ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
[Ext]UWR "Trinket Angel"
PASEK - So gru 02, 2006 9:28 pm " />Czas pokaże czy to jednorazowy występ czy takie wariant ryb będzie nowym archetypem w Ext jak narazie wynik 6-0 na worldsach zapowiada się obiecująco. Gabriel Nassif, 6-0 Extended – 2006 World Championships Main Deck 60 cards 1 Great Furnace 1 Ancient Den 1 Flagstones of Trokair 2 Steam Vents 4 Flooded Strand 3 Windswept Heath 2 Plains 3 Hallowed Fountain 2 Sacred Foundry 2 Polluted Delta 2 Snow-Covered Island 23 land 4 Meddling Mage 3 Exalted Angel 4 Silver Knight 3 Trinket Mage 14 creatures 1 Pyrite Spellbomb 4 Fire // Ice 4 Lightning Helix 3 Sensei's Divining Top 3 Counterbalance 1 Tormod's Crypt 1 Engineered Explosives 3 Stifle 2 Umezawa's Jitte 1 Pithing Needle 23 other spells 1 Disenchant 1 Flametongue Kavu 4 Kataki, War's Wage 3 Dwarven Blastminer 1 Pithing Needle 1 Divert 1 Disrupt 1 Deep Analysis 2 Pyrite Spellbomb 15 sideboard cards Krisbit - Śr gru 06, 2006 1:01 pm " />Jak dla mnie jest on mocno stechowany pod BDW. Anioły ze swoim gain lifem sa juz ciezkie do obejscia, a tu jeszcze Silver Knighty są i (sic!) Pyrite Spellbomb. Counterbalance też raczej nie ułatwia borosowi życia. Mimo, że deck ma też sporo odpowidzi na reszte meta to nie widzę go wojującego zbyt długo. Ot, taki przypadek jeden. Gotrq - Śr gru 06, 2006 4:06 pm " />Testowane z Calebem na modo. Deck potrafi miec 2 wersje rozdan. Maxymalne Porno i Zupelna Kape. Moze to wina szaflera mtg:o ale zdarzalo sie nam nie dobrac konkretnej many i przez to topilismy. W sajdzie znalazly sie tez 2 Stifle ktore okazaly sie kluczowe przeciwko coraz bardziej dominujacym storm deckom. Co ciekawe deck ma potencjal natomiast bardzo czesto zabija go wlasny mana base. szefo - Śr gru 06, 2006 4:33 pm " />deck juz nie jest singlowym 6.0 . jest w wiekszosci t8 ext eventow na modo. MB jest perfekcyjny, stechowany glownie na BDW(bardzo dobrze, mozna sobie sprawdzic meta mistrzostw), ale rowniez z duzymi szansami z praktycznie kazda inna talia po side. zdecydowanie polecam, testuje go od paru tygodni. nie ma slabych MU, to znaczy auto wtop. edit aha i nazwa to nie solucja tylko "trinket angel". bialy0021 - Cz gru 07, 2006 1:08 am " />gralem z tym deckiem pare razy juz i jednak musze przyznac, ze gotrek ma racje. kiedy podejdzie talia potrafi tak zamknac oppa, ze ten nie jest w stanie nic zrobic jednak czesto brakuje zagrozen z tego co zauwazylem a bez zagrozen talia wegetuje... srednio to mi sie widzi z racji tego, ze jednak czasem kontroluje gre do czasu a nie stwarzajac powaznych zagrozen traci ta kontrole i przegrywa... Gotrq - Cz gru 07, 2006 6:34 am " />bialy nie zrozumiales idei talii. Ona nie ma wystawiac zagrozen tylko silverbulletowac zagrozenia wystawiane przez przeciwnika. Tak robila stara UW Temporary Solution. Ja napisalem ze deck ma albo podejscie "porno" albo najscie "wtopa" i duzo czesciej dobiera "wtopa" albo "screw" kiedy musimy tutorowac magiem po artefaktyczne landy. Mi osobiscie sie to bardzo nie podoba dlatego zarzucilem dalsze testowanie tego decku. Mi osobiscie przeszkadza bardzo j%$^# sie z mana basem przez pierwszych kilka tur. Pasek bedzie mial beke bo gralem rockiem ale tam przynajmniej byla akceleracja w postaci murow/bopow/sakur a tutaj niestety musimy liczyc tylko na Magusow ktorzy chyba lepiej zeby szukali bulletow niz many. Cyber_Kula - Cz gru 07, 2006 6:34 am " />Zgodze sie, przy dobrym podejsciu deck jest bardz ciezki do zatrzymania, na odwrot jest bardzo latwy do przejechania. Aczkolwiek nie zgodze sie, ze talia wegetuje, potrafi bardzo latwo narzucic na oppa presje, (chociazby sam counterbalance czy spalenia, f/i na rece, igla z maga, explosives), poza tym z naporem zwykle nie jest tak zle, choc czesc kritów jest tylko do 'stania', np. meddling mage, a reszta zdaje sie czekac az kierowca przepchnie aniola czy zrzuci dzide. Aczkolwiek wydaje mi sie, ze przy dobrym kierowcy ten deck molgby cos poszalec w obecnym meta, jest typowo anty-borosowy. szefo - Cz gru 07, 2006 8:00 am " />imo problemy manowe nie sa tak wielkim zmartwiniem. zazwyczaj grasz 2 fecze po 2 duale, w 1 zadko potrzebujesz many. zeby w 2 miec 2 zrodla W dla rycerza stracisz troche zycia,ale tak gramy vs BDW, a oni wtedy raczej maja przegrana gre. zawsze jest rowniez helix+jitta zeby poprawic stan zycia. 14-16 zycia przez MB nie jest duzym problemem z deckami innymi niz boros, a na borosa mamy duuzo odpowiedzi, tak wiec MB imo nie jest problemem. stw - Cz gru 07, 2006 10:06 am " /> ">W dla rycerza stracisz troche zycia,ale tak gramy vs BDW, a oni wtedy raczej maja przegrana gre. Tak, bo BDW nie ma rycerzy. A szczególnie teraz, kiedy gra się na priesty BDW od razu składa się od Silver Knighta. Do tego dochodzą mainowe Ringi i sideowe Spellbomby. szefo - Pt gru 08, 2006 5:20 pm " />stw, czyli wg ciebie lepiej jest a)poczekac z nim ture dluzej b)zmienic mana base na mniej zycio żerna c)zmienic knighta na krita o bardziej przystepnym koszcie? masz obsolutna racje z odpowiedziami na niego, ale i tak jest najlepszym szybkim(bo oprocz aniola) kritem na borosa. mamy mainowe jitty by pozbyc sie priestsow czy obcyh rycerzy, a takze spellbomby. stw - Pt gru 08, 2006 6:12 pm " />Czy ja napisałem poczekać turę dłużej, zmieniać mana base albo zmienić srebrnego an coś innego? Stwierdziłeś, że srebrny to dla BDW gg, a ja Ci powiedziałem, że jednak się mylisz. Eh.Co za człowiek. Qwert - So gru 23, 2006 6:20 pm " />Z borosem to tą dzide moze zalozyc tylko na silver knighta anioła nie zdąży z reguły wystwaić a jeżeli zdąży to już wcześniej prawdopodobnie osiągnął kontrole nad stołem zagrałem już na modo z tym kilka meczy, gram borosem z molten rainami i jakoś jeszcze nie zdażyło mi sie wtopic wiec jest tak antyborosowy ze z wersją ktora posiada 4 molten rainy w mainie sobie nie radzi mateoosh01 - So gru 23, 2006 10:53 pm " />Trinket nieradzi sobie wogole z ponza jego jedyne kontry to remandy, a jak dostanie w 3 turze ponze w fontanne czy ventsa to polega. Inaczej ma sie sprawa vs RG aggro podobne do borosa, acz na ogoł moczy 2:1. Trinketów bolą swordy i czesto stawiaja na nie igly. Deck ma szanse posycic w obecnym meta, głównie dzieki magom ktorzy skutecznie blokują tepsa. asmo - N gru 24, 2006 1:28 am " />graja juz na remandy? bo w/w nie... zreszta to akurat nie wazne ja tylko co do tej ponzy,nie karci i jeszcze raz nie karci...rzucone w 3 turze moze miec juz przed soba silver knighta na stole,a wcelowane nawet w jedna zrodlo many r lub u nie daje prawie żadnej przewagi,no chyba ze opp ma scru no ale wtedy wiadomo jak sie taki gry koncza odpali mu fecza po to czego mu brakuje i tylke pozytku z moltena ze wbil 2dmg;) i bardzo dobrze ale to nie daje nam przewagii... Qwert - N gru 24, 2006 5:17 am " />często ta pozna uniemożliwia późniejsze rzucanie helixów f/i lub silver knighta jak nie ma knighta a leci rain to jest całkime syto opp już prawdopodobnie nas nie pokarci aniołem bo nie zdąży:P mateoosh01 - N gru 24, 2006 10:29 am " />Ponza o ture opóżnia trinketa! To jest ultra ważne w momencie grania borosem mamy jeden wjazd na czysto wiecej. A jsli boimy sie jitte trzymajmy w sidzie swoje jitty i disenchanty. Whistler - N sty 07, 2007 7:01 pm " />Spisy z The Finals: Youhei Tomizawa - Trinket Angels 4 Flooded Strand 2 Polluted Delta 3 Windswept Heath 1 Seat of the Synod 1 Ancient Den 2 Hallowed Fountain 2 Sacred Foundry 2 Steam Vents 2 Island 2 Plains 1 Flagstones of Trokair 4 Silver Knight 4 Meddling Mage 1 Meloku, the Clouded Mirror 4 Trinket Mage 3 Lightning Angel 4 Lightning Helix 4 Fire/Ice 2 Engineered Explosives 3 Sensei's Divining Top 3 Umezawa's Jitte 2 Pithing Needle 1 Tormod's Crypt 2 Counterbalance 1 Pyrite Spellbomb Sideboard: 2 Disenchant 2 Stifle 4 Samurai of the Pale Courtain 1 Pyrite Spellbomb 3 Dwarven Blastminer 3 Kataki, War's Wage Kenji Tsumura - Trinket Angels 2 Island 2 Plains 1 Flagstones of Trokair 1 Ancient Den 1 Great Furnace 3 Hallowed Fountain 2 Steam Vents 2 Sacred Foundry 4 Flooded Strand 3 Windswept Heath 2 Polluted Delta 4 Meddling Mage 4 Silver Knight 3 Trinket Mage 3 Exalted Angel 3 Counterbalance 4 Lightning Helix 4 Fire/Ice 2 Umezawa's Jitte 2 Stifle 2 Pithing Needle 1 Engineered Explosives 1 Pyrite Spellbomb 3 Sensei's Divining Top 1 Tormod's Crypt Sideboard: 1 Engineered Explosives 3 Dwarven Blastminer 1 Umezawa's Jitte 2 Tormod's Crypt 4 Kataki, War's Wage 1 Exalted Angel 2 Pyrite Spellbomb Misiiiiek - N sty 07, 2007 7:17 pm " /> ">A jsli boimy sie jitte trzymajmy w sidzie swoje jitty i disenchanty. no typie zadziwiasz mnie Ponza jest kluczowa w mu z uwr bo ten molten rain nie dojrze, że zniszczy foundry to zada 2 dmg , opużni opa o turę i skołoni go do najczęściej kolejnego painu za 3! Natowmiast muszę stwierdzić, że matchup jest tak czy tak dosyć trudny. Najbardziej karci chyba counetrbalance z sensejem! Konter mamy praktycznie na wiekszośc spelli a typ ciagle ciągnie coś dobrego ... ! siepacz - N sty 07, 2007 10:15 pm " />Niestety dla borosa, akurat przy MU z Trinket Angelem wynosi on jakieś 95 - 5 dla tego drugiego i raczej nic się nie da na to poradzić. Tak akurat wyszło, że to przede wszystkim hate deck na borosa właśnie jest i przypadkiem boli owego borosa jakieś 80% kart z niego... Misiiiiek - Pn sty 08, 2007 9:06 am " />pycha .. lubie kiedy ludzie nie wiedzą cyzm mówią !! Siepacz ten mu nie jest taki zły jak sądzisz. Oczwiście nie jest łatwo ale nawet z dobrym opem jesli juz topimy to chociaz 1:2, a czesto udaje nam się wygrać. Nie będę procentowo oceniał tego mu bo uwazam to za bezsensowne, moge za to powiedzieć, że duzo zalezy od przeciwnika i jego stylu gry. przede wszytkim nie dramatyzujmy .. nie jest tak źle :] Cyrax - Pn sty 08, 2007 10:10 am " />Boros nie ma meczupów 5-95... Deck, który ma same fecze i duale nie może być beznadziejnym meczupem. Eld - Pn sty 08, 2007 11:51 am " />Ale jest. Przegrana z borosem zdarza się naprawdę rzadko, gość musi mieć świetne rozdanie, szybkie stwory z lavamancerem, ponza albo vortex i bez removalu po stronie trinketa, albo same fecze po odtapowane duale, czego sytuacja czasami faktycznie wymaga. Niestety takie rozdanie to nie jest standard u borosa, a ponzę jest łatwo obrócić przeciwko niemu divertami. 95/5 to może przesada, ale 70/30 już moim zdaniem przesadą nie jest. To samo tyczy się matchupu z zoo. Tak naprawdę najtrudniejszą kartą dla trinketa jest chyba jotun grunt - paliwo dla typa jest a 4 ciała sprawia, że ciężko się go pozbyć. siepacz - Pn sty 08, 2007 12:24 pm " />Wiem, przesadziłem nieco. Podkolorowałem nieco wypowiedź by odnieść się do wypowiedzi Miśka - to nie jest matchup raczej trudny tylko wybitnie trudny i lock jest tylko jedną z wielu bolących rzeczy. Kayo - Śr sty 10, 2007 6:52 pm " />Mam takie pytanie, jak to sobie radzi z Agro Flowem?? Z jednej strony counterbalance flowa praktycznie wykańcza tak jak borosa, ale jeśli uda sie go przepchnąć przed balancem to raczej niszczy manabse tego decku. PASEK - Śr sty 10, 2007 7:55 pm " />Nie chce być sceptyczny ale moim zdaniem aggro flow to porażka, to jakiś przypadek że ten deck wogóle coś ugrał na worldsach, i gdy nie dobierze szybkiego flowa to robi wielkie nic z każdym deckiem. Ma za mało lądów, stworów i spaleń po prostu zawsze czegoś brakuje jeśli chodzi o "zwykłego" flow rocka to MU jest raczej słaby dużo kart poza naszym normalnym curve ( =trudne do skontrowania balancem), które nas karcą. PASEK - Pn sty 15, 2007 11:09 pm " />Trochę testowałem ten deck i wyszła mi taka oto wersja: 1 Great Furnace 1 Ancient Den 2 Steam Vents 4 Flooded Strand 3 Windswept Heath 3 Plains 3 Hallowed Fountain 2 Sacred Foundry 2 Polluted Delta 2 Island 4 Meddling Mage 4 Lightning Angel 4 Silver Knight 4 Trinket Mage 1 Pyrite Spellbomb 2 Fire // Ice 4 Lightning Helix 2 Electrolyze 4 Sensei's Divining Top 4 Counterbalance 1 Engineered Explosives 2 Umezawa's Jitte 1 Pithing Needle SB: 2 Disenchant 3 Kataki, War's Wage 4 Dwarven Blastminer 1 Pithing Needle 2 Jotun Grunt 2 Divert 1 Tormod's Crypt Stifle- doceniam tą kartę i uważam że jest dobra ale czy jest konieczna by ten deck działał? Wydaje mi się, że jeśli nie zestiflujesz pierwszego fetcha karta ta ma bardzo mały zakres używalności(nie chodzi oto że nie da się jej użyć bo zawsze się znajdzie jakieś ability ale często lepiej by było zagrać jakieś proaktywne zagrożenie). Jeśli chodzi o stiflowanie desira trzeba być kompletnym ignorantem by w tej chwili stormie grać bez duressów, a więc wcale nie jest to takie proste. Poza tym nawet bez stifli deck ten dysponuje dobrymi odpowiedziami na storma -magowie i counterbalance. Jeśli przewidywałbym dużo stormcombo to wrzucił bym do sideboardu rule of law lub laboratorium, które jest pewnym hoserem na ten deck niż liczył na stifle. Tormod's Crypt- ta karta jest jedynie dobra na ichorida, na każdy inny deck była zazwyczaj martwym drawem. Jeśli chodzi o inne decki używające grobu - aggro loam, cal, rock- w zupełności wystarcza counterbalance. 4 Sensei's Diving Topy\ 4 Counterbalance- na początku gdy testowałem ten deck grałem jedynie na 2 sensei(i 4 trinket magy) i 3 balance jednak już kilka gier pozwoliło mi się zorientować, że sensei jest kluczową kartą dla tego decku. Bez senseja deck ten ma duże tendecje do mana floodów, dodatkowo sensei pozwalam nam w łatwy sposób stabilizować nasze drawy - w decku jest dużo 1ofs, które albo są nam całkowicie nie potrzebne albo kluczowe w danym MU, jak również łatwiejszy dostęp do counterbalance. 4 Counterbalance wydawać się mogą redundacją ale moim zdaniem lock sensei+counterbalce jest największym atutem tej talii, a nawet jedyną szansą na wygranie niektórych MU- scepter chant czy tron- stąd oba te elementy w liczbie 4 sztuk szczególnie, że gdy mamy senseja dużo ławtwiej o balanca. Lightning Angel- to bardzo dobra opcja dla tego decku, po pierwsze anioł chociaż decku nie widać na papierze nadaje temu deckowi dużo bardziej agresywny charakter- szybkie anioły potrafią nadać duże tempo temu deckowi co jest w innych warunkach trudne do osiągnięcia skoro wszyscy inni nasi kolesi są co najwyżej 2/2 za 2 many. Wchodzi znacznie szybciej niż exlated a borosowi i rockowi sprawia niemal takie same problemy jak exlated. Dodatkowym atutem anioła jest możliwość kontrowania spelli za 4 many z counterbalanca czyli między innymi: gifts ungiven, loxodon hierarch, wrath of god i fact or fiction; które często są kluczowymi komponentami danych decków. Z mojego doświadczenia jest to szczególnie ważne przy grze z tronami, gdzie blokowanie factów znacznie opóźnia ich rozwój a wyłaczanie wrathów pozwala na lepsze wykorzystanie meddling magów. 2 Electrolyze- nigdy nie byłem fanem tej karty w innym formacie niż T2, jest ona tu tylko z jednego powodu- robi prawie to samo co F\I ma jednak CMC 3. W wersji Nassifa często brakowało mi kart o tym koszcie by dobrze używać counterbalanca. Deck ten jest podatny na wiele kart o tym koszcie- destructive flow, pernicious deed, psychatog, a dodatkowo thirst for knowledge, eternal witness,call of the herd,putrefy i vindicate. Dzięki 6 kartą o koszcie 3 możemy spokojnie liczyć na counterbalanca w grach z wszelkimi odmianami rocka- decki ta mogą zrobić naprawde mało jeśli mamy counterbalace i cały czas trzymamy coś za 3 na wierzchu. Dodatkowo możemy kontrować thirst for knowledge troną co często też okazuje się kluczowe. Reszta to już raczej standard więc nie trzeba chyba tłuczczyć. Macio - Cz lut 15, 2007 4:27 pm " />A co sądzicie o takiej wersji UWB Trinket Angela: Mark Hendrickson: 4 Godless Shrine 2 Flagstones of Trokair 2 Watery Grave 1 Island 1 Ancient Den 1 Vault of Whispers 3 Polluted Delta 3 Flooded Strand 2 Snow-Covered Plains 2 Hallowed Fountain 1 Swamp 22 land 4 Descendant of Kiyomaro 3 Trinket Mage 4 Silver Knight 4 Dark Confidant 4 Meddling Mage 19 creatures 4 Gerrard's Verdict 4 Duress 1 Engineered Explosives 1 Sensei's Divining Top 1 Pithing Needle 3 Umezawa's Jitte 4 Vindicate 1 Tormod's Crypt 19 other spells Sory, że nie ma tagów, ale nie mam zbyt dużo czasu. Ten deck działa tak podobnie jak wersja UWR, UWB jest bardziej naporowe i ma dużo discardu co polepsza MU z controlami i Combo deckami. Zamiast Exalted Angela mamy tu Descendant of Kiyomaro, który też dodaje życie, ale jest w tej wersji lepszy ze względu na Confidantów. Powiedzcie, czy opłaca się taką wersję składać? Co byście zmienili w mojej deckliście. M0rw47h - Cz lut 15, 2007 7:23 pm " />- Brak counterbalance, ouch, ouch. - Wrzucilbym finkla zamiast confidanta. - Rozwazylbym kandydature Voidmage Prodigy przy tej ilosci wizardow. Edit: - Moze Dromar's Charm? PASEK - Cz lut 15, 2007 8:59 pm " />Nie ma counterbalance bo to jest właściwie W\B ze splashem po trinket magów+toolbox a przy okazji meddling magów. Counterbalance kosztuje UU co z WW descendatów i knightów by trochę niszczyło ten deck. Confidant jest 100 razy lepszy od finkela. Głównie ze względu na curve- naprawdę nie chce mieć wszytkiego za 3- descendant, trinket, vindicate i jeszcze finkel??? PASEK - Śr wrz 05, 2007 9:11 pm " />Deck ostanimi czasy nie był zbyt popularny ale ze względu na raczej dobry MU z czerownymi deckami może powrócić. Przez deck przewijały się różne techy od Remandów, Mana Leaków i Spell Snarów do Thirst for Knowledge czy Serra Avengerów. Ostania wersja jaką udało mi się znaleść: By jurand 1 x Ancient Den 1 x Engineered Explosives 2 x Exalted Angel 4 x Flooded Strand 1 x Great Furnace 2 x Lightning Angel 4 x Lightning Helix 4 x Meddling Mage 1 x Pithing Needle 2 x Polluted Delta 1 x Pyrite Spellbomb 2 x Sacred Foundry 1 x Seat of the Synod 2 x Sensei's Divining Top 4 x Silver Knight 2 x Snow-Covered Island 1 x Snow-Covered Mountain 2 x Snow-Covered Plains 1 x Steam Vents 3 x Stifle 2 x Thirst for Knowledge 1 x Tormod's Crypt 3 x Trinket Mage 2 x Umezawa's Jitte 3 x Windswept Heath 2 x Condemn 3 x Counterbalance 3 x Hallowed Fountain Sideboard 2 x Disenchant 3 x Disrupt 3 x Dwarven Blastminer 2 x Flametongue Kavu 3 x Threads of Disloyalty 2 x Condemn |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||