ďťż
[Guildpact T2] Heartbeat



dark_wonderer - Wt mar 07, 2006 5:58 pm
" />Heartbeat
Maximilian Bracht 6th PT Honolulu

Mainboard
10 Forest
10 Island
1 Swamp
1 Mountain

4 Sakura-Tribe Elder
4 Drift of Phantasms
1 Maga, Traitor to Mortals

4 Sensei's Divining Top
4 Remand
4 Muddle the Mixture
1 Boomerang
4 Heartbeat of Spring
4 Early Harvest
4 Kodama's Reach
1 Compulsive Research
1 Recollect
1 Weird Harvest
1 Invoke the Firemind

Sideboard
1 Umezawa's Jitte
1 Pyroclasm
4 Vinelasher Kudzu
3 Iwamori of the Open Fist
2 Meloku the Clouded Mirror
1 Keiga, the Tide Star
3 Savage Twister

He4artbeat to najlepszy combo deck w obecnym T2. Istnieje już od wyjścia Ravnici, jednak u nas został nieco pominięty (za co przepraszam). Strategia jest prosta. Gromadzimy na ręce Harvesty za pomocą topa i Driftów. Generujemy duże ilości many za pomocą Heartbeata i wcześniej wspomnianych Early Harvestów, a następnie zabijamy za pomocą Magi lub Invoke'a. Ostoją decka są karty z mechaniką Transmute, które razem z topem i Weird Harvestem zapewniają stabilność decka.




siepacz - Wt mar 07, 2006 6:24 pm
" />najbardziej interesujaca wersja, jaka zdarzylo mi sie do tej pory widziec. kapitalny sideboard, main tez skonstruowany w sposob interesujacy... talia bardzo mi sie podoba, choc trzeba przyznac, ze jest tez niezwykle wymagajaca.



lynx - Wt mar 07, 2006 6:38 pm
" />Tak patrzę, patrzę i się zastanawiam... Nie mało tych finisherów? 1 Invoke, 1 Maga... Czy to naprawdę starcza? No i Maga wymaga BBB, więc trzeba mieć tego Swampa, zaś do Invoka Mountaina... To przeciwko Ponzie jest po grze? No i czy 4 Remandy wystarczają, żeby przepchać finishera przeciw kontrolom (bo Muddle się raczej pomutują)?
Z góry uprzedzam, że nie grałem jednak jeszcze tym deczkiem, który, nie przeczę, wydaje się ciekawy...



dark_wonderer - Wt mar 07, 2006 6:39 pm
" />Kontrole w T2 żadko grają kontrami, a ponza w zasadzie w tym formacie nie występuje.




FALI - Wt mar 07, 2006 10:17 pm
" />A co myslice o tym tam Exthausion czy jakos tak w sidzie na kontrole i Ux agrro-controle??? Jak opp skontruje to straci kontre a jak nie to mozemy sie w swojej turze krecic bez oporow. Chyba ze shoal .



snake61 - Śr mar 08, 2006 7:33 pm
" />Chodzi Ci zapewne o Exhaustion, ale zupełnie tego pomysłu nie rozumiem jeżeli chcesz się tym obronić przed kontrą...
Po pierwsze jeżeli opp się już wytapował to co za problem kręcić kombo już w tej turze?
Po drugie, jeśli się nie wytapował [co jest prawdopodobne jesli ma kontry] to co Ci da Exhaustion?

Dark_wonderer -> Lynx miał na mysli chyba decki, które mają land destroy w swoich spisach, bo tak jak powiedziałes sama ponza już nie występuje, a ostatnie ld jakie były chyba wypadły z obiegu w ostatnich tygodniach...



FALI - Cz mar 09, 2006 9:16 am
" />Snake to byl tylko taki pseudopropos ;]. A co do finiszerow to widze, ze sa to maga i invoke. Nie uwazacie ze maja troche niealternatywny koszt do tego deku. O ile na invoka da sie jeszcze uzbierac to z maga ciezej bo musimy miec 2 herbaty. Wiem, ze mamy karty z transmutem zeby sobie to cus wyszukac ale ja bym proponowal jeszcze 1 swampa wsadzic. Albo zabijac Blazem :D:D.



Złoty666 - Cz mar 09, 2006 9:25 am
" />Jak dla mnie to poprostu finezja, wygrywanie tym deckiem to nie tylko szybkie wyrzucanie kart na stół, to juz sztuka tak jak swego czasu gra na decku Oath.



siepacz - Cz mar 09, 2006 9:26 am
" />fali qtwa, jesli nie masz o decku zielonego pojecia to sie prosze cie nie wypowiadaj - tyle. koszt magi nie jest zadnym problemem, bo i tak puszczamy go z harvestow, nie wspominajac o heartbeatach. i deklasuje on blaze'a chocby dlatego, ze mozesz go wyszukac driftem.



FALI - Cz mar 09, 2006 11:06 am
" />łe jezu co ja powiedzialem. Faktycznie przeciezs zapomnialem o tym ze bierzemy mane do poola z harvesta. Omg, ale plama. To mam jeszcze 1 pytanko. Na co nam sidowe iwamori i meloku? Czy na kontrole wysidowujemy cale kombo i wsadzamy sobie krowki???



Markus - Cz mar 09, 2006 1:06 pm
" />
">a ponza w zasadzie w tym formacie nie występuje.
Tia, a o magnivore nie zapomniałeś? Z tym deczkiem będzie bardzo cięzko wygrać.
Kolejnym duuużym minusem jest wrażliwość na ekstrakcje i hypnotic spectery, które są raczej powszechnie grane. O ile na ekstrakcję jest sporo kontr to szybki specterek = gg.
Na plus jest na pewno megaciekawy sideboard: solidny mass removal w postaci twisterów no i kilka byczków, które mogą być raczej sporym zaskoczeniem dla oppa.
Ogólnie deck jest bardzo interesujący ale i wymagający imho - wydaje mi się że aby skutecznie go prowadzić potrzeba sporych umiejętności i dużo szczęścia. Testował go już ktoś tak mocniej i może się wypowiedzieć?



FALI - Cz mar 09, 2006 1:21 pm
" />Troche tym gralem i musze powiedziec, ze deck przed sidem nie ma zadnych szans z orzhovem. Ten dek wyrabia takie card advantage, ze to jest szok. Szczury, grosteski, castigety, a jak wprowadzimy herbate to dostaniemy z mortify. Orzhov to chyba najciezszy meczap.



siepacz - Cz mar 09, 2006 1:52 pm
" />z orzhovem napewno latwo nie jest, tutaj bardzo liczy sie ogranie (jak juz mowilem wczesniej, deck zdecydowanie latwy w obsludze nie jest). nie moge nawet podac jakis istotnych rad zbytnio... bo wszystko zalezy od sytuacji. najwazniejsza karta matchupu jest top i bez niego wygrac jest naprawde ciezko ze wzgledu na mocny discard. po side jest sporo latwiej (meloku, jitte, kudzu i pyroclasm).



Złoty666 - Cz mar 09, 2006 3:30 pm
" />Testowałem go również i musze powiedzieć, że dawno się tak nienapociłem dopóki nie załapałem rytmu tego decka. a walka między Orzhovem można porównć do meczu Barca vs. Chelsea. Tylko osobiście włożył bym dwie dzidy do side`a a wyrzucil 1 sztuke kudzu.



snake61 - Cz mar 09, 2006 4:25 pm
" />
">Snake to byl tylko taki pseudopropos ;] Spoko, tylko mówie, że trochę nieudany .


">... nie ma zadnych szans z orzhovem. Ten dek wyrabia takie card advantage, ze to jest szok. Szczury, grosteski, castigety...
Chyba disadvantage ?

BTW Przed side'm, gdy wjedzie nam już powyżej wymieniony Specter to jest słabo... Szczególnie jak zdiscarduje nam win condition... Ale po to jest side, by wynik się poprawił, zawsze można liczyć na 2:1 (choć ostatnio cholernie ciężko z ludźmi na Wizie wytestować deck, ponieważ spadają po jednej grze...)

Edit
Też nie bardzo rozumiem to porównanie Barca - Czelsi...
Przecież WB nie karci herbaty, aż tak bardzo jak Barca przeciwnika, więc nie wiem o co chodzi .



FALI - Cz mar 09, 2006 4:27 pm
" />
">a walka między Orzhovem można porównć do meczu Barca vs. Chelsea

Powiem, ze nie bardzo rozumiem to porownanie. A nie rozumiem tez 1 jitty sidowej. Wiem, ze wyszukamy ja sobie miksturka ale gralbym tak jak zaporoponowal złoty.



siepacz - Cz mar 09, 2006 6:42 pm
" />jitte jest tylko po to, zeby psuc jitty opa... a czasami i wygrac



KubuS - Cz mar 09, 2006 7:10 pm
" />w takim razie nie lepsza od jitty byłby naturalize? Ciut większa elastyczność



dziemion - Cz mar 09, 2006 7:13 pm
" />wlasnie jitte ma wieksza elastycznosc bo oprucz niszczac wrogie potrafi na wlasnym stworze dzialac i wygrywac gry



dark_wonderer - Cz mar 09, 2006 7:40 pm
" />Pozatym Jitte przydaje sie do transformacyjnego side'u, o który ktoś już pytał. Po co nam on ? Stosujemy go na decki takie jak Orzhov, które przy pomocy discardu, szczególnie tego celowanego (Castigate) i losowego (Spectra) niszczy nasze combo. Stosujemy go także na wszystko co ma dostęp do side'owych/mainowych Extrakcji. Taki side daje nam proaktywny alternatywny plan na wypadek pozbawienia nas kluczowego elementu comba lub na trudne matche, gdzie nasze combo jest nieskuteczne, jak Orzhov czy każdego rodzaju U control.


"> A co do finiszerow to widze, ze sa to maga i invoke. Nie uwazacie ze maja troche niealternatywny koszt do tego deku.

lol Chyba raczej nieadekwatny Ten tekst jest wielki. Chyba dam to sobie do podpisu .



saturos - Pn mar 20, 2006 10:14 am
" />IMO ponza tego decku aż tak nie boli, z prostego powodu - tego jedynego Swampa, czy Mountaina zagramy w turze kręcenia komba i tyle. Nie ma chyba w T2 (a chyba nawet wogóle) instantowego niszczenia lądów. Nie zmienia to faktu, że Vora jest b. ciężkim MU, ale zawsze . Co do dodatkowej dzidy w sidzie, to można potestować. Z Orzohovem natomiast też da się wygrać przed sidem, sam sprawdzałem Ten deck ma naprawdę dużo opcji i możliwości, i rzeczywiście, Top jest kluczowy w tym MU, co mogę stwierdzić nawet po kilku grach rozegranych z Orzohovem.



Scoott - Cz kwi 13, 2006 1:06 pm
" />Sory zatkało mnie jak czytałem cały ten topic , po prostu czasami takie brednie ludzie wypisuja nie mając najmniejszego pojęcia o deku wysyłam albo do filmikółw z chcmpsów i obserwacji jak tym grają najlepsi, albo zagranie owym dekiem, Jedyna rzetelna uwaga dotyczy orzhova, tym czasem gl&poćwiczcie!



Maciuch - Pt maja 12, 2006 8:10 am
" />A jak deck radzi sobie z Owling Mainem??



Gotrq - Pt maja 12, 2006 10:58 am
" />Do kosci jezeli pytasz... Deck ktory daje nam na reke dodatkowe karty nie stwarza zadnego zagrozenia. Owl Kombo niestety jest deckiem na kontrolne meta z HB i naporami sobie po prostu nie radzi.



Perek - Pt maja 12, 2006 12:49 pm
" />Pytanie może nie z tej bajki, ale ile około kosztowałby sam main ?



Wevert - Pt maja 12, 2006 12:53 pm
" />
">Nie ma chyba w T2 (a chyba nawet wogóle) instantowego niszczenia lądów.

Już jest: Wrecking Ball.



SceNtriC - So maja 13, 2006 2:24 pm
" />
">Pytanie może nie z tej bajki, ale ile około kosztowałby sam main ?

Wbrew pozorom, nie tak dużo. Nie ma tu duali i jest to ogólnie jeden z tańszych decków obecnego T2. Myślę, że w granicach 150-200 zł da się zmieścić.

Pozdrawiam



kamyl - Śr maja 31, 2006 5:22 pm
" />Nie bardzo rozumiem, dlaczego tutaj jest tylko jeden boomernag??? Majac boomernagi, mozemy duzo lawiej wracac upierdliwe byczki na lape przeciwnika... dlabym 4 sztuki zamiast sensei....



zloty616 - Śr maja 31, 2006 6:09 pm
" />przecinik ma nie zdazyc wystawic tych byczkow przed kreceniem comba dlatego tylko 1 boomerang



FALI - Śr maja 31, 2006 6:12 pm
" />
">Nie bardzo rozumiem, dlaczego tutaj jest tylko jeden boomernag??? Majac boomernagi, mozemy duzo lawiej wracac upierdliwe byczki na lape przeciwnika... dlabym 4 sztuki zamiast sensei....


Lol. Ty chyba nie bardzo rozumiesz zalozenia tego deku... Sensej jest tutaj kloczowa karta ktora pozwala nam na dobranie komba.

My nie mamy tutaj cofac boomerangami "byczkow" oppa tylko zabic w 4,5 turze.

PzDr&pocwicz



M0rw47h - Śr maja 31, 2006 8:19 pm
" />Boomerang jest tutaj pod tutoring, jedynym jego zadaniem jest usuwanie ivory mask.

Edit: SiaRRos racja, lekkie niedopatrzenie, a raczej skleroza ;p



SiaRRos - Śr maja 31, 2006 10:04 pm
" />
">Boomerang jest tutaj pod tutoring, jedynym jego zadaniem jest usuwanie ivory mask.

Igly, nie zapominajmy o igle która ten deck masakruje ~~

Powinny sie tu teraz znalexc splity nowe w deckliście, out boomerang zapewne, out compulsive - in research/development, crime/punishment



Legileg - Śr maja 31, 2006 11:55 pm
" />research/development mozna spokojnie wyszukiwac mikstura?



siepacz - Cz cze 01, 2006 5:13 am
" />tak



DarK AngeL - Cz cze 01, 2006 5:24 am
" />A oto mój skromny spis króry testuje już ładny kawałek czasu:
4 Savage Twister
14 Forest
3 Invoke the Firemind
3 Rampant Growth
1 Myojin of Seeing Winds
1 Demonfire
3 Mountain
3 Pyroclasm
4 Early Harvest
1 Boseiju, Who Shelters All
3 Sensei's Divining Top
4 Sakura-Tribe Elder
4 Kodama's Reach
4 Heartbeat of Spring
4 Island
4 Recollect
Moge smiało stwierdzić że ta wercja hb ma bardzo dobrzez z naporami typu: boros,zoo,radkos itp



dark_wonderer - Cz cze 01, 2006 6:19 pm
" />Jak dla mnie to jest tutaj zamało searchu. Zabardzo bazujesz na sensejach i za dużo slotów poświecasz kontroli/akceleracji. Moim zdaniem Drifty to podstawa w tym decku.



R2D2 - N lip 02, 2006 11:59 am
" />
">Moim zdaniem Drifty to podstawa w tym decku.
Gorzej, nei wiem jak bez dryftów można tym deckiem grać. Spis Dark Angela jest "trochę" kulawy. nie mogę sobie wyobrazić jak to ma wykręcać kombo z zaledwie 3 senseiami jako jedyny element tutoringu.

// Lands
10 Forest
9 Island
1 Mountain
2 Swamp

// Creatures
4 [CHK] Sakura-Tribe Elder
4 [RAV] Drift of Phantasms
1 [SOK] Maga, Traitor to Mortals

// Spells
4 [CHK] Sensei's Divining Top
4 [RAV] Muddle the Mixture
4 [CHK] Kodama's Reach
4 [CHK] Heartbeat of Spring
4 [MI] Early Harvest
1 [MI] Savage Twister
2 [9E] Weird Harvest
1 [DIS] Crime/Punishment
1 [DIS] Research/Development
4 [RAV] Remand

// Sideboard
SB: 2 [DIS] Simic Sky Swallower
SB: 1 [CHK] Wear Away
SB: 2 [SOK] Ghost-Lit Stalker
SB: 3 [DIS] Voidslime
SB: 1 [RAV] Drake Familiar
SB: 3 [GP] Gigadrowse
SB: 3 [MI] Savage Twister

Zaleta tefo buildu to przede wszystkim ogromna spójność. Dryftami i Muddlem wyszykamy wszystko czego chcemy, mamy sporą odporność na hate i zgrabmy SB
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • blanka24.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • abaddon.xlx.pl
  • | | | | >

    © design by e-nordstrom