ďťż
Czy Vedalken Shacles powinny byc zbanowane w Ascention?



M0rw47h - Cz maja 22, 2008 12:38 pm
" />Wszystkich glosujacych prosze o krotkie uzasadnienie w watku.
Ankiete ustawiam na dwa dni, co by jak najszybciej zalatwic sprawe.

Osobiscie nie uwazam, aby Shacklesy byly przegiete w tym formacie, chociaz i takie glosy sie podnosza, wiec daje ankiete - niech decyduja wszyscy.

Dlaczego uwazam nie powinny byc banowane?
Powod jest prosty - siega po nie waska grupa deckow, a sa jako tako jednym z niewielu argumenow zeby grac Blue Controla.




peteros93 - Cz maja 22, 2008 1:50 pm
" />Moim skromnym zdaniem każdy kto gra jakim deckiem z shaclesami będzie za tym aby go nie banować i odwrotnie.

Ja nie mam zdania.



FALI - Cz maja 22, 2008 1:54 pm
" />Uwazam, ze nie ma potrzeby, poniewaz kazdy kolor ma game odpowiedzi na shacklesy.



Mikołaj - Cz maja 22, 2008 2:04 pm
" />O tyle ile Jittle faktycznie wydaje się być bardzo mocną kartą to bana dla Kajdan nie rozumiem wcale. Ile decków gra nimi? Czyżby tylko mój?

Jittle zmusza do grania monoU lub ew niewielkiego splashu. Łatwo ją zniszczyć, jest droga w użyciu ect. Do tego na razie jadę 4-3 tak więc jakoś moc tej karty nie pozwala mi wygrywać wszystkiego...




M0rw47h - Cz maja 22, 2008 2:16 pm
" />
">Jittle zmusza do grania monoU lub ew niewielkiego splashu. Łatwo ją zniszczyć, jest droga w użyciu ect. Do tego na razie jadę 4-3 tak więc jakoś moc tej karty nie pozwala mi wygrywać wszystkiego...

Ja gram na jitte i shelkach.
Ide... 18:4...
Cytujac Obera ''jak gram opponent tylko patrzy i podziwia''.



Ghost2 - Cz maja 22, 2008 7:30 pm
" />
"> Czyżby tylko mój?

Śmieszne bo dzisiaj cyrax grając powiedział coś podobnego... a i jeszcze parę innych decków też da się bez problemu znaleźć.

Co do tego czy banować jeszcze nie mam zdania... do kiedy ta ankieta?



M0rw47h - Cz maja 22, 2008 8:03 pm
" />
">Co do tego czy banować jeszcze nie mam zdania... do kiedy ta ankieta?


">Ankiete ustawiam na dwa dni, co by jak najszybciej zalatwic sprawe.




PASEK - Cz maja 22, 2008 8:15 pm
" />Ja uwazam ze powinny byc zbanowane. Wydaje mi sie ze niewiele osob poprostu zorientowalo sie jak tak karta jest dobra w tym formacie i tylko stad jej brak popularnosci- widzialem wiele gier z shacklami jak rownież grałem troche przeciwko tej karcie. Shackle automatycznie wygrywaja z aggro jesli tylko w decku mamy cokolwiek naprawde malo wazne jest co- patrz deck Cyryl co ma 3 shackle a reszty kart to nawet na drafcie bys nie wzial ale i tak wygrywa- chyba ze zmienia sie zasady odnosnie sb wtedy taka karta jest ok. Pojedynek kontroli po wstawieniu shackli przez ktoras strone tez wyglada kulawo i zazwyczaj konczy sie przewinieciem ktorejs strony.



Maciuch - Cz maja 22, 2008 8:24 pm
" />jestem na nie
po prostu.



Ghost2 - Cz maja 22, 2008 8:26 pm
" />ban
bo co turowe wymiany 2 za 0 dla aggro są po prostu za ciężkie.



argor - Pt maja 23, 2008 10:16 am
" />Jak dla mnie są jedynym argumentem za mono u, a nie urb(ten koleś co zmniejsza koszt niebieskich i czerwonych spelli jest mocny). Powinny zostać dobre karty, przerabialiśmy już chyba to przed robieniem ligi.



Silencer - Pt maja 23, 2008 7:48 pm
" />Shacklesy oczywiście, że powinny być zbanowane. Razem z jittą stanowią zaporę praktycznie nie do pokonania. Są nieskończenie przegięte... 3 za wejście i 2 za zabranie potwora. Przecież już praktycznie niczym się nie ubije przeciwnika w takiej sytuacji, a odpowiedni removal czasem dochodzi po kilkanaście kolejek, a i tak niektóre decki nie mają do niego żadnego dostępu. Przegrałem dzisiaj tylko z przewijatorem i deckami na shacklesach, dostawałem tylko miliony kontr, a jak coś już w końcu wystawiłem, to mnie zabiło. Po prostu przednia zabawa.



Maciuch - Pt maja 23, 2008 8:13 pm
" />bo przeciwko temu trzeba umiec grac, shacklesy zabieraja tylko 1 kreature, podczas gdy aggro w 3 turze powinno ich miec CONAJMNIEJ 3



Syzyf. - So maja 24, 2008 8:55 am
" />
">bo przeciwko temu trzeba umiec grac, shacklesy zabieraja tylko 1 kreature, podczas gdy aggro w 3 turze powinno ich miec CONAJMNIEJ 3

Zabieraja ci 1 kreature a nastepna blokuja ta 1, co w sumie daje ci wielka kupe po 2-3 turach nie masz nic a opp dalej ma kajdany. Ja juz glosowalem na tak.



Mikołaj - So maja 24, 2008 9:48 am
" />
">Zabieraja ci 1 kreature a nastepna blokuja ta 1, co w sumie daje ci wielka kupe po 2-3 turach nie masz nic a opp dalej ma kajdany. Ja juz glosowalem na tak.

Zdradzę Ci sekretną sztuczkę ninja. Nie atakuj. Poczekaj, aż będziesz miał 5 kreatur, zaatakuj wtedy i zabij przeciwnika. Kajdany na raz mogą mieć tylko jedną kreaturę przejętą...



peteros93 - So maja 24, 2008 9:57 am
" />A ja Cie jeszcze jedną oponent nie spi. Gdy zagra shaklce ty wtstawisz krita a juz w next round najprawdopodobniej na 5 krita odpowie counter-spellem.
Nie można rozmawiać o karcie którą trzeba zbanować w ten sposób.
Z mojej strony powinien być restrict, bo cześto oponent wygrywał nie przez 1 shakle z którymi dawałem rade tylko z 3 albo z 2 a o Cyrylu z 5 już nie wspomne.

P.S koniec kazania



argor - So maja 24, 2008 10:34 am
" />Grałem z M0rw47hem 2 gry i obie przegrałem,a w obu doszło jitte i shackle(wprawdzie w 2 nie doczytałem tekstu na shacklach). Po prostu trzeba umieć grać.
A teraz pojedynek, shackle kontra ritual.1 tura ritual i 2 krity, jeden z shadowem drugi bez. W 2 atak. W 3 jesteśmy już dostajemy za 8 (zakładając ciągłe kontry kolejnych zagrozeń i średnie podejście u oppa). Potem wystawiemy shackle.
Opp wali za kolejne 4 i dorabia jakiegoś krita lub 2. Shackle biorą cokolwiek i tak nie blokują połowy kritów(shadowy lub nieshadowy). Dostaje za 4. 4 life zostało, potem atak i gg(chump blokować wprawdzie można, ale creature removalem dostaną krity, a jeżeli nie to i tak kritami nie da się kontrować zagrożeń).
W ext gra się z małymi splashami dla blood moonów u oppa i shacklesów. Tu szelki są jedynym argumentem(mana fixing to nie tylko rare, najlepszym urb jest deck paska).



lynx - So maja 24, 2008 11:04 am
" />argor - przykład Twojej rozgrywki jest bardzo pouczający. Ja podam jeszcze jeden argument - zaczynam z ręką z jitte i shacklami, gram island i eot. Przeciwnik zagrywa mountain, 3x rite of flame, warchief, 3 x piledriver, gg. Kolejny argument za tym, że te karty nie są przegięte, bo nie pomagają w każdej sytuacji!
Tak, shackle zdecydowanie powinny być zbanowane, z jednego powodu - robią za dużo =/



Gooz - So maja 24, 2008 11:29 am
" />
">Po prostu trzeba umieć grać.

Jak to jest argument ze tym żeby nie banować, to ja wysiadam.



argor - So maja 24, 2008 12:48 pm
" />Trzeba umieć grać przeciwko nim, może nie do końca sprecyzowałem. A 1 turowy ritual z którego wychodzą krity o powerze równym 4 jakieś porno szczególnie nie jest. Z czego w mono b sporo to shadowy co daje im nieblokowalność chyba argumentem do wygrania jest. Jeśli przejmie shadowa, krity bez zabiją. Jeśli przejmie krite bez shadowa, te z zabiją. Za 3 many krity o łącznym powerze 4 potrafi teraz w większość aggro w T2, potrafiło to przed rotacja ravinicy też większość aggro. My tu mamy jakby 3 turę w pierwszej, biorąc pod uwagę zasoby many. Wogle tempest to ma pearle, rituale. Pozostaje tylko czekać nabijać pkt czekając na ban Jitte i Shacklesów (ba wszystko stoi na dobrej drodze), by zmienić cały deck na sui nie tracąc pkt.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • blanka24.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • abaddon.xlx.pl
  • | | | | >

    © design by e-nordstrom