ďťż
Edycja I - Etap I - Grupa I



ArtaX - Cz gru 25, 2003 1:22 am
" />Pamietajcie liczą się tylko głosy z komentarzem!!! Reszta nie bedzie brana pod uwage.

GRUPA I

Stwórz czerwoną kartę z alternatywnym kosztem nie przekraczającą całkowity koszt 5.

a)
Shizznit Almighty 1RRRR
Creature - Djinn Legend

Haste, Flying, Trample
If you control a mountain, you may choose to concede at the end of turn, instead of paying Shizznit Almighty's mana cost.
When Shizznit Almighty comes into play you may search your library for an equipment card and put it into play attaching it to Shizznit Almighty. Shuffle your library afterwards.

- "But ..., but how can that be truth !?"
- "It's not a joke nor jester's trick little master. Your sweetest dreams will come to be in a flash. Just make me a little favor. Give me one wish of my own." - replied Shizznit mesmericly.
3/1

b)
Fiery Remains 3RR
Sorcery

You may have Fiery Remains deal 5 damage to you instead of paying it's mana cost.

Put X/X red Elemental creature token into play with trample and haste into play,
where X is the number of red cards in your graveyard. At the end of turn remove
that creature from the game and if your opponent has more life than you,
you lose the game.

"If you cannot master the fire, it will incinerate you in a single moment without any regrets"
- lavamancer's teachings

c)
Chaos Ray
1RR
Instant

You may remove all copies of Chaos Ray from your library from the game instead paying its converted mana cost.
Destroy target enchantment. Chaos Ray deals X damage to you, where X is the number of Mountains under your control.

"Chaos has its own rules, imposes style and play with us,
causes distortion, confuses minds and there's a method in this madness"

d)
Born Stubborn 2R
Creature - Goblin
Uncommon

Haste
Whenever you play a creature spell with converted mana cost 4 or more, you may play Born Stubborn without paying its mana cost.

Clatter, crash, clack!
Racket, bang, thump!
Rattle, clang, crack, thud, whack, bam!
It's music! - Now dance!
1/1

e)
Hungry Ogre RRR
Creature-Ogre Legend Rare
Haste
You may sacrifice two creatures instead of paying Hungry Ogre mana cost.
Attacking doesn't cause Hungry Ogre to tap.
When Hungry Ogre becomes tapped destroy it.

When Ogre becomes hungry he destroy enything, he eat enything.
Some degree we a good luck because ogres die out a long long time ago.
5/3

UWAGA!!!
Z tej grupy przechodzą 3 karty.
Miłego głosowania




Asthner - Cz gru 25, 2003 11:39 am
" />Nie przepadam za przesadnym ryzykiem, więc karty a) i b) mi nie odpowiadają. c) Łamie Color wheel, ale ma tak duży drawback, że.... d) zagram w goblinach dobiero po zagraniu Siege-Ganga lub Goon'a... e) Hungry Ogre wydaje mi się za mocny.
Za to a) i d) mają najfajniejsze imo flavoury.
Po dłuższym namyslę, dochodzę do wniosku, że drawback Chaos Ray'a wcale nie jest taki wielki i na niego oddaję swój głos.



opse - Cz gru 25, 2003 11:39 am
" />głols na [b] bo mi najlepiej pasuje karta wywarzona i mocna dobre



Mariano - Cz gru 25, 2003 11:49 am
" />Wacham się między (b) a (d). Ze wszsytki pozycji te są najbardziej interesujące i wywarzone ;]
Musze jednak wybrać, dlatego zagłosuje na Fiery Remains, najlepszą karte z tej grupy.




Nomar - Cz gru 25, 2003 11:54 am
" />głosowałem na B - karta w miarę stabilna i użyteczna



saamed - Cz gru 25, 2003 11:55 am
" />khem, remainsy sa jedyna naprawde grywalna karta ;P



Kicpri - Cz gru 25, 2003 11:59 am
" />E - super typ kreatury, nie trzeba tapować, nie ma to jak red ability.....
D jest słaba, na ch. komuś krita 1/1 z hastem za 2R? ewentualnie za darmo? godny uwagi flav
karta A jest zbyt ryzykowna - ale może by grała jako jakiś finisher np. w RDW - search sword of kaldra or sth chociaż, kto gra equipmentami w czerwonych naporach?
B ma za dużo drawbacków ogólnie.....nie podoba mnie sie.....
C - kto widział red destroy enchanty? bo ja nie...eh

twardy orzech do zgryzienia, w każdej karcie mi coś nie pasuje, ale karta D jest najprzyjemniejsza i może nawet grywalna? oddaję na nią głos



RagingGarth - Cz gru 25, 2003 12:48 pm
" />Shizznit Almighty 1RRRR: Narazie nie znam żadnych equip'ów które by się nadawały. Ale ma jakiś potencjał, tyle że ryzyko jest duże.

Fiery Remains 3RR: Szkoda że zbanowali (zbanują) Oath'a, dałoby się świetnie to połączyć bo alternatywny koszt nie ma za wysokich wymagań. Ewentualnie możnaby wykręcić kombo z ta karta co kładzie połowę biblioteki do cmentarza Straszne błędy w wording'u, ale to, nie licząc flavor'a, ostatnia rzecz na jaką zwracam uwagę oceniając karty.

Chaos Ray: Najbardziej solidna ze wszystkich, nagina reguły tworzenia czerwonych kart (nigdy nie ma destroy enchanment) ale drawback jest dość dobrze dobrany. W czerwonych taliach nie zawsze jest tyle gór na stole, są jeszcze port'y, wasteland'y, fetche przed odpaleniem. Te kilka żyć które pozwoliło by z rezygnacji splash'owania zielonego dla Naturalize'ów jest odpowiednią ceną. Jednym słowem podoba mi się.

Born Stubborn: Nawet nie będę za wiele komentował. Gdyby p/t był 3/3 to byłaby warta zastanowienia a tak to odpada na starcie.

Hungry Ogre: Solidny, nawet alternatywny koszt nie jest bardzo potrzebny bo i tak za trzy mana mamy 5 obrażenia, jak dobrze pójdzie to nie tylko jednorazowe. W moich oczach zaraz za Fiery Remains.

Ostatecznie, karta która mnie urzekła i jest według mnie najbardziej zdatna do użycia to Chaos Ray. Głos na ten pomysł;)

Edit: Zapomniałem dodać, Fiery Remains jest porpostu za mocne. Zbyt łatwo o hordy dużych stworów niskim kosztem. Dlatego spada na drugą pozycję.



Lisu - Cz gru 25, 2003 1:14 pm
" />Mi się najbardziej podoba Chaos Ray, dlatego na niego głosuje...zauważcie że gdyby to naprawde wyszło to by była już czerwona kontra, czerwony discard i czerwony draw (naginanie zasad rulez )



Smash the Babylon - Cz gru 25, 2003 1:21 pm
" />Ja zagłosowałem na b) choć błędy w wordingu (chyba 2 razy powtórzone 'into play') to jednak karta całkiem ciekawa (niemalże broken) i dająca dużo możliwości.



Voltrex - Cz gru 25, 2003 1:21 pm
" />Na Chaos Ray widzę że oddano chyba najwięcej głosów... ale IMO nie ma decku w którym znalazłaby miejsce... troszkę za słaba...
Mnie się najbardziej podoba karta a) może nie jest super grywalna, ale jest taką kartą na podstawie której można by zbudować ciekawy deck... nowy red napór oparty na ekwipunku, na drugim miejscu bardzo blisko Fiery Remains...



Mr. Magoo - Cz gru 25, 2003 1:25 pm
" />Jakby to powiedziec... Najmniej mi sie nie podoba karta b W sumie mieliscie takie pole do popisu, a te karty tutaj sa... cienkie sorx, ale takie sa moje odczucia. no offence.



Knoowch - Cz gru 25, 2003 1:44 pm
" />Glosuje na A, karta wprawdzie dosc {dosc to troche malo powiedziane } ryzykowna jesli zagrywana z alt. kosztem ale za to posiadajaca spory potencjal jako finisher. Zasady nagiete sa przy wiekszosci kart wiec mam czyste sumienie .



POSEL - Cz gru 25, 2003 1:58 pm
" />mnie najbardziej podoba sie b) i na nia oddaje glos... jest najbardziej wywazona i podoba mi sie flavor
o reszcie sie nie wypowiadam, bo po co...



donarturo - Cz gru 25, 2003 2:00 pm
" />a) Moim zdaniem niegrywalne, equipmenty w Slighu/RDW (poza Bonesplitterem ) ??
b) Moglo by byc ciezko zagrac to efektywnie z alternatywnego kosztu, to -5 doliczone do rachunku na koniec tury troche boli. zbyt ryzykowne zeby bylo grywalne.
c) Niszczenie enchantmentow w czerwonym, hmmm.
d) Bylby genialny gdyby byl 2/2 lub 2/1. swietny flav
e) Jego bazowy koszt jest imo za niski pozatym calkiem ciekawy. Kicpri: byly czerowne krity z nietapowalnoscia przy ataku, enchantmenty to dajace tez ...

Moj glos: d



XaN007 - Cz gru 25, 2003 2:03 pm
" />karta ~~B~~ wydaje mi sie najlepsza z tych tutaj do wyboru. ciekawa sprawa z tym "loose game"



Piccolo - Cz gru 25, 2003 2:07 pm
" />Moje odczucia są zupełnie inne niż Magoo - widzę tu same dobre karty.

a) nazwa&flav - LOL

b) faaajne

c) fajne, ale nie mieści sie w kółku

d) za słabe, poza tym nie wiem co oznacza ten alternatywny koszt

e) zbyt duż błędów

czyli a albo b. a



Ufo - Cz gru 25, 2003 2:33 pm
" />Hmmm wady i zalety wszystkich kart jush były wymienione, więc z wrodzonego lenistwa nie chce mi sie ich powtarzać, mam jedno spostrzeżenie- Grając Chaos Reyem nie musimy mieć wcale czerwonego- wtedy mamy po prostu darmowy destroy enchantment. Podoba mi sie to, że mógłby grać w każdym deku, toteż nań oddam mój głos.



GumisK - Cz gru 25, 2003 2:40 pm
" />Remainsy to jedyny sensowny tu pomysł... Ray też niezły, ale color Wheel... Ostatecznie - mój głos idzie na Fiery Remains.



Kitek - Cz gru 25, 2003 3:53 pm
" />Powiem szczerze ąz 5 kart w grupie, ale poziom rywalizacji troszke mnie rozczarwał tylko dwie karty zasługuja na uwage: Fiery Remains i Chaos Ray. Mimo błędów jezykówych głosuje na Fiery Remains ponieważ Chaos Ray jakoś z założenia co juz było powiedziane niepasuje do koloru czerwonego i dlatego wygrywa u mnie Fiery.



BlOOdOwl - Cz gru 25, 2003 8:07 pm
" />Shizznit Almighty - domyslam sie ze concede znaczy poddac czy cos w tym stylu ... no wiec karta dzika ... alternatywny koszt chory ale czasami warto zaryzykowac ... jednak nie wiem czy sa jusz tak dobre equipy .. chyba ze gramy stroke'a .. potem to ... i na to plate'a i krit jest jakies 15/15 :] .. ale to sa jusz moje chore pomysly .. ale karta imo moze byc ..

Fiery Remains - alternaywny koszt niezbyt boli bo to i wheel of fortune i jest smiesznie w pierwszej turze ... albo nawet w ext w jakims burnie by moglo byc ... bo by fajnie karcilo :] ... karta moze troche przegieta ... ale cusz

Chaos Ray - pomysl nawet fajny .. alternatywny koszt pozbywa cie (jezeli zagrasz wczesnie) kilku kart wiec drawback jest ... jezeli zagrasz w middle game'ie to moze zabolec ... i sie nie oplaca zagrac wogule ... a sam destroy enchanta .. no cusz ... pomyslciekawy w czerwonym ale moim zdaniem to wciskanie na sile abilituw innemu kolorowi ... no offense do makera tej karty

Born Stubborn - moim zdaniem karta 1/1 za 3 ..eee ?? ... koszt alternatywny .... w gblinach dopiero przy siegu albo goonku ... mi ta karta sie sredni podoba ... no ofense do makera (ponowny raz ... wole sie nie narazac ... lolz)

Hungry Ogre - koszt alternatywny do czerwonego mi nie pasuje ;/ ... a zdolnosci jak non tap to hmm ... no cusz .. ale za to ten destroy jusz taki troche chaotyczny wiec + za to ...

a wiec podsumowujac ... zadanie bylo stworzyc o alternatywnym koszice karte co dobrze wyszlo twurcom Fiery Remains (chociaz tu niezbyt boli), Shizznit Almighty (tu jusz czysty chaos i ryzyczko ) no i Chaos Ray (tutaj troche mi sie z kolorem niezgadza ale drawback jest i to spory nawet ) ... no wiec a ... b ... albo c .... wybiore .... wybiore B - Fiery Remains bo imo najbardziej syci .. ma troche czerwonego ryzyka ... jestes przez alternatywny jusz 5 w plecy co utrudnia osiagniecie celu ... no i jest faaajne ... jednak bardzo duzy + dla twurcy Chaos Ray ktury sprawil ze siedzialem nad ta jedna grupa jakies 30 min zastanawiajac sie co zrobic [/b]



Qwert - Cz gru 25, 2003 8:21 pm
" />Mój głos oddaje na Fiery Remains
naprawdę sycąca karta chociaż trochę podchodzi pod kotka albo kulkę
ale karta byłaby grywalna napewno



daszek - Cz gru 25, 2003 8:38 pm
" />Fiery Remains :P za to, ze jest jedyna sensowna w moim odczuciu karta w tym towarzystwie...



R2D2 - Pt gru 26, 2003 11:47 am
" />oddaje glos na b) coz moge powiedziec wszystko zostalo juz powiedziane



Metka - Pt gru 26, 2003 11:53 am
" />karta a to dla nie przepak - Sword of caldara w decku i jest niemiło
karta b jak dla mnie ciekawa , ale po głębszym zastonowieni niegrywalna
karta c rozwalanie enchantów w czerwonym - NIE
karta d jest chyba bez alternatywnego kosztu i zbyt słaba
karta e to jest na pewno duży broken, jeszcze ten alternatywny koszt ( ile jest efektów tapujących ??)

Nie ma na co głosować i chyba wybiore a , ponieważ pasuje do nowych kart a ja nie lubie staroci.



ArtaX - Pt gru 26, 2003 11:54 am
" />ja zagłosuje na kartę a)Shizznita, podoba mi się ta wariacja i ma fajną zdolność.
pozdro



RagingGarth - Pt gru 26, 2003 10:01 pm
" />
">karta a to dla nie przepak - Sword of caldara w decku i jest niemiło

"przepak" powiadasz, to ja poświęcę tego elfa czy inne mięso i zablokuję, co wtedy? Ustawisz budzik na koniec swojej tury? Loose game za taki efekt jest raczej mało zachęcający.


">karta b jak dla mnie ciekawa , ale po głębszym zastonowieni niegrywalna

No nie wiem czy to zastanowienie było takie głębokie.



BlOOdOwl - Pt gru 26, 2003 10:05 pm
" />moze metka daj jakies argumenty dlaczego b jest bezuzyteczne > i dlaczego a to przepak ??



Amadi - So gru 27, 2003 11:39 pm
" />No dobra, to i ja się wypowiem.

Pisząc to nie czytałem komentarzy innych użytkowników. Co do kart:

a)
fajne ale zbyt ryzykowne, wystarczy go pyknąć w odpowiedzi na ability z szukaniem equipmentu...

b)
stanowczo dużo lepiej wyważony stosunek ryzyka do potencjału, coś jak skrzyżowanie Bolka z Fireblastem. Podoba mi się

c)
mamusiu ratuj ! od kiedy to czerwny niszczy enchanty (była taka jedna karta - Apocalypse -> "remove all permanents from the game" - bądź co bądź disenchant to nie jest...). A szkoda bo bardzi ciekawy koszt alternatywny...

d)
bardzo fajny ale za mały. mógłby być conajmniej 2/1 jak nie 3/1 za 2RR. Byłby najlepszy gdyby nie ten p/t

e)
broken. A poza tym KOSZMARNE błędy gramatyczne we flavie. No mercy, sorry

Ostatecznie zagłosowałem na kartę b)



RagingGarth - N gru 28, 2003 12:31 am
" />
">e)
broken


Ulegając niepochamowanej ochocie konstruktywnej wymiany zdań poproszę Cię abyś to stwierdzenie uzasadnił.



Amadi - N gru 28, 2003 12:51 am
" />
">Cytat:
e)
broken

Ulegając niepochamowanej ochocie konstruktywnej wymiany zdań poproszę Cię abyś to stwierdzenie uzasadnił.


Z chęcią:

1. koszt RRR
2. 5/3
3. Haste
4. I jeszcze się przy ataku nie tapuje
5. A żeby było śmieszniej ma koszt alternatywny
6. I drawback którego zatriggerowanie wymaga kombinacji których żaden Keeper by się nie powstydził

A do tego szlag mnie trafia jak widzę że ktoś nie umie odmieniać czasowników przez osoby...



Ani - N gru 28, 2003 8:37 am
" />Wedlg mnie najfajniejsza jest karta b



dark_wonderer - Pn gru 29, 2003 1:05 am
" />Nie podoba mi sie idea czerownego Demystify, szcególnie, że lepiej działa w innych kolorach niż w czerwonym Generalnie większość kart poza djinn'em i Fiery Remains może obejść sie bez czerwonego koloru, a nie o to chodzi. Nqa fiery remains, oath'cie i Cognivor'ze można by coś sklecić, ale Oath to już przeszłość, na jego cześć głosuję na remains.



Evin - Wt gru 30, 2003 12:11 am
" />Fiery remains z malym bledem ale jednak b)



Amadi - Wt gru 30, 2003 11:45 pm
" />Tak przy okazji takie małe spostrzeżenie - żadna (słownie: ŻADNA) z tych kart nie zgadza się z polityką Wizardów odnośnie kosztów altrnatywnych i KAŻDĄ z nich można swobodnie grać (no może poza Remainsami które wtedy stracą zupełnie rację bytu) nie posiadając ani jednego Mountaina i ani jednej czerwonej karty w decku (co na przykład przy Chaos Ray'u wychodzi na dobre, hehe)...

Ale to tylko takie spostrzeżenie...



dark_wonderer - Śr gru 31, 2003 1:38 pm
" />Każda poza Djinnem, który potzrebuje górki, jak to już wspomniałem i Remainsami, które bez czerwonych kart są bezuyteczne, jak zauważył Amadi.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • blanka24.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • abaddon.xlx.pl
  • | | | | >

    © design by e-nordstrom