ďťż
[Legacy] Burn



Laucamort - N gru 25, 2005 11:46 pm
" />Dziś przyszła poraz na przyszłościowy dq bez teraźniejszości, czyli burn, który jest kolejnym reprezentantem grupy legacy monoR (nie mylić z monaRem) dq'ów. Burn jaki jest , każdy widzi, składa się z dużej ilości dobrego palenia które przehajsowuje opponenta. Kart nie będe opisywał, bo ileż razy można pisać "kolejne dobre palenie".
A oto rozpiska:

4 Flame Rift
4 Fireblast
4 Mogg Fanatic
18 Mountain
3 Sulfuric Vortex
3 Price of Progress
4 Magma Jet
4 Lightning Bolt
4 Lava Spike
4 Incinerate
4 Chain Lightning
2 Fork
2 Flames of the Blood Hand
Side:
3 Flaring Pain
2 Tormod's Crypt
2 Red Elemental Blast
2 Pyroclasm
2 Pyroblast
4 Crash

Dq jeszcze nie dotestowany ze wzgledu na zbyt małą ilość osób grających legacy na wizie.




Warmonger - Pn gru 26, 2005 10:35 am
" />Eee? Gdzie są Flamebreaki? Fireblasty? I na kija tu Forki - chcesz nimi kopiować Bolty, czy jak?



Laucamort - Pn gru 26, 2005 11:36 am
" />Fireblasty Warmonger, fireblasty, a co flamebreaków to faktycznie gdzieś się zawieruszyły w tłoku burnów, trza będzie dorzucić. Jeszcze jakieś uwagi ?



Laucamort - Pn gru 26, 2005 4:09 pm
" />Dq wzięty stąd http://www.magic-league.com/deck/13811/ ... Burn14579, był w TOP8 jakiegoś turnieju; na inną rozpiskę nigdzie nie natrafiłem, dlatego wrzuciłem to. Wiem, że rozpiska mizerna, ale lepsza IMHO taka niż żadna.

AD Posta Siepacza - wyjąłeś mi to z ust




twoface - Cz gru 29, 2005 3:04 pm
" />Czy Browbeat nie sprawdziłby się w tej talii??



Zarg - Cz gru 29, 2005 11:37 pm
" />Browbeat jest dość kontrowersyjną kartą. Z jednej strony daje pewną stabilność, co bez wątpienia jest dobrą rzeczy w decku, który dość łatwo się zacina. Z drugiej jednak jest wolny - z Browbeata przy odrobinie szczęścia dobierzemy Mountaina, Incinerate'a i Lightning Bolta i w takiej sytuacji za 6 many zadaliśmy 6 obrażeń. Generalnie więc na decki szybkie nie jest to najlepsze rozwiązanie, a skoro w formacie obecnie dominują gobliny i tresh to ta karta pozostaje co najwyżej średnia.



twoface - Pt gru 30, 2005 7:42 am
" />Ale może też pomoże się dokopać do jakiejś niszczarki artefaktów, lub Fireblasta, landa i Lightning Bolta, no i zawsze op może na siebie wziąść te 5 dmg.
Czerwona jest nieobliczalna i powinna chyba ryzykować? (no nie namawiam do flipów )



Laucamort - Pt gru 30, 2005 1:15 pm
" />Nawet wtedy to 7 dmg za 4 mana i sac. dwóch górek - przy takim drawie może i nawet warto, ale kto wie jaki będzie ten draw ?? Już lepiej wsadzić piłki do dq albo kilka pyrclasmów na wszechobecne gobole.



stw - Pt gru 30, 2005 2:32 pm
" />Top8 Burn
Top8 turnieju Master w M-L 11 grudnia 2005 (Legacy)

4 Flame Rift
4 Fireblast
4 Mogg Fanatic
18 Mountain
3 Sulfuric Vortex
3 Price of Progress
4 Magma Jet
4 Lightning Bolt
4 Lava Spike
4 Incinerate
4 Chain Lightning
2 Fork
2 Flames of the Blood Hand

3 Flaring Pain
2 Tormod's Crypt
2 Red Elemental Blast
2 Pyroclasm
2 Pyroblast
4 Crash

Hmm. Grunt to sciągnąć spis i stwierdzić, że deck jest autorski.



Warmonger - Pt gru 30, 2005 2:43 pm
" />Dziwi mnie brak zarówno Flamebreak, jak o Grim Lavamancer - każda z tych kart jest mocno przegięta, ale zawsze sie ze sobą gryzą.



Zarg - Pt gru 30, 2005 9:00 pm
" />Lavamancer w burnie to równie rozsądny pomysł co Spelljack w Fishu... Jedną z kluczowych zalet burna jest to, że cały creature removal przeciwnika staje się martwy. Flamebreak jest znacznie lepszy i z innych powodów - karci goby i zabija złe mangusty nawet przy siedmiu kartach na grobie.



stw - Pn paź 02, 2006 5:10 pm
" />Co sądzicie o nowej karcie jaka wszyszła w TS, a mianowiecie Rift Boltcie. Czy ma ona szansę zagościć w Burnach? Można powiedzieć, że jest kolejnym Lightning Boltem, czyli spaleniem 3 dmg za 1 many. Do tego posiada niewątpliwą zaletę jaką jest jej koszt. CMC=3 pozwala nam używać go bezboleśnie pod Chalice of the Void ustawionym za 1. Czy jest sens grac tą kartą w tym decku?

Proponowana decklista po uwzględnienu Time Spirala. Oczywiście jak to zwykle bywa SB jest podawany na meta w którym można spotkać każdy deck. W zależności od lokalnego meta main deck i sb ulegają zmianie, ale tego chyba nie trzeba tłumaczyć.

Podstawa decku. 16 spaleń - 3 dmg za 1 many i 4 spalenia - 4 dmg za 0 many:
4 Lightning Bolt
4 Chain Lightning
4 Lava Spike
4 Rift Bolt
4 Fireblast

Kolejne 10 spaleń. Już trochę droższe w manie, ale dalej spełniają swoje zadanie, czyli minimum 3 dmg w jednej karcie.
4 Incinerate
2 Volcanic Hammer
4 Flame Rift

Reszta.
3 Price of Progress - karta kontrowersyjna. Nie robi nic na Solidarity, ale ma niezłe działanie na praktycznie wszystkie decki w meta.
3 Sulfuric Vortex - kolejna kontrowersyjna karta. Źródło stałego dmg. Bardzo dobra w walce z wszelkimi kontrolkami.
4 Mogg Fanatic - pierwszoturowy spełnia zadanie 3 dmg za 1 many. Pozatym dobry w meta pełnym Goblinów. Zabija wiele kluczowych kolesi takich jak: Confidant, Grim, Pupa, Lackey, Nantuko Shade.
2 Flamebreak - kolejny tech na napory. Jakoś trzeba zyskać tą przewage w kartach. Najważniejsze zadanie to zabijanie Mangust 3/3.

Mana Base.
18 Mountain

SB: 2 Pithing Needle
SB: 3 Tormod's Crypt
SB: 1 Price of Progress
SB: 3 Shattering Spree
SB: 2 Pyroblast
SB: 2 Red Elemental Blast
SB: 2 Flamebreak



Lord Kaczor - Śr gru 13, 2006 8:45 am
" />Wersja jest calkiem fajna, ale nie bralbym hammerow, a zamiast nich wrzucil jackal pupy, bo sa one poprostu niesamowitymi kolesiami ktorzy wkurzaja kazdego.

Apropo rift boltow to uwazam, ze sa calkiem syte i powinno sie nimi grac bo co jak co ale to spalenie za 3 dmg za 1 mana.



argor - N cze 10, 2007 2:30 pm
" />Ja może skomentuje deck stw.
4 Fireblast to przesada. Wystarczą 2 lub 3.
Volcanic Hammery są jest ok, ale Thunderbolt jest wg mnie lepszy. Ma instant, a na nie latających można uderzyć innym burnem.
Flame Rift jest wg mnie słaby. W tym samym koszcie zadamy 1 dmg mniej, a nie dostaniemy 4 dmg mniej, co pomoże na napory. Lepszy Volcanic Hammer lub inny burn o koszcie 2 z 3 obrażeniami.
Na side dałbym 1 Sulfuric Vortex, na kontrole jest niezastąpiony.
Ps. Wsadzenie Grim Lavamancer to dobry pomysł? Ma ktoś coś na side na mirrory, żeby pozbyć się niepotrzebnego wtedy Price of Progress?



Leon91 - N cze 10, 2007 7:20 pm
" />Myślę, że lavamancer nie jest fajny, podobnie pupa, gdyż ogólny brak stworków (oprócz fanatyka) w naszym decku czyni cały creature removal decków, które są niejednokrotnie nim naszpikowane, bezużytecznym. Poza tym, po co lavamancer, skoro mamy vortexy?



Lord Kaczor - N cze 10, 2007 7:26 pm
" />Pytanie brzmi czy mamy zagrać czystym burnem czy tez burn z domieszką kolesi.
Ja bym zostawił 4 blasty bo jest to najlepsza karta ever i nie można grać na 2-3 bo to za mało, a zawsze w 4 turze uderzymy w oppa za min 8 obr + jakieś spalenie.

Zamiast fanatyków wrzuciłbym fork, jest to jedna z najbardziej sytych karciochow, a w połączeniu z blastem daje wręcz zabójcze efekty.

Co do szybkości dorzuciłbym tez lava spike bo jest to palenie za 1 mana i zadaje 3 obr. Możliwe ze dużo osób powie że to głupi pomysł, ale naprawde się sprawdzają.

Co do thunderboltow to nie są takie złe bo i tak głównie walimy w oppa by go szybko dopalić.

Można by też pomysleć o cursed scrollach ewentualnie magma jetach. Wszystko zależy od meta i od chęci jakimi kieruje się gracz i czy lubi dane karty



rwieczor - Pn cze 11, 2007 7:39 pm
" />Burn z założenia nie ma kolesi, bo jeśli ich ma to już nie jest burn, a wątek dotyczy burnu
Co do fanatyków, to kaczor by je wyjął bo zabiją jego lackeya bardzo dobrze i jeszcze strzelają za 1!! To jedyny koleś ale zawsze zada to jedno obrażenie i można nim champblokować, zabijać wredne bopy itp itd.
Co do decku stw to wyjąłbym flame rifty i wrzucił 1 flamebrake i 3 forki, albo 3 thunderbolty.



Gotrq - Wt cze 12, 2007 11:38 am
" />tekst o tym ze blaszka jest slaba mnie rozbil... 4 obrazenia za 0 many? bez jakis glupich upkeep kosztow? i to jeszcze z tych gor mozna rzucic 2 bolce? 10 dmg za 2 mana? POLOWA ZYCIA OPA JEST SLABA?!
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • blanka24.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • abaddon.xlx.pl
  • | | | | >

    © design by e-nordstrom