ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Komba wykorzystujące karty z Darksteela
Maverick - Pt lut 27, 2004 11:30 am " />Jakiś czas temu pojawił się Darksteel - kolejny dodatek do Magic: the Gathering. Dzisiaj zaprezentuje wam jak można wykorzystać jego karty i stworzyć fajne comba ze starszymi kartami. Oto kilka propozycji: 1. Culling Scales - Darksteel Ingot [left]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/culling_scales.jpg[/left][right]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/darksteel_ingot.jpg[/right]Kombo polega na tym, iż wystawiamy Culling Scales do gry i niszczymy przeciwnikowi permanenty o koszcie niższym niż 3. Gdy już one się skończą wystawiamy Darksteel Ingot aby Culling Scales nie zniszczył sam siebie. Kombo to raczej tylko do deków w których gracz grający nim nie ma zbyt tanich kart. 2. Voltaic Construct - Metalworker [left]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/voltaic_construct.jpg[/left][right]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/metalworker.jpg[/right]Kolejne kombo na nieskończonośc many. Sprawdza się wtedy gdy mamy na ręku conajmniej dwa artefakty, a w grze Voltaic Construct oraz Metalworkera. Tapujemy Metalworkera i pokazujemy na przykład dwa artefakty na ręku i dodajemy sobie 4 many (po 2 za każdy artefakt, który pokazaliśmy). Następnie wykorzystując zdolność Voltaic Construct możemy za 2 many odtapować Metalworkera. Tak więc po tych czynnościach mamy stan z początku tury (wszystko odtapowane) i na dodatek jeszcze 2 many do wykorzystania. Gdy potrzebujemy więcej many czynnośc tę powtarzamy tyle razy ile many nam jest potrzebne. 3. Skullclamp - Nuisance Engine/Second Sunrise [left]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/skullclamp.jpg[/left][right]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/nuisance_engine.jpg[/right]Tym razem mamy do czynienia z kombem, które pozwoli nam na większe dobieranie kart. Jedynym ograniczeniem tutaj jest tylko mana. W przypadku Nuisance Engine wystawiamy tokeny i podłączamy do niego Skullclampa i dobieramy karty a strata jednego tokena nie jest dla nas zbyt dotkliwa. Kolejnym sposobem na wykorzystanie tego komba jest podłączanie Skullclampa do wszystkich swoich kritów a następnie zagranie Second Sunrise, który pozwoli nam wrócić stracone krity z powrotem do gry. [left]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/second_sunrise.jpg[/left] 4. Whispersilk Cloak - Raven Guild Master [left]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/whispersilk_cloak.jpg[/left][right]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/raven_guild_master.jpg[/right]Tutaj z kolei widzimy jak możemy dosyć szybko pozbawić gracza kart w bibliotece. Wystawiamy Raven Guild Master i podłączamy do niego Whispersilk Cloak. Teraz ten krit nie może być blokowany ani nie może być też celem czarów i umiejętności. Dzięki temu gracz może tracić 10 kart na turę co na pewno ułatwi nam grę. 5. Triskelion - dowolny Arcbound [left]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/triskelion.jpg[/left][right]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/arcbound_bruiser.jpg[/right]To kombo polega na kontrolowaniu stołu oraz życia gracza. Gdy mamy w grze Triskelion to kładziemy na niego wszystkie counterki +1/+1 gdy nasze krity z modularem opuszczają grę. Pozwoli to nam na strzelanie w niewygodne krity przeciwnika albo w niego samego. 6. Chimeric Egg/dowolny Darksteel - Wrath of God [left]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/chimeric_egg.jpg[/left][right]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/wrath_of_god.jpg[/right]W tym przypadku chodzi o to aby wyczyścić stół z kritów ale nam zostawić karty, które pozwolą nam zabić przeciwnika. W przypadku Chimeric Egg zbieramy na nim counterki, zagrywamy Wrath of God i z counterków wystawiamy tokeny aby mieć czym atakować. Tak samo w przypadku kart niezniszczalnych, które mają w swojej nazwie Darksteel (np Darksteel Colossus). Wystawiamy je i rzucamy ponownie Wrath of God, który na nie nie działa bowiem nie mogą być zniszczone poprzesz efekt "destroy". Ponownie mamy czym zabić przeciwnika. 7. Wirefly Hive - Unnatural Selection [left]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/wirefly_hive.jpg[/left][right]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/unnatural_selection.jpg[/right]Z kolei tutaj mamy sposób jak niszczyć krity przeciwnika. Gdy mamy w grze Wirefly Hive i Unnatural Selection to możemy kritom przeciwnika nadać na przykład typ Wirefly. Następnie wykorzystując kartę Wirefly Hive rzucamy monetą dotąd aż przegramy i możemy usunąć tego krita z gry. 8. Juggernaut - Invisibility [left]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/juggernaut.jpg[/left][right]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/invisibility.jpg[/right]Z tym kombem mamy krita którego nikt nie może zablokować. Wystawiamy Juggernauta, który musi atakować w każdej turze i nie może być blokowany przez tak zwane ściany. Z pomocą przychodzi nam Invisibility, którego rzucamy na Juggernauta i teraz mamy krita, którego przeciwnik nie może nam zablokować. 9. Ageless Entity - Loxodon Warhammer/Armadillo Cloak [left]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/ageless_entity.jpg[/left][right]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/loxodon_warhammer.jpg[/right]W Darksteelu pojawił się ciekawy krit a mianowicie właśnie Ageless Entity. Gdy zyskujemy życie to kładziemy tyle counterków +1/+1 na neigo. Aby to usprawnić możemy wykorzystać takie karty jak Loxodon Warhammer albo Armadillo Cloak. Podłączamy te karty do Ageless Entity i gdy on zadaje dmg to my zyskujemy tyle życia a na dodatek on dostaje tyle counterków +1/+1. [right]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/armadillo_cloak.jpg[/right] 10. Darksteel Reactor - Dismantle/Power Conduit/Coretapper [left]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/darksteel_reactor.jpg[/left][right]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/dismantle.jpg[/right]Praktycznie dzięki posiadaniu Darksteel Reactor możemy wygrać grę. Jednak aby tak się stało musielibyśmy czekać aż 20 tur aby nazbierać odpowiednią liczbę counterków. Jednak dzięki Dismantle możemy niszczyć inne artefakty z counterkami i kłaść tyle samo counterków na Darksteel Reactora. Natomiast karty takie jak Power Conduit czy Coretapper pozwalają nam przenosić lub dodatkowo kłaść counterki na przykład właśnie na Darksteel Reactora. [left]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/power_conduit.jpg[/left][right]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/coretapper.jpg[/right] 11. Spawning Pit - Death Pit Offering [left]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/spawning_pit.jpg[/left][right]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/death_pit_offering.jpg[/right]Wystawiamy do gry Spawning Pita i poświęcamy wszystkie swoje krity aby uzyskać jak najwięcej counterków na Spawning Pit. Następnie wystawiamy do gry Death Pit Offering i z naszymi kritami nic sie nie dzieje bo po prostu żadnych już nie mamy. Teraz usuwamy counterki ze Spawning Pit i wystawiamy sobie tokeny 2/2 do gry. Dzięki temu że mamy w grze Death Pit Offering są one 4/4. Dzięki temu kombu mamy mocniejsze tokeny i następne krity jakie wchodzą do gry pod naszą kontrolą. 12. Viridian Longbow - Voltaic Construct [left]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/viridian_longbow.jpg[/left][right]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/voltaic_construct.jpg[/right]Dzięki Viridian Longbow podłączonemu do jakiegoś artefaktycznego krita możemy zadawać 1dmg dla gracza lub krita. Gdy posiadamy w grze Voltaic Construct możemy jeszcze dodatkowo odtapowywać tego krita co pozwoli nam zadać kilka dmg na ture co na pewno ułatwi nam grę a nieco skomplikuje dla przeciwnika. 13. Living Terrain - Darksteel Citadel [left]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/living_terrain.jpg[/left][right]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/darksteel_citadel.jpg[/right]Tym kombem niezniszczalny land zamieniamy sobie w krita 5/6. Dzięki temu nasz land nie tylko może nam dostawrczać many ale także robić za krita i być pomocnym w naporze na przeciwnika. Na dodatek nasz krit jest niezniszczalny. 14. Magistrate's Scepter - Coretapper [left]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/magistrates_scepter.jpg[/left][right]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/coretapper.jpg[/right]Czy nie warto było by mieć kilka tur po kolei? Na pewno taka sytuacja bardzo by nam się przydała i pomogła w grze dlatego wystawiamy Magistrate's Scepter do gry i z many oraz za pomocą Coretappera kładziemy jak najwięcej counterków na Magistrate's Scepter. Sytuacja taka pozwala nam co trzy tury mieć dodatkową turę, chyba że mamy więcej artefaktów, które "mogą kłaść counterki" na permanenty. 15. Death Cloud - Geth's Grimoire [left]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/death_cloud.jpg[/left][right]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/geths_grimoire.jpg[/right]Dzięki Death Cloud pozbywamy się życia, kart, landów i kritów. Jednak nie tylko my bo przeciwnik też. Jednak gdy mamy w grze Geth's Grimoire dobieramy tyle kart ile discardowaliśmy razem z przeciwnikiem. 16. Darksteel Colossus - Berserk - Elvish Piper [left]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/darksteel_colossus.jpg[/left][right]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/berserk.jpg[/right]Korzystając z umiejętności Elvish Pipera wystawiamy do gry Darksteel Colossusa i w następnej turze gdy możemy już nim atakować w czasie walki zagrywamy Berserk i nasz Darksteel Colossus jest teraz 22/11 z trample co pozwala nam już na wygraną w tej lub następnej turze bo raczej przeciwnik z takim kritem sobie nie poradzi. [left]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/elvish_piper.jpg[/left] 17. Well of Lost Dreams - Words of Worship [left]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/well_of_lost_dreams.jpg[/left][right]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/words_of_worship.jpg[/right]Z kolei tym kombem możemy zyskiwać dużo życia i dobierać przy okazji karty. Gdy zyskujemy życie płacimy X many (mniejszą od całkowitej liczby zyskiwanego życia) i dobieramy tyle kart. Płacimy 1 many i zyskujemy dodatkowe życie i możemy znów poświęcać i dobierać karty. Pozwala to nam na szybkie przewijanie biblioteki i "dokopywanie się" do kart, które są nam potrzebne. 18. Synod Artificer - Pemmin's Aura - Gilded Lotus [left]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/synod_artificer.jpg[/left][right]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/pemmins_aura.jpg[/right]Kolejne kombo na mane. Dzięki Synod Artificer możemy odtapowywać Gilded Lotus, którego wcześniej tapowaliśmy aby wziąść niebieską mane. Następnie wykorzystując jeden zyskanej many odtapowujemy Synod Artificera na którym jest Pemmin's Aura. Proces powtarzamy aż uzyskamy odpowiednią liczbę many. [left]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/gilded_lotus.jpg[/left] 19. Darksteel Gargoyle - Worldslayer [left]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/darksteel_gargoyle.jpg[/left][right]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/worldslayer.jpg[/right]Tutaj skutecznie czyścimy stół z wszelkich permanentów za pomocą Worldslayera i spokojnie dobijamy przeciwnika naszym niezniszczalnym kritem, który uniknie powędrowania na cmentarz bo jest niezniszczalny. Przeciwnik ma już nikłe szanse na odbudowanie się. 20. Myr Landshaper - Tanglewalker [left]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/myr_landshaper.jpg[/left][right]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/tanglewalker.jpg[/right]Dzięki umiejętności Myr Landshapera zamieniamy land dla przeciwnika w artefakt a następnie atakujemy go, pod warukiem że mamy w grze Tanglewalkera co powoduje że gdy przeciwnik, który się broni posiada artefakty nasze krity są nieblokowalne do końca tury. 21. Panoptic Mirror - Plow Under [left]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/panoptic_mirror.jpg[/left][right]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/plow_under.jpg[/right]Pod Panoptic Mirror imprintujemy Plow Under. Teraz w naszym upkeepie możemy cofać dla przeciwnika landy na biblioteke co spowoduje że nie będzie miał za co zagrywać czarów a nawet będzie mu bardzzo ciężko dobrać czary bo na górze biblioteki będzie miał same landy. 22. Talon of Pain - Sulfuric Vortex [left]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/talon_of_pain.jpg[/left][right]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/sulfuric_vortex.jpg[/right]Wystawiamy Talon of Pain oraz Sulfuric Vortex do gry. Sulfuric Vortex zadaje punkty dmg dla nas oraz dla przeciwnikó co powoduje że ze każdy dmg zadany dla przeciwnika możemy położyć counterka na Talon of Pain. Gdy nazbieramy odpowiednią ich ilość usuwamy je i płacimy tyle samo many i przeciwnik dostaje tyle dmg. 23. Greater Harvester - Rancor [left]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/greater_harvester.jpg[/left][right]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/rancor.jpg[/right]Mając w grze Greater Harvestera musimy poświęcać co turę jakiś permanent. W takim razie rzucamy Rancora na krita i możemy go co turę poświęcać bo i tak wróci nam na ręke. Natomiast przeciwnik co turę będzie musiał poświęcać dwa permanenty. 24. Arcbound Crusher - Genesis Chamber [left]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/arcbound_crusher.jpg[/left][right]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/genesis_chamber.jpg[/right]Tym kombem dosyć szybko możemy powiększyć liczbę counterków na Arcbound Crusher. Gdy Genesis Chamber jest odtapowany i gracze zagrywają czary kritów, które nie są tokenami to wchodzi tyle tokenów myrów 1/1 a myry są artefaktami. Pozwala to na położenie takiej ilośći counterków na Arcbound Crusher. 25. Wand of the Elements - Groundskeeper [left]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/wand_of_the_elements.jpg[/left][right]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/groundskeeper.jpg[/right]To kombo pozwala nam na wystawianie sporej ilości tokenów. Gdy wystawiamy tokeny to musimy poświęcić Islanda lub Mountaina. Następnie za pomocą Groundskeepera wracamy sobie te landy z powrotem na ręke. 26. Fangren Firstborn - Spellbinder - Savage Beating [left]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/fangren_firstborn.jpg[/left][right]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/spellbinder.jpg[/right]Zagrywamy Spellbindera i imprintujemy pod niego Savage Beating. Następnie Spellbindera podłączamy do Fangren Firstborn. Teraz możemy kopiować Savage Beating i podczas ataku nasze krity zyskują double strike'a oraz możemy je odtapować i ponownie nimi zaatakować. Jakby tego było mało wszystkie nasze krity dostaną po dwa counterki (jeden za każdy atak) dzięki umiejętnośći Fangren Firstborna. [left]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/savage_beating.jpg[/left] 27. Timesifter - Second Sight [left]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/timesifter.jpg[/left][right]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/second_sight.jpg[/right]Timesifter działa na takiej zasadzie że w upkeepie gracze ciągną karty i ten którego karta ma większy koszt zyskuje dodatkową turę. Aby proces ten usprawnić na naszą korzyść korzystamy z Second Sight i ustawiamy sobie i dla przeciwnika tak karty aby nam się zawsze trafił większy koszt co spowoduje że możemy mieć nawet 5 tur po kolei. 28. Eater of Days - Stifle [left]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/eater_of_days.jpg[/left][right]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/stifle.jpg[/right]Dużą wadą Eater of Days jest to że po wystawieniu go musimy ominąć dwie tury a więc przeciwnik ma szansę na poważne rozbudowanie się w tym czasie i może nam to zaszkodzić. Z pomocą przychodzi nam Stifle, którym możemy skontrować tę zdolność, która każe nam omijać dwie tury. Dzięki temu mamy krita 9/8 z flyingiem i trample za 4 kosztu a więc prawie za darmo (jak na takiego krita). 29. Neurok Transmuter - Tel-Jilad Wolf [left]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/neurok_transmuter.jpg[/left][right]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/tel_jilad_wolf.jpg[/right]Gdy Tel-Jilad Wolf jest blokowany przez artefaktycznego krita to dostaje on +3/+3 do końca tury. Neurok Transmuter pomaga nam w tym aby ta zdolność wypełniła się. Za jedną niebieską manę zamieniamy blokującego krita w artyefaktycznego i nasz Tel-Jilad Wolf staje się kritem 5/5. 30. Lich's Tomb - Donate [left]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/lichs_tomb.jpg[/left][right]http://mi.wizards.com/global/images/magic/general/donate.jpg[/right]Wystawiamy Lich's Tomb a następnie oddajemy go pod kontrolę naszego przeciwnika za pomocą czaru Donate. Teraz staramy się aby zadać jak najwięcej dmg dla przeciwnika aby poświęcił jak najwięcej permanentów, co utrudni mu późniejszą grę. Staramy się aby dmg było jak najwięcej bo przeciwnik poświęci też zapewne Lich's Tomb tak więc prawdopodobnie taki trick będziemy mogli zrobić tylko raz. Źródło: <a href="http://www.magicdeckvortex.com/darksteel_combos.htm">tutaj </a> Sponsor konkursu: <a href="http://www.sklepmtg.prv.pl">Drach & Koszul Store - akcesoria, boxy, single i wiele innych</a> Oto 30 komb jakie można wykorzystać korzystając z kart wydanych w Darksteelu. Komba raczej tylko do gry funowej ale na pewno można złożyć z nimi ciekawe decki Mam nadzieję że mój opis tych komb okaże się przydatny i ktoś z nich skorzysta aby ulepszyć swoje decki albo dozna olśnienia i zbuduje jakiś wypasiony deck Costar - Pt lut 27, 2004 4:53 pm " />Buhuhuhaha niezle "komba" <lol> siepacz - Pt lut 27, 2004 5:04 pm " />do "comb" sie nie czepiam, bo to tlumaczenie. wyszlo to jakos strasznie kiepsko. oryginal czytalo sie duzo lepiej. moze dlatego, ze nie byl taki bezosobowy? ArtaX - Pt lut 27, 2004 5:12 pm " />A mnie artykuł się podoba, przeczytałem cały, fakt w niektórych miejscach zdania zbudowane są fatalnie i tak jakby doklejone na siłę, ale podziwiam twój upór w tłumaczeniu tego wszystkiego. Życze powodzenia. Mam nadzieję że komisja cię czymś wyróżni bo widać że się starasz i angażujesz jak mało kto. pozdro Kirk Blade - Pt lut 27, 2004 5:14 pm " />A mi sie bardzo podoba . Owiele bardziej od tulmaczenia sobotniej szkolki. Maverick - Pt lut 27, 2004 5:47 pm " />Co do tłumaczeń to praktycznie ja nie korzystałem z tamtej stronki tylko patrzyłem na karty i sam opisywałem dlatego może tak w niektórych miejsach nie za estetycznie to wyszło. No ale starałem się jasno wytłumaczyć i mam nadzieje że wiadomo o co chodzi ArtaX: Dzięki za wsparcie I dzięki wszystkim za pochwały Altar - Pt lut 27, 2004 6:45 pm " />Cóż artykułu się nie czepnę - jest całkiem wporządku, pomimo kilku błędów (nieścisłości itd)(Nie proście żebym cytował bo nie chce mi się drugi raz czytać) w tłumaczeniu to wyszło całkiem nieźle. Tylko te komba jakieś takie kiepawe... maraxus - Pt lut 27, 2004 9:57 pm " />hmm fajny artukuł... jak tak wszyscy sie chwałą co potrafia to czemu nie ja.. a oto i moje combo: wystawiamy platinum angel + scepter ze zimprintowanym final fortune i mamy nieskoncznie duzo tur i praktycznie wygralismy jest to "pokemonowate" combo ale cos w sobie ma :] pozdrow... Metka - Pt lut 27, 2004 10:11 pm " />To nie jest combo z darksteela i na dodatek nie jest nowością, był w deku final fantasy, który umarł po banach. Kicpri - Pt lut 27, 2004 10:28 pm " />Deck nie umarł, są jakieś próby wskrzeszenia go, zapodam decklistą... MAIN : 3x Mountain 7x Island 4x Rishadan Port 4x City of Traitors Creatures : 3x Platinum Angel Other Spells : 4x Chrome Mox 3x Mystical Tutor 3x Lightning Greaves 3x Memory Lapse 3x Final Fortune 3x Fact or Fiction 4x Counterspell 4x Mana Leak 4x Isochron Scepter 4x Cunning Wish 4x Accumulated Knowledge SideBoard: 4x Propaganda 3x Defense Grid 1x Stifle 1x Fact or Fiction 1x Mana Short 1x Misdirection 1x Final Fortune 1x Boomerang 1x Orim's Chant 1x Mystical Tutor niezbyt dużo tym grałem, średnio wiem jak to ma z czymś, raczej tylko FunDeck piahoo - So lut 28, 2004 4:17 pm " />można też ewentualnie Platinium Angel + Shield of Kaldra. jesli przeciwnik ma "remove from the game" to można włożyć też Lighting Graves a na jakiegoś brudnego edicta Ivory Mask. Jedyne co moze zabić takiego anioła to barter in blood Chokej - So lut 28, 2004 10:46 pm " />Jeszcze jest Innocent Blood, Massacre(z Mirari), Mutilate... przeciez neipowiedziałeś ze chodzi o t2 co do tłumaczenia... Wiewiór, źle zrozumiałeś kartę Well of Lost Dreams (kombo nr 17) jak widać na załączonym obrazku te pierwsze X jest MANA!!! ![]() tak więc jak np. dostajem 5 żyć mozemy zapłacić MAX. 5 MANY i dobrać 5 karty, a za każdą dociagniętą mozem zapłacić 1 szarej many i zamiast ją dociągnąć dostajem 5 żyć, rozumiesz??? co do komba 19 zamiast Darksteel Gargoyle mogłeś napisać ze potrzebujem bylejakiego niezniszczalnego crita... Maverick - Pn mar 01, 2004 3:33 pm " />Chokej: Ok dzięki Kombo 17 już poprawione Jeremiasz - Pn mar 01, 2004 4:08 pm " />Bardzo dobry artykuł jak dla początkującego wykorzystałem dzięki niemu kilka com do swojego decku dzięki wielkie dla twórcy tego artykułu POSEL - Wt mar 02, 2004 5:01 pm " />gratuluje uporu w tlumaczeniu... komba moga byc uzywane tylko w fun deckach (w wiekszosci) rozbroilo mnie to z juggernautem maraxus - Pt mar 05, 2004 3:26 pm " />Metka moze nie jest to combo z darksteela ale co z tego ? nie jest wymyslone od dzis wiem o tym ale myslałem ze inni moze niewiedza i chciałem przypomniec a twoja wypowiedz było zupełnie niepotrzebna ... |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||