ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
[ext]Mana Combo
Dżuma - Pt lis 09, 2007 2:50 pm " />3 Dimir Aqueduct 9 Island 8 Forest 2 Stalking Stones 4 Fertile Ground 4 Life Death 3 Mana leak 2 Freed from the Real 4 Mana Short 1 Consume Spirit 2 Moments Peace 3 Drift of Phantasms 3 Lifespark Spellbomb 4 Serum Visions 2 Soul Burn 1 Krosan Grip 3 Telling Time 3 Pemmins Aura Side 3 Naturalize 4 Echoing Thruth 4 Stiffle 2 Boseiju 2 Moments peace Deck opiera się na combie które rzuca się w oczy. build jest taki bo mialem ponad półroczną przerwe w grze. Czekam na propozycje jakiś zmian bo wiem że są potrzebne, Z góry dziękuje. Brewiator - Pt lis 09, 2007 2:55 pm " />Mi sie tylko rzuca w oczy, ze nie otagowales kart i nie opisales talii. Dżuma - Pt lis 09, 2007 3:03 pm " />wiem o tym. Combo w skrócie polega na zrobieniu z landa krita. podłożeniu jednego z dwóch enchantów i wygenerowaniu nieskończonej many w pulu. a potem consume lub soul burn. spectre - Pt lis 09, 2007 7:16 pm " />To byłbyś taki kochany i to zrobił? Po to sie Cabal naprodukował w regulaminie tego działu, żeby się do niego stosować, a nie dlatego że mu się na klopie nudziło. Mircollini - So lis 10, 2007 8:20 am " />Cóż...Deck napewno nie jest zły.Miałem okazję pare razy z nim grać i muszę powiedzieć pare słów krytyki...Combo kręci się pod warunkiem że przeciwnik nic nie robi,tylko wegetuje,będąc martwą roślinką do bicia.Sprawdza się tylko podczas grania z Zenkiem spod 8-ki,który jak wiadomo nie gra topowym deckiem Natomiast po solidnych zmianach,coś by mogło z tego być.To tyle ode mnie Pozdro dennis-pol - So lis 10, 2007 8:30 am " />Po pierwsze: otaguj karty czyli zedytuj posta i każdą kartę potraktuj w ten sposób: [mtg] Nazwa karty [/mtg*] (bez tej gwiazdki) Po drugie: combo nie jest głupie ale przydałyby sie jakieś tutory np Diabolic tutor Po trzecie: Co zrobisz jak skasują ci Tego jednego landa co staje się kritem? Chyba się złożysz więc proponuję dodać do talii takiego ląda jak np. Faerie Conclave To tyle ode mnie Pozdro Dżuma - N lis 11, 2007 10:47 pm " />Dzięki ze rady z Faerie Conclave na pewno skorzystam. Jeśli chodzi o tutoring to draw z Drift of Phantasms powinien wystarczyć. Opa kończymy po jak nie ma many lub po puszczeniu Mana Short w jego turze. wtedy raczej już musi wegetować i pogodzić sie z porażka. Ponury - Pn lis 12, 2007 8:25 pm " />Testowałem na wizardzie z kumplem coś podobnego: Freed from the real + Orochi Leafcaller + Fyndhorn Elder dzialanie proste: Freed na Eldera, orochi na stół i jedziemy, no a potem jakis blaze. do tego Sakura Tribe Elder i Llanowar Elves do akceleracji, oraz Eldemari Call Gifts Ungiven i Recollect do tutoringu. i jeszcze pare innych rzeczy, mniejsza o ilość i co. Wniosek mi sie nasunął jeden: combo jest dobre na papierze, w rzeczywistości ma zbyt wiele elementów żeby można je wszystkie pozbierać (u mnie 4 karty 3 pierwsze karty + coś z X-em w koszcie, u ciebie tyle samo), combo jest niezwykle delikatne, cokolwiek co zniszczy ci potworka z Freed lub sam enchantment i już leżysz. Dużo elementów czyli brakuje miejsca na jakąś alternatywę, no i zanim to wszystko zbierzesz, to agro cię zajedzie, kontrola rozwinie sie tak, że nic nie wystawisz a inne combo - decki po prostu w tym czasie odpalą. Próbuję zrobić jakiś sensowny build, ale mam wrażenie, że to połączenie po prostu jest skazane na porażkę PASEK - Wt lis 13, 2007 11:26 am " /> ">stowałem na wizardzie z kumplem coś podobnego: Freed from the real + Orochi Leafcaller + Fyndhorn Elder dzialanie proste: Freed na Eldera, orochi na stół i jedziemy, no a potem jakis blaze. jak to ma dzialc tzn-> llanowar elf tpa za mane G w poolu, orocji zamienia g na u U w poolu, Aktywacja aury zero many w poolu elf untapniety. To robi petla ale nie produkuje many wiec co to za combo i jak pozniej zabic blazem za 1? "> edit- ">combo kręcimy fyndhorn daje dwa GG mea culpa pomylilem z fydhorn elfem dennis-pol - Wt lis 13, 2007 3:24 pm " />combo kręcimy fyndhorn daje dwa GG// jedno zamieniamy orochim na U // odtapowujemy itd. Dżuma - Śr lis 21, 2007 7:42 pm " />Zauważę, że combo z fyndhornem i orochim wymaga aby fyndhorn przetrwał cała turę w grze a to w praktyce mało prawdopodobne. U mnie wystarczy jedna tura w której z niczego można zrobić combo. Posiadamy w mainie mana shorty i moment peace co pomaga z kontrolą i naporem. kiedyż myślałem o wersji w której umieściłbym w decku senseie i counter balance'a które dobrze zgrywają się z life//deathem. dennis-pol - Śr lis 28, 2007 6:50 am " />No więc że baaaardzo lubię deck co mają jakieś inf combo ta ten mnie zaciekawił i postanowiłem go wzmocnić Po pierwsze ten Stalking Stones można wsadzić sobie w ostatni odcinek układu pokarmowego bo jest on za wolny i trudno go wyszukać. Próbując znaleźć zastępstwo wyszukałem takie cudeńko: Dryad Arbor. Jest on lepszy bo: jest kritem juz na wejściu i zobacz co robi z kartą mp Wooded Foothils lub Windswept heath. Dzięki feczlądom ta karta jest BROKEN w tym dequ A wię mana base: 4 Dryad Arbor juz tłumaczyłem 2 Stalking Stones jak coś się stanie z dryadą, zostanie usunieta lub cuś to nie musimy sięskładać-oto alternatywa 4 Wooded Foothils Ekhem... 2 Windswept Heath jw xD 4 [mtg]Breeding Pool] Aha i jeszcze nie wsponiałem że wywaliłem kolor B z deq więc breeding pool wystarcza 3 Yavimaya Coast Skądś musimy brac U 6 Forest Troche zmieniłem szkielet całego comba dzieki temu szybciej wygrywa , bardziej stabilne i nie jest juz takie delikatne 4 Dizzy spell Zawsze lubiałem transmuta ze wzg na niekontrowalność xD 3 Drift of phantasms jw 4 Remand Jak już inni mówili że combo da się wykonać jak opponent wegetuje czeka co zrobimy i że potrzebujemy "odpowiedniego ustawienia gwiazd" więc sami torujemy sobie drogę i przy okazji trujemy zycie oppowi a więc sama zdrowa zabawa .... 4 Exhaustio Czyżby przedrukowali time walk? 4 Moments peace Poprostu cudo na kazde aggro A teraz resztka combo: 4 Fertile ground wiadomo 4 Utopia sprawl jak juz mowilem dryada jest forestem co nam tylko ulatwia zenchantowanie, szukanie i odtapowanie - cud, miód i orzeszki 3 Freed from the real no.... 2 [/mtg]Stream of life[/mtg] Taak, bo nikt nie chciałby miec bazylionu życia..... 2 Wurmcalling Największą trudność sprawiło mi WC ale wurmcalling jest Z*******y bo mozemy zrobic sobie miliard kritów co mają miliard///miliard wiec byle co ich nie ruszy a jak juz WOG to przeciez możemy zrobic to jeszcze raz no bo pocoś ten buyback jest^^ Gra się super, jedyny złu MU to jakieś kontry np psychol ale nawet z discardem nie jest źle(aż się zdziwiłem) ale sami spróbujcie i mam nadzieję że podoba się moja mutacja tej talii Pozdro Brewiator - Śr lis 28, 2007 9:03 am " /> ">2 [/mtg]Stream of life[/mtg] Taak, bo nikt nie chciałby miec bazylionu życia..... 2 Wurmcalling Największą trudność sprawiło mi WC ale wurmcalling jest Z*******y bo mozemy zrobic sobie miliard kritów co mają miliard///miliard wiec byle co ich nie ruszy a jak juz WOG to przeciez możemy zrobic to jeszcze raz no bo pocoś ten buyback jest^^ Rozumiem ze tego streama nie bedziesz rzucal za 2 tylko jak juz bedzie kombo. Tylko ze jak masz zylion many i jeszcze zyjesz to po co ci wiecej zycia. nie lepiej zabic oppa? karty typu demonfire czy drain life sa lepszym rozwiazaniem. Co do wumcalinga to opp walnie Gniew Bozy i tak latwo sie nie odbudujesz bo spadnie land z nakladka. Poza tym dajesz oppowi dodatkowa ture zycia, wktorej moze zabic cie lataczami, wystawic berlo z czantem, zabic cie demonfire, zalozyc locka mindslaverem, przewinac, wystawic teferi's moata, lub zrobic cos innego. Po co dawac mu szanse? dennis-pol - Śr lis 28, 2007 2:51 pm " />no to tak trudno zamienić tobie wurmcalling na cos innego....? to nie wymaga tyle wysiłku.... A głównie chodziło o usprawnienie combo a czym zabijamy ty wedle gustu Dżuma - Wt gru 04, 2007 8:46 pm " />Ja osobiście nie rezygnowałbym z Pemmins Aury która według mnie jest niezwykle istotna. Bez niej załatwia nas już jedna extrakcja i po zabawie a tak możemy wykręcić kombo za pomocą freeda (standardowo) lub za pomocą Aury która jest jednocześnie killem.jak łatwo zauważyć w pierwotnej wersji każdej karty potrzebnej do komba były 2 rodzaje. Freed i aura Fertile ground i dimir Life i lifespark spellbomb Consume i Soul burn Co pozwalało wykręcić kombo nawet po 1 extrakcji Dżuma - Cz gru 06, 2007 5:12 pm " />Tak wogóle na na extend ten deck jest za słaby ale za to po drobnych zmianach ten deck mógłby wymiatać w peasancie |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||