X
ďťż
Conflict Set [Graficzny Spoiler]



Cabal - N kwi 29, 2007 12:37 pm
" />Intro:

Wreszcie się udało skończyć, to co zacząłem już spory kawałek temu (jeszcze na forum Omen), pierwszy dodatek bloku Conflict ujrzał światło dzienne. Myślę, że nie jest najgorzej zważywszy na to, iż praktycznie karty i wykonanie graficzne robiłem sam - myślę, że modom działu Set K20 powinno dać coś do zrozumienia, że to wcale nie jest aż taki wielki wysiłek .

Fabuła

Otóż na kontynecie Ar, zróżnicowanym dość ostro mimo swojego niezbyt dużego obszaru, od dawien dawna poszczególne rasy potrafiły żyć ze sobą w zgodzie. Jednak rozwój cywilizacji i coraz większy wpływ religii na mieszkańców Imperium doprowadził do podziału. Wolnym i beztroskim elfom w Elhariel oraz plemionom koczowniczym zamieszkującym olbrzymie stepy Keshan nie podobało się to, że Imperium coraz bardziej się rozrasta, niejednokrotnie zajmując neutralne, bądź nawet już zamieszkane tereny. Po prostu wymagał tego postęp technologiczny, a często bywało tak, że potrzebne surowce znajdowały się właśnie poza terenem Imperium.

Wiele plemion zostało wygnanych, wiele elfickich lasów wyciętych by postawić nowe miasta i fabryki. Konflikt co raz bardziej narastał, a po zabiciu przez nieznanych do tej pory sprawców, króla Ennoru, Eldrica, wielu już mówiło o wojnie, która niedługo wybuchnie. Kardynał Teonius oczywiście podejrzewał o te morderstwo kogoś z wysłanników Rapsodii, wielkiej druidki z najstarszego na kontynencie lasu Ehlariel lub kogoś z największego plemienia Durak. A jakby tego mało, wielki wojownik i przywódca tegóż właśnie plemienia Uthgardt rości sobie prawo do tronu, zarzekając że jest nieślubnym dzieckiem zabitego Eldrica.

Tymczasem w Kalpaxotl, w pradawnej nekropolii na wschód od Imperium, taki obrót sprawy jest wszystkim na rękę. Balora, demonica i zarazem przywódczyni kultu Mrocznego Słońca, cieszy się niezmiernie z narastającego konfliktu, bo mogą z niego wyniknąć jeno same korzyści dla niej. Dawno temu zawiązała zobowiązujący ją sojusz ze stolicą Ennor, że w razie wojny poprze Imperium, a w zamian Teonius, nie będzie ingerował w jej sprawy. Tym bardziej, że wie on o tym, że Balorze zależy bardzo na tym, by sprowadzić na kontynent Mroczne Słońce. Jego moc wedle przepowiedni sprawi, że przyroda praktycznie wyginie, i będą mogły przeżyć jeno bardziej ucywilizowane regiony. Imperium, które to choć otwarcie nie popiera tak radykalnych działań Kalpaxotl, to jest mu to całkowicie na rękę - za jednym zamachem pozbędzie się zarówno tychże wrednych, szpiczastouszych ekologów, jak i tych nieokiełznanych barbarzyńców z Keshan.

Selentia, wspaniałe miasto położone na zachodzie kontynentu nie zamierza się otwarcie angażować w żaden konflikt i stawać po czyjeś stronie. Takie bynajmniej stanowisko wydał Tamriel, Arcymag gildii Isaan. Nie chce on narażać swoich ludzi i pozostawiać nieskończonych badań. Wyśle on poprostu swoich ludzi, by zbadali sytuację i być może odkryli, dlaczego zmalała magiczna aura otaczająca Selentię. Arcymag nie zdaję sobie sprawy z tego że ma to związek z nadejściem Mrocznego Słońca.

W Khazdhul życie biegnie własnym torem, Bruenor, król krasnoludów raczej skupia się na trwającej od lat walce z hordami goblinów i orków. Do czasu, gdy Imperium zajęło kilkanaście jego kopali i przegoniło podległe mu klany. Bruenor, do niedawna tak skupiony na poszukiwaniu złóż Mythrilu i walce z goblinami, zaczyna się zastanawiać, by nie poprzeć Rapsodii i pokazać tym imperialistycznym świniom gdzie ich miejsce w szeregu . I to nie tylko ze względu na interesy klanu Grum, ale także na przyjaźń łączącą go z Uthgardtem...

Tymczasem Rapsodia, nie zamierza siedzieć z założonymi rękoma i obserwować rozwój sytuacji. Wysyła poselstwo do Uthgardt-a, z propozycją nawiązania sojuszu i rozpoczęcia inwazjii na ziemie Imperium. Wódz Durak-ów długo rozważał propozycje, ale w końcu zgodził się. Mógł upiec dwie pieczenie na jednym ogniu, tj. odzyskać swoje ziemie, oraz stać się królem Imperium, który ograniczy postęp cywilizacyjny i będzie szanował przyrodę.

I w ten sposób na Ar, znów wybuchła wojna. Co się okazało później, wojna która miała trwać wiele lat, pochłonąć wiele istnień i dać początek czemuś nowemu...

Założenia setu:

Kolory WB:
- są po stronie cywilizacji i religii
- moce kapłańskie pozwalają wskrzeszać poległe krity i insze zniszczone permanenty, a dodatkowo mechanika "Afterlife" daje jeszcze stosownego kopa

Kolory RG:
- to oczywiście natura i magia
- moc przyrody pozwala narzucić stosowne tempo, stąd mechanika "Acceleration"

U:
- jak zwykle knuje spiskuje i manipuluje, nie mieszając się otwarcie w konflkt
- gift engine, który będzie w przyszłości rozbudowany

Dodatkowo każdy kolor dysponuje mechaniką "Bond", dającą spore bonusy nie tylko kritom. Niektóre z kart mają również różnorakie efekty działające z grobu, imo tenże blok nieźle by współgrał z blokiem Oddysei . Dodatkowo dla WUBRG po jednym przedruku, które pasują do założeń seta i które są imo tak ciekawe, by znów je wydać.

Outro:

W poniższym spoilerze jakieś niecne babole tkwić jeszcze mogą, więc byłbym zobowiązany, jakbyście wytknęli takowe (szczególnie we flavach ). Chciałbym podziękować w tym miejscu:

- Vojtazzzowi za wręcz anielską cierpliwość i pomoc przy secie (czyt. marudzenie i obniżanie kosztów crapów )
- spectrowi za pomoc przy flavach/wordingach
- bylkowi za pomoc tu i ówdzie i małe karcenia
- ravowi za korekty w wordingach
- Zygowi za parę cennych rad
- Mamie za dobrego niedzielnego schabowego (kość included)




Cabal - N kwi 29, 2007 12:37 pm
" />White:



























-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Blue



























-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Black:



























-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Red:



























-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Green:



























-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Multicolor








-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Artifact:







-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Land:






















Brewiator - N kwi 29, 2007 12:48 pm
" />piekne!!!
niesamowity wyglad kart
i jakie fajne mechaniki
miodzio



FS - N kwi 29, 2007 12:53 pm
" />Duzo niezlych artow, no i mechanika bond jest niezla




HomAR - N kwi 29, 2007 1:05 pm
" />W Battle Ground zabrakło chyba "counter" :]

Trochę mi się nie podobają te ramki,i mnogość artów z WH i Warcrafta, ael poza tym fajny secik,gratuluję kawału dobrej roboty



Yossarian - N kwi 29, 2007 1:17 pm
" />Nie no wszystko pięknie i w ogóle, szacunek, całość robi duże wrażenie wrażenie...

Jedyne do czego jestem w stanie się przyczepić, to niektóre arty... ja rozumiem, że ciężko jest znajdywać nowe arty do kart, ale niedawno przeglądałem spoiler graficzny the Maw i dziwnie się czułem patrząc na te same arty poza tym:

Art Rapsodia's Elite śmierdzi mi WoWem na kilometr (tak samo tutejsze Orki, jakoś dziwnie mi się z Warcraftem). No i Treefolk Devourer ma ten sam art co Force of Nature ;]

Ale to jedyne minusy, reszta to sam miód dla mnie 6-/6 gratulacje!



Vini - N kwi 29, 2007 1:45 pm
" />Cud, Miód i w ogóle! Wspaniałe arty, aż miło sie ogląda, wspaniałe działania, bond mniam. Cudne Basic Landy! Jedyne czego mogę sie doczepić to IMO zbyt jasna ramka dla zielonych kart, ot taka fanaberia ;]



Rudy102 - N kwi 29, 2007 2:06 pm
" />dodateksuper-gratsy cabal dla ciebieitd.

BTW.Ja chcę nakładkę na wiza^^



Snyck - N kwi 29, 2007 2:10 pm
" />Zaczne od standartowych pochwał ze fajne itd Chociaż ramka IMO brzydsza od futureshifted (btw pzrypadkiem ci takie podobne wyszlo ?)

Na razie przebrnąłem przez biale i oto moje impresje :
Celestial grounds to podkrecona wersja propagandy i na dodatek w commonie
Breth of life mogłby dostac nowy art/flav bo taka jest tradycja przy reprintowaniu kart w normalnych dodatkach
Co do mechaniki afterlife na enchantach to jakis counter by sie przydał d znaczania tego
A co do flavow to nie czytalem ich za wiele ale na Ennor Trooper chyba sie jakies błędy wkradły.



M0rw47h - N kwi 29, 2007 2:39 pm
" />Teraz tylko to + patch do wizarda i gramy blok oraz sejledy...



FeNikz_Raz - N kwi 29, 2007 3:51 pm
" />
">No i Treefolk Devourer ma ten sam art co Force of Nature ;]
Dokładnie to samo chciałem napisać (9 edycja)



Domowoj - N kwi 29, 2007 4:30 pm
" />Powiem szczerze nigdy czegoś takiego nie widziałem, coś genialnego, coś pięknego chyba będzie mi się chyba dziś śnił ten set



siepacz - N kwi 29, 2007 5:09 pm
" />Jestem pełen podziwu dla ogromu wykonanej pracy oraz wyglądu tego seta jeśli chodzi o stronę graficzną. Bo po prawdzie to niestety przyznać trzeba, że rzecz jest niegrywalna po prostu, ale i tak mi się podoba. Ślij do Wizardów i przeprowadzaj się do Seattle

BTW: Gratulacje, udało ci się stworzyć kartę bardziej przegiętą niż Wola (żeby nie było, o Reap mówiłem).



bzyk - N kwi 29, 2007 6:04 pm
" />
">Gratulacje, udało ci się stworzyć kartę bardziej przegiętą niż Wola (żeby nie było, o Reap mówiłem).
oj siepu , siepu ...

a sam wyraze opinie jak dokladneij przejrze wszystko (czyli pewnie PO majówce)



Cabal - N kwi 29, 2007 6:52 pm
" />Dzięki za odzew :].


">Celestial grounds to podkrecona wersja propagandy i na dodatek w commonie

Zauważ jeno, że płacimy od góry za wszystkie krity, nie zaś za każdą z osobna.

Rad jestem niezmiernie, że chce Wam się to oglądać i ba, błędów szukać (te na bieżąco będę poprawiał). "Nakładka" na Wizę pomału się robi, i kto wie, może jakieś szalone sealdy pogramy :].



Emil. - N kwi 29, 2007 7:28 pm
" />G R A T Z!
jestem pełen podziwu dla ciebie, cabal że udało ci się samemu stworzyć ten set. również z niecierpliwością czekam na nakładkę do wiza

btw mogłeś robić preview i pokazywać nam karty z nowego dodatku jak na wizardsach żeby były większe emocje



alien - N kwi 29, 2007 7:53 pm
" />Z nakladka na Wiza nie ma zadnego problemu. Musicie przyslac mi tylko spoiler w postaci tekstowej, podobny do tego w pliku FS.txt, oraz nalezy dostosowac rozmiar kart do tych, jakie sa w Wizardzie. Trzeba tez zmienic tytuly obrazkow. Zasadniczo tytul obrazka to tytul karty plus .jpg, ale spacje w nazwie nalezy zamienic na znak podkreslenia _, a wszystkie znaki nie bedace literami np -' usunac. Uwaga!!! Wazna jest tez wielkosc liter. Jezeli w nazwie karty jest wielka litera, to w nazwie obrazka tez ta litera musi byc wielka. Dotyczy sie to tez przygotowywania obrazkow do oficjalnie wydawanych setow. Ktos ostatnio przygotowal obrazki i w nazwach nie uwzglednil wielkosci liter. Niestety na nic one sie nie przydaly.

Od ostatniego updata serwer sprawdza poprawnosc posiadanej bazy (cos jak security code ale dla calej bazy) i nie pozwala na polaczenie w przypadku zmienionej czy tez uszkodzonej bazy danych. Dlatego wszelkie zmiany w bazie danych, np dodawanie nowych setow nalezy uzgadniac ze mna.



Snyck - N kwi 29, 2007 8:40 pm
" />
">Zauważ jeno, że płacimy od góry za wszystkie krity, nie zaś za każdą z osobna.

Ofkoz masz racje. W ramach pokuty odnalazłem jeszcze kilka drobnych błedów
w Battle Ground zabraklo słówka counter
Mental shield winno brzmimec "if that spell is countred this way"
Peofound sudy - two a nie 2
Seer's Intuition - zapomniałeś o tribalu
A tak ogólnie to chyba ta zielona arena to za duzo. A gift tez by raczej nie pszeszedl (2 turowy win z jakimkolwiek pactem)

A tak wogole mam nadzieje ze nie jestem zbyt dobijajacy z tym szukaniem bledow



Cabal - Wt maja 01, 2007 9:10 am
" />Skądże Snyck, im więcej błędów znajdziecie tym lepiej . Wszystkie wymienione przez Ciebie chochliki poprawiłem, a Gift dostał imo wystarczający reminder, by mógł pozostać w secie.

Spoiler tekstowy do końca tygodnia powinnienem zrobić, jest trochę przy nim roboty, a dodatkowo trzeba wsio na bieżąco poprawiać (aż się boję, jak komuś zechce się przetrzepać te nędzne flavy ).

Edit: Spectre już trzepie, byk na byku .



bzyk - Pt maja 04, 2007 1:10 pm
" />czas skomentowac

po pierwsze gratuluje za caloksztalt i ogrom wlozonej pracy;)

to moze tak
+ znakomita mechanika Bond
+ fajna mechanika Acceleration
+ mnostwo swietnych pomyslow
+ lay artefaktow
+ mnoswto znakomitych artow ktorych nei widzialem dotychczas
* WUBR laye
* sporo artow ktore sam chcialem uzyc
- NOWY LAY
- lay G , multi i LANDOW
- dzialania landow (z wyjatkiem jedynego , ciekawego Tree of rites)
- mechanika Afterlife (straaasznei waskei zastosowanie .... no bo przecierz z takim Breathe of life to np. nei dziala :>)
- pare pomyslow identyczych , a jesli nei to bardzo podobnych do tych co sam chcialem "wprowadzic"
- niewybaczalny blad , art z prawdziwego MTG ... treefolk devourer to force of nature

i moze jeszcze pare przemyslen do pojedynczych kart... Collective Thinking , ja to chce do Dreamsow ... flow of ice? to tez cce do dreamsow , za Gigadrowse'y ... damping gate , supression field? ... trickery nei dziala , opp "moze"(wg. zasad) nic nei znalsesc (musialo by byc "Search target opponentr's library for all creature cards and reveal them. That player choses one of them. Put it into play under your control and shufle the rest into his or her library.) ... disturb mnie urzekl ... pulse of ehrariel jakos smao sobie przeczy ... protean ingot naprawde swietny , ale nei wiam co ma art do dzialania



Ghost of tost - Pt maja 04, 2007 4:54 pm
" />Naprawdę pogratulować dobrze wykonanej pracy Cabal. Jestem bardzo mile zaskoczony i w ogóle turbo(nie pytaj ). Musiałeś się natrudzić i włożyć w to wiele pracy. Arty są ładne(Nawet niektóre z D&D ), lay nie odpycha. Ogólnie to jest świetne.

Narzuca mi się teraz mała dygresja-pomimo, że sam go robiłeś wykonałeś set, a k20??? Nadal nie ma setu, choć spoil jest i wystarcza zrobić karty. Prace jednak się nie posuneły, dlatego sądze, że powinniśmy( ci co lubili "tworzyć" karty) wnieść jakieś zmiany i nowości związane z setem k20. Tu zwracam się do modów i użytkowników, którzy robią karty do działu fantasy:skończmy ten set i zacznijmy kolejny. Jako użytkownicy k20 mamy prawo zmieniać tą stronę(oczywiście bez przesady ). Sądzę, iż powinniśmy zacząć kolejny set, który albo będzie kontynuacją starego lub będzie to coś zupełnie nowego. Osobiście bardzo chciałbym być częścią tego setu, choć nie robie kart do FS-wole je wymyślać Trochę zebrało mi się na przemyślenia
A więc Cabalu jeszcze raz gratuluje i liczę na następną część . Może pomógłbyś w secie k20?? tak czy siak wielkie brawa.



Cabal - Pt maja 04, 2007 6:56 pm
" />Zmiany we flavach czy wordingach klepię na bieżąco,więc raczej należy przed przeglądaniem spoilera pyknąć ze dwa razy F5 . Art do tego nieszczęsnego Treefolka zmieniony, musiało być bardzo późno jak go robiłem.


">mechanika Afterlife (straaasznei waskei zastosowanie .... no bo przecierz z takim Breathe of life to np. nei dziala :>)

Hmm, pytałem się kilku osób i sądzą, że raczej to działa zarówno z takim Scionem i z Zombify czy wspomnianym Breathem. No chyba, że masz jakieś rulingowe poparcie, rad byłbym również jakby ktoś zapronował wtedy wersję wordingową keyworda, która działa zarówno z "put" jak i "return" (może dać zwykłe "This card has Afterlife if you didn't play it from your hand.?) Dodałoby to także insze tricki jak zagranie z libry, ale wtedy nie podchodziłoby tak pod WB :/. Na razie się upierać będę, że działa :].

Pulse jak najbardziej działa, dzięki za lepszy (działający) wording do Trickery. Spoiler już prawie gotowy, jutro albo pojutrze podrzucę dla aliena.



Emil. - Pt maja 04, 2007 8:00 pm
" />drobne imo błędy:
Celestial sentinel- Whenever... zamiast when.
Volrath Shapeshifter- teraz to jest jednorazowe, chyba powinno być '...and gains this ability'
Sewer horror -jak wyżej (jeśli to nie jest zamierzone)
Soulles mediator -chyba nie ma efektu 'comes into play from graveyard' imo powinno być 'is put' (ale takiego tez nie ma)
Protean ignot- 1 turka fecz, koleś, odpale fecza, odpale kolesia? coś chyba trzeba w nim zmienić...
Grum-Clan metalsmith- "Equip costs you pay cost 1 less." z Auriok Steelshapera.



bzyk - Pt maja 04, 2007 9:08 pm
" />
">Cytat:
mechanika Afterlife (straaasznei waskei zastosowanie .... no bo przecierz z takim Breathe of life to np. nei dziala :>)

Hmm, pytałem się kilku osób i sądzą, że raczej to działa zarówno z takim Scionem i z Zombify czy wspomnianym Breathem. No chyba, że masz jakieś rulingowe poparcie, rad byłbym również jakby ktoś zapronował wtedy wersję wordingową keyworda, która działa zarówno z "put" jak i "return" (może dać zwykłe "This card has Afterlife if you didn't play it from your hand.?) Dodałoby to także insze tricki jak zagranie z libry, ale wtedy nie podchodziłoby tak pod WB :/. Na razie się upierać będę, że działa :].


">Phage the Untouchable
Color= Black Type= Legendary Creature - Minion Cost= 3BBBB LE(R)
Text (LE): 4/4. ; When ~this~ comes into play, if you didn't play it from your hand, you lose the game. ; Whenever ~this~ deals combat damage to a creature, destroy that creature. It can't be regenerated. ; Whenever ~this~ deals combat damage to a player, that player loses the game.

It is only considered "played from your hand" if you play it as a spell from your hand. Putting it into play from your hand using a spell or ability will cause you to lose the game. [D'Angelo 2003/02/01]


edit: kurde , niewyspany po majówce wzrok zawodzi ... jakims cudem mi umknelo to "or put into play" w reminderze



Ghost of tost - So maja 05, 2007 6:10 am
" />Czemu nie ma legend???



Cabal - So maja 05, 2007 2:07 pm
" />Ghost: Legendy jak najbardziej są, jeno w fabule, nazwach kart i flavach. Ich karciane odwzorowania być może w dodatku będą, jeszcze nic nie wiem, jakoś osobiście nie przepadam za kartami-legendami, za dużo ich w Magicu ostatnio .

Emil: Volrath Shapeshifter- -przedruku nie zmieniam, a Shade ma być jednorazowy . A Metalsmith to "obustronny" musi być (czyt. opp też ma taniej). Co do Proteana, to chyba nie ma sensu dawać mu drawbacku w postaci wchodzenia tapniętym, bo to już lekko krapiszcze z niego by było. No chyba, że naprawdę jest to przepak, anty-trzepak, chętnie wysłucham alternatywy w tej sprawie.



Tamilion - So maja 05, 2007 6:11 pm
" />Klimat niczym w mrocznych zakamarkach Ravniki ;]

Po pierwsze - wielkie, wielkie gratulacje za stworzenie cuda z postaci kart, mechaniki, i sytuacji politycznej w tej krainie...

Zrobienie własnych kart w takich ilościach to spory problem.
Szczerze powiedziawszy zobaczenie!! teraz dla mnie to był problem ale się zmusiłem

Wielkie gratzz dla Ciebie.
Odwaliłeś kawał naprawde solidnej roboty - wszysctko wykonane elegancko i klimatycznie.



_Azuriel_ - N cze 17, 2007 6:46 am
" />Też chciałem pogratulować dobrej roboty wszystkim którzy się w tym secie udzielili. I Spectremu za niektóre flavy które idealnie oddają działanie kart

Prismatic Strike:
Prismatic Strikes deals 2 damage to target creature for each of its colors. If thar creature would be put into a graveyard this turn, remove it from the game instead.

Powiadają żem człowiek głupi ale tego babola nikt nieznalazł

Permanents you control that would be come into play tapped, come into play untapped instead.

Czasem nie tak? :
Permanents you control that would come into play tapped, come into play untapped.

lub:

Whenever a permanent comes into play under you control tapped, you may untap it. (troche inaczej działa ale ten sam sens)

Afterlife działa ciekawie z wymyśloną kiedyś przezemne mechaniką Last Visit, a oto ona
Last Visit (coszt)
You may play this creature from your graveyard anytime you could play an instant by paying it's Last Visit cost. If you do remove it from the game at end of your next turn.
Może w następnym dodatku to uwzględnisz?

PS. Niby conflict taki świetny a na wizie nikt oprucz mnie niechce nim grać nawet 4fun. A tylko dwie osoby sie zgodziły bym grał deckiem z conflictem.



siepacz - N cze 17, 2007 7:21 am
" />Set jest fajny, bo jest w miarę klimatyczny i dobrze, że powstał. Ale do grania w jakiejkolwiek postaci on się niestety nie nadaje, i twórcy też dobrze o tym wiedzą



QweR - Śr cze 20, 2007 7:43 pm
" />dlaczego uzyles tego przeokropnego czegos zamiast layoutu?



FalenAngel - Wt sie 21, 2007 4:54 pm
" />Mhm zgadzam sie ... jest to piekne ale ja jako konserwatywny gracz zatrzymalem sie w czasie Ons i drazni mnie ten layout
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • blanka24.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • abaddon.xlx.pl
  • | | | | >

    © design by e-nordstrom
       

    Drogi uzytkowniku!

    W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczac Ci coraz lepsze uslugi. By moc to robic prosimy, abys wyrazil zgode na dopasowanie tresci marketingowych do Twoich zachowan w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam czesciowo finansowac rozwoj swiadczonych uslug.

    Pamietaj, ze dbamy o Twoja prywatnosc. Nie zwiekszamy zakresu naszych uprawnien bez Twojej zgody. Zadbamy rowniez o bezpieczenstwo Twoich danych. Wyrazona zgode mozesz cofnac w kazdej chwili.

     Tak, zgadzam sie na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerow w celu dopasowania tresci do moich potrzeb. Przeczytalem(am) Polityke prywatnosci. Rozumiem ja i akceptuje.

     Tak, zgadzam sie na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerow w celu personalizowania wyswietlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych tresci marketingowych. Przeczytalem(am) Polityke prywatnosci. Rozumiem ja i akceptuje.

    Wyrazenie powyzszych zgod jest dobrowolne i mozesz je w dowolnym momencie wycofac poprzez opcje: "Twoje zgody", dostepnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usuniecie "cookies" w swojej przegladarce dla powyzej strony, z tym, ze wycofanie zgody nie bedzie mialo wplywu na zgodnosc z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.