ďťż
[GP]Nowe karty; [DIS] Powrót split cards i [SNP] Land UPDATE



twoface - Wt sty 17, 2006 7:52 am
" />Według pewnych źródeł Rancored Elfa z http://mtgsalvation.com w kolejnym dodatku ujrzymy Split cards znanych z setu Apocalipse
Możliwe że to jest wyjaśnienie tego że w [DIS] ma być 180 kart czyli 165 + 15 split cards.

Na stronie wizardów w dziale "Ask wizards" ktoś zapytał jak będzie ostatecznie działać karta wymyślona przez jednego z szeregów All-stars - Tsuyoshi Fujita. A odpowiedź jest następująca. Karta ukaże się w [SNP]

Unluckyman's Paradise
Legendary Land
If CARDNAME is in your opening hand and you're not playing first, you may begin the game with CARDNAME in play with a luck counter on it. If you do, remove a card in your hand from the game.
{oT}: Add {o1} to your mana pool. If CARDNAME has a luck counter on it, add one mana of any color to your mana pool instead.

A oto karta z dzisiejszego przeglądu wizardów (znany wording):



Znalazłem jeszcze wordingi kilku (chyba) nowych kart:

Wurmweaver Coil - 4GG
Enchantment - Aura (R)
Enchant green creature
Enchanted creature gets +6/+6.
GGG, Sacrifice Wurmweaver Coil: Put a 6/6 green Wurm creature token into play.
Illus. Mitch Cotie

Streetbreaker Wurm - 3RG
Creature - Wurm (C)
6/4

Witch-Maw Nephilim - ????
Creature - Nephilim (R)
Whenever you play a spell, you may put two +1/+1 counters on Witch-Maw Nephilim.
Whenever Witch-Maw Nephilim attacks, it gains trample until end of turn if its power is 10 or greater.
2/2

Runeboggle - 2U
Instant (C)
Counter target spell unless its controller pays 1.
Draw a card.

Cerebral Vortex - 1UR
Instant (R)
Target player draws two cards, then Cerebral Vortex deals damage to that player equal to the number of cards he or she has drawn this turn.
Illus. Jeremy Jarvis

Plagued Rusalka - B
Creature - Spirit (U)
B, Sacrifice a creature: Target creature gets -1/-1 until end of turn.
1/1

Nowa karta [GP]:

Ghostway - 2W
Instant (rare)
Remove each creature you control from the game. Return those creatures to play under their owners´ control at the end of turn.

Dodatkowo znane są już koszty:
Dune-Brood Nephilim - WRGB
Witch-maw nephilim - WUGB

Jeszcze nowsze karty:

Predatory Focus - 3GG
Sorcery (U)
You may have creatures you control deal their combat damage to defending player this turn as though they weren't blocked.
Illus. Zoltan Boros & Gabor Szikszai
#92

Dryad Sophisticate - 1G
Creature - Dryad (U)
Nonbasic landwalk
2/1
Illus. Ron Spears

Conjurer's Ban - BW
Sorcery (U)
Name a card. Until your next turn, the named card can't be played.
Draw a card.
Illus. Pete Venters




Chmiela - Wt sty 17, 2006 7:57 am
" />lubie split ciekawe co to moze byc

landzik ble (jezeli dobrze zrozumialem to jak nie ma luck countera to daje bezkolorowa)

a nephilim hardy ]:-> moze nowa generacja reaminatorow (krit wrocony i atakujacy nie spada nagreywa jak dobrze rozumiem )



Frozen_Shade - Wt sty 17, 2006 7:57 am
" />Ochydny art, poza tym watpie zeby gdzies pogral. Co do landa...dziwny.



twoface - Wt sty 17, 2006 8:08 am
" />Land pozwala na zeroturowe wystawienie landa, czyli mamy manę zanim przeciwnik zacznie grać (jeżeli on zaczyna). W pierwszej turze wrzucamy do gry następnego landa i ew. moxa, a 2-3 many w pierwszej turze drogą nie chodzi . Coprawda dali mu też dużo drawbacków: legendarność, daje bezkolorową manę jak wystawimy go w inny sposób, a co chyba najgorsze to to że przeciwnik musi zaczynać.

Co do Split cards może wydrukują coś ciekawgo pod sceptre. Najlepiej jak by z jednej strony był jakiś średnio grywalny instancik za 2 many a z drugiej taki za 10 many wypas




Frozen_Shade - Wt sty 17, 2006 8:14 am
" />Po landzie zaczynam sceptycznie patrzec na karty tego typu. Coraz dziwniejsze wydaje mi sie wystawianie czegokolwiek zanim rozpocznie sie gra



twoface - Wt sty 17, 2006 8:24 am
" />Gra zaczyna się w momencie tasowania talii czyli na długo przed dociągnięciem kart. Karta Serum Powder pozwala na manipulacje jeszcze w fazie robienia muliganów czyli wcześniej niż mógłbyś wystawić Unluckyman's Paradise.
A samą grę można przegrać jeszcze zanim dociągnie się karty



Frozen_Shade - Wt sty 17, 2006 8:26 am
" />Fakt faktem, mtg robi sie coraz dziwniejsze



lynx - Wt sty 17, 2006 8:46 am
" />A co myślicie o Cerebral Vortex? Cholera, tak liczyłem na jakiś dcoiąg do Pychola, a oni dają taki pain :/ Chociaż w gruncie rzeczy może i warte to tych 2 life? Ew. można tym skończyć opa



Troll40 - Wt sty 17, 2006 8:54 am
" />sądzę że raczej to jest do uszkodzenia oppa pomyśl o damage'u jaki to wygeneruje gdy poleci po thirstcie oppa granym z końcem naszej tury dostanie 5 w paszczękę



twoface - Wt sty 17, 2006 9:33 am
" />
">sądzę że raczej to jest do uszkodzenia oppa pomyśl o damage'u jaki to wygeneruje gdy poleci po thirstcie oppa granym z końcem naszej tury dostanie 5 w paszczękę
Ale też zdrawuje dwie dodatkowe karty
Pomyśl od tej strony, gdy przeciwnik gra talią bez drawu, czysty napór lub burn ucieszy się w obydu przypadkach. Bo chętnie zapłaci 3 życia za 2 dodatkowe karty, ale także z przyjemnością przyjmie fakt że jego opp się painuje.
Karta może być dobra przeciwko taliom które dużo drawują, np przeciwko takiemu Drage-atogowi... chociaż czy na pewno?



Frozen_Shade - Wt sty 17, 2006 10:06 am
" />Hmmm, tych kartek jeszcze na k20 nie widzialem (w kazdym razie search ich nie znalazl ):

Wurmweaver Coil 4GG
Enchantment - Aura R
Enchant GREEN creature
Enchanted creature gets +6/+6.
GGG, Sacrifice Wurmweaver Coil: Put a 6/6 green Wurm creature into play.

Petrified Wood-Kin 6G
Creature - Elemental Warrior R
Bloodthirst X (If another player was dealt damage this turn, this creature comes into play with X +1/+1 counters)
X is equal to the amount of damage dealt to another player this turn.
Petrified Wood-Kin can't be countered.
Protection from instants
3/3

Witch-Maw Nephilim WG??
Creature - Nephilim R
Whenever you play a spell, you may put two +1/+1 counters on Witch-Maw Nephilim.
Whenever Witch-Maw Nephilim attacks, it gains trample until end of turn if its power is 10 or greater.
2/2



ErrorNight - Wt sty 17, 2006 10:10 am
" />
">Witch-Maw Nephilim WG??
Creature - Nephilim R
Whenever you play a spell, you may put two +1/+1 counters on Witch-Maw Nephilim.
Whenever Witch-Maw Nephilim attacks, it gains trample until end of turn if its power is 10 or greater.
2/2

Niezłe!!! małe i śmierdzące.....jak pudzian będzie po kilku turach...



twoface - Wt sty 17, 2006 10:10 am
" />Wurmweaver Coil i Witch-Maw Nephilim przecież jest w moim pierwszym poście



Frozen_Shade - Wt sty 17, 2006 10:12 am
" />heh, rano ich nie bylo a potem juz nie przegladalem pierwszego posta



Szczepan - Wt sty 17, 2006 10:12 am
" />Nephilim - paskudny art, tak samo paskudny jak na Solemnie ;/

Cerebral Vortex - może pograć.

Ciekawi mnie tylko czy splity będą nowe czy przedrukują te stare... Fire/Ice w T2 - niezłe wzmocnienie dla UR trona



Cabal - Wt sty 17, 2006 11:04 am
" />Unluckyman's Paradise - nie fascynuje mnie to jakoś specjalnie, zabawy typu "O jest na łapce", "Kiedy biorę mulligan" nie kręcą mnie x). Poza tym dziwne podejście, opp zaczyna a ja mam landa na stole xD.

Co do Splitów to dobra wiadomość, jest szansa że przedrukują F/C i D/L....

Yore-Tiller - Mogliby wziąść do tej karty jakiś art Yoshimitsu lepiej (kto zagląda do artów to wie o co chodzi xD)...

Wurmweaver Coil - dziwne ograniczenie kolorowe, może flavowo to wyjaśnią.

Streetbreaker Wurm - jedna z lepszych kart w tym dodatku. 6/4 ulicą nie chodzi (ale lol xD).

Witch-Maw Nephilim - Byle Jarvis nie malował, albo trzeźwy był przy tym. Całkiem nieźle można go dopalić.

Runeboggle - Zbyt miękka kontra jak na mój gust.

Cerebral Vortex - hmm, dziwne. Opp rzuca na powiedzmy tidings-a, my z końcem tury to. Imo na wykończenie dobre, w T2 i może w ext gdzieś zagościć.

Plagued Rusalka - hmm, imo lepsze od zielonej i białej napewno (solidny removal w limited, z tokenami nieźle syci).



twoface - Wt sty 17, 2006 12:15 pm
" />Dodałem kolejną kartę do 1 posta jest to

Ghostway - 2W
Instant (rare)
Remove each creature you control from the game. Return those creatures to play under their owners´ control at the end of turn.

Dodatkowo znane są już koszty:
Dune-Brood Nephilim - WRGB
Witch-maw nephilim - WUGB



Cabal - Wt sty 17, 2006 12:22 pm
" />Ghostway - ha, podoba mi się. Ochrona np. przed removalem za taki koszt wydaje mi się opłacalna x).



twoface - Wt sty 17, 2006 12:28 pm
" />Dobre przeciwko wraciakowi. Albo sami zagrywamy razem z wraciakiem i za 7 many mamy "destroy all creatures you don't control"



bombay - Wt sty 17, 2006 12:28 pm
" />Sec Cabal. Calkiem przyjemne dzialanie. Pewnego rodzaju odpowiedz na globalny remove.



bzyk - Wt sty 17, 2006 1:05 pm
" />
">Unluckyman's Paradise
Legendary Land
If CARDNAME is in your opening hand and you're not playing first, you may begin the game with CARDNAME in play with a luck counter on it. If you do, remove a card in your hand from the game.
{oT}: Add {o1} to your mana pool. If CARDNAME has a luck counter on it, add one mana of any color to your mana pool instead.

ciekawe , nei powiem .... moze sie znajdzie miejsce na jednego w decku


">Wurmweaver Coil - 4GG
Enchantment - Aura (R)
Enchant green creature
Enchanted creature gets +6/+6.
GGG, Sacrifice Wurmweaver Coil: Put a 6/6 green Wurm creature token into play.
Illus. Mitch Cotie

genialne na limited !!!


">Streetbreaker Wurm - 3RG
Creature - Wurm (C)
6/4

solidny common na limited


">Witch-Maw Nephilim - ????
Creature - Nephilim (R)
Whenever you play a spell, you may put two +1/+1 counters on Witch-Maw Nephilim.
Whenever Witch-Maw Nephilim attacks, it gains trample until end of turn if its power is 10 or greater.
2/2

uuu, ten pan jest naaaprawde mily


">Runeboggle - 2U
Instant (C)
Counter target spell unless its controller pays 1.
Draw a card

mnie tam nei przekonuje , ale moze pogra


">Cerebral Vortex - 1UR
Instant (R)
Target player draws two cards, then Cerebral Vortex deals damage to that player equal to the number of cards he or she has drawn this turn.
Illus. Jeremy Jarvis

zupelnei mi sie nei podoba ... baaardzo zadko ta karta robi sie oplacalna


">Plagued Rusalka - B
Creature - Spirit (U)
B, Sacrifice a creature: Target creature gets -1/-1 until end of turn.
1/1

genialna rusalka !...imho najlepsza obok czerwonej... jzu jest w moim decku w t2 !!!


">Ghostway - 2W
Instant (rare)
Remove each creature you control from the game. Return those creatures to play under their owners´ control at the end of turn.

ile juz bylo takich projektow ... imho calkiem przyzwoity koszt , ale czy pogra (moze np. razem z wrotkami )



twoface - Wt sty 17, 2006 1:10 pm
" />No dobra dzisiejszy dzień to dosłownie jest "loko" oto kolejne karty!!(dadane tez do 1 postu):

Predatory Focus - 3GG
Sorcery (U)
You may have creatures you control deal their combat damage to defending player this turn as though they weren't blocked.
Illus. Zoltan Boros & Gabor Szikszai
#92
Wsadziłbym 1 sztukę do talii. W razie równowagi kritów na stole może przesądzić grę.

Dryad Sophisticate - 1G
Creature - Dryad (U)
Nonbasic landwalk
2/1
Illus. Ron Spears

Przy tkim nasyceniu Duali jest krit prawie zawsze nieblokowalny. Myślę że ujrzy grę.

Conjurer's Ban - BW
Sorcery (U)
Name a card. Until your next turn, the named card can't be played.
Draw a card.
Illus. Pete Venters

Szkoda że sorcery bo by pod sceptra weszło. Ten "draw a card" daje tej karcie potencjał.



LowRider - Wt sty 17, 2006 1:16 pm
" />cacy te karcioszki niektore dosc smieszne ale i tak cacy :P



bzyk - Wt sty 17, 2006 1:27 pm
" />
">Predatory Focus - 3GG
Sorcery (U)
You may have creatures you control deal their combat damage to defending player this turn as though they weren't blocked.
Illus. Zoltan Boros & Gabor Szikszai
#92

niezly finisher na limited :]


">Dryad Sophisticate - 1G
Creature - Dryad (U)
Nonbasic landwalk
2/1
Illus. Ron Spears

uuu.... to dla odmiany ma imho duze szanse pograc w contructed ... bo w limited raczej cienkie


">Conjurer's Ban - BW
Sorcery (U)
Name a card. Until your next turn, the named card can't be played.
Draw a card.
Illus. Pete Venters

jak dlamnei strasznei slabe :/ ... nawet z tym cantripem



bzyk - Wt sty 17, 2006 1:31 pm
" />wcale nei genialna ... ani nie "kontruje" , ani pod kija nie wlezie



twoface - Wt sty 17, 2006 1:41 pm
" />
">wcale nei genialna ... ani nie "kontruje" , ani pod kija nie wlezie

Prawda. Ale zawsze możemy powstrzymać przeciwnika przed zagraniem czegoś czego się boimy i opóźnić o turę np. kombo. No i zawsze mamy ten draw, który powoduje to że praktycznie nie tracimy nic oprócz 2 many na zagraniu tego.



Endir - Wt sty 17, 2006 2:02 pm
" />legendary landwalk..., jakby nie mogli unblockable dac ;p



twoface - Wt sty 17, 2006 2:05 pm
" />
">nonbasic landwalk..., jakby nie mogli unblockable dac ;p
Śmieszne ale dzięki takiej zdolności jest bardziej grywalna turniejowo niż funowo.
Jak my gramy w funie to 99% landów to basici.



Cabal - Wt sty 17, 2006 2:32 pm
" />Predatory Focus - może na Pre posyci, w T2 raczej tego nie widzę.
Dryad Sophisticate - bardzo w porządku, praktycznie w starciu z każdym deckiem nieblokowany kutacz.
Conjurer's Ban - Bana pewnie nie dostanie, ale całkiem przyzwoity uncommon.



FalenAngel - Wt sty 17, 2006 4:10 pm
" />Yore is the best!!! XD zwałowa karta.Witch-Maw...niezły paker



$uchy - Wt sty 17, 2006 4:10 pm
" />Fajne karty, najbardziej mi się Driada i Nephilimy, mocarne bestyjki...



Marley69 - Wt sty 17, 2006 7:32 pm
" />Cabal napisal:

">Predatory Focus - może na Pre posyci, w T2 raczej tego nie widzę

czemu nie?? a w talii na tokenkach? Masz 16 tokenków (co przecierz nie jest trudne) jakiegos Guardiana, rzucasz predator Focusa i koniec . . .

mozna by potestowac chocby jako jakas alternatywa w Glare . . .



Ghost of tost - Cz sty 19, 2006 2:12 pm
" />nehilim.... And the master will come
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • blanka24.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • abaddon.xlx.pl
  • | | | | >

    © design by e-nordstrom