ďťż
FC->T4->THE BEST



Voltrex - Cz mar 18, 2004 9:38 pm
" />Liczba użytkowników K20 zminiejszyła się, co zarazem daje nam mniejszą ilość ocen przyznawanych kartą. IMHO karty z TOP4 powinny być przenoszone do THE BEST po 20-25 ocenach góra, potem tylko zapychają T4, a raczej nie ma już szans aby ich średnia bardziej się zmieniła...
Problem pozostawiam do rozstrzygnięcia modom FC, bo to wasza "działka".
pozdro & respect
Voltrex
ps. dodam ankiete tak na wszelki wypadek, jak coś to niech będzie demokratycznie lol




alien - Cz mar 18, 2004 10:08 pm
" />Przestańcie opowiadać takie bzdury Z moich obserwacji wynika, że liczba użytkowników ciągle rośnie, obejrzyj sobie statystyki na stat4u lub nasze na stronie głównej.

To, że niektóre karty mogą zapychać Top4, to inna sprawa. Kiedyś prowadziliśmy gorącą dyskusję, ile ocen powinno decydować o przeniesieniu karty. Uważam sprawę za otwartą, uważam nawet, że moderatorzy nie muszą się sztywno trzymać jakiejś określonej liczby ocen. Powinni być elastyczni i niekiedy sami decydować o przeniesieniu karty.



Chainer - Cz mar 18, 2004 10:11 pm
" />ja jestem za 25. zwykle gdy karty maja od 25-30 ocen i sa dlugo w t4 to i tak je z amokiem i noogodem przenosimy.



mako - Cz mar 18, 2004 10:15 pm
" />Ja uważam, że liczba powinna oscylować w granicach 25-30. Spójrzecie na aktualne top4 - oprócz nowości ("Leprosy") starsze karty mają w granicach 20-27 ocen - a są tam już dość długo.




Voltrex - Cz mar 18, 2004 11:19 pm
" />Alien: Chodzi mi w większości o użytkownikach uczęszczających sięw dziale FC, a tych troszeczkę ubyło...
Ja osobiście jestem za 25 ocenami i taki oddam głos.
IMHO najlepiej byłoby się trzymać takiej zasady, żeby potem nie było jakiś niedomówień czy pretensji...



Metka - Pt mar 19, 2004 7:11 am
" />Dobrze jest jak jest - Amok i Chainer przenoszą karty przy 20 do 25 ocenach. Nic nie trzeba zmieniać. Ja osobiście jestem jeszcze za obniżeniem tego progu, bo t4 to dla większości kart jedyne miejsce, aby ujrzała je szersza publiczność.



Amok - Pt mar 19, 2004 9:38 am
" />niech jest jak jest - jak napisal Chainer jesli karta jest dlugo w topie i ma odpowiednia srednia to i tak jest przenoszona do the best. Liczba ocen w takim wypadku to drugorzedna sprawa - zwykle ok. 25-30



hejmisio - Pt mar 19, 2004 9:58 am
" />Według mnie powinno pozostać tak jak jest.



XaN007 - Pt mar 19, 2004 1:07 pm
" />25-30 moja opinia taka



Voidmage - Pt mar 19, 2004 1:22 pm
" />40



Chainer - Pt mar 19, 2004 1:51 pm
" />ta void 40 wystaawiam karty od roku i moze ze 4 moje karty maja 40 ocen



Voltrex - Pt mar 19, 2004 2:01 pm
" />Void jak zawsze robi coś na odwrót od wszystkich, nie ma się co nim przejmować...



GumisK - Pt mar 19, 2004 2:04 pm
" />Niewiele widziałem do tej pory kart, które miały 40 lub więcej ocen... a w chwili obecnej rzadkim zjawiskiem jest już przekroczenie prze kartę progu 30 not. Moim zdaniem rozsądną granicą jest 25.



_Kkeldorn_ - Pt mar 19, 2004 2:24 pm
" />30 - nie mniej nie wiecej..



Voidmage - Pt mar 19, 2004 2:52 pm
" />imho the best powinno byc wypełnione naprawde dobrymi kartami i takowe dosc rzadko powinny przybywac,a nie tak jak teraz w chu^ gowna jakim jest teraz fc,dobre karty zdazaja sie raz na 50 ,a wybitne raz na 200



Metka - Pt mar 19, 2004 3:05 pm
" />w takim wypadku apeluj o zawyrzenie średniej potrzebnej do dostania się do the best np do 5,5. Więcej ocen niewiele zmieni to czy krta sie dostanie czy nie, ale to kiedy. Masz trochę racji, ale the best to jest wg mnie taki "śmietnik" gdzie dobre karty są wrzucanie aby nie zajmowały top4 na nowości.



XaN007 - Pt mar 19, 2004 8:19 pm
" />liczba ocen, obecnego "meta" userow oceniajacych FC jest mala wiec 25-30 ocene maximum
srednia mozna by troche podniesc



alien - N mar 21, 2004 9:00 am
" />No tak, czasy Queen of the See już minęły (418 ocen), ale troche jesteśmy sobie sami winni. W czasach Queen of the See można było dawać ocenę nawet bez komentarza. Potem ktoś wymyślił, żeby oceniać tylko z komentarzem i tak zrobiliśmy. Myślę, że konieczność dawania komentarza ograniczyła trochę liczbę oceniających.



Kicpri - N mar 21, 2004 9:09 am
" />hmm...trochę dziwnie the best wygląda - są tam karty ze średnią nawet 4.67, a karty które mają średnią nawet dochodzącą do 5.2 nie są w the best. Rozumiem, że czasem jest wyższy poziom top4, czasem niższy, i że kiedyś karty ze średnią poniżej 5 miały wysoką średnią...czy jest możliwość wypadania kart z the best? a zresztą...może by zrobić jakąś poprzeczkę, gdzie karty poniżej wylatują z the best...a nie wiem sam

Void ma trochę racji, 40 ocen to byłoby naprawde trudno wejść do the best, a to chyba dobrze, że trzeba się napracować, a nie tak, że jacyś nowi userzy bez zastanowienia sypią 6,6,6,6,6 i potem wychodzi te 25 ocen i jest the best. Ja sądzę, że 30-35 będzie w miarę...

co prawda, nie wiem jak to jest, bo nie robię kart, ale jestem za 35.

Co ma znaczyć "bez zmian - 40" przecież teraz jest 25! :)



Amok - N mar 21, 2004 11:35 am
" />
">hmm...trochę dziwnie the best wygląda - są tam karty ze średnią nawet 4.67, a karty które mają średnią nawet dochodzącą do 5.2 nie są w the best.

the best raczej powinno byc znane jako Hall of Fame. Imho wogole sie powinno kart z the best juz nie oceniac bo dochodzi wlasnie do takich paradoksow ze karta ma powiedzmy 5,5 idzie do the best a po roku leci kilka slabych ocen i jest juz 4,7 np.



Voltrex - N mar 21, 2004 1:18 pm
" />Hmm... IMO nie ma sensu dalej już drążyć tego topicu bo i tak nie dojdziemy do porozumienia... w ankiecie najwięcej osób jest za 25 ocenami. Ja osobiście pozostawiam tą sprawę do rozstrzygnięcia modom FC (Chainer & Amok - wytężyć mózgownice).
Poprostu chodzi mi o to, żeby bardziej hmm... uaktywnić, urozmaicić TOP4?



mako - N mar 21, 2004 1:45 pm
" />Zgadzam się z Amokiem co do pomysłu na Hall of Fame. Jeśli karta przejdzie do The Best nie powinno się jej oceniać - można wpisać komentarz, można obejrzeć, ale bez oceny.



Voltrex - Pn mar 22, 2004 5:38 am
" />No proszę modów, napiszcie jakie wasze sądy...



Kicpri - So mar 19, 2005 5:28 pm
" />trzeba odgrzebać temat, bo jestem strasznie ciekaw, po ilu ocenach karta moze spokojnie wedrowac do FC2 teraz, po prawie roku [3 dni braklo]. narazie roznie to bywa



Lord - So mar 19, 2005 5:36 pm
" />Ja uwazam ze bez zmian. W koncu to najlepsze i musza byc szeroko ocenione.



Appendix - So mar 19, 2005 5:51 pm
" />nikomu nie przyszło do głowy żeby przywrócić głosowanie bez komentów? to wtedy by sie podniosło próg do 50-60 ocen i nie powinno być żadnych problemów. FC zyska troche na popularności a karty nie ucierpią bardzo.



QweR - So mar 19, 2005 5:54 pm
" />wiesz, przynajmneij mi kiedy juz wystawiam karte raz na 700 lat chodzi o komentarze i uwagi niz o jakies cyferki, ktore potrzebne mi sa jak w dvpie koszula



ArtaX - So mar 19, 2005 6:01 pm
" />Seconds Qwer, czy was oceny tak bardzo ciesza?



Appendix - So mar 19, 2005 6:10 pm
" />Qwer, ArtaX - kto da komentaż to da, to jest zupełnie inna sprawa.
Jak były oceny bez komentarza to komentarze też były, prawda?



Kicpri - So mar 19, 2005 6:12 pm
" />
">nikomu nie przyszło do głowy żeby przywrócić głosowanie bez komentów? to wtedy by sie podniosło próg do 50-60 ocen i nie powinno być żadnych problemów. FC zyska troche na popularności a karty nie ucierpią bardzo.

to bezsens, cos gorszego od komentow w stylu 'fajne, dam 6' albo 'syf, daje 1'. Ocenianie bez argumentacji sucks



Appendix - So mar 19, 2005 6:21 pm
" />geez, widze że płyne po prąd, ok starszyzna ma racje. Jeszcze jeden pomysł i sie zamkne:
Można zrobić żeby była potrzebna jakaś ilość komentarzy (czytaj 40) żeby przenieść do The Best i ocena powyżej 5.2 eventualnie można podnieść 5.5 jak bedzie potrzeba...
taki kompromis...?



Kicpri - So mar 19, 2005 6:25 pm
" />5,5 to zdecydowanie za wysoki próg - popatrz choćby na the best i zauwaz ile tam jest kart ponizej 5,5 a powyzej...spoooora roznica.
Ilość komentarzy wymagana? znaczy sie chcesz nam powiedzieć, żeby przymykać oko na spam? NIE.



Appendix - So mar 19, 2005 6:39 pm
" />nie, nie przymykaj oka, na spam nima nigdzie miejsca, chodzi mi o normalne komentarze, żeby sie dyskusja zaczeła... można tez zrobić może być przeniesiona do thebest jak komentarze wyjdą na drugą strone naprzydkład. w taki sposób rozrózni sie karte normalną od karty dobrej, bo kto chce pisać cos o kiepskiej karcie



Kicpri - So mar 19, 2005 6:47 pm
" />czy ja wiem...imo oceny to odpowiednia forma do odrozniania syfu od arcydziela [takie skrajne porownanie].
BTW - teraz sporo ludzi ocenia, mysle ze >30 ocen i jak sie utrzyma w top4, to do the best



Appendix - So mar 19, 2005 7:20 pm
" />tak oceny są dobry sposobem ale chodzi mi o to żeby ten dział rósl, żeby udzie tam wchodzili i oglądali i oceniali, teraz można tak myśleć
"e tam, niewchodze bo i ta nic nie moge ocenić bez komentarz a jak coś napisze to powiedzą że jestem głupi"
tacy ludzie z czasem zaczają które karty jakie karty są dobre, zaczną pisać komenty konstruktywne, i ev. zaczną robić karty. Ja tutaj jestem krutko i niewiem jak było dawno temu, może żreczywiście byl chaos.



NarQo - So mar 19, 2005 9:34 pm
" />ja jestem za 25 bo moze i liczba urzytkowników rośnie ale liczba oceniajacych niebardzo. jak tam patrze to jak karta dobije do 20 to juz potem bywa topornie. moge sie mylic bo jestem tu w miare nowy ale tak uwazam



Amok - N mar 20, 2005 11:46 am
" />imho jest ok i nie ma sensu tego zmieniac - czesto i tak z Chainerem przenosimy zasluzona karte z 19 ocenami do The BEst
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • blanka24.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • abaddon.xlx.pl
  • | | | | >

    © design by e-nordstrom