ďťż
[GP]Kolejny preview na stronie wizardów + kolejne karty



twoface - Śr sty 18, 2006 7:30 am
" />Dziś ukazano nam pakernego lidera gildii WB



Tych kart jeszcze chyba nie było:

Wild Cantor G/R (1 guildmana)
Sacrifise ~this~ add 1 mana of any color to your manapool
1/1

Ghor-Clan Savage - 3GG
Creature - Centaur Berserker (C)
Bloodthirst 3
2/3

Feral Animist - 1RG
Creature - Goblin Shaman (R)
3: Feral Animist gets +X/+0 until end of turn, where X is its power.
2/1

Agent of Masks 3WB
(He's the guy who sucks one life during each opponent's upkeep.)
2/3




Frozen_Shade - Śr sty 18, 2006 7:48 am
" />Paker nie ma co. 4/4 napieracz, wysysa zycie i jeszcze moze sie schowac Wroze mu swietlana przyszlosc. Tylko jedno pytanie, z takim kosztem - gdzie ma miec ta przyszlosc?



Chmiela - Śr sty 18, 2006 8:15 am
" />bez przesady z ta mano w konu sa pain landy, duale, te filtrujace mane fetche. W ext moim skromnym zdaniem panocek moze zamieszkac z tym ze moze w jakim dark astralu ]:->

agent of masks ?? to jest flav czy jego ability ?? (to w nawiasie ow kors)



mateoosh01 - Śr sty 18, 2006 8:17 am
" />gdyby t2 miało fecze xD




Gorthawer - Śr sty 18, 2006 8:18 am
" />A mi się też jego P/T i abilitka podoba.. szkoda tylko ze nie ma w niej jakiejs alternatywy tylko ubijanie swojego krita



Frozen_Shade - Śr sty 18, 2006 8:18 am
" />Tez pomyslalem o dark slidzie, ale w sumie gdyby powstal w koncu jakis dobry desolator...



Cabal - Śr sty 18, 2006 8:46 am
" />Whooa lider gildii Orzhov (składa pokłon, otrzepuje się i wstaje) xD.
Coś tak czułem, że będzie z tym kosztem, za to ma porządne p/t, a mięso pod jego "chowanie się" Teysa może zapewnić chociażby ;]. Przy odpowiednio dobranym mana base, imo pan posyci.



LowRider - Śr sty 18, 2006 10:23 am
" />kurde zajefajny przypuszczam ze napewno znajdzie gdzies miajsce bo jest rly qL



Cabal - Śr sty 18, 2006 10:36 am
" />http://www.wizards.com/default.asp?x=magic/guildpact/orzhov
Mini stronka o Orzhovie, może zobaczyć parę artów i poczytać o samej gildii co nie co x).



twoface - Śr sty 18, 2006 10:54 am
" />Daodałem nowe karty z mtgsalvation w 1 poście.



bzyk - Śr sty 18, 2006 12:21 pm
" />jak mowilem ... rada duchow bedzie wporzo jresli bedzie 4/4 ... do tego doszedl masakryczny art !!!!


">Wild Cantor G/R (1 guildmana)
Sacrifise ~this~ add 1 mana of any color to your manapool
1/1

tu tez jak mowilem .... bedzie wporoz jesli bedzie za 1 many , i jest .... skoro prospector gral jako akceleracja to to napewno tez znajdzie miejsce


">Ghor-Clan Savage - 3GG
Creature - Centaur Berserker (C)
Bloodthirst 3
2/3

ot common .... mysle ze nawet w limited moze miec ciezko


">Feral Animist - 1RG
Creature - Goblin Shaman (R)
3: Feral Animist gets +X/+0 until end of turn, where X is its power.
2/1

oj ladnie sie pakuje , ladnie .... w limited to przy jakims evasion to jest ostry finisher , 9 many i mamy kolesia o p16


">Agent of Masks 3WB
(He's the guy who sucks one life during each opponent's upkeep.)
2/3

geez , jzu mial byc 2/2 za 4 many ... teraz to jest poprostu chodzace subversion



Eddy Kodo - Śr sty 18, 2006 1:04 pm
" />Nawet spoko ten koleś na pre na pewno jak się trafi to będzie grał bo za 4 4/4 ciałko jest zawsze mile widziane.
Wild Cantor G/R (1 guildmana)
Sacrifise ~this~ add 1 mana of any color to your manapool
1/1

Lepszy skirk prospector.Ale nie w deckach gobasowych ale ogólnie jako akceleracja.



bylek - Śr sty 18, 2006 1:34 pm
" />Bardzo mnie to cieszy ze nie zrobili jakiegoś śmiesznego p/t i dzięki temu mamy krita 4/4 za 4cc ssającym przy wejściu 1 life, na dodatek się może schować i ponownie wejść (nie ma jak samoslide )

Wild Cantor - i tego też nie zbabrali zwiększając cc, bardzo fajna akcelerecja, szkoda, że nie lata ;p



Cabal - Śr sty 18, 2006 2:38 pm
" />Wild Cantor - jako akceleracja może być używana, całkiem solidna karta.

Ghor-Clan Savage - common, czyli już go kocham x). Może conajwyżej na pre pograć.

Feral Animist - kolejny gobas, całkiem nieźle się pakuje i może posycić chociażby na pre.

Agent of Masks - jednak "zabili" go kosztem, cali Wizardzi....



twoface - Śr sty 18, 2006 2:44 pm
" />
">Feral Animist - 1RG
Creature - Goblin Shaman (R)
3: Feral Animist gets +X/+0 until end of turn, where X is its power.
2/1

Jak jest until of the turn to możemy chyba pompować go w EOT przeciwnika i do końca swojej tury. Przy 6 many na stole to napompujemy go do 2[2/1]+2[4/1]+4[8/1]+8[16/1]+16[32/1] =32/1
Byle mu tylko wyczyścić wjazd.. albo dać tarmpki

Mówię dobrze czy się mylę?



mateoosh01 - Śr sty 18, 2006 2:52 pm
" />hmm racja stad jest r xD



twoface - Śr sty 18, 2006 3:01 pm
" />No to jest niepozorny finisher Cicha woda brzegi rwie



$uchy - Śr sty 18, 2006 3:02 pm
" />oj respekt dla Orzhova... dobry kolo, silny i ekonomiczny. Pogra sobie napewno. Juz wymyśliłem dla niego mocarne combo - mozemy go schowac, rzucic wrath of god i jechac po wyczyszczonym stole...

Wild Cantor ujdzie, pasuje do tej hydry... ale i tak chyba llanovara wole...

Feral Animist to jest za to bomba, fajnie sie pakuje i pasuje z jakims bonespliterem czy innym shuko, pogra w rg beatdown



rav - Śr sty 18, 2006 3:05 pm
" />
">Mówię dobrze czy się mylę?

Mylisz się.



bzyk - Śr sty 18, 2006 3:06 pm
" />
">Juz wymyśliłem dla niego mocarne combo - mozemy go schowac, rzucic wrath of god i jechac po wyczyszczonym stole...
staaaaary ... ale "combo"



Frozen_Shade - Śr sty 18, 2006 3:08 pm
" />To samo 'kombo' mozna uzyskac z tym nowym czarem 2W co chowa Twoich



$uchy - Śr sty 18, 2006 3:12 pm
" />myslałem ze przez wstawienie "lol" ( Laughing out loud ) na koncu, oddam żartobliwy ton mojej wypowiedzi...a jednak się myliłem. Wybaczcie mi, następnym razem napisze na koncu gdzie umiesciłem żarty...



dziemion - Śr sty 18, 2006 3:28 pm
" />
">Jak jest until of the turn to możemy chyba pompować go w EOT przeciwnika i do końca swojej tury. Przy 6 many na stole to napompujemy go do 2[2/1]+2[4/1]+4[8/1]+8[16/1]+16[32/1] =32/1
Byle mu tylko wyczyścić wjazd.. albo dać tarmpki Very Happy

efekty zagrywane z koncem tury aby dzialaly w nastepnej musza miec napisane w wordnigu at end of turn(astral slide) tu jets napisane until eot wiec to tak nie dziala



Ghost of tost - Cz sty 19, 2006 2:15 pm
" />Duch jest wporzo.A mam pytanie jak sie schowa to też bierze potem życie jak wróci?Bo jak tak to miodzio



Frozen_Shade - Cz sty 19, 2006 2:33 pm
" />Bierze, bo wchodzi znowu do gry.



Ghost of tost - Cz sty 19, 2006 2:36 pm
" />To suuuuuuuuuper .



Warmonger - Cz sty 19, 2006 3:22 pm
" />No! Ghost jest naprawdę porządny. 4/4, wysysa i przeżywa Deedy. Taki drugi Hierarch, tylko koszt ma paskudny...



dark_wonderer - Cz sty 19, 2006 5:12 pm
" />Council jest super. Orzhov nie dostał wiele dobrych kart,a le te co są, są świetne. Council fajnie działa w dwójce razem z Thief of Hope . Zawsze chciałem coś wykrzesać z tego niedocenionego uncommona. Z agenetem masek to kolejne zmaszczenie potencjału, tak jak z Mourning Thrullem. Wszystko to (agent) zawdzięczamy multiplayerowi ... zaczyna mnie ten format irytować Mogli zrobić tego agenta za 1WB 2/2 i zeby drainował target playera a nie każdego oppa. Generalnie limited i multiplayer mają drażniący wpływ na nowe sety. Ja rozumiem że też mają one swoją audiencje, ale kiedy kupuje tego boosta to chce miec w nim chociaż coś do gry z kolegami, a nie skilltester commony, jak Takeno's Cavalery :/ .
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • blanka24.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • abaddon.xlx.pl
  • | | | | >

    © design by e-nordstrom