ďťż
Going Rouge - Dark March



dark_wonderer - Cz sty 29, 2004 6:08 pm
" />Zapewne pośród wielu forumowiczów, podobnie, jak ma to miejsce na innych stronach o tematyce MtG, krąży pogląd, jakoby T2 (Standard), był obecnie bardzo nudnym formatem, w którym wygrywają tylko wariacje 3 deck'ów: W/x Control, Affinity i goblinki. Otóż nie trwóżcie sie dłużej, Mroczny przychodzi z solucją. Postaram się w najbliższym czasie stworzyć cykl artykułów poświęcony najlepszym Rogue Deck'om obecnego Standardu. Dziś zmieszczam deck "prosto z booser'a" możnaby rzec, ponieważ Darksteel będzie legalny turniejowo dopiero za 3 tygodnie, tymczasem możecie potestować go przez appa i jeśli się spodoba zgromadzić karty do niego. Bez dalszego przeciągania, przedstawiam Dark March'a:

Dark March:
3 March of the Machines [right]http://www.k20.domek.pl/2/k20/galery/skany/58/33704.jpg[/right]
3 Obliterate
4 Starstorm
4 Electrostatic Bolt
4 Darksteel Ignot
4 Darksteel Brute
4 Gilded Lotus
4 Talisman of Progress
4 Myr Matrix
4 Machinate
4 Darksteel Citadel
3 City of Brass
4 Mirrodin's Core
2 Seat of the Synod
2 Great Furnace
4 Mountain
3 Island

Sideboard:
4 Trinisphere
1 March of the Machines
1 Obliterate
3 Wipe Clean
3 Pyroclasm
3 Sacred Ground

W momencie, kiedy to piszę w wyszukiwarce nie ma jescze Darksteel'a, myślę jednak, że Alien zdąży to wkrótce naprawić.

Na czym polega gra tym deck'iem ?

W przeciwności do innych osób piszących podobne artykuły, nie zamierzam was zanudzać [right]http://www.k20.domek.pl/2/k20/galery/skany/59/35222.jpg[/right]opisem karty po karcie, ponieważ mam was za inteligentnych ludzi, którzy wiedzą co nieco o grze, a także potrafią korzystać z link'ów. Zajmijmy sie więc czymś pożyteczniejszym. Dark March jest combo deck'iem wykorzystującym March of the Machines i artefakty z mechaniką Indestructible (niezniszczalność), do pokonania przeciwnika. Dodatkowym, rewelacyjnym finisherem w tym deck'u jest Obliterate, służacy równierz za potężny czar oczyszczający stół. Warta zauważenia jest synergia tej karty z Indestructible, nie raz zmieciemy wszystkie permanenty przeciwnika pozostawiając March'a i Maszyny na otwrtej drodze do zwycięztwa. Deck należy do dość powolnych, dlatego znalazły w nim miejsce Starstorm i ElectrostaticBolt. Całości dopełnia Machinate wyszukując kluczowe karty dla danej rozgrywki..

Czy ten deck sprosta rywalom ?

Po co inwestować w deck, który nie wygrywa ? Czyż nie ? W naszym (nienajbogatszym kraju ) napewno nie warto. Dlatego przyjżyjmy sie napierw matchup'om naszego deck'a w obecnym T2.

Affinity:
Zacznijmy od tego co najważniejsze. Czy nasz deck potrafi pokonać najpopularniejszy deck w naszym kraju ? Otóż jest to chyba jego najlepszy matchup. Gra przypomina nieco grę Affinity vs. UW Control po sidzie . March'e i nasze "zemsty" (znane też jako Obliterate) potrafią nam za jednym zamachem wygrać grę. Jeśli uda nam się szybko zresolvować March'a albo Lotus'a (dla akceleracji Obliterate'a) gra jest nasza. Starstorm'y i Electrostatic Bolt'y trzymają w ryzach większość jego stworków utrzymując nas przy życiu podczas, kiedy my wystawiamy artefakty czekając na game breaker'a. Jedynym większym zagrożeniem dla nas jest Broodstar, którego nawet przy naszej akceleracji many ciężko będzie spalić. Na nasze szczęście nie wchodzi on zazwyczaj szybko i nie prędzej niż przeciwnik znajdzie 3 źródła niebieskiej many, ponieważ będzie się obawiał March'a.

[right]http://www.k20.domek.pl/2/k20/galery/skany/59/35107.jpg[/right]

Side In: + 4 Trinisphere + 1 March of the Machines + 1 Obliterate
Side Out: - 4 Starstorm - 2 Myr Matrix

Po sidzie przeciwnik może sięgnąć po enchantment removal (zależy jakich kolorów używa) dlatego jeśli to możliwe starajmy się zagrywać March'e po wcześniejszym Obliterate'cie. W końcu mamy niezniszczalne źódła many nie bez powodu Dodane karty to oczywisty hate na tego deck'a, mający na celu spowolnić/zniszczyć przeciwną talię. Dodatkowe kopie March'a i Obliterate'a wynikają z faktu iż nasze Machinate'y mogą zostać skontrowane, co mogłoby dać im czas na zabicie nas. Pamiętajmy, że pomimo iż to dobry matchup nie należy lekceważyć kontr przeciwnik'a.

UW Control:
Pewnie uznacie, że za bardzo słodzę, ale to kolejny dobry matchup. Nasze March'e nie spełniają tu co prawda podwójnej roli, ale matchup ma kilka innych zalet. Kontrolne deck'i mają powolną naturę, co więcej, w tym przypadku, reaktywną wręcz, co pozwala nam dość spokojnie budować bazę artefaktów w razie konieczności ustrzelć czymś aniołka, jeżeli zechcą się z nami ścigać. Naszym priorytetem jest tu znaleźć Obliterate'a, który jest kluczem do wygrania tego match'u. Dlatego nie obawiajmy się, kiedy zaczną kontrować nasze niezniszczalne artefakty (mamy ich sporo), jeżeli dobierzemy ich więcej, mozemy równierz zwabić kontre na wczesnego March'a (późnego zdejmą zemstą). Naszym celem jest przepchnięcie Machinate'a, którym (miejmy nadzieję) znajdziemy naszą niekontrowalną kondycję zwycięstwa . March'e, jeżeli nie mamy ich zbyt wiele na ręku, trzymamy, aby zagrać je po "resecie" stołu. Cytadele, Ignot'y i inne zatrzymane na ręce/ztopdek'owane źródła many powinny pozwolić zagrać March'a zanim zdążą znaleźć manę na kontry.

[left]http://www.k20.domek.pl/2/k20/galery/skany/55/32124.jpg[/left]

Side In: + 3 Wipe Clean + 1 Obliterate + 1 March of the Machines
Side Out: - 4 Electrostatic Bolt - 1 Myr Matrix

Przeciwnik zapewne wysideuje zbędne w tym match'u Wrath'y, być może również Zemsty, tu jednak jest to kwestia sprona, wprowadzając w ich miejsce Świętą Ziemię ( Sacred Ground ) i zależne od wersji karty niszczące enchantment'y przeciw naszym Marszom. Naszą naturalną odpowiedzią na Ground'y są Wipe Clean'y, które wprowadzamy razem z dodatkowym Obliterate'em i Marszem. W grach po sidzie anioł staje się groźniejszy ze względu na mniejszą ilość spaleń z naszej strony, dlatego warto zatrzymać rękę z Lotusem umożliwiającym szybsze zagranie Obliterate'a. Dodatkowe kopie Marsza i Obliterate'a zapewniają większe prawdopodobieństwo ich dobrania, ponieważ podobnie, jak w match'u z affinity Machinate'y mogą zostać skontrowane.

Goblin Bidding:
Ten matchup w przeciwności do poprzednich może okazać się trudny, ponieważ nasz deck posiada małe ilości kart służących do kontroli stołu. Znając szybką naturę goblińskiego deck'u (jak mówi Goblińskie powiedzenie ze świata WH:40K: "Czerwone jechać szybciej" ), nie można sobie pozwolić na powolny start. Jeżeli pierwsza ręka nie przyniesie nam "odpowiedzi" w postaci chociażby pojedynczego Bolt'a, Starstorm'a lub chociażby Marsza wspartego tanimi artefaktami należy ją "odesłać" do biblioteki. Inną bardzo pomocną w tym match'u kartą jest Darksteel Brute, który jak przystało na krzyżówkę Chimeric Idol'a z Nether Spirit'em zapewni nam bardzo solidnego "strażnika". We wczesnej grze naszym celem jest ustabilizować sytuację na stole. Następnie (jeśli żyjemy ) zresetować drugą połowę stołu Obliterate'em i swobodnie dokończyć sprawę niezniszczalnymi "maszynami".

[right]http://www.k20.domek.pl/2/k20/galery/skany/55/32301.jpg[/right]

Side In: + 3 Pyroclasm + 4 Trinisphere
Side Out: - 3 Myr Matrix - 4 Gilded Lotus

Po sidzie sytuacja znacznie się poprawiać. Gobliny nie mają zbyt wielu broni, których można przeciwko nam użyć. Ich side nie posiada enchantment removal'u na Marsza, a Shater'y nie sprawdząją sie najlpiej na niezniszczalne artefakt'y. My zaś pozbywamy się najwolniejszych części deck'a na rzecz dającej nam sporo czasu na rozbudowę Trójsfery ( Trinisphere ), a także Ptroclasm'ów, które uzupełniają nasz removal. Gramy podobnie, jak wcześniej tyle, że teraz powinno być prościej ze względu na zwiększona liczbę elementów kontrolnych.

RG Ponza:
Pierwsza gra z ponzą, będzie napewno należała do trudnych ze względu na ich LD (niszczenie lądów), które znacznie utrudnia nam zagrywanie drogich kart gęsto wystepujących w tym deck'u. Preferowana ręka początkowa to taka, która zawiera, Cytadelę i/lub jakąś formę akceleracji many (Talizman/Ignot), która pozwoli nam na wystawinie ważnych kart.[left]http://www.k20.domek.pl/2/k20/galery/skany/58/33725.jpg[/left]
Machinate'y powinny być skierowane w kierunku tego rodzaju elementów, w pózniejszym czasie zaś Lotus'a lub Obliterate'a zależnie od tego czego nie mamy, ponieważ kolejnym problemem tego match'u jes Molder Slug, który może sie okazać dla nas zgubny, jeśli szybko go nie zniszczymy. Bolt równierz nie raz przyjdzie z pomocą eliminując pierwszo turowe bop'y, co w rezultacie da nam kolejną turę bezpieczeństwa od LD. Matchup bardzo, ale to bardzo trudny, ale nie bez szans.

Side In: + 3 Sacred Ground
Side Out: - 3 Myr Matrix

Sacred Ground jest bardzo pomocny na tego deck'a dlatego należałoby wyszukać/wystawić go możliwie szybko. Nie należy jednak poddawać się złudzeniom, że rozwiąże on nasz problem z LD, ponieważ przeciwnik napewno wprowadzi na nie Naturalize'y, da nam jednak trochę czasu na "rozwinięcie skrzydeł". W rejonach gdzie Ponza występuje licznie dobrze byłoby dodać do side'a dodatkową kopię Świętej Ziemii kosztem Pyroclasm'u.

Dlaczego warto grać tym deck'iem ?
- ponieważ dobrze radzi sobie z dwoma najlepszymi/najpopularniejszymi deck'ami obecnego T2,
- ponieważ jest stosunkowo tani w budowie,
- ponieważ jest czymś nowym, wnoszącym powiew świeżości do tego formatu,

Dlaczego nie warto grać tym deck'iem ?
- ponieważ nie jest deck'iem stworzonym przez prosa, tylko przez waszego kumpla Mrocznego, który nie ma takiej renomy,
- jeżeli wasze metagame składa się głównie z Goblinów i Ponzy, ten deck traci nieco na swym uroku

Jeżeli trafiają do was zalety deck'a, ufacie moim zdolnością gracza/deck builder'a i nie straszne wam Stone Rain'y to jest to deck dla was. Bawcie sie z nim dobrze, podczas kiedy Ja napiszę/znajdę i przetłumaczę dla was artykuł o innym mało znanym deck'u, który może wnieść nieco urozmaicenia w życie polskiego MtG.

Artkuł napisał: blaskomiotny Maciek "dark_wonderer" Wilkosz
Proofwritting: Barbara "HALO" Wilkosz - siostra w/w M."d_w" W. (która jedzie na węgry na Mistrzostwa Świata w Piłkce Ręcznej (jako zawodniczka ! of course ) w Marcu )
Sponsorem konkursu jest:
<a Href="http://www.sklepmtg.prv.pl">Drach & Koszul Store - akcesoria, boxy, single i wiele innych</a>




Kanet - Cz sty 29, 2004 6:48 pm
" />Art bardzo ciekawy,zainteresowałeś mnie tym deckiem, złoże go sobie na apa:)

P.S
Daj tego decka w zalączniku(da sie chyba) na appa złożonego,zoaszczędź ludzią wysiłku
P.S2
Heh ten konkurs to cudowny pomysł,dawniej jak na tydzień/dwa był artykuł to było dobrze a teraz po pare dziennie pojawia się:P



dark_wonderer - Cz sty 29, 2004 9:15 pm
" />Niestety w załączniku nie można dodawać plików z rozszerzeniem dec (przynajmniej mi tak napisało ).

P.S.
Ile w tym dziel trzeba czekać na autoryzację ? Knoowch wróć !



Morela - Cz sty 29, 2004 9:37 pm
" />Mógłbyś opisac karty w ten sposób :
- jakie ma zadanie w decku
- z czym i po czym ją najlepiej zagrywać
Byśmy mieli szerszy pogląd na deck.
ALE ARTYKUŁ BARDZO MI SIĘ PODOBA ! BRAWO JEST ŚWIETNY.
Gratulacje.




dark_wonderer - Cz sty 29, 2004 10:29 pm
" />Dzięki, pozatym uważam, ze takie coś jest zupełnie zbędne. kiedyś to robiłem i sam niewiem po co, wydłuża artykół, jednak jak PiT zauważył nic nie wnosi. Zresztą po co mam pisać do czego służy Darksteel Ignot np. ? Zamiast tego wolałem opisać deck jako spójną kostrukcję, wyjaśniając co ważniejsze/wyróżniające sie karty. Zaczekam na dalsze opinie na ten temat. Jak ogół tego potrzebuje to mogę o tym pisać, choć narazie sensy nie widzę.



hejmisio - Cz sty 29, 2004 10:35 pm
" />Bardzo mnie zaciekawił ten deck, postaram się go złożyć i przekonać się na żywo co potrafi!



siepacz - Pt sty 30, 2004 7:08 am
" />bardzo przyjemny artkul. dyskusja o tym decku jest juz na brainburscie. nie ma sensu opisywac kazdej karty, bo akurat tutaj wszysko jest jasne. tak trzymaj!



Thorn - Pt sty 30, 2004 7:13 am
" />
">P.S.
Ile w tym dziel trzeba czekać na autoryzację ?


No musisz troszke na nia poczekac poniewaz ktos musi przeczytac ten art izdecydowac czysie nadaje, Knoowch w tym momencie by Ci nic nie pomógł.
Niech komisja ocenia...



Wilgeforc - Pt sty 30, 2004 7:54 am
" />Bardzo fajny artykuł, nie znam się za dobrze na t2, więc nie mogę do końca oceniać jego merytorycznej wartości, ale moim zdaniem jest to na razie zdecydowanie najlepszy art, jaki wyszedł na konkurs. Po prostu wszystko co potrzeba, opis ciekawego nowego decku, a nie jakieś !@#$%^ły dla początkujących, których na stronie jest kilku. Mam nadzieję, że komisja to uwzględni.



gosc - Pt sty 30, 2004 9:18 am
" />No pomysl talii calkiem niezly, imo spis decku jest troche kiepiski, potestuje go troche po zmianie paru rzeczy. Ale najwazniejszy jest pomysl, wiec gratulacje, wiecej takich artyuklow, bo szczerze mowiac to pierwszy art ktory mnei zainteresowal na k20 od pol roku... pozdro lechu2k



Fester - Pt sty 30, 2004 10:22 am
" />Jeszcze nie przeczytałem tego artykuły ale wiem że jest genialny i już daje ci 6 (maciek ja wcale nie chce dwóch bustrów jak je już wygrasz). Tak w ogóle to myśle że mój tinker jest troche lepszy i ia tak beddę z tobą wygrywał a poza tym po co tworzysz talie jak masz swoje Dark WW . A tak tylko tworzysz talie która może sie okazac super mega hiper wypaśnym deckiem. Następnym razem najpierw pokaż decka dowódcy Teamu (czyli mi) a potem dopiro jak ci pozwole to mozesz go opublikować. I jeszcze jedno na koniec. Widze że napaliłeś się na bustry więc jak nie masz pomysły na pisanie artykułów to mam dla ciebie kilka pomysłów
1. Fester i jego niewyobrażalne umiejętności grania w Magica
2. Potęga Festera na przyszłych regionalsach
3. Fester i jego wszechmogąca i wygrywająca ze wszystkimi talia (tinker na t2 )
4. Jak dark wonderer zawsze przegrywa z Festerem
5. Potęga zombich w Magicu
Wiem Wiem. Moje tematy są doskonałe napewno wygrasz te bustry jak je opublikujesz :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

PS
Czemu qrde tego decku wcześniej nie wymyśliłeś (jak on się okaże lepszy od mojego tinkera to cie powiesza za jaja )



saamed - Pt sty 30, 2004 11:28 am
" />
">Niestety w załączniku nie można dodawać plików z rozszerzeniem dec (przynajmniej mi tak napisało :wink: ).

P.S.
Ile w tym dziel trzeba czekać na autoryzację ? Knoowch wróć !


bo zamieszcza sie je w zipie...



donarturo - Pt sty 30, 2004 11:29 am
" />Komisja bierze sie do roboty

- drobne bledy interpunkcyjne, kilka literowek
- moglo byc kilka matchupow wiecej

+ opisany deck
+ oprawa graficzna, calosc przejrzysta i mila dla oka
+ calkiem solidnie opisane matchupy
+ wrazenie ogolne

Dostajesz mocne 5



PiT - Pt sty 30, 2004 11:50 am
" />Bardzo ciekawy i wnoszacy powiew swieżosci w t2 artykuł. Naprawde chyle czoła przed tworca tego decku, bo zrobienie zupelnie nowej rouge talii, ktora bedzie miala >50% szans na wygranie z dwoma najpopularniejszymi taliami to ogromne osiagniecie ... Sam artykuł rowniez bardzo mi sie podoba. Poukladany w logiczna calosc, dobrze i tresciwie opisane matchupy z zaznaczeniem co wazniejszych kart na konkretny deck, jak i opis strategii po SB. IMO żadnych bledow stylistycznych czy gramatycznych ( choc adiutantem profesora Miodka nie jestem, a na świadectwie maturalnym mialem dst z jezyka polskiego ) dzieki czemu art czyta sie naprawde przyjemnie
Jedyne co ewentulanie moglbym sie doczepic to brak matchupow z astro , urzatronem czy zombie deckiem ( mimo wszystko to te2 nie jest takie monotonne ), choc rozumiem ze na k20 malo osob gra czyms podobnym. Jakbys jednak chcial potestowac i ew. dopisac te matchupy to sluze pomoca

Sumujac wszystko jestem pełen uznania za kawał dobrej roboty, na chwile obecna jest to zdecydowanie najlepszy artykuł i wzór dla konkurentow w konkursie jak przedstawiac kolejne decki ...

Dla mnie ocena 6 za wysoki poziom i na zachete dla przyszlych artykułów

ps. jesli natomiast mowa o opisie karta po karcie to strasznie irytuje opis ktory nie ma żadnej wartosci merytorycznej i jest tylko poto aby zapchac troche miejsca :/
Jednak nie mowie ze jest to zly sposob na przedstawienie talii. Jak juz w ten sposob ktos chce sie zabrac za wprowadzenie do talii to IMO musi w takim opisie karty wyszczegolnic : na ktory matchup jest kluczowa , z jakimi innymi dobrze wspołgra, kiedy najlepiej zagrywac itp... a IMO bardziej czytelna wersja ( tak jak twoja ) kluczowe karty objasnia we wstepniaku do gry talią, a reszta jest rozpisana na konkretne decki

pps. Licze, ze uda ci sie za niedlugo "wykrasc" tego spooky tinkera w t2, ktorego mamy sie wszyscy obawiac i przedstawisz nam go w kolejnym artykule

Pozdro
PiT



erniak - Pt sty 30, 2004 12:08 pm
" />Bardzo ciekawy artykuł. Odwaliłes kawał dobrej roboty. Jak długo myslales nad skladem tego decku? Na prawde bardzo mi sie podoba. Z pewnoscia sprobuje sie Twoim deckiem na jakims fnm'ie jesli zdobede karty z darksteela



dark_wonderer - Pt sty 30, 2004 12:13 pm
" />Fester:
- bez wazeliny proszę
- Dark jest nie odemnie tylko "Darksteel" w nazwie artefaktów.
- dowódcy czego ?
- aha, tinkera T2 też opiszę
- oby był lepszy od twojego
- "Kosmos vs Marsjanie" - komedia polska - może być ?
Lechu 2k:
- dzięki, licze sie z twoim zdaniem
- zarzuć deck listem, moze się czegoś naucze
Saamed:
- dzięki, dobrze wiedzieć, zaraz dodam
donarturo:
- dzięki za (bardzo) dobrą ocenkę
- mogłem napisać matchup z WW , ale chyba by się nie przydał Jakie jeszcze matchupy opisać następnym razem ?
PiT:
- dzięki za cenne rady, z pomocy chętnie na przyszłość skorzystam
- Spooky Tinker'a (tak go chyba nazwe ) sam budowałem (dla naszego "master'a") i chętnie przyjme na niego zamówicenie
- te zombie to spory problem, sporo osób gra tym deckiem, ale każdy innym i WWu jadę je dość równo, więc nie miałem solidnego deck'u, za wzór



Metka - Pt sty 30, 2004 12:18 pm
" />Oto przykład jak kilka boosterków może zdziałać cuda. Artykuł genialny (kocham nowe decki) i pisz takich jak ten baaaardzo dużo jescze.



pbhaal - Pt sty 30, 2004 1:37 pm
" />dla odmiany nieco krytyki - w postach to tam w sumie wszystko jedno ale zeby na pierwsze(glownej) stronie byl blad pokroju "trwórzcie" to juz lekka przesada i o czyms to swiadczy , a art spox



dark_wonderer - Pt sty 30, 2004 3:00 pm
" />Wybacz, ale z ortografi zawsze bańki dostawałem



Chainer - Pt sty 30, 2004 6:15 pm
" />probowales slobada?? moglby niezle dzialac przed oblitereatem. wrzucasz na sobie na lotusa indes.. ew. jak ktos rzuca destroy artifact na cos to sam wybierasz co tracisz



Voidmage - Pt sty 30, 2004 7:05 pm
" />Fajniutki artykuł,zmotywowałeś mnie troszke,chyba sam napisze arta co prawda o nie zupełnie nieznanym decku ,ale dość ciekawej jego formie:D



kavu - So sty 31, 2004 8:13 am
" />A ja sie przyczepie
Uważam, że w deq powinny być pyrity i mana leaki, nie wiem czy to tak dobrze działa jak piszesz ale warto potestować.



ScarecroV - So sty 31, 2004 6:22 pm
" />A ja moge prosic o opis matchupu z MBC ? ;] Wiem ze to juz na pewno nie Tier1 ale Rouge deckiem chyba tez jeszcze nie jest ;p



kavu - N lut 01, 2004 2:12 pm
" />Thirst for knowledge zresztą też mógłby sie przydać.
Dark- ty sm ten deq wymyśliłeś czy z brainbursta ściągnęłeś( tam jest od paru dni dyskusja na ten temat)



POSEL - N lut 01, 2004 2:25 pm
" />gratuluje swietny art z przyjemnoscia sie czytalo
jako ze jestem czlonkiem komisji i mamy upubliczniac nasze oceny dostajesz 5
brawo czekamy na wiecej



dark_wonderer - Wt lut 03, 2004 1:36 pm
" />Może i te karty mogłyby się na coś przydać, ale nie mam pojęcia gdzie dla nich miejsce zrobić (zresztą poza thirstem reszta jest średnio tu potzrebna).
OK, nastepnym razem o MBC mogę też napisać.
Deck zaczął sie budować w mojej głowie na PRE po rozmowie z Pitrem.



_Kkeldorn_ - Wt lut 03, 2004 4:33 pm
" />Ja się przyczepie... art jest bardzo fajny i wogóle fajnie, że są obrazki itp... ale 4matchupy to zleksza mało... to jest nic... hm chciałeś to obrazkami zapełnić?? Sorry nie przekonuje mnie to poza tym nie podoba mi sie decklista bo brakuje naprzykład Thirst for Knowledge - bardzo mocna we wszystkich artefaktycznych deckach... mogłbyś pójść bardziej w strone affinity z tym deckiem... no ale 3 Ci moge postawić...



dark_wonderer - Śr lut 04, 2004 3:09 pm
" />Opisałem najważniejsze matchup'y, bo z tymi na appie zazwyczaj gram, reszta praktycznie ginie w obecnym T2, ale następnym arzem dopisze o czymś jeszce tylko np. każdy zombie deck z jakim gram jest inny i raczej cienki ... Pozatym to źle, że dodałem graficzki ? A, ze nie znalazłem miejsca na Thirst for Knowledge to inna rzecz. Myślałem, że to Fester sieje durną propagandę, ale chyba ty też lubisz ludziom naftykać Dziwne, ja jakoś ciebie nie krytykowałem, a może o czymś nie pamiętam ? Jak chcesz się na Festerze odegrać to masz jego GG pod postami.



_Kkeldorn_ - Śr lut 04, 2004 4:03 pm
" />dark ja nie czuje do Ciebie urazy za festera tylko on regularnie jedzie KAŻDE me słowo pisane bez wyraznego uzasadnienia... ty mnie nie krytykowałeś ani ja nie krytykuje Ciebie poprostu wytykamy sobie błędy w naszych artykułach... ja i ty oceniamy surowo i myślę, że nie ma w tym nic dziwnego hm co do tego czy lubie ludziom naftykać to zdaża się, ale jeśli chodzilo ci o festera to IMO sobie zasłuzyl (patrz poczatek posta ) Co do decka to fajnie, że wymyśliłeś coś takiego - podoba mi sie bardzo ale podalem tylko artenatywne możliości... a obrazki... hm poprostu wolalbym żeby zamiast nich były matchypy Wierze, że nastepnym razem dodasz matchupy z astral slideem, który jest dość często spotykanym deckiem... i parę innych... aha i taka mała rada... dziel matchupy goblinskie na Goblins i Goblin Bidding - różnica w grze jest naprawde wielka.... to tyle odemnie pozdrawiam.



Nomar - Cz mar 04, 2004 5:00 pm
" />bardzo starannie napisany artykuł - stawiam zasłużoną 5



Lisu - Wt kwi 13, 2004 8:03 pm
" />Poważnie myśle nad złożeniem tego Złoże to na appie, pobawie się... zmodyfikuje i zobacze jak działa
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • blanka24.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • abaddon.xlx.pl
  • | | | | >

    © design by e-nordstrom