ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
[Ext]MonoU Control\Jugan Blue
PASEK - Pt sty 11, 2008 12:48 pm " />Już dawno w ext taki archetyp nie był viable, po PTQ w Nowym Jorku gdzie deck ten po raz pierwszy zajął rozsądne miejsce byłem nastawiony do niego scwptycznie i myślałem, że to jednorazowy wybryk. Jak się okazało byłem w błędzie i deck już zdążył się przyjąć i radzi sobie bardzo dobrze. Jak widać kontry plus shackle sprawiaja problemy wielu decką w obcenym meta dodatkowo na problemowe MU typu ichorid mamy w mainie trinketów i toolbox. Wersja z PTQ Hollywood z NYC: 1 Academy Ruins 1 Flooded Strand 13 Island 3 Polluted Delta 1 Riptide Laboratory 1 Seat of the Synod 1 Steam Vents 1 Tolaria West 1 Urza's Factory 1 Watery Grave 2 Meloku the Clouded Mirror 3 Spire Golem 3 Trinket Mage 2 Venser, Shaper Savant 4 Counterspell 2 Cryptic Command 1 Engineered Explosives 2 Fact or Fiction 1 Pithing Needle 1 Sensei's Divining Top 4 Spell Snare 4 Stifle 3 Thirst for Knowledge 1 Tormod's Crypt 2 Umezawa's Jitte 2 Vedalken Shackles Sideboard: 3 Arcane Laboratory 1 Chalice of the Void 3 Force Spike 4 Hurkyl's Recall 3 Sower of Temptation 1 Tormod's Crypt storm - Pn sty 28, 2008 7:36 am " />Mi ogólnie deck się podoba, lubię grać Mono U Control, a to jest budowa dla mnie prawie idealna, narazie nie zdążyłem tego przetestować bo mało gram ale chyba raz mi sie zdarzyło zagrać tym deckiem i byłem zadowolony M0rw47h - Wt lut 05, 2008 11:38 pm " />PTQ Hollywood 2008 - San Jose Source: Matchplay Date: 26.01.2008 Place: 1st Participants: 157 Matthew Baxter 2 Meloku the Clouded Mirror 2 Spire Golem 3 Trinket Mage 1 Venser, Shaper Savant 4 Counterspell 2 Cryptic Command 3 Force Spike 2 Repeal 4 Spell Snare 4 Ancestral Vision 2 Counterbalance 2 Engineered Explosives 1 Pithing Needle 2 Sensei's Divining Top 2 Umezawa's Jitte land [24] 1 Academy Ruins 2 Flooded Strand 2 Polluted Delta 1 Riptide Laboratory 1 Seat of the Synod 14 Snow-Covered Island 1 Steam Vents 1 Urza's Factory 1 Watery Grave Sideboard: 3 Sower of Temptation 1 Venser, Shaper Savant 1 Flashfreeze 1 Force Spike 4 Leyline of the Void 3 Threads of Disloyalty 1 Engineered Explosives 1 Tormod's Crypt Dziwny spis, nowym trendem jaki mozemy zaobserwowac w San Jose jest Ancestral Vision, czy brak Shacklesow (SB-oardowe Threadsy sa lepsze, a moze poprostu szybsze w dzialaniu?). Osobiscie mnie dziwi brak mainowej krypty, w dobie tak szybkiego decku jakim jest Dredge - niemoznosc odpowiedzi musi bolec. Dodam, ze drugie miejsce zaliczyl identyczny UB Jugan kierowany przez Shawn Baxter'a - bracia? Zapraszam do dyskusji. Fasola - Wt lut 05, 2008 11:48 pm " />Widocznei uznał, że I ak nie wygra z Deckiem, który z założenia wygyrwa 80% gier pierwszych. A potem mimo Hejtu daje sobie rade i w grez 2 i 3. Wiec po co marnować sloty. Mikołaj - Śr lut 06, 2008 12:00 am " />[quote]Widocznei uznał, że I ak nie wygra z Deckiem, który z założenia wygyrwa 80% gier pierwszych. A potem mimo Hejtu daje sobie rade i w grez 2 i 3. Wiec po co marnować sloty.[/quote] Też dokładnie tak to widzę. Próby wygrywania z Ichoridem przed side to może podejmować deck, który sam potrafi uśmiercać swoje kreatury, najlepiej, żeby miał ich tak z 10, a i tak to nie zapewnia zwycięstwa. Zresztą to samo napisałem w temacie Beasts Rocka ---> 4 Leline na side i można się czuć przygotowanym na grę. Do tego Leyline w MonoU jest dodatkowym zaskoczeniem dla przeciwnika, powoduje u niego błędy sidowania itp. Mnie z kolei w tym spisie intrygują Force Spike, bardzo dawno nie widziałem ich w ext... czyżby meta aż tak przyspieszyło? To również wyjaśnia Threads of Disloyalty > Kajdany. Na niekorzyść kajdan przemawia też to, że część RDW zaczęła grać na Tin-Street Hooliganów w mainie, przeciwko ekwipunkom, kajdanom, afce itp. M0rw47h - Śr lut 06, 2008 12:37 am " />Uwazam to za lekka bzdure, force spike potrafi przystopowac tego Breaka/Studia/Impa, na tyle zebysmy mogli zagrac Trinketa po krypte, co przed side jest rownoznaczne gg. Mnie zas spike nie dziwi wcale, gral juz w pierwszym spisie. Tellur - So lut 09, 2008 4:43 pm " />Brakuje mi shackli ktore bym zmiescil w slocie sprire golemow i 1-2 dzid, a jak juz wersja bez mainowych control magicow to gralbym bankowo meek stonem. xazax666 - N lut 10, 2008 2:32 pm " />Meekstone jest fajny ,ale krity i tak zdążą bodaj raz zaatakować. (wole mieć w toolboxie dodatkową explozje) Golem to prawie darmowy bloker drobnicy ,a dzida sama wygrywa gry.. nawet głupim tokenem z fabryki. Kontry i combo z Venserem wydaje się być wystarczające i bardziej uniwersalne. Tellur - N lut 10, 2008 3:50 pm " />chcesz grac na 3 explozjach ? chyba lepiej jak taki goyf, slon,baloth, colos, enforcer etc zaatakuje tylko raz zamiast kutac na co ture, a my tu dobieramy tego super wypasnego spire golema. Spire golem od zawsze wydawal mi sie kaklem w tym decku i nie zmienie swojego zdania ze jest dobra karta. Zamiast niego wole miec wyzej wymienione shackle ktore cos robia - tak samo stopuja drobnice ( ciekawe co miales na mysli ) albo zabieraja jakiegos dobrego typa. Uzywanie faktorii to wyobrazam sobie tylko w jednym scenariuszu, gdy gramy mirrora - dokladnie mirrora, bo reszta blue ma goyfy , ktore nadaja tempo. Jak dzide w decku frontiera bylem w stanie zrozumiec bo generowal on presje goyfami swoimi i przeciwnika to tu srednio widze presje trinketami. Wiem ze dzida jest bardzo dobra karta, ale nie jestem jakos super przekonany do jej miejsca w tym decku M0rw47h - N lut 10, 2008 4:31 pm " />Golemy sa wlasnie tymi 0-1 manowymi naporowcami co bardzo latwo lapia za jitte i robia oppowi jesien sredniowiecza z <cenzored>... Dodatkowo sa nierepealowalne oraz threadsowalne. Osobiscie chyba jednak wolalbym dodatkowych venserow i wspomniane shackle, imho zabrany krit tez napiera z jitte... xazax666 - N lut 10, 2008 5:00 pm " />[quote]chcesz grac na 3 explozjach ? [/quote] Dodatkowa w sensie: więcej niż 1. I niby baloth,slon to takie super grożne stwory których ten deck się obawia? [quote]Uzywanie faktorii to wyobrazam sobie tylko w jednym scenariuszu[/quote] Fajnie i co z tego? Gdzie pisalem ze to główny finiszer? [quote]Wiem ze dzida jest bardzo dobra karta, ale nie jestem jakos super przekonany do jej miejsca w tym decku [/quote]Argumenty? Dzięki jitte tymi tinkerami właśnie mozemy jakoś zagrożić... [quote]wyzej wymienione shackle ktore cos robia - tak samo stopuja drobnice ( ciekawe co miales na mysli ) albo zabieraja jakiegos dobrego typa[/quote] 1 turowego Isamaru stopuje po wydaniu 5 many! Bosko! Właściwie to po przeczytaniu 1 zdania zdałem sobie sprawe ze ten post jest bez sensu. Nie chce nikogo urazić ,ale wyobraż sobie ze ta decklista coś osiągneła i chyba nie jest ,az tak tragiczna. |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||