ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
[Ext]Domain Zoo\Gaea's Might Get There
PASEK - So gru 02, 2006 9:22 pm " />Na worldsach zagościł taki oto spis ZOO Christian Flaaten, 5-1 Extended – 2006 World Championships Main Deck 60 cards 4 Wooded Foothills 4 Windswept Heath 2 Flooded Strand 2 Bloodstained Mire 1 Temple Garden 2 Stomping Ground 1 Breeding Pool 1 Steam Vents 1 Godless Shrine 1 Sacred Foundry 1 Forest 20 land 4 Kird Ape 4 Grim Lavamancer 3 Isamaru, Hound of Konda 1 Savannah Lions 4 Wild Mongrel 4 Watchwolf 4 Boros Swiftblade 24 creatures 4 Gaea's Might 1 Might of Old Krosa 4 Tribal Flames 2 Lightning Helix 1 Predator's Strike 4 Armadillo Cloak 16 other spells 3 Disrupt 3 Orim's Chant 3 Krosan Grip 3 Sudden Shock 3 Dark Confidant 15 sideboard cards Dzięki dużej ilości Fecthy deck jest w stanie szybko uzbierać wszytkie 5 typów basiców ladów bez praktycznie żadnych strat w tempie, dzięki czemu Tribal Flamesy i Gaea's Might działają bardzo efektywnie- każdy z tych czarów to 1/4 życia przeciwnika!. Do tego dochodzi synergia pomiędzy Swiftbladem i dopałkami pozwalające temu deckowi ścigać się nawet z combodeckami pokroju TEPSy. PASEK - So mar 24, 2007 10:41 am " />1. Raphael Levy-Domain Zoo GP Dallas 1 Mountain 1 Godless Shrine 1 Stomping Ground 1 Temple Garden 1 Steam Vents 1 Breeding Pool 2 Sacred Foundry 2 Bloodstained Mire 4 Windswept Heath 4 Wooded Foothills 4 Grim Lavamancer 4 Boros Swiftblade 2 Wild Mongrel 4 Kird Ape 3 Isamaru, Houn of Konda 1 Savannah Lions 4 Watchwolf 2 Kataki, War's Wage 1 Brute Force 2 Armadillo Cloak 4 Gaea's Might 4 Sudden Shock 1 Firebolt 4 Tribal Flames SB: 2 Jotun Grunt 2 Kataki, War's Wage 3 Meddling Mage 1 Loxodon Hierarch 1 Armadillo Cloak 2 Krosan Grip 2 Lightning Helix 2 Umezawa's Jitte 1. Raphael Levy - Domain Zoo GP Singapore 2 Flooded Strand 4 Wooded Foothills 2 Bloodstained Mire 4 Windswept Heath 2 Stomping Ground 1 Sacred Foundry 1 Temple Garden 1 Steam Vents 1 Godless Shrine 1 Mountain 1 Breeding Pool 20 land 4 Grim Lavamancer 1 Savannah Lions 3 Isamaru, Hound of Konda 2 Jotun Grunt 4 Watchwolf 2 Wild Mongrel 4 Kird Ape 4 Boros Swiftblade 24 creatures 1 Brute Force 4 Gaea's Might 1 Lightning Helix 1 Firebolt 4 Tribal Flames 3 Sudden Shock 1 Umezawa's Jitte 1 Armadillo Cloak 16 other spells Sideboard: 1 Loxodon Hierarch 3 Engineered Plague 3 Meddling Mage 3 Kataki, War's Wage 1 Armadillo Cloak 1 Umezawa's Jitte 2 Krosan Grip 1 Jotun Grunt Wersja z Dallas nastawiona na LD: 5. Mark Herberholz domain zoo 4 Bloodstained Mire 4 Wooded Foothills 4 Windswept Heath 2 Stomping Ground 1 Overgrown Tomb 1 Blood Crypt 1 Sacred Foundry 1 Godless Shrine 1 Mountain 1 Plains 4 Kird Ape 4 Dark Confidant 4 Grim Lavamancer 2 Jotun Grunt 3 Isamaru, Hound of Konda 3 Watchwolf 4 Vindicate 4 Molten Rain 4 Tribal Flames 4 Lightning Helix 3 Sensei's Divining Top SB 3 Leyline of the Void 4 Ancient Grudge 2 Krosan Grip 3 Pyroclasm 2 Chainer's Edict Tamilion - Pn mar 26, 2007 9:23 pm " />Nie rozumiem czemu dyskusja się nie rozwija na temat tego decku- jest on szybki, i naprawde wredny. Ma zawsze wiele ciekawych opcji- dzięki 5 kolorom, z którego ten deck czerpie to co najlepsze. rwieczor - Wt mar 27, 2007 5:41 am " />Nie rozwija się, bo dopiero teraz coś napisałeś Poza tym deck naprawdę ciekawy i jak widać już ludziska kombiną z czarnym (fidzie, windy), co chyba jest dobrym posunięciem, ale nie znam się. Sensei w agro? IMO nie! Tylko nas spowalnia co nie wróży nam nic dobrego. PASEK - Wt mar 27, 2007 8:55 am " />Confidant to najlepszy czarny stwór jakiego do tej pory zrobili a wstawienie go w drugiej turze strasznie obniża nam tempo w porównaniu do wstawienia np. watchwolfa. Do tego dochodzą jeszcze problemy zmaną R\W\G jest dużo łatwiej znaleść niż B i U szczególnie w drugiej turze. Poza tym ten deck zazwyczaj zaczyna z jakiś 11 żyć. Ja bym optował za Confidantami w side na jakieś kontrole ale pewnie i tak by się nie sprawdzali bo kontrole by bordowaly wiecej removalu. Jeśli chodzi o wersje Herberholz yto wogóle mi się ona nie podoba- jest wolna zawiera wiele kart, które niby nam powinny kontrolować grę a często nic nie robią- molten rain, vindicate sensei- często przez nie nie ma czym zabić oppa. Dodatkowo strasznie zwiększają one koszty w decku przez co oprócz standardowych rąk bez dobrej many dostajemy jeszcze takie gdzie mamy sensjeja i same czary za 3. Ogólnie z moich doświadczeń ta wersja to totalna klapa, o wiele lepsza wydaje mi się wersja Levego, zgrabna, szybka, konsystetna. Amplitur - Wt mar 27, 2007 11:57 am " />moze zamiast "konsystentne" pisac "spojne"? brzmi duzo lepiej i jest po polsku windy i konfidanci mi sie podobaja(duze opcje, mozna zabic jakiegos slonia, jitte, zepsuc tron lub zrobic skru w mirrorze, wyrobic card advandage w matchupie kontrolnym, albo sciagnac removal), z tym ze jednego i drugiego sie boje (wyzszy CMC, slabszy napor, kolejny typ pod darkblasta, mana base nie supportujacy B, jeszcze wieksze sklonnosci samobojcze decku). Molten i sensei - blee... o decku jest stosunkowo niewiele dyskusji pewnie dlatego, ze ciezko powiedziec co mozna w nim zmienic a na dodatek kosztuje niemalo, co tez jest duzym czynnikiem odstraszajacym ironworks - Wt mar 27, 2007 2:37 pm " />Sensej wydaje się być dobry na kontrole i rocka i optowałbym za 3 sztukami w sajdzie, mainie za często obniża tempo. W sajdzie wolałbym crypty od leyline'ow, gdyz w decku w którym tego leyline'a z ręki eni wystawimy granie na nim jest mocno ryzykowne. Jeśli juz by grać na konfidentów to może by wypróbować arm. cloaki - w preferowanych kolorach a zmneijsza prawdpodobieństwo spalenia.(moim zdaniem 1 sztuka main to trochę mało) Amplitur - Wt mar 27, 2007 8:32 pm " />uh, trzymanie czegos takiego jak sensei w side jest, delikatnie mowiac, nierozsadne :/ wieksze ilosci cloakow nie sa imho fajne, naprawde rzadko chcialem je dociagnac, prawie nigdy na rocka, prawie nigdy na trona, prawie nigdy na toga. Peety - Pt maja 04, 2007 9:04 am " />Oto moj spis: 1 Stomping Ground 1 Blood Crypt 1 Temple Garden 1 Sacred Foundry 1 Mountain 1 Breeding Pool 1 Steam Vents 1 Godless Shrine 2 Flooded Strand 4 Wooded Foothills 2 Bloodstained Mire 4 Windswept Heath 2 Lightning Helix 1 Reckless Charge 4 Gaea's Might 4 Tribal Flames 1 Armadillo Cloak 4 Sudden Shock 1 Umezawa's Jitte 4 Kird Ape 4 Watchwolf 4 Grim Lavamancer 1 Savannah Lions 3 Isamaru, Hound of Konda 4 Boros Swiftblade 3 Dark Confidant SB: 3 Meddling Mage SB: 2 JĂśtun Grunt SB: 3 Kataki, War's Wage SB: 2 Pithing Needle SB: 1 Armadillo Cloak SB: 1 Loxodon Hierarch SB: 2 Krosan Grip SB: 1 Umezawa's Jitte W podobnym spisie gralem na mistrzostwach K20. Fajnie sie tym gra chociaz zly jest Metchup z Borosem w przeciwienstwie do 3 kolorowego Zoo Nie wklejaj spisów bez komentarza! Cyrax Gooz - Pt maja 04, 2007 9:57 am " />Fajowy masz spis ziom, jest zarąbisty! Składa się jednak tak że czyste spisy to możesz sobie wrzucić na tapetę, albo rzucić nią w sędziego podczas turnieju, tutaj próbujemy prowadzić dyskusję, a czyste decklisty wprówadzają do dyskusji tyle co moje pierwsze zdanie. Zostaw takie komentarze moderatorom tego działu! My też chcemy mieć trochę zabawy ! Cyrax stw - Pt lip 06, 2007 3:04 pm " />FS przyniósł nam świetnego stworka tarmogoyfa, więc pomyślałem sobie od razu, że można by się nim zabawić i w ZOO. Po jakimś czasie w udało mi się złożyć w miarę optymalną decklistę. Na razie testowałem ją tylko z Agro Loamem i muszę stwierdzić, że ten matchup wygląda całkiem przyzwoicie. Ta wersja radzi sobie o wiele lepiej niż wersja pierwotna. Z deku usunąłem Boros Swiftbladów, bo są kolesiami, którzy nic nie robią. I niech nikt mi nie mówi, że kombo z Mightem jest dobre, bo to wiem, ale przez cały turniej uda się je zagrać raz. Lepiej mieć inne solidniejsze stworki, które coś robią. w decku ograniczyłem również liczbę Lavamancerów, bo nie za bardzo się kombią z Tarmogoyfem. Liczbę Lavamancerów ograniczyłem, a nie całkowicie usunąłem, bo są za dobrymi postaciami w niektórych matchupach. Jotun Gruntów też (chyba) nie powinno być w maine, bo nie tworzą dobrej synergii z Goyfami, ale mają wiele zalet - koleś 4/4 za dwie many, kluczowy w matchupie z Aggro Loamem, Ichoridem, bardzo dobry na Toga, Rocka, Thingsy, kasuje treshold oponentowi, więc kwesta grania nim w manie zależy od preferencji gracza. Niektórych może zdziwić jeszcze brak Sudden Shocków, ale czy są one aż tak bardzo potrzebne. Affiniti (ravagery) i Togi (Psychatog) nie są aż tak bardzo popularnymi deckami w naszym meta. Lepiej się techować na wszelkeim maści Aggro (duzi kolesie, dzidki, smothery) i Trony (Ancient Grudge, Magowie, szybki kill). Oto mój aktualny spis: 2 Stomping Ground 1 Temple Garden 1 Sacred Foundry 1 Breeding Pool 1 Steam Vents 1 Godless Shrine 1 Forset 2 Flooded Strand 4 Wooded Foothills 2 Bloodstained Mire 4 Windswept Heath 4 Lightning Helix 4 Gaea's Might 4 Tribal Flames 4 Seal of Fire 1 Armadillo Cloak 1 Umezawa's Jitte 2 Grim Lavamancer 4 Kird Ape 4 Watchwolf 3 Savannah Lions 3 Isamaru, Hound of Konda 4 Tarmogoyf 2 Jotun Grunt SB: 4 Meddling Mage SB: 1 JĂśtun Grunt SB: 2 Umezawa's Jitte SB: 3 Smother SB: 3 Ancient Grunge SB: 2 Krosan Grip / 2 Naturalize/Diosenchant - kwesta sporna, bo nie wiadomo czy jest potrzebny niekontrowalny enchantment removal, może zamiast tego włożyć do sb 1 Ronom Unicorn i 1 Kami of Ancient Law? Troll40 - Pn lip 09, 2007 4:32 pm " />Boros Swiftblade nic nie robi :wall: Na turnieju Extended p[odczas porytkonu obserwowałem gry na różnych stołach i minimum pięć rzy widzialem jak leci might na borosa, przecież obu kart jest w decku 4 kopie! A tak poza tym na litość: kombi się taki swift z: jitte (dwa razy więcej counterów), brute force'm (niektórzy grają) armadillo cloakiem (dwa razy skuteczniejsze obrażenia, dwa razy wiecej życia). Poza tym: w walce z rozmaitymi deckami przeciwnk decydując sie na blok np. lwem, confidantem, nie zabije nam swift blade'a ponieważ zadaje on obrażenia w first strike damage stepie. A na koniec fajna właściwość, którą zauważyłem takze obserwujc cudze gry, gdzie spojrzeć mogłem na rękę jednego i drugiego gracza. Wystarczy jedna karta w ręce, i atak swiftblade'm oraz czymś innym. Choćby to coś miało jitte, albo cloaka, to opp mający 12 lub mniej życia boi się might'a w blade'a i blokuje go na wszelki wypadek. Być może zaraz padną słowa o tym że dobry gracz poidejmie to ryzyko, albo coś tam, ale powiem wam tyle: procent na tyle waszym prawdopodbnie zdaniem profesjonalnych graczy w naszym kraju nie przekroczy 10%, na modo może 20-30. Wnioski są proste ;] stw - Pn lip 09, 2007 5:57 pm " />Drogi Tollu40 zapytam z ciekawości, czy kiedykolwiek grałeś tym deckiem? Gram nim już dosyć długo i naprawdę wierz mi, że kombo Swiftblade + Might zdarza się bardzo rzadko. Do tego taki Swiftblade schodzi od każdego removalu w formacie, czego nie można powiedzieć o Goyfie. Nie ciągają go praktycznie żadne spalenia, darkblast itd. A Gaea's Might nawet bez Swiftblade jest bardzo dobry w tym decku. 1/4 życia opa za jedną zieloną drogą nie chodzi. Gooz - Wt lip 10, 2007 7:39 pm " /> ">Boros Swiftblade nic nie robi :wall: Bo nic nie robi... gram tym deckiem troche mniej niz Skut, ale troche jednak gram i raptem RAZ w życiu udało mi się na turnieju że ktoś wpuścił i podpakowałem swiflblade'a... I co? To takie mega combo? Raczej nie, bo prawktycznie nigdy nie działa. Każdy deck w formacie spokojnie go zablokuje albo zabije i nic z tego nie ma, wole zamiast tego typa 4/5 albo 5/6 za 2 many który rozwiązuje bardzo wiele problemów, więcej niż możnabyloby sie spodziewać. A traf chciał ze na top4 ostatniej "warszawy" znalazło sie tylko 1 takie zoo, ja byłem 5 z 10 pkt tak samo jak miejsce 3 i 4. YQ - Śr lip 11, 2007 12:24 am " />musze sie zgodzic z kolegami, tez mnie swiftblade rozczarowal. Jeszcze nie zredukowalem do 0, ale niewykluczone, ze tak sie stanie. Jitte dziala dobrze z czymkolwiek, a wole je wkladac na gryfa, ktory czesto nie spada nawet od helixa. No i nie wtapiam tylko dlatego, ze opp ma Knighta. //Amplitur rwieczor - N lip 22, 2007 9:07 am " />Skoro już gracie na 4 goyfy to czy grim i grunt nie za bardzo mu przeszkadzają? Jeśli już opieramy deck na tym kolesiu (co jest słuszne bo jest przegięty) to trzeba by pomyśleć o tym by talia była jak najbardziej synenrgiczna i odporna na wiele sytuacji w tym również na taką że mając grunta zmniejszamy sobie goyfa i to dość szybko, a grunt i tak spadnie po dwóch/trzech turach. Pytanie tylko do Was (grających ZłO) czy to jest rzeczywiście problem czy raczej sytuacja ta tak często się trafia jak boros + might :P? YQ - N lip 22, 2007 11:57 am " />osobiscie z miejsca wyrzucilem 2 Lavamancerow, zeby sie tak nie gryzly (i tak nigdy nie lubilem kompletu), pozostale 2 Grimy i 2 Gianty jakos zazwyczaj sobie radza z nadmiarowymi landami/stworami w moim grobie (tak ze 2 strzaly zazwyczaj lajtowo), a giant je jeszcze opponentowi. Czasem rzeczywiscie jest zgrzyt, ale nie za czesto. W kazdym razie imho nie na tyle czesto, zeby zrezygnowac albo z gryfow (ktore sa mega dobre) ani z pozostalych grimow/giantow. Tellur - N lip 22, 2007 1:05 pm " />Moze warta przetestowania w tym decku bylaby quiron drya'da, wlasnie w slotach wyzej wymienionych kart. Co ktos na to ? stw - N lip 22, 2007 3:08 pm " />testuje właśnie taką wersję ale muszę w niej upchnąć jeszcze Lava darty. nie wiem czy te driady są aż takie dobre ale zobaczymy po przetestowaniu. Tellur - N lip 22, 2007 7:26 pm " />z dartami to drayda chyba jest jeszcze fajniejsza YQ - N lip 22, 2007 9:09 pm " />chyba wlasnie dlatego probuje je upchnac, nie sadzisz? same z siebie az tak syte nie sa mi sie driada nie podoba, zwlaszcza niespecjalnie podoba mi sie perspektywa dociagania jej z topdecku, juz wolalem tego kudzu, ktory zagrany w trzeciej turze potrafil jechac w czwartej za 5. Mniej wiecej te same wady i zalety co driada. Poza tym driada nie rosnie od gryfow, majtow i innych driad, to przeciez bedzie juz z 10 kart w decku. Greg - N paź 14, 2007 6:04 pm " />Troche dziwna choc jak widać działająca deck lista z PT tej tali. Dodanie vind i confidantów mnie jakos super nie dziwi bo juz bylo to kiedys wspominane, odjęcie majtów pewnie dla tego ze często mogły być martwą kartą po wogu albo innym wyczyszczeniu stołu z stworów. Najbardziej mnie dziwi dodanie fanatyków czy naprawde są takie super widać tak :) Takayuki Koike Pro Tour-Valencia Top 8 Main Deck 60 cards 1 Stomping Ground 4 Wooded Foothills 4 Bloodstained Mire 4 Windswept Heath 1 Blood Crypt 1 Steam Vents 1 Temple Garden 1 Overgrown Tomb 1 Godless Shrine 1 Mountain 1 Sacred Foundry 20 lands 4 Grim Lavamancer 4 Kird Ape 3 Isamaru, Hound of Konda 3 Mogg Fanatic 4 Tarmogoyf 4 Dark Confidant 22 creatures 4 Tribal Flames 4 Firebolt 4 Lightning Helix 4 Vindicate 2 Umezawa's Jitte 18 other spells Sideboard 2 Cabal Therapy 3 Duress 3 Kataki, War's Wage 3 Engineered Plague 4 Leyline of the Void 15 sideboard cards Kurczakow - N paź 14, 2007 6:57 pm " />IMHO fanatycy są również po to by stopować nekrofilsko-mostowe deki a przy tym są dobrym 1-st turn dropem. M0rw47h - Pn paź 15, 2007 12:51 pm " />Osobiscie od vindikejtow wolalbym ronom unicorny, ktore sa sensowana odp na perwne problematyczne karty jak confinement, forma, deed, leylyne, drovescape, counterbalance... Do tego maja mily koszt i cialko. Fanatyk jest zdecydowanie lepszy od lwa, nie dosc ze zabija bop, blisteringi, confidantow, lwy, mancerow, to blokuje krita i zabija drugiego, zas najlepsza jego zaleta jest usuwanie bridgow. Swoja droga naprawde dziwi mnie to usuniecie gaea's mightow. Byly jedyna sensowna karta na mirroze, pozwalaly utrzymac na krity, dajac im swoista niewrazliwosc na burn, i szybko dojechac opponenta. Berud - Cz gru 27, 2007 5:00 pm " />osobiscie lubie dodac z 2 Isochron Sceptery i imprintowac helix'y albo gaea'sy boros jak najbardziejs sie przydaje tylko czesto bywa tak ze niezdaze eqipnac go bo gre wygrywam :p do tego polecam dodac pare Quirion Dryad po wrzuceniu ich do gry czesto sa przynajmniej 4/4 Kurczakow - Pt gru 28, 2007 9:33 am " />[quote]osobiscie lubie dodac z 2 Isochron Sceptery i imprintowac helix'y albo gaea'sy boros jak najbardziejs sie przydaje tylko czesto bywa tak ze niezdaze eqipnac go bo gre wygrywam :p do tego polecam dodac pare Quirion Dryad po wrzuceniu ich do gry czesto sa przynajmniej 4/4[/quote] A po tych zabiegach zabijasz w 3-4 tury później, tak? Quirion Dryad'y są owszem fajne ale nie możemy sobie pozwolić żeby nie atakować od pierwszych tur i czekać aż urośnie. Z resztą nie posiada żadnych agresywnych umiejętności, jest kolesiem 1/1 za 1G. Z resztą nie ma to jak dobrać 2 Isochron Sceptery zaraz potym jak się "wyrzygaliśmy" z kolesi i jakiś paleń. Jakkolwiek by nie było, karty są dobre, ale za wolne na ten dek. FALI - Pt gru 28, 2007 11:47 am " />Sceptery sa bezsensu w tym deku, z uwagi na to, ze mamy mala ilosc instantow - tylko helixy bo gaesy juz wyszly z mody :P. A juz wogole 2 to taka ilosc z pupy. Nikt nie powiedzial, ze swiftblade jest kiepski tylko, ze poprostu goyf jest lepszy :). To samo sie tyczy driady. Pzdr |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||