ďťż
[Dissension T2] Azure Skies



dark_wonderer - Pt maja 26, 2006 5:50 pm
" />Azure Skies
Robert Cuvelier
1st Place - Florida - Orlando

Maindeck
4 Adarkar Wastes
1 Minamo, School at Water's Edge
4 Hallowed Fountain
1 Eiganjo Castle
8 Plains
4 Island

4 Pride of the Clouds
3 Ninja of the Deep Hours
4 Azorius First-Wing
4 Suntail Hawk
4 Lantern Kami
3 Isamaru, Hound of Konda
2 Leonin Skyhunter
2 Azorius Guildmage
3 Azorius Herald

3 Remand
3 Glorious Anthem
3 Umezawa's Jitte

Sideboard
4 Condemn
4 Mana Leak
2 Azorius Guildmage
1 Azorius Herald
4 Ghostway




FALI - Pt maja 26, 2006 7:28 pm
" />Skyhuntery sa troche dziwne imho. Zamiast nich znalazl bym miejsce na mainowe leaki albo na guildmagu do kompletu ktore imho syca na heartbeata i nie tylko.



dark_wonderer - So maja 27, 2006 8:36 pm
" />Mana Leaki są zbyt mało uniwersalne i dlatego siedzą w sidzie. Nie bez powodu gosć grał mainowo tylko na Remandy. O ile na kontrole w/w karty sycą to na napory już nie. Meta jest naporowe, więc to moim zdaniem słuszna decyzja. Guildmage to inna sprawa. Miałby sens w mainie w wiekszej iloście. Podejżewam, ze wybór skuhunera był podyktowany koncentracją na naporze i synergiami z Pride i Ninją. Pozatym dodatkowe kopie Huntera są bardziej pożądane na stole niż maga. MYślę, że obie opcje mają sens i maja swoje za i przeciw.



Qwertos - So maja 27, 2006 9:09 pm
" />Czemu Remand jest lepszy na napory od Mana Leaka?




mateoosh01 - So maja 27, 2006 9:31 pm
" />Reamnd opóźnia wysp kolesiowi, ponowne wstawienie jakiejkolwiek krity daje ture w plecy. Natomiast mana leak nienabija naporowi spowrotem reki. Mysle ze zamist leaków mozna by zastosowac hindery, choc jednak ciezko wtedy o kontre w 2 turze



M0rw47h - So maja 27, 2006 9:33 pm
" />Dlaczego remand, a nie leak?
My nie mamy eliminowac zagrozen, mamy je opoznic conajwyzej, oraz remand nie daje nam dis adv



Kurczakow - So maja 27, 2006 10:15 pm
" />A może zastosować Spell Snare ?



M0rw47h - So maja 27, 2006 10:33 pm
" />Conajwyzej na SB.



kszaq - So maja 27, 2006 11:37 pm
" />
">Conajwyzej na SB.

A czemu tylko conajwyzej?

Umezawa's Jitte, Dark Confidant, Lightning Helix, Sakura-Tribe Elder, Mana Leak, Remand, Bathe in Light, Watchwolf, Pyroclasm, sygnety, handy, mam dalej wymieniac? Moim zdaniem spell Snare to swietny wybor w aktualnym meta t2



Kurczakow - N maja 28, 2006 8:21 am
" />No i mamy pierwszo turową konte dzięki Spell Snare.



M0rw47h - N maja 28, 2006 10:37 am
" />
">Conajwyzej na SB.

A czemu tylko conajwyzej?

Umezawa's Jitte, Dark Confidant, Lightning Helix, Sakura-Tribe Elder, Mana Leak, Remand, Bathe in Light, Watchwolf, Pyroclasm, sygnety, handy, mam dalej wymieniac? Moim zdaniem spell Snare to swietny wybor w aktualnym meta t2

Z tym, ze guzik robi WB control, Wildfire Tronowi, Heartbeatowi czy temu dziwnemu pseudo rockowi, nie chcemy miec imho martwych mart w mainie, co?



kszaq - N maja 28, 2006 10:49 am
" />
">
Z tym, ze guzik robi WB control, Wildfire Tronowi, Heartbeatowi czy temu dziwnemu pseudo rockowi, nie chcemy miec imho martwych mart w mainie, co?


Ta karta praktycznie nigdy nie bedzie martwa, pozatym czy ty czytasz co piszesz?

- wb kontrol - jakies sygnety (podobno mamy opozniac oppa)
- wildfire tron - leaki, remandy, pyroklazmy
- hertbeat - sakury
- rocki - sakury, boby



M0rw47h - N maja 28, 2006 10:59 am
" />
">
Z tym, ze guzik robi WB control, Wildfire Tronowi, Heartbeatowi czy temu dziwnemu pseudo rockowi, nie chcemy miec imho martwych mart w mainie, co?


Ta karta praktycznie nigdy nie bedzie martwa, pozatym czy ty czytasz co piszesz?

- wb kontrol - jakies sygnety (podobno mamy opozniac oppa)
- wildfire tron - leaki, remandy, pyroklazmy
- hertbeat - sakury
- rocki - sakury, boby

WB -> no tak zamiast wysypywac sie bedziesz czekac ture zeby skontrowac sygnet, whoa.
Tron -> mi tu chodzi o to ze w odroznieniu od innych kontr, widzisz wildfire i sie skladasz...
Heartbeat -> no tak, 4 karty w mainie zeby skontrowac sakure!
Rocki -> jakie boby? Wtf?!



kszaq - N maja 28, 2006 12:40 pm
" />Niektore z przykladow, ktore podalem sa smieszne ale pokazuja ze spell snare niegdy nie bedzie martwa karta, a wydaje mi sie ze aktualnie deckow na ktore bedzie ona bardziej przydatna jest wiecej niz tych, ktore wymienilies. Oczywiscie to wszystko zalezy od meta w ktorym gramy, ale wydaje mi sie ze ja wolalbym to miec mainowo i najwyzej wysidowac na deck, na ktory jest nie przydatna niz ciagle ja dosidowywac na decki, na ktore jest dobra. Wydaje mi sie ze tych drugich gra obecnie wiecej.



Zygi - N maja 28, 2006 4:10 pm
" />ManaBejz
4 Hallowed Fountain
4 Adarkar Wastes
9 Plains
5 Island

Napór
4 Pride of the Clouds
4 Azorius First-Wing
4 Mistral Charger
4 Azorius Herald
4 Suntail Hawk
4 Lantern Kami

Support
3 Glorious Anthem
3 Umezawa's Jitte

Kontry
4 Remand
4 Mana Leak

Sajd
3 Azorius Guildmage
3 Writ of passage
3 Proclamation of Rebirth
3 ghostway
3 devouring light

Oto moja wersja rozegralem nią pare partii i gra sie naprawde świetnie konkretnych maczapów nie moge podaćbo niepamiętam ale raczej wszystko sżlo gładko a sajd zrobiony intuicyjnie ;] te writy to tak dla jaj są chociaz czasem nieźle pomagają ;D jak op wystawi krówsko blokera ;D i nieźle działają z dzidą ;]



siepacz - N maja 28, 2006 5:34 pm
" />Brakuje ci prawdopodobnie najważniejszej karty w decku - ninjy. A Anthemy obecnie spisują się no... średnio. Choćby dlatego, że nie pomagają na kontrole

Spell Snare koniecznie do side, nigdy w życiu do main - nie robią nic na najgroźniejsze matchupy.



SoOFka - N maja 28, 2006 7:05 pm
" />ja trochę nie rozumiem tej skuteczności Ghostway... kiedy nam się to przydaje? mógłby mi ktoś wytłumaczyć? : )



FALI - N maja 28, 2006 7:17 pm
" />
">ja trochę nie rozumiem tej skuteczności Ghostway... kiedy nam się to przydaje? mógłby mi ktoś wytłumaczyć? : )


Na kontrole ktore z pewnoscia maja wrathy/wildfire czy inny mass removal.



SoOFka - N maja 28, 2006 8:33 pm
" />
">ja trochę nie rozumiem tej skuteczności Ghostway... kiedy nam się to przydaje? mógłby mi ktoś wytłumaczyć? : )
Na kontrole ktore z pewnoscia maja wrathy/wildfire czy inny mass removal.

Dzięku wielkie : )



FALI - Pn maja 29, 2006 7:16 am
" />So0fka twoje ostatnie posty byly tak troche na zasadzie +1. Ten dek jezeli chodzi bez ninjy to bardzo slabo. Ninja to podstawa deku, swietnie sie kombi z heraldem, daje nam card advantage. Mistral charger tak troche z dvpy wziety Zygi bo stworek o cc=2 2/1 z flajem nic nie robi. Juz imho lepsze Pride of the Clouds czy nawet te biedne skyhuntery.



SoOFka - Pn maja 29, 2006 7:30 pm
" />Na początku chciałbym przeprosić za umieszczenie mojej wersji tego decku w dziale "Klinika talii" : ) Sorki ; )

Chciałbym teraz zamieścić tutaj tenże spis, i poprosić Was o małe rady jak go ulepszyć tak, jak w przypadku użytkownika Zygi ; )

Main deck
2 Azorius Chancery
7 Island
12 Plains

4 Pride of Clouds
4 Ninja of the Deep Hours
4 Azorius First-Wing
3 Isamaru, Hound of Konda
4 Azorius Herald
4 Suntail Hawk
4 Leonin Skyhunter

3 Remand
3 Glorius Anthem
3 Mana Leak
3 Faith's Fetters

Sideboard
3 Spell Snare - jitte, confident, sakura etc
3 Condemn - na różne krówska
3 Kami of Ancient Law - na herbatnika i inne enczanty
3 Ghostaway - na pyroclasmy etc
3 Azorius Guildmage - na ... właśnie, na co go sidować? : )



M0rw47h - Pn maja 29, 2006 8:15 pm
" />
">Na początku chciałbym przeprosić za umieszczenie mojej wersji tego decku w dziale "Klinika talii" : ) Sorki ; )

Chciałbym teraz zamieścić tutaj tenże spis, i poprosić Was o małe rady jak go ulepszyć tak, jak w przypadku użytkownika Zygi ; )

Main deck
2 Azorius Chancery
7 Island
12 Plains

4 Pride of Clouds
4 Ninja of the Deep Hours
4 Azorius First-Wing
3 Isamaru, Hound of Konda
4 Azorius Herald
4 Suntail Hawk
4 Leonin Skyhunter

3 Remand
3 Glorius Anthem
3 Mana Leak
3 Faith's Fetters

Sideboard
3 Spell Snare - jitte, confident, sakura etc
3 Condemn - na różne krówska
3 Kami of Ancient Law - na herbatnika i inne enczanty
3 Ghostaway - na pyroclasmy etc
3 Azorius Guildmage - na ... właśnie, na co go sidować? : )


Czemu nie ma duali i painow?
Pies nie lata, nie pasuje tu calkiem. Wstaw latarn kami.
Fetters?! To nie kontrola! Predzej jitte.



SoOFka - Pn maja 29, 2006 8:36 pm
" />nie ma tu duali i painów, ponieważ po prostu szkoda mi pieniędzy : ) co wrzuciłbyś zamiast psów i fettersów? uprzedzam - do jitt jestem uprzedzony ^^



M0rw47h - Pn maja 29, 2006 8:39 pm
" />To czy do czegos jestes uprzedzony nie ma zadnego znacznia.



SoOFka - Pn maja 29, 2006 8:41 pm
" />chodziło mi o to, iż nie zamierzam wkładać ich do decku : )



M0rw47h - Pn maja 29, 2006 8:51 pm
" />Twierdzenie "to jest be, nie lubie tego i nie zamierzam tym grac" jest conajmniej idiotyczne, nie uwazasz?
Zakladam ze do igiel tez jestes uprzedzony?



siepacz - Wt maja 30, 2006 3:11 pm
" />Morwa, nie jezdzij po kolesiu dlatego, ze nie lubi jitte. mnie tez ta karta wkurza i nie gram nia z zasady, zwlaszcza ze sa metody by je zastapic. ogolnie pohamuj sie nieco...



dziemion - Wt maja 30, 2006 4:05 pm
" />mamy niegrac na najgenialniejsza karte w formacie mimo ze zayebiscie pasuje do decku i jest gamebreakerem, bo ktos jej nie lubi...



M0rw47h - Wt maja 30, 2006 4:10 pm
" />
">Morwa, nie jezdzij po kolesiu dlatego, ze nie lubi jitte. mnie tez ta karta wkurza i nie gram nia z zasady, zwlaszcza ze sa metody by je zastapic. ogolnie pohamuj sie nieco...

A ja nie lubie harvestow i heartbeatow, mimo wszystko dizajrem grywam.
Wracajac do jitte, myslisz ze ja je lubie?
Nie, ale gram w ilosci 4 sztuk, bo wygrywa przegrane gry, oraz jest removalem na jitte oppa. Pozatym jest to najbardziej wielofunkcyjna karta w formacie...
Jeszcze troche i zaczniecie grac stickiem bez scepter argumentujac "nie lubie sceptry"...
Nie zachowujcie sie jak male dzieci...


">chodziło mi o to, iż nie zamierzam wkładać ich do decku : )

Argumentacja moze jakas inna niz "nie lubie jitte" ?



FALI - Wt maja 30, 2006 5:02 pm
" />Sofka nie ma lubie nie lubie. Albo grasz na jittach albo nie grasz aggro w t2.


">zwlaszcza ze sa metody by je zastapic

Tzn jakie bo nie znam metod ktorymi mozna zastapic jitte w aggro.



M0rw47h - Wt maja 30, 2006 5:14 pm
" />
">M0rw47h nie zauwazyles ukrytego przeslania w jego tekscie?? Skoro nie ma pieniedzy na podstawowe karty w tali jakimi sa shocklandy/painlandy to tymbardziej go nie stac na jitte , zreszta meta jest przepelnione hatem na jitte wiec lepiej zostawic przeciwnikom martwa karte na rece niz dawac im odpowiedni cel ,

Podaj mi ten hate poza igla, ktora malo kto gra z powodu jej dostepnosci?



dziemion - Wt maja 30, 2006 5:27 pm
" />
">zreszta meta jest przepelnione hatem na jitte wiec lepiej zostawic przeciwnikom martwa karte na rece niz dawac im odpowiedni cel
to moze na twoim podworku gra sie mainowy hate na artefkty, ale jedynym hate na jitte spotykanym w meta mainowo sa igly i jitte opponenta.



SoOFka - Wt maja 30, 2006 6:49 pm
" />panowie, chyba się nie zrozumieliśmy. nie ma po prostu zamiaru wydawać pieniędzy na tę kartę : ) nie chodzi o to, iż mnie na nią nie stać. ja czerpię z tej gry przyjemność, nie gram po to, aby wydać 600zł na najsilniejszy deck w meta i wygrywać co się da. tu przecież nie o to chodzi! nie chodzi o to, żeby wydać 100zł na komplet kart, które praktycznie wygrywają grę, bo z tego nie ma funu! a tu przecież chodzi o fun, czyż nie?



siepacz - Wt maja 30, 2006 7:21 pm
" />
">
A ja nie lubie harvestow i heartbeatow, mimo wszystko dizajrem grywam.


przyklad zbyt jaskrawy. mozesz grac UW weenie bez jitte, bez herbaty raczej nie pociagniesz prawda, jitte dodaje temu deckowi mnostwo mocy, ale jestes w stanie grac bez niej. a jesli wg was liczy sie tylko moc, to wogole nie grajcie tym deckiem - jest po prostu za slaby



dark_wonderer - Śr maja 31, 2006 11:57 am
" />
">Sofka nie ma lubie nie lubie. Albo grasz na jittach albo nie grasz aggro w t2.

zwlaszcza ze sa metody by je zastapic


Tzn jakie bo nie znam metod ktorymi mozna zastapic jitte w aggro.

Też sie znawca znalazł Dziwnym trafem najlepsze aggro decki w formacie: Gruul, Zoo i Ghost Husk nie grają na Jitte (mainowe). Karta jest super na inne napory, na kontrole już nie zawsze. Lepsze jest w tym drugim wypadku mieć cos bardziej proaktywnego, zbliżajacego nas do killa lub element rozproszenia w postaci kontry/discardu. W buildzie Soofki (aggro), znacznie lepiej niż Jitte pisują sie dodatkowe kontry/anthemy lub nawet Fethersy (tak to nie są jaja). Najlepszym miejscem dla jitte są buildy aggro-controlne jak ten z pierwszego postu lub ten ponizszy, który dzis zanalazłem na BB (choć on też woli nie brać udziału w "jitte wars" TM, nie tracąc przy tym odpowiedzi na wspomnianą kartę).

Kolejną sprawą, o której chce sie wypowiedzieć jest Spell Snare. Ludzie chyba nie rozumieją po co nam jest ta karta. Zdecydowanie nie jest ona dla nas kandydatem do maina, ponieważ:
- nie potrzebujemy kontr na karty marginalne jak Sakura czy sygnet. Kontry, którymi gramy mają mieć wplyw na kluczowe w danym matchupie karty oppa (wog, heartbeat, jitte, wildfire, dragon legend).
- nie gramy tu kontrolą wiec argument o 1 turowej kontrze jest śmieszny. W 1 turze mamy sie wytapowywać na zagrożenia dla oppa.

Spell Snare jest bardzo dobrą kartą sideową na Magnivore czy Owla, które maja dla niej wiele celi i co wiecej kluczowych dla wyniku gry celi, jak bounce, mine, sowa, clasm itp. Przydatna także na Gruula po sidzie, gdzi zyskuje nam tempo kontrując 2 turowego stwora jeżeli gramy drudzy lub w/w jitte.

Sky Senate
Brian Smith

Maindeck
4 Azorius Guildmage
3 Grand Arbiter Augustin IV
3 Kami of Ancient Law
3 Kira, Great Glass-Spinner
3 Paladin en-Vec
4 Pride of the Clouds
4 Sky Hussar

3 Condemn
3 Faith's Fetters
4 Mana Leak
3 Shining Shoal

4 Adarkar Wastes
3 Azorius Chancery
1 Eiganjo Castle
4 Hallowed Fountain
3 Island
1 Minamo, School at Water's Edge
1 Miren, the Moaning Well
1 Oboro, Palace in the Clouds
5 Plains

Sideboard
3 Hinder
3 Hokori, Dust Drinker
1 Kami of Ancient Law
1 Paladin en-Vec
3 Pithing Needle
1 Shining Shoal
3 Spell Snare

Deck znalazł sie nieco za topem na swoim regio. Bynajmniej nie dlatego, zę jest za słaby. Z raportu gracza, który stworzył tego decka wynika, że kilka błędów mniej i byłby top. Myślę więc, że warto się nim zainteresować.



FALI - Śr maja 31, 2006 12:26 pm
" />
">Dziwnym trafem najlepsze aggro decki w formacie: Gruul, Zoo i Ghost Husk

Wiedzialem, ze ktos to napisze ;o.

Grull nie gra bo:
-jest na tyle szybki, ze nie potrzebuje
-ma palenia zamaist kontr
-gra w sidzie

Zoo:
-jw
-jw
-jw

Ghost:
-nie ma czasu na takie zabawy
-sa needle



dark_wonderer - Śr maja 31, 2006 12:54 pm
" />TY chyba nie rozumiesz różnicy pomiędzy AGGRO, a AGGRO-CONTROLEM. Pierwszy tak jak sam sobie wyjaśniłeś jest za szybki (bo na tym sie skupia) i nie ma czasu na stratę tempa przy zabawach z Jitte, która może go kosztować grę. Deck powyższy ma podoben założenia i co za tym idzie jitte nie jest mu bynajmniej (mianowo) potrzebne. Lepsza bedzie antena do przyspieszenia "zegarka", lub kontry dloa spowolnienia oppa. Po boardzie na aggro doda Fethersy (które nie są głupie mainowo, jak sie wie kiedy się wytapować), które nie bedą wcale gorsze od jitte (które sideuje opp), a napewno bardziej uniweralne na ten matchup niż szpilki krawieckie . Innymi słowy jeżeli chce się skupić na naporze i/lub zbudować budgetową wersję tego decka to jitte/igły nie są wcale konieczne (P.S. wyprzedzając pytanie: Igły zastępują Fethersy/Magowie).



M0rw47h - Śr maja 31, 2006 1:16 pm
" />Igla
- Wystawiasz i masz w dupie...

Mag
- Jest latwo sciagalny
- Zmusza nas do trzymania 2U

Feczers
- Jest jedno razowego uzytku
- Kofa sie z mortifa, ktora jest w 1/3 meta

Dark... tak btw. husk to aggro-control i to nawet bardziej control ;o



siepacz - Śr maja 31, 2006 2:41 pm
" />bo ma 3 sztuki discardu i 7 sztuk removalu?

Igla
- Wystawiasz i masz w dupie...

ale za to stanowi odpowiedz nie tylko na jitte

Mag
- Jest latwo sciagalny
- Zmusza nas do trzymania 2U

nie 2U tylko 2W... i tez jest na tyle uniwersalny, ze powinien grac mainowo (nie wszystkie UW koncentruja sie na lataczach i pride)

Feczers
- Jest jednorazowego uzytku
- Kofa sie z mortifa, ktora jest w 1/3 meta

jitte jako removal na inne jitte raczej tez dodaje zycia a poza tym powoduje, ze mortify nie pojdzie w krite.

zreszta, co ja sie bede powtarzal - ten deck ma na tyle duzo mainowych odpowiedzi na jitte, ze kolejne nie sa mu potrzebne. poza tym przydatnosc tej karty w obecnym meta jest dosc mocno ograniczona (bo robi cos jedynia na gruula. zoo dzieki duzej ilosci burnu potrafi swietnie grac obok niej palac po prostu equipowane krity).



dark_wonderer - Śr maja 31, 2006 7:19 pm
" />Husk to aggro-control !? Dalczego ? bo ma 3-4 Castigate'y ? Zapewniam cię, zę aggro-controle nie koncentrują sie na szybkich kilach przy pomocy kombinacji Promise'a, Huska i Pontiffa. Aggro control to np. Sky Senate (poprzednie posty) czy Ghost Dad, który rzeczywiście gra na sporej ilości kreaturek, ale szybkości mu nie zarzucisz. Koncentruje sie zdecydowanie na kontroli tempa gry. Husk gra bardziej, jak Ravager Affinity.

Co do Maga to widzę, zę niedoceniasz go zbytnio, zresztą niesłusznie. Fethers jest na Jitte bardzo dobrą odpowiedzią, bo efektynie pacyfikuje 2 sztuki jeżeli przeciwnik nie ma enchantment removalu i co i stotne dla graczy takich jak Soofka nie kosztuje 50 zł za sztukę tylko ok. 4 za komplet. Pozatym Fethers jest dużo bardziej uniwersalny niż igła. Nie może jej jedynie zasątpić na Heeartbeata, ale tam wystarczy zazwyczaj mag + kontry.



Kurczakow - Śr maja 31, 2006 8:01 pm
" />Może głupio zabrzmi ,ale czemu na SB jest razy jeden Paladin en-Vec? Myślę ,że po wsajdowaniu nie zrobi on sam jeden ,nie wiem czy jest sens grać na jednym skoro można coś sensowniejszego wsadzić-możliwym jest ,iż mylę się ,jak tak to poprawcie mnie.



M0rw47h - Śr maja 31, 2006 8:25 pm
" />Husk jest kontrola, zazwyczaj przez pierwsze X tur, staramy sie utrzymac pusty stol ze strony oppa za pomoca rusalek, mortif oraz pontifow. Dopiero gry mamy czysta droge dla huska konczymy zabawe...
Jeszcze troche i uslysze ze Psychatog gra jak Affinity...

Stwierdzenie ze fetters jest bardziej wielofunkcyjny, czy lepszy od needla jest poprostu smieszne...



siepacz - Śr maja 31, 2006 8:27 pm
" />widze sobie, ze morwa lezy po


">Pozatym Fethers jest dużo bardziej uniwersalny niż igła

to ja powiem tylko, ze igla krita nie ubijesz a fettersem owszem. aha, morwa, szanuje cie jako gracza, ale pohamuj sie nieco i sam popatrz czasem co piszesz... agrcontrol to inne okreslenie tempo decku, z ktorym husk nie ma nic wspolnego. ba, ma juz wiecej wspolnego z tym nieszczesnym ravem, chocby ze wzgledu na podobienstwo miedzy tytulowymi kartami.



M0rw47h - Śr maja 31, 2006 8:54 pm
" />Pozbede sie huskow, jittow, melonow, miren i to w pierwszej turze...



dark_wonderer - Śr maja 31, 2006 9:05 pm
" />No ja tak nie wiem, czy można powiedziedzieć , że Husk/Meloku pod igłą to już nic nie robią.
Fethers jest dobry w każdej fazie gry i jest przydatny na każdy matchup (uniwersalność) i jest materiałem mainowym, podczas gdy igła nic nie robi na Gruula, Zoo, Vore'a, UR Control, WGB Control, UW Control (niewiele). Fethers moze spełniać wiekszosć funkcji igły (poza blokowaniem transmute'a), pozatym w przciwności do niej działa swietnie na aggro, pacyfikując główne zagrozenie ze strony wroga i "kontrując burn". Ponadto jest swietnym buforem na legendarne permanenty, które pod nim leżą i kwiczą.

Kurczakov: Ten paladin dołacza do naszych 3 mainowych na matche, w których przeciwnik gra jednym z istotnych kolorów.



Domino - So lip 01, 2006 8:38 pm
" />Pograłem sobie trochę tym deckiem trochę i szczerze mag potrafi fajnie trzymać vore-do czasu młotka lub clasma/fire'a, a sidowo grałbym na 3-4 spell snare-karta kosi UR'ki bijąc pyroclasma, mlotki, oczka/boom, lizanka/remandy czyli dosć sporo kartek.
Budgetowo można go łatwo złożyć grając bez duali-na painach i screw się zdarza b. rzadko, i bez jitte-feczersy. Grając tu igłami w życiu bym nie powiedział meloku, bo ciesze się za każdym razem jak ona ujży stół-darmowy podpak pride'a



M0rw47h - So lip 01, 2006 9:45 pm
" />Huh igla masakruje HB, ktore jest matchupem z gory przegranym... chyba ze jakis geniusz stopuje napor i trzyma 2U magiem na transa...



siepacz - N lip 02, 2006 7:57 am
" />
">chyba ze jakis geniusz stopuje napor i trzyma 2U magiem na transa...

...tak właśnie grają geniusze i dobrze robią - wystawiasz się przez pierwsze 3 tury i majac te 6-8 powera w stole potem tylko trzymasz manę na kontry/abilitki mage'a. inaczej z herbatą nie wygrasz.



M0rw47h - N lip 02, 2006 5:41 pm
" />
">chyba ze jakis geniusz stopuje napor i trzyma 2U magiem na transa...

...tak właśnie grają geniusze i dobrze robią - wystawiasz się przez pierwsze 3 tury i majac te 6-8 powera w stole potem tylko trzymasz manę na kontry/abilitki mage'a. inaczej z herbatą nie wygrasz.

Hah, wystawie igle i powiem drift ^^'



Amakiir - N lip 02, 2006 6:16 pm
" />Tak a on majac combo na lapie powie punishment za 1 niezyjesz ...



siepacz - N lip 02, 2006 7:30 pm
" />igla nie wystarczy, nie wspominajac juz ze osobiscie needlowalbym topa, a juz calkowicie obok mowiac ze magowie sa w ilosci 2-3 mainowo (a przynajmniej powinni), argument amakira tez solidny.

ja wogole nie lubie igiel w tym decku, ba, nie wiem na jaki matchup mialbym je sidowac (na huska zawsze wole condemna a takiego meloku po prostu skontruje). nawet na jitte nie ma sensu ich grac, bo psujesz tez swoje...



Domino - N paź 15, 2006 1:08 pm
" />Odświerzę nieco topic i wrzucę moją wersję na nowe T2. Deckiem gra się lekko, przyjemnie i co najważniejsze skutecznie.

Mana base (20)-mi taka ilośc pasuje, nie floodzi a i screw często się nie zdarza
4 Plains
4 Flagstones of Trokair-są zbyt dobre żeby na nich nie grać nawet jeśli będzie nas to opóźniać. poza tym mana base ładniej wygląda
4 Hallowed Fountain
4 Adarkar Wastes
4 Island

Krety (28 )-dużo żeby zawsze cos było pod mutację, mi taka ilość odpowiada, szybko się wysypujemy do dużego dmg co turę
4 Flying Men
4 Suntail Hawk
4 Savannah Lions-jedyny nielatający źą, zadaje zazwyczaj 2-8 dmg
4 Pride of the Clouds
4 Leonin Skyhunter
3 Mistral Charger-lepszy od Azorius First-Winga w tym decku bo może nosić mutację
3 Serra Avenger ilość jest dobra, aniołek nie jest boski na startowej ręce, potem jest naprawdę dobry
2 Celestial Crusader crusade+latające ciało 2/2 na instancie. syto, jednak dość drogi jak na ten deck dlatego tylko 2

Other spells (12)-konsekwencją grania na tak duż ilośc krit jest tutaj niezbędne minimum i imo te 12 kart zawszew powinno być w tym decku.
4 Remand
4 Unstable Mutation-świetna karta, jedna z najlepszych w tym decku
4 Psionic Blast-spalenie w kolorze



Tellur - N paź 15, 2006 4:48 pm
" />ja bym gral albo na 4 flagstone'ach - wyszukaja odpowiednia mane odchudzajac deck, albo wogole (spowalniaja troche )



Domino - N paź 15, 2006 6:15 pm
" />Jak?? IMO jeden w decku jest zazwyczaj normalnym plainsem, a jak spadnie szukamy plainsa/duala.



ostry1337 - N paź 15, 2006 6:17 pm
" />Może nie 4, bo jak napisałeś spowalniaja i to za bardzo, ale 2-3 to dobra ilość. Na początku działa jak plains a potem odsysa landy z biblioteki co jest bardzo pożadane.



Sw mikolaj - Pn paź 16, 2006 10:28 am
" />Raczej 2, nie chcemy 3 na startowej, Zastanawiałeś się nad condemnami ?, zawsze zdejmą niemiłą małpe/słonia/szamana, ew. devouring light



siepacz - Pn paź 16, 2006 2:27 pm
" />W którym miejscu one spowalniają? W żadnym, a 4 sztuki odchudzają ci deck i w razie potrzeby szukają duala - obowiązkowo.



Emil. - Pn paź 16, 2006 4:53 pm
" />
">W którym miejscu one spowalniają?

masz w stole flagstona a na ręku flagstona i żandego innego landa. jak wystawisz coś za 2 many?



Zo-ZuPunisher - Pn paź 16, 2006 5:12 pm
" />
">masz w stole flagstona a na ręku flagstona i żandego innego landa. jak wystawisz coś za 2 many?

Wystawi się tak :
jak się zagra drugiego Flagstona to wtedy one musze spaść i w tym momemcie szukach se dwóch plainsów czyli basic lub dual i cała zagadka rozwiązana

EDIT: nie dotyczytałem że tapped wchodzą wtedy wychodzi na to że możesz w następnej coś tam zagrać sobie posiadając te dwa duale ew.Basici



siepacz - Wt paź 17, 2006 5:25 am
" />
">EDIT: nie dotyczytałem że tapped wchodzą wtedy wychodzi na to że możesz w następnej coś tam zagrać sobie posiadając te dwa duale ew.Basici

Owszem, jest to możliwe, ale sytuacja, że masz na ręku tylko 2 Flagstony jest po pierwsze czysto teoretyczna, po drugie, nawet jak się wydarzy, to opóźnia cię tylko o turę, a zalety tego landa po prostu są dużo istotniejsze od takiej małej wady.



Zo-ZuPunisher - Wt paź 17, 2006 7:12 am
" />Tu akurat wiem że nie spowalnia on aż tak bardzo a jednak jest to mocny land który potrafi usunąć nam screw dość szybko o ile się ono zdarzy nam a przy tym przetasuje biblioteke
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • blanka24.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • abaddon.xlx.pl
  • | | | | >

    © design by e-nordstrom