ďťż
[Guildpact T2] RGw Wildfire /rogue/



Amakiir - Wt sty 31, 2006 5:38 pm
" />Chialbym przedstawic deq wlasnej roboty oczytwiscie bazujacy na archetypie "Wildfire" czy inaczej "Magnivore" ktory wbrew pozorom naprawde bardzo dobrze dziala. Ogolnie chodzi o szybka akceleracje many kolorem zielonym i wprowadzenie powiedzmy 4-5 turowego Wildfire, czekajac na wildfire oczyiscie meczymy oppa jakimis destroy landami a po Wildfire rowniez jakies destroy i czkeamy do Magnivore. Bialy kolor jest tu glownie na problemy z np. RG Napor albo innego typu bardzo naporowe scierwa . A wiec do rzeczy:
Manabase:
4 Stomping Ground
2 Skarrg, the Rage Pits
3 Temple Garden
3 Sacred Foundry
4 Mountain
5 Forest
1 Plains
1 Gruul Signet
1 Selesnya Signet

Creatures:
4 Magnivore

Other:
4 Wildfire
2 Wreak Havoc
4 Creeping Mold
4 Stone Rain
4 Farseek
4 Kodama's Reach
4 Wrath of God
3 Faith's Fetters
3 Sensei's Diving Top

Sideboard:
3 Pyroclasm- Na WW albo Tokeny
3 Naturalize- Chyba nie musze pisac na co ^^
3 Carven Caryatid- Na wszelkiego rodzaju napory z ktorymi mamy problem
4 Loxodon Hierarch- J.W.
2 Wreak Havoc- Tak zeby z kontrami bylo jeszcze milej

Prosze o sensowna krytyke




dark_wonderer - Wt sty 31, 2006 5:59 pm
" />Splashowanie karty z WW w koszcie jest moim zdaniem błędem. Szczególnie, że ten deck niszczy sporo własnych landów. Pozatym Masz w kolorze równierz dobrego board sweepera - Savage Twister. W sloty Fethersów dałbym Rambling Slumy jako dodatkowe finishery, które wchodża przed Wildfire'm i potrafią go przeżyć (i to niezależnie do tego ile jest sorcery w grave'ach. Pozatym Na WW sideowałbym Arashi, Sky Asunder zamiast Cariatyd, bo tam prawie wszystko lata i niewiele sobie z tej karty robi (w zasadzie to ona sama [prawie] wymusiła nich taki deckbuilding).



Amakiir - Wt sty 31, 2006 6:07 pm
" />W poczatkowej wersji byly savage twistery (nie bylo W) ale nie spisywaly sie na wieksze stwory bo potrzeba strasznie duzo many a wrath to 4 many i zebranie WW nie jest wcale tutaj takie trudne i co najwazniejsze zebranie tego WW nie przeszkadza w zebraniu potrzebnej nam many. Rambling Slumy mozna przetestowac faktycznie bylo slabo jak wszystkie Magnivory dostawaly np putrefy ale od teog sa tez slonie sideowe zeby jest sideowac na deqiktore chcemy szybko pojechac. Co do Caryatid to raczej nie sideuje ich na WW one sa na jakie BG Agrro, RG Beats itp. Na WW sa Wrathy i Wildfire a po sidzie pyroclasmy o pozatym oni nie graja na wielu landach wiec mozna ich szybko odciac a potem jakis pyroclasm itp.



Miko - Pn kwi 03, 2006 6:05 pm
" />Większość bardzo mi się podoba, ale IMO out 2 Wreak Havoc i 1 Magnivore, in 3x Rumbling Slum, 3x Faith's Fetters out, zamiast nich wrzucamy Icy manipulatory, którymi wytapujesz wielkie kreatury lub landy przeciwnika. Są bardziej uniwersalne. Ciekawym techem jest też Form of the Dragon . Co do sb - za dużo stuffu na napory... Walle sie nie sprawdzaja, brakuje mi igły <na dzide>. Na kontrolki nie wrzucaj havocow tylko 1 boseiju, 2 Boiling Seas i UBA MASK - super tech, kontrolki po wyrzuceniu tego co mialy na starcie zagrają tylko landy i czasem rzucą cos taniego. Wszelkie kontry, dociag i inne typowe dla kontrolek karty stają się bezuzyteczne.




DarK AngeL - Pn kwi 03, 2006 6:56 pm
" />Ghost Prison!!! To jest najwazniejsze w splashu z W
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • blanka24.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • abaddon.xlx.pl
  • | | | | >

    © design by e-nordstrom