywujemy, potem wwalamy Atoga na stół, a gdy dochodzi opcja dobrania 7 kart to już praktycznie zabijamy tym naszym atogiem.
Pzoatym jakiś combodeck możnaby na tym złożyć. HEH.



Warmonger - Wt wrz 12, 2006 2:32 pm
" />Grając borosem, wolałbym w tej szóstej turze wygrać, niż być w obornie i czekać, aż efekt Koła się odpali. Chyba, że jesteś w stanie pokonac przeciwnika bez wykorzystania dropu w drugiej turze?

Karta jakas nieudana. Nawet w limited nic nie robi, bo usuwa efekt zaskoczenia.



ironworks - Wt wrz 12, 2006 2:40 pm
" />
">Co robi boros od 6-7 tury?
Tasuje bibliotekę po wygranej/przegranej grze.



QweR - Wt wrz 12, 2006 2:54 pm
" />
">Heh ludzie wy naprawdę nie widzicie potencjału tej karty?
nie.

">Ciekawe który deck to przekontruje!
pomijajac wszystkie kontrole z pelna reka? Faktycznie niewiele. Ale chyba wazniejszym pytaniem jest 'jaki kretyn nie zostawi sobie na to kontry jezeli faktycznie bedzie moglo mu zaszkodzic?'.

">W drugiej takie coś aktywujemy, potem wwalamy Atoga na stół, a gdy dochodzi opcja dobrania 7 kart to już praktycznie zabijamy tym naszym atogiem.
No, to albo chcesz zlozyc jakiegos agrotoga, ktory z definicji ssie, albo chcesz sobie wywalac cala lape w aggrokontroli i odbudowywac zasoby przeciwnikowi.

">Pzoatym jakiś combodeck możnaby na tym złożyć.
nie. Glownie dlatego ze ta karta ssie jak rozowa licealistka na technoparty, jest wolna, i aktywuje sie w upk.



Qwert - Wt wrz 12, 2006 4:29 pm
" />stw a w której turze w borosie chcesz to wystawic??
w drugiej wole legioniste lub knighta
w trzeciej wole rzucić chara
więc aby ta karta zadziałała w miare szybko trzeba zrezygnować z tempa a to raczej słaby plan



Lugo33 - Wt wrz 12, 2006 4:45 pm
" />Nowe kólko jest zdecydowanie gorsze od starego, gdyż nie odnawia nam ręki podczas kręcenia komba, tylko po 4 turach od zagrania.



Warmonger - Wt wrz 12, 2006 5:12 pm
" />Nowe kółko poprostu nic nie robi - czeka 4 tury, a potem wymienia / napełnia rękę obydwu graczom. Tylko po co?



Emil. - Wt wrz 12, 2006 5:17 pm
" />a ja się całkowicie zgodzę ze skutem. i właśnie w tym borosie który w 6 turze już nic nie robi ta karta pozwoli nam zakończyć gre zwycięstwem.
Nie da się ukryć że jak op ma kontrę to oczywiście ją sobie zostawi na naszego wheela, ale jeszcze tą kontę mieć . w przeciwnym wypadku gg. i nie zgodzę się z qwertem że to że aktywuje się w upkeepie to źle. dzięki temu mamy jeszcze jeden draw a potem cała odtapowaną mane na rzucenie tego co dobierzemy.
jak dla mnie karta ostro syta, chyba najlepszy jak na razie preview.



sidi - Wt wrz 12, 2006 6:00 pm
" />
">w tym borosie który w 6 turze już nic nie robi

No pewnie, że nic nie robi i juz pewnie nie zrobi skoro stracił 2 turę na rzucenie koła...

Jak dla mnie karta do pogrania wieczorami z kumplami przy pentagramie, nic specjalnego. Fajnie gdyby był oprócz suspend'a zwykły koszt do zagrania karty.



Godfater - Wt wrz 12, 2006 6:14 pm
" />Własnie tutaj boli brak zwykłego kosztu... Bo skoro zagramy go w 2 turze, uznając, że nic ciekawszego nie mamy, to w 6 mamy wymianę, i teraz:
a) trzeba się wywalić do gry z ciekawszych kart przed 6 turą
b) wymiana nigdy nie jest zła
c) opp też ją ma... a kto wie, co on dociagnie?... A jak po drodze wyleci nam z Nivem? xD 7 leci w nas
O... z Nivem po naszej stronie nie jest chyba zły

Emil: czy GG tego nie możesz być pewny...



QweR - Wt wrz 12, 2006 6:37 pm
" />
">i nie zgodzę się z qwertem że to że aktywuje się w upkeepie to źle. dzięki temu mamy jeszcze jeden draw a potem cała odtapowaną mane na rzucenie tego co dobierzemy.
khem... pragne ci przypomniec ze to najwczesniej w piatej turze wchodzi na stos. Wyjscia sa dwa:
1)kombiles wczesniej, byl fizzle, i opp ma pelna kontrole nad stolem, i skontruje to
2)czekales do 5 tury nie robiac nic z pelna reka - opp moze to skontrowac i siedzisz dalej [lub probujesz kombic mimo jego widocznej przewagi w stole], albo kontruje, i wywala ci lape, na ktorej mogl byc jakis przydatny element

rewelacja. W ktorej kolejce po to mam stanac?

zeby bylo jeszcze gorzej [jakby sam fakt tego 4turowego delaya nie wystarczyl], odpala sie w upk. To dla komba znaczy niekontrolowana [w przeciwienstwie do takiego np jara] strate reki, reset, i liczenie na to ze u nas jest wiecej porno niz u nich distruptu. Nie zrzucisz przed tym zadnego drawu/searcha, akceleracji, niczego co by ci sie przydalo. Draw7 jest w combo po to, zeby odnowilo swoje zasoby po wykorzystaniu poprzedniej reki i nieprzyzwoitym spornieniu, a nie sluza wymianie jednej reki na druga, bo a noz widelec sie trafi cos ciekawego.

No i czy musze wspominac o tym ze karty w stylu rzuc-mnie-to-za-28-tur-dostaniesz-lizaka lekko niszcza spojnosc decku?



Emil. - Wt wrz 12, 2006 6:43 pm
" />a kto powiedział że to ma grać w kombach? wiesz nie wszystkie dobre i grywalne karty muszą kręcić jakieś komba, rozumiem że stary wheel do tego służył ale ten będzie imo lepszy właśnie w jakimś aggro jak np. w.w. boros

edit: z pewnością każda kontrola to skontruje ( no to jest niestety największy minus) ale nie wszystkie decki są U i czasem kółko wejdzie z korzyścią dla nas



Warmonger - Wt wrz 12, 2006 6:51 pm
" />Pytanie: po co używac losowego i obusiecznego Wheela, kiedy mogę zamiast tego rzucić Piledrivera / Burn / Konfidanta / Tutor / cokolwiek, co zapewni mi zwycięstwo?



ironworks - Wt wrz 12, 2006 6:52 pm
" />Emilu, uświadom sobie jedną rzecz - Boros wygrywa grę w 6 tur [chyba, ze z kontrolami ale jak sam zauważyłeś one mają kontrę]. Jeśli jednak pozbędzie isę drugoturowego dropa i straci całkowicie prędkość. Wtedy może faktycznei moze dożyje do 6 tury, ale kontrola na stole jaką zastawił już przeciwnik jest nei do przejścia. Karta do crap ale zakupię ją chętnie gdyż do mentala syt jakich mało a jestem ostatnio wielokim fanem tego formatu



MasterBLB - Wt wrz 12, 2006 7:27 pm
" />sam gram borosopodobnym RWW,i mogę potwierdzić jak niesłychanie ważny jest draw-u mnie browbeat.Jednak według mnie Koło Losu tam nie zagra,ponieważ:
-we wczesnej fazie gry(tury 1-4) najzwyczajniej w świecie nie będzie kiedy tego puścić,bo w tym momencie sypiemy się z zagrożeń dla przeciwnika.Utrata tempa jest niedopuszczalna
-w middle/late game(od 4,5 tury),tą kartą można będzie sobie jedynie podetrzeć tyłek.Bo w tym momencie to my chcemy NATYCHMIAST uzupełnić swoją rękę,a nie jeszcze czekać 4 tury.W RWW cudownie działa wtedy browbeat
-daje także karty przeciwnikowi.A boros nie jest w stanie mierzyć się na cardadvantage z jakimkolwiek dekiem.

podsumowując-za wolne,nie jest w stanie zmienić losu gry ztopdekowane w middle/late game,daje card advantage przeciwnikowi



mateoosh01 - Wt wrz 12, 2006 7:32 pm
" />eee albo ja jestem głupi albo wy neczytacie rulingów


">As the second triggered ability of suspend resolves, if playing the suspended card involves an additional cost, the card's owner must pay that cost if able. If he or she can't, the card remains removed from the game. If the additional cost includes mana, the situation is more complex. If the player has enough mana in his or her mana pool to pay the cost, that player must do so. If the player can't possibly pay the cost, the card remains removed from the game. However, if the player has the means to produce enough mana to pay the cost, then he or she has a choice: The player may play the spell, produce mana, and pay the cost. Or the player may choose to play no mana abilities, thus making the card impossible to play because the additional mana can't be paid.

wstawiamy to w 1 turze a draw dostajemy w 4 za zapłacenie te 2 many....



Warmonger - Wt wrz 12, 2006 7:37 pm
" />
">As the second triggered ability of suspend resolves, if playing the suspended card involves an additional cost, the card's owner must pay that cost if able.
1R NIE jest "additional cost". Additional cost to np. efekt działania Trinisphere, co ma znaczenie, gdy po usunięciu counterka "you may play it without paying it's mana cost".



Metka - Wt wrz 12, 2006 9:12 pm
" />Z karty na karte utwierdzam się w przekonaniu że mechanika suspend bedzie zupełnie crapowata. Tzn. mechanika sama w sobie fajna, ale zabita przez brak grywalności kart z nią. Podejrzewam ze bedzie jak z morphem - kupa funu w limited i casualu i nic poza tym. Sam morph też nie był zły, ale w 95% przypadków zamiast pomagać przeszkadzał. jedynym kritem na którym się opłacało z niego kozystać była anioł - dzieki 3+4 mana mozna było zaatakować już w 4 turze kritem 4/5 fly spirit link, co normalnie byłoby możliwe dopiero w turze 7. W reszcie przypadków morph był niezauwazalnym dodatkiem ( Whipcorder) lub koniecznoscią/drawbackiem ( nantuko Vigiliante) IMHO to samo bedzie z suspendem - wyjdzie jedna, góra dwie karty wykozystujące w pełni moc suspenda, a reszcie przypadków beda to karty same w sobie dosc dobre by pograć i bez niego, lub crap który nigdy nie ujzy constructed.



Lugo33 - Wt wrz 12, 2006 9:13 pm
" />Mateoossh ma rację, boros nie pozbywa się pierwszoturowego dropa, tylko odpala sobie to 4 tury po rzuceniu, nie zmnienia to jednak faktu, że dla np.: takiego toga może się to okazać dar serca od borosa.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • blanka24.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • abaddon.xlx.pl
  • | | | | >

    © design by e-nordstrom