ďťż
[Ext]Izzet Tron



_Kkeldorn_ - Pn sie 07, 2006 6:35 pm
" />Decklist slightly changed by M0rw47h

Mainboard:

4x Steam Vents
4x Shivan Reef
3x Seat of the Synod
4x Urza's Mine
4x Urza's Power Plant
4x Urza's Tower

4x Chrome Mox
4x Izzet Signet

3x Triskelion
3x Memnarch
3x Burning Wish

4x Memory Lapse
3x Counterspell
2x Fact or Fiction
3x Fire // Ice
2x Electrolyze
2x Repeal
4x Thirst for Knowledge

SB 1x Sowing Salt
SB 3x Pyroclasm
SB 1x Obliterate
SB 3x Divert
SB 1x Deep Analysis
SB 2x Mindslaver
SB 1x Wildfire
SB 2x Shattering Spree
SB 1x Demonfire

Slow kilka o decku:

Triskelion - Napor i removal w jednym, dodatkowo discarduje sie na thirsta, sama slodycz.
Memnarch - Zabiera togi, berla, landy i napiera, krotko mowiac czego chciec wiecej od krita?
Burning Wish - Draw, ponza, mass removal, demonfire?

Memory Lapse - "Twarda" kontra, pozwalajaca byc zagrywana dosc szybko, nie zmuszajac nas do marnowania tempa
Counterspell - Co tu komentowac...
Fact or Fiction - J/w
Thirst for Knowledge - Postanowilem grac na dodatkowym thirscie zamiast fakta, sa szybsze, w decku mamy mase artefaktow dzieki czemu sa poprostu lepsze.
Fire // Ice - removal // draw
Electrolyze - removal & draw
Repeal - Bounce, tza sie pozbyc tych berel, czy rycerzykow przed wildfire, nieprawdaz?

SB 1x Sowing Salt - Tooth ^^
SB 3x Pyroclasm - Borosy i inne paskudzstwa
SB 1x Obliterate - Kontrole/aggro, ostatnia deska ratunku
SB 3x Divert - Boros, nie lubimy ani ponzy, ani burnu
SB 1x Deep Analysis - Draw pod wisha
SB 2x Mindslaver - Bullecik na kontrole, mozna sidowac tez na inne decki, jesli cos z maina nam sie na nie nie przydaje.
SB 1x Wildfire - Tego to tlumaczyc nie zamierzam! ;<
SB 2x Shattering Spree - Affi, berlo, art landy czy inne paskudzstwo, trzeba sie tego pozbyc...
SB 1x Demonfire - Glownie ze wzgledu na ta karte mamy wishe, zazwyczaj zwishowanie sie po nia i zagranie konczy gre, chociaz zazwyczaj jest to dla mnie 2-3 cel.

Deck tak jak i jego brat blizniak z t2 obrał sobie za zadanie szybkie wystawienie tronu, broniąc się kontrami, bouncem i burnem w międzyczasie. Na salvacji proponowano Kegi, ja osobiście po chwili testingu stwierdzilem ze stare dobre memnarchy z troszke starszego t2 niz to obecne, byly bardzo fajne w tronie i mimo iż są artefaktyczne dalej wygrywają gre zaraz po wejściu... Deck zabija na pare sposobów, bezczelny napor wtryskiem, odciecie i zajazd memnarchiem albo wishując się po demonfire.

Zapraszam do dyskusji i jednocześnie komunikuję, że jeżeli ktoś ma jakiś deck, który pojawił się na jakimś GP, turnieju czy MtGO, dany deck testował i może powiedzieć, że jest niezły, to niech śmiało podsyła z opisem takim jak ten, a ja go tylko wrzucę

Pozdrawiam i raz jeszcze zapraszam do dyskusji!




Selesnya_ - Pn sie 07, 2006 6:41 pm
" />No fajnie, że tron powstał w ext . Ale czy memory lapse jest oby koniecznie? Ja proponuje Remandy, bo pozwalają dobrać kartę. Proponuje jeszcze wyrzucić Treskiliony, imho meloku lub keigi też by można potestować w ich miejsce.

Pozdrawiam.



M0rw47h - Pn sie 07, 2006 6:49 pm
" />
">No fajnie, że tron powstał w ext . Ale czy memory lapse jest oby koniecznie? Ja proponuje Remandy, bo pozwalają dobrać kartę. Proponuje jeszcze wyrzucić Treskiliony, imho meloku lub keigi też by można potestować w ich miejsce.

Pozdrawiam.


Keigi sa naprawde mierne w extendzie, a do meloku potrzebujemy U many, pozbawiajac sie dosc czesto tej jedynej many na kontre, zas w przypadku borosa wytrysk jest poprostu niezastapiony... Kolejna wada meloku i kegi, jest to ze nie wyrabiaja nam adv z thirstem wtedy kiedy jest on nam naprawde potrzebny
Meloku mozna grac jak najbardziej na side, chociaz swoja droga wolalbym chyba tytana



Selesnya_ - Pn sie 07, 2006 8:28 pm
" />A kwetsia remandów zamiast memory lapse? Moim zdanim są lepsze, ponieważ wyrabiają card advantage. Przykład borosa jest bardzo dobry, jeśli chodzi o treskiliona, no a borosów jest dośc sporo w dzisiejszym meta. Proponuje jeszcze burning Wish do kompletu, imho zawsze ocś przydatnego można wyciągąć.

Pozdrawiam.




siepacz - Pn sie 07, 2006 8:32 pm
" />kilka uwag:
- Remand jest naprawde duuzo lepszy od lapse'a z tego wlasnie powodu, ze drawuje karte, choc na lapse'a tez bym miejsca poszukal (hmm w tym decku chyba nawet wole go od counterspella ze wzgledu na koszt oraz filozofie talii - granie na tempo, tron, gg)
- imho za duzo Memnarchow gdzis tak o 1
- 31 zrodel many to tez tak zdziebka zbyt wiele (mbc nawet na tyle nie gra )
- Fire/Ice oczywiscie do kompletu
- od wildfire duuzo lepszy jest upheaval
- cepy niezle by tutaj karcily chyba

tak na szybko to wszystko



M0rw47h - Pn sie 07, 2006 8:44 pm
" />
">kilka uwag:
- Remand jest naprawde duuzo lepszy od lapse'a z tego wlasnie powodu, ze drawuje karte, choc na lapse'a tez bym miejsca poszukal (hmm w tym decku chyba nawet wole go od counterspella ze wzgledu na koszt oraz filozofie talii - granie na tempo, tron, gg)
- imho za duzo Memnarchow gdzis tak o 1
- 31 zrodel many to tez tak zdziebka zbyt wiele (mbc nawet na tyle nie gra )
- Fire/Ice oczywiscie do kompletu
- od wildfire duuzo lepszy jest upheaval
- cepy niezle by tutaj karcily chyba

tak na szybko to wszystko


- Rozumiem, ze dobranie karty jest wazne, ale niektore zagrozenia tza usunac na stale, dlaczego wole lapse-a? Pozbywa sie tej cholernej logiki juz teraz, nie zostanie zdiscardowana znowu, tak samo z tanimi dropami boros like, ktorych juz w TEJ trurze nie zobacze.
- Dalej, fakt mozna wrzucic tam slavera.
- Te zrodla many zazwyczaj leca na thirsta, poprostu chcemy miec szybki start
- Elektrolajza jest rownie przydatna
- My nie chcemy wystawiac bydlaka, my chcemy zresetowac borosa.
- Cepy? A co bys pod nie wkladal szczegulnie ze chcesz wywalic cs-y, remandy, lapsy i fire//ice? Nie, to nie stick, nie mamy chantow, helixow ani freeze'ow ktore wygraly by nam gre.



Selesnya_ - Pn sie 07, 2006 8:48 pm
" />Pomyślałem i:
-4 Izzet Signet - mamy przecierz moxy, moim zdaniem starczy.
-3 Couterspell - porąbany koszt :/ Może tu wrzucic 3 sztuki memory lapse?
No i w sumie jak spojrzałem obiektywnie na side, to faktycznie starczą 3 wishe.

No i może Upheaval, za jakiś divert? Ale nie wiem, czy to dobry pomysł.

No i co sądzicie o Invoke the Firemind? Ja bym jedną sztuke na side spróbował potestować... tylko za co

Pozdrawiam :]



Whistler - Pn sie 07, 2006 9:17 pm
" />Selesnya --> masz już Demonfire. Jeśli już bardzo chcesz ivoke to imho jedynie za to.



M0rw47h - Pn sie 07, 2006 9:20 pm
" />A co qrczaki chcecie wrzucac z upheavala?
Kiedy mamy mane na wish + up + krit to raczej juz i tak jest po grze i wystarczy pojsc po tego demonfire zamiast sie bawic...

Dalej nie rozumiem po co wam ten invoke, z drawu jest anal... testowalem invoke'a w sb i jakos nigdy nie mialem potrzeby po niego pojsc, zawsze anal wydawal sie byc lepsza opcja...

Obecnie testuje Trash for Treasure pozwala nam podmienic synode/moxa/syget na tego slavera/wytryska/memnarcha zrzuconego na thirsta, bardzo fajna opcja



Kołagol - Pt sie 11, 2006 1:33 pm
" />moj aktualny build:

4 [CH] Urza's Mine (3)
4 [GP] Steam Vents
4 [CH] Urza's Tower (1)
4 [CH] Urza's Power Plant (2)
3 [MR] Seat of the Synod
4 [9E] Shivan Reef

2 [DS] Memnarch
3 [4E] Triskelion
1 [DS] Sundering Titan

2 [GP] Electrolyze
4 [GP] Izzet Signet
3 [AP] Fire/Ice
3 [MR] Chrome Mox
2 [MR] Mindslaver
4 [MR] Thirst for Knowledge
4 [HL] Memory Lapse (1)
4 [JU] Burning Wish
2 [IN] Fact or Fiction
3 [7E] Counterspell

SB: 1 [DIS] Demonfire
SB: 1 [GP] Shattering Spree
SB: 3 [9E] Pyroclasm
SB: 1 [TO] Deep Analysis
SB: 3 [OD] Divert
SB: 1 [MR] Trash for Treasure
SB: 1 [8E] Obliterate
SB: 1 [OD] Time Stretch
SB: 1 [9E] Wildfire
SB: 1 [BOK] Sowing Salt
SB: 1 [OD] Upheaval

mindslaver musi byc mainowy - zbyt wiele gier konczylo sie po jego odpaleniu, do tego jest bezkolorowy

time stretch - taki maly trik pod wishem - dwuturowy tryb singleplayer aby zdazyc sie wysypac/pozjadac oppowi wszystko memnarchem

jeden memnarch zostal zjedzony przez tytana - mnostwo deckow gra dualami, a te tytan karci niemilosiernie



M0rw47h - Pt sie 11, 2006 8:45 pm
" />- Nie widze powodu zeby grac 4 wishami
- Zdecyduj sie albo memnarch, albo tytan, szczegolnie za kazdy z tych kritow wymaga innego mana base, pierwszy nie pasuje przy wiecej niz jednej rafie, drugi akurat jest dobry z rafami
- Nie rozumiem czemu nie grasz Trash for Treasure, karta swietna, pozwala nam zreanimowac krita, badz "zflashbackowac" slavera
- Time Stretch wydaje mi sie slaba opcja, predzej wsadzilbym Beacon of Tomorrows, drugi nie daje Cie przewinac (nie mowie tu o brain freezie), zawsze bedzie ta jedyna karta, chociaz nie widze powodu, zeby grac ktorym kolwiek z nich.
- Wsadzilbym singlowego Jester's Cap'a to "prawie" jak extrakcja, z tym ze moze miec kilka celi jednoczesnie, oraz mozna go "flashbackowac" trashem.
- Testuje tez singlowego Prophetic Bolt'a i stwierdzam, ze jest naprawde przydatny, pozwala dokopac sie do brakujacego elementu tronu, slavera, czy wisha nie pokazuj go oppowi, pozatym moze sciagnac jakiegos loxodon hierarcha, a raz nawet zabilem nim oppa



Endir - Pt sie 11, 2006 9:48 pm
" />
">- Nie rozumiem czemu nie grasz Trash for Treasure, karta swietna, pozwala nam zreanimowac krita, badz "zflashbackowac" slavera
nie żal ci slotow?


">- Wsadzilbym singlowego Jester's Cap'a to "prawie" jak extrakcja, z tym ze moze miec kilka celi jednoczesnie, oraz mozna go "flashbackowac" trashem.
j.w.


">- Testuje tez singlowego Prophetic Bolt'a i stwierdzam, ze jest naprawde przydatny, pozwala dokopac sie do brakujacego elementu tronu, slavera, czy wisha nie pokazuj go oppowi, pozatym moze sciagnac jakiegos loxodon hierarcha, a raz nawet zabilem nim oppa
j.w.

i jakby co.., to tylko pytalem



Troll40 - Pt sie 11, 2006 10:17 pm
" />
">SB: 1 [MR] Trash for Treasure


">- Nie rozumiem czemu nie grasz Trash for Treasure, karta swietna, pozwala nam zreanimowac krita, badz "zflashbackowac" slavera

eeee?



M0rw47h - So sie 12, 2006 12:03 am
" />
">- Nie rozumiem czemu nie grasz Trash for Treasure, karta swietna, pozwala nam zreanimowac krita, badz "zflashbackowac" slavera
nie żal ci slotow?


">- Wsadzilbym singlowego Jester's Cap'a to "prawie" jak extrakcja, z tym ze moze miec kilka celi jednoczesnie, oraz mozna go "flashbackowac" trashem.
j.w.


">- Testuje tez singlowego Prophetic Bolt'a i stwierdzam, ze jest naprawde przydatny, pozwala dokopac sie do brakujacego elementu tronu, slavera, czy wisha nie pokazuj go oppowi, pozatym moze sciagnac jakiegos loxodon hierarcha, a raz nawet zabilem nim oppa
j.w.

i jakby co.., to tylko pytalem

Nie, te single sa naprawde przydatne...


">SB: 1 [MR] Trash for Treasure


">- Nie rozumiem czemu nie grasz Trash for Treasure, karta swietna, pozwala nam zreanimowac krita, badz "zflashbackowac" slavera

eeee?

To przez te znaczniki edycj... po cholere to to wogule ;p



Kołagol - So sie 12, 2006 7:47 am
" />beacon przy koszcie (z wishem) da nam untap i bonusowa ture za 7UUR
time stretch za 2 wiecej daje dwie tury
biorac pod uwage, ze oba czary wymagaja ekstremalnego wytapowania i z reguly beda rzucane w sytuacjach bardzo kryzysowych dwie tury TERAZ wygrywaja z jedna tura teraz i druga kiedys bycmoze hmm?

granie na 4 wishe oznacza ze czasem beda zalegac na rece - co nie oznacza ze sa martwa karta! tfk/mox/kontry przeciwnika - jest tyle rzeczy na ktore mozna je "zuzyc"
w najgorszym wypadku wishuj po analize.

memnarch x2, titan x1 - memnarch jest glownym threatem, titan niespodzianka na syfy w stylu domaina i wszystkiego co operuje wiecej niz dwoma kolorami.

bullety w stylu Prophetic Bolt i Jester's Cap to zapychanie slotow - jester moglby pomoc, ale jaka masz gwarancje ze dojdzie wtedy gdy jest potrzebny? usuwa trzy kopie i nie rusza oppowi reki... poza tym, wiekszosc deckow najpowazniejsze threaty/plany awaryjne trzyma pod wishami i omija extrakcje/jestera

/offtop: znaczki edycji pojawily sie, gdyz deck zywcem skopiowalem z mwsa, a taki wlasnie jest jego format zapisu decku



Cyrax - N sie 13, 2006 9:57 pm
" />Generalnie uważam, że ten deck powinien działać możliwie szybko. Dlatego memnarch wydaje mi się całkowicie pozbawiony sensu- nie stwarza zagrożenia w momencie wejścia do gry-nie wiele robi i łatwo ginie. Dlatego proponuję przyśpieszenie decku poprzez dodanie moxów i opcji reanimacji - w postaci trash for treasure. Najlepszym stworem wydaje mi się sundering titan- który zawsze coś robi. Po kilku godzinach testów odkryłem, że odpalenie mindslavera kończy się w 90% gier wygraną. Często odpalamy mindslavera w przeciwnika i w jego turze rzucamy fact or fiction, zmuszając go do podziału 0-5, co praktycznie gwarantuje wygraną. Dlatego mindslaver jest moim drugim weapon of choice.
Uważam, że counterspelle sa w tym decku pomyłką - są wolne i rzadko można je zagrać. Wolę grać na 8 kontr rodem z burning toga.Oto moja cała lista:
4 Burning Wish
2 Triskelion
3 Mindslaver
3 Sundering Titan
3 Fire // Ice
2 Trash for Treasure
4 Memory Lapse
4 Remand
4 Fact or Fiction
4 Thirst for Knowledge
3 Izzet Signet
4 Chrome Mox
4 Shivan Reef
4 Seat of the Synod
4 Urza's Power Plant
4 Urza's Mine
4 Urza's Tower
SB: 1 Triskelion
SB: 1 Obliterate
SB: 2 Meloku the Clouded Mirror
SB: 1 Shattering Spree
SB: 3 Pyroclasm
SB: 1 Compulsive Research
SB: 1 Wildfire
SB: 3 Deep Analysis
SB: 1 Demonfire
SB: 1 Trash for Treasure



Macio - Cz lis 09, 2006 2:33 pm
" />4xUrza's Power Plant
4xUrza's Tower
4xUrza's Mine
4xSteam Vents
4xShivan Reef
2xIsland
1xMountain

2xMamnarch
3xTriskelion
1xSundering Titan

3xFire//Ice
4xElectrolyze
4xIzzet Signet
2xMindslaver
4xThirst for Knowledge
4xRemand
3xBurning Wish
3xFact of Fiction
4xMemory Lapse

Sideboard
1xDemonfire
2xPyroclasm
2xShattering Spree
1xDeep Analysis
3xDivert
1xSowing Salt
1xTrash for Treasure
1xUpheaval
1xWildfire
1xObliterate
1xTime Stretch

Memnarch jest zwykle zniszczany, ponieważ jest w polu zabójczy i kiedy już zaczynasz się nim bawidź i masz na lapie jakąś kontre to gg.Lecz dlatego mam na side Trash for Treasure. Proszę o opinie.
Nie przysyłaj decklist bez komentarza!
PASEK



FALI - Cz lis 09, 2006 3:44 pm
" />Titan to glowny killer Ur trona wiec 1 to pomylka imo. Wtedy tez rezygnujemy z basic landow na rzecz moxow. Electrolyza jest karta ktora robi nie wiele. O wiele bardziej od tego wole grac na mainowe trashe. Bo z takim borosem wole w 3 turze wrzucic tytke niz zabic mu 1/2 stworki.

Btw co myslicie o singlowym propethic bolcie i starstormie w wersji UR?



Macio - Pt lis 10, 2006 6:09 pm
" />Myśle że propethic bolt nie jest zbyt dobrym pomyslem w tym decku, ponieważ od palenia mamy electrolyze i fire/ice a fact daje nam card adv. Starstorm też nie, ponieważ od mass removal jest tu wildfire a na napory pyroclasm. A co myślicie jak myślicie lepiej zostawić memnarchów czy lepsze będzie keiga??



FALI - So lis 11, 2006 6:30 am
" />
">Myśle że propethic bolt nie jest zbyt dobrym pomyslem w tym decku, ponieważ od palenia mamy electrolyze i fire/ice a fact daje nam card adv

Juz mowilem ze electrolyze to jakas porazka w tym deku. Lepszy mainowy bounce ktorego u ciebie nie ma.


">A co myślicie jak myślicie lepiej zostawić memnarchów czy lepsze będzie keiga??

Lepszy bedzie tytan. Memnarch jest manozerny a keiga jest stworem ktory w extended nic nie robi. Imo 3 tytany 2 triskeliony to najlepszy uklad stworow. A tak poza tym nie rozumiem czemu nie grasz na chrome moxy...



Macio - So lis 11, 2006 7:12 am
" />Jeśli chodzi o bounce to masz racje najlepszym rozwiązaniem jest repale, ponieważ dobierasz karte. Potestuje twoie ustawienie creatur czyli 2 triskeliony i 3 sundering titany. Na moxach nie gram , ponieważ nigdy nie miałem co zimprintować więc zamiast nich wolałem basic landy.A co myślicie o bogardan hellkite w wersji trona UR??



FALI - So lis 11, 2006 4:04 pm
" />
">Na moxach nie gram , ponieważ nigdy nie miałem co zimprintować więc zamiast nich wolałem basic landy

Zaden argument -.-.


">A co myślicie o bogardan hellkite w wersji trona UR??

Ten sam cc co tytan a robi znacznie mniej. Imo w t2 ok, w ext juz mniej.



Radziu - So lis 11, 2006 4:24 pm
" />Czemu tak na sile probujesz wepchnac krity do tego decku? on przeciez ma czym zabijac ;p

Dalej, dlaczego jak patrzylem po spisach (nie wiem, moze nie zauwazylem etc.) nie widzialem czegos takiego jak Academy Ruins? Przeciez ta karta + Mindslaver to koniec gry dla niektorych deckow (a dla innych spore utrudnienie ;p).

Ah, dodam ze Memnarch jest jak dla mnie zupelnie nietrafiona karta



siepacz - So lis 11, 2006 4:33 pm
" />
">Dalej, dlaczego jak patrzylem po spisach (nie wiem, moze nie zauwazylem etc.) nie widzialem czegos takiego jak Academy Ruins? Przeciez ta karta + Mindslaver to koniec gry dla niektorych deckow (a dla innych spore utrudnienie ;p).

Po prostu trony dwukolorowe i tak mają gigantyczne problemy z mana basem i dodawanie kolejnych landów, które dają bezkolorową manę jest niebezpieczne.



Naber - So lis 11, 2006 4:33 pm
" />
">Macio napisał:
Na moxach nie gram , ponieważ nigdy nie miałem co zimprintować więc zamiast nich wolałem basic landy

Zaden argument -.-.

Tak naprawde to dobry argument tylko nieprawdziwy-w swoim decku masz 27 potencjalnych kart pod imprint a możliwośc zremandowania pierwszo lub drugoturowego zagrożenia moze okazac się kluczowe w większosci gier z agrodeckami typu boros,affinity,madness.



FALI - So lis 11, 2006 5:27 pm
" />
">Dalej, dlaczego jak patrzylem po spisach (nie wiem, moze nie zauwazylem etc.) nie widzialem czegos takiego jak Academy Ruins? Przeciez ta karta + Mindslaver to koniec gry dla niektorych deckow (a dla innych spore utrudnienie

Radziu oczywiscie, ze sie gra na akademi singlowej w UR tronie. Wracajac do moxow to rownie dobrze mozesz nie grac na thirstach bo nie zawsze mozesz wyrzucic artefakt -.-.



Cyrax - So lis 11, 2006 10:18 pm
" />Zapraszam do kontynuowania dyskusji w wątku o UrzaTronach. Swoją drogą nikt nie chciał rozmawiać, kiedy był tylko wątek o Izzettronie, a teraz kiedy się postarałem o szersze omówienie sprawy w innym wątku do wróciliście do dyskusji w tym...
Zamykam ten wątek.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • blanka24.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • abaddon.xlx.pl
  • | | | | >

    © design by e-nordstrom