ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
[CoK - BoK T2] UG Control
CwK - Śr paź 13, 2004 8:04 pm " />Witam. Chcialbym zacząć wrzucać tu serię decków z nowego t2 w formie luźnej dyskusji. Zamieszczę spisy ktore testuje/testowałem. Zauważyłem że na zachodnich forach te dyskusje juz dawno trwają a u nas ani widu ani słychu Dlatego postanowiłem rozruszać to forum. Zacząć chcialbym od dyskusji nt. UG Controli (popularnie zwanej Crystal Witness) w CHK T2... a więc: UG "CRYSTAL WITNESS" CONTROL Oto spis który aktualnie testuje. Poniżej pokrótce omówię: 4 Eternal Witness - podstawa decku. Służy do wyciągania kontr itd. Chyba nie muszę tłumaczyć. 4 Sakura-Tribe Elder - mały szperacz. Szuka landów i ma małe ciałko do blokowania. 3 Viridian Shaman - W dobie affinity jedyna słuszna decyzja,obdarzona ciałem 2/2 3 Troll Ascetic - Cieżki orzech do zgryzienia dla opponenta. Służy za napór, ale jest też dobrym blokerem (regeneracja). Solidny wybór. 4 Serum Visions - 1 turowy dociąg. Do tego scry. Świetna karta do tego decku. (można testowac w tym miejscu Peer through Depths) 2 Kodama's Reach - Land fetcher i akceleracja. Pompuje Rude Awakeningi. 2 Rude Awakening - Główny win condition. Z witnessami i kontrolnym zapleczem potrafi mocno zasycić grę. 3 Hinder - Najlepszy dodatek do tego decku ze strony CHK. Solidna twarda kontra. Komplikuje życie deckom na Eternal Witnessach. 3 Last Word - Najtwardsza z twardych kontr. Solidna lecz niestety 4cc czyni z niej karte nastawioną na late game. 4 Condescend - Swietna kontra ze Scry. Sycąca na większość decków w early i middle game. 4 Echoing Truth - Absolutny przymus. Ta karta wygrywa gry...cofa wszystko co sie rusza i nie tylko. Robi cuda z naszymi Witnessami. 2 Crystal Shard - W dobie hate'u na artefakty tej karty mogło by tu nie być. Ale ja mam do niej sentyment. 11 Island 11 Forest Deck polega na kontroli w early gamie, powolnym rozwoju i rzuceniu Entwinowanego Rude Awakeninga (oczywiście zasłoniętego ścianą z kontr). Co do side'u to jeszcze nie jestem pewny. Na bank będą Duplicanty i Boseiju, ale co do ilości nie jestem pewny. Ta talia jest wcieleniem bardzo mocnej UG controli z Mirrodin Block Constructed. Sądzę że w nowym t2 też będzie działać. Teraz czas na dyskusję. Co wy widzielibyscie a co nie w tej talii? Jakie zmiany? Jaki Side? W tym wątku możecie sie wyrazić co do tego decku. Zapraszam... CwK CwK - Śr paź 13, 2004 8:07 pm " />Do modów: Chcialbym pisac wiecej takich artykółów. Powiedzcie co mam zmienic, ew. czego brakuje a czego jest nadmiar. Postaram sie dostosować, bo denerwuje mnie że na tym forum t2 nic sie nie dzieje a Kamigawa juz dawno na zachodzie w małym palcu. A u nas? lol... dark_wonderer - Pn paź 18, 2004 9:08 pm " />Nie zakładałem dotąd wątków z CoK, bo generalnie ciężko mówić o znanym meta, ponieważ poważne turnieje z CoK sie ejszce nie odbyły, a wiadomo z kolej, że CoK żadnej rewolucji nie wprowadza (powód = affinity). Cytując prosów: " Po co budować beatdown/aggro skoro i tak nie mozę on konkurować z affinity ?" Ja też zdaje sobie sprawę, że wiele mówi sie na różnych forach o dechach X, ale znając historię, wiemy, że po rozpoznaniu meta większość odpadnie, jako zbyt słabe, a pozostaną: affinity (w zasadzie bezkonkurencyjne [w dobrych rękach]), T&N i jakiś kontrol, stawiam tu na mono B (w zasadzie jest to aggrocontrol), bo jak dowodzą fakty Ux controle mają poważne problemy z Bosjiu i affinity. UG jest lepiej przystosowane pod meta niż umarłe już UW, ale czy nie wyprze go z meta MBC (MBA). Po krótce zmierzam do tego, że z założenia na tym forum miały być decki sprawdzone (tier 1). Myśle jednak, że teorie zapoczątkowane przez nerfa sie juz nie sprawdzają i takie dyskusje jak ta śa lepszym pomysłem. Oczywiście jeżeli decki prezentują przyzwoity poziom A odnośnie decka to: a) zamień asceticów na Meloku, Clouded Mirror. Ten deck potrzebuje w tych slotach dodatkowych szybkich finisherów (utility już ma dosć i to lepsze dla jego strategii - elder/witness). Dodatkowo drugi finisher "uodparnia" cię na Extrakcje. b) ogranicz liczbę kontr i zwiększ ich jakość. Deck potzrebuje art. removalu np. Oxidize, aby poradzić sobie z affinity (deck to beat jak sie zwykło mawiać). Ponadto nadmiar kontr czyni cię dodatkowo podatnym na Bosejiu (i Dosana). c) shard to przezytek, którego wielu sie trzyma ze względu na to, iż leży u podstaw genezy tego decka. Na obecne meta jest w zasadzie martwe, z powodu mnustwa maindeckowego art. removalu, możliwości spalenia naszego stwora w odpowiedzi na aktywacje i powolnoście sharda. Oto co proponuje: - 2 Crystal Shard - 3 Troll Ascetic - 3 Last Word - 2 Condescend + 3 Meloku, Clouded Mirror + 3 Mana Leak + 4 Oxidize[/list] CwK - So paź 23, 2004 4:37 pm " />Co do meloku - zgadzam sie ale w 2 kopiach. 3 To za duzo IMHO (sądząc po ostatnich testach 2 to opytmalna liczba), Mana Leaki też lepiej działają, z tym ze Last Wordy i tak władowałem na SB, Shardy juz nie robią, wywaliłem je, Oxidizy rzeczywiscie lepiej sie sprawują Good Analisys Dark Fidel - N paź 31, 2004 5:22 pm " />Na Champsach takie decki calkiem niezle sobie poczynaly. Imo 4 Oxidize w mainie to za duzo, 2 dalbym do saida i zostawil 2 Trol, naprawde syca. Swietny bloker-morderca. Carrion - N paź 31, 2004 7:25 pm " />Ja proponuje -3 Troll Ascetic -2 Kodama's Reach - nie ten deck, za wolne, nie opłaca sie być stapowanym w trzeciej turze wzamian za dwa landy -3 Hinder - IMO za drogi, do tego koszt dwóch niebieskich kłóci się z dwoma zielonymi u Eternal Witness i Trolli, jesli juz w ogole to 2 city of brass by nie zaszkodziły -3 Last Word - jeszcze drozsze niz hinder, lepiej dodac do side Boseiju -1 Condescend -2 Crystal Shard 14 kart +3 Mana Leak +3 Solemn Simulacrum - lepsze niz Kodama's Reac +3 Meloku, the Clouded Mirror (lub 2 - wtedy 4 Mana Leak albo Oxidize) +3 Oxidize +2 Peer Through Depths - nie testowałem tego zbyt wiele, ale pozwala dociągnąć to czego potrzebujemy w danym momencie (np. Rude Awaking) Dodatkowo warto by było dodać dwa legendarne landy, które podpakowałyby Meloku squee - N paź 31, 2004 7:43 pm " />!podp: Bez mana Elaków za daleko nie zajedziesz !podp: Solemny tez słyszałem sycące !podp: Zredukuj Last Wordy Czyli innymi słowy zgadzam się z Carrionem Miko - N paź 31, 2004 8:29 pm " />Mi i tak brakuje tu mass removalu :/ Deck nie poradzi sobie z silniejszymi naporami (i nie mowie tu tylko o affie - WW ostatnio syci, poza tym powstalo kilka niezlych naporow ktorych nie ma tu na forum - raczej rogue, ale potrafia zadziwic). Wrathow nie wsadzisz , na kamyka nie masz many i opp ci zdejmie zanim odpalisz. Nie widze przyszlosci dla tego decka :/ gerard - Pn lis 01, 2004 1:49 pm " />od niedawna gram ug eternal witness, ale uważam, że optymalna wersja wygląda tak: - 4x eternal witness - 4x sakura-tribe elder - 3x solemn simulacrum - 3x viridian shaman - 2x meloku, the clouded mirror - 4x mana leak - 3x hinder - 2x thirst for knowledge - 2x rude awakening - 4x oxidize - 3x sensei's diving top - 4x echoing truth - 1x okina ,temple to grandfathers (meloku) - 1x minamo, school at water's edge - 11x forest - 9x island side: - 4x molder slug (jest duży, a poza tym pomaga z affinity i marchem) - 3x acquire (bardzo boli t&n) - 3x viridian zaelot (kolejna karta na marcha i przydaje się z ghostly prison) - 1x viridian shaman (affinity) - 2x veldaken shackles (ww equipmment i tym podobne) - 2x triskelion (bardzo przydatny jako removal np. disciplów) myślałem jeszcze o jakimś mass removalu np. oblivion stone czy engineered explosives, ale nie wiem za co włożyć proszę o jakiś komentarz i sensowne poprawki takiego decku Fidel - Pn lis 01, 2004 1:59 pm " />Od Acquire lepsze jest Bribery. Wyciagnie nie tylko kolosa, ale i inne wypasy. dark_wonderer - Wt lis 02, 2004 12:09 pm " />Niedoceniacie tego decku. Dobry build w dobrych rękach potrafi wiele. Moze nie karcie rogue decków, ale decków turniejowych nie ocenia sie pod tym kątem. Ten deck ma radzic sobie przedewszystkim z ravagerem, T&N itp. Na tym polu nie jest zły, a na 100% lepszy od UW, które po rotacji nie jest już dobrym deckiem. Biała część decka w znacznej części znikneła, a niebieski kolor nie moze stanowić większości, bo na kontrach polegać już w takim stopniu co kiedyś się nie da. Pozatym wersja UG ma znacznie lepszych finisherów niż obecnie UW. Jak dla mnie jest to jedyna słuszna kontrolka na dzień dzisiejszy (chyba że traktujemy T&N jako kontrolę). dark_wonderer - Pt lis 05, 2004 12:06 am " />Zacytuje tu zdanie ogółu prosów: "Po co budować beatdown skoro jest słabszy od ravagera ?" Czyli dopuki to jest najlepszy deck ( i siłą rzeczy najlepszy napór) to czemu kolorowe napory miałyby sie pojawić ? Przed drugą Kamigawą na 100% na poważnych turniejach takich nie zobaczymy (po drugiej też, bo WotC nie jest tak szalone, aby blok po bloku wydać jeszcze bardziej przegięty napór :] ). W moich oczach UG do rotacji Mirro będzie "właściwą" kontrolą. UW nie ma co marzyć o grywalności dopuki nie dostanie czegoś dobrego z nowych setów, bo na tą chwile biały kolor poza wrotkami nie ma co zaoferować kontrolnemu deckowi. Reasumując wrath, puls i angel to zamało aby UW było grywalne. dark_wonderer - N lis 07, 2004 1:46 am " />Ironworksy są ostatnio mocne, zaś co do Marcha UR to on jest dobry tylko w meta z dużą ilościa ravow, bo z innymi deckami ma częściej źle niż dobrze z tego co słysze. To jest deck pod meta. Do PAN ŁUKASZ. Takie bzdurne posty, jak ten twój nic nie wnoszące do teamtu i tylko zaśmiecajace forum będe usuwał, a jak to będzie sie angminnie powtarzało to mogą być wyciągnięte konsekwencje. Nie podoba ci się tematyka tego działu to sie nie wypowiadaj, oszczędzisz roboty modom. Michcis - N lis 21, 2004 11:29 pm " />Co myślicie aby dodoac 2 sztuki Boseiju Who Shelters All kosztem islanda i foresta?? Jest Bardzo przydatny aby wystawić niekontrowalnego Rude Awakeninga. gerard - Śr lis 24, 2004 10:28 pm " />Czy ktoś moze skomentować ten deck, jakieś porady co dodać co ująć? Meta T2 w moim mieście wygląda tak: 1x UWC 1x MBC 6x Affinity 2x T&N 1x mono R Ponza 1x ww equipment 1x moje UGC + kilka ranodomów Mój Deck: 4x BoP 4x Eternal Witness 4x Sakura-Tribe Elder 3x Viridian Shaman 4x Oxidize 2x Meloku, The Clouded Mirror 3x Gifts Ungiven 3x Hinder 4x Mana Leak 1x Plow Under 1x Rude Awakening 1x Cranial Extraction 1x Bribery 3x Echoing truth 11x Forest 8x Island 1x Swamp 1x Okina 1x Minamo Side: 3x March of the Machines 4x Troll Ascetic 2x Bribery 3x Plow Under 3x Cranial Extraction Likk - Pt gru 03, 2004 3:40 pm " />Hmm a co taki deck sideuje na MBC i BGC ? gerard - Pt gru 03, 2004 8:09 pm " />MBC to koszmar, całkiem niedawno próbowałem grać veldaken shackles i sprawdzały się kapitalnie, plow under troche go denerwował ,ale nie dawał dużo czasu, ogólnie jest ciężko, rudy często napotykają decaya ale calkiem nieźle działa bribery,w końcu cudze smoki nie są złe . Extrakcja wywala extrakcje. W sumie mój jeden z najgorszych matchupów. Z BGC nie miałem jeszcze okazji się spotkać, ale podejrzewam, że też nie byłoby fajnie Likk - Pt gru 03, 2004 9:58 pm " />No to lipa bo to polowa mojego meta Hm ale o jakich extrakcjach mowisz w przypadku naszego decku ? bribery w sumie dobra mysl zwlaszcza ze smoczka nam nie zniszczy wlasciwie niczym procz ew. chmurki. Jeszcze jak bys mogl napisac(albo ktos inny) co wywalac na taki pojedynek ? Miko - So gru 04, 2004 8:34 pm " />Gram na magic-league MBC i UG to chwilowo moj najgorszy matchup (na 3 gry z tym deckiem wszystkie wtopilem, wygralem tylko 2 pojedyncze gry - raz mialem super porno i polecial w 3 turze death cloud za 6 mana, a potem topdeck areny , za drugim razem opp nadzial sie na echoing decay przy jego awakeningu i bylo dla niego juz po ptokach - chyba niedoswiadczony gracz ). Jedyne co daje mi jako takie efekty z UG to distress i extrakcje, opp ma duzo kontr ktore dodatkowo wraca witnessem, ma tyle samo albo i wiecej landow na stole co ja, wiec death cloudy nie sa tak skuteczne jak byc powinny. Dodatkowo graja na vedalken shackles (nie wiem czy na SB jeszcze sa extra na MBC, ale mainowe gosc mial conajmniej 2) ktorymi w late game przejmuja mi moich finisherow jak kokusho, poza tym kradnie mi solemny i dobiera z nich karte. No dla mnie to jest koszmarny matchup. Z reszta deckow mam ok. 50% albo wiecej szans na wygranie, a tutaj dupa zbita. Likk - So gru 04, 2004 9:59 pm " />Oo Miko pocieszyles mnie w sumie shacklesy zle nie sa Hm teraz bylo by milo gdyby jakis specjalista od ug sie wypowiedzial troszke o sideowaniu pls CwK - Cz mar 10, 2005 8:35 am " />O czym wy mówicie? UG nigdy (prawiie) nie może przegrać w MBC... Nawet przy slabym rozdaniu UG, czas zawsze wplywa na twoją kożyść... zwłaszcza że możesz spokojnie przez pierwsze 3 tury tapować mane na akcelerację. nie wiem skąd wy macie tyle problemów z tym matchupem, co do rude'ów... ta karta nie jest i nie powinna być uznawana za win condition, ja sam gram na 1 sztuce, tylko jako ofensywa ostatniej szansy.. każdy ! deck t2 ma na to solidną odpowiedź... MBC decay, UG/UW/MonoU skontruje, Tooth wczesniej zniszczy lądy Tytanem/Kikim, WW za szybkie na rude, Ponza? Buehehehhe... nio cóż.. w tym decku gry wygrywa Mainowe Bribery... no i czasem Meloku Ziutas - So mar 12, 2005 7:50 am " />Prosze was o pomoc, mam ug control, nie wkladalem mainowych shamanek czy oxidizow bo afii juz nie gra. Dostalem w ciacho od WW, BG Clouda i BG Beacona ( tu najlepiej mi sie gralo mimo wszystko ) Podeslijcie jakas rozpiske, jesli juz gracie ug pod nowe t2 po banach. PLZ HELP dark_wonderer - So mar 12, 2005 11:35 am " />UG Control Dan Garfield Main Deck 3 Eternal Witness 3 Meloku the Clouded Mirror 4 Sakura-Tribe Elder 3 Condescend 4 Genju of the Cedars 3 Hinder 3 Kodama's Reach 4 Mana Leak 2 Rude Awakening 4 Serum Visions 3 Vedalken Shackles 10 Forest 14 Island Sideboard 3 Bribery 3 Jushi Apprentice 3 Naturalize 4 Plow Under 2 Viridian Shaman Ziutas - So mar 12, 2005 12:15 pm " />dzieki wielkie napewno sie przyda, choć jakoś nie moge przeboleć gry bez echoing truth, zobaczymy dark_wonderer - So mar 12, 2005 2:19 pm " />Gendziu zajmujący jego slot powinien ci tę stratę zrekompensować, bo naprawdę wymiata. Generalnie po banach ten deck z typowej kotrolki stał się bardziej aggro-controlą na co warto zwrócić uwagę przy grze. gerard - So mar 12, 2005 2:36 pm " />wonderer: tylko - 1 forest i island a +1 okina i minamo -1 genju trzy wystarczą spokojnie i +1 witness, a jushi są za wolne testowałem je wiele razy dawały góra 1-2 kart i opuszczały stół, zamiast nich Ascetic Trolle MBC ich bardzo nie lubi . Baczer - So mar 12, 2005 6:00 pm " />moim zdaniem Ascetic Trolle to bardziej krit na sb w tym decku.... dark_wonderer - So mar 12, 2005 9:29 pm " />gerrard na jakie decki ty tego jushi sideowałeś bo mirror, tooth i mono blue np. nie mają removalu . Baczer jemu właśnie o side chodziło. Ziutas - So mar 12, 2005 10:39 pm " />Gralem dzisiaj tym deckiem, zrobilem tak ze zmiescilem 3 echoing truth. Genju naprawde wymiataja, a kajdanki sa tez niezle pomocne, teraz deck lepiej dziala, :p dark_wonderer - So mar 12, 2005 10:47 pm " />To ty grałeś bez kajdanek ? Nic dziwnego, że nie było za dobrze. To jedna z ważniejszych kart IMO. PAN LUKASZ - So mar 12, 2005 11:06 pm " />Kajdanki są dośc fajne, zwłaszcza ze w t2 nie ma zawiele kontroli, a jak jest to pewnie ma jakiegos krita:, mogą być nawet mainowa. Asceta wg mnie jak najbardziej, moze być nawet naszym finiszerem, dlatego ze w t2 nie ma takiego removalu. dark_wonderer - So mar 12, 2005 11:16 pm " />Asceta jest kiepski finisherem jeśli chodzi o możliwości tego decku. Oba Genju, Meloku i Rude są dużo lepsze. gerard - N mar 13, 2005 2:27 am " />Baczer: jak byś obejrzał spis dark wonderera to byś zauważył że jushi są na sidzie i mianowicie proponowałem wymiane w side w tym wypadku. Dark Wonderer: no właśnie z mirrorami są za wolne, tooth w moim mieście jest tylko w wersji RG a tam jest removal np. Bolty czy Fireballe, a mono u ma kajdany, dlatego uważam że jest za słaby. Troll nie mają być finisherami tylko mają zabrać troche życia, a z doświadczenia wiem że MBC nie miało fajnie jak je kutał Troll, co prawda genju jest alternatywne ale nie ma odporności na czary i zdolności toteż można stracić duże ilości forestów nie zyskując nic. A kajdanami do teraz grałem w sidzie ze względu na ich znikomą efektywność z takimi taliami jak affinity(plating), UW control(przejąć anioła raczej sie nie da), T&N (co ja moge przejąć? witneske, bo jak rzuci tootha to po tytana i kikiego no i po większości moich landów pozostaje pustka ). dark_wonderer - N mar 13, 2005 10:37 am " />Kajdany były świetne na affinity, a na reszte też dobre. Nie rozumiem twoje punktu widzenia. MBC sie trolla aż tak nie boi, bo ma NoSB, Bartery i większ stwory. Ziutas - N mar 13, 2005 11:04 am " />Moje zdanie jest takie : Kajdany są mocne i potrafią wygrac gre, a przynajmniej duzo pomoc Nie mam jakos przekonania do trolli, wole genju, ten deck ma duzo many, a jak rudy nie podejdzie to mana bedzie na genju i tokeny z meloku pozdr PAN LUKASZ - N mar 13, 2005 7:04 pm " />Genju są bardzo syte, doszłem do wniosku ze macie rację genju i meloku są lepsi, genju ruwnierz jest dosc trudno sciągnąc, poniewarz tylko go zmieniamy co jest jego baardzo wazną zaletą. Vini - Pn mar 14, 2005 2:25 pm " />Imo Kajdanki w sidzie to zły pomysł..Pozwalaja one czesto wygrać gre z np ww. czy innym naporem..(Przynajmniej mi):] Ziutas - Pn mar 14, 2005 2:31 pm " />Vini ma racje, kajdany jak dla mnie mainowe, nawet jesli gramy z BG cloudem to moze uda sie przejac kokusho spider_777 - Pn mar 14, 2005 9:51 pm " />Co powiecie na taką wersje UG Controla? : 4 Eternal Witness 4 Sakura-Tribe Elder 3 Solemn Simulacrum 2 Meloku the Clouded Mirror 2 Bribery 3 Condescend 4 Hinder 2 Rude Awakening 4 Mana Leak 4 Serum Visions 4 Vedalken Shackles 10 Forest 14 Island Ziutas - Pn mar 14, 2005 9:56 pm " />bardzo podobna wersje przetestowalem solemny sie nie sprawdzily, mimo wszystko jak dla mnie sa troche za wolne, wytapujesz sie caly i nic nie robia w grze, polecam mimo wszystko polecam zielone genju ( bede sie przy tym upieral ), widze kajdanki mainowe i to mi sie podoba, ta karta wymiata, potestuj jeszcze deck solemny<=>genju pozdr AzBest - Pn mar 14, 2005 10:15 pm " />Wyrzuc solemy i wrzuc bopy albo thought courierow.Wywal Las i Wyspe i wrzuc dla Meloku Okine i Minamo,fajne zabawki.Bribery do Side'a.Na ich miejsce Plow undery.Nie wiem co muslec o kajdankach moga byc ciekawe,nie testowalem z nimi. Ja w ich miejsce mam echoing truthy. spider_777 - Wt mar 15, 2005 2:55 pm " />4 Eternal Witness 4 Sakura-Tribe Elder 2 Meloku the Clouded Mirror 4 Serum Visions 4 Hinder 4 Mana Leak 3 Condescend 3 Echoing Truth 3 Kodama's Reach 3 Vedalken Shackles 2 Rude Awakening 2 Bribery 10 Forest 12 Island Teraz testuje takie bo jednak Truthy muszą być, a co do Minamo i Okiny, to Okina jeszcze spox, ale zamiast Minamo wole jednak Islandy, bo różnica jedneo Islandu na stole okazuje sie kluczowa do kajdan. Solemny rzeczywiscie srednio dzialaly, potestuje Kodama's Reache, a potem moze BoP-y. Dzieki za sugestie, licze na wiecej porad PS. Co do Genju hmmm, jakos mnie nie przekonują podobnie jak Ascetic'i, damage dealing nie jest mi potrzebny tak szybko. PS. 2 Musiałem obciać Mana Base, mam nadzieje ze tyle starczy... spider_777 - Śr mar 16, 2005 2:53 pm " />Właśnie wpadłem na pomysł Czemu ludzie nie używają Scepterków w UG Control? Można zaimprintować wizje / leaki / thurthy, ewentualnie rampant growthy?? squee - Śr mar 16, 2005 4:04 pm " /> ">Można zaimprintować wizje (...) ewentualnie rampant growthy?? To są niestety sorcery. PAN LUKASZ - Cz mar 17, 2005 12:09 pm " />Może meloku??, jest to dosc fajna sprawa uwazam , jako finiszer bo mamy krity z lataniem , wiec rzadko kiedy beda sie rozbijały o blok chyba ze ktos ma tego palenia w nieskonczonosc, jednak to tego przydał by sie jakis enchant typu exploration. gerard - N mar 20, 2005 2:00 pm " />Co myślicie o stalking stonsach ? Nie łapią sie na obliviony, a z Meloku fajnie działają jak już zdychają to powrót do bazy i jeszcze jest token ? I powiedzcie mi co dają shackle przeciwko T&N ,przecież wychodzi tytan i po islandach. Plow Undery powinny wystarczeć, ale to tylko spowalnia Tootha, no jest jeszcze Bribey . Co robić z tym T&N, HELP !?!?! Powinienem jeszcze grać sidową extrakcją czy czym ????? Vini - N mar 20, 2005 5:16 pm " />",przecież wychodzi tytan i po islandach" To no kurde jak w Koncu z tym tytanem jest..Niszczy wszystkie czy po jednym z kazdego? (Bo imo po jednym:]) gerard - Pn mar 21, 2005 4:16 pm " />Po jednym ale, kiki zazwyczaj robi kopie i nie masz 3. A to wystarcza żeby nas sparaliżować . siepacz - Pn mar 21, 2005 7:58 pm " />ostatnio w t&n w odp na extrakcje wlasnie gra sie 4 mainowymi tytaniami - bo mozna je bez problemu zagrac z many... gerard - Wt mar 22, 2005 8:47 am " />Można to fakt ,ale niektórzy wywalają nie toothy tylko tytanów co daje jakąkolwiek nadzieje na zwycięstwo. Wuzzbang - Śr mar 23, 2005 7:41 am " />Ale niestety U/G nie ma extrakcji . No trudno. Trzeba sie bawic tym, co mamy... Na T&N jedyny sposob, wedlug mnie, to zwiekszona ilosc kontr. Co powiecie na cos takiego: 2x Meloku 4x Witness 4x Sakura 1x Asuza 4x Kodamas Reach 4x Mana Leak 4x Serum Visions 4x Echoing Truth 1x Rude Awakening 4x Vedalken Shackles 2x Gifts Ungiven 2x Quash 2x Condescend 11x Island 9x Forest 1x Minamo 1x Okina Ja testowalem cos takiego... Calkiem ladnie idzie Gifty przy 4 Witneskach nie maja zadnych minusow, a ze nie trzeba juz pakowac max hateu na artefakty, to jest na nie miejsce. Quashe wiadomo... Przede wszystkim na T&N. Zastanawiam sie nad wyrzuceniem Minamo. Wprawdzie czasem bardzo fajnie dziala z Meloku (och! uch! super kombo! po odtapowaniu Okiny, Meloku moze dostac +2/+2 ), ale nie wiem, czy nie lepiej byloby miec kolejnego islanda, dzieki czemu kajdany lepiej by dzialaly. Co myslicie? P.S. Czy te Genju rzeczywiscie tak sie sprawdzaja? Jesli tak, to za co je wrzucic??? PiT - Śr mar 23, 2005 11:02 am " /> ">Można to fakt ,ale niektórzy wywalają nie toothy tylko tytanów co daje jakąkolwiek nadzieje na zwycięstwo. Czyli powiadasz ci "niektorzy" wywalaja najlepszego krita na ten matchup ... Brawo ! Nemezis - Śr mar 23, 2005 11:37 am " />Nie zrozumiales. On mial na mysli, ze z Extrakcji wywalaja nie Tootha tylko wlasnie Tytana. PiT - Śr mar 23, 2005 1:16 pm " />Moj blad, rzeczywiscie zle doczytalem gdyz chodzi o extrakcje i rowniez popre twierdzenie ze Cranial w pierwszej kolejnosci powinien isc w Tytany ... Ziutas - Śr mar 23, 2005 3:11 pm " />na moj gust to za duzo shacklessow, dalbym 3, quashe sa dobre ale drogie, i na t&n , wiec trzymalbym je w side, genju naprawde sie sprawdzaja, wygraly mi ostatnio gre z BG i WW gerard - Śr mar 23, 2005 3:33 pm " />Quash jest zły ,w sidzie tylko zapycha, miejsce jeżeli T&N nie gra 1 boseiju w mainie, to ma je napewno w sidzie, a jeżeli gra w mainie to i tak dużo nie pomoże, może zkontruje reapa albo scryinga, ale to wszystko, testowałem już taką kontrę w praktyce naprawdę zapycha miejsce. Ja gram 2 skacklami w mainie ze względu na moje meta i 1 sideowym, ale 4 to troche za dużo. |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||