ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
[Guildpact T2] Owling Mine
dark_wonderer - Wt mar 07, 2006 5:31 pm " />Owling Mine Tiago Chan 3rd PT Honolulu Mainboard 10 Island 2 Mountain 2 Mikokoro, Center of the Sea 4 Steam Vents 4 Shivan Reef 4 Kami of the Crescent Moon 4 Sleight of Hand 4 Boomerang 4 Exhaustion 2 Evacuation 4 Eye of Nowhere 4 Remand 4 Howling Mine 4 Sudden Impact 4 Ebony Owl Netsuke Sideboard 3 Mana Leak 2 Meloku the Clouded Mirror 4 Threads of Disloyalty 3 Pyroclasm 3 Blood Moon Owling Mine Antoine Ruel 8th PT Honolulu Mainboard 2 Mikokoro, Center of the Sea 11 Island 4 Shivan Reef 4 Steam Vents 1 Mountain 4 Kami of the Crescent Moon 4 Howling Mine 4 Remand 4 Eye of Nowhere 4 Boomerang 4 Gigadrowse 4 Exhaustion 4 Sudden Impact 4 Ebony Owl Netsuke 2 Pyroclasm Sideboard 1 Evacuation 1 Mana Leak 4 Cerebral Vortex 2 Pyroclasm 3 Gaze of Adamaro 3 Twincast 1 Goblin Flectomancer Jest to jeden z najlepszych decków w obecnym formacie. Swietnie radzi sobie z kontrolami, nieco słabiej z aggro. Karierę rozpoczoł na MODO gdzie odniósł sporo sukcesów, których uwieńczeniem była niedawna 3 lokata w Pro Tour Honolulu Tiago Chana. Deck jest równierz bardzo popularny na wizardowym "meta". SoOFka - Wt mar 07, 2006 5:51 pm " />Mnie sie podoba opcja z Muddle the Mixture, które pomaga nam wyszukac sówkę ten deck jest w ogóle bardzo dziwny moim zdaniem. na pierwszy rzut oka wygląda, jak totalnie zwariowany combo deck, który nie daje rady, a jednak 3 miejsce w champsach... ogólnie podoba mi się również wersja bez rzeczonych sów, a z Cerebral Vortexem, Drift of Phantasmsami i Twincastami. ta pierwsza wydaje się stabilniejsza, ta druga natomiast bardziej daje rady z naporami... Ogólnie co powiedzielibyście na taką wersję... Mainboard 4 Steam Vents 4 Shivan Reef 10 Island 2 Mountain 2 Mikokoro, Center of the Sea 4 Kami of the Crescent Moon 3 Drift of Phantasms 4 Sudden Impact 3 Cerebral Vortex 2 Twincast 4 Boomerang 4 Eye of Nowhere 2 Evacuation 4 Howling Mine 4 Remand 4 Exhaustion Sideboard 3 Bloodmoon 2 Evacuation 4 Pyroclasm 3 Mana Leak 3 Gaze of Adamaro mateohau - Wt mar 07, 2006 6:18 pm " />SoOFka moim zdaniem sam Cerebral Vortex i Sudden Impact to troche mało jak na zabicie opa :/ nie sądzisz Maćk0 imo gra się tym prosto nabijasz łape przeciwnikowi kartami wystawiasz sówke i bijesz go co ture 4 pkt co ciezszy sprzet wracasz na reke boomerangami, eye of nowhere,Remand czym ponownie zapełniasz mu rękę FALI - Wt mar 07, 2006 6:20 pm " />Wystawiasz howling mina. Celujesz w oppa wszystkimi drawami, w miedzyczasie rzucjac jakies tam exthausion,boomeranga zeby mu cos zbouncowac. Dodajesz do tego wszystkiego mina i czekasz az sie opp poplacze bo nie moze nic zrobic . siepacz - Wt mar 07, 2006 6:21 pm " /> ">Swietnie radzi sobie z kontrolami, nieco słabiej z aggro. nie uwazasz, ze jest to delikatne niedopowiedzenie dla scislosci - z ZOO czy innymi gruulami ten deck nie ma absolutnie zadnych szans. za to kontrole czy comba wszelakie to dla niego wlasciwie bye, bardzo dobrze radzi tez sobie z orzhov agro czy roznymi Ux agro. co do wersji powyzej - napewno bedziesz mial lepiej z agro, choc wtedy bym sie nie ograniczal i dal vortexy do 4. sowy sa za to podstawowym finisherem na kontrole, wybor nalezy do ciebie. SoOFka - Wt mar 07, 2006 6:43 pm " />W takim razie sprawa jest prosta jeśli mamy bardziej naporowe meta, vortex, twincast i drift lecą do maina, sowa i gigadrowse natomiast na side. Jeśli mamy meta kontrolne, wszystko na odwrót dark_wonderer - Wt mar 07, 2006 6:44 pm " />Z Orzhovem nie jest az tak różowo. Nie jest tak szybki jak Gruul i Zoo, ale rekompensuje to discardem w postci Groteski, Szczurków i Castigate'ów. Ja bym ten matchup po wstępnych grach przed sidem oceniał na 50/50 ew. 55/45 dla Orzhova. Dużo zależy od wersji Orzhova, Ja gram wersją z ciężkim discardem. siepacz - Wt mar 07, 2006 6:56 pm " />discard nie robi wlasciwie nic, jedyne karty, ktore cokolwiek pomagaja to castigate i ekstrakcja. powod jest prosty - op se nic z discardu nie robi, bo ma kami oraz mine'y. mateoosh01 - Wt mar 07, 2006 7:22 pm " />A gdzie ancestral recal w spisie ruela xD :] KubuS - Wt mar 07, 2006 7:50 pm " />Więc obecnie gram nieco zmodernizowaną wersją ruela a mianowicie dołoyzyłem adamaro. Rządzi na napory zaś z kontrolkami zawsze przyda sie kolejny win condition. SoOFka - Wt mar 07, 2006 10:43 pm " />Kubus - możesz podac swój spis? naprawdę przypadł mi do gustu pomysł z Adamaro przelas - Wt mar 07, 2006 11:10 pm " />ok wszystko po kolei ">2 Mikokoro, Center of the Sea ogólnie nie polecam , gram tym deckiem i on-line i real i ogólnie te landy się nie przydają, po pierwsze dają bezbarwną mane, po drugie żeby był dociąg trzeba aż 3 mana poświęcić. ">Mnie sie podoba opcja z Muddle the Mixture, które pomaga nam wyszukac sówkę IMO ten deck głównie opiera się między innymi na tej karcie , obowiązek w kazdym decku. ">SoOFka moim zdaniem sam Cerebral Vortex i Sudden Impact to troche mało jak na zabicie opa :/ nie sądzisz uwierz , wystarcza w zupełności z kontrami na ręce jestesmy prawie pewni, że wejdzie , a jak wchodzi to zadaje poważne obrażenia. ">dla scislosci - z ZOO czy innymi gruulami ten deck nie ma absolutnie zadnych szans. polemizowałbym, oczywiście wszystko zalezy od umiejętności opp-a, ale tak w grze przeciw ZOO najwazniejsze jest zaczynac, w drugiej turze cofamy duaala boomerangiem i jakoś idzie, bardzo czesto jest tak,ze w grach z naporem kończe gre z 1 góra 2 życiami. na sidebordzie warto wrzucic Evacuation, co pozwoli dośćperfidnie cofnąć całe ZOO. Na konie czamieszcze również swój spis z którym nie bede ukrywał dość ciekawie poczynam : 2 Kami of the Crescent Moon 1 Niv-Mizzet, the Firemind 4 Boomerang 4 Ebony Owl Netsuke 2 Evacuation 4 Exhaustion 4 Howling Mine 4 Mana Leak 4 Muddle the Mixture 4 Remand 2 Sudden Impact 2 Cerebral Vortex 2 Twincast 4 Steam Vents 2 Mountain 15 Island SB: 3 Blood Moon SB: 1 Evacuation SB: 2 Pyroclasm SB: 3 Shadow of Doubt SB: 3 Leyline of Singularity SB: 1 Sudden Impact SB: 2 Cerebral Vortex przelas - Śr mar 08, 2006 9:25 am " />też myślałem o tym, tylko że w tej chwili mam tak wypchany deck,ze nawet nie wiedział bym ża co to wrzucić. SoOFka - Śr mar 08, 2006 11:11 am " />przelas - podoba mi się Twoja wersja aczkolwiek nie pasuje mi tam niv-mizzet. wyrzuciłbym zarówno jego, jak i mana leaki, na koszt których włożyłbym natomiast 2 Adamaro, którego idea bardzo przypadła mi do gustu i 3 Eye of Nowhere, bo przyda się, jak już powiedziałeś, na napory - po prostu większa pewnośc, że trafi ci sie bounce na startowej ręce przelas - Śr mar 08, 2006 12:02 pm " />niv-mizzet << szczerze też myśle o wywaleniu tego potężny koszt. SoOFka - Śr mar 08, 2006 12:22 pm " />a co uważasz o takich zmianach: - 1 Niv-Mizzet, the Firemind - 4 Mana Leak + 3 Eye of Nowhere + 2 Adamaro, First to Desire hm? SiaRRos - Śr mar 08, 2006 2:34 pm " />Bardzo ucieszyłbym sie gdybym na jakimś turnieju trafił na sowe z 6 a nie 8 howling mine, smokiem ... Ba, nawet te 4 mainowe Owle były by dlamnie powodem do radości Zaś gdybym dodatkowo dowiedział sie że takiego "syfu" jak gigadrowse czy też 3ci, ewentualnie 4ty sudden impact opp niema, ale za to ma jak upchać mega-pakernego smoczka to bym mógł mu podziękować jedynie i szykować sie na szybką wygraną ... Adamaro jest "miękki" - napór i tak sie pozbędzie już kart z ręki/zablokuje/zniszczy, kontola skontruje/zniszczy/potraktuje jakimś bouncem. Mikokoro jest dobre - tylko trzeba go umieć używać, 4 shivan reef nie bolą, a 21 landów to w naporze mozna grać, a nie w kombo-kontroli ~~ przelas - Śr mar 08, 2006 2:51 pm " /> ">a co uważasz o takich zmianach: - 1 Niv-Mizzet, the Firemind - 4 Mana Leak + 3 Eye of Nowhere + 2 Adamaro, First to Desire hm? hmm, spróbuje takiej kombinacji na zbliżającym się turnieju na k20. wogóle jestem ciekaw czy jest szansa aby sowa, na dłużej pozostała w t2 a moze nawet przeszła do ext. KubuS - Śr mar 08, 2006 3:08 pm " />Dla zainteresowanych - decklista z adamaro: 2 Mikokoro, Center of the Sea 8 Island 4 Shivan Reef 4 Steam Vents 4 Mountain 2 Sudden Impact 4 Howling Mine 4 Remand 4 Eye of Nowhere 4 Boomerang 4 Gigadrowse 4 Exhaustion 2 Muddle the Mixture 4 Ebony Owl Netsuke 3 Adamaro, First to Desire 3 Kami of the Crescent Moon SB: 4 Evacuation SB: 4 Cerebral Vortex SB: 4 Pyroclasm SB: 3 Twincast Do tego skomentuje to co sie tutaj dzieje. A więc niv wydaje się być dobry na kontrole, kiedy dojdziemy już do 6 many, ale z kontrolami mamy dobrze już teraz, więc jest niepotrzebny. Mikokoro rządzi z tego powodu że poza bouncem nie mamy żadnego źródła napełnienia ręki opa w naszej turze(może poza cerebral vortex), a takze pozwala nam na atak za ponad 7 dzięki adamaro. Adamaro z kolei nie jat taki łatwy do zniszczenia jak myśli Siarros. Naporom wystawiamy gdy mamy kontrolę nad stołem, czyli opp ma te 8-10 kart na reku, a wtedy jest duży. Przeciw kontroli to mamy kontry i nasz własny bounce, exhaustion, gigadrowse. No i niestety jak zwykle nie umiem się sidować. Macie jakieś rady dotyczące sidowania się na poszczególne match-upy? SoOFka - Śr mar 08, 2006 3:45 pm " />KubuS - podoba mi się Twój spis, aczkolwiek mam kilka pomysłów na zmiany. Może coś takiego... 7 Island 4 Mountain 4 Shivan Reef 4 Steam Vents 2 Mikokoro, Center of the Sea 2 Adamaro, First to Desire 2 Kami of the Crescent Moon 2 Evacuation 2 Sudden Impact 4 Gigadrowse 4 Howling Mine 4 Remand 4 Muddle the Mixture 3 Eye of Nowhere 4 Boomerang 4 Exhaustion 4 Ebony Owl Netsuke SB: 3 Blood Moon SB: 3 Twincast SB: 4 Pyroclasm SB: 4 Cerebral Vortex SB: 1 Evacuation Muddle the Mixture to faktycznie kluczowa karta, która pomaga wyszukac m.in. Kami of the Crescent Moon czy Ebony Owl Netsuke. Dwa Evacuation to też podstawa decku - pomaga wygrac z naporem i nabija rękę oppowi Sideboard również jest bardzo łatwo skonstruowany. Wszystkie karty służą nam temu, aby zwyciężac wszelakie napory Na napory wyrzucamy imo 4 Ebony Owl Netsuke, 4 Gigadrowse (choc tego pewien nie jestem) i 2 Muddle the Mixture, zaś wkładamy - zależnie od decku. Na zoo na pewno 3 Blood Moon, 1 Evacuation, 3 Pyroclasm i 3 Cerebral Vortex. Na gruula możemy zamiast Blood Moonów wrzucic 2 Twincasty i 1 Pyroclasm lub 3 Twincasty, reszta bez zmian. Na borosa natomiast proponuję wyrzucic 4 Ebony Owl Netsuke i 4 Gigadrowse (tego znów nie jestem pewien), zaś włożyc 4 Pyroclasm, 2 Cerebral Vortex i 2 Twincasty. Oto moje pomysły KubuS - Śr mar 08, 2006 4:21 pm " />Na zmiany w istotach się nie zgodzę i tak juz sa problemy ze znalezieniem ich w deck. Muddle imo nie jest kartą kluczową, zbytnio nas spowalnia. Przydatne dopiero w late gamie, kiedy powinniśmy już mieć ją na ręku. Gigadrowse na napory niezbedny, z exhaustion robi cuda, omija wiekszość kontr(walnąć po kopię na kazdy land dający U).I proszę mi wyjaśnić dlaczego owl gorszy od impacta przeciw naporom? SiaRRos - Śr mar 08, 2006 4:23 pm " />Imo na kontrole jak i na napory Gigadrowse nie tykamy - wytapowuje attackerów, wytapowuje źródła U u oppa jeśli boimy sie kontry, wspomaga Exhaustion, dajemy sobie dodatkowa ture tapujac landy w upkeepie, niwelujemy na jakis czas Jitte (lifegain boli jak diabli). Ogólnie na napory wyjmujemy Owle, redukujemy ilosc kontr (zaczynamy imo od Muddle), w zaleznosci od sb mozna by nawet starac sie zrobic z tego post-side jakas aggro-controle Nie wolno przesadzać z iloscia Mountainów w mana base, bo kluczowe spelle w pierwszych turach (Kami, Boomerang, czasem Muddle) mają UU w koszcie. W late game tez raczej U potrzebujemy - min Twincasty, duze Gigadrowse. A po side wchodza Blood Moony, przez co mamy jakby 10 dodatkowych mountainow w decku. Adamaro mimo wszystko uważam za pomysł chybiony, bo jeśli na napory mamy taką sytuacje że opp ma 10 kart na ręku to znaczy że rzucaliśmy np Evacuation, czyli musimy zagralismy Evacuation i Adamaro, co daje nam razem 4UURR, a raczej nie czesto bedziemy mieli tyle mana z aggro. A jesli juz mamy az taka kontrole nad stolem to staje sie on "win more condition" Poza tym Kami do 4 imo - doskonaly bloker (zatrzyma i psa,lwa, kird ape) i to sa dodatkowe Howling Mine - a bez drawu ciezko cokolwiek tym deckiem zrobic. Ja grajac z aggro nastawiam sie na killa Vortexem - czyli kami+ optymalnie z 2 howling mine + Vortexy/Twincasty. Eye wydaja sie mi byc zbyt wolne - bo to ze sa sorcery bardzo nas boli. Ja sklaniam sie ku odejsciu od Owli - bo one sa dobre tylko i wylacznie na Ux i BGW controle, z ktorymi i tak powinnismy dawac rade - czy to impactami, czy vortexami. Dlaczego ? Bo latwiej zapelnic naporowi reke przy uzyciu Evacuation i walnac raz, albo poczekac az odda nam priorytet po draw stepie i przywalic z Impacta, niz liczyc na to, ze bedziemy w stanie utrzymac mu te 7 kart na reku ... No a aggro reki startowej sie pozbedzie przez 3-4 tury max Dodatkowo ciekawa opcja wydaja sie byc Drift of phantasm, bo mozemy je transmutowac w Vortexy/Blood Moony/Exhausty, a same w sobie sa niezlym blokerem przeciwko Zoo/RG i wszystkiemu co niema Jitte KubuS - Śr mar 08, 2006 4:34 pm " />I znowu sie nie zgodzę. Imo owl jest niezbędny, owszem można przywalić z impacta ale rownie dobrze ma się wtedy na stole owla i tylko się opa pilnuje, by się zbytnio nie wysypał. Taka gra wydaje mi się bezpieczniejsz niż walnięcie impactem i modlenie się o kolejnego. Zaś pomysł evacuation+adamaro=4UURR jest IMO głupotą. Bo chyba adama przed tą tura musimy wystawić, co daje nam manabase 1UURR a więc dosyć mało. Kami do 4? Grałem tak i zbyt często podchodziły mi 2-3 na raz, a że legenda to nie warto. 3 mi starczają, opieram się głownie na minech przy drawie i bounce przy bloku. Obecnie świta mi po głowie jakiś Annex na side przeciw naporom, które strata landa boli chyba najbardziej. Z blokerow wolałbym już Vertigo Spawn, bo wyłącza krita na 2 tury. FALI - Śr mar 08, 2006 4:56 pm " /> ">Obecnie świta mi po głowie jakiś Annex na side przeciw naporom, które strata landa boli chyba najbardziej. To wedlug ciebie jak zagrasz 4-turowego annexa przeciwko zoo/gruulowi/borosowi to to go boli. No fajnie ale w takim zoo juz masz na stole kird ape/isamaru, driada/watchwolf i cus z tych rzeczy z cloakiem. Wiec w nastepnej turze idzie ewakuacja po ktorej opp odbuduje sie w 1 ture . SiaRRos - Śr mar 08, 2006 4:59 pm " /> ">Zaś pomysł evacuation+adamaro=4UURR jest IMO głupotą. Bo chyba adama przed tą tura musimy wystawić, co daje nam manabase 1UURR a więc dosyć mało. Tzn najpierw Adamaro a potem Ewakuacja czy jak ? ~~ Bo tam jest "Return ALL creatures" ... Więc jak w jednej rzucimy Ewakuacje żeby napełnic reke oppa a w następnej adamaro + Exhaust to to ma jakiś sens powiedzmy ... ale wydaje mi sie że to mniej prawdopodobne niż Evac + 2x Sudden Impact/Impact+twincast (i zarazem mniej efektywne). Owle imo nie są niezbędne, bo jak Ty chcesz napór "pilnować żeby sie zbytnio nie wysypał" ?:P KubuS - Śr mar 08, 2006 7:24 pm " />Od Faliego- 1 land bounce. Następny exhaustion lub bounce. I Annex. Zaden problem. Teraz Siarros- jak kontrolować? Gigadrowse+exhaustion, bounce, evakuacja, remand możliwości jest wiele. Co do tej evakuacji to faktycznie mój błąd nie zapamiętam chyba nigdy że adamaro też wraca. SoOFka - Śr mar 08, 2006 7:35 pm " />SaiRRuS - zaproponuj swój spis, bo za nic nie potrafię wcisnąc do jednego decka Drift of Phantasms oraz Twincastów i Cerebral Vortexów... SiaRRos - Śr mar 08, 2006 8:48 pm " />12 Island 1 Mountain 4 Steam Vents 4 Shivan Reef 2 Mikokoro, Centre of the Sea 4 Kami of the Crescent Moon 2 Drift of Phantasms 4 Gigadrowse 4 Boomerang 4 Howling Mine 4 Remand 2 Muddle the Mixture 2 Twincast 2 Evacuation 4 Exhaustion 2 Cerebral Vortex 1 Blood Moon 3 Sudden Impact 4 Threads of Disloyalty 1 Muddle the Mixture 1 Evacuation 2 Blood Moon 2 Pyroclasm 3 Meloku the Clouded Mirror 2 Mimeofacture przelas - Śr mar 08, 2006 10:31 pm " /> ">No i niestety jak zwykle nie umiem się sidować. Macie jakieś rady dotyczące sidowania się na poszczególne match-upy? na ZOO najlepiej ewakułacje i pyroclasmy, na deck lustrzany zacząłem w sidebordzie używać karty która powoduje że wszystko poza landami są jak legendy (nie pamiętam nazwy), na deckach niebieskich opartych o przejmowanie twoich pernamentów używam moon-a. jak coś więcej potesuje to napisze SoOFka - Śr mar 15, 2006 7:27 pm " />to ja może zamieszczę spis, którym przegrałem narazie tylko jedną grę, moją pierwszą, 1:2 przeciw heartbeatowi. z niemałą dozą szczęścia pokonałem również Gruula i Zoo enjoy! 4 Kami of the Crescent Moon - nabija draw oppowi, blokuje isamaru, kird ape'a i inne topy. 4 Howling Mine - również nabija drawa, praktycznie identyczna karta, jak kami. 4 Muddle the Mixture - kontra zawsze się przyda, transmute natymiast wyszuka kami'ego, mine'a czy owla. 4 Exhaustion - naprawdę się sprawdza! jedna tura w przód, z owlem bądź jakimkolwiek drawem na stole dużo znaczy. 3 Gigadrowse - często ratuje nas, tapując wrogowi manę / krity. 3 Sudden Impact - bez tej karty się nie obejdziemy. zagrywając przeciwnikowi po drawie naprawdę boli! 4 Ebony Owl Netsuke - ta karta również musi być! i to nie prawda, że nie sprawdza się na aggro. 2 Twincast - zagrany z impactem zazwyczaj wygrywa grę, wyszukiwany przez muddle'a. 4 Boomerang - nabija rękę oppowi, poza tym zagrany w drugiej turze jest naprawdę bardzo ważny przecia aggro. 2 Evacuation - prawdę powiedziawszy nie sprawdza się aż tak, aczkolwiek nieraz przyda się na aggro. 4 Remand - jedna z najlepszych kontr w formacie, dodatkowo draw engine. zawsze tura w przód! 2 Mikokoro, Center of the Sea - bardzo dobrze gra w tym decku. dobija rękę oppowi, aby mógł on dostac z owla. 5 Mountain 15 Island SB: 4 Pyroclasm - jest to kluczowa karta na niejedno aggro! SB: 3 Blood Moon - ta karta rozbraja całe zoo, jak i kilka innych decków w meta. SB: 4 Drift of Phantasms - pomaga nam w wyszukiwaniu innych side'owych kart, kapitalny bloker. SB: 4 Cerebral Vortex - wyszukany przez drifta zada trochę obrażeń, aczkolwiek nie jest on taki silny, jak impact. Deck daje sobie bardzo dobrze radę. Kontrole to on pożera w bez zagryzki, z aggro jest gorzej, aczkolwiek wystarczy trochę farta. Jeśli przeciwnik ma nieco gorsze rozdanie, a u nas na ręku jest draw engine, boomerang i exhaustion, to jest dobrze. Dużą zaletą decku jest to, iż do 5 kart możemy się mulliganowac praktycznie bez stresu. Jeśli natomiast na ręku nie ma co najmniej 2 landów i draw engine'a, nie ma co grac. Sideboard jest praktycznie w całości nastawiony na aggro, każdą z kart wkładamy na tego typu decki. Z kontrolą daje sobie radę w takiej wersji, w jakiej jest. Nie mam tylko pomysłu jak grac mirrory - dotychczas była to kwestia rozdania i buildu. Może by coś wsidowac na innego owla? Co radzicie? mateoosh01 - Śr mar 15, 2006 7:31 pm " />ooo opisz mecze z zoo to twój najgorszy matchup a go jedziesz?? rozumiem ze po saidzie masz blood mony, ale to nie zawsze podchodzi. Co do mirora. Imho tylko topdeck tu pomaga. dark_wonderer - Śr mar 15, 2006 9:55 pm " />Bloodmoon rozbraja Zoo ? Ciekawe, bo: a) zanim go zagrasz już sie do Ciebie ostro dobiorą b) oni i tak sideują na ciebie Naturalize'y, które je psują. siepacz - Cz mar 16, 2006 4:56 am " />niestety, na klasyczne zoo pomaga tylko modlitwa... Ghost of tost - Cz mar 16, 2006 2:48 pm " /> ">niestety, na klasyczne zoo pomaga tylko modlitwa... Póki nie zejdzie dzida z t2 lub z disenssion nie dojdzie do kontrataku to rzeczywiście tylko modły pozostały... Amen dziemion - Cz mar 16, 2006 3:16 pm " /> ">Póki nie zejdzie dzida z t2 lub z disenssion nie dojdzie do kontrataku to rzeczywiście tylko modły pozostały... Amen a to ciekawe ze sie w zoo gra main jittami lub je siduje na owling mine... tu nie chodzi o jitte, to chodzi o ogromne tempo i krity przezywajace pryoclasma. przelas - Cz mar 16, 2006 10:48 pm " />ja na zoo mam jednąprostą metode pyraclasm-y , czasem zdarza sięrzucić takiego pyroclasma z twincastem (jak jakiś większy stworek) FALI - Pt mar 17, 2006 7:08 am " />eee tam sa same wieksze stworki. Pyroclasmem nie sciagniesz malpy,maulera,shamana i sluma. A za nim uzbierasz mane na pyro z twincastem to juz cie troche zaboli. przelas - Pt mar 17, 2006 8:27 am " />jak już pisałem bardzo często zdarza mi się w tym decku, że kończe gre z 2, 3 życiami grając z zoo. najważniejsze to opanować sytułącje na stole. Grając z Zoo bardzo ważne jest to aby zaczynać, i mieć na ręce sporo mana, bomeranga i ewakułacje Selesnya_ - N mar 19, 2006 8:30 am " />Niewiem ale to chyba szaleńczy pomysł żeby wsadzić(UWAGA!!!): Wildfire Wiem, że niektórzy po tym się niesamowicie zbulwersują ale on aż taki zły nie jest na side: - Niszczy lepsze napory z dużymi kritami - przeciwnik mniej zacznie wystawiać czym ręka rośnie(jeśli wcześniej miał małą), choć niezawsze i po to był by na side. - Nam nie raczej zaszkodzi chociarz po tym nie puścimy już raczej Evakuacji. Oczywiście puszczamy go raczej na finish jak już mamy ustawione kopalnie i tą przynajmniej jedną sowe. To jeśli przeciwnik wcześniej się nie dawał to powinno go już zablokować. Ale niezawsze i po to na side, na takie napory... to jest nawet niegłupie. Niewiem to chyba raczej głupi pomysł ale przemyślał bym nad 2 na side. Co wy na to? przelas - N mar 19, 2006 10:34 am " />hmmm szczerze mówiąc pomysł e jest taki zły, jednak ja osbiście nie używałbym Wildfire z ewakułacją, ponieważ obie karty mają olbrzymi koszt wystawienia. Dziś potestuje Wildrire. SiaRRos - N mar 19, 2006 12:38 pm " />Wydaje mi sie że Wildfire traci sporo ze swojej efektywności jeśli dociąga sie po 2-3 karty na ture - zakładam że przez ten dodatkowy draw przeciwnik nie opuszcza land dropów - więc wyczyszczenie stołu samego bedzie działało tak samo jak ewakuacja za 1 mana więcej, wymagająca dodatkowo RR do rzucenia. Ja bym sie skłaniał raczej do większej ilości Ewakuacji mb/sb niż do Wildfire Selesnya_ - N mar 19, 2006 2:27 pm " />Tylko nie że mieszam decki ale na side na twardsze napory dał bym 2. To nawet niegłupie... wtedy wysaidujemy ewakuacje... taki zamiennik... potestuje i wy też i zobaczymy jak sie sprawdzi... przelas - N mar 19, 2006 3:59 pm " />w dodatku nie zapominaj, że ne ikażdy deck ma kreatury (wtedy ewakułacja przyda się tylko do discardu), natomiast na landach gra chyba każdy, no chyba że się myle bzyk - N mar 19, 2006 5:48 pm " /> ">natomiast na landach gra chyba każdy, no chyba że się myle 2land Belcher ... no, ale w t2 to raczej kazdy gra na landach Selesnya_ - N mar 19, 2006 6:20 pm " />No ale podkreślam: Potestujcie Wildfire na side... ale na SIDE, bo, na takiego np. Ideala to miodzio... inie tylko... ale trzeba wiedzieć jak sideować... Opracujmy może wspólnie jakieś matchupy... pograjmy, a będziemy wiedzieć SiaRRos - N mar 19, 2006 7:43 pm " /> ">w dodatku nie zapominaj, że ne ikażdy deck ma kreatury (wtedy ewakułacja przyda się tylko do discardu), natomiast na landach gra chyba każdy, no chyba że się myle Z załozenia z deckami które "nie grają na kreatury" czy też grają na małą ich ilosc Owl ma do przodu, więc nie wiem czy opłaca sie "win more" pakować Poza tym mamy co sideować na tego typu decki - Cerebral Vortexy, dodatkowe Twincasty, Mana Leaki ... Nie wiem czy jest sens zajmować sloty. Poza tym Ewakuacja zdejmuje np Kird Ape z Moldervine Cloakiem, a Wildfire nie więc większe krity i tak zostaną po Wildfire, a Ewakuacja daje nam prawie że Timewalka + mozliwość zabicia dzięki większemu Impactowi, a Wildfire nie zapełnia ręki przeciwnika natychmiastowo, tylko spowalnia go (tak samo jak Exhaustion, Gigadrowse, Boomerang). A win more conditionów na kontrole nam nietrzeba raczej Dodatkowo Evacuation lepiej działa vs Meloku/Smokom/Soilfudge. Selesnya_ - Pn mar 20, 2006 2:09 pm " />No masz racje... ale i tak jeszcze potestuje... T7 - Cz mar 23, 2006 12:21 pm " /> "> a Ewakuacja daje nam prawie że Timewalka + mozliwość zabicia dzięki większemu Impactowi I co jeszcze ?Może jeszcze żucisz dwa boomerangi żeby dmg był jeszcze większy ?Niesądzisz, że nieczęsto mamy 9 many na stole ? M0rw47h - Cz mar 23, 2006 1:56 pm " />Dosc czesto... zloty616 - Cz mar 23, 2006 9:54 pm " />A jakby z niego zrobić mono U ?? Co o tym sądzicie?? Zamiast czerwonych kart dołożyć więcej kontr i drawów i jeszcze jakieś Keigi na finish?? Selesnya_ - Pt mar 24, 2006 6:21 am " />Raczej nie no, bo w czerwonym mamy takie karty jak Sudden Impact i coś tam jeszcze fajnego więc niewiem czy by to jakoś się dało zastąpić... SiaRRos - So mar 25, 2006 7:04 am " /> "> a Ewakuacja daje nam prawie że Timewalka + mozliwość zabicia dzięki większemu Impactowi I co jeszcze ?Może jeszcze żucisz dwa boomerangi żeby dmg był jeszcze większy ?Niesądzisz, że nieczęsto mamy 9 many na stole ? Eot - Evacuation Mój untap Tura oppa - draw, oddaje on priorytet - Impact + Twincast Mana required = 3RUU. To znaczy 6, nie 9. Matematyka nie boli. Myślenie nie boli. A Evacuation to chyba najszybszy sposób zapełnienia ręki oppa jak gramy z aggro deckiem. Selesnya_ - So mar 25, 2006 7:14 am " />No taki sposób jest bardzo dobry wymaga tylko 2 kart... No cóż pograłem tym Wildfire 2 na side i sideowałem sie tylko na Borosa. Na resztę rzeczywiście nie ma sensu. Jeszcze potestuje kontra np. Enduring Ideal i takie tam co mają mane odliczoną. Niewiem czy to już poruszyliście ale widziałem wzmocnioną wersje Gaze of Adamaro. Tylko trzeba zwiększyć czerwonej many... Bo to daje drugi Impact... SiaRRos - So mar 25, 2006 7:30 am " />Afair Ruel grał 4 Gaze w side Więc to nie jest zbyt nowy tech R mana powinno wystarczyć - 9 z 22 landów daje nam R Selesnya_ - So mar 25, 2006 7:36 am " />Ale ja mówie o tym na Gaze. RR rzadko mi sie udaje zdobyć grając na 10 źródłach czerwonej mana..., a może miałem pecha T7 - Cz mar 30, 2006 8:50 pm " /> ">Eot - Evacuation Mój untap Tura oppa - draw, oddaje on priorytet - Impact + Twincast Mana required = 3RUU. To znaczy 6, nie 9. Matematyka nie boli. Myślenie nie boli. A Evacuation to chyba najszybszy sposób zapełnienia ręki oppa jak gramy z aggro deckiem. Lol ?To przeciesz opp bedzie miał i tak po swojej turze 7 kart na rece(tak jak to bywa prawie zawsze) .Jak ty sobie to wyobrażasz ?End of turn jest przeciesz przed discardem. A jezeli ty myślisz ze wrucisz mu duzo stworów z koncem zeby w następnym jego upkp dociągnal pare kart a następnie zabić go impactem z twinkastem ? SiaRRos - Pt mar 31, 2006 7:04 am " /> ">. A jezeli ty myślisz ze wrucisz mu duzo stworów z koncem zeby w następnym jego upkp dociągnal pare kart a następnie zabić go impactem z twinkastem ? To co jeżeli tak myśle ? "Polska język - trudna język" ja widze ~~ Tak, uważam że jeżeli wracamy mu na ręke do 7 a potem on dostaje w swojej np z sowy za 4 i dociąga conajmniej 1-2 karty to Sudden Impact z Twincastem zabije go ~~ Jeszcze raz policze moze - 20 - 4 (sowa) - 2x8-9 (sudden impact x2 przez twincasta) = 0/-2. Nawet jeżeli niemamy sowy, to większość aggro-decków będzie zmuszona po drodze zagrać Chara (-2 life), odtapowanego duala (-2 life) lub użyć painów (-x life), co dalej pozwala nam wygrać sposobem opisanym powyżej (zresztą jednym z wielu). Przepraszam za takie wykładanie "jak do przedszkolaka", ale jak ktoś ma problem z układaniem pytańw ojczystym języku to ... T7 - Pt kwi 07, 2006 8:41 am " />Heh, a niezauważyłeś grając tym deckiem, że przeciwnik dzieki naszym kopalnią, kami'm i boomerangom praktycznie zawsze ma te 7 kart na rece ? I chyba niezrozumiałeś co chciałem ci przekazać, chodziło mi oto, że dzięki tej własnie ewakuacji nie zyskasz wiecej dmg z impacta . KubuS - Pt kwi 07, 2006 9:07 am " />A grałeś kiedyś z jakimś zoo lub RG? Wysypują się tak szybko, że dla nich nie ważne, czy biorą jedną czy dwie karty, z końcem i tak mają 0, 1 lub 2. A ewakuacja na takie decki cofa dużo kritów. Widać to zwłaszcza w późniejszej grze, gdy mają 6-7 źródeł mana, a prawda jest taka, że trudno nam jest wygrać wcześniej KubuS - So kwi 22, 2006 1:30 pm " />Co mysliccie o Dissenison patrząc pod względem tego decku? Mi się wydaje że dosplashujemy W, choćby dla Walking Archive siepacz - So kwi 22, 2006 1:48 pm " />walking archive jest bezuzyteczny, ale splash W jest interesujacy z innego powodu: Condemn - baardzo ulatwia zycie ze wszelkimi agro. poza tym bardzo dobra karta do tego decku jest oczywiscie ten draw co zmusza kazdego gracza do pociagniecia 2 oraz czerwony sorcery bijacy za CC randomowo zdiscardowanej karty (kolejna kapitalna karta na agro). mycal - So kwi 22, 2006 9:37 pm " />ten archive ssie gałe bo jest poprostu za wolny a z agro dostaje z byle jakiego pociska i płacze.Co to codemn-a.Wszyscy się nim teraz tak zachwycaja a wg. mnie nie jest on az tak świetny zebym nim grac i robic pod niego splash(tak, wiem że wtedy idzie w side wog itd.),trzeba wtedy dodac painlandy (kolejne),duale co za tym idzie-niestabilność painotwórczość decku,i usunięci krita będzi przykładowo jeszcze nas kosztowało 2 mana zabrane z duala i usuwamy cos co ma thougness 3.ŁoŁ... Btw. co myślicie o b/u sowie przewijarce-taka sama jak U plus glimpsy itd.??(inaczej,wyjmujemy red color z decka wsadzamy czarny a niebieski zostaje bez zmian w kartach) dark_wonderer - Pn kwi 24, 2006 2:40 pm " />Może to i działa, ale po co w tedy wogóle zostawiać sowy ? Sihill - Pn kwi 24, 2006 4:28 pm " />alternatywny WC. tylko ze wtedy imo to jest normalny mill... ale mozna sprawdzic w sumie mycal - Pn kwi 24, 2006 5:40 pm " />dark: Jak to po co?? Poprostu zostawiasz ten sam staf co jest z sowy ur i wywalasz all red. Zapychasz łape tak samo i zamiast walic z impakta albo wildfire(ja w swojej sowie ur gram tym i na tym) millujesz biblioteke kopalniami i kami plus drawy itd i przewijasz ot tak sobie. Wydjae mi się że to by poprawilo nasz match up z agro który jest szczerze średni dla nas :/.Oczywiscie wtedy jak odchodzi jeszcze czerwony to mozna zwiekszyc ilośc ewakuacji,żeby dozyć do late(middle) game-a i ew. twincasty main zeby Glimpse bardziej bolał. pozdr. Maciuch - Pt kwi 28, 2006 10:08 am " />Wy ludzie jesteście dziwni... Wymyślacie jakieś swoje kombinacje, dziwne mana-base różne naporowe krity, a zapominacie o tym że tu zabija draw. Wasze decki wygrywyją jedną na 5 gier i to przy porno podejściu, a doświadczeni gracze zajmują 3 miejsca na PT... Po prostu gdyby wasze decki były lepsze to oni(Chan, Ruel)by je złożyli i inimi grali... Myślicie że ich nie testowali? A jednak to ich spisy i umiejętności wygrywają. Przemyślcie- po co "ulepszać" dobre rzeczy na gorsze? KubuS - Pt kwi 28, 2006 12:58 pm " />Ech. Może dlatego że meta się zmienia? Może dlatego że każdy robi deck pod siebie? Może dlatego że nic nie jest doskonałe i wszystko trzeba ulepszać? Może twórca nie znał wszystkich możliwości? Może wyszedł nowy dodatek? M0rw47h - Pt kwi 28, 2006 5:08 pm " /> ">Wy ludzie jesteście dziwni... Wymyślacie jakieś swoje kombinacje, dziwne mana-base różne naporowe krity, a zapominacie o tym że tu zabija draw. Wasze decki wygrywyją jedną na 5 gier i to przy porno podejściu, a doświadczeni gracze zajmują 3 miejsca na PT... Po prostu gdyby wasze decki były lepsze to oni(Chan, Ruel)by je złożyli i inimi grali... Myślicie że ich nie testowali? A jednak to ich spisy i umiejętności wygrywają. Przemyślcie- po co "ulepszać" dobre rzeczy na gorsze? Po co wogule dyskutowac o deckach skoro prosi i tak graja jak graja? Taka argumentacja jest conajmniej z dupy... Just shut up your fuckin face! (sorry, ale takich idiotyzmow nie wytrzymuje ) mycal - Pt kwi 28, 2006 7:47 pm " />Zgadzam sie z poprzednikiem.Jak mozna stwierdzic ze nie mamy nic wymyślać?? To jest właśnie typowe myślenie polskich pseudoprosów,którym nie chce się niczego nowego wymyślać tylko zwalaja spis z neta i cieszą bułe jakie to oni maja wypasne decklisty,eh... gerard - Pt kwi 28, 2006 7:51 pm " />Ej ludzie przestańcie spamować XP wróćmy do tematu, może ktoś zarzucić wersją przewijatoską ?? mycal - Pt kwi 28, 2006 8:05 pm " />11 Island 4 Watery Grave 4 Underground River 2 Mikokoro, Center of the Sea 1 Swamp 4 Mana Leak 4 Remand 4 Boomrang 4 Sleight of Hand 2 Telling Time / Twincast 4 Howling Mine 4 Kami of the Crescent Moon 4 Exhaustion 4 Sins of the Past 4 Glimpse the Unthinkable Czyms podobnym gram,z paroma wyjątkami o których dzielic sie nie ma sensu.Twincast main zdecydowanie syci pod Glimpsa którym milujemy czasem najważniejsze krity/spele w decku oppa.Sinsami ponownie millujemy,kopalnie i kami to wiadomo,mana leakami i remandami stopujemy oppa,podobnie jak w przypadku exhaustion,boomerangów.To by było na tyle.Jakieś propozycje z waszej strony co do maina bo sb. w sowie ukalda się głównie pod meta? mateoosh01 - Pt kwi 28, 2006 8:15 pm " />ee to juz nie jest sowa.. podtstowowa sprawa w tym decku musi byc ebony wol netsuke, jesli nioe ma nienazywajmy tego sowa... KubuS - Pt kwi 28, 2006 9:05 pm " />Duży draw = przewijanie , rajt? Więc może by Tomoya, the Revealer? Przy drawie moze kazac dobrac te 10 kart, czyli drugi glimpse! Flipnąc nie jest tak trudno, jedynym problemem jest koszt, no ale co o tym myślicie? mycal - Pt kwi 28, 2006 9:20 pm " />nie - żadnych stworków! Oponent pewnie w decku bedzie miał jakikolwiek removal który wykorzysta,więc ten ziomal mimo,że jest pomocny,baardzo szybko zejdzie.Pozatym nie ma go za co właściwie wsadzić,chyba że masz jakies konkretne propozycje to z chęcią ich wysłucham. mateoosh01 - Pt kwi 28, 2006 9:26 pm " />Zadnych stworów fajnie.. a Kami of the crscent moon to co enchatment. mycal - So kwi 29, 2006 2:05 pm " />ale kami,jest prawie jak kopalnie i jest podstawą właściwie tego decka,a ten Tomoya miał byc tylko dodatkiem i to na dodatek słabym... Maciuch - Wt maja 02, 2006 10:25 am " />kami oprócz tego że jest sam w sobie kopalnią to blokuje też kilka naprowców z ZOO i RG np.: Kird Ape FALI - Wt maja 02, 2006 11:08 am " /> ">kami oprócz tego że jest sam w sobie kopalnią to blokuje też kilka naprowców z ZOO i RG np.: Kird Ape Laughing Ale to wszyscy wiedza... Nie wiem po co ten lol, gdyz Mlody slusznie napisal, ze Kami to kopalnia i jest podstawa a tamten stwor mial byc tylko dodatkiem i to slabym:/. Maciuch - Cz maja 04, 2006 6:30 am " />A jak myślicie czy deck będzie grał w t2 po rotacji Kamigawy czy nie. Niby karty są, a zabijać się będzie Impactami i Vortexami, ale bez Sówki to już nie to samo:( Selesnya_ - Wt maja 09, 2006 5:30 pm " />Raczej nie. Może powstanie podobny deck na podobnej mechanice ale to juz nie to samo. Bez sowy będzie gorzej KubuS - Wt maja 09, 2006 6:25 pm " />Bez sowy da się żyć. Owszem jest ciężej ale można. Bardziej po rotacji bolałby nas brak Kamiego. Jedyna alternatywa to chyba Walking Archive, który został uznany za wolnego. SoOFka - N maja 28, 2006 3:39 pm " />jak ten deck spisuje się po wyjściu dissension? M0rw47h - N maja 28, 2006 3:52 pm " />Ten deck juz sie nie spisuje od wyjcia GP. EDIT: Chyba masz na myśli DIS. gerard - N cze 04, 2006 5:53 pm " />spell snare bardzo boli ile razy grałem po sidzie z ug ryba i urg tronem tyle razy ludzie sidowali spell snare i było nie za fajnie :/ Qwertos - N cze 04, 2006 7:13 pm " />Trudno, żeby nie bolał, jak porażająca część tego decku ma cc 2 Maciuch - So cze 17, 2006 4:36 pm " />Mi się udało zająć miejsce w Top 8na NQ Swoją drogą Qwertos miał na nich I ale grał czymś innym KubuS - N cze 18, 2006 2:41 pm " />to się pochwal decklistą Qwertos - N cze 18, 2006 5:01 pm " />Dawid Makuch - Sowa 13 Island 5 Mountain 3 Steam Vents 2 Mikokoro, Center of the Sea 3 Kami of the Crescent Moon 2 Pyroclasm 4 Boomerang 4 Howling Mine 4 Sudden Impact 2 Evacuation 4 Ebony Owl Natsuke 4 Exhaustion 2 Muddle the Mixture 2 Spell Snare 2 Remand 2 Eye of Nowhere 2 Vision Skeins SB: 2 Gigadrowse 2 Meloku the Clouded Mirror 3 Threads of Disloyalty 3 Mana Leak 3 Cerebral Vortex 2 Adamaro, First to Desire manaam - N cze 18, 2006 8:16 pm " /> ">2 Vision Skeins A co one tu robią? M0rw47h - N cze 18, 2006 8:33 pm " /> ">2 Vision Skeins A co one tu robią? Boostuja impacta... trigeruje sowe... i... daje nam draw... |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||