ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
[BoK T2] White Weenie
dark_wonderer - So mar 12, 2005 11:05 am " />Po zabiciu smoka (ravagera) przez bany pojawiła się luka w kategorii naporów. Najpewniejszym kandydatem do tego tytułu wydaje się bez skutecznie dotąd wskrzeszany WW. Po CoK ten deck odnosił już pewne sukcesy, teraz jego szanse znacznie wzrosły za sprawą usunięcia "konkurencji" i kilku dodatków z BoK. White Weenie Josh Schmidt Main Deck 4 Hokori, Dust Drinker 3 Isamaru, Hound of Konda 4 Kami of Ancient Law 4 Leonin Skyhunter 4 Savannah Lions 4 Suntail Hawk 4 Bonesplitter 3 Chrome Mox 4 Glorious Anthem 4 Raise the Alarm 3 Roar of the Kha 4 Blinkmoth Nexus 1 Eiganjo Castle 14 Plains Sideboard 4 Karma 4 Otherworldly Journey 3 Sacred Ground 4 Worship A oto jak autor decku zaleca sideować sie an poszczególne matchupy: Tooth and Nail - 3 Roar of the Kha - 1 Kami of Ancient Law + 4 Otherworldy Journey Otherworldy Journey trzymamy spokojnie na ręce i wykorzystujemy tylko na Platinum Angela jeśli takowy zawita na stole. Mono Black Control - 4 Kami of the Ancient Law + 4 Karma Ja osobiście wysideowałbym to co na T&N z obawy o Night of Soul's Betrayal. Na wersje z Death Cloudem dodałbym też Otherworldy Journey kosztem Suntail Hawka. W/x Control - 3 Roar of the Kha - 1 Leonin Skyhunter + 4 Otherworldly Journey Otherworldy Journey służy nam do ochrony przed Wrath of God wspomagając Raise the Alarm. W pierwszej kolejności starajmy się ratować Hokoriego. Ponza/RG LD - 4 Hokori, Dust Drinker - 2 Kami of Ancient Law + 3 Worship + 3 Sacred Ground White Weenie - 4 Hokori, Dust Drinker + 4 Worship siepacz - So mar 12, 2005 1:29 pm " />dla mnie bledem jest trzymanie journeyow w side. pogrywam sobie nimi w swojej wersji extowej na 4 sztukach i dzialaja niesamowice. prawdopodobnie ta karta wygrala okolo polowe moich gier a to wywali blokera, uratuje krita, opozni opa o ture... po prostu deus ex machina hmmm, za roary? dark_wonderer - So mar 12, 2005 2:09 pm " />Też grałem w moim buildzie po CoK mainowymi podróżami i przychylam się do tego, ze byłyby dobre w miejsce roraów, które mnie osobiście nie przekonują. Mimo to nie wiem czy oparłbym się pokusie dania w to miejsce Shining Shoala, którego poprostu uwielbiam. Genialna karta, sprawdzone w praniu. Z osobistych propozycji do decka, dałbym Umezawa's Jitte w miejsce Bonesplitterów. Jitte to prawdziwy morderca, aczkolwiek pełnie potencjału pokazuje dopiero razem z Skyhunter Skirmisherem. Nie ma to jak kill 1 kreaturą w 2 tury . Oghank - So mar 12, 2005 3:49 pm " />A moze by tak grać tym na 61 kart 4 shoale wimienne z jurneyami tez 4?? A pytanie jak to na Affinity działa ?? Prosze o teoretyczna odpowiedz. Co do pierwszych słów jakie usłysze czyli "zmiejszam parwdopodobieństwo podejscia" wiem ale do jakiegoś konsensusu dojść trzeba. Vini - So mar 12, 2005 4:08 pm " />Co do Affinity to mysle ze nie ma co się nad nim rozstrząsac bo to t2 a tu affi umarło...A co do decka to własnie zaczynam jego testowanie..Napewno podziele sie wrażeniami:] siepacz - So mar 12, 2005 5:13 pm " />nom jitte'y siekaja straszliwie - stwierdzone w excie jedyny problem jest taki, ze zdecydowanie nie w tym meta. na pozne, MBC i tootha sa martwa karta, na ug tez wiele nie daja... Miko - So mar 12, 2005 5:31 pm " />Kami są na tyle niezbedne zeby grac nimi w mainie? W t2 chyba tylko worship/night of soul's betrayal bo nic innego nie przychodzi mi do glowy :/. Może zamiast tego samurajów? Lepsi w naporze (nie giną od witnesski) i unieruchamiają smoki i solemny, do tego zmniejszaja ilosc celow dla witnesski. Bonesplittery sa szybkie, ale Sword of F&I daje dociąg i pozwala zestrzelić co nieco. Jesli rezygnowalbys z bonesplitterow to mozna tez wyrzucic roara a pokusic sie o mainowe otherwordly journeye. Jitty działają tak sobie :/. Dość że nie robią nic przy pierwszym ataku... Baczer - So mar 12, 2005 5:40 pm " />Main: 17xPlains 1xEiganjo Castle 2xBlinkmoth Nexus 2xHokori, Dust Drinker 4xAuriok Glaivemaster 3xSamurai of the Pale Curtain 4xLantern Kami 4xLeonin Skyhunter 3xSavannah Lions 2xSuntail Hawk 2xMasako the Humorless 1xIsamaru, Hound of Konda 3xGrafted Wargear 2xRaise the Alarm 4xBonesplitter 2xSword of Fire and Ice 4xGlorious Anthem Sideboard: 3xKami of Ancient Law 3xKarma 4xGhostly Prison 3xCircle of Protection: Red 1xMasako the Humorless 1xHokori, Dust Drinker Ja gram taką wersjąi sie sprawdza bardzo dobrze :] dark_wonderer - So mar 12, 2005 6:28 pm " />Jitte jest bardzo dobre w każdym meta. Choćby do zabijania finisherów, czyszczenia drogi z witnesek i elderów. Na sligha dają nam life (chyba ze jest co zabijać) co pozwala nam się z nimi łatwiej ścigać. W najgorszym razie dają od drugiego ataku dodatkowe 4 damage'a na ture. Pozatym Miko one daja coś od razu bo do zabijania lub life gaina mogę użyć ich zaraz po zadaniu damage'a. Pozatym jako, że liczą one damage nie tylko do gracza, ale też do kreatur, można go używać zarówno w ataku jak obronie do generacji counterków. Kolejną ważną sprawą, ze jezeli nie dojdzie nam Hokori na czas, to Jitte jest naszą jedyną szansą na Tooth and Snaila, po pozwala nma zdejmować platynki (i abunasy w niektórych buildach). Co do Kami to jest kluczowy w mirrorze, który zacznie stawać się normą. Niszczy tam worshipy i anthemy, czyli najważniejsze karty w match WW vs. WW. Pozatym niszczą NoSB'a i Ghostly Prison/Story Circle przeciwnko Wx Control. Imo są bardzo dobre mianowo pod nowe meta. Bez affinity samurai nie jest już tak atrakcyjny, chociaż też ciągle szukam mu jakiegoś slotu Bo fakt jest ciagle całkiem miły (pozatym mam do niego sentyment). Baczer masz za mało landów, dodaj minimum 2 (ew moxy/viale). Baczer - So mar 12, 2005 6:31 pm " />20 w zupełności wystarcza, nie podobająmi sie moxy w tym decu, a viale są zbedne ale zapomiałem jeszcze o 2xUmezawa's Jitte zamiast 1xGrafted Warger i 1xBonesplitter... sprawdza sie bardzo dobrze siepacz - So mar 12, 2005 8:21 pm " />op grajacy toothem w combo angel/abunas raczej bawic sie nie bedzie. po co, skoro mozna po prostu zrobic autowina za pomoca duetu wampir/triskelion. dark_wonderer - So mar 12, 2005 8:40 pm " />Gracz grający toothem nie ma tego comba w decku. Wszyscy grają na abunas/angel lub 2 x angel. Nawet jeśli to jeżeli mam te 4 countery na jitte to choć zabije moje kreaturki to zdejme wampira i będe mógł się na nowo wystawić (jak mam więcej to triska też rozwale). Pamiętaj, ze jitte nie musi być założone aby używać zdolności z lifem i zabijaniem. siepacz - N mar 13, 2005 9:16 am " />wiem... ale i tak to jest jednostronny wrath of god. nawet jesli masz te 4 counterki i zdejmiesz wampira, to bedziesz systematycznie przez triskeliona jechany. nie wspominajac o czasie... no ale jesli sie tym nie gra, to w porzadku dark_wonderer - N mar 13, 2005 10:34 am " />Po pierwsz źle napisałem, lepiej zdjać triska. A odbuduje sie szybciej niz T&N coś wykombinuje. Bardzo pomoagają tu RtA i OJ. Pozatym o jakim czasi mówimy, to my na tym etapie mam wiecej life'a a opponent ledwo żyje. Pozatym jitte jest w tym matchu potrzebny tylko jeśli nie podejdzie Hokori (no i nikt na to combo nie gra, a nagele łatwiej jitte eliminować). dark_wonderer - Pn mar 14, 2005 5:04 pm " />A z czym grałeś ? tzn. z jakimi dekcami ? Miko - Pn mar 14, 2005 7:41 pm " />Lol, może na 150? nie wierzę ci po prostu, chyba ze z jakimis fundeckami. Hokori koniecznie 4 sztuki - bez niego T&N i xG controle mają nad nami tak wielką przewagę, że szkoda gadać. Nie lubie viali w WW zwłaszcza, że krity kosztują 1 lub 2 mana i nie masz tu możliwości screw z mana takich jak w affinity. Zapraszam wszystkich graczy WW na wiza - sprawdzimy jak się sprawdza... przed i po sb. Baczer - Pn mar 14, 2005 7:54 pm " />Hokori gram na 2 sztukach w mainie i jednej na sb... wystarcza w zupełności :] A co do grania to może ktoś gra na MWS ?? chętnie sie zmierze :] dark_wonderer - Pt mar 18, 2005 3:25 pm " />Oto kolejny dobry build WW zaczerpnięty z BB od człowieka, który ma bardzo duże rozeznanie jeśli chodzi o ten deck: White Weenie Jarrod Bright Main Deck 4 Hokori, Dust Drinker 3 Isamaru, Hound of Konda 4 Lantern Kami 4 Leonin Skyhunter 4 Samurai of the Pale Curtain 4 Savannah Lions 4 Suntail Hawk 4 Bonesplitter 4 Chrome Mox 4 Glorious Anthem 3 Otherworldly Journey 3 Blinkmoth Nexus 1 Eiganjo Castle 14 Plains Sideboard 3 Kami of Ancient Law 3 Karma 3 Orb of Dreams 3 Terashi's Grasp 3 Umezawa's Jitte PAN LUKASZ - Pt mar 18, 2005 5:39 pm " />Kurcze , narodziła się koncepcja białego wina, jak miło talia ma klimacik i wogule jest fajna.Może sprubujcie cos z final judgment albo kondą??, przydało by sie jeszcze cos co daje kopa naszym kritom(kopa tzn +1/+1 lub wiecej) Baczer - Pt mar 18, 2005 6:01 pm " /> ">Kurcze , narodziła się koncepcja białego wina, jak miło talia ma klimacik i wogule jest fajna.Może sprubujcie cos z final judgment albo kondą??, przydało by sie jeszcze cos co daje kopa naszym kritom(kopa tzn +1/+1 lub wiecej)Glorious Anthem <- czy czytałeś spis :> ?? to daje tz. kopa :] flondra7 - Pt mar 18, 2005 6:08 pm " />a co do final judgment to grac tym w white weenie to byloby chyba samobojstwo............ ironworks - Pt mar 18, 2005 7:46 pm " />mam taki pomysł life'owego WW - na spirit linkach, loxoddonach i umezawach jitte - deck opierałby się na tanich, naporowych kritach pokroju savannah lion i hound of honda (czy nawet hawka). miejsce mogłyby też znaleźć pacifismy w celu wyeliminowania blockersów (testowalem tą wersję na wizardzi odnosząc sukcesu z reanimatorami w extended , inną wersją WW w t2 i niebieską i biało-zieloną kontrolą w t2) myślę że pomysł mógłby się przyjąć u początkujących graczy ze względu na niewysokie koszty złożenie decka ( no może oprócz umezaw) dark_wonderer - So mar 19, 2005 12:03 am " />Zapodaj może spis, aczkolwiek scepytcznie odnosze się do decków na dodawaniu życia . Swoją drogą jeśli masz w decku Pacyfizmy to gra z reanimatorem staje się banalna bez względu na reszte deck . To jest dla niego chyba najgorsza rzecz zaraz po bounce spellach albo nawet gorsza. P.S. To z Kondą i Judgementem to jakieś jaja ? Prawda ? siepacz - So mar 19, 2005 7:35 am " />heh, boje sie ze nie gerard - Wt mar 22, 2005 9:24 am " />Deck jest porządny, ale kami of the ancient law muszą być w mainie bo jak takie cuś dostanie prisona i nie będzie miało na niego opcji to autolose. Baczer - Wt mar 22, 2005 11:46 am " />kami to dobry krit, ale do maina są lepsze wiec gra sie nim na sb. Na np. T&N kami of the ancient law nie robi nic poza tym, że jest naporowcem.. (jak każdy krit w tym decku). Ale to jest chyba indywidualna kwestia i spotykam sie z grą na kami na sb i w mainie chyba tak samo często. Gootek - Pt mar 25, 2005 11:36 pm " />No tak ale weź pod uwage fakt, że Tooth and Nail jest obecnie mało popularnym deckiem. WW jest jedynym deckiem z którym Tooth ma dobrym matchup więc jest to raczej słaby argument aby grać Toothem. Na prawie wszystkie inne decki Kami of Ancient Law się przydaje np MBC - Nights of Soul Betrayal, Phyrexian Arena Mirror - Glorious Anthem Honden Deck - nc W/X Controle - Ghostly Prison Blaster Station- Fecundity Kiki-Jiki combo - Intruder Alarm 5 CC - Worship Jak widać celów dla Kami nie brakuje, pytanie tylko za co je wsadzić. Na pewno powinny znaleść się w mainie w liczbie conajmniej 2 sztuk. Co do budowy decku zastanawia mnie tylko czemu Bonesplitter jest w mainie zamiast Umezawa's Jitte. Przecież ta karta po wyjściu praktycznie kończy grę w konflikcie z deckiem typu Agro. Grając na Chrome Moxach szybciutko możemy jest wystawić po czym zaekwipować i w następnej turze wystawić Hokoriego. Według mnie rozwiązanie o niebo lepsze niż Bonesplitter. Baczer - So mar 26, 2005 12:48 am " />Moim zdaniem powinno sie grac i na siekierach i na jittach w mainie... ja gram na 3 siekierach i 2 jitte i tak jak napisałeś po wejściu kończy gre Wuzzbang - So mar 26, 2005 11:33 am " />W spisach, ktore widzialem bardzo popularny byl Skirmisher (koles z double strikem). Ponoc robi chore rzeczy z Jitte?. Savannah Lionsy sa slabe. Zbyt czesto rozbijaja sie o biednego Tribe Eldera Baczer - So mar 26, 2005 11:39 am " />co do Skirmisher to raz testowałem tą karte w ilości 2 sztuk zamiast skyhunterow i grało sie nawet dobrze, ale do czasu. Nie zawsze podejda 3 landy i wtedy jest martwa karta na rence, pozatym kontroli zdejmuja go najszybciej jak moga... co do Savannah Lionsy to jak ma przeciwnik sakure na stole to mozemy ture z naporem lewka poczekac... najczesciej przeciwnik swieci do pod koniec tury wiec w nastepnej turze mozemy wiezdzac Ja mam pytanie: Czy warto wsadzic na sb lub do maina buty na np. mono u?? kajdany na ww jeda po rodzinie, aż za dobrze... :/ Gootek - So mar 26, 2005 3:43 pm " />No tak ale wiele to one ci nie dadzą. Aby były naprawde skuteczne musiałbyś miec na stole zawsze jedna kreature i to właśnie tą kreature equipowac. W przeciwnym wypadku opponent i tak dorwie jakąś kreature doprowadzajac do sytuacji takiej, że Lighting Greavsy staną się martwą kartą. Jedyne jej zastosowanie to obrona kreatur z Flyingiem ale według mnie szkoda na to miejsca. Co do stwierdzenia że Savanah Lions są słabe... No cóż to jest twoje zdanie. Argument, że zostają zatrzymane przez Sakury jest dość śmieszny. Po wystawieniu Glorious Anthem za 1 many robi nam się naporowiec 3/2 bez drawbacku typu Legend Rule więc nie wiem czemu jest taki słaby. Pozatym weź pod uwage, że my możemy zaczynać rozgrywkę i to my pierwsi zaatakujemy Lionem niż opponent wystawi Sakure Tribe Eldera. Co do Skirmisherów - Skyhuntery sa o niebo lepsze. Wchodzą bez problemu w 2 turze a w 3 dostają Jitte pod skrzydła i robią istną masakre. Zamiast w 4 turze eqipować Skirmishera 100x lepiej jest wystawić Hokoriego i zakończyć rozgrywke z 2-3 naporowcami + Jitte w grze. Pozdrawiam dark_wonderer - So mar 26, 2005 3:52 pm " />Ja sprostuje jeszcze, ze jitte w 3 turze to ty może i zagrasz, ale raczej nie zaekwipujesz od razu. Na shacklessy najlepsze są IMO Terashi's Graspy i Matrixy. Gootek - So mar 26, 2005 4:23 pm " /> ">Ja sprostuje jeszcze, ze jitte w 3 turze to ty może i zagrasz, ale raczej nie zaekwipujesz od razu. Z tego co widziałem w wersji którą podałeś z Brainbursta(autor:Jarrod Bright), są tam mainowe 4 Chrome Moxy więc wyjasnij mi prosze czemu nie wygeneruje 4 mana w 3 turze ? Baczer - So mar 26, 2005 10:28 pm " />Matrixy swoje robią, ale blokują nam wszystkie equipy... wiec chyba lepiej bedzie jak wsadze do sb Terashi's Graspy tavasc-nie zalogowany;) - So mar 26, 2005 10:52 pm " />gootek: nie mozesz patrzec na takie porna jasne ze lepiej jest zagrac w 4 turze hokoriego i skonczyc gre, ale ile bedziesz mial takich dojsc? no wlasnie... skirmisher jest dobry ale conajmniej od 3-4 tury, na poczatku nie ma na niego czasu... pierwsze 2 tury to postacie...trzecia najlepiej anthema albo kolejne postacie ewentualnie ten twoj skirmisher, ale sam w sobie jest naporowcem ktory jedzie za 2, jesli nie masz equipow ani anteny to ciutke ssie... w tym momencie gry wole zagrac jakies 2 inne postacie w 3 turze, jesli wogole bede mial 3 many pozniej jest potezny ale jesli grasz na hokorich to wogole nie ma na niego czasu, a nawet jesli szybko go zagrasz to nie masz czasu zeby go jakos sensownie dopakowac, u siebie nimi nie gralem:) Gootek - N mar 27, 2005 12:11 am " />4 turowy Hokori to dla ciebie porno ? Ludzie ... no litości ... Biorąc pod uwage fakt że gramy na 4 sztukach mainowo i chcemy zagrać go w 4 turze to rachunek prawdopodobieństwa że jest to możliwe wynosi około 58 % w przypadku kiedy to my zaczynamy !!! Są to 3 na 5 gier ! Porno to 2 turowy Hokori a nie 4... No ale cóż widać że mamy tu różne rozumienie zwrotu "porno". Skirkisher jest żałosny i zostało to już powiedziane, nawet po dopakowaniu Glorious Anthemem atakuje dopiero za 4. Znając meta game za więcej nie zaatakuje bo nawet mając na stole Jitte/Bonesplittera to : a) pewnie i tak zostanie skontrowany b) na dzień dobry otrzyma sensowny removal którego w meta nie brakuje ( chyba nie musze po kolei wymieniać ? ) Co do pojedynku Damping Matrix vs Terashi's Grasp zdecydowanie jest za Terashi's Grasp. Kilka argumentów 1) Jest sorcery więc raz użyty kończy sprawę (matrixa można obejść/zbouncować/zniszczyć) 2) Jest dużo bardziej uniwersalny 3) Nie stopuje naszych equipów 4) Daje Life Gain Baczer - N mar 27, 2005 1:42 am " />tak... ale czy waszym zdaniem 4 hokori mainowe to nie za duzo ?? W koszcie mana jest do droga karta na możliwości tego decku, zagrywany z viala to 5 turowy krit... na moxach nie grał bym w ogóle... przez imprint pozbywamy sie karty ktora mogła by nam uratować dupsko. Co do Terashi's Grasp to są wiele lepsze do matrixów (dal mnie tylko z powodu naszych equipów). Poatym jak mówisz o drugo turowym hokori... to musisz mieć 2x plains 2x mox 1x hokori 2x karta na imprint... przy takim rozdaniu wolna karta pozostaje tylko dociag w drugiej turze... (jeżeli zaczynamy). Dla mnie Hokori to karta ktorą trzeba zagrać w odpowiednim momencie gry... gdy nasz op sie tego nie spodziewa i przeważnie nie jest to ani 2, ani 3 ani nawet 5 tura... czekam aż op zagra jaką karte ktura daje mu nie dużo,a kosztuje troche dużo, wtedy zagrywam hokori i op mowi gg... tanthalos - Pt kwi 01, 2005 11:40 am " />Zaczne moze tak: Gootek- LOL, Toothem nikt nie gra? to slaby deck? LOL To jeden z najlepszych deckow w obecnym T2, dawalbym mu 2 miejsce po MBC. Co do buildu- ostatnio sie przekonalem ze niestety jitte sa niezbedne, dalbym 2 sztuki. Niezle graja z flyingami, ale maja 1 wade. Jezeli nie mamy flyingow, dajemy je jakiemus normalnego zadownikowi- chocby lwom. Jezeli opp ma Aurioka z Toporkiem to jitte nic nam nie da. [Wiecej wad nie stwierdzono] Gram na 3 Vialach main- na UG u Mono U sprawdzaja sie super, poza tym wywalanie krit na instancie czasami ratuje zycie. przydaja sie tez na ponze, czy Tootha- po oblivionie, ew. w odpowiedzi na mindslavera. Co do side- Kami na SIDE. Night of betray czy Prison nas az tak nie bola, na pierwsze daje rade anthem na drugie podpak 1 flyinga. Osobiscie gram na 3 kami of acient law i 3 Altar's lightach- te ostatnie usuwaja mi colosusa, aniola itp. Poruszono tu jeszcze watep journey'ow- karta jest ok, ale to juz zalezy od koncepcji. Mi nie starczylo na nie miejsca. dark_wonderer - Pt kwi 01, 2005 11:58 am " />T&N raczej an nas kolosa szukać nie będzie, a anioł wchodzi zazwyczaj razem z abunasem. Z tego powodu olałbym kaszaniasty Altar's Light i grałbym na tańszych Terashi's Graspach, które ze względu na koszt bardziej nam pomagają przciwko shacklessom. P.S. T&N jest zdecydoanie deckiem numer 1 w T2. MBC jest fajne, ale raczej nie jest tier 1 (chyba, zę chodziło Ci o MUC - Mono Blue Control, a tylko skrót podałeś zły ? ). tanthalos - Pt kwi 01, 2005 12:59 pm " />Nie, MBC tez jest swietnym deckiem. W moim osobistym rankingu MBC jest przed Toothem, ew. sa na rowni [bo moje Ww ma z nimi tak samo zle;P] Terashi sa w porzadku, ale nie wychodza na instancie. Co do aniola i abunasa- majac jitte w stole powinno mi sie uda usunac abunasa a altar dopelni reszty. Poza tym wielokrotnie mi sie zdazylo, ze po wystawieniu abunasa + platinium przez oppa nastepowala przerwa w grze- ani ja jego ani on mnie. Wtedy wystawial kikiego i Colosusa. I na to sie altar przyda- poza tym po siedzie opp napewno wsadzi triskeliona i wampira- Purge + altary obowiazkowo |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||