ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Analiza decku T2- U/G Tempo
Thorn - Wt kwi 22, 2003 7:34 am " />Zobaczyłem dzisiaj że Knoowch skończył swoją mini serie. Postanowiłem go troszeczke uzupełnić o ten deck. Mam nadzieje że sie nie obrazi Na początek troche historii. Deck ten wygrał Regionals w Warszawie. Właścicielem decku jest Mateusz Kopeć. Oto spis tego decku : 4 Wild Mongrel 4 Werebear 4 Nimble Mongoose 4 Basking Rootwalla 3 Wonder 2 Genesis 4 Careful Study 4 Mental Note 4 Circular Logic 3 Standstill 2 Deep Analysis 10 Island 9 Forest 3 City of Brass Sideboard: 4 Naturalize 3 Upheaval 3 Phantom Centaur 3 Compost 2 Equilibrium Gram tym deckiem osobiście i wiem że jest dobry. To może pokolei: Wild Mongrel- zapewnia na discard dzięki któremu mam gdzie zdiskardować logicka, wondera itp. Nie jeden raz zabijałem tym kritem robiąc z niego psychatoga i wkłądająć w niego prawie całą łape. Wiem że to niemądre ale skuteczne. Werebear- dobry krit po trechu. Bez trech jest tylko po to aby zapewnić nam mane. Nimble Mongoose- kolejna karta której przydatność objawai sie dopiero gdy mam trecha. Jednak i bez niego możemy sobie nieźle nią zadziałać. Dobra karta na UZI lub Atoga. Dzięki niej już nie raz skrobałem przeciwnika i czekałem tylko na bloda. Gdy już wszedł starałem sie go skontrować. Zwykle mi pierwszemu udawało mi sie go zajechać zanim udało mu sie użyć komba. Basking Rootwalla- standardowa karta pod discard. Dzięki madness 0 możemy ją zagrać bez kosztów w 1 turze. Wonder- dzięki tej karcie nasze krity stają sie aniołami i mają bardzo potrzebny flying. Karta jest tylko poto aby ją zdiskardować na grób i żeby tam działał. Genesis- tak samo jak wondera ne zagrywamy go na stół tylko staram sie jak najszybciej umieścić go w grobie. Dzięki niemu możemy bez problemu cofać własne krity. Pamietajcie tylko aby nie robić tego za częśto bo w pewnym momencie może sie okazać że nie macie trach a to już bedzie problem. Careful Study-chyba podstawowy dociąg w tym decku. Używany głównie w 1 turze aby jak najszybciej uzbierac trecha i dodatkowo umieścić na stole rootwalla. Oczywiście jak mamy go na ręce. Mental Note- Używana tylko po to aby zapewnić sobie upragnionego trecha. Nie można zapominać że ciągniemy karte. Jak sie ją zagrywa trzeba liczyć na łud szczęścia. Circular Logic- potrzebny do kontrowania niewygodnych kart tj. wraciak. Trzeba go oszczędzać bo jest go mało a innych kontr w decku nie ma. Deep Analysis- Kolejny dociąg. Na początku służy nam aby mieć trecha ale potem jak go mamy to możemy go zagrać z grobu. Sideboard: Naturalize- na astro, UZI Upheaval- ja nim gram w mainie. Jest dobry na wszystko. Phantom Centaur&Compost - na decki B tj. MBC, UZI , Atog Equilibrium- mirror Gra sie nim stosunkowo trudno. Chodzi tu glównie o to aby jak najszybciej uzyskać Thresholda. Dzięki tej właściwości Nimble Mongoose i Werebearrosną w siłe. Możemy łatwo nimi zajechać przeciwnika. Oczywiście to nie jedyne krity w tym decku. Znajdują sie tutaj podstawy madnessa tj. Wild Mongrel ,Careful Study. Jest to szybki deck bo jak dobrze dojdzie to można zajechać do 4 tury. Robimy wtedy z Wild Mongreli psychatoga i discardujemy w niego całą ręke. Wiem że to niemądre ale trzeba liczyć na szczście. Bardzo pomaga nam w tym wonder dzięki któremu nasze stworki dostają bardzo pomocne latanie. Matchupy: UZI, Tog , MBC No więc wszystko co jest czarne i posiada removal. Bez sidu jest ciężko ale da sie przeżyć. Bardzo dużą role odgrywa tu Nimble Mongoose. Dzięki swojej właściwości "Nimble Mongoose can`t be the target of spells of abilities" możemy łatwo omijać bardzo denerwujący removal. Po saidzie gra wygląda lepiej ponieważ mam już composti i centaury. Po sidzie już nie jest za ciekawie. Można by było jeszcze wsidować Naturalize. W MBC trzeba uważać na wrecza bo może nam wyczyścić grób a to nie jest wesołe. Astro: Podobnie jak wcześniej panuje Nimble Mongoose zagrozić nam może tylko Wrath of God. Po sidzie wkładamu Upheaval i NaturalizeDla astro to koniec . GW/GWr Beasts Uwazaj na Glory która potrafi namieszac dajac protekcje. W 1 grze należy bać sie Balotha Bo on może namieszać. Obowiązkowo wsidować trzeba Equilibrium i Upheaval. Powinno pomóc. R/G, U/G i Sligh I tu zaczynają sie schodki. Niestety narazie nie wiem jak grać przeciwko tym taliom. Wiem tylko że są bardzo groźne i należy ich sie bać oraz że ponownie ratuje nas Nimble Mongoose. Jak bede wiedział coś więcej to napewno napisze. To chyba tyle o tym świetnym decku. Ja osobiście gram z Upheavalem w mainie bo to jest dobre na wszystko i zawsze pomaga. Prosze o ocene i komenty. Napisał :Thorn Qwert - Wt kwi 22, 2003 10:59 am " />Ja szczerze wole zwykłego madnessa z rurami i arrogantami. A propo tego decku to można by spróbować Krosan Beast. Tremor - Wt kwi 22, 2003 12:04 pm " />Fajowy deck.. nie sadzisz aby dac 2x Book Burning aby przyspieszyc threshold ?? Pozdr. Thorn - Wt kwi 22, 2003 1:03 pm " />Hm.. można by było wsadzić te i inne karty ale powstaje pytanie za co ? Tam jest wszystko tak dobrze dobrane że jak coś ruszyszto wszystko sie zawali. Testowałem juz ten deck w różnych ustawieniach ale zawsze to było najlepsze. durszlak - Wt kwi 22, 2003 2:12 pm " />Jakie book burning prezciez to nie ma sensu splashowac czerwonego ten deck tego nie wymaga. Thorn - Wt kwi 22, 2003 3:40 pm " />Spytajcie sie Durszlaka co ten deck robi z Astro Sam na własnej skórze sie przekonał jak to potęga chodzacy_za_dnia - Wt kwi 22, 2003 3:43 pm " />Dokładnie gdzie w niebiesko-zielonym decku Burning Book:) Artykuł ogółem dobry, ale jak juz wspomnial ktos wyzej wole U/G z Arogantami i rurami PiT - Wt kwi 22, 2003 5:29 pm " />ja tam kiedyś testowałem UG tresholda i moge powiedzieć ze w tego typu deckach sprawdza sie splash białego . Umożliwia to korzystanie z ray of revelation i przedewszystkim worship , ktory powinien byc w sajdzie na RG sligha i ew. burning brisges (jesli sie pojawia ). Dziwie sie też niezmiernie że wogole w tym decku nie ma fetch landów , ktore bardzo by pomogly z manabase ( w przypadku wersji UGW ) jak i w osiągnieciu tresholda !! (mnie tam zawsze denerwował brak 1 karty w gravie po careful study i mental nocie a przy feczach tego problemu nie ma ) moge powiedzieć ze w swoim talii testowałem taki manabase : 4x WG fetch , 4x WU fetch , 2x City , 1x Centaur Garden , 5x forest , 5x island , 1x plains (choć 8 feczy w tej talii to troszeczke za duzo ) . Ja bym polecał wersje UGW wg. mnie jest poprostu lepsza zreszta widać to po wynikach z Nationalsow w Holandii ps. jesli ktos bedzie składał czyste UG treshold to polecam Breakthrough, ta karta w takim deq wymiata Thorn - Wt kwi 22, 2003 5:54 pm " />Hm.. co do wersji UGW to ją jeszzce dzisiaj przetestuje. ZObacz tylko że wtedy cena decku rośnie o dobre 400zł !!! A to juz jest bardzo duzo. Mana base jest dobry taki jaki jest. Ja nie mam problemu z trechem. Jakoś zawsze mam go wtedy kiedy potrezbuje. Miszcz - Wt kwi 22, 2003 6:02 pm " />Zwykłe UG jest lepsze od tego przekonałem sie o tym nie raz . Ten deck właściwie z niczym nie ma good matchupu . chodzacy_za_dnia - Wt kwi 22, 2003 7:06 pm " />Ja tez wole zwykle UG, wurmy niezle gniota... ludi - Śr kwi 23, 2003 12:04 pm " />milo ze wolicie zwykle ug ale nie o tym tu gadamy... gralem tym deciem dosc duzo i widze w nim duzy potencjal. jest bardzo szybki i co wazne - mass removal go tak nie boli za sprawa genesis i niskiego kosztu kart.. standstill daje piekny dociag i w ogole jest git.. tylko w mainie musi byc 1 uph Strike - Śr kwi 23, 2003 1:33 pm " /> ">Zwykłe UG jest lepsze od tego przekonałem sie o tym nie raz . Ten deck właściwie z niczym nie ma good matchupu . kurde miszcz jak zobaczyłem twoja wypowiedź to mi szczena opadła - jestes przykąłdem debila , pały , szpeja , lola , i nie wypowiadaja sie z takimi bezsensu komentarzami bez pokrycia gówno wie a gada........ Koziol - Śr kwi 23, 2003 2:19 pm " />8 Fetchy musi byc, w koncu to Treshold i w nim o jego szybkie zdobycie chodzi. W UG Treshu nie gra sie rowniez na logici ani analizy, bo one sa stworzone do ug madnessu a nie tresholdu (zauwaz za na zrzucanie logici masz tylko psa). 2 Genezy, to o 1 za duzo !!! bez przesady, znowu ... masz do zrzucenia jej tylko studia i psa, czasami jak ci sie uda to mental nota. Ogolnie artykul slabawy, przedewszystkich slaby spis decku ... koniec pisania, moze pozniej cos dopisze drake - Śr kwi 23, 2003 2:33 pm " />ludzie ja was nie rozumiem, [szczegolnie ciebie miszczu] jak niektorzy z was moga mowic ze ten deq nie ma dobrzych matchupow, jezeli wcale nim nie grali, miszcz grales tym deqiem chociaz raz, - jak dobrze pojdzie rozwala UG MAdness, mbc, toga, - wygral regio w wawie [przypadek :p] jest kilka argumentow dla tego dequ ktorych na pewno nie znacie, ma on dobre matchupy i moze byc bardzo syzbki. drake - Śr kwi 23, 2003 2:37 pm " />koziol dobrze prawi :p Thorn - Śr kwi 23, 2003 6:16 pm " />Co do słów kozła o słabawy artykuł to postaramsie pisać lepiej, wszystko jeszcze przedemną . A co do spisu decku to opisywałem deck z regio to nie jest mój deck tylko czyjś więc o to mnie nie obwiniaj lechu2k - Śr kwi 23, 2003 6:46 pm " />nei wiem czemu nie ma tu roarów [3]. Geneza 1 wystarczy. Logic są bez sensu bo discard jednie z psa to za mało, a za 3 many nie jest zbyt dobra. Grałbym tez turbulent dreamsami, jezeli nie main, to side. Co do matchupów, jezeli sie umie dobrze grać, deck ma dobrze z UG madness, togiem itd dobra jest tez wrsja z worshipami na side [mozna probowac 1 main, jezeli jest miejsce] Miszcz - Śr kwi 23, 2003 7:42 pm " />Moim zdaniem ten deck jest gorszy od zwykłego UG madness i na pewno ta wygrana na regio jest ostatnim wielkim zwycięstwem tego decku . Nie twierdzę że jest to deck słaby ale są lepsze ( mbc,RG,UG) Chyba ten deck ma niezły matchup ze slighiem ? Narcyz - Cz kwi 24, 2003 4:26 pm " />więc tak mała poprawka weług mnie naturalize w side są dobre na slida ale w głównej mierze na mosty które wsidowuje każde rg compostyboskie na toga itd.4muszą być centaury przynajmniej w moim mniemaniu są lepsze na bestie czy coś tego typu niż mbc (przecierz tu ma mase sposobów na zniszczenie ich na luzaku prot na b tak dużo nie daje /noc chyba że koleś gra piratami czarnym naporem wtedy sycą) ekłilibrum(sory że tak pisze ale z pamięci:P) sądze że ten deck z zasady ma być szybki a one robią go raczej bardziej kontrolnym/bursty albo unsomony to lepsze wyjście a i sądze że bardzo dobrą kartą do sida w wszelkich deckach typu ug jest caller of the cllaw sam gram 3 w sidzie mojego ug i zapewniam że są boskie!! co do mainu; !@#$%^ gdzie tu są rory?? jeśli logiki to meby też ale czy to ma sens? fecze około 6 - nie wszystcy chcą wydać majątek na lądy:( worship w mainie to dobry pomysł,wtedy monastery też fajnie sycą ale w takim wypadku muszą być fecze to by było na tyle to tylko moje sugestie a ja nie jestem jakimś czołowym graczem ligi światowej ale będe na bank:P Aradesh - Cz maja 01, 2003 8:35 pm " />ja oczywiście patrzę pod kątem 'początkujacych'. Wydaje mi sie, że jest wszystko ładnie, klarownie wyjasnione co poszczególna karta robi i w jakim kontekście nawet ją zagrywac. Można więc pokusić się o zrobienie własnej wersji, opierając się na zamieszczonych podpowiedziach, lub użyć tego decku. Pożądna robota na pięć. Thorn - Wt maja 06, 2003 7:29 am " />Więcej ocen więcej ocen. Posarajcie sie i wystawcie oceny Thorn - Śr cze 11, 2003 9:10 am " />Hm... mam proźbe dzisiaj przez przypadek postawiłem sobie 1 Da sie to jakoś usunąć ? |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||