ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Kolejna porcja kart z DIS
twoface - Pt kwi 14, 2006 7:24 am " />Na MTGSalvation ukazały się informacje o kilku kolejnych kartach: <Brak nazwy> UW Creature - ? This gets +1/+1 for each creature with flying in play. Forecast - 2UW: put a ? 1/1 Bird token with flying into play. 1/1 Splitcard: Research/Development UG/3UR Instant Shuffle up to four cards you own outside the game into your library. --- By your opponents choice, draw a card or put a 3/1 Elemental creature token into play. Repeat this process two more times. <Radkos Auramage>BBR Creature First Strike. T: Reveal your hand and discard a card at your opponent's choice. Then that opponent reveals his hand and discards a card of your choice. Play this ability only as a sorcery. 3/2 Land z artem wielkiej wieży (ze wszystkimi symbolami gildii): Land T: add one mana of any color to your mana pool. Use this mana only to play multicolored spells. <proper burial> 3W (coś w rodzaju) 'when a creature is put into your graveyard, gain X life' (za power lub toughness). <Moimir Vig> 3UG Whenever you play a green spell, search your library for a creature card, shuffle you library and put this card on top of it. Whenever you play a blue spell, reveal the top card of your library. If it is a creature card, put it into your hand. <Brak nazwy> 5GG Creature 6/6, When ~this~ is put into graveyard search your library for creatures with total power of 6 and put them in play. <Brak nazwy> 2BB Creature B: this gets +1/-1 until end of the turn. Ma jakąś dodatkową zdolność pozwalającą na zabicie krita z mniejszym powerem. 0/4 Warmonger - Pt kwi 14, 2006 7:33 am " />http://forums.mtgsalvation.com/attachment.php?attachmentid=20748&d=1144987461 http://forums.mtgsalvation.com/attachment.php?attachmentid=20747&d=1144987229 Czary-mary, zią. 5GG Creature Whenever this is put into a graveyard from play, search your library for any (?) number of creatures with total power 6 or less and put them into play. 6/6 Od siebie dodam, że karty są wypasione. Szkoda tylko, że Momir Vig jest tak drogi :/. Titan - Pt kwi 14, 2006 7:36 am " />hmmm Karty wręcz cudowne nom i cuż podzielam zdanie mongera szkoda że momir vig taki drogi majki - Pt kwi 14, 2006 7:41 am " />Ten pierwszy to Pride of the Clouds: ![]() Vini - Pt kwi 14, 2006 7:46 am " />BIało Niebieski latacz, podoba mi się strasznie. Fakt Trochę drogi (Uzycie zdolnosci) Dotego ten nieszczęsny upkeep, ale niekontrowalne tokeny, plus później duze cos? Fajnie "><nazwa nie znana>BBR Creature First Strike. T: Reveal your hand and discard a card at your opponent's choice. Then that opponent reveals his hand and discards a card of your choice. Play this ability only as a sorcery. 3/2 I mamy Jina majki - Pt kwi 14, 2006 7:59 am " />Dla mnie odlotowe jest to: 5GG Creature Whenever this is put into a graveyard from play, search your library for any (?) number of creatures with total power 6 or less and put them into play. 6/6 Schodzi i wyciagasz sobie z talii witnesske, confidanta... cokolwiek, nawet nie musi byc w Twoim kolorze (trzymasz np 1 karte w zupelnie nie Twoim kolorze, a bedaca time-breakerem)... M. Vini - Pt kwi 14, 2006 8:07 am " /> ">Schodzi i wyciagasz sobie z talii witnesske, confidanta... cokolwiek, nawet nie musi byc w Twoim kolorze A jak ci nie dojdzie, to trzymasz na ręce/ w tali martwe karty, GENIALNIE! Warmonger - Pt kwi 14, 2006 8:42 am " />Ktoś zaproponował, aby tym cudem wyciągać 3ech Deranged Hermitów i coś, co daje haste... Anger, o ile mamy sac outlet? bylek - Pt kwi 14, 2006 8:47 am " /> ">5GG Creature Whenever this is put into a graveyard from play, search your library for any (?) number of creatures with total power 6 or less and put them into play. 6/6 To taki swoistego rodzaju tooth'n'nail na kricie, nie jest zły, można coś z niego zmącić, jakiegoś agro-control tootha: zielony void na anty kontre, a i pod wisha wejdzie toto wejdzie, coś na sacrifiece tego i wio, takimi kartami się można bawić. Reszta kart całkiem całkiem, za to koteczek sczególnie mi się podoba + za arta Rebecci Guay. kacu - Pt kwi 14, 2006 9:00 am " />a mi sie nasuneło do głowy, 4 kokusza Ale opcja z Radkos Auramagiem też jest świetna, może powstanie jakis świetny agrokontrol. Avatar of Discovered (ta prelisówka), Anger w grobie, jakiś moksik, Terapie no i Auramag i można sie bawić mateoosh01 - Pt kwi 14, 2006 9:14 am " /> ">a mi sie nasuneło do głowy, 4 kokusza Srednio Ci to wyjdzie jak na mój gust pawer 4 kokusz jest równy 20 a nie mniej niz 6 Godfater - Pt kwi 14, 2006 9:18 am " />Ahh, kotki mają piknego arta Karty nawet nawet, tylko ta izzetowa strona splitu... za drogie, jeszcze na dodatek opp decyduje... 3x 3/1 za 5 mana nie jest źle, ale 3x draw za 5 mana... kacu - Pt kwi 14, 2006 9:32 am " />Mateosh, ale mi lekki zbłazik wyszedł zdarza mi sie gerard - Pt kwi 14, 2006 9:48 am " />To może tutor po meloku i 4 kudzu XD ?? Mieląc kloca przez miren lub gooda XD bzyk - Pt kwi 14, 2006 10:00 am " /> ">Splitcard: Research/Development UG/3UR Instant Shuffle up to four cards you own outside the game into your library. --- By your opponents choice, draw a card or put a 3/1 Elemental creature token into play. Repeat this process two more times. nie ma to jak sideowanei sie w trakcie gry ">5GG Creature Whenever this is put into a graveyard from play, search your library for any (?) number of creatures with total power 6 or less and put them into play. 6/6 any1 3x siege-gang commander ... albo warchief i 4 kierowcow ironworks - Pt kwi 14, 2006 10:08 am " />tego drufgiego bydlaka można wrzucać z jednoturowych reanimacji pokroju alarmu z kamigawy. Szkoda, że touch na neigo eni działa, ale w ext pewnei da się coś wymyśleć btw: 3 duale, pit-dragon + tyo co teraz tu wymieniono i inne zabawki daje mi bynajmniej nienaturalnie dużą liczbę topów i nienaturalnei dużą opłacalność boxa bzyk - Pt kwi 14, 2006 10:19 am " />legacy, 1sza tura: 1.swamp 2.ritual 3.terapia w siebie 4.discard tego zielonego 5.exhume -zielony na stol -swiecimy go dla terapii(w oppa) -wyciagamy goblin warchief i 4x goblin piledriver -wjazd za 38 neizle jak na 5 kart Warmonger - Pt kwi 14, 2006 10:35 am " /> ">Shuffle up to four cards you own outside the game into your library. Jak jeszcze ktoś mi wyjedzie z tekstem, że w The Maw nie moze być spelli manipulujących RFG, to ukatrupię. _P_S_ - Pt kwi 14, 2006 10:48 am " />Ta chmurka za kotkami ma twarz! :P Taką jak w kreskówkach japońskich starszych niektórych. ![]() Viazi - Pt kwi 14, 2006 10:48 am " />Myślę, że ten kafar 6/6 może nieźle doszukiwać krity 0/0, działające w Simicu na counterkach, bo to chyba zadziała, nie?? twoface - Pt kwi 14, 2006 11:00 am " />Noo true. Całkiem nizły pomysł grats. Wstawiasz kilka 0/0 (połowe takich z decku) z counterkami plus kolejne takiego wypasa 6/6 na wszeli wypadek jak opo by mial wraciaka. Puści 2 wraciaka to wystawiasz 2 polowe kritów tych 0/0 i wypaska. Jak op nie ma trzeciego wraciaka to wygrałeś. A jak ma to się zwijasz M0rw47h - Pt kwi 14, 2006 11:05 am " />Exte... zmieniony hb combo -> gifts -> bydlak, terapia, 2x recycle. Gramy, flashujemy, 4 kokosze w stol? bzyk - Pt kwi 14, 2006 11:09 am " /> ">4 kokosze w stol? eee ... 20 to chyba nei jest mniej lub rowne 6 twoface - Pt kwi 14, 2006 11:13 am " />Juz druga osoba pisze o tych kokuszach. Co wy nie umiecie liczyć? Macie jakąś manie na punkcie tych smoków? M0rw47h - Pt kwi 14, 2006 11:15 am " /> ">Juz druga osoba pisze o tych kokuszach. Co wy nie umiecie liczyć? Macie jakąś manie na punkcie tych smoków? Tak ;< Viazi - Pt kwi 14, 2006 11:19 am " />jeszcze pytanko... jeśli doszukamy 4 Cytoplast Root-Kin, to czy one sobie same dadzą counterki +1/+1? Wtedy wszystkie byłyby chyba 7/7, a to już coś konkretnego Troll40 - Pt kwi 14, 2006 11:31 am " />niestety nie, ponieważ wchodzą do gry równocześnie imho i nie widzą siebie w grze już, czyli ani jeden nie zatriggeruje na rzecz innych... ale niech potwierdzi to kotś mądrzejszy. Marty imo rewelacyjne, splity są sycące każdy równie mocno, jak dla mnie UG - wside'owanie czterech kart syci niepomiernie silny rakdosowy mage, bo 3/2 z first strikiem za 3 mana jest solidne, a abilitka ciekawa, bo zauważcie że ta gildia jedzie na braku kart swoim hellbentem a jak mamy jedną kartę, odpalamy, opp sobie "wybiera" tego np landa którego mamy w ręce i dopiero potem my mamy duressa rakdos jest bardzo ciekawy muszę przyznać, nie jakiś potężny ale trzyma się łądnie kupy z klimatem ico sądzicie o tym landzie? imo jest świetny! w t2 zdominowanym przez ravnicę, jest w stanie idealnie ustabilizować mana base wielu decków, ułatiwa splashowanie, rewelacja!!! Damian123 - Pt kwi 14, 2006 11:44 am " />Z tym gościem 6/6 mózna niesamowite comba robić.Land i kot też niezłe są. twoface - Pt kwi 14, 2006 11:47 am " />Dzięki temu landowi może duale spadną trochę na cenie z kolei jego cena będzie też napewno nie za niska. Co do 4x Cytoplast Root-Kin które wchodzą w tym samym momencie to w/g mnie dadzą sobie po kanterku gdyż krity są już w grze gdy odpalają się ich zdolności CIP. Dodatkowo gdy wchodzą do gry z innymi kreaturkami które normalnie nie mają na wejściu +1/+1 to można przesunąc na inne krity kanterki z Cytoplast Root-Kin(tego który wchodzi) dzięki czemu dostaną jeszcze dodatkowe +1/+1 przy odpaleniu zdolności Cytoplast Root-Kin CIP. Wydaje się to poprawne myślenie ale też na 100% pewny nie jestem. bzyk - Pt kwi 14, 2006 11:49 am " /> ">niestety nie, ponieważ wchodzą do gry równocześnie imho i nie widzą siebie w grze już, czyli ani jeden nie zatriggeruje na rzecz innych... a ja sie nei zgodze ... 4ry te wchodza jednoczesnie JUZ ze swoimi counterami i na stos wchodza 4 trigery , przy resolwie kazdego trigeru pozostale 3 kin'y sa juz w grze ze swoimi counterami wiec imho , gdyby wrzucic 4 kin'y na raz to beda wszystkie 7/7 ironworks - Pt kwi 14, 2006 11:51 am " />zwróćcie uwagę na Radkossa - wrzucony z jakiegos bopa/elves of deep shadowaw 2 turze od 3 tury daje nam fenomenalną zabawkę nabijającą hellbenda i czyszczącą łapę oppa. Zauważcie: tomb, bp/elves, sul.spring - rakdoss, mountain, smoczek, abilitka, czyszczenie, lub zamiat smoczka zabzwka 5/3 cośtam cośtam i discard np. 1 aniołka. Do tego discard, duzego zielonego 6/6 w talii vigor mortis i powiedzmy hell charakter [bo to tu miesci sie iste zarabiste kombo z krowa 6/6], do tego 4 confidentow do stabilizacji tolu, z tego co pamiętam powiedzmy 3 hydry 0/0 i inne zabawki 0/0 do tego np. jakieś last gaspy/blackmaile do stabilizacji kontroli i deck jak sie patrze. nie myślicie?? Viazi - Pt kwi 14, 2006 11:58 am " />o te counterki się pytałem, bo na stronce MtG ktoś się pytał, czy Warp World da counterki dla Vineleasher Kudzu, jeśli wchodzi równocześnie z landami. Powiedzieli mu, że kudzu się pakuje, bo widzi wchodzące razem z nim landy... myślę, że tu działanie jest podobne... , więc thx Bzyk za rozwianie wątpliwości QweR - Pt kwi 14, 2006 12:19 pm " /> ">Splitcard: Research/Development UG/3UR Instant Shuffle up to four cards you own outside the game into your library. --- By your opponents choice, draw a card or put a 3/1 Elemental creature token into play. Repeat this process two more times. research jest rewelacyjny. Malo tego ze pozwala sie sidowac podczas gry, to zapewne jeszcze mozna na tym jakies nieliche kombo wykrecic z oathem [na podobnej zasadzie jak jedno smieszne combo ktorego nazwy nie pamietam, na oathcie + woli] $uchy - Pt kwi 14, 2006 12:20 pm " />genialne te karty po prostu MIODZIO aja bym wyszukał sobie clony Zygi - Pt kwi 14, 2006 2:59 pm " />Ja tam bym wyszukał 4 Fantom Niszoby i 4 fantom centaury itp całą mase fantomów xD ale najlepiej to tak ze 2 niszoby wyszukać i 2 centaury a z ability tego ciecia pojechać po niego znowu ;] siepacz - Pt kwi 14, 2006 3:42 pm " />LUDZIE CZYTAJCIE KARTY! power jest max 6... a tak btw: nie mowie ze to faki, tylko ze karty beda wygladaly nieco inaczej. kolo sam mowil ze widzial wszystko tylko raz i nie pamieta dokladnie. jestem prawie pewien, ze pan duzy zielony bedzie spadajac wyszukiwal jednego kolesia o power=6 natomiast research tez bedzie inaczej wygladal, bo w chwili obecnej zasady lamie i wiem, ze wizardzi czegos takiego by nie wypuscili (wishe mialy errate, tutaj nawet nie ma jak ja zrobic). poczekamy zobaczymy. Warmonger - Pt kwi 14, 2006 3:52 pm " />Nishoba ma power równy zero, zią .cztery nishoby też mają pałer = 0, chodż przeciwnik moze być innego zdania . Zygi - Pt kwi 14, 2006 3:58 pm " />Fakt jebłem sie z centaurami zapomniałem że mają power =2 Warmonger - Pt kwi 14, 2006 4:12 pm " /> ">[na podobnej zasadzie jak jedno smieszne combo ktorego nazwy nie pamietam, na oathcie + woli] Oolong Tea! Rzeczywiście, zupełnie o tym zapomniałem. Faktycznie, deck może działać. Ale czy koniecznie będzie lepszy od aktualnej wersji? wiggle - Pt kwi 14, 2006 4:27 pm " /> ">research tez bedzie inaczej wygladal, bo w chwili obecnej zasady lamie i wiem, ze wizardzi czegos takiego by nie wypuscili Jaka niby zasade lamie? bzyk - Pt kwi 14, 2006 6:16 pm " /> ">Jaka niby zasade lamie? ta zasade (ale nawet wishe moga ja lamac) ">Burning Wish Color= Red Type= Sorcery Cost= 1R JU(R) Text (JU): Choose a sorcery card you own from outside the game, reveal that card, and put it into your hand. Remove ~this~ from the game. Can acquire cards which are removed from the game by other cards, such as Ice Cauldron, Elkin Bottle, Necropotence, etc. Such cards are in the "removed from game" zone. [Judgment FAQ 2002/05/28] Cannot acquire cards that are phased out or in an Oubliette or Tawnos's Coffin. Those cards are in the Phased Out zone and not in the Removed from Game zone. [D'Angelo 2002/06/14] See Rule 502.15. Cannot acquire the Ante cards. They are considered still "in the game" as are cards in the library and the graveyard. [D'Angelo 2002/06/14] Does not allow you to look at face-down cards which are in the removed from game zone. You get to see the chosen card at the same time your opponent does, when you reveal it. [D'Angelo 2002/06/14] You do get to tell each set of face down cards from other sets based on which effect removed the cards from the game. If you want to pick from a face down set, you take a random card from it. For example, if your hand is removed with Suppress, you can see your hand there face down and you can pick a random card from it. If you used Necropotence twice, each time was a separate effect and put the one card separately face down. You can pick either one, assuming you remember which is which. [Barclay 2002/05/16] In Duelist Convocation tournament play, it can only bring cards from your sideboard or ones that were removed from the game by a spell or ability. [Judgment FAQ 2002/05/28] If you remove a card from the sideboard, this card is placed into your sideboard to maintain the size of the sideboard. [Judgment FAQ 2002/05/28] If this spell is somehow played using a pseudo-spell (such as with Mirari), then there will be no card to put in your sideboard. This is approved under the rules. [WotC Rules Team 2002/10/01] In Duelist Convocation tournament play, you may look at your sideboard during the resolution of this spell. Normally, you cannot look at your sideboard during a game. [Judgment FAQ 2002/05/28] In non-tournament play, it can also be any card you own which is not in the game. [Judgment FAQ 2002/05/28] Vintage tournaments (see Rule 801) have restricted this card since 2004/01/01. Legacy tournaments (see Rule 802) banned this card from 2004/01/01 until 2004/09/20. wiggle - Pt kwi 14, 2006 6:24 pm " />O tej zasadzie to ja wiem. Tyle ze ">If it is clear why you have less than fifteen cards in your sideboard, you won't lose the game. Wiec w czym niby problem? Revan - Pt kwi 14, 2006 6:39 pm " />OMG Powiem jedno - karty sa GENIALNE _Kkeldorn_ - Pt kwi 14, 2006 8:18 pm " />O kurde ten byk jest całkiem wypasiony do Sneak Attacka naprzykład :d [szkoda, że deck nie istnieje] Ale do limited rządzi Scoott - Pt kwi 14, 2006 10:15 pm " />Ah widze co niemiara entuzjazmu, ten "wish" jest imho dość problematyczny bo nie masz kartek na rece tylko w library, a to nie gwarantuje że ich użyjesz... tak tak zaraz ktos napisze giftsy albo cholera wie jeszcze jaki tutor, ale to jednak jest jakby dodatkowy koszt lub kantrip na który nie zawsze jest czas, miejsce i mana. Krita ten tzw. "tooth na nogach" jest imho fajna, bardzo kombogenna ale droga i chyba gorsza od samego tooth więc kombodeki o ile powstana to tylko w bloku/t2 bo do extenda duzo nie wniesie choc z całego tego dodatku mozna by całkiem fajny kombodek złożyc. POnadto ciekawego jej działania doszukiwał bym sie np. w greater goodzie bo tam może okazać sie niezłym win condition imho. Ja tylko mam nadzieje że kartki okażą sie prawdą i troche jednak w którymś z formatów namieszaja, bo tegorozczarowania pewna grupa forumowiczów by nie przeżyła :p kszaq - Pt kwi 14, 2006 10:45 pm " />Co do tego zioma 6/6 ktory wyszukuje stworow z total powerem mniejszym rownym 6 jak spada, koles ktory podawal to info juz sie poprawil i uzupelnil ze bedzie dodatkowe ograniczenie na ilosc wyszukiwanych stworow.. podejrzewam ze 4 bedzie w tym przypadku zbyt piekna liczba wiec niesmiale licze na 3 Troll40 - So kwi 15, 2006 8:31 am " />mimo tego koszmarnie kombogenne, wszak 3 entaury wyszukać choćby albo 3 nishoby to piękna sprawa! Cholernie im się podoba ten koleś, bo jest w bardzociekawy sposób grywalny, taki naprawdę kombogenny i daje sporo możliwości kombinowania techów ;] Cabal - N kwi 16, 2006 12:16 pm " />Pride of The Clouds - ładny arcik i ciekawa abilita (szkoda tylko, że nie jestem ptakiem). Research/Development - Research chyba w tej formie nie zostanie (imo dobra karciocha), Development ciekawy, ale grywalny chyba raczej nie będzie. Radkos Auramage - nieźle napędza Hellbenda, no i dobry naporowiec jakby co. Land - w T2 pogra to pewne, ciekawe tylko czy nie będzie zbyt drogi w kasie. proper burial - pewnie będzie to na uroku, czyżby do decka Husk + Teysa :]? Moimir Vig - w stylu Wotc - dobra abilita, karta jednak imo zabita kosztem. <Brak nazwy> 5GG - mocny ten pan, zobaczymy czy w ostatecznej wersji będzie tak samo dobry. <Brak nazwy> 2BB - jestem ciekaw tej karty. |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||