ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Artykuł o UG Madness (Upheaval-madness)
nerf - Wt mar 11, 2003 8:15 pm " />Mog podesłał mi artykuł o UG madness. Nie jest to tradycyjny UG madness, jednak taki troche zmieniony z Upheavalami. Podobno jest lepszy.. Zapraszam do lektury i oceny przydatności artykułu. Chciałbym wam przybliżyć talie z która pojechałem na regionalsy w Warszawie. Jest to U/G Kena Ho z sideboardem na mój lokalny metagame. Mam nadzieje ze uda mi się z nią dostać na Nationalsy. Na ostatnim turnieju byłem nią 4-2 przegrywając z Slighem oraz z MBC przez to ze dobrałem kartę z Composta za Edykta z grobu. Mam również nadzieje ze ten artykuł pomoże wam wybrać deck na regionalsy i że po tym turnieju będę miał 1840 w const Lądy : 10x Island 10x Forest 3x City of Brass Elementy kontroli : 2x Upheaval - reset gry 4x Circular Logic - kontra z madnessem za U 4x Standstill - bardzo dobry gdy mamy przewagę na stole 4x Careful Study - karta ta pozwala zagrać Basking Rootwalla i Arrogant Wurmy z madnessu a ponadto zrzucić do grobu Wondery i Roar of the Wurm[/mtg] Stwory : 4x Wild Mongrel - Najlepszy 2 turowy drop w t2, dzięki możliwości zmiany może np. blokować Shadowmage Infiltratorów dodatkowo pozwala zagrywać karty z madnesem i bywa wyjątkowo wredny w początkowej fazie gry 4x Basking Rootwalla- mocny drop za 1 mane, dzięki madnesowi za 0 many możemy ja zagrać discardujac np. z Wild Mongrela 3x Merfolk Looter - zdaniem części graczy tylko zajmuje sloty a na jego miejsce powinna być Aquamoeba gdyż jest lepsza na napory (Slighy i R/G) ale nie można zapomnieć ze card advantage jaki daje ten mały merfolk w połączeniu z madnessem jest bardzo przydatny w grach z kontrolami (Uzi / Tog ), pozwala także na zagranie stwora z końcem tury przeciwnika 3x Werebear - niezły drop w 2 turze, dzięki temu ze daje mane przyspiesza Upheawala o ture a po zagraniu go po upheawalu prawie zawsze wygrywamy 3x Wonder - kluczowy w grze z naporami przede wszystkim R/G, w mirrorze wygrywa ten kto ma [mtg]Wondera w grobie 2x Arrogant Wurm - jeśli zagrywamy go w 3 turze na napory to mamy 60% szans ze wygramy ta grę, zagrany za 5 many tez nie jest złym stworem 4x Roar of the Wurm - im szybciej zrzucimy roara do grobu tym lepiej, nieraz gdy w 4 turze zagrywałem wurma wygrywalem dzieki temu gre, w tym formacie wurmy są nawet lepsze niż były w OBC bo nie ma w ogóle bounca Side by Mog 4x Compost - kluczowa karta na Mbc i Toga/UZI 3x Naturalizezielony disenchant, sidowa karta na Astral Slida i R/G z powodu sidowych Ensnaring Bridge'ów oraz na coraz bardziej popularna UGB Opposition 3x Callous Oppressor - ten mały niepozorny stwór jak wyjdzie na w 3 turze na U/G albo W/G prawie zawsze daje nam wygraną 3x Stupefying Touch - karta stworzona by zagrać ją na Mongrela przeciwnika wkładamy je na U/G a także na Slighy bo wyłącza Sparksmitha oraz Grima 2x Ravenous Baloth - dzieki nim nieraz dostajemy tak potrzebna ture lub dwie przeciwko Slighowi Teraz krótko opisze jak się sidować : Atog In: 4x Compost Out : 3x Wonder, 1x Roar of the Wurm Astral Slide W/R and W/G/R In :3x Naturalize Out: 3x Standstill W/G beatdown In: 3x Callous Oppressor, 2x Ravenus Baloth Out : 2x Upheaval, 2x Standstill, 1x Merfolk Looter Sligh In: 2x Ravenous Baloth, 2x Naturalize(Bridge !), 3x Stupefying Touch Out : 3x Merflok Looter, 2x Werebear, 2x Upheaval MBC In : 4xCompost Out: 3x Wonder, 1x Werebear R/G In: 2x Ravenous Baloth, 2x Naturalize(Bridge !), 3x Stupefying Touch Out : 3x Merflok Looter, 2x Werebear, 2x Upheaval U/G In: 3x Callous Oppressor, 3x Stupefying Touch Out: 2x Upheaval, 3x Werebear, 1x Standstill B/R Reanimator In: 4x Compost Out: 4x Standstill U/B/G Oppposition In: 3x Callous Oppressor, 3x Naturalize Out:4x Standstill, 2x Upheaval Analiza U/G na Polturze w Warszawie By Mog Zdaniem większości graczy U/G w t2 powinno mieć albo Counterspelle albo Spekulacje. Te ostanie dają możliwość grania mainowym Rayem of Revelation co polepsza matchup z Opozycja i Slidem a kontry pomagaja wygrywac z Atogiem i combo deckami (Wake, Reanimator) których ostatnio tak się namnożyło. Jednak mało kto ma dobry spis Reanimatora a Wakiem zwykle nie umieją grać Team "Mad Cow" testował w sidzie Calle które miały pomóc w grach z Slighem, Togiem i UZI jednak Viver swoja kreacja był tylko 3-3 na Polturze w Warszawie co oznacza ze Calle nie były dobrym pomysłem. Co dziwnego zamiast Spekulacji lub kontr mieli dodatkowe stwory Aquameoby które są naprawdę niezłe na Sligha bo maja aż 3 z tylu. Na Poltourze kilku graczy grało U/G ze splashem czarnego dla sidowych Duressów i Smotherów był to jednak zly pomysl, jeden z nich zakonczyl turniej z wynikiem 3-2-1 m.in. przegranl ze mna. Hubert Jaskólski mimo tego ze swoje U/G ze spekulacjami miał tak ograne, sycil nim sporo na MTGO, był nim tylko 3-3. Co mnie zdzwilo wygral w wlasnie z wersja ktora tu zamieściłem ale może dlatego ze grał nią Paweł Karaszewski który nie miał ogrania. Z drugiej strony to wlasnie U/G Kena Ho grane przez Sierota Jr było w top8. Wszystkie uwagi i komentarze mile widziane. Jeśli ten artykuł się wam spodoba to napisze nastepny Thorn - Wt mar 11, 2003 8:46 pm " />Drogi panie Nerfie tak wyglądał moja wersja U/G na regio ale... ale nie dostałem wszystkich kart. Gdybym je dostał jechał bym prawie all decki jakie tam były. U mnie tylko said troche inaczej wyglądał ale main był identyczny. nerf - Wt mar 11, 2003 9:13 pm " />Osobiscie uwazam, ze Call of the Herd jest naprawde spoko. Pozatym naprawde sprawdza sie przeciwko UZI i togasowi. Nie dowiesz sie tego i nie uwierzysz, poki nie przetestujesz.. AzBest - Cz mar 13, 2003 12:41 pm " />Mnie osobiście ten arykul sie podoba ,nawet bardzo oczekuję nastepnyc Z chęcią bym przeczytał coś podobnego o np. WG napór. abuki - So mar 15, 2003 11:03 am " />Mnie sie ten artykuł bardzo podaba poniewarz ja gram Uzi a mój kumpel U/G i to moze mi pomoże w zjechaniu go. żywioł - So mar 15, 2003 11:54 am " />hi fajnie ze wrzuciles ten artykul nerf, gram w jedynce i jestem troche nie na czasie, teraz pare rzeczy stalo sie dla mnie bardziej jasnych he |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||