ďťż
5 grupa - Etap II



ArtaX - N sty 18, 2004 3:42 pm
" />1. Orb of Destruction
2. Morphing Engine
Co do wykonania to nie ma definicji imprinta z tej prostej
przyczyny, ze sie nie zmiescila, ale chyba nie trzeba jej nikomu
tlumaczyc.
Karta mimo, ze wyciaga nam dowolna karte do gry imho nie jest p
[rzepakiem. Argumenty:]
1. koszt- 4 (wiem, ze w t2 czy nawewt ext to nie duzo, ale w t1
sporo)
2. fading (karta bedzie w gre tylko 2 tury, po czym przegrywamy :
( )
3. remove library form the game
4. mozliwosc zniszczenia ja disenchantem, naturalizem, shatterem
itp.
Co do grywalnosci imho karta jest swietna do:
1. akademii- nie ma to jak znalezc mind over matter
2. trix- wyciagnij sobien bargaina, iluzje(przy iluzjach nawet
gdyby placil upkeepa to i tak mamy fading i jeszcze traci
library- jakby 20 life malo bylo :)
3. inne kombodecki w t1.
4. w t2 mozna by nia grac razem z tym nowym kolosusem- mamy
pewne 2 wjazdy- indestructible
5. w ext moznaby grac w battle of wits decku (napewno by gralo,
tylko kto nim gra
6. mogloby graC W DESIRZE JAKO 5-8 LOTUSY
7. Wymyslcie sobie.




Amadi - N sty 18, 2004 4:23 pm
" />No dobra:

Orb:

+ art ładny
+ niezła spójność
+ grywalność - jak każdego mass removalu - mogłaby być niezła
+ wyważenie - porównując z najbliższym mu chyba Dyskiem - myślę że ujdzie. Łączny koszt wystawienia i odpalenia 6 mana plus karta, za to jest pewna możliwość selekcji, co chcemy niszczyć. No a że czerwony może tym niszczyć enchanty - dyskiem też można
+/- oryginalność - o tyle o ile mass removal może w ogóle być oryginalny - jest
- flav średni i z błędem ("to turn dust" - powinno być "turn into dust")

Engine:

+ stanowczo bardziej oryginalne
+ ciekawy flav
+ oryginalność większa
+/- artów w tym klimacie aż tak nie lubię
+/- no i spójność gorsza - myślę że Engine na arcie potraktowano zbyt dosłownie
+/- grywalność - może i by gdzieś pograło, ale ciężko coś wymyślić
- no i najgorszy element - wyważenie - imo karta słaba - 4 mana + karta a za dwie tury cała biblioteka won... ryzyko porównywalne do całowania smoka w rzyć

Ostatecznie głosuję na Orba



Molindor - N sty 18, 2004 4:34 pm
" />Czy druga grywalna. pewnie w jakims trixie, akademii i ogolnie mysle, ze kombodecki sie ciesza. btw. patrzcie czasem na grywalnosc nie tylko pod wzgledem t2, chociaz i tam imho ta druga karta by sie zmiescila, ciekawe jak dzialala by z darkstell kolosusem. Ale w t1 wyciagnac bargaina czy Mind over matter tez jest niezle



Kicpri - N sty 18, 2004 4:44 pm
" />Orb jest fajniejszy, w sumie zgadzam się z Amadim.




gosc- autor - N sty 18, 2004 4:56 pm
" />Skoro artax zapomial o moim opisie to sam go umieszcze jako gosc z kompa kolegi. w ten sposob nie zlamie regulaminu, gdyz robie to tylko przez niedopatrzenie moda.

"Co do wykonania to nie ma definicji imprinta z tej prostej przyczyny, ze sie nie zmiescila, ale chyba nie trzeba jej nikomu tlumaczyc.
Karta mimo, ze wyciaga nam dowolna karte do gry imho nie jest p[rzepakiem. Argumenty:]
1. koszt- 4 (wiem, ze w t2 czy nawewt ext to nie duzo, ale w t1 sporo)
2. fading (karta bedzie w gre tylko 2 tury, po czym przegrywamy )
3. remove library form the game
4. mozliwosc zniszczenia ja disenchantem, naturalizem, shatterem itp.
Co do grywalnosci imho karta jest swietna do:
1. akademii- nie ma to jak znalezc mind over matter
2. trix- wyciagnij sobien bargaina, iluzje(przy iluzjach nawet gdyby placil upkeepa to i tak mamy fading i jeszcze traci library- jakby 20 life malo bylo :)
3. inne kombodecki w t1.
4. w t2 mozna by nia grac razem z tym nowym kolosusem- mamy pewne 2 wjazdy- indestructible
5. w ext moznaby grac w battle of wits decku (napewno by gralo, tylko kto nim gra
6. mogloby graC W DESIRZE JAKO 5-8 LOTUSY
7. Wymyslcie sobie. "



Mr. Magoo - N sty 18, 2004 5:00 pm
" />Orb:
1. !@#$%^ art
2. Grywalnosc. Ekhm. Nie wiem czym sie podniecacie? za 6 mana i 2 karty niszczymy jeden z typow permanentow. Okaze sie, ze kiedy bedzie trzeba uzyc tego artefaktu to zabraknie odpowiedniej karty do imprinta
3. Oryginalnosc. Nedzna podroba dysku.
4. Flav cieniutki.
5. tap przed kosztem mana - ARGH!

Morphling costam

1. Art :/
2. Grywalnosc. Heh jak wyjdzie ten niezniszczalny dziubdzius 11/11 Zgodze sie z tym co wymieniono w komentarzu.
3. Oryginalnosc tak sobie. Tutor w praktyce.
4.Flav ok.
5.Bledow nie widze.

Glosuje na 2.



Edog - N sty 18, 2004 5:07 pm
" />Orb ma piękny, ojej, naprawde przepiękny art! Karta jest mocna, dosyć droga i nie przepakowana. oryginalna.

Morphling engine jest za to mało oryginalny. coś jak duplicant czy slupcting steel tylko sobie szukasz i wybierasz. czy nazwa n ie maiała sie nazyawć MORPHING ENGINE? która coś morfuje? czy chodzi na pewno o morphlinga?

suma sumarum podoba mi się bardziej orb destrukcji.



_P_S_ - N sty 18, 2004 5:15 pm
" />Głosuję na Morphing Engine, ponieważ jest Orb za słaby.



XaN007 - N sty 18, 2004 5:36 pm
" />hmm

imprit w starym designie ??

jestem za orbem ma lepsze dzialanie wg mnie



Voltrex - N sty 18, 2004 7:06 pm
" />ee tam wole silniczek, orb może ładniejszy, ale za mało oryginalności w tej karcie



Kitek - N sty 18, 2004 7:08 pm
" />Orb of Destruction - spójność wszystkich elemntów, ciekawe pomysł by za pomkocą imprinta przybrać forme offensive wobec kart oppnentaa nie jak to było sie wspierać imprintem wcześniej:p
Morphing Engine - ciekawe, ciekawe szczególnie końcówka. Ładny art, ale niespójny.
Hmmm... cięzki orzech do zgryzienia po dłuższym zastonowieniu wybieram Morphlina bo bardzie risik:)



dark_wonderer - N sty 18, 2004 7:52 pm
" />Jestem pod wrażeniem, obie karty interesujące, ale i zadanie daje spore możliwości. Wybiorę grywalność ponad oryginalnością i zagłosuję na Orb'a.



ArtaX - N sty 18, 2004 10:57 pm
" />Bardzo podoba mi się koncepcja Orba, fajnie by grało Art imho też bardzo ładny.
Morphing Engine za ryzykowny :/
oddaje głos na orba.



Amok - Pn sty 19, 2004 10:35 am
" />Morphing Engine choc ciezko bylo wybrac - dobra grupa



donarturo - Pn sty 19, 2004 1:07 pm
" />Oddaje glos na karte a Orb of Destruction, wole karty grywalne, a ta miala by szanse gdzies pograc, ten drawback w postaci usuniecia biblioteki w Silniczku jest chyba troche zbyt duzy ...



squee - Pn sty 19, 2004 1:42 pm
" />Głosuje na Morphling Engine. Może i niebyłaby tak grywalna jak Orb, ale dobry pomysł i wielki potencjał. (Co do wykonania tez nie mam zastrzezeń.)



Lisu - Pn sty 19, 2004 1:54 pm
" />Daje głoś na Orba ponieważ jest wyważony bo sobie też niszczysz permamenty, i trzeba przy tym myśleć kiedy odpalić żeby mieć u siebie jak najmniej szkód



POSEL - Pn sty 19, 2004 2:58 pm
" />sam nie wiem... nie jestem jakos zachwycony i czemu stary design? jakos dziwnie to wyglada... po dlugim namysle glosuje na orba, jest bardziej grywalnyi lepiej sie prezentuje... za duzo tych drawbackow w engine



Leviathan - Pn sty 19, 2004 3:26 pm
" />silniczek, bardziej grywalny, fajny klimat



ArtaX - Wt sty 20, 2004 12:11 am
" />jezuś jaka wyrównana grupa, hmm musze mocno się zastanowić co zrobić przy okazji remisu



Devourer - Śr sty 21, 2004 9:09 am
" />ja mimo wszystko oddam glos na silnik... moze by pogralo, od orba wole kamyk :/



Devourer - Śr sty 21, 2004 9:10 am
" />ja mimo wszystko oddam glos na silnik... moze by pogralo, od orba wole kamyk :/



ketchup - Śr sty 21, 2004 3:57 pm
" />+ fany art
+ grywalna
ORB!!!



Altar - Pt sty 23, 2004 3:01 pm
" />Głosuję na kartę drugą
- Po pierwsze - Świetny art, bardzo klimatyczny
- Po drugie - fajna nazwa
- Trzy - Myślę, iż mogłoby gdzieś pograć...
- Cztery - Bardzo dobrze kombinuje z drogimy/silnymi kartami
- Pięć - Bardzo, bardzo oryginalne
- Sześć - Ogólne wrażenie

Myślę, iż jest to wystarczające udokumentowanie mojej decyzji
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • blanka24.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • abaddon.xlx.pl
  • | | | | >

    © design by e-nordstrom