ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
[EXT]Friggorid
POSEL - Śr sty 04, 2006 2:21 pm " />Oto spisy 2 wersji Friggorida pochodzace z GP Charlotte z 18 grudnia 2005. 1. Michael Krumb - Friggorid 4 Polluted Delta 3 Bloodstained Mire 1 Swamp 4 Watery Grave 4 Cephalid Coliseum 2 Overgrown Tomb 2 Wonder 4 Golgari Grave-Troll 4 Ichorid 4 Psychatog 4 Putrid Imp 4 Stinkweed Imp 4 Cabal Therapy 4 Deep Analysis 4 Zombie Infestation 4 Chrome Mox 4 Tolarian Winds Sideboard: 4 Moment's Peace 4 Firemane Angel 4 Coffin Purge 3 Ray of Revelation 5. Antonino De Rosa - Friggorid 2 Bloodstained Mire 3 Polluted Delta 4 Cephalid Coliseum 4 Watery Grave 1 Overgrown Tomb 1 Island 1 Swamp 1 Riftstone Portal 4 Golgari Grave-Troll 1 Wonder 4 Psychatog 4 Stinkweed Imp 4 Ichorid 4 Putrid Imp 1 Golgari Thug 3 Tolarian Winds 4 Cabal Therapy 3 Deep Analysis 3 Chrome Mox 4 Zombie Infestation 3 Careful Study Sideboard: 3 Pithing Needle 4 Compost 2 Ray of Revelation 1 Filth 3 Duress 2 Coffin Purge Jak łatwo zauważyć obie wersje są do siebie podobne, różnią się głównie zestawieniem sideboardów. Na potwierdzenie tego, że jest to talia sprawdzona dodam, że w topie z Charlotte znalazło się aż 3 graczy grających Friggoridem. Jest odporna na kontry i świetnie wpasowywuje się do aktualnego metagame Ext. Zapraszamy do dyskusji! Zanim zaczniesz pisać wpadnij tutaj POSEL - Śr sty 04, 2006 5:07 pm " />Z tego co widze w pierwszej wersji jest 12 drawow (windsy, analizy, kolosea), a w drugiej 13... Roznica zadna jak dla mnie... Wybralbym pierwsza wersje... Wydaje mi sie, ze posiadanie wiekszosci kart w kompletach jest bardzo korzystne, a do tego side jak dla mnie sprawniejszy i uzyteczniejszy chocby na Cala czy borosa. Composty na mirrora... Fajnie, ale to moze w przyszlosci Na razie talia nie jest wystarczajaco popularna jak dla mnie... Nie spodziewam sie na turnieju 16 osobowym 4 Friggoridow... A togow tak... elvnec - Cz sty 05, 2006 7:49 pm " />Z czym ten deck dostaje generalnie w plecyi ma niskie szanse na wygrana? siepacz - Cz sty 05, 2006 8:56 pm " />coz, ciezko jest okreslic... zalezy po prostu od ilosci hate u opa. karty ktorych nie lubi: Withered Wretch, Shred Memory, Moment's Peace, Orim's Chant oraz inne badziewia w stylu echa (jesli op dozyje) czy jitte... ironworks - Pt sty 06, 2006 1:09 pm " />Ja testuje wersję na 4 studjach i bez windsów - bywa ciężko ale studja nam łape stabilizują maras3naraz - Pt sty 06, 2006 1:34 pm " />to wlasnie windsy sa mocne bo jak mamy z 3-4 karty oprocz nich i jest tam grave troll a na stole psychol to mamy z reguly killa ironworks - Pt sty 06, 2006 2:25 pm " />windsy są dobre tylko jak masz coś z dredgem na łąpie w przeciwieństwie do studiów, poza tym są beznadziejne po muliganie Maverick - Pt sty 06, 2006 3:03 pm " />Eh o czym wy mówicie. Siła windsa w tym decku polega na tym, że najpierw mamy discard a później draw i już mamy materiał do dredgowania. Studia w tym przypadku ssą bo w 1 turze nic nam nie robią a dzięki windsom widziałem na mtgo jak kolesie przewijają po 25-30 kart Dlatego raczej wolałbym na te Windsy grać. Po co stabilizacja ręki skoro gramy tylko cmentarzem? POSEL - Pt sty 06, 2006 5:28 pm " /> ">Maras, właśnie mi uświadomiłeś, jak to działa! Przecież można dredgować wielokrotnie z jednego drawu . Mozna z analizy dredgeowac przykladowo trolla, a potem z tego co sie pojawi w grave mozna cos jeszcze dredge O to Ci chodzilo? Jaka znowu stabilizacja reki?? Jak ty reki w tej talii to nie masz... Wszystko szybciutko leci do grave i bawisz sie ichoridami i thugiem wracajac toga. $uchy - So sty 07, 2006 12:23 pm " />Grałem sobie troche tym deckiem i stwierdzam, że przydało by się coś na artefakty. Tylko nie zabardzo wiem co. Macie jakies propozycje? Epic - So sty 07, 2006 1:49 pm " />oxidize, graja na tym w sb $uchy - So sty 07, 2006 10:38 pm " />Jak ktoś już wcześniej zauważył tutaj sie nie ma ręki i zagrywa karty z cmentarza, wiec deed pasuje bo by sie go wrzuciło i odpaliło w odpowiednim momencie, ale z drugiej strony chyba by opóźniał bo w jednej turze sie wystawia a w drugiej odpala. Jednak jest tańszy od Ray of Distortion. na którego napewno by nie było many. Za kolejny plus uznajemy że może też oczyścić droge dla naszych Ichoridów. Za Oxidizem przemawia jednak jego koszt i to, że cel sie nie zregeneruje, ale jest ryzyko, że jak będzie potrzebny to będzie w grave. Nadal nie wiem co wybrac Maverick - So sty 07, 2006 11:38 pm " />$uchy: Nic. Nasz deck to jednak po części też podchodzi pod kombo. Warto zwrócić uwagę, że grając tym deckiem możemy wystawić tylko te karty które będą na ręku bo więcej nic dobierać raczej nie będziemy (dredge). Jeżeli już chcecie mieć coś na artefakty i enchanty to i tak musielibyście grać na te 4 oxidizy albo deedy żeby mieć maxymalną szansę na to, że będzie na ręku. Jeżeli boli nas plaga to gramy na Ray of Revelation. Wiadomo dlaczego. Możemy grać z cmentarza za G. Innych techów chyba nie warto stosować bo szkoda rozwalać decka. Scoott - N sty 08, 2006 10:11 am " />Widze że musze ta dyskusje sprowadzic na odpowiednie tory. Najpierw skomentuje wersje mongeraa mianowicie 4 studia, 4 analizy, 4 windsy w mainie imho super pomysł z tym że jak mi wytłumaczysz za co wrzucisz te 4 studia to jestem skłonny bic ci pokłony. Nastepnie nie wime po co sie zastanawiać nad jakimkolwiek removalem na artefakty tudziez krity, albo rozwodzić się nad tym co by było jak by op nam walna ekstrakcje. Jest pierwsza podstawowa zasada, ten dek został stworzony po to by zabijac zanim op bedzie w stanie cos na zrobić!!!!!!!!! Jesli juz tak boicie sie afki czy borosa bo to są chyba najgorze matchupy, to macie ANIOŁY NA SAJDZIE, które przy sprzyjajacych okolicznościach są 3 w 2 turze w gravie, to oznacza co ture 3 do przodu, połączcie to z tokenami z infestacji+ napór latającymi kritami i op sie w koncu poskłada. Jeśli juz naprawde bardzo marudzicie to grają wersje z katakimi i oxidizami. Apel do wszystkich w tym deku naprawde nie ma co zmieniać załozenia i wkładać jakieś deedy czy inny remova tu warto sie skupic na pojedynczych techach bo one wygrywaja zazwyczaj gre, pozatym sami zauwazcie że spisy sie nie różnią zasadniczo, jedynie małymi detalami:) $uchy - Wt sty 10, 2006 10:37 pm " />1)co robimy z Leyline of the Void z GP? 2)affki sie zasadniczo nie boje, raczej chodziło mi jak pozbyc np: berła czy jitte albo innych które opp zdązy wrzucić Maverick - Śr sty 11, 2006 12:36 am " />$uchy: Odpowiedź na 1 pytanie: Nic? Jeżeli opp ma ją na startowej łapie to praktycznie nic już nie możemy zrobić. Nawet terapia nie pomoże bo zanim ją rzucimy leyline już będzie w grze (nawet jeżeli to my zaczynamy). Małe dopowiedzenie do tego "Nic?". Nic nie robi obecny build. Jeżeli leyline czarny będzie grany w większości decków w extended a tak może być, wtedy trzeba będzie trochę przebudować tego decka Misiiiiek - Śr sty 11, 2006 8:36 am " /> ">Jeżeli leyline czarny będzie grany w większości decków w extended a tak może być, wtedy trzeba będzie trochę przebudować tego decka W takim wypadku przeudowa decka nie bedzie raczej trwala długo, skoro gramy na zielonym kolorze to mamy proste odpowiedzi na leyline - naturalize! Kiedys goblin musialy grac na naturalize w side aby niszczyc plagi i chille, teraz przeszedł czas na friggorida! maras3naraz - Śr sty 11, 2006 2:23 pm " />jak czarny leyline bedzie mocno grany to friggoroid nie bedzie grany proste az do czasu jak ludzie przestana grac leylinem i komus sie poszczesci jak Canaliemu na PT:P Misiiiiek - Śr sty 11, 2006 5:15 pm " /> ">ak czarny leyline bedzie mocno grany to friggoroid nie bedzie grany proste lol czy kiedy plage zaczli sajdować na gobliny przestały byc grane ?? czy kiedy zaczeło sie grac na energy flux/ kataki przeciwko affinty ten deck nie mam juz szans?? czy kiedy wyszedł cranial nie istnieji juz taki deck jak Mind Desire (...) ?? Na wszystko jest jakaś alternatywa!! siepacz - Śr sty 11, 2006 5:45 pm " />plaga nigdy nie wchodzila w pierwszej turze i nie zabijala od razu katakiego mozna latwo ubic desire kreci sie i po cranialu, poza tym cranial nie zdazy po leylinie zostaje ci tylko zombie infestation, powodzenia (nie wspominajac o tym, ze wchodzi od razu do gry). Szczepan - Śr sty 11, 2006 8:54 pm " />Friggorida łoi strasznie Shred Memory pod berłem, jak również fire/ice. Co do Naturalek na Leyline. Nie wiem czy dobry pomysł bo musiałbys z tym zaczynać grę, bo inaczej kicha. Zważywszy że wstawienie Layline nie wymaga posiadania B many sporo decków moze na nich grac sidowo (jezeli tylko dużo ichoridów i innego świństwa operującego gravem będzie w meta) nawet jezeli będzie to jedyna czarna karta. Co prowadzi do tego że Naturalki powinny być mainowe, co z kolei prowadzi do tego ze mogą się stać martwą kartą często lądującą na grave w wyniku dredgowania :Pim:Pek - Cz sty 12, 2006 8:44 pm " />Ubija tak szybko? A z czym Wy chcecie grac, z deckiem z bloku? Wy moze myslice, ze te tokeny beda poprostu wiezdzac w maslo a Wy wygracie, a opp nic nie zrobi no i oczywiscie zmuligani sie do 3 , jedna karta to leyline'a, a reszta landy, no i topdeckuje tez same landy.A kontra, badz, zniszczenie ifestacji? Nie mowiac o tych tokenach, na ktorych zabicie jest chyba milion sposobow. Poza tym musicie miec jeszcze Infestacje na rece. A jest taka szansa, ze bedziesz ja mial na startowej rece, jak moja na to, ze bede mial Leyline! Badzmy szczezy, ta karta &*$&$*!la ten deck. To taki zeroturowy chill na goby, czy RDW. Powiem wiecej, na turniejach typu GP, czy PT ten deck poprostu nie przedrze sie przez side'y pelne Lylinow! Jak dla mnie to jest jeszcze gorzej niz Kataki+ban kleryka dla Affi, bo ono ma na Katakiego mnostwo sposobow (po sidzie do 8 +discard ew.) a Wy nie macie NIC! oprocz szczescia ;] Boonen - N lut 05, 2006 9:35 am " />Wretche tępią nas niesamowicie i co najgorsze nie jest ich się łatwo pozbyć majki - Wt lut 07, 2006 7:09 pm " />Lepiej napiszcie jak sie sideujecie (co in co out) na poszczegolne decki no i z jakiego side korzystacie... M. Boonen - Śr lut 08, 2006 4:35 pm " /> ">Lepiej napiszcie jak sie sideujecie (co in co out) na poszczegolne decki no i z jakiego side korzystacie... Moment's Peace - głównie na affkę Firemane Angel - mistrzostwo na borosa Ray of Revelation - Cal, czasem na MBC Coffin Purge - reanimator, inny friggorid,dredg-atog Compost - agrro rock, MBC Z białego można jeszcze w ostateczności Disenchant majki - Cz lut 09, 2006 8:21 am " />No wlasnie najwiekszym problemem jest to, co ZA co side'owac... O ile np w przypadku borosa wyciagnalbym pewnie terapie, to w przypadku innych deckow juz takiej pewnosci nie mam... Poza tym trzymalbym w side jeszcze flitha. W sumie side mialbym taki 3xangel 2xray of revelation 1xflith 4xmoment's peace 2xcoffin purge 3xPitching needle (glupie wretche) Miko - So lut 25, 2006 8:32 pm " />Widzialem, że decki jak np. Boros czy wszelkie odmiany szajsu z W zaczynają grać na sb 2-3 sztukach Morningtide, którego zatrzymuje tylko terapia i jest gorszy od wretcha <dziala szybciej, a po wywaleniu wszystkiego z grave'a po pierwszym pozbyciu się ręki deck jest skazany na dość losowy dociąg co zazwyczaj wystarcza, żeby wygrać>. Poza tym całkiem nieźle siada na madnessa , ale to tak przy okazji, bo te pieprzone drego-ichoridy można spotkać coraz częściej, a że deck jest naprawdę solidny to hate musi być... majki - Cz mar 23, 2006 7:45 am " />Pytanie tylko jak sobie poradzic z morningstidem i innymi hatami typu wratch. Na borosa zazwyczaj wywala sie terapie pod anioly, coby sie samemu nie zabic. Wtedy morning staje sie powaznym problemem. M0rw47h - Cz mar 23, 2006 10:18 am " />Mhm twierdzisz ze wystawiajac tokena raz na dwie tury generujesz zabojcze tempo zeby pojechac jaki kolwiek tier1? Ja widze sens... czesto ratuje tylek, pozwala zabic SZYBCIEJ chociazby puscic w tego moment's peaca, zanim tooth wrzuci nam wytryska z kolega ;o No i chroni przed wszelkiego rodzaju hate Co do hate, to w pierwszej grze mamy tylko lodziki, po side dochodza nam igly i wieksza ilosc rey'of ^^ Taki luzny spis 4 Polluted Delta 1 Bloodstainted Mire 4 Watery Grave 1 Overgrown Tomb 1 Godless Shrine 4 Cephalid Coliseum 2 Riftstone Portal 3 Chrome Mox 4 Ichorid 4 Putrid Imp 4 Psychatog 4 Stinkweed Imp 4 Golgari Grave-Troll 1 Wonder 3 Cabal Therapy 3 Carefull Study 4 Circular Logic 4 Deep Analysis 1 Ray of Revelation 4 Zombie Infestation SB: 2 Coffin Purge 1 Cabal Therapy 1 Filth 3 Pithing Needle 4 Compost 2 Moment's Peace 2 Ray of Revelation A teraz jak sie sidujemy vs Psychatog [Dredge] - 1 Wonder - 1 Ray of Revelation - 1 Zombie Infestation - 1 Deep Analysis + 1 Filth + 1 Cabal Therapy + 2 Coffin Purge vs Psychatog [UB/UBr] - 1 Wonder - 1 Ray of Revelation - 4 Psychatog + 1 Filth + 1 Cabal Therapy + 3 Pithing Needle + 1 Compost vs No Stick - 1 Wonder - 1 Ray of Revelation - 1 Deep Analysis - 1 Zombie Infestation + 1 Cabal Therapy + 3 Pithing Needle vs Rock - 1 Wonder - 1 Ray of Revelation - 1 Deep Analysis - 1 Cabal Therapy + 3 Pithing Needle + 1 Filth Mozemy tez upchnac composty vs Cal - 3 Cabal Therapy - 1 Deep Analysis + 2 Ray of Revelation + 2 Coffin Purge vs MBC - 3 Cabal Therapy - 1 Ray of Revelation + 4 Compost vs Affinity/Boros - 2 Cabal Therapy + 2 Moment's Peace vs Mirror - 3 Cabal Therapy - 4 Circular Logic - 1 Ray of Revelation - 1 Deep Analysis + 2 Coffin Purge + 4 Compost + 1 Filth + 2 Moment's Peace Tak... Od szybkosci wole miec mozliwosc obrony przed hate'em... 1 tura nas nie zbawi... majki - Cz mar 23, 2006 2:25 pm " />No wlasnie w tym decku jedna tura to jest duzo, gdy zabijamy najczesciej w 4ej... Im dluzej trwa gra tym wieksze szanse, ze nam wpierdziela... Logicy to nie jest zly pomysl, z tymze ja bym je walnal do side'a predzej... Raczej za duzo hate nie trafimy w mainie przeciwnika - kto gra na mainowe morningtide albo coffin purge? Moze ktos sie skusi, zeby do main wlozyc wretcha, ale to jedyny hate jaki mozemy sspotkac w I turze. M. PASEK - Pt sie 04, 2006 6:45 pm " />Jedna tura to cala wiecznosc dla takiego decku... W tej chwili najlepsz a karta do sideboardu dla tego decku sa moim zdaniem chain of vapour, ktore odpowiadaja na wiekszosc zagrozen ( berlo, leyline, wretch) a kosztuja tylko U wiec nie zmniejszaja nam tempa, ich wada jest to ze zazwyczaj trzeba miec terapie by pozbyc sie zagrozenia pernamentnie ale i tak za taka uniersalnosc jest to najlepsza opcja. Ja w mojej wersji gram na wild mongrelach ze wzgledu na duzo ilosc borosow w moim meta, a sa one tez dobre jako opcja beatdown pod leylinem Kaoss - Pt sie 04, 2006 6:52 pm " />Wild mongrel, szczerze mówiac dość nietypowy tech, ale nie sprecyzowałeś czy chodzi tutaj o mainowego kundla czy też sajdowego. Jeśli mówisz o mainie to mógłbyś zdradzić swój sekretny spis ? bo karta owszem, syta ale jakoś w mainie nie widze miejsca bo infestion generuje lepszy napór (przynajmniej tak mi się wydaje). Podejżewam że upchnołeś tam lftl jeszcze, ale tak na sucho nie potrafię gadać więc czekam na deckliste x]. PASEK - Pt sie 04, 2006 7:48 pm " />Oczywistym jest ze infestacja jest lepsza, ale nie zawsze mozesz miec infestacje. A pies+infestacja to juz calkiem duzo opcji na napor. Loam+ pies\infestacja to bardzo dobre combo wiec oczywiscie loamy musza byc w decku. decklista jest tu, gral nia Fidzio http://www.teamdq.pl/index.php?x=relacj ... ja=0&id=19 tam mongrele sa w sideboardzie, obecnie jednak z powodu duzej popularnosci borosa gramy psami w mianie zamiast tolarian windsow na meta bardziej zroznicowane gralbym psami w sideboardzie. PASEK - So gru 02, 2006 9:26 pm " />Trzeba stwierdzić że dwie japońskie konstrukcje na worldsach poszły 6-0 i 5-1 jak na archetyp które miał być "martwy" to niezły wynik. Ryo Ogura, 6-0 Extended – 2006 World Championships Main Deck 60 cards 4 Polluted Delta 3 Watery Grave 3 Cephalid Coliseum 2 Flooded Strand 1 Bloodstained Mire 1 Overgrown Tomb 1 Breeding Pool 1 Riftstone Portal 1 Island 1 Swamp 18 land 4 Putrid Imp 2 Wild Mongrel 4 Psychatog 4 Stinkweed Imp 4 Ichorid 4 Golgari Grave-Troll 2 Wonder 1 Golgari Thug 25 creatures 4 Chrome Mox 4 Cabal Therapy 4 Zombie Infestation 3 Deep Analysis 1 Tolarian Winds 1 Careful Study 17 other spells 3 Firemane Angel 4 Pithing Needle 2 Moment's Peace 2 Coffin Purge 1 Ray of Revelation 1 Ancient Grudge 1 Filth 1 Darkblast 15 sideboard cards Morita Masahiko, 5-1 Extended – 2006 World Championships Main Deck 60 cards 4 Polluted Delta 2 Flooded Strand 1 Bloodstained Mire 3 Watery Grave 1 Overgrown Tomb 1 Breeding Pool 3 Cephalid Coliseum 1 Riftstone Portal 1 Island 1 Swamp 18 land 4 Putrid Imp 2 Wild Mongrel 1 Golgari Thug 4 Psychatog 4 Stinkweed Imp 4 Ichorid 2 Wonder 4 Golgari Grave-Troll 25 creatures 4 Cabal Therapy 4 Zombie Infestation 2 Tolarian Winds 3 Deep Analysis 4 Chrome Mox 17 other spells 4 Pithing Needle 3 Firemane Angel 2 Moment's Peace 1 Filth 1 Ray of Revelation 2 Coffin Purge 1 Ancient Grudge 1 Darkblast 15 sideboard cards Kayo - Śr lut 07, 2007 9:39 pm " />Hmmm, na co jest tu filth, nie wystarcza wonder?? Widze że wywalili lftl, dali psy, lftl dawało niezłego kopa z infestacją, coloseum. Słyszałem też ze gra sie teraz na dread return i laquatus championie, czy ma ktoś jakiś spis?? FALI - Śr lut 07, 2007 10:02 pm " /> ">Hmmm, na co jest tu filth Filth z tego co widzialem czesto pojawial sie w spisach friggoridow. Sluzy raczej do wygyrywania gry w mirrorze . Tellur - Cz lut 08, 2007 12:00 am " />To ja tak z innej beczki. zastanawiam sie nad pograniem chalice of the void zamiast igieł. Oczywiscie nie przewiduje zagrania go z wiecej niz z 1 counterem. Kielich kontruje nam extriptate'a, moim zdaniem polepsza mu z borosem, kontruje dark blasty, ktypty, przeszkadza gobbom i kombo deckom. Jednak jego duzym minusem jest to ze aby byl syty musi byc zagrany juz w pierwszej turze, bo w przeciwienstwie do igly nie blokuje zagranej krypty. Co wiecej nam uwala impy i terapie. Co sadzicie ze jest badziej warte slotow w sb ? Troll40 - Cz lut 08, 2007 12:02 am " />kryptę blokuje tylko gdy wrzucony za zero mana z zerową iloscią counterów... więc możesz go wrzucić spokojnie w pierwszje turze nawet jak nie masz landa... Tellur - Cz lut 08, 2007 12:10 am " />moze nie dokonca jasno sie wyrazilem. Napisalem ze blokuje krypte ( tak zagrany z zero counterami) jednak w sytuacji gdy jestesmy na drawle a przeciwnik zagra krytpe nie zrobi tego samego co igla PASEK - Cz lut 08, 2007 10:21 am " />Chalice nie radzi sobie z berłami, wretchami i mindslaverami więc nie widze go w zastępstwie igły, co najwyżej można nim grać dodatkowo ale to też jest bez sensu bo w życiu nie włożysz do tego decku tyle kart po SB. Kayo - Cz lut 08, 2007 4:56 pm " />Jeszcze jedna sprawa - co wysidowywać?? Trudno mi znależć wiele kart do wysidowywania, szczególnie kiedy dajemy do maina ponad połowe sida. Wapniak - Pt lut 23, 2007 3:37 pm " />W matchupie z UW tronem na co nazywać pierwszą igłę? Dol - Pt lut 23, 2007 3:54 pm " />Pierwszą raczej nazywa się Cryptę, ale igła na tron jest słaba, opp ma repeale, którymi wszystko sobie cofnie. W mindslivera nie ma sensu nazywać, bo opp po prostu nie może dożyć do tej pory, poza tym mamy ancient grudge oraz terapie. Ew można zagrać w akademię, żeby nie powracał sobie crypt :> rav - Pt lut 23, 2007 6:18 pm " />Igła na tron jest słaba, najlepiej jej nie sajdować, niech opp na luzie wstawia sobie krypty i je odpala... Każdy deck ma odpowiedź na igłę, naszym zadaniem jest zabić go ZANIM tą odpowiedź dobierze. Pierwszą igłą nazywamy kryptę, następną, uwaga, teź kryptę. Opcjonalnie Mindslavera. Wapniak - So lut 24, 2007 8:56 am " />W takim razie na jakie MU igła jest dobra (i co nią blokować)? Dol - So lut 24, 2007 12:03 pm " />hmm, tak naprawdę frigorida boli tylko crypta, leyline są już raczej nie grane. Więc nie wiem czy nie lepszą odpowiedzią jest tutaj chalice, którą gramy za 0 i jest wszystko ok. Trinket balance tog nie ma żadnego bounce, więc nic nam z nią nie zrobi, podobno trinket angel. Z tronem ani igła ani chalice nie są dobre, po prostu trzeba szybko zabić oppa i tyle, lecz trony są ostatnio mniej popularne. Jednak po wyjściu pc, będzie karcić nas Extirpate, jednak tutaj też chalice za jeden może rozwiązać ten problem, oczywiście wtedy gra się o wiele wolniej ;/. rav - So lut 24, 2007 5:06 pm " />Widzę, że obaj nie zrozumieliście ironii... Igła JEST dobra na trona, musimy zablokować Kryptę i zabić przeciwnika, zanim dobierze coś, co pozwoli mu się igły pozbyć. Miko - N maja 27, 2007 4:37 pm " />Chyba czas na reanimację decka - wyszła przepyszna karta BRIDGE FROM BELOW - teraz za kazdym razem gdy ichorid spadnie na grob dostaniemy zombiaczka, a czasem nawet 2 lub 3 XD. Karta jest mega broken i w zasadzie nie ma na nią dobrej odpowiedzi biorąc pod uwagę nasze tempo, no moze poza standardowym grave hatem jak krypta... ale to dopiero po sb. Problem tylko za co wcisnąć te 4 sztuki tego miodu? No wlasnie, tutaj male problemy :/ wydaje mi sie ze 1 infestacja, 1 analiza, 1 wonder (?) i moze land hehe Mikołaj - N maja 27, 2007 5:18 pm " />[quote="Miko"]Karta jest mega broken i w zasadzie nie ma na nią dobrej odpowiedzi biorąc pod uwagę nasze tempo, no moze poza standardowym grave hatem jak krypta... ale to dopiero po sb.[/quote] Jak dla mnie to wystarczy zblokować ichorida, poświęcić Bottle Gnoma lub w jakiś inny sposób sprawić, że nasz stwór spadnie do grobu... Co nie oznacza, że Bridge jest złym pomysłem. A analizy nie pozbywałbym się nigdy, pododnie Wondera, który robi nam grę z naporami. Prędzej zrezygnowałbym z Tolorian Winds czy jak to się gra w niektórych wersjach z Mongreli. siepacz - N maja 27, 2007 5:21 pm " />Bridge to nie wszystko - Street Wraith też niesamowicie przyspiesza deck, no i obowiązkowe Narcomeeba sztuk 4. Jeśli deck jest w stanie zabić w t2 w drugiej turze, a stabilnie robi to w czwartej, to ja się boję nawet pomyśleć, jak to będzie wyglądało w ext. Jedno jest pewne - jedna krypta to zdecydowanie za mało, żeby powstrzymać ten deck. Mikołaj - N maja 27, 2007 5:49 pm " />Dragonstrom jest w stanie zabić w pierwszej a stabilnie robi to w czwartej. A jednak nie gra w ext. Sytuacja może się nieco zmienić kiedy mamy Pacta, ale to na razie przyszłość. [quote="siepacz"]Jeśli deck jest w stanie zabić w t2 w drugiej turze, a stabilnie robi to w czwartej, to ja się boję nawet pomyśleć, jak to będzie wyglądało w ext.[/quote] Jaki deck zabija w drugiej w T2 (poza Dragonstormem)? Nie twierdzę, że to niemożliwe, tylko po prostu ciekawi mnie jak to się robi, a nie chce mi się samemu kminić. A jeśli krypta nie będzie wystarczała to pomoże Leyline, Morning Tide czy ten nowy zombiak z FS. Pozatym by dorzucić Wraighta, Bridge i Narcromeebę trzeba wywalić 12 kart. FS z pewnością wzmocnił Ichorida, jednak Leyline w zerowej czy szybka Krypta kończy grę tak jak do tej pory. Miko - N maja 27, 2007 6:03 pm " />Z tymi narcomoebami nie weim czy to do konca dobry pomysł - przynajmniej nie w tym buildzie. I tak brakuje czesto paliwa pod ichorida, a dodatkowe 4 niebieskie kreatury ktore nie wiadomo za co wcisnac moga sie nie sprawdzic... Chyba ze przechodzimy na wersje z dread returnem i jakimis akromami - wtedy meby jak najbardziej pasuja :D Dominator - nie cierpie takiego gadania. Tak, leyline konczy gre tak jak do tej pory. Tak samo jak kataki konczy afke, orim's chant konczy desire, sudden shock toga i duzo innych takich silver bulletow konczy rozne decki. Ale zadaj sobie pytanie kto obecnie gra na leylinach? Ano wlasnie - prawie nikt. I teraz przez jakis czas ten deck bedzie karcił niemiłosiernie az ludzie zaczna uzywac hate'u. Mikołaj - N maja 27, 2007 6:24 pm " />[quote="Miko"]Dominator - nie cierpie takiego gadania. Tak, leyline konczy gre tak jak do tej pory. Tak samo jak kataki konczy afke, orim's chant konczy desire, sudden shock toga i duzo innych takich silver bulletow konczy rozne decki. Ale zadaj sobie pytanie kto obecnie gra na leylinach? Ano wlasnie - prawie nikt.[/quote] Afka to śladowe ilości meta bo kataki i deed kończą grę. Atog nie gra praktycznie wcale. Frigorid też - a zadaj sobie pytanie czemu? Bo właśnie są karty, których decki te nie są wstanie przejść. Może jednak moje gadanie ma sens? Mnie z kolei denerwuje podniecanie się nową kartą bez przedstawienia jej działania w konkretnym decku. Np taki Burning-Tree Shaman wydaje się świetny a w praktycze jakoś się nim nie gra. [quote="Miko"]I teraz przez jakis czas ten deck bedzie karcił niemiłosiernie az ludzie zaczna uzywac hate'u.[/quote] No przecież dokładnie o tym mówiłem. Jak nie starczy Krypta to dojdą kolejne karty. Oczywiście, że Ichorid znów pogra, następnie znów nie bedzie grał...nuda. Pozatym tak sobie gdybamy, jeśli już zacząłeś temat miło byłoby zapodać jakiś, nawet roboczy spis... Sam zastanowię się chwilę i za jakiś czas coś wrzucę. Tellur - N maja 27, 2007 6:56 pm " />Ameba jest slabiutka w tym decku. Ja ze swojego builda na razie wywalilem loama, 2 mongrele i cos jeszcze musze, moze wlasnie windsy, ale nie mozemy pozbawic sie calkowicie discard outletu. Myslalem tez nad zastapieniem analiz owymi wrathami jednak sa pewne ale. Analiza robi cos w grobie, natomiast wraith nic poza tym ze jest paliwkiem. Co prawda dredg'uje za free o ile podejdzie na reke, tak wiec nie wiem co lepsze. Bede musial to potestowac. Rowniez do decku wloze na pewno dredge land w miejsce swampa, choc nie powiem ze chetnie bym widzial 2 sztuki tego ladu. Mikołaj - N maja 27, 2007 7:39 pm " />Co by nie było suchych dyskusji. 4 Polluted Delta 3 Watery Grave 3 Cephalid Coliseum 2 Flooded Strand 1 Overgrown Tomb 1 Breeding Pool 1 Riftstone Portal 1 Island 3 Dakmor Salvage 4 Putrid Imp 4 Stinkweed Imp 4 Ichorid 4 Golgari Grave-Troll 1 Wonder 2 Golgari Thug 4 Street Wraight 4 Cabal Therapy 4 Zombie Infestation 3 Deep Analysis 3 Careful Study 4 Bridge from Below Ameba ssie w tym decku, podchodząca na rękę nie daje nic, a nie jest aż taka syta by grać np na dwie techowe. Można oczywiście grać nimi z Dread Return, ale to wtedy przestaje być deck jakim jest Ichorid. Zaskakiwać może brak Atogów, lecz jeśli dobrze kojarzę były one raczej anty-naporowe niż anty-kontrolne a w tej chwili napory grają na Sudden Shocki. Ich rolę mięsa dla Ichorida przejmuje Street Wraight, dobra również jako darmowy draw. Jeśli nie ma Atogów, moim zdaniem sens tracą również moxy, Infestacja może spokojnie wychodzić w turze drugiej. 19 lądów jest moim zdaniem wystarczającą ilością zwłaszcza, że do gry w zupełności wystarczą nam 2 na stole. 3 lądy z Dredge mają zapewnić nam możliwość zbudowania mana base, gdybyśmy zdecydowali się zacząć tylko z jednym lądem i Impem lub Careful Study. To jednak tylko propozycja, jeśli ktoś chce dostać spis przetestowanego na wszystkie sposoby decku, musi poczekać aż zrobią to Japończycy. Pozdrawiam! siepacz - N maja 27, 2007 7:58 pm " />Nie mogę znaleźć artykułu o dredgu w dwójce, który zdarzyło mi się czytać. Jak znajdę, dam linka, ale to akurat istotne nie jest. Imho Dread Return jest tutaj potężny i wręcz nie wyobrażam sobie gry bez niego. Tylko że ja nie rzucałbym go po Akromę, tylko po Sutured Ghoula (oczywiście singlowy breath) - Narcomeby, Ichoridy, togi i impy powinne wystarczyć, albo po Flame - Kin Zealota (przy mostku w grobie, wystarcza żeby zabić zazwyczaj). Ja tak tylko btw: artykuł ten znalazłem http://www.starcitygames.com/php/news/a ... 14218.html Polecam wszystkim fanom dredge'a, choć sam tekst pisany jest o t2. Miko - N maja 27, 2007 10:16 pm " />Siepacz - sutured ghoul - imo to nie wyjdzie. 2Ghoule + 4meby + conajmniej 3 dread returny = 9 kart ktorych nie ma za co wlozyc, bo wtedy bedziemy musieli liczyc wlasnie na taki sposob napierania zamiast np. szybkiego wjazdu zombiakami po infestacji... Spis zapodany przez dominatora jest całkiem niezły, moze tylko -1 thug, a +1 wonder ;p no i tolarian winds>studia, chociaz przy 19 landach studia rzeczywiscie moglyby spisac sie lepiej. PASEK - Wt cze 12, 2007 2:39 pm " />Myśle, że wraz z wejściem bridga ichorid umocni i ustabilizuje swój największy atut jakim jest ogromna szybkość narzucania presji. Przewiduje, że na najbliższym PT w ext deck ten znowu powróci nawet mimo obecności dużej ilości hatu, po prostu deck, który ma tak ogromne szanse na wygranie pierwszej gry i może powaliczyć po sb nie może być ignorowany. Znając życie Japończycy wymyślą coś przegiętego ja w tej chwili myśle nad taką wersją: 4 Tolarian Winds- Po wejściu Bridge szybkie winds już praktycznie zawsze oznaczają GG nawet po przewinięciu 1-2 ichoridów jeśli mamy bridge możemy bardzo szybko zabić. 4 Street Wraith- dzięki Bridge psychaotg nie jest już potrzebny jako plan B a ci kolesi są w stanie umożliwić nam bardzo szybkie dredgowanie przy normalnie wolnych najściach z Impem. 4 Putrid Imp 4 Bridge from Below 4 Ichorid 4 Zombie Infestation 1 Wonder- narazie tyle się zmieściło ale teraz możemy mieć szybko dużo typów więc evansion może nie być taki kluczowy chociaż oczywiście przydałby się drugi 4 Cabal Therapy 4 Golgari Grave Troll 4 Stinkweed Imp 2 Careful Study- Szybkie Dredgowanie jest kluczowe dla tej wersji dlatego potrzebne były dodatkowe iutlety. 4 Chrome Mox- bardzo ważne teraz są szybkie winds\infestacja więc moxy muszą być i wydaje mi się że wersje bez nich to pomyłka 4 Polluted Delta 2 Bloodstained Mire 1 Flooded Strand 1 Island 1 Swamp 3 Watery Grave- ewentualnie 2 grave i portal lub nowy lad z dredgem 1 Breeding Pool 1 Overgrown Tomb 3 Cephalid Coliseum Tellur - Wt cze 12, 2007 3:12 pm " />zmienilme builda swojego frigo na prawie dokladnie taki jak pasek mi zaproponowal. troszke tym popykalem i pasuje mi wszystko z wyjaktiem tych 2 study. Czasem po prostu analiza w grobie wygrywa gre wiec zamienilem 1 study na analize. mana base prawie identyczny z tym ze nie gram mire'ami tylko strandami mam lad z dredgem i portal. Windy sa po prostu przegiete w tym decku i zresolvowane zazwyczaj ustawiaja nam juz gre rwieczor - Wt cze 12, 2007 4:04 pm " />A ten land z dredgem się przydaje? W poprzednich wersjach icho jakoś nie brakowało kart do dredge'a w grobie, teraz dodatkowo dokładacie 1 kartę z dredgem którą jest land. Jaki to ma cel? Czasem brakuje landów w stole i trzeba go zdredgować? Jakoś nie wydaje mi się by ten deck potrzebował więcej niż dwa mana source na stole, no góra trzy. Czy jest jakiś inny powód? siepacz - Wt cze 12, 2007 5:02 pm " />Mówisz PASEK, że na szybkość stawiasz. Bez urazy, ale szybsza jest już wersja z dwójki :/ Imho tamta wersja jest dobrym punktem wyjścia, zamienić by się tylko przydało discard enablery na jakieś sensowne i można zacząć przerabiać. PASEK - Wt cze 12, 2007 7:10 pm " /> ">Mówisz PASEK, że na szybkość stawiasz. Bez urazy, ale szybsza jest już wersja z dwójki :/ Imho tamta wersja jest dobrym punktem wyjścia, zamienić by się tylko przydało discard enablery na jakieś sensowne i można zacząć przerabiać. Tak mowie, i nie wydaje mi sie żeby zmodyfikowana wersja z T2 była szybsza badź lepsza w jakikolwiek sposób. Gdybyś uargumentował swoją wypowiedź w jakikolwie spsób zamiast pisać to co napisałeś to byśmy może nawet pogadali. Wersja jest szybsza od standardowego ichorida bo szybciej dredgujesz i dostajesz typów z bridga. Jeśli chodzi ci o to że nie reanimuje dużego ghoula to tak nie chciałem mieć tego super comba w decku bo wychodze z zalożenia, że skoro już wszytko przedregowałem i mam typów na return to już powinnein wygrać. Nie chce grać też narcomebami, które wydają mi się żałosne w każdym celu innym niż poświęcenia dla returna. Tak btw wersja ala T2 jest dużo gorsza bo żeby to dobrze działało trzeba grać słabymi kartami jak narcomeby, zealot, dragon breath, czy magus of the bazaar( który daje dobrego kopa i jest fajny ale wydaje mi się że jest zbyt kruchy by być enginem w ext z impa zawsze zdążysz zdiscardować a zabicie magusa to tura w plecy, której może później zabraknąć). Mimo tego jestem pewny, że ichorid na ghoula powstanie czy będzie lepszy czas pokaże. Nie twierdze, że moja wersja jest idealna, chciałem trochę rozruszać dyskusje i wkurzają mnie takie posty jak twój, które zawierają zero konstruktywnej krytyki tylko wszytko negują, a w dodatku absolutnie nic nie wnoszą. Zgadzam się że jednak jakaś analiza powinna być ale za bardzo nie wiem za co ją upchnąć a narazie nie che rezygnować z dodatkowych outletów. Poza tym granie na dodatkowych studiach powoduje że częsciej uchodzi granie na 21 źródłach many (normalnie jednak 22 przy 4 moxach jest bezpieczniejsze) Ląd z dredgem jest tylko opcją jeszcze go nie testował jeśli bedę miał analizy w decku to napewno wrzuce bo często jest tak że zostajesz z 1 lądem i moxem i jeśli stracisz moxa nie możesz już nic zagrać. Poza tym to dodatkowa karta z dredgem nie zajmująca slotu w "kart" więc więcej rzeczy można upchnąć bez potrzeby grania na thug czy lftl. siepacz - Wt cze 12, 2007 7:30 pm " />Nie mówię, żeby grać deckiem kompletnie wziętym z dwójki, chodziło mi raczej o samą ideę tego decku. Nie karzę ci przecież grać Bonded Fetchami Wystarczy dać tam solidne karty. Zalety są dwie - jesteś w stanie wygrać w ciągu jednej tury (nawet właściwie z pustego grobu) i robisz to statystycznie szybciej. Problem jest taki, że opierając się na stosowanym tam kombie z Zealotem (które nota bene, zajmuje mniej slotów niż Ghoul, co jest sporą zaletą) jesteśmy całkowicie zależni od mostków, co jest raczej dość niebezpieczne. Można zamiast tego włożyć Ghoula albo też po prostu jakieś Akromy czy inne świństwa do reanimacji, ale to już sensu ma dużo mniej. Pytaniem podstawowym jest więc, jakie decki stabilnie psuja nam mostki I szczerze mówiąc, nie jestem w stanie przypomnieć sobie żadnego, który robi to z odpowiednią szybkością prócz mirrora. Choć to już nie byłby ten sam deck - czyste combo, pewnie nawet bez Ichoridów (mało celów do przywracania, poza tym byłby to chyba tylko plan B). Tellur - Wt cze 12, 2007 8:32 pm " />Jesli opierasz sie w 200% na moscie grasz na 4 mainowych leylinach i tyle. Mi sie deck z 2 nie podoba bo jest zalezny od wszystkich outletow, a spalenie ich powoduje ze deck totalnie nic nie robi. W takim decku po prostu musisz dredgowac jak glupi, a co za tym idzie musisz duzo dobierac - po to te magusy i kupiaste fetche czy looterzy. W ext mozna to zastapic studiami czy czyms podobnym, ale wciaz nie wydaje mi sie to dobrym rozwiazaniem. Probowalem grac wczesniej frigo z dreadem i jakis ziomem - wtedy to byl champion i zawsze jak juz moglem tego dreada rzucic to bylo to i tak win more. Nie jestem fanem tego techu w ichoridzie i na razie nikt mnie nie przekonal ze warto dla tego marnowac sloty albo zmieniac caly build. Wapniak - Wt lip 10, 2007 12:39 pm " />Ja również uważam, że Mostów i Narcomoeb lepiej nie wkładać do decku. Niech sobie grają ludziska nimi w T1 i T2. A od Exta wara xD. W Extended deck jest już optymalnie doszlifowany (nie ma już slotów!). Deck sam z siebie nie ma problemów z wygrywaniem per se (potrafi to zrobić naprawdę szybko i skutecznie) tylko z wszechobecnym hatem i przegrywaniem z samym sobą. Sądzę, że jedynym rozwiązaniem dla tego decku jest opracowanie solidnego Planu B - mój osobisty pomysł to uniezależnienie decku od grava -> Sidowe Arroganckie Czerwie tudzież inne krity z madnesem w sensownej ilości. Plan być może nie najlepszy (nie odważyłem się go nigdy zastosować na turnieju), ale sądzę, że dalsza ewolucja decku powinna iść w tą stronę jak już (chodzi mi o przerobienie decku na inny po sidzie, niekoniecznie na madness xD przeciw słabym MU). HomAR - Wt lip 10, 2007 1:51 pm " />Wapniak,nie zgodze sie z Toba. Bridge sa bardzo dobre w tym decku,taka wersja jaka zamiescil Pasek jest b.dobra,ichoridy wclae nie dojezdzaja zawsze do konca,a 4 bridge zamiast togow,ktore w wiekszosci wypadkow spelnialy role paliwa dla icho bardzo syca i pozwalaja niesamowicie sie krecic. Jesli chodzi o hate to wsytarczy poswiecic mu wystarczajaco duzo miejsca w sb :P igly/chalice na krypty,leyliny na decki usuwajace na mosty i chainy na leyliny powinny wystarczac. Co do narcomeb takie wersje rowniez istnieja,ciesza sie niezla popularnoscia nawet. Wkladamy wtedy do decka dread returny i jakies bomby pokroju sutured ghouli czy akromy. Wapniak - Wt lip 10, 2007 4:20 pm " />A ja nie zgodzę sie z Tobą i rzucimy monetą, który z nas ma rację. xD Moze masz rację, czas pokaże. Imho Togi są niezastąpione - pozwalają na 3 turowe kille, które zdarzaja się nierzadko (przynajmniej mnie). Nie mam osobiście nic przeciwko tym Bridgeom, ale nie widzę na nie slotów poza dwoma (w których obecnie gram Championem i Returnem). HomAR - Wt lip 10, 2007 8:08 pm " />[quote="Wapniak"]Moze masz rację, czas pokaże[/quote] No widzisz,juz pokazal. Na modo jakos nie widze wersji z togami,natomiast takie z mostami,narcomebami i returnami robia topy. A 3 turowy kill z togiem jakos nigdy mi sie tym deckiem nie zdazyl,zwykle sa duzo lespze opcje niz wpychane toga w drugiej. Wapniak - Śr lip 18, 2007 9:49 pm " />Trochę tym pograłem i chyba miałem strasznego pecha albo deck jest bardzo niestabilny. Strasznie ciężko się grało. Mosty jezeli wpadły do grobu i musiałem oddać przeciwnikowi ture w 80% przypadków wylatywały poza grę, zombiki gineły masowo od explosivesów i WoGów, etc... Z affą, Borosem, Zoo i Chantem udało mi się wygrać po 10-20% GIER. Z Togiem i Loamem trochę lepiej. Głównie przegrywałem przez to, że traciłem discard outlety oraz dociągałem martwe karty na ręke (Mosty, frigo) co mnie zabijało jeszcze przed rozpoczęciem gry, gdy musiałem brać mulligany. Teraz wraz z mostami jest znacznie więcej kart, których nie chcesz dociągnąc na rękę przez co znacznie częściej podchodzą... Brak Toga też boli - nie dość, że victory condition to discard outlet 2 w 1 i trudno zastąpić go tymi śmiesznymi street wraithami - choć z natury niby free draw to jednak strasznie przeszkadzają gdy trzeba podjąć decyzję o muliganie. Ciężko mi się jednoznacznie wypowiedzieć, bo deck ma potencjał - ale wymaga też dużego farta w obsłudze. PASEK - Śr wrz 26, 2007 10:26 pm " />Z tego co widziałem narazie najpopularniejsza jest wersja turbo z combo-killem na mostach i zealocie. Deck ma problemy ze stabilnością ale gdy się odpali jest naprawdę trudny do zatrzymania. W poniższej wersji dziwnym rozwiązaniem wydaje mi się manabase- tylko 10 lądów co dodatkowo osłabią stabilność, jakość tychże lądów(gemstony i tarnished citadel) oraz brak moxów. Przy takim mana base deck wykorzystuje wszyskie możliwe outlety za jeden many i niestety nie może korzystać z tolarian windsów które są moim zdaniem bardzo dobre w takich wersjach. Ciekwawe są również mainowe chain of vapour- czyżby mainowe leyline of the void stawały się standardem? mystilplix's NarcoBridge Ichorid 4 City of Brass 3 Gemstone Mine 3 Tarnished Citadel 2 Cephalid Sage 2 Flame-Kin Zealot 4 Golgari Grave-Troll 2 Golgari Thug 2 Ichorid 4 Putrid Imp 4 Stinkweed Imp 2 Tireless Tribe 4 Narcomoeba 4 Street Wraith 4 Breakthrough 4 Careful Study 4 Chain of Vapor 4 Bridge from Below 4 Dread Return Sideboard 3 Cabal Therapy 4 Coffin Purge 1 Dragon Breath 1 Ray of Revelation 4 Simplify 1 Sutured Ghoul 1 Ancient Grudge Paffet - N paź 14, 2007 12:06 pm " />A co sądzicie o takim decku: 4x Narcomoeba 2x Flame-Kin Zealot 4x Golgari Grave-Troll 2x Golgari Thug 4x Ichorid 4x Putrid Imp 4x Stinkweed Imp 4x Breakthough 4x Careful Study 4x Bridge from Below 4x Dread Return 4x Polluted Delta 4x Watery Grave 7x Swamp 5x Island SB: 4x Cabal Therapy 4x Leyline of the Void 15x ??? Moim zdaniem ten deck jest stabilniejszy od tego powyżej, bo ma 20 landów. Nie mam pojęcie jakie jeszcze karty mogę dać do SB, więc proszę o propozycje. Lecter - N paź 14, 2007 12:11 pm " />W tego typu decku landy naprawdę nie są aż tak potrzebne i moim skromnym zdaniem wersja zademonstrowana przez Paska jest o wiele bardziej praktyczna. Może dodałbym do niej 3 basic landy ale nie aż do 20. M0rw47h - Pn paź 15, 2007 8:18 am " />No i nasz kochany bridge nie zablysnol, parl do 7 rundy i dal sobie spokoj. Trinketowe meta niepozwala mu powalczyc, niskolatajace krypty polaczone z removalem na chalice to zbyt wiele. Do tego dochodza leyliny, mainowe krypty w tronach + exitrpaty i jailerzy w rockach. Deckowi podziekowano tak jak i psychatogom. Lecter - So paź 20, 2007 12:34 pm " />Chciał nie chciał jest to jeden z ciekawszych decków jakimi miałem ostatnio przyjemność grać (jako fan czarnego a jego tutaj dużo mamy). Zastanawia mnie brak igieł na side by blokować krypty. siepacz - So paź 20, 2007 12:44 pm " />To, że nie zrobił topa, znaczy tylko tyle, że przeciętny deck miał między main a side średnio 7 kart hate'u, w dodatku ma autowin właściwie ze wszystkimi agro. Będzie tak jak w przypadku affinity kiedyś - czyli jeśli na jakimś evencie odpuszczą sobie hate, to zostaną perfidnie skarceni. A tog był w top16 conajmniej 1. PASEK - N paź 21, 2007 2:14 pm " />Tylko dwa ichoridy zrobiły drugi dzień zaden z nich nie byl wersja superturbo z 10 ladami stawiano bardziej na stabilnosc: Ryosuke Aoki Pro Tour-Valencia 2007, Day Two Main Deck 60 cards 4 Cephalid Coliseum 4 Polluted Delta 4 Flooded Strand 4 Watery Grave 1 Island 17 lands 4 Putrid Imp 3 Golgari Thug 4 Narcomoeba 3 Ichorid 4 Golgari Grave-Troll 4 Stinkweed Imp 1 Cephalid Sage 1 Akroma, Angel of Wrath 24 creatures 1 Tolarian Winds 4 Bridge from Below 3 Dread Return 4 Careful Study 4 Breakthrough 3 Cabal Therapy 19 other spells Sideboard 3 Psychatog 4 Pithing Needle 4 Tombstalker 1 Phantom Nishoba 1 Akroma, Angel of Wrath 2 Zombie Infestation Masahiko Morita Pro Tour-Valencia 2007, Day Two Main Deck 60 cards 4 Polluted Delta 4 Watery Grave 4 Cephalid Coliseum 3 Flooded Strand 1 Island 16 lands 4 Stinkweed Imp 4 Putrid Imp 4 Golgari Grave-Troll 4 Narcomoeba 3 Ichorid 2 Golgari Thug 1 Flame-Kin Zealot 1 Wonder 1 Cephalid Sage 24 creatures 4 Careful Study 4 Bridge from Below 4 Breakthrough 3 Dread Return 3 Cabal Therapy 2 Tolarian Winds 20 other spells Sideboard 4 Pithing Needle 2 Darkblast 2 Merchant Scroll 1 Chain of Vapor 1 Echoing Truth 1 Cabal Therapy 2 Bogardan Hellkite 2 Leyline of the Void co ciekawe zadna z wersji nie miala zbyt duzo odpowiedzi na Leyliny(pierwsza ZERO!! bo psychatogi i tombstalkery chyba nie sa zbyt dobre pod tym enchatmentem a druga 1 chain i 1 truth pod 2 merchant scrolle) wiec nie wiem jak udalo im sie zrobic tak dobry wynik argor - Pn sty 14, 2008 1:11 pm " />Czytając na mtgnews czytam o MU z dredge to wychodzi na to że ze wszystkimi opisanymi tam ma dobrze. Czy znaczy to że ten deck jest super świetny? Z czym on ma poniżej 50%? M0rw47h - Pn sty 14, 2008 1:21 pm " />Ponizej 50% masz z a) Wszystkim co ma krypte i odpowiedz na Twoja odpowiedz (czyt. zazwyczaj needle) b) Counter'Balance'Goyf (mainowa krypta) + dodatki + goyfy c) RDW, potrafi niemilo palic, jest wyjatkowo szybko wredne i musisz sie z nim scigac, a przeciez pali Twoje impy, oraz usuwa mosty fanatykiem przed side, zas po potrafi pokazac krypte. d) Nie mam pojecia ale mysle, ze z Idealem tez nie jest za kolorowo Do przodu raczej masz z deckami pokroju a) Affinity b) Dorana c) Tronow d) Zoo (za duzy pain) Kirasjer - Wt sty 15, 2008 2:41 pm " />Bo ten deck przed sidem ma praktycznie ze wszystkim dobrze, również deckami z kryptą pod trinketem. Jedyną jego wadą jest obrywanie również z prawie wszystkim po bordzie. A co do ideala to jeden z najlepszych machupów ichorida przed sidem, dlatego najwięcej hate'u trzymają w bordzie. Jeżeli RDW nie pokaże po sajdzie krypty, również jest łatwym celem, wszędzie teraz gra (po side) kombo na ghulu, z którym RDW praktycznie nie może wygrać Tellur - Wt sty 15, 2008 3:10 pm " />ghoulu ? mysle ze albo graja na reanimacje spaslaka (akroma) z ktora zaden deck majacy b/r removal sobie nie radzi albo wybieraja inny zupelnie deck wlasnie na ghoulu ( cephalid breakfast ). Mu z idealem zalezy wylacznie od podejscia. Bardzo karcace sa chanty i zagrany na pale confinement, na ktorego mainowo deck nie ma odpowiedzi M0rw47h - Śr lut 13, 2008 8:44 am " />PTQ Hollywood 2008 - Toulouse Source: MTGFrance.com Date: 10.02.2008 Place: 1st Participants: 170 Abrdam UrĂŠna 1 http://magic.tcgplayer.com/db/article.asp?id=7960 Zapraszam do dyskusji o tej jakze ciekawej wersji pasjansa. bombay - N kwi 13, 2008 7:50 pm " />PTQ Hollywood 2008 - Genova Source: MagicFriends.net Date: 06. Apr 2008 Place: 1st Dredge by Marcello Calvetto creature [23] 1Akroma, Angel of Wrath 1 Cephalid Sage 1 Flame-Kin Zealot 4 Golgari Grave-Troll 1 Golgari Thug 3 Ichorid 4Narcomoeba 4Putrid Imp 4 Stinkweed Imp instant [4] 2 Darkblast 2 Tolarian Winds sorcery [14] 4 Breakthrough 3 Cabal Therapy 4 Careful Study 3 Dread Return enchantment [4] 4 Bridge from Below land [15] 4 Cephalid Coliseum 2Flooded Strand 1 Island 4 Polluted Delta 4 Watery Grave 60 cards Sideboard: 1 Akroma, Angel of Wrath 4 Chain of Vapor 1 Darkblast 1 Cabal Therapy 4 Leyline of the Void 4 Pithing Needle 15 cards |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||