ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
[Guildpact T2] WB AggroControl
dark_wonderer - Pn lut 20, 2006 6:54 pm " />The Syndicate Mainboard 3 Dark Confidant 3 Ghost Council of Orzhova 4 Hypnotic Specter 2 Ink-Eyes, Servant of Oni 4 Nezumi Shortfang 3 Ravenous Rats 3 Shrieking Grotesque 4 Castigate 3 Last Gasp 4 Mortify 4 Umezawa's Jitte 4 Caves of Koilos 1 Eiganjo Castle 4 Godless Shrine 2 Orzhova, the Church of Deals 4 Plains 1 Shizo, Death's Storehouse 7 Swamp Sideboard 3 Execute 1 Last Gasp 2 Nezumi Graverobber 3 Pithing Needle 3 Slay 3 Terashi's Grasp Deck ten nie jest puki co uznanym archetypem, ani nie zyskał sobie jeszcze wielkiej przychylności graczy, jednak posiada wiele asów w rękawie i moim zdaniem wart jest uwagi. Powyższa wersja wydaje się być optymalna, a nawet jeśli nie jest, to zapewniam, że jest solidna i można od niej spokojnie zacząć testy. Ja jak tylko znajdę wolną chwilę sumiennie sie do tego zabiore. HomAR - Pn lut 20, 2006 9:29 pm " />Akurat tak sie składa, że dzisiaj idąc sobie, wpadłem na pomysł niemal identycznego decka. Do tej listy, mam następujące zastrzeżenia: -mainowe church of deals nie są w ogóle potrzebne, i przy grze na ghost councilach też niezbyt sycą -side, czyli slay, last gasp i execute out, 4 sacred ground in(patrze na rosnącą ilość domainów), maybe jeszcze 3 paladin en-vec in, lub, co imo lepsze, 3 persecute Kirk Blade - Pn lut 20, 2006 11:09 pm " />A czy konfidant nas tu zabardzo nie morduje ? ma_trix - Wt lut 21, 2006 1:40 pm " />Deck prowadzi sie super, mimo iż czesto balansuje na granicy ledwo paru life, to gdy osiagnie kontrole nad stołem, nic nam nie moze praktycznie zagrozic. Moim zdaniem w decku gryzie sie jedna rzecz - jest bardzo dużo kart o cc 2, a o cc 1 brak. Co by sie z tym dało zrobic? Moze wsadzic ze 2 shadow lance? dark_wonderer - N lut 26, 2006 3:25 pm " />Musiałbym wiecej tym deckiem pograć, aby wyrobić sobie co do tego jasna opinię, ale moim zdaniem Orzhova nie jest dla nas bólem, bo jedyne z czym sie gryzie to nasze 3 duchy. Nasz deck ma dużo kart, które wykorzystują bezkolorową mane. Jej abilitka choć droga może nam się przydać, jeżeli nie mam co zagrać i jest w stanie dokończyć gre, podczas kiedy oponent niewiele jest w stanie poradzić na jej aktywacje. Co do sideboardu. Nie mam pomysłu na co jest nam potrzebny Persecute, szczególnie że mamy i tak dużo mainowego discardu. Bardziej przydałby nam się Cranial Extraction, ponieważ celuje w kąkretne, problematyczne karty i uzupełnia tymasmym nasze Castigate'y. Sacred Ground jest z koleji bardzo dobrym pomysłem. Eminent Domain jest przez wielu uważany, za najlepszy deck w T2 i warto miec na niego dobry, pewny side. Mamy na Domaina dwie możliwe strategie, "disruption" w postaci mainowych Castigate'ów i side'owych Craniali lub wspomniane Sacred Groundy. Jeżeli nasz side pomieści obie opcje to uważam, że warto. Jeżeli miałbym wybierać to grałbym na Extrakcje, ponieważ są dużo bardziej uniwerslane. Poza Domainem można je z powodzeniem side'ować na Heartbeata, Greater Good i inne comba, a także kontrole grające na 1-2 typach finisherów lub posiadających jakieś szczególnie przez nas nielubiane karty. Kolejną sprawą jest jak wygospodarować wolne sloty. Ja osobiście najpierw usunąłbym Execute'y. Są przydatne na Borosa i GhaziGlare, jednak na pierwszego są lepsze opcje, an a drugiego równie dobry jest Slay, którego wolałbym zachować ponieważ poza Glare'em jest bardzo dobry na Gruula, który ma szanse zaistnieć w meta. Jest napewno bardzo popularny. Te 3 sloty powinny nam wystarczyć na 3 Sacred Groundy lub Extrakcje. Inne 3 sloty, które można próbować wykorzystać to 3 Pithing Needle, które są uniwersalnie przydatne, jednak nie znam żadnego kąkretnego matchupu, na który byłyby niezbędne. Co do maina to nie znam żadnych 1 dropów, które byłyby dla nas dobre. Nie jest to napór wieć Lion/Isamaru raczej odpadają, bo nasz deck i tak nie jest w stanie wykorzystać generowanej przez nie szybkości. Co do proponowanego Shadow Lance'a to odpada on jak dla mnie z tych samych powodów co powyższe. Ponadto nie jest on efektywnie 1 dropem, ponieważ musimy najpierw mieć na stole coś wartego zauroczenia. Jedyny 1 drop, jaki wydaje sie byc ciekawy to Plagued Rusalka, ale mnie osobiście w pełni do siebie nie przekonuje. Dużo bardziej cenie sobie używane przez nas karty za 2 mana. Pozatym nie ma nad czym płakać. Ten nadmiar możemy często zagrać x 2 w 4 turze, ponieważ 4 dropów mamy niewiele. Jedynie Ghost Council i Umezawa's Jitte. Ja dodałem nawet 4 Boba w miejsce Spectera. Bardzo lubie obie karty, ale 4 kopie Confidanta są jak dla mnie niezbędne, a Specter zagrany późno nie jest równie przydatny na wszystkie matchupy. gierek - N lut 26, 2006 4:11 pm " />oho, deck, nad ktorym dumam juz sporo czasu. wlasciwie sposobow na zrobienie wb aggro-control jest cala kupa - drugi ciekawy pomysl jest o tutaj: http://www.starcitygames.com/php/news/a ... 11330.html Sam probuje czyms bardziej budzetowym, zrezygnowalem z Bobow na rzecz Aren (ze wzgledu na fettersy, nekrataale, blind huntery i ink-eyesy - zdarzalo mi sie samemu zabic), wstawilem wspomniane w nawiasie karty i usunalem dzidy (bo ich nie lubie i tyle ) - gra sie calkiem przyjemnie, choc z efektywnoscia roznie bywa. dark_wonderer - So mar 04, 2006 9:45 am " />To do czego link podałeś to w sumie kontrolka, a nie to o czym dyskutujemy. dark_wonderer - Wt mar 07, 2006 6:47 pm " />Dodałem aktualne wersje, które udowoniły swoją siłę na PT Honolulu Hand in Hand Olivier Ruel 4th PT Honolulu Mainboard 4 Caves of Koilos 4 Godless Shrine 4 Orzhov Basilica 1 Shizo, Death's Storehouse 1 Eiganjo Castle 6 Swamp 2 Plains 4 Plagued Rusalka 4 Ravenous Rats 4 Dark Confidant 3 Hand of Cruelty 2 Shrieking Grotesque 2 Paladin en-Vec 3 Teysa, Orzhov Scion 4 Ghost Council of Orzhova 2 Okiba-Gang Shinobi 3 Umezawa's Jitte 4 Castigate 3 Mortify Sideboard 2 Terashi's Grasp 1 Descendant of Kiyomaro 2 Distress 2 Cranial Extraction 2 Phyrexian Arena 2 Orzhov Pontiff 2 Seize the Soul 2 Slay Orzhov Aggro Ruud Warmenhoven 7th PT Honolulu Mainboard 4 Godless Shrine 4 Caves of Koilos 1 Eiganjo Castle 1 Shizo, Death's Storehouse 5 Plains 8 Swamp 3 Savannah Lions 3 Isamaru, Hound of Konda 4 Ravenous Rats 4 Dark Confidant 4 Shrieking Grotesque 4 Hypnotic Specter 2 Ghost Council of Orzhova 2 Hand of Cruelty 1 Kami of Ancient Law 4 Umezawa's Jitte 4 Mortify 2 Faith's Fetters Sideboard 4 Castigate 3 Last Gasp 2 Manriki-Gusari 2 Otherworldly Journey 1 Nekrataal 2 Okiba-Gang Shinobi 1 Kami of Ancient Law dark_wonderer - Cz mar 09, 2006 8:34 pm " />Dodam jeszcze jedna bardzo ciekawą listę z tego samego PT. Jest oparta na spiritcrafcie, a szczególnie na obu shoalach i Tallowispie. Deck jest bardzo interesujący i całkiem niezły na co wskazuje jego 22 lokata. Gra na komplecie shoali daje nam duży plsu w grze z Owlem, szczególnie karci go biały shaol . Benjamin Goodman – Ghost Dad Mainboard 4 Godless Shrine 4 Caves of Koilos 6 Plains 6 Swamp 1 Eiganjo Castle 1 Shizo, Death's Storehouse 1 Tomb of Urami 4 Tallowisp 4 Dark Confidant 3 Kami of Ancient Law 4 Ghost Council of Orzhova 2 Teysa, Orzhov Scion 3 Plagued Rusalka 4 Thief of Hope 3 Pillory of the Sleepless 1 Indomitable Will 1 Strands of Undeath 4 Sickening Shoal 4 Shining Shoal Sideboard 3 Cranial Extraction 2 Blessed Breath 2 Persecute 2 Umezawa's Jitte 2 Pithing Needle 1 Kami of Ancient Law 1 Miren, the Moaning Well 1 Enfeeblement 1 Pillory of the Sleepless Markus - Pt mar 10, 2006 1:53 pm " />Z wyżej przedstawionych mnie osobiście najbardziej odpowiada 2 typ, czyli deck Ruuda Warmenhovena. Mamy dobre tempo (szybkie 1st turn dropy), mamy kontrolę, czyli wszystko co do prawdziwego aggro control potrzeba. Dorzuciłbym jednak więcej Ghost Council, Castigaty do maina, a na side dodał kilka ekstrakcji albo persecute'ów. A co myślicie o Teysa, Orzhov Scion? M0rw47h - Pt mar 10, 2006 5:05 pm " />Teysa jest nice, testuje ja w exte od jakiegos czasu... FALI - Pt mar 10, 2006 6:59 pm " /> ">Teysa jest nice, testuje ja w exte od jakiegos czasu... To orzhov w ext dziala jakos ? Ja gram na mainowych en-vecach i okiba gang of shinobi zamiast specterow ktore po szczurku i grotesce nie sa potrzebne a taki okiba swietnie dziala ze szczurkiem. Polecam tez komonowe duale orzhov bascila czy jakos tak. Sprawuja sie swietnie. Dek mi sie wydaje jednym z lepszych jezeli wogole nie najlepszym w obecnym t2. Wyrabia niesamowity card advanatage. No i jego "lepszosc" potwierdzaja 2 miejsca w top8 z honolulu . M0rw47h - Pt mar 10, 2006 7:09 pm " />Fakt, deck je poprostu piekny... Mi najbardziej pasuje ta ostatnia decklista Ah ci ludzie na wizie... Odnosnie ztehowanego W/B spiritcrafta Amakiir> !@#$%^& matchup z fun deqiem Amakiir> :p Co do exte, wez pod uwage ze masz nantuko shade'y, ichoridy, vindicaty, terapie, wretcherow, rotlug reanimatorow itp... Mizzet - N maja 21, 2006 5:14 pm " />Czy moglby kazdy napisac swoja wersje decku?? FALI - N maja 21, 2006 6:40 pm " /> ">Czy moglby kazdy napisac swoja wersje decku?? A po co?? WB aggro dzieli sie na 3 rodzaje: Hand in hand czyli aggroorzhov Ghost dady Pontiff Husk czy jak to zwac. Znajdz sobie spisy na polskich/zagranicznych forach i poczytaj o mechanice kazdego. M0rw47h - Śr maja 24, 2006 10:51 am " />Hand i DaD sa tutaj na pierwszej stronie, o WB husku masz osobny temat FALI - Pn wrz 04, 2006 12:55 pm " />Czemu dyskusja o deku sie skonzcyla? Przeciez nadal jest on tier1. Wersja deku teraz ewoluowala i w mainie bezproduktywna teyse zastapil 8 i pol ogona ktory robi gry z naporami. Qwertos - Pn wrz 04, 2006 4:09 pm " />To zapodaj spis jakis, swoje reflaeksje czy cokolwiek innego, pierwszy rzuc kamien, bo po tym co napisales watpie zeby ktos sie odezwal |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||