ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
[GP] Teysa, Ulasht itd.
bzyk - Pn sty 09, 2006 2:38 pm " />na mtgsalvation ujawniono kolejne karty... a chyba najwazniejsze z nich to bohaterowie gildii Orzhov i Gruul w wersjach graficznych. Oto te karty: ![]() ^IMHO jest genialna (ale to potwierdze jak upewnei sie ze moj combo deck na niej bedzie dzialal ) ... sam fakt 2/3 za 3 many przy takich abilitkach to juz cos ![]() ^mnie nei powala , ale ma swoich zwolennikow ... intrygujace jest natomiast to w jaki sposob to cos wpisuje sie we flav Gruul ?! ">Shrieking Grotesque - 2W Creature - Gargoyle (C) Flying When Shrieking Grotesque comes into play, if B was spent to play Shrieking Grotesque, target player discards a card. 2/1 ^calkiem przyzwoity common ... nowe szczurki ">Leyline of the Void - 2BB Enchantment (R) If Leyline of the Void is in your opening hand, you may begin the game with it in play. If a card would be put into an opponent's graveyard, remove it from the game instead. ^jedno(przejezyczenie)stronny planar void , ale czy to az tak konieczne by miec to od poczatku w grze ? ... imho zielony bije pozostale layline'y na leb a szyje (pomimo iz niebieski to moj pomysl z FC !!!!!!) bylek - Pn sty 09, 2006 3:04 pm " />Hmm, Tesya bardzo ciekawa, krit za 3cc majacy 2 powera i 3 w plecach, plus 2 ability z których jedna napędza drugą. Podoba mi się . Hydra też nie głupia, ale też nie rewelacyjna (chyba, że nie doceniam jej jeszcze). Troche art bije po oczach, ale wygląda przyzwoicie. Groteskowy gargulec był znany już wcześniej tylko bez kosztów, ostatecznie jak widze 2W za krita 2/1 z takim abilitym może być, ale nic specjalnego - wkońcu to tylko common. ">^obustronny planar void , ale czy to az tak konieczne by miec to od poczatku w grze ? ... imho zielony bije pozostale layline'y na leb a szyje (pomimo iz niebieski to moj pomysl z FC Razz !!!!!!) Obustronny? chyba jednostronny skierowany w oppa, ja tam widze: "an oponnent's graveyard". Wsumie słabe toto, ale wpuśc to friggoridowi w 1 turze to gg ;p. siepacz - Pn sty 09, 2006 3:07 pm " />obie karty sympatyczne... ale niegrywalne niestety (nawet w limited nie sa to jakies bomby...). szczurki nowe tez crapowate wszedzie (no tym razem poza limited). za to czarny leyline naprawde absolutnie kapitalny jest. zauwazcie, ze nie ma tam 'from play' czyli kara samodzielnie rozwala kilka deckow. 4 sztuki na side i mull do skutku. papa friggorid... kszaq - Pn sty 09, 2006 3:27 pm " />Tesya ma cos w sobie, ale jakos ta karta do mnie przemawia.. Za to ta pydra wydaje sie calkiem ciekawa, dobra do napedzania naszego bloodthirsta. Co jeszcze mi sie podoba, to to ze dostaje 2 countery za kazdego mutlicolorowego stwora ktorego mamy, wiec moze calkiem sporo urosnac. Nie wiem jednak czy dokupienie takiej w boosterze na prelisie/drafcie skloniloby mnie do skupienia sie wokol jej kolorow.. LowRider - Pn sty 09, 2006 4:21 pm " />Tesya very cacy moze byc fana i grac wczymstam:P ale bardzoo mi sie podoba Leyline of the Void - 2BB Enchantment (R) If Leyline of the Void is in your opening hand, you may begin the game with it in play. If a card would be put into an opponent's graveyard, remove it from the game instead karta imo super jezeli dobze pojdzie to atog i madness beda lezec i kwiczec :D bylek - Pn sty 09, 2006 4:25 pm " />Ha! Właśnie kszaq, wiedziałem, że jej nie doceniam . Rzeczywiście krity RG dają jej dwa countery, wiec znacznie jej to pomaga urosnąć :>. Wrzucic w talie Yavimaya Barbarian, Raging Kavu, coś z GP - czy to Giant Solifuge czy to Rumbling Slum czy co tam wyjdzie jeszcze + ofkoz Hydrę i jakoś by wstawienie Hydry syciło . Pozatym MTG Salvation ukazało jescze jedną nową kartę, jets nim kolejny nephilim: Ink-Treader Nephilim UR?? Creature - Nephilim (R) If Ink-Treader Nephilim is the target of an instant or sorcery spell, that spell also targets each other legal target in play. 2/2 Imho ciekawe jak kazdy nephilim. Koszt domyślam się będzie WUBR. Niewidze narazie coś mocniejszego z wykorzystaniem tego, ale stawiam na przydatnośc target dopaków kritów - Might of Oaks w to i w innego krita i mamy 2x +7/+7 . dark_wonderer - Pn sty 09, 2006 4:29 pm " /> ">obie karty sympatyczne... ale niegrywalne niestety (nawet w limited nie sa to jakies bomby...). szczurki nowe tez crapowate wszedzie (no tym razem poza limited). za to czarny leyline naprawde absolutnie kapitalny jest. zauwazcie, ze nie ma tam 'from play' czyli kara samodzielnie rozwala kilka deckow. 4 sztuki na side i mull do skutku. papa friggorid... Niemal kompletnie sie nie zgadzamy Teysa - karta poprostu miodna. Świetna w B aggro ze splashem W. Bardzo ładnie współdziała z Oversold Cemetery czy ... Twilight Droverem ! Wcześniej był dla mnie semi-crapem. Teraz zaczynam go lubić/szanować. Pozatym Teysa ma świetną synergie z kreaturkami WB, co sprawia, że zapewne zagości w jakimś WB aggro lub aggro-control. Poświecamy 3 WB stworki by usunąć Kokusho ... potem 3 świerze toxy aby usunąć jego kumpla Yoseia ... wymiana 3 weenie za 2 super kafary bez uruchomienia ich chorych triggerów jest super ! Jeżeli mamy jeszcze wtedy na stole drovera, to w zapasie czeka potencjalnie 6 kolejnych tokenów ... Jak dla mnie warto nad tą kartą pomyśleć. Jest bardzo ładna, inteligenta, zsykuje przy bliższym poznaniu. Jak tu jej nie kochać ? Prawie jak wymażona kobieta . Hate Seed - to nie jest bombą w limited ? zazwyczaj bardzo pokaźny kafarek za niską cene, który do tego może się przeobrazić w tokeny w momencie potencjalnego zgonu lub ustrzelić kilka stworkow oppa. Cud, miód i orzeszki . W constructed jest raczej funowy, ale też moze być grywalny. W early game'ie moze nie poraża bez wielu multi creaturek, ale im gra zachodzi dalej tym wiekszy on jest i wiecej moze ustrzelić/ wytworzyć tokenów. Shrieking Grotesque - Limited super. Latacz z 2 powera za 3 i do tego daje nam card advantage. Dla mnie jest ulepszeniem Ravenous Ratsów, które grały w T2 ... Ja sam go chyba w jakimś decku potestuje. Layline of the Void - tu sie absolutnie zgadzamy. Przerażają mnie za to "znawcy" twierdzący, zę fajny side na friggo ... ale to nic wielkiego !? Ludzie to w pojedynke zabija najlepszy deck w EXT i porządnie "rani" kilka innych deckow e EXT i T2. Super side do tego unwersalny bo "layline" ability pozwala nam to wystawić w decku BEZ CZARNEJ MANY. Dla mnie to jest tzw. "Chase Rare". Prawdopodobnie jedna z najlepszych kart w secie. Szczerze, bardzo szczerze. EDIT Nowy Nephilim ma na 100% W w koszcie, bo znamy już jedynego nephilima bez W. Maverick - Pn sty 09, 2006 4:29 pm " />siepacz: 7 kart... nie ma leylina... mull 6 kart... nie ma... mull 5 kart... nie ma... mull itd... 1 karta... jest... hurrra Śmiesznie będzie jak Cie opp pojedzie tokenami z infestiationa albo impami. Że nie wspomnę co będzie jak nawet przy tej jednej karcie nie beędzie leylina. Co wy się tak uparliście tego muliganowania do enchanta. To jest bezsensowne i rozwala nam całą grę. Nawet jak go wystawisz po mullu do 4 czy 5 to co z tego jak Friggorid Cie zakuta zombiakami albo impami bo nie będziesz miał się czym bronić bo ty się uparłeś, że musisz zacząć z enchantem. Nie lepiej grać na Coffin Purge? Robią praktycznie to samo bo jak się usunie oppowi Ichoridy to gra z jego strony nie jest już taka przyjemna Kosztują tylko jedną manę i odpalasz dopiero wtedy gdy Ichoridy są w grobie więc jak grasz kontrolką bo tam raczej są Purge to masz czas żeby się do nich dokopać I żeby nie było, że mówię że ten laylin to słaba karta. Jest fajna i całkiem sensowna ale nie na tyle żeby specjalnie się po nią muliganować Co do samych kart z Guildpacktu uważam że jednak to Hydra jest mniejszym crapem. Przy Teysie mamy wymianę 3 nasze krity za krita oppa. Bezsens. Niby druga zdolnośc daje nam białe tokenki ale co z tego jak musimy tracić jakoś te czarne krity a żeby je tracić to muszą być... Jak dla mnie to jest po prostu naporowiec 2/3 za 3 many. Zdolności dosyć sytuacyjne. Co do Hydry to w late gamie może być całkiem niezła. Patowa sytuacja na stole. Opp się nawystawiał i my też i mamy Hydre, która wchodzi jako niezły Pudzian i strzela za te kilka/kilkanaście dmg co może być kluczowe (na dodatek fajnie bo multicolorowe krity się liczą podwójnie). Ale jak już mówiłem Hydra jest dobra tylko w late gamie. W 4 turze szkoda wystawiać "Mogg Fanatica" za 4 many, który jest legendą i za strzał jeszcze każe zapłacić manę Poza tym art Hydry jest bardzo fajny i bardzo mi się podoba dark_wonderer - Pn sty 09, 2006 4:43 pm " /> ">W 4 turze szkoda wystawiać "Mogg Fanatica" za 4 many, który jest legendą i za strzał jeszcze każe zapłacić manę Very Happy Poza tym art Hydry jest bardzo fajny i bardzo mi się podoba Very Happy Dobry żart. 1st turn: bop 2nd turn: guildmage 3rd turn: solifuge/slum 4th turn: hydra 5/5 i 1 odtapowany land, na ewentualną aktywacje Dla mnie to nie jest legendarny Mogg Fanatic. kszaq - Pn sty 09, 2006 4:51 pm " /> ">Prawie jak wymażona kobieta :P ale cycki ma troche male ">Nie lepiej grać na Coffin Purge? Robią praktycznie to samo bo jak się usunie oppowi Ichoridy to gra z jego strony nie jest już taka przyjemna No, nie bo jeszcze mowimy nara atogowi, terapie nie flashbakuja/wogole nie sa zagrywane, impy (stinkweed) jakies tez na pewno zostana usuniete a putridy bez tresha nie sa jakies znowu straszne. Pozbywamy sie tez trolla, ktorego, nie zapominajmy, opp tez moze nam wystawic jesli uzna to za stosowne. Xantor - Pn sty 09, 2006 4:52 pm " />Dla mnie Teysa jest super . Może uratować(a na pewno już to zrobiła) Orzchova. Na razie- mój nr 1 jako champion/leader(wyścigła nawet Siostry[zktórymi-swoją drogą-ma wiele wspólnego, i można z nimi ułożyć jakieś kombo]) Hydra też jest niezła np. z Fists of Ironwood, czy cyklopkiem(nazwy nie będę podawał, wiadomo, że jest z Grulla, i jest tam champion/leader ) 1Samcio1 - Pn sty 09, 2006 4:55 pm " />Teysa :> Fajna dark_wonderer - Pn sty 09, 2006 4:55 pm " /> ">Prawie jak wymażona kobieta ale cycki ma troche male To zależy co kto lubi . LowRider - Pn sty 09, 2006 5:02 pm " />jak dlamnie mogą być Warmonger - Pn sty 09, 2006 5:25 pm " />IMo Ulasht jest bardzo fajnym championem Gruul. Da się go zagrać w normalnym decku, posiada sporą siłę i ogromne możliwości, które na dodatek fantastycznie działają z nadchodzącymi stosami counterków +1/+1. Frozen_Shade - Pn sty 09, 2006 5:42 pm " />Teysa jest syta, amen. Juz widze RG fundeck w moim wykonaniu Ulasht+Forgotten Ancient=Frogotten Ulasht Maverick - Pn sty 09, 2006 5:43 pm " />dark_wonderer: Mówiłem o limited? kszaq: Przy 0 kart na ręku kutające nas impy i zombiaki nie są straszne? Są Sytuacja się odnisła do wspomnianego imho bezsensownego muliganowania się specjalnie po enchant. siepacz - Pn sty 09, 2006 5:53 pm " /> ">kszaq napisał: dark_wonderer napisał: Prawie jak wymażona kobieta Razz ale cycki ma troche male To zależy co kto lubi Razz . tu nie chodzi o cycki, cos jest nie tak z twarza, imho wyglada jakby zeza miala. co do hydry - nie zakladajcie od razu najlepszego scenariusza prawda, moze byc brokenem, ale nie jest to moj wymarzony topdeck w late game. w limited jej przydatnosc ogranicza wielokolorowosc decku (kritow ladujacych counterkow nie bedziesz mial w decku zazwyczaj wiecej niz 10, malo) oraz singlowatosc, w constructed zas - wszelakie wrath of god... zreszta czas pokaze, ale tutaj baaardzo sceptyczny jestem. tesya jest lepsza, ale nie az tak bardzo. posiadanie 3 bialych kritow w stole to nie jest zadne ot tak sa (znow wraciaki ja ubijaja). zwlaszcza w dwukolorowym decku (zeby w pelni wykorzystac jej potencjal, trza by grac na sporo tokenmakerow oraz wlasciwie czysto bialym deckiem - za duzo wymogow). tutaj tym bardziej - pozyjemy, zobaczymy (nie wierze, ze wyjdzie poza t2). co do szczurkow... szczurki zawsze robily discard tutaj jest to prawie zawsze. prawie robi roznice tak samo jak CC, wiem ze od szczurkow to lepiej napiera ale jednak... ja wole szczurki nephilim wyglada mi na fake, ale zobaczy sie. edit: mav, za przeproszeniem: !@#$%^. przy 4 sztukach w decku mozesz sobie policzyc szanse bez problemu na wyciagniecie. i tak, mulowanie do 4 (nizej bym nie zszedl) w poszukiwaniu tej karty wciaz sie oplaca, a szansa wynosi wtedy pewnie ok. 80% zabije mnie impami i infestacja? nie badz smieszny... ile mu to zajmie? impy beda 1/1, zombi nieduzo... bez problemu zdazysz sie podniesc. radzilbym sprzedawac friggoridy poki jeszcze mozecie (togi przynajmniej maja na ten enchant jakies sensowne odpowiedzi). Maverick - Pn sty 09, 2006 6:05 pm " />siepacz: Hmmm... 80% przy drawie 4 kart ? Ciekawe. Chętnie się dowiem jak to wyliczyłeś. Skoro nie naszło przy 7, 6, 5 to naprawdę nadal byś muliganował? Teraz tak. Nie wiem jakim deckiem grasz ale skoro muliganujesz do 4 i masz enchanta to masz 3 karty. Jak ty chcesz tym grać?! Gwarantuje, że do końca gry topdeckował nie będziesz a nawet jeśli to w 1 turze możesz dostać impa a w drugiej 3 tokenki 2/2. 3 tury i Cię nie ma. A ty siedzisz ze średnimi kartami na ręku no ale co z tego? Przecież masz enchanta w grze... siepacz - Pn sty 09, 2006 8:07 pm " />eh mav... ale takiego rozdania o jakim mowisz i tak nie dostane gdyz wymaga one 10 kart czyli zalozmy ze dostane nawet i te 2 tokenki, kolejny w 3. wciaz gine dopiero w 5 turze majac sporo czasu na ratujacy mnie topdeck. a i tak zapewniam cie, ze szansa na podobne rozdanie u opa jest duuzo mniejsza niz gdybym mulowal do 5 i dalej nie mial tego enchanta. liczyc tego dokladnie nie liczylem, moge ci podac tylko procenty na wylosowanie go przy kazdej rece (w pierwszej ok 45, w drugiej ok 35 w trzeciej troche ponad 20)-(rachunek prawdopodobienstwa mam za rok . Maverick - Pn sty 09, 2006 8:15 pm " />siepacz: No to jakim cudem Ci wyszło 80% mając w library 60 kart, 4 enchaty i dociągając 4 karty? Wiesz mi się nie chce bawić w matematyke, rachunki prawdopodobieństwa itd. Po prostu próbuje Ci uświadomić, że sam enchant Ci gry z Frogorridem nie wygra Cabal - Pn sty 09, 2006 8:22 pm " />Teysa - Ha świetna, klimatyczna i całkiem mocna karta. Ulasht - podoba mi się. Leyline of the Void - heh podoba mi się bardziej niż zielony. Shrieking Grotesque - dobry common nie jest zły . Ink-Treader Nephilim - bardzo ciekawa abilitka. bzyk - Pn sty 09, 2006 8:22 pm " /> ">Nie wiem jakim deckiem grasz ale skoro muliganujesz do 4 i masz enchanta to masz 3 karty. Jak ty chcesz tym grać?! taki maly zonk ... juz mi sie zdarzylo wygrac moim deckiem w drugiej turze biorac muligan do 3 Kayo - Pn sty 09, 2006 8:29 pm " />Teysa fajna, art mi sie podoba, ta hydra jest taka jakas... Co do enchanta to taki planar void ale normalny koszt powinien mięc tańszy za jakieś 2B Revan - Pn sty 09, 2006 8:29 pm " />Wszystkie karcioszki sa naprawde fajne, ale Teysa jest po prostu GENIALNA. Ta karta + Darkest Hour i 3 dowolne kreaturki an poczatku, a potem jazda, nieskonczone wypierdzielanie oppowi kreaturek... Kazdy napor moze sie wlasciwie poskladac FalenAngel - Pn sty 09, 2006 8:30 pm " />Wow fajne krity....ale Teysa jest debest Augustyn - Pn sty 09, 2006 8:36 pm " />Teysa fajna laska mi sie i mi sie z twarzy nawet podoba .Powiedzialbym jednak ze nie ma sie czym zachwycac jesli o grywalnosc idzie. Na razie nie widzialem grywalnego generatora tokenow do WB decku a ja rozwazam kwestje w oparciu o T2 a nie ext(gdzie to niby ma grac). No ale za 3 mana jest mimo wszystko sympatyczna pani. Przywraca wiare w ruska mafie Hydra to cudo w limited a w T2 tez posyci. Wogole czemu grull dostaja najfajniejsze byczki vide Rumbling Slum i Pajak I niech mi ktos wyjasni o co chodzi z tym muleniem sie. Jak grasz na 4 sztukach to dziwne zeby nie podeszlo. A jak nie podejdzie trudno bedzie co discardowac Karta jest chyba najbardzej karcacym leylinem jaki sie pojawil i na sidzie w ext zawsze warto go trzymac. bzyk - Pn sty 09, 2006 8:37 pm " /> ">Wszystkie karcioszki sa naprawde fajne, ale Teysa jest po prostu GENIALNA. Ta karta + Darkest Hour i 3 dowolne kreaturki an poczatku, a potem jazda, nieskonczone wypierdzielanie oppowi kreaturek... Kazdy napor moze sie wlasciwie poskladac i tu sie mylisz ... bo przy Hour'rze wszystkie krity sa WYLACZNIE czarne i nie masz ich jak pod Teyse posiwecic ale wlasnie ow Hour jest techem o ktrym napisalem na samym poczatku ... bo co z tego ze pierwsza abilitka nei dziala , skoro druga nam daje infinite sac adventage (for example nantuko husk) Warmonger - Pn sty 09, 2006 8:37 pm " />revan - szczególnie taki dysponujący removalem, pozwalającym ubis Teyse lub same tokenki. Ale tech z darkest hour będzie grany jako tier3. Endir - Pn sty 09, 2006 8:39 pm " />to ostatnie <lol> pzdr Friggorid bzyk - Pn sty 09, 2006 8:42 pm " /> ">Ale tech z darkest hour będzie grany jako tier3. zalezy KTORY tech :> chyba mi war nei powiesz ze infinite sac engine za 1+3 many to crap ?! Ubiquit - Pn sty 09, 2006 8:45 pm " />Hydra fajna, w chodzi w czwartej turze jako 5/5 lub 6/6 i w następnej działa. Teysa mi się nie podoba, za wolna. Frozen_Shade - Pn sty 09, 2006 8:46 pm " /> ">Teysa fajna laska mi sie i mi sie z twarzy nawet podoba ">Jest bardzo ładna, inteligenta, zsykuje przy bliższym poznaniu. Jak tu jej nie kochać ? Prawie jak wymażona kobieta ">ale cycki ma troche male ">jak dlamnie mogą być ">tu nie chodzi o cycki, cos jest nie tak z twarza, imho wyglada jakby zeza miala. O k... Panowie, juz czas wyjsc z czterech scian i poznac swiat, a nie tylko obcowac z panienkami z kart oO Augustyn - Pn sty 09, 2006 9:22 pm " /> ">O k... Panowie, juz czas wyjsc z czterech scian i poznac swiat, a nie tylko obcowac z panienkami z kart oO Przypomina mi się odcinek UG madness w którym jeden z bohaterow uswiadomil sobie że Takara jest postacia fikcyjną Ciesz sie że jeszcze niema konkursu na najlepsza laske magic the gathering Swoja droga na stronie wizardow jakis kolezka napisal że czarno i biale decki nie kojarza sie z szybkoscia. A WW i szury to co to są: ptaszki niebieski, rybki wodne? Ajesli wychodza z takiego zalozenia to po co robia 2/3 krite za 1WB siepacz - Pn sty 09, 2006 9:35 pm " />mav: 80 % nie w 4 kartach, tylko w muliganie do 4 kart (czyli rece 7, 6, 5 i 4 kartowe...). dark_wonderer - Pn sty 09, 2006 9:36 pm " />Frozen: Widze, ze słowo poczucie humoru jest Ci raczej obce . Ja do karty mam sentyment, co nie znaczy, zę ejstem nienormalny. Revan: to combo nie działa, bo po zagraniu darkest hour białe stworki staną sie (tylko i wyłącznie) czarne i nie bedzie co poświęcać. Lepsze jest combo z Mind Bendem. A teraz post, który wcześniej nie chciał dac sie wysłać z powodu przeciążenia serwera: ">Siepacz, Z Teysą nie gra sie mono W i tokenami tylko kreaturkami WB. Za sac trzech mamy 3 tokeny i usuwamy grubasa, jak wystawi kolejnego to usuwamy go za sac tokenów. Dla mnie to nie jest mało. Pozatym Teysa fajnie wspiera sie z Twilight Droverem (nieskończone hordy tokenów), Oversold Cemetery (wskrzeszamy co nam potrzba z tego co poświecilismy i ratujemy Teyse Karlov) i co dosć zabawne, ale niesamowicie potężne z Mind Bendem, aby usuwać co chcemy i ile razy chcemy. Co do podatności na removal (np masowy) to deck z Teysą ma do dyspozycji zależnie od formatu Duressa, Terapie, Castigate'a ... To chyba sporo pomaga. Jeśli gramy ze splashem U to jest też Mana Leak. Karta ma potencjał i ja będe go usilnie szukał. Pozatym siepu, jest coś jeszcze: - 2/3 za 1WB jest OK - w decku mostly black za każdym razem jak ginie jakiś specter czy inny confidant dostajemy tokena 1/1 lfy. To już czyni panią Karlov opłacalną. Usuwanie z gry staje siew takim decku bonusem (nie małym zresztą). Teysa jest świetna, Teysa rządzi i wcale nie ma zeza . Ma zato ten specyficzny mroczny urok... Maverick - Pn sty 09, 2006 9:47 pm " />siepacz: No jeżeli dla Ciebie kolejne mulligany to do 6, 5 i 4 to jest to samo co dobranie 22 kart to gratuluje i życzę powodzenia na rachunku prawdopodobieństwa. W tym przypadku mamy do czynienia z wariancjami czy jak to się tam nazywa I zawróć uwagę, że po wzięciu muligana te 7 kart wraca do library i nadal dobierasz z puli 60 kart i możesz ponownie wylosować te same karty. To sprawia, że prawdopodobieństwo wyciągnięcia enchanta będzie już mniejsze niż na początku. Bo wg tego co ty mówisz wynika, że tych samych kart już nie możesz dobrać a obaj dobrze wiemy, że jednak te karty możesz dobrać Kończąć śmiało można powiedzieć, że po każdym muliganie prawdopobieństwo maleje i to znacząco Revan - Pn sty 09, 2006 10:23 pm " /> ">Revan: to combo nie działa, bo po zagraniu darkest hour białe stworki staną sie (tylko i wyłącznie) czarne i nie bedzie co poświęcać. Lepsze jest combo z Mind Bendem. Hmm, no fakt, troche za bardzo sie rozentuzjazmowalem i nie przeczytalem dokladnie wordingu godzinki, w sumie to pisalem z pamieci ze taka karta jest i mi sie ywdawlao ze to bedzie dzialac. co do mind benda to moze i daloby sie to zrobic ale czyni kombos mniej stabilnym. Jednak mimo to nadal uwazam ze jest to karta swietna z duzym potencjalem i moze gdzies pograc. Z tego co pamietam to LftL tez na poczatku w spoilerach nikt sie specjalnie eni zachwycal a teraz jets to jedna z najczesciej gramnych kart w ext, w przeroznych CALach, dredgeatogach, tingsach itd... Saise - Wt sty 10, 2006 7:18 am " />Po pierwsze: http://www.wizards.com/default.asp?x=mtgcom/arcana/989 Moim Zdaniem za drogi o jakieś 2-3 many, pozatym jest naprawdę bardzo ładny. Po drugie: Tesja - Ma klimat, i może działać, jakiś odpowiedni Kombolyszys może się z tego przypelętać. Podoba się. Hate Seed - No wiec tak. Jako Czempion Gildii podoba mi się świetnie, kosmiczny arcik, cudowny klimacik i naprawdę solidne ability które ładnie podkreślają użycie RG Multicolorów w decku - za 4 many moze w LG byc ładnym pudzianem z świetnmi abilicjami. Nowy Void - No po prostu trzymam tutaj strone siepacza. Frozen_Shade - Wt sty 10, 2006 8:52 am " />Ten djinn z pre bylby genialny, gdyby nie ogromny koszt :/ bordal - Wt sty 10, 2006 10:38 am " />ej a z tej hydry to mona niesko?czenie wiele saprolingow wstawic?Bo ja tego nie kumam bo on dostaje +1+1 za kazdy zielony a za mane i usuniecie kladziemy stwora.Dziwne troche jak to dziala bo jestem noobem chyba skoro tego nie qmam. Frozen_Shade - Wt sty 10, 2006 10:45 am " />Ulasht dostaje counterki za Twoje R i G stworki, gdy wchodzi do gry. bylek - Wt sty 10, 2006 10:49 am " />bordal, Hydra działa tak, że nie dostaje +1/+1 za każdego czerwonego lub zielonego w grze jak to myślisz, ale wchodzi do gry z tyloma +1/+1 ile jest juz kritow w grze, to że robisz sobie z niej zielone tokeny nie ma żadnego wpływu na będącą już w grze hydrę. Co do ujawnionego prelasowego Djinna, to od strony artystycznej wygląda dość ładnie, ale strasznie razi po oczach. Sam abilit znalazłby kilka ciekawych zastosowań (np. replicate spaleń za R ), ale koszt zagrania eliminuje ją by była grana, można się jedynie bawić w jakieś inne wstawienie jej, ale nie sądze by wszła z poza fundecków. Frozen_Shade - Wt sty 10, 2006 11:01 am " />No a ja jeszcze do Teysy, z tego co wymieniliscie to polaczyc ja+Mind Bend (zmienic "another black" na "another white") i wyjdzie nieskonczony removal - tylko po co sie tak bawic skoro to niestabilne i lepiej puscic starego, poczciwego WoG'a? bzyk - Wt sty 10, 2006 11:06 am " />ludzie ludzie ... wy wciaz nie dostrzegacie ze wystarczy sama darkest hour i mamy infinite sac engine ?! (pierwsza abilitka nas NIE INTERESUJE) ...te 2 karty , DOWOLNA inna krita , i cos dajacego nam win condition za sac krity (nantuko husk,carion feeder,blasting station...) ... mmay killa nawet za 0(orni)+1(feeder)+1(hour)+3(teysa) many siepacz - Wt sty 10, 2006 3:42 pm " />yh mav...wiem co to sa wariacje bo dopiero teraz to mialem. dokladnie ci tego nie policze bo za duzo bawienia sie z tym wszystkim. jak znajde jakies dokladne dane to chetnie co podam opisywal to kiedys na priestach danarim, tylko ze cos przestalo dzialac i wykresy sie nie wyswietlaja Maverick - Wt sty 10, 2006 8:51 pm " />siepacz: Nie wariacje tylko wariancje Lugo33 - Wt sty 10, 2006 8:58 pm " />Teysa mi sie podoba. Taka mila odpowiedz na Kolosa i to w dodatku samonapedzajaca sie. Frozen_Shade - Wt sty 10, 2006 9:01 pm " />Ona sie sama nie napedza, chyba ze pokombinujesz bendem bzyk - Wt sty 10, 2006 9:03 pm " />jakto nienapedza ... swiecisz 3 multi krity -> RFG stwora , i dostajesz za to nastpne 3 toxy do poswiecenia -> RFG stwora ... nabedza sie bo jedna abilitka daje paliwo dla drugiej Frozen_Shade - Wt sty 10, 2006 9:08 pm " />Tylko ze jak sacniesz te trzy toxy ktore wygenerowala z WB kritow, to nie dostaniesz juz trzech nowych. bzyk - Wt sty 10, 2006 9:13 pm " />to juz niebylo by samonapedzanie ale perpetum-mobile siepacz - Wt sty 10, 2006 9:22 pm " />mav: nie wiem, siedze na ostatniej lawce i przy mowiacej niezbyt wyraznie nauczycielce takie detale do mnie nie dolatuja... (dobra konczmy ten OT, o wszystkim i tak rozsadzi przyszlosc ). Frozen_Shade - Wt sty 10, 2006 9:31 pm " />bzyk: I tak jak mowilem, mozna osiagnac to perpetum-mobile uzyskujac cos o wiele lepszego niz np. mephidross+triskelion (ale glupi przyklad ) Wystarczy naprawic to, co wizardzi zepsuli i zmienic bendem "another black" na "white". Nieskonczony RFG brzmi fajnie, tylko ciezko wystawic i utrzymac na stole Teyse i trzy W krity az do zbendowania :/ $uchy - Wt sty 10, 2006 10:20 pm " />no mi wszystkie karty pasują. szkoda friggorida bo to świetny deck, ale trudno... szkoda ze hydra trampków nie ma ale mamy od tego guild landa.Teysa też dobra Abbadon999 - Śr sty 11, 2006 7:02 pm " />Taysa mnie zaskoczyl\a, tak pod wzgledem dzialnia(wczesniej) jak i wizualnym teraz. Naprawde mocna i solidna karta. Osobiscie zyczyl bym sobie wiecej takich. Ulasht wyglada przyzwoicie, ability ma ciekawe i mysle ze mozna liczyc na jego pojawianie sie w deckach. Nie wiem czy zagosci na stale z ext, ale przy nadchodzacej fali tokenow i counterow moze sie pokazywac w t2. |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||