ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
[Ext]UGb Madness
Miko - Pt lis 11, 2005 1:02 am " />Duale z ravniki, gifty + life of the loam i mechanika dredge zaowocowaly nową odmianą madnessa z poznanym niedawno potężnym źródłem drawu <cycle landy + life of the loam>, kolejnym mocnym stworem w decku oprócz arroganta <tog> i poprawionym matchupem z innymi naporami po sb <kochane plagi... dodatkowo w naporowym meta mozna spokojnie wrzucic ghastly demise lub inny removal> Billy Moreno - Pro Tour Los Angeles - 2nd Place 4 Yavimaya Coast 1 Centaur Garden 1 Cephalid Coliseum 2 Watery Grave 2 Forest 2 Island 1 Lonely Sandbar 2 Bloodstained Mire 2 Overgrown Tomb 4 Polluted Delta 4 Wild Mongrel 3 Aquamoeba 1 Wonder 4 Arrogant Wurm 4 Basking Rootwalla 3 Psychatog 1 Merfolk Looter 3 Umezawa's Jitte 3 Chrome Mox 4 Careful Study 2 Deep Analysis 1 Life from the Loam 2 Gifts Ungiven 4 Circular Logic 1 Darkblast SB: 4 Cabal Therapy 4 Naturalize 4 Smother 3 Engineered Plague <na razie w nowym topicu, ale prawdopodobnie deck zostanie wessanydo topicu ze zwyklym UG>. Zdążyłem tym zagrać z 10 pelnych gier <do 2 winów, 1 gra bez sb> i deck prowadzi sie jak sportowy samochód <czego nie moge powiedziec o zwykłym UG - do tej pory średnio mi podchodzil>. Kayo - Pt lis 11, 2005 9:08 am " />Chodzi o to żeby dzida podeszła. A jeśli op ma putrefy itp no to liczba 3 nie zaszkodzi Dark Mroova - Pt lis 11, 2005 9:21 am " />Wiem, że chodzi o to, żeby podeszła, ale trochę kicha jak dostaniesz dwie na początku. Imo liczbe dwóch jest wystarczająca, ewentualnie 2x dzida i 1x sword of f/i imho kszaq - Pt lis 11, 2005 9:30 am " /> ">Wiem, że chodzi o to, żeby podeszła, ale trochę kicha jak dostaniesz dwie na początku. Imo liczbe dwóch jest wystarczająca, ewentualnie 2x dzida i 1x sword of f/i imho :) Ktos juz chyba ci kiedys tlumaczyl, ze dzid powinno byc jak nawiecej, poniewaz: 1) Zazwyczaj jest gamebrakerem 2) Aktualnie wiekszosc deckow ma na nia mainowy hate 3) Zwalczasz nia dzide oppa wrazie potrzeby Dark Mroova - So lis 12, 2005 2:08 pm " />A co myślicie o Glimps the unthinkable ? Sama w sobie jest dobra, ale można wrzucić nawet w siebie. Napełniamy grave togowi, ładujemy na grave karty z flashbackiem, dajemy poweru Ghastly Demiseowi jeśli na nich gramy... Można spróbować imho @Kkeld - dzięki za medal z kartofla - stoi na półce Miko - So lis 12, 2005 8:55 pm " />Glimpsa nie warto grać, jeśli mamy napełniać grave'a wystarczy dredge + dociąg. IMO na sb powinien być 1 coffin purge, na mirrora <wonder> oraz moment's peace, geneze i life from the loam w innych deckach. Zamiast smotherów zdecydowanie lepsze ghastly demise. I w kilku grach brakło mi celów pod fetche <konkretnie islanda>. Yavimaya coastow przewaznie nie uzywalem, dzieki dualom i fetchom mana base byl wystarczajaco stabilny - wolałbym wywalić je i dodac basica ;p. Oczywiscie wszystko to to takie moje luźne opinie, bo w koncu to Moreno zdobyl 2 miejsce... siepacz - So lis 12, 2005 9:24 pm " />ale sam mowil, ze deck idealny nie jest... grave-trolle i brawn to swietne pomysly. imho od purge'a lepsze bedzie Krosan Reclamation bo baaardzo pomaga na ug storma Phantamare - N lis 13, 2005 8:20 pm " />Geneza do tego decku za wolna. Gasthly tak ale nie zamiast smothera, smother syci wszczegolnosci przeciw gupi psychatogom w mirrorach i w grze z togiem. Na side można wentualnie wrzucic reklamacje ale to bardizej obrona przeciw gupim desaiero, choć raczej z 4 terapiami i 4 logicami powinnismy sobie z nim poradzic. Pydzio - Pt lis 18, 2005 11:12 pm " />Gra zarowno na smotherach i ghastleyach jest troche nieoplacalna. Trzeba wybrac jedno z dwoch. Ghastley ma wiecej zastosowan niz smother i usuwa krity poza gre... ale jezeli np w turniejowym meta jest duzo togow to popieram ze lepiej grac na smothach majki - Śr lis 23, 2005 2:42 pm " />Brawn w sidebordzie bylby niezly na na przyklad jakies drobne przeszkadzajkowe latajace blocki produkowane na przyklad przez meloku. Miko - So lut 25, 2006 8:24 pm " />Ostatnio mialem więcej wolnego czasu i zapoznałem się troszkę z meta, które trochę się zmienilo po wyjściu GP. Nowe duale <UR, RG> zachęciły do jeszcze większego splashowania . Pokombinowalem i wyszło mi coś takiego: UGbr Madness: 2 Umezawa's Jitte 4 Careful Study 2 Deep Analysis 2 Evasive Action 4 Circular Logic 4 Wild Mongrel 4 Aquamoeba 2 Psychatog 4 Basking Rootwalla 4 Arrogant Wurm 2 Gifts Ungiven 1 Golgari Grave-Troll 1 Anger 1 Wonder 1 Life from the Loam 1 Centaur Garden 1 Cephalid Coliseum 1 Lonely Sandbar 1 Tranquil Thicket 1 Steam Vents 1 Watery Grave 1 Overgrown Tomb 1 Stomping Ground 1 Mountain 1 Swamp 3 Bloodstained Mire 3 Polluted Delta 2 Wooded Foothills 2 Forest 3 Island // Sideboard: SB: 2 Pyroclasm SB: 1 Engineered Plague SB: 1 Cabal Therapy SB: 1 Coffin Purge SB: 2 Ray of Revelation SB: 1 Naturalize SB: 2 Pithing Needle SB: 3 Flametongue Kavu SB: 1 Razormane Masticore SB: 1 Filth Czerwony kolor daje nam dostęp do angera <arroganty z hastem sycą>, oraz sb pyroclasmów i FTK. Jesli ktoś lubi mozna wcisnac mainowe fire/ice, ale ja wolę zabawe z life from the loam... POSEL - So lut 25, 2006 11:55 pm " />Dodanie kolejnego koloru dla jednej karty z maina i 5 z side to juz chyba przesada. Jak na razie to madness jest w powaznym odwrocie, ma duze problemy zeby cos ugrac w aktualnym meta. Evasive Action? Miko - N lut 26, 2006 10:18 am " />Wiesz, dodałem czerwony bo z tymi wszystkimi fetchami <na korych gralem wczesniej w UGb> nie ma zadnego problemu zeby wyciagnac duala UR albo RG. Tak naprawdę zamienilem tylko 2 duale z czarnym <ub i bg> na 2 duale z czerwonym. Evasive action - potrzebowalem wiecej kontr, a tutaj syci lepiej od mana leaka, bo bez problemu wyciaga sie wszystkie 4 basic type'y. $uchy - N lut 26, 2006 12:37 pm " />to jak splash R to może Fire/Ice ?? Thorn - N lut 26, 2006 6:35 pm " />Cos chyba w tym jest Miko. Obecnie gram w realu i czasami po sieci takim rodzajem "mad-toga" 2 Wonder 1 Life from the Loam 2 Gifts Ungiven 2 Umezawa's Jitte 2 Watery Grave 4 Polluted Delta 2 Bloodstained Mire 4 Yavimaya Coast 4 Aquamoeba 4 Arrogant Wurm 4 Basking Rootwalla 4 Wild Mongrel 2 Overgrown Tomb 3 Careful Study 3 Chrome Mox 4 Circular Logic 2 Island 2 Forest 1 Deep Analysis 1 Rushing River 1 Barren Moor 1 Lonely Sandbar 3 Psychatog 3 Stifle SB: 3 Smother SB: 3 Engineered Plague SB: 4 Naturalize SB: 3 Mana Leak SB: 2 Viridian Shaman Dlaczego jest lepsza od innych ? Mainowe stifle - w obecnym meta, gdzie mozemy znalesc duzo feczy, sa niezbedne. Czasami przeciwnica chcac odpalic duala bez straty zycia czekaja do konca Twojej tury (co oczywiscie jest bledem) i mozemy ich skutecznie zastopować. Mainowe stifle służą glównie to powodowania screw u naszego przeciwnika. Aby wygrywac tym deckiem wazne jest odpowiednie saidowanie i otwarty umysł. Ten deck wiekszosc gier wygrywa dopiero po saidzie. Madness, jako deck, jest malo doceniany wsrod innych graczy a sam posiada naprawde solidny said. ( w tej wersji clawsy zostaly zastapione przez plagi ) Miko - N lut 26, 2006 11:06 pm " />A w spisie thorna jakos brakuje mi pithing needle na sb. Siduje je praktycznie na co drugą grę żeby wyłączyć deeda <ty masz stifle, wiec moze bez roznicy> meloku, zombie infestacje w tym nowym friggoridzie, fetche, wretche - w zasadzie wszystko co nas złości. Wapniak - Śr sie 30, 2006 8:15 pm " />4 Polluted Delta 2 Windswept Heath 2 Breeding Pool 2 Overgrown Tomb 2 Watery Grave 3 Island 3 Forest 1 Centaur Garden 1 Cephalid Coliseum 1 Ghost Quarter =21 lands 4 Basking Rootwalla 4 Wild Mongrel 4 Arrogant Wurm 3 Aquamoeba 3 Psychatog 2 Nimble Mongoose 1 Wonder =21 Creatures 4 Cerful Study 4 Circular Logic 3 Umezawa's Jitte 2 Gifts Ungiven 2 Deep Analysis 2 Pithing Needle/ Spell Snare/ Smother - zależnie od meta 1 Life from the Loam =18 Other Spells To moja wersja Decku, zapewne daleka od ideału, ale sprawdzająca się całkiem przyjemnie. W sideboardzie mam zawsze 4x Cabal Therapy, 3x Naturalize, 2x Putrefy, kilka Smotherów, czasem darkblasta. Wersja niewiele różni się od oryginalnej Moreno, zasadniczo wyjąłem z niej moxy i darkblasta i wrzuciłem 2 Mangusty i 2 Igły (nigdy nie lubiłem moxów, a ten deck nie potrzebuje, aż takiego speeda bo nie ma rur) by mieć więcej 1-dropów. Deck raczej opiera się na powolniejszej, bardziej kontrolnej grze, często duży Atog wygrywa gry. A teraz może wytłumaczę, dlaczego włożyłem takie karty, a nie inne i dlaczego splashuję czarny a nie biały (tudzież inny, próbowałem obu i biały splash też jest przyjemny). Otóż czarny splash mi się po prostu podoba, lubię atoga i on sam wygrywa dużo gier. W decku znalazły się Mangusty z kilku synergicznych powodów -> są dodatkowym tanim paliwem pod terapię, szybko robią się duże i bardzo pomagają przeciw Borosowi (mogą bezkarnie blokować każdego jego stwora). Igły wrzuciłem bo uważałem, że deck potrzebuje większej ilości kontr. A igła często daje równie skuteczną odpowiedź jak kontra i można ją wrzucić w pierwszej turze. Spell Snare też jest fajny, ale igła jest chyba jednak lepsza. Na bardziej agresywne meta wkładam w jej miejsce Smothery. Co do Stifli to testowałem je przez chwilę w tym slocie, ale wypadły dużo gorzej od Igieł, więc nie zagrzały miejsca. Naber - Śr sie 30, 2006 11:08 pm " /> ">Wersja niewiele różni się od oryginalnej Moreno, zasadniczo wyjąłem z niej moxy i darkblasta i wrzuciłem 2 Mangusty i 2 Igły (nigdy nie lubiłem moxów, a ten deck nie potrzebuje, aż takiego speeda bo nie ma rur) Moxy mogą ci się nie podobac ale są czescią mana basu i zamieniając je na kreatury, artefakty deck ten może nie dzialac jak powinien. |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||