ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
[Legacy] Rifter
twoface - Pt lis 18, 2005 3:33 pm " />Pasquale Ruggiero - Red-White Rift GP Philadelphia 05 - Top 8 2 Plateau 7 Mountain 9 Plains 4 Secluded Steppe - land z cyclingeim zabójczy w tej talii 4 Forgotten Cave - j.w. -------------------------------------------------------------------------------- 26 land 4 Eternal Dragon - główny zajeżdżacz (do tego ma cycling) -------------------------------------------------------------------------------- 4 creatures 4 Swords to Plowshares - zabija krity opa 2 Rune of Protection: Red - broni przed głównym wrogiem 3 Humility - wypasy opa stają się bezużytecznymi kritami 1/1 3 Abeyance - wyłącza kontry opa 2 Akroma's Vengeance - czyści krity opa i dodatkowo ma cycling 3 Renewed Faith - dodaje życia/cycling 3 Decree of Justice - tworzy tokeny/cycling 2 Disenchant - usuwa nieprzyjemne artefakty/enchanty 2 Pyroclasm - zabija krity wroga 3 Slice and Dice - j.w. 3 Lightning Rift - podstawa decku -------------------------------------------------------------------------------- 30 other spells 2 Boil - rozwala niebieskie kontrole 2 Pyroblast - kontra na kontry niebieskie 2 Red Elemental Blast -j.w. 3 Rule of Law - na komba 2 Disenchant - na art/ench 2 Pyroclasm - czyści krity 1 Abeyance - blokuje kontry i inne przeszkadzajki 1 Pulse of the Fields - pomaga przeżyć -------------------------------------------------------------------------------- 15 sideboard cards Deck polega na cyclingowaniu kart a przy tym korzystanie z dodatkowego profitu który daje nam Lightning Rift. Najlepiej niech wypowiedzą się osoby które grywały tym deckiem, gdyż nie znam go za dobrze. argor - Śr sie 15, 2007 12:21 pm " />Dziwią mnie tu 4 swordsy i 3 humility. Jak rzucasz humility to swordsy są do niczego. Lepsze wtedy pyro i wszytskie krity ida na grave, więc 4 humility są podstawą, swordy moga byc, ale nie w komplecie. Rifty najlepiej 4, bo dużo cyclujemy i na kontrole bardzo pomocny, zresztą pisze, że to podstawa decku. Co do udziwnień, które się przydają w określonych meta to na napory polecam Squee, Goblin Nabob + Peace of Mind lub Chalice of the Void, które jest wg mnie świetne na aggro, ktore ma dużo czarów za 1 i thresholda z soldarity i iggy pop (w polaczeniu z Rule of Law, Abeyance i ReB to mamy jakieś szanse z kombami). Na sidzie brakuje blood moon, które paraliżuje niejeden deck. :Pim:Pek - Cz sie 16, 2007 8:18 pm " />a co robisz do czwartej tury (tutaj nie ma akceleracji) slesz nie dobierzesz humility ? poprostu dajesz sie zabic lackeyowi i reszcie ekipy? moze to nie zostalo nigdzie napisane, a moze kazdy to wie, ze bezsprzecznie kazdy deck z bialym nie grajacy chalice of the void powinien zawierac 4 kopie swordow tak dlugo jak lackey i gobliny graja w tym formacie kropka Czy przeceniamy samego lackeya? watpliwe bo rabid Wombat (MWC) deck z chyba najwieksza iloscia mass removalu gral na 4 swordy + 4 bandage na samego lackeya. 4 Rifty to za duzo bo nic nie robia w early/middle game |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||