ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
[Ext]Tooth&Nail
Mariano - So lut 19, 2005 9:02 pm " />Mikko Nurmi - PT Los Angeles - 24th Place 1 Swamp 4 Forest 3 Overgrown Tomb 1 Boseiju, Who Shelters All 1 Tranquil Thicket 4 Urza's Power Plant 4 Urza's Mine 4 Urza's Tower 1 Windswept Heath 1 Triskelion 1 Sundering Titan 1 Darksteel Colossus 4 Sakura-Tribe Elder 2 Eternal Witness 1 Kiki-Jiki, Mirror Breaker 2 Mindslaver 1 Pernicious Deed 4 Tooth and Nail 4 Sylvan Scrying 4 Reap and Sow 2 Talisman of Unity 1 Cranial Extraction 2 Moment's Peace 1 Oblivion Stone 4 Sensei's Divining Top 1 Duress 1 Putrefy SB: 1 Plains SB: 2 Pernicious Deed SB: 3 Duress SB: 2 Cranial Extraction SB: 2 Circle of Protection: Red SB: 1 Sphere of Law SB: 1 Moment's Peace SB: 2 Naturalize SB: 1 Gilded Light Kyle Goodman - Tooth and Nail GP Charlotte 3rd place 4 Windswept Heath 5 Forest 1 Tranquil Thicket 4 Urza's Mine 4 Urza's Power Plant 4 Urza's Tower 1 Boseiju, Who Shelters All 4 Sakura-Tribe Elder 1 Darksteel Colossus 1 Kiki-Jiki, Mirror Breaker 1 Triskelion 1 Mephidross Vampire 1 Sundering Titan 2 Eternal Witness 4 Tooth and Nail 4 Sylvan Scrying 4 Reap and Sow 2 Talisman of Unity 2 Mindslaver 4 Sensei's Divining Top 3 Moment's Peace 3 Oblivion Stone Sideboard: 1 Plains 1 Duplicant 3 Kataki, War's Wage 1 Leonin Abunas 1 Mindslaver 1 Moment's Peace 2 Naturalize 3 Orim's Chant 1 Sundering Titan 1 Platinum Angel Zapraszamy do dyskusji! Zanim zaczniesz pisać zajrzyj tutaj PAN LUKASZ - N lut 20, 2005 6:08 pm " />A już myślałem ze T&N nie zagra, ale jednak.to kombo z tym wampirem jest takie rewelacyjne ze ten deck wyrabia z innymi deckami na ext??.nie widze tutaj akromy co się z nią stało czemu juz nie gra w T&N? Kicpri - N lut 20, 2005 6:26 pm " />kombo Trike + Vampire jest naprawde sycące, jak widac jest grane. Akroma, coz gracz postawil tutaj na lepszych i wiecej robiacych naporowcow [jak tytan ktory niszczy landy, czy mocarny kolos, czy wlasnie ta dwojka]. Akroma lata, to fuckt, ale ja wole zagrac dwoch wiekszych niz 6/6. Ale z kreaturami w toothu mozna bez liku eksperymentowac PAN LUKASZ - N lut 20, 2005 6:47 pm " />AAA juz zakumałem to kombo, trzeba przyznac ze jest zaruwno sycące jak i stabilne.Widze ze odmieniont T&N na dłuzej zagrzeje miejsce w ext, ale ja jednak wole nową ponze, jakas fajniejsza mi sie wydaje.Nie rozumiem tranquil thicketa co on tu wogole robi?? w liczbie sztuk 1?. Kicpri - N lut 20, 2005 6:48 pm " />zapewne cycling + ew. mozna go zagrac zeby dawal mane PiT - N mar 20, 2005 9:59 am " />1. Lepszym rozwiazaniem w tym deq jest Vampir + Triskelion z powodu goblinow, ktore gangien+sharpshooterm bez problemu wybija AA team. 2. Wszyscy sie dziwia czemu w oryginalnej deqliscie nie ma Kiki-Jiki a odpowiedz jest bardzo prosta. Nie ma ani legendarnego goblina ani Sakur ani Top'ów bo jest to bardzo przestarzala wersja sprzed wyjscia CHK. 3. Dosc dobrym rozwiazaniem jest tez splash B by wymienic oblivion stone'y na pernicious deed'y ktore sa lepsze w tej talii. YQ - Wt mar 22, 2005 2:26 pm " />a co myslicie o wersji z burning wishami ? zwiekszaja szanse podejscia tootha i daja mozliwosc odpowiedzi z sajda. ta wersja nie jest optymalna, chodzi o sam pomysl... 7x Forest 4x karplusan forest 3x Urza's Mine 3x Urza's Power Plant 3x Urza's Tower 1x Bosejiu, Who Shelters All 1x tranquil thicket 4x vine trellis 1x Kiki Jiki, Mirror Breaker 1x Sundering Titan 3x Eternal Witness 1x triskelion 1x mephidross vampire 1x darksteel colossus 1x duplicant 4x burning wish 4x Oblivion Stone 4x Sylvan Scrying 3x Tooth and Nail 3x Reap and Sow 3x Sensei's Divining Top 4x Moment's Peace sb: 1x tooth and nail 2x fireball 2x creeping mold 1x stream of life 1x decimate 1x hull breah 1x pyroclasm 1x earthquake 1x nostalgic dreams 1x overmaster 1x blinkmoth well YQ - So mar 26, 2005 12:35 pm " />to moze ja cos napisz a wy powiecie co jest zle 23 landy 12 urzas lands 4 llanowar wastes 1 swamp 5 forest 1 tranquil thicket 9 krity 4 sakura-tribe elder 1 triskelion 1 mephidross vampire 1 kiki-jiki, mirror breaker 1 sundering titan 1 darksteel colossus 28 spells 4 sensei's divining top 4 sylvan scrying 4 reap and sow 4 tooth and nail 4 moments peace 4 pernicious deed 4 oblivione stone sb 1 platinum angel 1 leonin abunas 1 boseiju, who shelters all 1 blinkmoth well 4 naturalize 4 oxidize 3 creeping mold L1 - Pn mar 28, 2005 5:40 pm " />1x Swamp 3x Llanowar Wastes 4x Forest 2x Caves of Koilos 4x Urza's Mine 4x Urza's Power Plant 4x Urza's Tower 1x Bosejiu, Who Shelters All 1x Bringer of the White Dawn 1x Triskelion 4x Birds of Paradise 1x Darksteel Colossus 1x Kiki Jiki, Mirror Breaker 1x Sundering Titan 2x Eternal Witness 2x Sakura, Tribe Elder 1x Mephidross Vampire 2x Mindslaver 1x Oblivion Stone 2x Pernicious Deed 4x Sylvan Scrying 4x Tooth and Nail 3x Reap and Sow 3x Sensei's Divining Top 4x Moment's Peace SB: 2x Pernicious Deed 1x Leonin Abunas 1x Platinum Angel 4x Cranial Extraction 4x Circle of Protection: Red 1x Mindslaver 1x Caves of Koilos Taka troche alternatywna wersja BGW. Mozna potestowac, kumpel gral podobna w T2, zdaje sie dosc stabilna. Juz tlumacze: whitnesska + kiki - co turowy mindslaver (podobnie z bringerem). Zrezygnowalem z platyny u abubasa (sa nadal na sidzie) na rzecz vampira i triska. Splash czarnego na deedy (2 main 2 said) - niezle radzi z gobosami. Splash bialego na sidowe CoP: Red (goboski i inne czerwone) i bringera (patrz mindslavery) Zmiejszenie ilosci basicow = Zmiejszenie ilosci sakur. Wywalilem duplicanta i solema. YQ - Wt mar 29, 2005 11:26 am " />no ciekawe, lock mindslaverem..tylko czy rzeczywiscie bardziej stabilny ? podwojny splash jest chyba z definicji mniej stabilny on pojedynczego a tak btw testuje ktos ta talie ? EL Kucharo - Pt sie 26, 2005 8:48 am " />Teraz moja wersia Tootha: Lands 10x Forest 2x Llanowar wastes 2x Swamp 4x Urza's Tower 4x Urza's Power Plant 4x Urza's Mine 4x Tooth and Nail 4x Sylvan Scrying 4x Reap and Saw 3x Sensei Divining Top 2x Moments Peace 3x Pernicious Deed 4x Birds of Paradise 3x Sakura Tribe Elder 3x Eternal Witness 1x Sundering Titan 1x Kiki-Jiki, Mirror Breaker 1x Mephidross Vampire 1x Triskielion 1x Darksteel Collosus SB 1x Boseiju, Who Shelters All 3x Ravenous Baloth 3x Engineered Plague 3x Cranial extracion 3x Naturalize 2x Mindslaver P.S. Thx ludzie z The Prophets Cojot - Pt sie 26, 2005 11:09 am " />Sakurki do 4 bo to obowiazkowy drugoturowy zrzut, bop..? troche nie widze sensu... po co ci one, pytam bo naprawde niewiem, ale moze to wynikac z mojej niewiedzy. Ja bym się pokusił o granie na 2 sesejach, takie genialne w tym decku az nie są, bez nich też da sie grać, a jak podejda 2 to robi sie srednio. Gdzie są oxidize, proponowałbym 2 do maina i 2 do side (oczywiscie w zaleznosci od mety) w końcu nie tylko Affinity ma artefakty w decku. Jak BG to moze cabal thrapy, trzeba korzystać z dobrodziejstw czarnego koloru:) Maverick - Pt sie 26, 2005 11:48 am " />Sensej w tym decku jest bardzo dobry. Bo nie oszukujmy się bez Tootha ten deck praktycznie tylko się broni i nie ma żadnej inicjatywy. Ileż to w moich grach sensej mnie uratował bo po shufflu był na wierzchu w tych trzech kartach. Dzięki sensejowi w late gamie możemy szybciej rzucić tego Tootha. Ale wg mnie komplet to za dużo. Ja gram na trzech siepacz - Pt sie 26, 2005 12:52 pm " />to blad - bo ten deck funkcjonuje jakotako tylko dzieki niemu i ZAWSZE chcesz go miec na pierwszej rece. w polaczeniu z taka iloscia shufflingu, jest przegiety mordor2003 - Wt sie 30, 2005 1:34 pm " />ja mam pytanko co sądzicie o nowych dualach zamiast painlandów?? mam tu na myśli kolory BG oczywiście MasterBLB - Wt sie 30, 2005 5:59 pm " />duale+tytan to średnie kombo... ironworks - So wrz 17, 2005 5:05 pm " />mój side: duplicant, boseju, orchard, 3xnaturalzie, 4xpeace (gram na mainowych mindslayverach), 3xdosan, 1x platyna ( kombo z abunasem nie jest konieczne - na niektore decki wystarcz sama platynka), 1xvirdian shaman co do matchapów, to gram toothem pół roku i wiek że jest łatwo z rg, desire, slidem, affką i madnessem ciezko z gobami i generalnie actem top tyle jedi_ - So wrz 17, 2005 6:39 pm " />z goblinami cięzko? - pograj troche wiecej na ten matchup. Z Actem - owszem. Hmm chyba moglbys cos wiecej napisac na temat tego sidu np. na co dana karta ma byc sidowana i za co, niż tylko go podac. ironworks - Wt wrz 20, 2005 2:20 pm " />z gobami mamy szanse praktycznie tylko przy mainowych peacach - są za szybkie i zabijają zanim złożymy trona co do sajda to dosan na mafnessa i kontrole, orchard na acta, peacy na napory, platynka na bezblastowegą affke, boj\seju na kontrolki jedi_ - Wt wrz 20, 2005 4:38 pm " />dlatego gra sie mainowym moment's peace (zazwyczaj są to 3-4 sztuki.) Zaden napor nie ma prawa wygrac z toothem, po sidze na gobliny dochodzi dodatkowo kombo Abunas + Angel, na które gobby nie mają zbytniej odpowiedzi. Orchard na acta, troche sie obawiam Fire/Ice przed banami mialo one jako glowne zadanie spalic disciple przed resetowaniu stolu, obawiam sie, ze te tokeny dla acta nie będą aż takie straszne. Chmura - Pt wrz 23, 2005 6:33 pm " /> "> po sidze na gobliny dochodzi dodatkowo kombo Abunas + Angel, na które gobby nie mają zbytniej odpowiedzi Zgadam się z tym co piszesz jedi z wyjątkim tego. Nie ma sensu sidować tego komba (lepiej dokompletować peace w monoG ,Pyroclasmy w wersji z R, Plagi w wersji z B i Mindslavery na upartego bo często odpalone czyszcą oppowi stół). Gobliny jak żaden inny deck w nExcie sr*ją na to kombo bo są je w stanie zmieść co trzecią kartą w deku (Gang, Shooter, Gampalm, Spark...). ironworks - So wrz 24, 2005 7:14 am " />mindslaycvery są konieczne na sajdzie bo bez nicj mamy skromne szanse z actem np. na goby tez są genailne, zwalszcza gdy opp ma matke n alpie lub matke na stole i kikiego na stole i na lapie. wtedy ratują o tylko ringliderzy w wersji rg mamy onadto pyroclasmę pod wisha i też powinno pomóc Chmura - Wt lis 01, 2005 5:18 pm " />Patrzcie ludzie ,patrzcie wszędzie ,ja nowinę niosę wam, na pro tourze w Los Angeles ,Tuf techowy pokazał się nam... : 1 Swamp 4 Forest 3 Overgrown Tomb 1 Boseiju 1 Tranquil Thicket 4 Urzas Power Plant 4 Urzas Mine 4 Urzas Tower 1 Windswept Heath 1 Triskelion 1 Sundering Titan 1 Darksteel Colossus 4 Sakura-Tribe Elder 2 Eternal Witness 1 Kiki Jiki 2 Mindslaver 1 Pernicious Deed 4 Tooth and Nail 4 Sylvan Scrying 4 Reap and Sow 2 Talisman of Unity 1 Cranial Extraction 2 Moments Peace 1 Oblivion Stone 4 Senseis Divining Top 1 Duress 1 Putrefy Sideboard: 1 Plains 2 Pernicious Deed 3 Duress 2 Cranial Extraction 2 CoP Red 1 Sphere of Law 1 Moments Peace 2 Naturalize 1 Gilded Light Gościu tym spisem zajął 24 miejsce co złe nie jest, szczególnie że tu się prawie nic kupy nie trzyma i Wampa nie ma, ale cóż jak to na PT ,trza być stechowanym i zaskoczyć oppów. Osobiście, wersja by mi się podobała gdyby część z pojedynczych kart wywalić na rzecz innych pojedynczaków. Dark Mroova - Wt lis 01, 2005 5:52 pm " />No nie powiem, że wersja ciekawa. Koleś dał po jednej sztuce kart sidowych do maina (choć imo 3 pierniki mainowo) a resztę w większej ilości do side'a. Poza tym spis mocno stechowany i nie wiem czy u nas w meta by działał aż tak dobrze ... mateoosh01 - Wt lis 01, 2005 5:58 pm " />czy ja jestem slepy czy w tym spisie jest triskelion a nie ma memphidrossa imho dziwny ten tooth ja teraz buduje zupełnie inny podziele sie opiniami jak nim pogram troszke Dark Mroova - Wt lis 01, 2005 6:03 pm " /> ">czy ja jestem slepy czy w tym spisie jest triskelion a nie ma memphidrossa Nie tylko Ty go nie widzisz ... To musi być pewnie jakaś pomyłka. Poza tym niewątpliwym zonkiem spis jest imo bardzo fajny, ale wybrałbym jedno - kamyki, albo deedy ... Jak grasz na to i na to, to już lekka przesada imho... flondra7 - Wt lis 01, 2005 6:17 pm " />to nie jest pomylka, triska sie czesto uzywa bez vampira, poniewaz oprocz komba dla triska jest martwa karta-natomiast kiki+trisk jest ok.. mateoosh01 - Wt lis 01, 2005 8:15 pm " />ok jednak jak mialbym dobija jakies gobasy(czytaj w ... krit na stole) to wole postawic memphie i triski dalej bedzie krita 4/4, wiec uważam to za bez sensowne posuniecie imho... Pozatym wole tootha mono G calkiem dobrze sie sprawdza mimo ze na wizzie ludzie maja broken talje flondra7 - Wt lis 01, 2005 8:58 pm " />nie bezsensowne bo vampir przyda sie na napory, a trisk jest przydatny rowniez na inne decki, poza tym wrzucisz go z many, a tamtego nie wrzucisz.. wez pograj tym deckiem, bo widze ze masz marne o nim pojecie..ja tam wole 2xtrisk niz trisk,colos.. a jak troche pograsz to bedziesz wiedziec dlaczego.. Warmonger - Śr lis 02, 2005 7:04 pm " />Moze się mylę, ale Trisk + Vamp służy przede wszystkim do tego, aby Toothem zakończyć grę z każdym losowym naporem. przecież nie bawimy się tym draństwem po to, żeby móc strzelać za 3 co turę... Albo składacie kombo, albo opozycję. flondra7 - Śr lis 02, 2005 8:21 pm " />nie mylisz sie warmonger, tylko vampa w coraz wiekszej liczbie spisow widze na sidzie, a to dlatego, ze z naporami owszem on wygrywa gre, ale z kazdym innym deckiem jest juz zupelnie bezuzyteczny. Wiec spokojnie mozna grac bez niego, a wrzucac go po pierwszej grze z naporami, a z kontrolami znacznie lepiej od vamp trisk sprawdza sie kiki i tytan. ironworks - Cz lis 03, 2005 1:08 pm " />Może zapodam swoją wersję, żeby ieco ożywić dyskusję i uchroinć ją przed tego typu dyskusjanmi co wyżej: 4xForest 1xMountain 2xKarplusan Forest 4xWooded Foothils 4xUrza's Tower 4xUrza's Mine 4xUrza's Power Plant ----------------------------- 23xLnands 2xEternal Witness 1xSundering Titan 1xKiki-Jiki rozpier******* Luster 1xMemphidross Vampire 1xTriskeion 1xDarksteal Colossus 3xSakura, Tribe-Elder 4xBirds of Paradise -------------------------- 14xCeatures 3xSesnse's Divinig Top 4xSylvan Scrying 3xReap and Sow 4xBurning wish 3xTooth and Nail 3xMoment's Peace 3xOblivion Stone ---------------------------- 23 Other Spells 1xForbidden Orchard 2xBoseiju, who Szetlers All 2xOxidize 3xNaturalize 3xSundering Titan 1xDuplicant 1xTooth and Nail 1xPyroclasm 1xReap and Sow [opcja Echong Ruina jeśli meta dużoaffkowe] Wersja jest bardzo stabilna. Burning wishe chronią nas przed extrakcjami, 3 senseje zdecydownaie wystarczają. Trona w akcie desteracji sałdamy przy użyciu wiha. Obliviony i peacvy chronią nas przed rushem. 3 Siddowe tytany mamy na desire/rdw/rocka. Witneski są dla oblivionow, searchtronów i ew. dla duzych krit. Chmura - Pt lis 04, 2005 7:14 am " />To może ja dam swoją też (spis obecnie testowany, wcześniej były Peace i Solemny za Jety i Talizmany) 61 kart: 4xForest 1xMountain 1xOkina 2xKarplusan Forest 2xWooded Foothils 4xUrza's Tower 4xUrza's Mine 4xUrza's Power Plant 3xEternal Witness 1xSundering Titan 1xKiki-Jiki 1xMephidross Vampire 1xTriskelion 1xDarksteal Colossus 4xSakura-Tribe Elder 4xTalisman of Impulse 3xSensei's Divinig Top 4xSylvan Scrying 3xReap and Sow 4xBurning Wish 3xTooth and Nail 3xMagma Jet 3xOblivion Stone Side pod Wisha (nie przerażajcie się ilością kart pod Burninga bo nie gram wszystkimi na raz): 1xReap and Sow 1xTooth and Nail 1xRude Awaking 1xHull Breach 1xOvermaster 1xPlow Under 1xPyroclasm 1XFireball Bardzo mi się podobała poprzednia dyskusja o Wampirze. Jest wybitnym przykładem bezsensownych kłutni na Forum. PZDR mateoosh01: -_-' jak ci wersja mono G może być lepsza od WG/RG/BG. Czemu ? Bo screw czy co ? Jak masz odpowiedni mana base to ci nic się nie zepsuje ? To się nazywa podejście oszczędnościowe . ironworks - Pt lis 04, 2005 1:30 pm " /> ">To może ja dam swoją też (spis obecnie testowany, wcześniej były Peace i Solemny za Jety i Talizmany) 61 kart: 4xForest 1xMountain 1xOkina 2xKarplusan Forest 2xWooded Foothils 4xUrza's Tower 4xUrza's Mine 4xUrza's Power Plant 3xEternal Witness 1xSundering Titan 1xKiki-Jiki 1xMephidross Vampire 1xTriskelion 1xDarksteal Colossus 4xSakura-Tribe Elder 4xTalisman of Impulse 3xSensei's Divinig Top 4xSylvan Scrying 3xReap and Sow 4xBurning Wish 3xTooth and Nail 3xMagma Jet 3xOblivion Stone Side pod Wisha (nie przerażajcie się ilością kart pod Burninga bo nie gram wszystkimi na raz): 1xReap and Sow 1xTooth and Nail 1xRude Awaking 1xHull Breach 1xOvermaster 1xPlow Under 1xPyroclasm 1XFireball Bardzo mi się podobała poprzednia dyskusja o Wampirze. Jest wybitnym przykładem bezsensownych kłutni na Forum. PZDR mateoosh01: -_-' jak ci wersja mono G może być lepsza od WG/RG/BG. Czemu ? Bo screw czy co ? Jak masz odpowiedni mana base to ci nic się nie zepsuje ? To się nazywa podejście oszczędnościowe . 1.amana base: kapusty sa duzo gorsze od foothilsow - te dają nam shuffle do senseja. trzeba ts zwiekszyc landy do 23, zeby wersja byla stabilna. 2.krity - 2 witneski wystarczą, sakury 3 tez stykna. 3.od talismanow duzo lepsze dsą ptaki. Brakuje peaców i to główna wada tego decka. Dostaje od wszystkich agresywnych naporów i od wieęszości kontroli. Eld - Pt lis 04, 2005 4:33 pm " />Czemu z założenia przegrywasz z kontrolą ? Rock jak masz senseja discardem wcale ci tak bardzo nie zagraża i w przeciwnieństwie do ciebie nie ma jednego czaru, który wygrywa grę. Przeciwko togowi czy chantowi szybkie boseiju również poprawia sprawę zdecydowanie, popróbuj. Poza tym zawsze można spróbować ersji z czarnym i dać duressy albo z białym i dać chanty. Warmonger - Pt lis 04, 2005 5:58 pm " />Tooth wspomagany Bosijeu jets naprawdę dużym problemem dla kontroli - potrzebna jets ekstrakcja lub cep z Chantem, a to nie zawsze dochodzi i nie każdy tym gra. Przeciwko Rockowi możemy też hardcastować Tytana i Kolosa, a Witneski są dla niego raczej niemiłe. Dysponując Wishami, nie musimy bać się ekstrakcji, bo zawsze jakiś mocny argument dojdzie Standardowe kontrole nie sa problemem dla T&N. ironworks - Pt lis 04, 2005 6:43 pm " />Postaram się w ramach obrony tezy posłużyć się cytatami: [być mozę nie wszystkie wymienione decki to kontrole ale na pewno nie - napory] 1.Balancing Act - tu nei mamy wiele do gadanie. Przegrywamy 90% gier i nawet ani sajd anei nawet tooth nie dają nam zwycięstwa. 2.UG desire - podobnie jak wyżej. Gre wygrywa co prawda tytana le opp dysponuje ontram pod wishem i zabójczym tempem. Przegrywamy 75% gier. 3.Solucja - igły, magowie, 8 kontr po sajdzie i szybkie temp dzięki dzidom - rzadko to wygrywamy, zwałaszcza dobija nas kombo mag [tooth], igla [ kamien] - pozostaje wted wish. 4.Scepter-chant - brak hate'u i często opieranei asię na samym kamieniu - dużo kontr i cholerni magowie spędzają nam sen z oczu. Przegrywamy 80% gier. 5. Rock - ggłównym wrogiem jest agresywny discard [therpaia i duress podparte witnesską] i extrakcja. Rature nas wish ale źródła czerwonej many może bozbawić nas vindicate [landy] i edicty, vindicate, smother [bop]. Dzięki sensejowi raczej do przodu 65-35 dla nas. 6.Togi - często ilość kontr nie pozwala nam na znalezienie boseiju. Przed sajdem dostajem 20-80 jesli uda nam sie po sajdzie przepchanc bosiju to [jesli nie dojdzie wish z tym nowym cudeńikiem z ravnici blokującym nam searcha] to udaje nam sie wygrać 60-40 siepacz - Pt lis 04, 2005 7:23 pm " />na thingsa sugeruje Forbidden Orchard lub Anurid Brushhopper pod wishem, albo klasycznie, extrakcje. na minds desire najlepsze sa chanty reszta slabych matcupow to raczej niewielka czesc meta... imho najlepsza bylaby wersja WG z mainowymi chantami w kompleciku z jednym overgrown tombem w main by moc grac sidowe extrakcje. na kontrolki bardzo pomaga tez mainowe boseiju (przy obecnej popularnosci togow chyba obowiazek). ironworks - So lis 05, 2005 8:51 am " />o techu z forbidden orchardami pisalem tu jakos zaraz po pojawieniu sioe tingsa, czyli jkaies 8-9 miechow temu. testowalem go solidnie ale prawdą jest, ze przepychamy go w 3-4 turze i nie zrobimy więcej niż 2- max 3 tokenow. poza tym opp bedzie nas caly czas jechal tokenami, bedziemy mieli nieaktywny lad i zmarnowanego searcha co spowoduje problem ze zlozeniem tronu. na desire i acta najlepsza sa minslavery, ale na 2 metchupy szkoda 4 miejsc w sajdzie. tak wiec na deire zostajemy przy titanch a na acta sajdujemy haunded trolla. anurid brushopter na sajdzie pod wisha ?? (jakiego wisha bo na zielonych nie ma sensu przeciez grac). tak samo extrakcja - rb odchodzi powoli na rzecz stailniejszwego rg a tam na exttrakcje miejsca ni mamy Chmura - N lis 06, 2005 12:04 pm " /> ">1.amana base: kapusty sa duzo gorsze od foothilsow - te dają nam shuffle do senseja. trzeba ts zwiekszyc landy do 23, zeby wersja byla stabilna. 2.krity - 2 witneski wystarczą, sakury 3 tez stykna. 3.od talismanow duzo lepsze dsą ptaki. Brakuje peaców i to główna wada tego decka. Dostaje od wszystkich agresywnych naporów i od wieęszości kontroli. 1. Grałem na 4 Foothillsy ale stwierdziłem ,że nie są potrzebne aż 4 i zmieniłem 2 na Kapusty (choć myślę nad dodaniem trzeciego Foothillsa z powrotem). Zrobiłem tak gdyż Shuflingu i tak dla Topa jest sporo ,a Kapust nam nasz (ani oppa w mirrorze co mogłoby zakończyć rozgrywkę) Tytan nie rozwala (jak i Okiny i dla tego tu jest) którego zdaża się mi zagrać z hardcastu w akcie desperacji co gry nie wygra i zaraz go sprzątną (np Putrefyem ostatni strasznie popularnym). Drugą przyczyną jest to ,że gdy gramy dłóższe gry top deckując Fetcha nie mamy co wyciągać bo nie ma basiców. Zauważ tez ,że ja mam komplet Sakur (które powinny być w komplecie raczaj zawsze) co też jest shuflingiem, poza tym mam Witneskę więcej którą wyciągne sobie Tasowarkę. 2. Witnesski to kwestja bardziej upodobania bo ja wolę mieć jak coś wyciągać w Late game a ty masz za to aż 3 (przeważnie są 2) Peacy co znaczy, że przygotowałeś się bardziej pod agresywne meta. Za to uważam, że Sakura nie jest do wywalania w przypadku braku miejsca i powinno się mieć ich 4 bo to shufling/większa szansa 4 turowego Tufa/Świetny bloker. 3. Ptaki mi są nie potrzebne. Kiedyś też grałem Elfem (w mono G) i Bopem, ale ktoś mi zasugerował na Wizie (nie pamiętam kto ,sorry [chyba Dziemion albo Siepacz]) abym spróbował Talizmany bo i tak jeżeli masz 1 turowy drop do zagrania za talizmana (którego zagrasz potem) lub dochodzi potem to jest jakby za 1 many. Poza tym (i tu przede wszystkim) jast za bezkolorową manę co nam pozwala bez uszczerbku (na i tak niewielkim) tempie zlikwidować screw ,które przy 10 landach możliwie zdobywających (piszę tak dziwnie bo Fetch nam many nie da) nam manę G (i niech mi żaden spryciarz nie pisze ,że mu się screw nie zdaża bo zauważyłem ostatnio tendencję do pisania takich głupot na forum), a jest szybszy i mniej kosztowny od Solemna. Nie pada też od znacznej części remuwali więc opp ci nie opuźni Tufa o turę (jak co to wziołem pod uwagę ,że Bop może być blokerem ale to jest mało istotne w tym przypadku). Raszta. Sam zauważyłeś ,że mola wersja różni się od twojej i tu takie uwagi do tych różnic: A) Nie potrzeba 23 landów gdyż 4 Sakury i Talizmany (które bez problemu mogę jeszcze do 3 zmniejszyć) za Ptaki powoduje ,że moja wersja jest stabilniejsza od twojej i na 22 landach. B) Brak Peaców to nie żadna wada tylko: -Testing w toku, -Odpowiednie dostosowanie pod kontrolizujące (Rockujące głównie) się meta, -Za nie wolałem bardziej przydatne w moim meta (z uwagi na Scry 2 co pozwala się szybciej dokopać do T&N i możliwość ściągania kluczowych utrapień deku jak Mag/Braids)Jety. C) Wydaje mi się ,że (a nawet jestem pewien) wyciągasz zbyt daleko idące wnioski po czystej deckliście .Myślę tak gdyż piszesz zdanie idące tak: "Dostaje od wszystkich agresywnych naporów i od wieęszości kontroli" nie robiąc pewnie żadnych testów. Ja twojej nie testowałem więc nie twierdziłem ,że "jest zła bo nie jest taka jak moja"(bo z uwagi na Peacy których chwilowo ja nie używam pewnie się lepiej bronisz przed np. Gobami ode mnie), ale np. pisanie ,że moja wersja topi z większością kontroli jast wybitną głupotą bo przecież ja nie mam martwych kart jak Peacy na kontrolę i ogólnie bardziej jest dostosowana do wolniejszych gier od twojej (i to pewnie jest jedna z niewielu rzeczy którą można stwierdzić bez testu ). Zastanawia mnie tylko jeszcze jedno: skoro twiedzisz ,że tech z Orchardem na Akta jest kiepski to czemu masz go w side . Z pomysłem Hunted Trolla się jeszcze nie spotkałem (pewnie potestuję). Apropos sposobów na Akta to ja proponuję Symbiotic Wurma bo z Kikim wygrywa tą grę przeważnie (14 tokenów piechotą nie chodzi ). Jeszcze jedna uwaga: Metchupy podane przez ironworksa są takie trochę pesymistyczne (bo wątpię żeby różnica wersji aż tak wpływała na zmianę meczapów [choć do końca nie wykluczam ]) ,ale na temat tego dokładniej wypowiem się potem. siepacz - N lis 06, 2005 2:03 pm " />peacy wbrew pozorom na toga dobre sa - daja ci czas by wystawic te boseiju a potem tooth po duplicanta... postaram sie nie zapomniec i dzis wieczor zapodac wersje WG, ktora imho powinna dzialac najlepiej ze wzgledu na chanty/morningtide ironworks - N lis 06, 2005 2:40 pm " />=Darkcloud= - rozumiem, ze grywasz dużo toothe, ale ja też gram już toothem od ponad roku w realu i widzę mneij więcej co jest konieczne a co nie. Patrząc na suchy spis nigdy nei odważyłbym się wyrzucić 1 senseja bo to przecież kluczowa karta, ale moje gry pokazały, zę mając wishe 3 wystarczą. Z początku grałem na 4 kapustach, potem kupiłem fothillsy i testowałem wszystkie wyżej wymienione wersje mana base. Dziś gram na 4 foothilsach i 2 kapustach i uważam tę węrsję za najstabilneijszą. Piszesz, zę w późnej grze nei mamy czego wyciągńąć - prawda ale po co ci 6 basic na stole gdy masz już około 20 mana?? Taka sytuułacja boli co prawda w grze z ponzą ale po to mamy sajdowego Life of the Loam na sajdze. Moje metchupy są pesymistyczne? - możeliwe ale zauważ, że od BoKa nei wyszło nic do toootha, a inne decki mocno się wzmocniły. Co prawda bardziej kontrolne meta zwiększa przydatność tytana przez co sajduje je w ilości 3 [desire, rock, trg, rww, rdw]. Coraz więcej pojawia sie psychatogów i innych decków bawiących się kontrami (zwłaszcza twardymi), że często ratują nas zaledwie 2 sajdow bseiju. siepacz - N lis 06, 2005 8:47 pm " />tooth z bialym (nie bijcie, nigdy w zyciu nie gralem toothem ) 4 Orim's Chant 4 Sylvan Scrying 4 Reap and Sow 4 Sakura-Tribe Elder 3 Talisman of Unity 4 Tooth and Nail 2 Mindslaver 4 Urza's Tower 2 Eternal Witness 1 Viridian Shaman 1 Darksteel Colossus 1 Kiki-Jiki, Mirror Breaker 1 Sundering Titan 1 Triskelion 1 Duplicant 4 Sensei's Divining Top 4 Urza's Power Plant 4 Urza's Mine 1 Tranquil Thicket 1 Boseiju, Who Shelters All 3 Temple Garden 4 Forest 1 Plains 1 Windswept Heath SB: 3 Morningtide SB: 3 Circle of Protection: Red SB: 2 Naturalize SB: 2 Disenchant SB: 4 Pithing Needle SB: 1 Forbidden Orchard Chmura - Pn lis 07, 2005 1:20 pm " />Kilka tylko uwag do wersji Siepacza: -Nie potrzeba Duplicanta main (tzn. w wersji jaką budujemy nie pod konkretne mirrorowe meta) -Nie trzeba aż 4 Chantów bo to nie jest tak kolorowe do rzucania (2-3 wystarczają) -Duale średnio siadają w Tufie. Dałbym za nie 2 Brushalandy i Fetcha lub 2 -Ja bym dał trzecią Witneskę za 1 Senseja (ale to może tylko takie moje zboczenie z tymi Witnechami i nie bierzcie tego bardzo pod uwagę ,wydaje mi się po prostu ,że będą ładnie współpracować z Chantem) -Ja gram w WG na 2 Dekrety i wydaje mi się ,że przydałyby się tu bo są alternatywnym dla Tufa, niekontrowalnym killem. -Do sidu Sacred Ground (to przecie jeden z głównych kart dla których splash się robi ) P.s. Nieźle ci to wyszło Siepu jak na osobę nie grającą Tufem . Edit: Oglądam tak tą wersję Siepa i zastanawiam się co tu tak dużo miejsca jak mi się Mindsavery nie chcą mieścić i ... nie ma Stona Zapomniałeś czy to jakoś specjalnie siepacz - Pn lis 07, 2005 1:36 pm " />stona olalem moj tok myslenia jest taki, ze po rzuceniu tootha i tak gre wygrywasz. wiec zamiast sie bawic w kamyki, ustawilem deck tak, aby tego tootha chronic jak najlepiej. wywalanie topa jest absolutnie najglupsza rzecza jaka mozna zrobic - bez niego w stole ten deck nie dziala... duplicant jest na toga (gdyz jakas odpowiedz na niego musi byc). tu jest wybor - duplicant lub vampir wole dupka gdyz moge go zagrac z many... dekrety sa zaiste dobrym pomyslem ale nie widze na nie miejsca. chanty sa mimo wszystko podstawa - zabijaja desire, na kontrole pomagaja przpechac tootha z naporami daja time walka. jesli chcesz te groundy na side, to wywal needle i daj za nie 3 groundy i 1 kamienia marcus - Pt lis 11, 2005 9:57 am " />Mój Tooth z Wishem: 1 Boseiju, Who Shelters All 7 Forest 2 Mountain 4 Urza's Tower 4 Urza's Mine 4 Urza's Power Plant 4 Sakura-Tribe Elder (pozwala wsycić foresta lub też Mountaina) 3 Eternal Witness (wysysamy z grobu co kcemy) 2 Vine Trellis (lepiej mi się gra na 3, ale nie ma miejsca) 1 Kiki-Jiki, Mirror Breaker pod Tootha 1 Sundering Titan pod Tootha 1 Darksteel Colossus pod Tootha 1 Triskelion pod Tootha 1 Mephidross Vampire pod Tootha 3 Reap and Sow (wyszukwiarki muszą być ) 3 Moment's Peace (ratuje nas, nie jeden raz ) 3 Oblivion Stone (ładnie sprząta goblinki, WW itd.) 1 Mindslaver (baaaardzo przydatne, a czememu? w poprzednich postach wyjaśniono ) 4 Sylvan Scrying (wyszukwiarki muszą być ) 3 Sensei's Divining Top (kotrolowany dociąg jest bardzo przydatny w Toothie ) 4 Burning Wish 3 Tooth and Nail SB: 1 Reap and Sow (pod Wisha) SB: 1 Recollect (pod Wisha) SB: 1 Rude Awakening (pod Wisha) SB: 1 Plow Under (pod Wisha) SB: 1 Creeping Mold (pod Wisha) SB: 1 Earthquake (pod Wisha) SB: 1 Browbeat (pod Wisha) SB: 1 Boiling Seas (pod Wisha) SB: 1 Slice and Dice (pod Wisha) SB: 1 Fireball (pod Wisha) SB: 1 Tooth and Nail (pod Wisha) SB: 4 Naturalize SB zmienia się oczywiście w zależności od meta turnieju na który jadę. Myślę jescze nad Pyroclasm, Hull Breach. Pytanie: Co zrobić, żeby upchnąć jeszce 1 Mindslaver i 1 Vine Trellis? z góry thx za komentarze i sugestie[b] Likk - Pt lis 11, 2005 11:43 am " />Nie wiem czy upychanie slavera kosztem kamyka to dobry pomysl. Kamyki to nasz jedyny mass removal ktory w wielu przypadkach jest ogromnie potrzebny(nie tylko na napory ale takze na szkodzące nam enchanty/artifacty itd). Podejzewam ze popelniacie ogromny blad jakim jest zamienne traktowanie Kamyka/Peaca a to sa zupelnie rozne w dzialaniu karty! Peace to tylko dodatkowe dla nas tury do czasu dokopania sie do Kamyka( i odpalenia go) lub tootha(Meph+Trisk). Jesli mial bym z czegos rezygnowac na rzecz Slavera to byl by to raczej jednak Peace 3ci. Spisy deckow z PTLA(2 juz sa na 1szej stronie) Homi-Gi Tsai Main Deck 61 cards 3 Windswept Heath 1 Swamp 2 Overgrown Tomb 4 Forest 4 Urza's Power Plant 4 Urza's Mine 4 Urza's Tower 1 Boseiju, Who Shelters All 23 land 1 Darksteel Colossus 1 Triskelion 1 Mephidross Vampire 3 Eternal Witness 1 Sundering Titan 4 Sakura-Tribe Elder 1 Kiki-Jiki, Mirror Breaker 12 creatures 4 Sensei's Divining Top 2 Mindslaver 3 Talisman of Impulse 3 Pernicious Deed 4 Tooth and Nail 3 Moment's Peace 4 Sylvan Scrying 3 Reap and Sow 26 other spells Sideboard 4 Engineered Plague 3 Plow Under 4 Duress 3 Naturalize 1 Pernicious Deed 15 sideboard cards Najbardziej chyba standardowy spis tootha. Splash pod B kolor dla Deedow glownie i sb plagi, duressy. Martin Scheinin Dinotron Main Deck 60 cards 3 Urza's Tower 3 Urza's Mine 3 Urza's Power Plant 5 Forest 1 Okina, Temple to the Grandfathers 4 Yavimaya Coast 1 Island 1 City of Brass 21 land 4 Sakura-Tribe Elder 2 Eternal Witness 1 Viridian Shaman 1 Triskelion 1 Sundering Titan 1 Petradon 1 Kiki-Jiki, Mirror Breaker 11 creatures 3 Sensei's Divining Top 2 Oblivion Stone 3 Talisman of Impulse 4 Sylvan Scrying 4 Living Wish 4 Tooth and Nail 2 Moment's Peace 3 Condescend 3 Fire/Ice 28 other spells Sideboard 1 Duplicant 1 Sundering Titan 1 Mana Short 1 Meloku the Clouded Mirror 1 Triskelion 1 Naturalize 4 Plow Under 1 Teferi's Response 1 Boseiju, Who Shelters All 1 Urza's Tower 1 Urza's Mine 1 Urza's Power Plant 15 sideboard cards Ciekawie pomyslany splashowany pod U tooth choc wydaje mi sie ze jednak troszke przekombinowany. Oprocz splashu dla Condescendow i Fire/Ice mamy Living wishe i w sb dobrze znane toothowe krity. W mainie zostawione tylko Shamanka/Kik/Trisk/Tytan i nowy kolega do zabawy Petradon. Fajny pomysl na calkowite pozbawienie oppa many(Tytan + Petradon). nie rozumiem tylko pojedynczych kart sideowych jak Teferi response czy Naturalize... No i oczywiscie Urza landy po wisha rowniez sa. Mikko Nurmi - deck na 1szej stronie. Kyle Goodman Raczej standardowy build. Jedyne warte uwagi to sideboardowe CoP'y R i plainsik. Hiroki Hayashi Main Deck 60 cards 1 Boseiju, Who Shelters All 4 Urza's Tower 4 Urza's Power Plant 4 Urza's Mine 4 Wooded Foothills 3 Forest 1 Mountain 1 Tranquil Thicket 1 Overgrown Tomb 1 Karplusan Forest 24 land 1 Triskelion 1 Kiki-Jiki, Mirror Breaker 1 Mephidross Vampire 1 Darksteel Colossus 1 Blazing Archon 4 Sakura-Tribe Elder 2 Eternal Witness 1 Viridian Shaman 1 Sundering Titan 13 creatures 4 Sensei's Divining Top 4 Sylvan Scrying 2 Talisman of Impulse 3 Reap and Sow 4 Moment's Peace 3 Burning Wish 3 Tooth and Nail 23 other spells Sideboard 1 Tooth and Nail 1 Mana Seism 4 Duress 1 Pyroclasm 2 Cranial Extraction 1 Petradon 1 Sundering Titan 1 Swamp 3 Naturalize 15 sideboard cards No i splash R. Wart uwagi komplet "standardowych" stworkow toothowych w mainie(co sie jednak nie czesto zdarzalo). Widac jednak "lekka" roznorodnosc toothow :] Kaoss - Pt sie 04, 2006 6:55 am " />Kiedy ludzie wreszcie zrozumieją że zestaw kritów pod tufa to kwestia gustu + meta. Argument że vampir + trisk jest mocny bo zabija frigo jest nie za ciekawym argumentem bo: kiki + hussar też zabija Platyna też zabija. Ja zrezygnowałem z mainowego vampira bo na borosa kiki + sloń/baloth kiki + hussar jest dużo lepszą opcją, tak naprawde vampir + trisk jest dobry tylko na gobliny (ktore są obecnie słabym deckiem i marginalną częścią meta) oraz affiniti które i tak zazwyczaj zjadamy, jeśli nie to po to istnieje sajd żeby wsadzić tego vampira. IMHO w tucie nie ma miejsca na więcej niż 2 krity których nie możemy rzucić z ręki, więc albo vampir albo hussar bo dzikiego kikiego bym nie radził wywalać. Odrazu mówię że jeśli rezygnujemy z vampira w mainie to nie musimy odrazu rezygnować z wytryskeliona który ściąga magów, z kikim w grze z borosem działa tak samo jak z vampirem. Odnośnie slejverów, zrezygnowałem z mainowych bo oile slejver jest dość sytuacyjny to słoń/baloth jest kartą ktorą zawsze chcemy dostać na łapę. FALI - Pt sie 04, 2006 3:39 pm " />Ostatnio o uszy obil mi sie taki wynalazek jak gifts tooth (po condescdny i giftsy of korz) . W sumie moze byc ciekawe bo giftsujac sie mamy na pewno prosiaka na rece. Czy ktos moze testowal cos takiego i zarzucilby spisem? Warmonger - Pt sie 04, 2006 4:16 pm " />Testowałem. W fazie testów przemienił się w Desire . Testowałem też inna wersję, z Loamem. Chyba o nią chodzi. Spisu nie mam, ale wygląda to z grubsza tak: 1 Kiki 1 Sky Hussar 1 Indrik StompHowler 3 Witness 4 T&N 3 Gifts Ungiven 2 Life from The Loam 4 Sylvan Scrying 4 Sakura 3 Reap & Sow 4 Condescend 2 Mindslaver 12 Urzatron 4 Breeding pool 2 island 4 Tranquil Thicket 6 Forest Oczywiscie standardowo Giftsy idą po Loam + brakujący Tron + Thicket. Deck jest nadspodziewanie szybki, ale nie mam pojęcia, jak radzi sobie z meta. PASEK - Pt sie 04, 2006 4:46 pm " />Po co 2 loamy? 1 pod gifty by napewno starczyl szczegolnie ze bez giftow to ten loam nie za duzo robi. Czemu nie ma zadnych fetchy? Latwiej by sie znajdowalo niebieska, a fetche dobrze dzialaja z loamem Po za tym ten deck nie ma ZADNYCH stworow pod tootha oprocz kiki i husara ktorzy napewno nie sa wystarczajacy biorac pod uwage ze kiki ginie praktycznie od WSZYTKIGO. Glupio nie moc wygrac takim deckiem tylko dlatego ze przeciwnik mial untapnieta mane- prosze mi tylko nie wciskac bajek o tym ze na takie sytuacje masz condescendy bo gdyby ten deck zawsze wszystko mial to by zawsze wygrawal niezaleznie od tego co sie do niego wsadzilo. Mimo condescendow radzilbym nie rezygnowac z sensei, poniewaz zawsze wydawaly mi sie one najlepsza karta w tym decku- skladajacego sie w ponad 50% z many i z jakis 8 kart ktore cos robia Troll40 - Pt sie 04, 2006 5:07 pm " />gifts toothowi dobrze robią living wishe - nie umiem znaleźć w tej chwoili ale widziałęm spis któy trzymał po jednej częśći tronu na side i dzięki living wishom szybko skłądał tron, przy zestawie odpowiedniego recyclingu, dałoi sięsiegnąćpo wszystko. postaram się odszukać ten spis wojciechkarol - Śr sie 09, 2006 9:40 pm " />dajcie jakis spis tootha ktory dalby rade w takim mniej wiecej meta: UBRw Burning Tog;2x UWr No-Stick; GBRW CAL; boros; mirari's wake; zoo; wiem ze jest dosyc skromne ale chce miec jakies szanse moim toothem i nie wiem czy sie splachowac W czy B . prosze o pomoc -pietras- - Śr sie 09, 2006 10:40 pm " />1x Boseiju, Who Shelters All 1x Island2 5x Forest 4x Urza's Mine4 4x Urza's Power Plant4 4x Urza's Tower4 3x Windswept Heath 2x Breeding Pool 2x Mindslaver 3x Oblivion Stone 4x Sylvan Scrying 4x Tooth and Nail 4x Reap and Sow 3x Gifts Ungiven 4x Sensei's Divining Top 1x Life from the Loam 1x Kiki-Jiki, Mirror Breaker 1x Sky Hussar 1x Darksteel Colossus 1x Sundering Titan 3x Eternal Witness 4x Sakura-Tribe Elder Gram czyms takim i chyba jak narazie najlepiej sie sprawdza ze wszystkich wersji tootha ktorymi gralem. Senseie są niezbęde zwlaszcza przyjemnie się kombią z wszystkimi wyszukiwarkami landów sakurami i feczami. Pozatym nie nalezy tez zabardzo komplikowac tej tali bo chodzi w niej o to aby jak najszybciej wysypac się z tronu i wyjechac oppowi z tootha tak zeby juz nie wstal. 2 lamy owszem moga bys ale tylko i wylacznie na saidzie bo w większosci dekow nie ma ponzy. Co do sida to jeszcze calego nie skonczylem ale napewno musza się tam znalesc: -4x Moment's Peace-na rocka borosa i inne napory -3x Naturalize na deed'y affke berła -2x Life from the Loam na niezwykle boląca ponze -1x Duplicant na mirrora i jakies tuptusie pozd i zachęcam do oceny Endir - Śr sie 09, 2006 10:44 pm " />ten gifts tylko spowalnia..., a kosztem momentow.. to powodzenia z naporami. moze i LD ciebie tak nie rusza.., ale to juz lepiej dodac W dla sacred groundow i przy okazji slonie sb -pietras- - Śr sie 09, 2006 10:49 pm " />gift'sy doskonale się sprawdzają! Jest to taki troszke inny reap & saw a takze moze nam uratowac tylek w desperackich momentach... i i stanowczo nie spowalnia:) wiem bo duzo gralem mono g i g/u... nawet bym powiedzial ze prawdopodobieństwo rzucenia 4 bąc 5 turowego tootha zwiększa się. pozd pietras Kaoss - Cz sie 10, 2006 6:28 am " />Ehh a co to robi z borosem ? leży i kwiczy ? lftl nie poprawia tego meczapu bo borosy dosc często są poprostu nastawione na tempo a nie na ponzowanie oppa. Nawet jeśli złapiemy ponze, zdążymy z giftsami i zdredżujemy lftl to na rzucenie tufa nie będzie czasu. Prawda jest taka że tooth jest jednym z tych nielicznych meczapów kiedy boro jest wstanie zjechać licznik zycia oppa do 0 w 4-5 tur. Dlatego skłaniałbym się w naporowym meta ku balothom zamiast slejverów, tooth po 2x baloth lub jeśli opp nie ma reki po baloth i kiki zazwyczaj wystarczy do wygrania z borosem. Dalej, affiniti znowu jesteśmy w dupie bo kamyki są za wolne! moment's peace jest dużo lepszą mainową odpowiedzią na aggrodecki niż kamyk bo daje nam 2 tury spokojnego rozbudowywania sie, i może to smialo robic od 2 tury, czego kamyk jednak nam nie daje. Po sajdzie jest lepiej ale znowu brakuje jakichs spowalniaczy dla oppa (tak moje kochane balothy.słonie x]). Frigorid, kolejny słaby meczap dla ciebie, przed sajdem jesteś szybko jedzony a po sajdzie masz TYLKO 3 peace'y. Jeśli chodzi o kontrolne meczapy to wysycisz giftsy w odpowiedzi na jakies fakty wysycisz 2 elementy tronu + boseiju + lftl, jeśli to dawało by ci tron to rozważny opp zaczął by kontrować loama, wtedy całkiem prawdopodobne jest to że twoje stwory pod tufa zostaną przewinięte =/. Dlatego właśnie uważam że gifts tut jest poprostu fundeckiem, przynajmniej w takiej postaci jakiej nam zaprezentowałeś. moje propozycje: -3 Kamyk -1 Witness +4 moment's peace sb: +2 kamyk +2 baloth -1 Lftl ewentualnie w mainie można zamienić zamienić slejvera na balotha ale to już kwestia meta i upodobań. FALI - Cz sie 10, 2006 8:39 am " /> ">Jeśli chodzi o kontrolne meczapy to wysycisz giftsy w odpowiedzi na jakies fakty wysycisz 2 elementy tronu + boseiju + lftl, Masz od tego scryingi i reap&sowy zeby szukac tronu a giftami idziesz po tootha/cos z tronu/kolosa i tytana imo. Kaoss - Cz sie 10, 2006 8:58 am " />no suczo, dostaniesz element tronu i kolosa co toga nie obchodzi bo on ci skontruje kolosa i bedzie cie ciukał togiem do czasu kiedy dokupisz boseiju + tan i do tego momentu powinien dokupic bounc zeby ochronic sie przed kikim i hussarem ( bo tytana wlasnie sam sobie do piachu posłałeś...) Wybacz ale ja wole sobie za jednym razem wyszukac boseiju i uzbierać caly tron (zakładam że mam conajmniej 1 jego część ) niż dostać kolosa na ręke ktory i tak nadzieje sie na kontre. Chociaz faktem jest że rzucanie giftsów to jeszcze sprawa naszej reki, bo rownie dobrze mozemy isc po heath forest dual kiedy brakuje nam g many na tufa x] Iron z K-ce - N sie 13, 2006 7:51 pm " />Kiki + Hussar są dobrzy ale nie na wszystkie deki wygrywają gry. CHyba że przed nimi był Mindslaver. Na wiele deków czasami nie sycą. Np na Borosa czy Psychatoga. Boros może łatwo go zabić a psychatog go może łatwo ominąć poprzez wrócenie Echoing Truthem. Triskelion + Vampir to są najlepsze stwory i są wg mnie podstawą deka ponieważ jak wchodzą w stół to działają jak wrath of god na większość krit a jeśli jest Triskelion+Vampir+ Kiki to jest zazwyczaj gg dla oppa. Na Borosa są bardzo dobrzy gdy opponent ma dużo stworków a na Psychatoga również jeżeli ma Toga,Meloku albo któregoś z nich. Jeśli jest spokój w stole to Kiki + Titan. Dzięki nim dewastujemy landy opponentowi. Zależy to od upodobania. Gram Hussarem ale trza mieć odpowiedni moment by go zagrać Gre z Frigoridem nawet nie wygrywa Vampir + Triskelion. mamy z tym dekiem akurat dobry meczap. Kiki + Hussar wystarczą. Co do tych Giftsów w T&N są wolne i wg mnie to słaby pomysł. Co nimi wyciągniesz? Tana, WItness? może dacie tam Genesis i Living WIshe żeby mieć witnes i żeby wracać sobie Tana? rotfl... Kaoss - N sie 13, 2006 8:09 pm " />po pierwsze proponuję zakonczyć temat hussar vs vampir bo to do niczego nie prowadi. Mowisz ze hussar jest zly z borosem, powiedz mi czy naprawde tak !@#$%^& rozwiązaniem jest isc vampir + triskelion ? imho nie! 2 słonie/balothy albo kiki + słon/baloth to najlepsza opcja na bdw, nikt nie kaze isc po kikiego i hussara w kazdej grze... Zresztą rezygnując z vampira nie rezygnujemy z wytryska, ktory z kikim i tak moze wrazie jakiejs ekstremalnej sytuacji troszke postrzelać. Dalej, pograłem troche gifts tufem i powiem szczeze ze ten deck ma wiele ciekawych opcji po dodaniu jeszcze jednego koloru, sam nie potrafilem poprostu zrobic stabilnego 3 kolorowego manabejzu dla tego decku dlatego teraz zapodam deckliste z niewielkim splashem W dla katakiego a imho słonia main tez można wsadzić, wtedy jestesmy zmuszeni lekko zmienić manabejz. 3 Urza's Tower 3 Urza's Mine 3 Urza's Power plant 2 Wooded Foothills 2 Windswept Heath 1 breeding pool 1 Yavimaya coast 1 Island 1 Boseiju 5 Forest 3 Gifts Ungiven 4 Living Wish 4 Reap and sow 1 Life from the loam 4 Sensei 1 Kiki 1 Hussar 1 Sundering Titan 1 Colosus 2 Eternal witness 3 Ravenous Baloth 4 Sakura 4 Moment's peace 4 Tooth and nail SB: 1 Urza's Tower 1 Urza's Mine 1 Urza's Power Plant 1 Viridian Shaman 1 Boseiju 1 Blinkmoth well 1 Ravenous Baloth 1 Eternal witness 3 Naturalize 3 Mindslaver 1 Sundering Titan Kilka wyjaśnień: Zamieniłem scraingi na living wishe dzięki ktorym manabejz jest bardzo stabilny i nie cierpimy na brak zielonej many, czemu ? ponieważ trzymamy po jednym elemencie tronu w sb. Daje on nam rownież ogromną elastyczność, świetny do wyszukania giftsami ponieważ jeśli dostaniemy go na ręke to teoretycznie mamy to co chcemy (w praktyce moze to wyglądać tak ze łisz jest za wolny) Boseiju w main i sb, trzymanie boseiju jedynie w sb jest słabą opcją bo w momencie kiedy opponent wykontruje nam łisze tracimy dostęp do boseiju natomiast jedno singlowe boseiju w mainie jest dość ciezko namierzyć samymi reap and sowami. Ciągle zastanawiam się nad wyrzuceniem boseiju main ale narazie zostaje. Miłego testowania życzę x] PASEK - N sie 13, 2006 8:19 pm " />Nie gralem duzo tym deckiem wiec bede sie wypowiadal czysto teoretycznie. Tzn. dlaczego wszyscy uwazaja ze giftsy sa wolne? chyba lepiej rzucic giftsy w 4 turze (mozna w trzeciej z sygneta\talismanu\sakury) i w piatej miec caly tron\caly tron+boseju niz szukac go na przestrzeni n tur kilkoma zakleciami. Oczywiscie czasami da sie uzbierac tron szybko w normalny sposob ale czesto gifty bede szybsze. Swoja droga to dziwne te wasze przyklady rzucania giftow, ktore sie koncza praktycznie niczym. Gifty powinny byc rzucane po potrzebne nam lady i life from the loam ewentualnie po peace. Trzeba pamietac tez o witnesce bo jak masz sama mane to mozna isc po slavera+witneske+t&n+cos i zawsze dostaniesz cos sytego w przeciwienstwie do giftsow po czesci tronu kolosa i tytana. Zgodze sie ze w decku powinny byc moments peace- szczegolnie ze mozna sobie jednego wyszukac giftsami czyli oprocz kompletowania tronu dac sobie ture. Damian123 - Pn sie 14, 2006 8:17 am " />A co myślicie o dodaniu recollecta? Gift np po witnesske,recollecta,tootha i slavera.Wtedy można się bawić. Cyrax - Pn sie 14, 2006 8:36 am " />Z mojego punktu widzenia (nigdy nie grałem toothem) colos wydaje się całkowicie niepotrzebny- inne comba radzą sobie z problemami dużo lepiej. Jeśli chcemy wygrać a przeciwnik jest wytapowany albo nie ma odpowiedzi w decku -kiki husar. Na kontrole i czasem na borosa - kiki tytan. Na napory - triskelion mephidross. Kolos jest całkowicie niepotrzebny w tym decku imho. Giftsy wydają mi się świetnym pomysłem- mogą spowodować, że ten deck zacznie coś robić przeciwko kontrolom, szczególnie tym z psychatogami. Do tej pory plan wydawał się być taki: dobrać, albo znaleźć to jedno boseiju w mainie (zazwyczaj dobrać ) i modlić się, żeby op myślał, że mam moment's peace'a na ręku.... Taki plan wydaje mi się trochę słaby...... Kaoss - Pn sie 14, 2006 8:44 am " />Sprawa wygląda tak że bez kolosa z bardo dobrego meczapu z rockiem robi się przecietny. Wystarczy ekstrakcja/terapia w tytana i mamy dosc ciezką przeprawe ponieważ opponent ma około 7-8 odpowiedzi na kikiego i hussara (pierniki i putrefki). Bojąc sie removalu ze strony oppa dość często szukam właśnie Tytana i Kolosa bo jeśli rock nam trzepnie putrefke w tytana przy kikim to jestesmy w dupie ponieważ zazwyczaj ma na stole coś czym może nas zakutać. Kolos jest poprostu opcją dzięki ktorej mozemy wygrac mimo tony removalu i disruptu oppa. Kontry też go nie bolą bo poprostu się wtasuje i w najbliższym czasie znowu sprobojemy go zagrać. Radziu - Pn sie 14, 2006 11:26 am " />Wzadnym najblizszym... kolos jak sie wtasuje to kaplica, trzeba go znowu szukac... Witnesskom mowimy tak, dobrze w deckui wspoldzialaja. Nie wiem, jak wielkim idiota musi byc kierowca Rocka zeby strzelac w tytana ekstrakcja. Tootha i mindslavera ma zostawic? Pozatym raczej nie gralbym z tytanem na startowej rece z Rockiem, niech lezy grzecznie w library. Gralbym na kolosie, acz nigdy w zyciu bym nie powiedzial ze bez niego z rockiem mamy jakos zle czy slabo albo cos a majac kolosa niszczymy system.... ot, krit przydajacy sie w tym matchupie. Zalezy to od kolorow rocka ale ja bym jednak tytanowal i kikowal... dla oppa to 4-8 landow w plecy, niezaleznie od tego czy jednorazowo oppa niszczymy czy nie.... potem sie juz mozna tutowac po badz co. siepacz - Pn sie 14, 2006 12:08 pm " /> ">Nie wiem, jak wielkim idiota musi byc kierowca Rocka zeby strzelac w tytana ekstrakcja. Tootha i mindslavera ma zostawic? Pozatym raczej nie gralbym z tytanem na startowej rece z Rockiem, niech lezy grzecznie w library. ja bym tak zrobil, jesli tylko mam na rece/stole odp na kiki+hussar. powoduje to ze op moze juz wygrac tylko przez przypadek. Radziu - Pn sie 14, 2006 8:36 pm " />O zgrozo, autentyk gra sie na 4 tytkach po sidzie? o_O trochu gier rozegralem vs tooth, ale takich czarow marow nie widizalem jeszcze.... chociaz meta u mnie jest na tyle pokrecone ze wszystko mozliwe siepacz: no bo ja wiem? jednak strzelalbym tymi ekstrakcjami po mindslaverach i tutach mimo wszystko. Dopiero 3 celem jest dla mnie nawet nie tytan a kolos. No chyba ze opp gralby faktycznie na 4 tytkach to raczej bez dluzszego namyslu strzal w tytki. Koles bierze nam jednak 2-6 landow, ale i oppowi nieco psuje manabase. Zreszta grajac Rockiem na W (wypadek przy 6 straconych landach) niszczymy dosc skutecznie oppowi urzatron (windykacje) i reke (ostry disrupt) Nie wiem, moze sie nie znam, ale nie pokusilbym sie stwierdzic ze z Rockiem jest latwo, a nawet przyzwoicie czy przecietnie. PASEK - Cz lis 23, 2006 8:21 pm " />Jak wynika z praktyki WG tron sprawuje się najlepiej ze wszytkich t&n jeśli chodzi o wygrywanie czegokolwiek irl. Kolejna decklista która coś ugrała: Satoshi Ohmura PTQ Yokohama - Kobe Top 8: 3 Forest 4 Urza's Tower 4 Urza's Mine 4 Urza's Power Plant 2 Temple Garden 4 Windswept Heath 1 Tranquil Thicket 22 land 4 Wall of Roots 2 Eternal Witness 1 Triskelion 1 Sundering Titan 1 Kiki-Jiki, Mirror Breaker 1 Mephidross Vampire 10 creatures 4 Sensei's Divining Top 3 Mindslaver 4 Tooth and Nail 2 Decree of Justice 4 Sylvan Scrying 3 Talisman of Unity 2 Oblivion Stone 3 Reap and Sow 3 Moment's Peace 28 other spells 3 Defense Grid 3 Sacred Ground 1 Moment's Peace 4 Krosan Grip 3 Loxodon Hierarch 1 Boseiju, Who Shelters All 15 sideboard cards Wersja w sumie nie wnosi nic nowego poza oczywistym wykorzystaniem przedruku wall of roots oraz zastąpieniem chantów defense gridami- czyżby były lepsze od jednorazowych chantów? Cyber_Kula - Cz lis 23, 2006 8:23 pm " />Zastanawia mnie jedna rzecz: brak Sky Hussara? To dobre win condition, a wystarczyloby dolozyc 1 karte, Pasku jak myslisz, dlaczego tak? Brak mi tu tez mainowego Boiseju... Kaoss - Pt lis 24, 2006 2:44 pm " />Nie ma hussara bo jest wampir, poprostu nie ma sensu grac na wiecej niz 2 kritach ktorych nie mozemy wystawic z reki. Boseiju nie jest niezbędne przy splashu W, mamy przecież dekrety których opp nie skontruje. opse - Pt lis 24, 2006 3:08 pm " />Ostatnio spotkałem się tu w uk z nowym buildem tootha zamiast urazatrona ma cloudposty i vesuwy. Combo jest stabilniejsze i odpala w max w 4-6 turze. Hussar i kiki i opponent idzie do domu. Następnym razem pisz po Polsku! Nikogo nie interesują twoje całkowicie nie wymierne testy z rockiem bez discardu! Argumentuj swoje wypowiedzi! Stabilniejszy a jak np. nie ma cloudposta to vesuwy nic nie robią- uzasadniaj swoje wypowiedzi! PASEK HomAR - Pt lis 24, 2006 4:41 pm " />Zwykly tan tez sie kreci w 4-6, i tez ma kikiego+hussara jak chce, wiec nic sp[ecjalnego nie napisales. Podrzucilbys build chociaz Varquez_87 - So lis 25, 2006 2:37 am " />a co byście powiedzieli na włożenie do talii Kokusho albo Firemane Angel. Co do pierwszego to latacz i jak zejdzie to oboje z graczy korzystają (jeden na +, a drugi na - , a aniołek daje nam życie co ture czy jest na stole czy w grobie, wiec oppowi bedzie się tylko opłacać ją wywalić poza gre... Kaoss - So lis 25, 2006 6:42 am " />Nie wystawisz ich z many, to raz. A dwa, w momencie rzucania tootha powinismy wygrywac lub tooth powinien ostro namieszac a isc po kokusho i kiki to nie jest najlepsza opcja... Kartel - N lut 03, 2008 11:13 pm " />Co powiecie na taką wariację na temat Tootha/Trona Creatures: 1x Darksteel Colossus 1x Sundering Titan 3x Sakura-Tribe Elder 2x Eternal Witness 1x Sky Hussar 1x Kiki-Jiki, Mirror Breaker 1x Trygon Predator 4x Wall of Roots 1x Triskellion 1x Mephidross Vampire Spells: 3x Remand 3x Spell Burst 3x Familiar's Ruse 3x Counterspell 1x Life From the Loam 3x Reap and Sow 3x Sylvan Scrying 2x Gifts Ungiven 3x Tooth and Nail Artifacts: 1x Oblivion Stone 2x Mindslaver 2x Sensei's Diving Top Lands: 4x Forest 4x Island 1x Boseiju, Who Shelters All 1x Academy Ruins i teraz jest problem obecnie testuję wersję z 4x Cloudpost + 4x Vesuva, no ale się zastanawiam na starą dobrą Urzą, co myślicie? No to pora na lekko zmodyfikowaną wersję Creatures: 3x Sakura-Tribe Elder 2x Eternal Witness 1x Sky Hussar 1x Kiki-Jiki, Mirror Breaker 1x Trygon Predator 3x Wall of Roots 1x Triskellion 1x Mephidross Vampire Spells: 2x Remand 2x Spell Burst 2x Familiar's Ruse 2x Counterspell 2x Condescend 1x Life From the Loam 3x Reap and Sow 3x Sylvan Scrying 2x Gifts Ungiven 3x Tooth and Nail 4x Moment's Peace Artifacts: 1x Oblivion Stone 2x Mindslaver 2x Sensei's Diving Top Lands: 4x Forest 4x Island 4x Breeding Pool 1x Boseiju, Who Shelters All 1x Academy Ruins 4x Cloudpost 4x Vesuva Pytaniem jest co wrzucić teraz na side? Tak wiem że temat już martwy od dawien dawna, ale sensu nie ma żeby robić nowy, a chciałem zapytać się ogółu. Może po prostu przeczytaj ten wątek od początku zamiast zadawać pytania, które padły już setki razy, poza tym musisz podawać jakieś uzasadnienia odnośnie wyborów w talii PASEK Lugo33 - N lut 03, 2008 11:21 pm " />Ciekawa wersja. Jednak musiałbym ją pograc, żeby ocenic. Imho nie podobują mi się tu dwie rzeczy: - tylko 2 senseje. Ta karta jest bardzo potrzebna tej talii. Kontroluje dociąg i pozwala na topdecki. - w obecnym meta nie bawiłbym się bez kompletu Momont's Peace. Ta karta działa jak time walk z flashbackiem na napory. Daje nam te dodatkowe tury życia zanim kamień lub tooth nie wejdą. Kartel - N lut 03, 2008 11:25 pm " />Rzeczywiście o Momentach zapomniałem, ale talia jest dopiero w fazie testów i przemyśleń wiec mam nadzieję że jakoś to będzie. $uchy - Pn lut 04, 2008 9:56 am " />czy przy tylko 4 islandach masz niebieską mane na Familiar's Ruse i Counterspell? Czy Mana Leak albo Rune Snag nie byłyby lepsze? Spell Burst też mi jakoś nie pasuje, zostawiłbym najwyżej jednego i wstawił Condescendy. Trygon Predator? Jak szukazs czegoś pod T&N to Harmonic Sliver albo Indryk Stomphowler. Kolosa też bym wywalił. kiki + tytan/husar i vampir+trisk wystarczą. No i obowiązkowo Moment's Peacy. Lugo33 - Pn lut 04, 2008 9:02 pm " />No, omówienie by się przydało. I nadal twierdzę, że Top jest na tyle ważną kartą, że musi byc w komplecie. Po prostu ten deck nie może sobie pozowlic na brak topdecku, bo to może oznaczac gg. Tak samo uważam, że Living Wishe są warte potestowania i optuję za splashem W pod sidowych Katakich (affi), Chantów i innego hatu. $uchy - Pn lut 04, 2008 9:57 pm " />do T&N często wrzuca się singlowego Tranquil Thicket (żeby sylvan srying nie był nic nie robiącą kartą w late game) to skoro jest Life From the Loam to może dorzucić tutaj jeszce Lonely Sandbar i Cephalid Coliseum? jak myślicie ten engine sprawdziłby się w T&N? a na side to obowiązkowo Boseiju, Who Shelters All PASEK - Wt lut 05, 2008 10:54 am " /> ">Co powiecie na taką wariację na temat Tootha/Trona Creatures: 1x Darksteel Colossus 1x Sundering Titan 3x Sakura-Tribe Elder 2x Eternal Witness 1x Sky Hussar 1x Kiki-Jiki, Mirror Breaker 1x Trygon Predator 4x Wall of Roots 1x Triskellion 1x Mephidross Vampire Spells: 3x Remand 3x Spell Burst 3x Familiar's Ruse 3x Counterspell 1x Life From the Loam 3x Reap and Sow 3x Sylvan Scrying 2x Gifts Ungiven 3x Tooth and Nail Artifacts: 1x Oblivion Stone 2x Mindslaver 2x Sensei's Diving Top Lands: 4x Forest 4x Island 1x Boseiju, Who Shelters All 1x Academy Ruins i teraz jest problem obecnie testuję wersję z 4x Cloudpost + 4x Vesuva, no ale się zastanawiam na starą dobrą Urzą, co myślicie? No to pora na lekko zmodyfikowaną wersję Creatures: 3x Sakura-Tribe Elder 2x Eternal Witness 1x Sky Hussar 1x Kiki-Jiki, Mirror Breaker 1x Trygon Predator 3x Wall of Roots 1x Triskellion 1x Mephidross Vampire Spells: 2x Remand 2x Spell Burst 2x Familiar's Ruse 2x Counterspell 2x Condescend 1x Life From the Loam 3x Reap and Sow 3x Sylvan Scrying 2x Gifts Ungiven 3x Tooth and Nail 4x Moment's Peace Artifacts: 1x Oblivion Stone 2x Mindslaver 2x Sensei's Diving Top Lands: 4x Forest 4x Island 4x Breeding Pool 1x Boseiju, Who Shelters All 1x Academy Ruins 4x Cloudpost 4x Vesuva Pytaniem jest co wrzucić teraz na side? Tak wiem że temat już martwy od dawien dawna, ale sensu nie ma żeby robić nowy, a chciałem zapytać się ogółu. Co powiemy? Zastanów się człowieku co piszesz... 6 kontr za UU a w decku są 4 islandy kiedy ty chcesz rzucać te kontry po tym jak już rzucisz t&N? i powiedz mi lepiej jak chcesz zagrywać sakury i inny land search jak masz 4 foresty w decku??? Może najpierw przetestuj deck zanim zaczniesz pisać takie bzdury Dyskusja na temat ilości senseji była poruszana wielkrotnie i nie ma sensu jej rozgrzebywać xazax666 - Pn lut 11, 2008 7:14 pm " />Ja nie widze potrzeby dodawania do Tootha niebieskiego koloru. Potestował bym raczej w mono zielonym toothu Scapeshift. Jak narazie jest ok. Zdobywamy wszystkie 3 częsci bez większego wysiłku. Dodatkowo w late game odsysamy wszystkie landy. Cherubim - Cz lip 03, 2008 4:54 pm " />A co powiecie o moim Tooth and Nail??? Spis : 4x Sylvan Scrying - Szuka nam Trona. 4x Tooth and Nail - Podstawa Komba. 4x Reap and Saw - to samo co Scrying tylko jeszcze niszczy Landa. 4x Sensei Divining Top - dzieki tej karcie kontrolujemy dociąg. 3x Oblivion Stone - czysci stól 2x Mindslaver - Na Mirrory i inne śmieci --------------------------------------- 4x Wall of Roots - ściana i mana 4x Sakura Trible Elder - tasuje nam Library i daje Foresta 3x Eternall Witness - wyciąga potrzebne nam karty z grejwa 1x Darksteel Colossus - Taki mały niepotrzebny pan 11/11 1x kiki-Jiki - kombi ze Sky Hussarem, Triskiem Vampirem i Colossusem 1x Sundering Titan - Niszczy Landy 1x Sky Hussar - Do takiego Komba ktore moze zajechac za ile ci sie podoba 1x Memphidross Vampire - Do Triska 1x Triskelion - Do Vampira ------------------------------------------ 12x Urza Tron - (Urza's Tower, Power Plant, Mine) 1x Boseiju Who Shelters All - Na kontrole 9x Forest - wiadomo ;D Deck spisuje sie całkiem nieźle. Na sajda myslalem włorzyc Rude Awakening, Krosan Gripy, Virdian Shaman, Plow Under(nad tym jeszcze mysle), Oxidize. Co o tym sądzicie ??? adek_sggw - Cz paź 09, 2008 9:15 pm " />witam wszystkich gram od niedawno przez Wizarda moim real deckiem T&N i zarejestrowalem sie specjalnie aby zadac wam !@#$%^& wazne pytanie - co po rotejcie ? chodzi mi o moment's peace . momenty sa niestety praktycznie niezbedne . znacie cokolwiek czym mozna to zastapic ? zeby bylo przynajmniej w polowie tak dobre ? poza pytaniem dodam tylko , ze osobiscie sensejami nie gram i mam kilkuletnia praktyke w tej talii (odkad tylko pojawily sie pierwsze talie T&N ja sam zlozylem swoja) . kiedys ich sprobowalem , bylo srednio , odstawilem . dorzuce jeszcze pelny i aktualny spis mojego mono G tooth: 12x Urza Tron 1x Boseiju , Who Shelters All 10 Forest 4x Tooth and Nail 3x Moment's Peace 4x Reap and Sow 4x Sylvan Scrying 4x Sakura-Tribe Elder 3x Eternal Witness 3x Vine Trellis 3x Oblivion Stone 3x Mindslaver 1x Duplicant 1x Triskelion , Sky Hussar , Kiki-Jiki , Mirror Breaker , Darksteel Colossus , Mephidross Vampire moim zdaniem nie ma sensu splashowac tootha z zadnym kolorem (!) . senseje absolutnie nie sa niezbedne , talia swietnie sobei bez nich radzi . |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||