ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
[Guildpact T2] Gruul Beats RG
dark_wonderer - Śr sty 25, 2006 2:19 pm " />Gruul Beats Josh Pommerening Main Deck 4 Birds of Paradise 4 Burning-Tree Shaman 3 Gruul Guildmage 4 Kird Ape 3 Kodama of the North Tree 3 Llanowar Elves 4 Rumbling Slum 4 Char 4 Moldervine Cloak 3 Umezawa's Jitte 8 Forest 4 Karplusan Forest 5 Mountain 2 Skarrg, the Rage Pits 4 Stomping Ground 1 Swamp Sideboard 2 Cranial Extraction 3 Greater Good 3 Leyline of Lifeforce 4 Naturalize 3 Savage Twister Saise - Śr sty 25, 2006 7:15 pm " />Jak dla mnie miodzio - Wreszciez dzieki Stomping Grounds Nasz Kird Ape pokazuje Isamaru i reszcie First Drop leszczów kto tu jest panem i władcą. Dobry deck w sumie - tak tak, nic nie wnosze do Dyskusji, ale przynajmniej ją zapoczątkowywuje. Tak BTW: Guildmage to świetny finisher, sprawdzone. jedi_ - Śr sty 25, 2006 9:05 pm " />Jak dla mnie to sa dwie nie jasnosci w tym decku... Nie wiem w ogóle po co tutaj splash na B. Jeden swamp... a na dodatek to wszystko zrobione dla jedynie dwóch kart i to na dodatek sidowych. Jestem ciekaw kiedy dochodzi ten swamp... są też niby BoPy, ale jednak i tak są to dwie karty i psują nam raczej caly mana base. Druga sprawa to nie lubię jak się cos ze sobą gryzie w jednym decku (czytaj. Burning-Tree Shaman i Umezawa's Jitte) przeciez tu Jitte w ogóle nie pasuje... Aha i Savage Twister to na co? - dla karcenia samego siebie? (borosa?) bzyk - Śr sty 25, 2006 9:12 pm " />poza tym co mowi jedi_ , ja troche nie rozumiem cloak'ow ma_trix - Śr sty 25, 2006 9:13 pm " />IMHO 3 Jitte out, 3 Mauler (nie pamiętam pełnej nazwy - RG 1/1 Bloodthirst 2, Trample) in. savage twister nas nie karci, bo puszczany za 1-2- ew 3 nic/mało nam robi, a borosy, ww, saprole lecą na pysk. I po co te 2 extrakcje?? Albo wsadzić 4 - żeby podeszły, albo wogóle. Jak out, to jeden leyline i jeden twister in na side i trzecia sztuka skarrga do maina zamiast swampa - ten lad niesamowicie karci. dark_wonderer - Śr sty 25, 2006 10:12 pm " />Swamp + 4 BoPy wystarcza do supportowania 2 czarnych kart, które chronią nas przed bardzo nas karcącym Wildfire'em, niszczą Heartbeata itp. Fakt Ja dodałbym jeszcze ze 3 źródła B jak painy czy tomby, ale Ja decka nie testowałem. Twister sideujemy na Borosa, WW, GhaziGlare i na mirrora. Sprawdza się bardzo dobrze. Jitte jest wystarczająco silne aby móc koegzystować z Shamanem w decku. Pozatym chroni nas przed cudzym jitte, które potrafi nas załatwic nawet pomimo naszego shamana. W takim razie po co shaman ? Ponieważ ma dobre statsy za 3 mana i dodatkowo karci Ghaziglare'a, MUC'owych Jushi i sprawia, ze jitte karci nas trochę mniej. Kompletnie nie wiem dlaczego Moldervine Cloak budzi jakiekolwiek wątpliwości. Jest świetnym dopakiem, który dodatkowo zawsze mozemy dobrać zamiast standardowego drawu. Już nawet moje przeprawy na PRE z tą kartą pokazują jaka jest mocna (nie tylko w limited). Saise - Cz sty 26, 2006 6:33 am " />Zgadzam się Wondererem - Jitte + Burning Tree Shaman to bzdura ze ze soba nie wspolgraja - pain 1-2-3 life'a to nic w porownaniu do sily Jitte - dodatkowo Jitta jest automatycznym hatem na wrogie Jitty. Tym bardziej ze czasem nie bedziemy miec szamana, a bedziemy miec jitte ;] Savage Twister dziala swietnie. Przewaznie w 3 turze mamy 4 albo i 5 many wiec mozemy miotac juz Kodamy i Slumy ktore luzem przetrwaja Savega, za to wszelkie odmiany WW jezeli nie maja jak sie bronic, po prostu zdechna. A odnosnie CLoaków - Rancor to nie jest :9 ale jak napisał Wonderer - jedna sztuka i zawsze mamy dopak, niewazne czy opp zniszczy nam krita bo Cloak wroci by gryźć. Wlasnie jedyne moje watpilowci to ten glupi Swamp i Craniale na sidzie - ja rozumiem ze maja nas chronic przed roznymi duperelami a la Herbata, ale imho to tutaj nie ma sensu - lepiej juz dorzucic tego Skraaga a na sidzie dwa wolne miejsc miec, tylko wlasnie na co... kszaq - Cz sty 26, 2006 5:05 pm " />Cloak jest bardzo dobra karta, sam gram w nia w swoim BUG w constructed i sprawdza sie naprawde swietnie. Mozna ja wrzucic na wszystko, nawet ptaka i zawsze mamy jakis napor. A jeden skaarg wiecej moglby sie faktycznie przydac gdyz trampla w tym decku nie widze duzo, a stowry mamy calkiem pakerne, wiec troche glupio zeby nas jacys chump blokerzy powstrzymywali ;] Mi osobiscie bardzo podoba sie karta gruul war plow, ale w construced chyba bedzie nas za bardzo spowalniac. Poza calkiem komplementarnym dla naszego decku static abilitem jej wielkim plusem jest duza odpornosc na mass removal. Markus - Pt sty 27, 2006 8:32 am " />Słówko od ojca nieprowadzącego: - splash B sux i należy się go pozbyć, chociaż wildfire chyba rzeczywiście nie jest dla nas dobrym match-up'em; mimo to poszukałbym innch rozwiązań np. zwiększenie tempa(jeszcze nie wiem jak ale coś się wymyśli ) - jitte w decku być musi, życie nie jest dla nas bardzo ważne tak długo jak opp ma go mniej (w myśl zasady: najlepszą obroną jest atak) - twister < pyroclasm, nie uważacie? Jeśli to ma być broń na weenie i ogólnie decki które mają dużo małego ścierwa to chyba jednak wybieram pyro - cloaki 4 muszą być! Ta karta nie ma wad, za to same zalety - zwiększa tempo zabijania i wraca z grobu kiedy jest potrzebna - scab-clan maulerzy są bardzo fajni, świetnie działają z cloakiem, tylko za co takich wrzucić? koniec wywodu, czekam na konstruktywną weryfikację moich poglądów Masakrator - Pt sty 27, 2006 9:33 pm " />To ja moze zapodam na czym ja gram. Spis z krotkimi adnotacjami ;p 4x Kird Ape - bardzo dobry 1 turowy potworek 6x Forest 5x Mountain 4x Pyroclasm - lepsze imo od Savage Twister, czesto sie przydaje, malo nam przeszkadza 4x Naturalize - na wszędobylskie sygnety/aury i co tam jeszcze los przyniesie 4x Karplusan Forest 4x Char 4x Birds of Paradise - accelerate numer 1 4x Farseek - accelerate numer 2 4x Burning-Tree Shaman 4x Rumbling Slum 4x Giant Solifuge 3x Gruul War Plow - wbrew pozorom nie spowalnia, tylko umila 2x Skarrg, the Rage Pits 4x Stomping Ground Wszelkie oceny/sugestie/czy-co-tam-jeszcze mile widziane Deck napewno idealny nie jest Pozdrawiam, Masakrator dark_wonderer - Pt sty 27, 2006 11:19 pm " />Ta ostatnia wersja jest troche funowa. Moze działać ale to już nie jest Beatdown tylkoa ggro control pod meta za sprawą naturek, mainowego hateu na aggro (clasm) i odpowiedzi na wogi (plow). Jak dla mnie to w kategorii napor jest za wolny. Co do Maulera to popieram ze jest dobry tylko cieżko o slot dla niego. Jak dla mnie to zależnie od preferencji leci któraś z jedynek. Kazda ma plusy i minusy, wiec każdy musi wybrać co woli. Swoją drogą w tym samym slocie dobra jest też Dryad Sophisticate. asmo - So sty 28, 2006 9:08 am " />ja wymienilem na gruul gildmaga tego 1/1 z trample,nie wiem czy to dobrze czy zle ale chyba dobrze i zmniejszylem ilosc landow aha jako napor ta 1 wersja jak dziwnie sobie daje rade:| bez kird apa 1 turowego wyskakujacego z duala jest mietko;/ potem tylko cloak i wlasciwie nie mam po co wywalic tych spaslakow jak dla mnie troche za wolny jest mimo 7 kritow dajacych mane,moze sa to bledne spostrzezenia bo jakiej nadzwyczajne ilosci gier nie zagralem ale od kiedy wyszedl spis to sie bawie i nie podchodzi mi ten deck dark_wonderer - So sty 28, 2006 10:23 am " />Guildmage jest bardzo dobry i powinien zostać. Ironicznie jeżeli chcesz maulera to najłatwiej usunąć BoPa ... Wiem, zę daje dowolną mane, ale nie moze napedzić Bloodtrirsta dloa maulera i tu Kird i Lewar są lepsze. dziemion - N sty 29, 2006 6:41 pm " /> ">czemu upierasz się, że Gruul guildmage jest taki dobry? Moim zdaniem to jest zmarnowany slot. Uważam, że za tego guildmage'a możnaby włożyć scab-clan maulerów. uzasadnij jakos to co piszeesz, bo jest to conajmniej niepzremyslane. mauler jest stworem najczesniej 3/3 za 2 mana, tyle ze jak pzreciwnik ma kontry/removal/blokerow itd to mozemy zapomniec o jego 3/3 i pozostaje 1/1, a guildmage za 2 many jest kritem 2/2 z dwoma dobrymi abilitamii dzialajacymi w kazdym etapie gry, shock na 4 mana i poswiecenia landu to naprawde silna rzecz, tak zamo z dopalka +2+2 za 4 mana, takie zreczy wygrywaja gre lub pozwalaja dobic pzreciwnika. dark_wonderer - N sty 29, 2006 8:59 pm " />Twoje argumenty są conajmniej głupie. Guildmage jako 2/2 za 2 mana nie nadaje się do napierania ? Pooglądaj sobie kreatury grające w WW cz Borosie. Te abilitki są dobre dlatego, że są dodatkiem do ciała i tak dobrego za swoją cenę. Są tak jakby dodatkowymi czarami, na które nie musimy szukać dodatkowych slotów w decku. Pozwalają nam wykorzystywać mane w late game'ie, kiedy nie dobieramy dodatkowych "zagrożeń" tylko np landy/BoPy. Zielona abilitka pozwala na wygrywanie combatu ze stworkami przeciwnika i jest dodatkowym damagem, jeżeli nie ma blokerów dla wszystkich napieraczy. Czerwona przydaje sie jeżeli nie możemy sie przebić. Poświęcamy wtedy nadwyżkę landów i dobijamy delikwenta. Mauler jest w najlepszym przypadku Watchwolfem z Tramplem. To nieźle, ale ma tez spore wady. Jeżeli topdeckujemy go po WoG'u przeciwnika to jest dla nas prawie tak samo bezużyteczny jak late game'owy land. Pozatym jak pisze dziemion nie zawsze uda nam sie zadać te kluczowe obrażenia, które są mu potrzebne. Kto ma tak szybko blokerów lub removal ? Boros, WWu, GhaziGlare, mirror, BUG aggro, UR Raiders. To całkiem sporo. Nie żeby Mauler był crapem, jest dobry, ale jeśli mam wybierać to Guildmage > Mauler. Jeżeli sie an niego upierasz to usuń Bopy (szczerze). Są jak dla mnie świetne bo pomagają nam z kolorową maną, ale mana base jest i tak dobry, dla akceleracji llanowar moze wystarczyć (i tak mamy wtedy 7 2nd turn dropów jeśli nam elf nie dojdzie), a Elf i Małba w przeciwności do BoPa współgrają z Maulerem, bo pomagają nam osiągnąć wymagania Bloodthirta w 1 turze. Jeśli jak proponowałeś usunąć by llanowary, to przy zaledwie 4 ape'ach aby zapewnić Maulerowi ze wejdzie w 2 turze jako 3/3 staje sie onbardzo słaby w tym decku. flondra7 - Pn sty 30, 2006 6:21 pm " />ja moge tylko tyle powiedziec, ze bloodthirst syci na pre. Mauler ZAWSZE jak wchodzil w 2-3 turze byl 3/3 trample. mimo mojego badziewnego decku dzieki bloodthirstowi udalo sie ywgrac kilka gier ja bym wywalil bopy za maulery, ew. zmniejszyl ich ilosc powiedzmy do 2 bopow 2 guildmagow za 3 maulery. oczywiscie to puste slowa, bo nie gralem tym deckiem:P jednak mysle ze przy 4 llanowarach 2 bopy chyba stykna. To tyle ode mnie FALI - Pn sty 30, 2006 6:37 pm " />ok wiec krytyka. Potestuj deka a sam stwierdzisz ze guildmage jest niezbedny gdyz znakomicie potrafi zafiniszowac. Llanowar jest niezbedny bo: 1)karci 2 turowy shaman 2)karci 3 turowy slum 3)sam w wczesnej fazie gry jest dobrym naporowcem z dzida albo cloakiem na sobie 4)co niby proponujesz za elfa?? Don Edwin - Pn sty 30, 2006 6:46 pm " />Zgadzam się z flondra7 co do karcenia maulerem w limited, ale z pewnością jest gorszy od gruul w t-2 ,choćby z jednego jakże prostego powodu jakim jest dobijanie przeciwnika w lategame reszta argumentów nie jest już tak dobijająca flondra7 - Pn sty 30, 2006 6:53 pm " /> ">ok wiec krytyka. Potestuj deka a sam stwierdzisz ze guildmage jest niezbedny gdyz znakomicie potrafi zafiniszowac. Llanowar jest niezbedny bo: 1)karci 2 turowy shaman 2)karci 3 turowy slum 3)sam w wczesnej fazie gry jest dobrym naporowcem z dzida albo cloakiem na sobie 4)co niby proponujesz za elfa?? ekhm, czytajmy rozwaznie-ja nie wyrzucilem ZADNEGO elfa z decka. tylko 1 guildmaga, i 2 bopy. nie wiem czy to do mnie, ale do kogo mialoby byc. uwazam wiec, ze twoj post byl zupelnie bez sensu, no offence. dark_wonderer - Wt sty 31, 2006 4:52 pm " />flondra On nie pisał do Ciebie tylko do Maćka. Co do finishowania: Chary są tylko 4 i nie zawsze podejdą/wystarczą do zakończenia gry. Poświecanie landów w late game nie boli, ponieważ mamy ich aż 23 + 3 llanowary i 4 BoPy. To naprawde dużo many, a ten deck ma najdroższą karte za 5 mana i to tylko 3 sztuki. Pozatym w perspektywnie użycia tych landów do dobicia przeciwnkia nie wiem czego ma mi być szkoda, skoro i tak gra ma sie za ich sprawą zaraz zakonczyć. Nadmiar landów jest a naporze tak samo łatwym do poświęcenia surowcem, jak life, którym dawniej operowały decki typu Suicide Black - "Nieważne ile masz jeżeli już wygrałeś". Co do twojego pomysłu zastapienia Guildmage'a inną mniej uznaną kartą. Chętnie uznam twoją rację, jeżeli okaże się słuszna. Mauler np. nie jest dla mnie zły, poprostu Guildmage jest lepszy. flondra7 - Wt sty 31, 2006 8:50 pm " />mysle ze mozna by go wepchnac zamiast dzid ktore sa tu bez sensu chyba. mateoosh01 - Wt sty 31, 2006 9:16 pm " />dzida to game braker musi byc xD flondra7 - Wt sty 31, 2006 9:19 pm " />nie uwazasz ze karci shamana? albo jedno albo drugie, wybor jest prosty (tak mysle). mateoosh01 - Wt sty 31, 2006 9:24 pm " />moim zdaniem tez prosty. jitka. kszaq - Śr lut 01, 2006 6:07 pm " />...i dostawac po jeden life za kazdy? nie oplaca sie imo. Mi tez dzida sie w tym decku nie podoba, a argument, ze "karta jest dobra to trzeba ja grac we wszystkim co ma stowry" jest bezsensowny. Takze pozostaje wybor - dzida albo szaman. Ja w tym decku zdecydowanie wybralbym szamana, glownie dlatego ze ma bardzo dobre staty przy niskim koszcie mana, no i zawsze pozadaje jakies dmg oppowi za sprawa swojej ability. Pozatym dzida wg. mnie troche spowalnia ten deck - lepiej nawystawiac swoich kafarow czy zagrac cloaka i potem szybko skonczyc z opponentem za pomoca jakiegos chara. Dzida przydalaby sie tutaj w zasadzie tylko przeciwko innym deckom naporowym (ktore swoja droga graja wlasnymi dzidami, dzieki czemu mozemy sie pozbyc potencjalnego zagrozenia). Na inne decki jesli chcemy jakis dopak to rozwnie dobrze sprawdzi sie cloak. Ale wracajac do sprawy gry z innymi naporami - nasze stwory sa raczej wieksze i to my przedzej zepchniemy oppa do oborny niz on nas kszaq - Śr lut 01, 2006 6:41 pm " />Mamy palenie, cloaki, i duze stwory. *kszaq zastanawia sie* Nie. To nie jest oplacalne. dark_wonderer - Śr lut 01, 2006 7:00 pm " />Trochę już tym deckiem grałem i jitte obok shamana działa. Po pierwsze często los daje nam tylko jedną z w/w kart i wtedy problemu nie ma. Pozatym jitte daje tak wiele, ze shaman co najwyzej czyni je dobrym, a nie przegiętym. Dalej warto grać oboma jednocześnie, choć przyzman, ze jeśli mam shamana na stole to nie śpiesze sie z zagrywaniem jitte (najpierw czekam, aż przeciwnik poradzi sobie z shamanem, a potem dokładam mu okrutną dzide na dokładke). Jeżeli już miałbym wybierać tylko jedną z tych kart to jitte > shaman. Jedyny moment kiedy nie chce mieć w decku jitte to mirror i tu chętnie wymieniam je na Naturalize, ponieważ występuje za duże stężenie shamanów na metr kwadratowy . Inna sprawa. Jitte czy Solifuge ? Dla mnie Jitte. Solifuge jest świetnym stworem, ale nie może korzystać z żadnego z naszych dopaków, a ma tylko 1 z tyłu. To powoduj, że bardzo wiele traci w matchach z aggro lub ogólnie deckami z masą stworów jak aggro-controlny GhaziGlare. Jitte natomiast jest kartą uniwersalna. Oczywistym jest, ze na napory jest znacznie brutalniejszą kartą niż na kontrole, ale takze tutaj robi sporo. Solifuge mógłby być użytecznym sidem na decki kontrolne, ale te ostatnimi czasy grają mnóstwem sweeperów takich jak Pyroclasm czy Wildfire. Mimo to nawet na nie moze okazać sie groźny, ponbieważ nie są to odpowiedzi instantowe. Reasumując, w obecnym meta widzę go jako potencjalny side na decki takie jak URza Tron, Greater Good, MUC/UbC i Eminent Domain (Wildfire). W obliczu częstych mirrorów i GhaziGlare'a nie jest on dla mnie kandydatem na maina. Eddy Kodo - Pt lut 03, 2006 8:04 am " />Tak wg mnie to za mało palenia jest.No bo co?Chary są powiedzmy guildmage i to wszystko??Ja bym dał shoki jakieś albo nie wiem jakieś tanie palenie.Char jest za 3 .Dzięki temu deck mógłby szybciej zabijać w połączeniu z rumbling slumem.No i można by dać jeszcze czerwoną rusałkę. flondra7 - Pt lut 03, 2006 8:34 am " />mamy co wrzucac w pierwszej turze, a nasze krity ktore mozemy wrzucic sa bardziej oplacalne niz palenia. boisz sie ze nie przebijesz sie przez oppa krity? przeciez to my zawsze bedziemy mieli wieksze kafary. dark_wonderer - Pt lut 03, 2006 8:46 pm " />Zgadzam się z flondrą. Mamy mnóstwo 1 dropów, które w tym buildzie sprawują sie znacznie lepiej niż rusałka. Rusałka jest stworem stworzonym do czegoś bardziej w stylu sligha, w którym majac masę R many zamieniamy nasze małe stworki w blaze'a w midgame'ie. Shock jest ok, ale nie ma tu już na niego miejsca. Tak jak pisał flondra tu w przeciwności do sligha nie czyścimy drogi, ponieważ to my za pomocą większych stworków narzucamy warunki gry. Charem gramy ponieważ zadaje dużo damage'a i tu koszt 3 nie przeszkadza. Celujemy go w gracza w celu zakończenia gry, nie czyścimy nim drogi (z reguły). dark_wonderer - Wt mar 07, 2006 6:06 pm " />Jak pokazało życie deck działa i to naprawdę dobrze. Na tyle dobrze, ze wygrał PT Honolulu. Oto deck Marka Herberholza, ktory dokonał tego wyczynu: Gruul Beats Mark Herberholz 1st Mainboard 2 Skarrg, the Rage Pits 7 Mountain 6 Forest 4 Stomping Ground 4 Karplusan Forest 4 Scab-Clan Mauler 4 Scorched Rusalka 4 Giant Solifuge 4 Dryad Sophisticate 4 Burning-Tree Shaman 3 Frenzied Goblin 4 Kird Ape 3 Moldervine Cloak 4 Char 3 Flames of the Blood Hand Sideboard 1 Flames of the Blood Hand 2 Tin Street Hooligan 2 Rumbling Slum 2 Naturalize 4 Blood Moon 4 Umezawa's Jitte mavierk - Pn paź 09, 2006 6:48 am " />Ja sie bawiem tym, nie wiem co to ma do Grulla, ale wystawiam, bo moim zdaniem roxi // Lands 2 Skarrg, the Rage Pits 4 Stomping Ground 2 Karplusan Forest 8 Forest 7 Mountain // Creatures 4 Rumbling Slum 3 Jaya Ballard, Task Mage 4 Scab-Clan Mauler 4 Kird Ape 4 Birds of Paradise // Spells 4 Char 4 Flames of the Blood Hand 3 Demonfire 4 Volcanic Hammer 3 Lava Spike // Sideboard SB: 4 Ohran Viper SB: 4 Burning-Tree Shaman SB: 3 Giant Solifuge SB: 4 Guerrilla Tactics Brewiator - Pn paź 09, 2006 6:54 am " />http://www.k20.h2.pl/board/viewtopic.php?t=546 - to zebys otagowal a co do talii to czemu viper jest na sajdzie a nie w mainie? czemu tylko 1 giant na sajdzie? mavierk - Pn paź 09, 2006 6:59 am " />Sajd to karty do sprawdzenia narazie tylko, nie gram od 2 lat a deck złożyłem na prędce, był w klinice talii, ale kazali mi przejść tutaj, to wpisuje. rav - Pn paź 09, 2006 8:48 am " />3 Jaya Ballard, Task Mage 4 Flames of the Blood Hand 3 Lava Spike To się w T2 nie kombi zbytnio. Walek - Pn paź 09, 2006 12:35 pm " /> ">3 Jaya Ballard, Task Mage 4 Flames of the Blood Hand 3 Lava Spike To się w T2 nie kombi zbytnio. to sie chyba nawet w t2 nie miesci nie tylko nie kombi, bo ani to nowe ani stare T2. Jaya to TS a reszta kamigawa ktora wypada. mavierk - Pn paź 09, 2006 6:35 pm " />mówiłem, że sie nie znam, zostawić to, czy usunąć? Laucamort - Śr paź 11, 2006 4:28 pm " />Spis dq'u po rotacji: 2 Skarrg, the Rage Pits 7 Mountain 5 Forest 4 Stomping Ground 4 Karplusan Forest 4 Kird Ape 3 Magus of the Scroll 4 Gruul Guildmage 4 Ohran Viper 4 Call of the herd 3 Rumbling Slum 4 Moldervine Cloak 4 Char 4 Rift Bolt 4 Seal of Fire Mimo rotacji gruul istnieje i ma się całkiem dobrze. Co prawda nie kosi tak jak w czasach swojej największej świetności, kiedy t2 obejmowała jeszcze Kami' block (ach te dawne czasy, kiedy wygrywał ten kto potrafił dłużej utrzymać dzidę na stole), ale mimo wszystko jest najbardziej popularnym naporem w meta. kubas1991 - Śr paź 11, 2006 7:39 pm " />gruul guildmag eto jakas porazka :/ chyba nie zmienili jego wordingu od czasow GP . wtedy wszyscy go krytykowali a teraz niby ma grac. Ja bym wlozyl za niego maulera, ktory teraz bedzie karcil z rift boltami. pozdro PASEK - Śr paź 11, 2006 11:08 pm " />Moja propozycja Gruula po rotacyjnego: 1 Skarrg, the Rage Pits- dwa to moim zdaniem za dużo za często mamy kolor screw przez niego, jednak jest na tyle dobry że chociaż jeden powinnien być 6 Mountain 7 Forest 4 Stomping Ground 4 Karplusan Forest 4 Kird Ape 4 Llanowar Elves- nie wiem czemu nikt ich tu nie lubi, to bardzo dobry piewrszo turowy drop który pozwala na zagrywanie 2 turowych calli\shamanów (szczególnie shaman jest dobry) oraz 3 turowe solifige 3 Call of the Herd- no to jest miły dodatek do tego decku 2 stwory w jednej karcie 3 Scorched Rusalka- nie wiem czemu tyle osób woli magusów w tym decku nie grało się jitte bo nie było kiedy jej equipować i traciło się dużo tempa a co dopiero używać magusa, rusalka dodatkowo chroni przed life gainem z helix 4 Burning Tree Shaman 2 Giant Solifuge- na naporowe meta to lepsze by byly slamy ale wydaje mi się ze po kartach z ts to jednak bedzie duzo kontroli ( whispers of the muse, psionic blast, careful consideration) 4 Scab-Clan Mauler 3 Moldervine Cloak 4 Char 3 Seal of Fire 4 Volcanic Hammer- riftbolt moim zdaniem jest gorszy od młota po za żadko się go suspenduje a pożniej młot jest o jedną manę tańszy Wersja Laucamort nie podoba mi się ze względu na fatalny mana curve- same 3 turowe dropy do tego jeszcze slamy i brak elfów trudno czymś takim narzucić tempo chyba że liczy się tylko na kird ape i maulerów. siepacz - Cz paź 12, 2006 11:32 am " />Decklista imho w miarę ok, co mi się nie podoba, to Solifuge, które bez Frenzied Goblinów są jednak dość słabe, oraz tylko 3 Herdy i Seale, które są jednymi z najlepszych kart w tym decku. Czyli moim zdaniem: -2 Solifuge (do side z nimi) +1 Seal +1 Call. $uchy - So paź 14, 2006 4:09 pm " />czemu nie gracie na Dryad Sophisticate? prawie każdy deck gra teraz na nonbasici co sprawia ze driada + cloak = :):):) _Lolek_ - So paź 14, 2006 7:55 pm " />+ 4 Scab-clab Mauler + 4 Rift Bolt + 4 Giant Soulifuge + 2 Stonebrow, Krosan Hero + 2 Scorched Rusalka + 1 Llanowar - 2 Slum - 4 Guildmage - 3 Jitte - 4 Cloaki - 1 Swamp - 3 Kodamy Rift bolty i llanowary zamiast bopów to dla 2 turowego maulera 3/3. Obowiązkowo Solifuge- świetny naporowiec + stonebrow to mamy 6/3 nietargerowalną kritę. Rusalki potrafią oppa cholernie wnerwić Tyle ode mnie. $uchy - So paź 14, 2006 9:23 pm " /> ">+ 2 Stonebrow, Krosan Hero a po co? moim zdaniem za wolne i nie potrzebne, poza tym tylko Giant Solifuge i Scab-Clan Mauler mają u nas tramkpi...zajmowanie potrzebnego miejsca w decku ">- 4 Cloaki moim zdaniem to obowiązkowa karta w tym decku(może nie 4 ale 3), to ona robi z Maulera kolesia 6/6 z trampkiem, praktycznie miażdzy oppa w wersjach z driadami, świetne po wogach/pyroclasm gdy mamy 1 kolesia 1/1 (świetni sie zgrywa w takich sytuacjach ze słoniem, pozwala nam odzyskać kontrole nad stołem), idelane gdy trzeba trzymać w szachu jakąś krowe, a poza tym dredge czyni go praktycznie niezniszczalnymi, @_Lolek_ pisz do której decklisty proponujesz zmiany kubas1991 - N paź 15, 2006 8:20 am " />a zamiast driad lepsza o wiele silhana (nie schodzi od electrolyze , putrefy i wielu innych) ale bez jitt troche jednak stracila. no i mamy w meta duzo sky weeniaczy. potestowac jednak mozna $uchy - N paź 15, 2006 9:13 am " />odnośnie shilany to ktoś juz kiedyś napisał, że w tym decku nie ma miejsca na krity 1/1 za 2 many, poza tym flyingi mogą ją blokować a driada wchodzi na czysto w oppa Laucamort - N paź 15, 2006 11:35 am " />Tak, zdecydowanie driada > shilana. Podstawowy skład dq został już dokładnie wyjaśniony. Pozostaje pytanie co z side'm. Moja propozycja; 4 Blood Moon'y (jeśli ich nie mamy w main'ie) 2 Solifuge 4 Leyline 2 Crypt'y 3 Naturalize/tin street hooligan Właściwie ogarniamy całe meta...za wyjątkiem dragonstorma, na którego nie mamy żadnej odpowiedzi. Ma ktoś jakiś pomysł na jakąś hate-katrę przeciw tej talii ? Balcer - Pn paź 16, 2006 1:04 pm " />Ja bym jednak na mainowych 4 Solifuge grał. Grałem tym deckiem i na prawdę są świetne. Co do side: wyrzucić 4 leyline dorzucić 3 giant growth ( na magnivore i mirrory) dorzucić do 3 krypt poprzestać na 3 blood moonach 3 naturalize 3 slot do wykorzystania, (mozna tin streety, w zależności od meta) Kubass - Pt paź 20, 2006 7:43 pm " />Balcer miło że Cię znów mogę poprawić:D Po co grać na Cryptach w t2? Mówiłem Ci już... Są mało przydatne w t2... Nie wiele robią zamieszania... Jedynym krytycznym momentem, w którym może być ona zmieniająca grę to Magnivora... Tak to nie wiem czy bym tego side nie zmienił, ale mniejsza narazie z tym. Wróce do kwestii silhanny i driady. Obserwowałem te finały JS i mówie Driady. Wygrały balcerowi dojście do top 4, 5 gier (driada+cloak niestety przeciwnik sobie nie radzi), może te liczby was jakoś przekonają. Emil. - Pt paź 20, 2006 9:24 pm " />kubass - krypty jeszcze na firemana co do dryad i silhan - silhany były lepsze kiedy jeszcze była dzida, mimo tego ja zawsze grałem dryadami i zawsze sprawdzały się swietnie, chociaż schodziły od każdego palenia to wygrywały bardzo dużo gier samotnie(no może z cloakiem ale to prawie jak samotnie ). grałem zawsze na 4 mainowych solifugach(od pół roku spis z pt honolulu) i ostatnio solifugi mainowe okazywały coraz słabsze. są syte na wiele decków ale na niektóre są po prostu słabe i to idealna karta do side. teraz gram spisem: 4x Stomping ground 4x karplusan forest 2x skarrg, the rage pits - tak dwa, bo wygrywają bardzo dużo gier, pomimo że zdarza się przez nie screw 6x Mountain 5x forest 1x Pendlehaven - to może nie zwiększa małpy.... ee jakto nie? zwiększa a przy okazji może pakować rusalki i elfy :] /22 landy 4x Kird ape - najlepszy koleś w decku 4x Scab-Clan Mauler - j.w. 3x Dryad sophisticate - odjąłem jedną bo przy elfach mamy lepsze opcje na 2 turę. 4x Buring tree shaman - świetny koleś 3/4 za 3 mana który pali opa 3x Rumbling slum - mainowo lepsze niż solifugi, wielkie, miłe i dobre 4x Llanowar elves - akceleracja po calle, slumy i shamany 3x Scorched rusalka - dobry koleś który ratuje przed helixami i dopala oppa. 3x Call of the herd - 2 dobre kolesie w jednym /30 kolesi 4x Char 3x Moldervine cloak 3x seal of fire - pod maulera i do zdejmowania kolesi /8 reszty jak to na rg przystało gra siębardzo przyjemnie i wygrywa nawet w 4 turze, spis jak na razie mi siępodoba i nic nie zamierzam zmieniać :] siepacz - So paź 21, 2006 5:40 am " />-3 Rumbling Slum -1 Scorched Rusalka +1 Dryad Sophisticate +1 Moldervine Cloak +1 Seal of Fire +1 Call of the Herd Powinno być lepiej, choć dalej coś mi sięw tym spisie nie podoba... Napiszę sobie, jak mi się przypomni Emil. - So paź 21, 2006 9:28 am " />nie chciałem wyrzucać drugiej rusalki bo jest w tym decku bardzo dobra ale jeszcze potestuje i może wystarczą 2. co do slumów to bez mainowych solifugów musi być jakiś dobry drop za 4 mana a slum się idealnie do tego nadaje. 4 cloaki są bez sensu. przydają się 1-2 na gre a mają dredge więc i tak można je wrócić na łape jak spadną. dryadę i calla wcisnąłbym jeszcze po jendej sztuce ale nie ma gdzie, a seale 4 myśle że nie są potrzebne. gram zawsze na trzech i jest w sam raz. FALI - Cz paź 26, 2006 9:41 am " />Deklista z Champsow: Makoto Shiotani King's Games Standard Top 8 Main Deck 60 cards 4 Stomping Ground 4 Karplusan Forest 7 Mountain 6 Forest 21 land 4 Llanowar Elves 4 Kird Ape 4 Scab-Clan Mauler 4 Burning-Tree Shaman 4 Avalanche Riders 20 creatures 3 Seal of Fire 4 Rift Bolt 4 Volcanic Hammer 4 Char 4 Call of the Herd 19 other spells Sideboard 4 Cryoclasm 2 Krosan Grip 2 Moldervine Cloak 2 Giant Solifuge 3 Rumbling Slum 2 Parallectric Feedback 15 sideboard cards Taka troche inna deklista majaca mniej kolesi a wiecej palen. Moze dziwic brak dryad,cloackow czy viperow jednak skoro dek cos wygral to musi byc dobry . mateoosh01 - N paź 29, 2006 9:38 pm " />MTG Salvation standard Championship 1-st place RG grull beats By Air Brute Lands (22) 4 Stomping Ground 4 Karplusan Forest 8 Snow-Covered Forest 5 Snow-Covered Mountain 1 Pendelhaven Creatures (25) 4 Kird Ape 4 Magus of the Scroll 3 Frenzied Goblin 4 Dryad Sophisticate 4 Burning-Tree Shaman 3 Thornscape Battlemage 3 Giant Solifuge Other Spells (13) 2 Volcanic Hammer 4 Call of the Herd 4 Char 3 Moldervine Cloak Sideboard 4 Sudden Shock 4 Tormod's Crypt 4 Tin Street Hooligan 2 Volcanic Hammer 1 Giant Solifuge p.s Siepacz wrzucam sucha deckliste nie ma co komentowac decku imo poprostu grull udoskonalony, pod dalsza dyskusje swietny. asmo - Wt paź 31, 2006 4:34 pm " />R/G Beats ' by Jan Palys Standard Champs 2006 (DĂźsseldorf) 4 Birds of Paradise 4 Llanowar Elves 4 Kird Ape 3 Magus of the Scroll 1 Seal of Fire 4 Stone Rain 4 Cryoclasm 4 Burning-Tree Shaman 4 Call of the Herd 4 Avalanche Riders 4 Rumbling Slum 4 Stomping Ground 4 Karplusan Forest 6 Forest 6 Mountain SB: 3 Seal of Fire SB: 4 Char SB: 4 Blood Moon SB: 4 Giant Solifuge Grull ponza-wg mnie najlepszy z grulli,brak odp na encha/art co moze byc minusem ale jakie sa ench/art ktore nas karcą?nie ma ich wcale,ktos moze powiedziec ze i owszem cop,ale je da sie tez obejsc ale jak ktos potrzebuje to zamiast seala w sb wlozyc krosan gripy i jest juz na loozie 1 gra jest zaskoczeniem potem po prostu wciskamy chary,pajaki,blood moony zamiast ponzy i w ciasto troche pogralem,nie wiem jak jest z aggro-ug,boros,mirror czy dragonstormem,wb poxem i gw[/u] glare, bo nie gralem ale ze wszelkiego rodzaju kontrolami jest do przodu[flara,uw,captian america] asmo - Wt paź 31, 2006 4:46 pm " />R/G Beats ' by Jan Palys Standard Champs 2006 (DĂźsseldorf) 4 Birds of Paradise 4 Llanowar Elves 4 Kird Ape 3 Magus of the Scroll 1 Seal of Fire 4 Stone Rain 4 Cryoclasm 4 Burning-Tree Shaman 4 Call of the Herd 4 Avalanche Riders 4 Rumbling Slum 4 Stomping Ground 4 Karplusan Forest 6 Forest 6 Mountain SB: 3 Seal of Fire SB: 4 Char SB: 4 Blood Moon SB: 4 Giant Solifuge Grull ponza-wg mnie najlepszy z grulli,brak odp na encha/art co moze byc minusem ale jakie sa ench/art ktore nas karcą?nie ma ich wcale,ktos moze powiedziec ze i owszem cop,ale je da sie tez obejsc ale jak ktos potrzebuje to zamiast seala w sb wlozyc krosan gripy i jest juz na loozie 1 gra jest zaskoczeniem potem po prostu wciskamy chary,pajaki,blood moony zamiast ponzy i w ciasto troche pogralem,nie wiem jak jest z aggro-ug,boros,mirror czy dragonstormem,wb poxem i gw[/u] glare, bo nie gralem ale ze wszelkiego rodzaju kontrolami jest do przodu[flara,uw,captian america] siepacz - Wt paź 31, 2006 4:57 pm " />Znaczy to też jest chyba moja ulubiona wersja, choćten spis nie podoba mi się kompletnie. Chodzi o mana curve - op przypadkiem robi coś naszej manodajce no i już właściwie jest po grze - my zaczynamy coś robić od trzeciej tury :/ Dlatego wyrzuciłbym Slumy a zamiast nich dał cokolwiek innego, naprawdę obojętne co... ironworks - Wt paź 31, 2006 8:09 pm " />Obecnie gram wersją podaną przez faliego i nasuwa się pare wniosków - ważny jest grave hate w sajdzie, z tego powodu warto grać na 4 shamanów Prawda jaest taka, że na 90% metchapów sajdujemy sluma - Imo Slum Main Ridersi Sajd. W zależności od meta 3 sloty w sajdzie - 3 feedbacki jeśli dużo dragonstormów, 3 shamani jeśli dużo snow white lub 3 soliguge, jeśli sporo kontrolek. IMO deck jest obecnei zdecydowanie Tier 1 w meta, aczkowleik z celem mija mi się trzymanie w powyższych spisach kart takich jak char szy seal na sajdzie. |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||