ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
[Legacy] Threshold
twoface - Pt lis 18, 2005 2:40 pm " />Trzy decki o nazwie Threshold, które weszły do top 8 na Grand Prix Philadelphia 2005 Pat McGregor - Threshold 4 Polluted Delta 4 Flooded Strand 4 Volcanic Island 4 Tropical Island 2 Island 4 Nimble Mongoose - napieracz 4 Werebear - napieracz + manodajka 2 Fledgling Dragon - napieracz 4 Daze - prawie darmowa kontra na początek gry 4 Fire/Ice - czyści małe krity albo tapuje jakiegoś wypasa 4 Force of Will - zeroturowa kontra 4 Counterspell - jedna z najlepszych kontr w mtg 4 Lightning Bolt - czyści krity dobija opa 4 Mental Note - nabija nam treshold 4 Serum Visions - pomaga szukać nam potrzebnych kart 4 Brainstorm - j.w. SB:4 Pyroclasm - czyści tokeny/ gobliny i takietam SB:3 Winter Orb - głównie na kontrole i inne manopotrzebujące decki (czyt. Landstill) SB:2 Red Elemental Blast - na wszystkie decki z niebieskim SB:3 Naturalize - na dzidy, sword f/i, mishry i inne badziewia SB:2 Tormod's Crypt - na reanimy, mirory i inne decki które lubią mieć pełny grave SB:1 Pyroblast - trochę inny reb Lam Pham - Threshold 4 Flooded Strand 1 Forest 1 Plains 2 Island 3 Tundra 4 Tropical Island 3 Windswept Heath 3 Meddling Mage - strategiczny krit blkujący komba, oraz karty które mogą nam zepsuć zabawę 4 Nimble Mongoose - napieracz 4 Werebear - napieracz/manodajka 2 Mystic Enforcer - napieracz 4 Serum Visions - wyszukiwanie potrzebnych kart 4 Brainstorm - j.w. 3 Predict - z 2 powyższymi pozycjami za 2 many dociagasz 2 karty i zapewniasz treshold 2 Counterspell - kontra 4 Daze - kontra 4 Force of Will -kontra 4 Swords to Plowshares - czyści nieprzyjemne krity przeciwnika 4 Accumulated Knowledge - dobry draw SB:1 Meddling Mage - j.w. SB:2 Naturalize - na dzidy, sword f/i, mishry i inne badziewia SB:2 Sphere of Law - pomaga nam w starciach z gobami SB:1 Seal of Cleansing - dobre na standstille i inne badziewia SB:2 Blue Elemental Blast - antyred SB:2 Hydroblast - j.w. SB:2 Misdirection - j.w. i nie tylko SB:2 Pithing Needle - blokuje fetchlandy, mishry, dzidy, gangi i inne SB:1 Disenchant - kolejny disenchant Ben Goodman - ThreshGro 4 Tropical Island 3 Tundra 3 Flooded Strand 3 Windswept Heath 2 Island 1 Forest 1 Plains 4 Werebear - napieracz/manodajka 4 Meddling Mage - strategiczny krit blkujący komba, oraz karty które mogą nam zepsuć zabawę 3 Mystic Enforcer - napieracz 4 Swords to Plowshares - czyści krity opa 3 Pithing Needle - blokuje fetchlandy, mishry, dzidy, gangi i inne 4 Brainstorm - wyszukiwanie potrzebnych kart 4 Serum Visions - j.w. 3 Sleight of Hand - j.w. 4 Predict - j.w. 4 Force of Will - kontra 3 Daze -kontra 2 Counterspell -kontra 1 Disrupting Shoal - kontra SB:4 Hydroblast -antyred SB:3 Tivadar's Crusade - gobliny sio SB:3 Nimble Mongoose - napieracz SB:3 Armageddon - w odp momencie daje nam wygrana SB:2 Engineered Explosives - czyscimy stół z przeszkadzajek Osobiście podoba mi sie wersja nr.2 twoface - Cz sie 24, 2006 9:18 am " />Kolejna wersja: Bennett Toms - Threshold 1st – Star City Games Duel for Duals 1 Island 4 Flooded Strand 4 Windswept Heath 4 Tropical Island 4 Tundra 4 Nimble Mongoose 4 Werebear 2 Mystic Enforcer 3 Meddling Mage 2 Counterspell 4 Force of Will 3 Serum Visions 3 Mental Note 4 Brainstorm 3 Daze 4 Predict 3 Pithing Needle 4 Swords to Plowshares SB:4 Tormod's Crypt SB:3 Disrupt SB:1 Meddling Mage SB:4 Blue Elemental Blast SB:3 Armageddon Ten build nie różni się wiele od poprzednich oprócz Side Boardu. stw - Wt wrz 18, 2007 4:15 pm " />Po banie flasha meta Legacy uległo zmianie. Dominującą rolę mają teraz wszelkiego rodzaju Tresholdy. Dzięki opcją sideboardowym: Hail Storm, Pyroclasm i wiele innych radzą sobie bardzo dobrze z goblinami, a Tarmogoyfy znacznie przyśpieszyły zabijanie. Można zauważyć również że zaczęto grać na mainowych Wastelandach i Stiflach , które są bardzo dobre na mirrora. Stifle do tego karcą jeszcze combodecki oparte na stormie. Zauważyc można jeszcze mainowe Spell Snary, które są opcją na wiele bolących kart, a szczególnie są odpowiedzią na Tarmogoyfa. Najnowsze decklisty z Genconu: Peter Olszewski, Threshold - 2007 Legacy Championship Winner Main Deck 2 Island 1 Breeding Pool 2 Wooded Foothills 3 Flooded Strand 2 Polluted Delta 4 Tropical Island 4 Wasteland 4 Tarmogoyf 4 Werebear 4 Nimble Mongoose 4 Force of Will 4 Daze 4 Stifle 4 Predict 4 Portent 4 Brainstorm 4 Spell Snare 1 Rushing River 1 Snapback Sideboard 4 Counterbalance 3 Sensei's Divining Top 4 Umezawa's Jitte 2 Krosan Grip 2 Hail Storm James King, Threshold 2007 Legacy Championship Top 8 Main Deck 4 Polluted Delta 4 Flooded Strand 4 Tropical Island 4 Volcanic Island 1 Island 4 Nimble Mongoose 4 Quirion Dryad 4 Tarmogoyf 4 Force of Will 4 Daze 3 Counterspell 4 Serum Visions 4 Opt 4 Brainstorm 4 Fire // Ice 4 Lightning Bolt Sideboard 3 Spell Snare 2 Vedalken Shackles 4 Pyroclasm 3 Krosan Grip 1 Counterspell 2 Engineered Explosives David Caplan, Threshold 2007 Legacy Championship Top 8 Main Deck 3 Flooded Strand 3 Polluted Delta 4 Tropical Island 4 Volcanic Island 4 Wasteland 4 Tarmogoyf 4 Nimble Mongoose 4 Opt 4 Brainstorm 2 Mental Note 4 Stifle 4 Force of Will 4 Daze 4 Spell Snare 4 Fire // Ice 4 Lightning Bolt Sideboard 3 Tormod's Crypt 3 Engineered Explosives 3 Pyroclasm 2 Krosan Grip 2 Red Elemental Blast 2 Pyroblast Steve Conway, Threshold 2007 Legacy Championship Top 8 Main Deck 4 Tropical Island 4 Volcanic Island 4 Wooded Foothills 3 Flooded Strand 3 Wasteland 4 Nimble Mongoose 4 Tarmogoyf 2 Werebear 4 Force of Will 4 Brainstorm 4 Serum Visions 4 Spell Snare 4 Mental Note 4 Daze 3 Stifle 3 Lightning Bolt 2 Fire // Ice Sideboard 3 Threads of Disloyalty 3 Pyroclasm 3 Pithing Needle 2 Naturalize 2 Red Elemental Blast 2 Engineered Explosives xazax666 - Śr paź 17, 2007 5:50 pm " />Czy rozpiska z Quirion Dryad to nie przypadkiem jakieś Super Gro? Można w tym temacie poruszać wątki dotyczące tego decku? Czy nie warto w tej rozpisce grać jeszcze na Lava Dart? Dość dobre połączenie z driadką. I pozwala wygrać w walce 2 Tarmogoyfów Malkav - Cz paź 18, 2007 1:20 pm " />Może i Lava Dart działa dobrze, z Queer Driadą, lecz, poprawcie mnie, jeśli się mylę, nie działa za dobrze jak masz 4 mountainy w decku. xazax666 - Pt paź 19, 2007 7:00 pm " />Dodaj 1.. i z taką ilości cantripu/feczy jakoś go znajdziesz...nawet po 4 -tym flashu.. Nie kazde gro musi grać na 4 Wastelandach. Co sądzicie o takiej deckliscie? http://www.germagic.de/dc/deck.php?id=8475 (Rozpiska dość stara ,bo bez goyfa.) Chodzi mi raczej o ocene samego układu kritów. Podobało by Wam się takie coś po drobnej zmianie? (Mangusty oddają sloty goyfowi,) stw - So paź 20, 2007 9:31 am " />Mangusty są nietargetowalne i to nimi często się finiszuje. ;/ xazax666 - So paź 20, 2007 7:15 pm " />A kontry są tylko do podpakowania driadki tak? Sorry moze jestem debilem i moje propozycje są dla Was całkiem bez sensu ,ale prosił bym o lepszą argumentacje... Goyf rośnie szybciej .. szybciej potrafi dobić ,a mangusta bez 7 kart w grobie nie robi nic.. dodatkowo jeszcze trudniej nabić te owe 7 kart bez mental note. Malkav - N paź 21, 2007 11:39 am " />Argument: na wszystkich listach pokazanych przez stw w jego przedostatnim poście są mangusty. Kontry raz są a raz ich nie ma, a odporność na większość granego removalu to duża zaleta. Tarmogoyf jak najbardziej, ale na pewno nie za Nimble Mongoose. A co do Lava Dart: jak już opp ma te Wastelandy, to trzeba się nieźle namęczyć, żeby w ogóle colour screw nie mieć. Czy święcenie mountaina dla dodatkowego counterka na queerowej driadzie to aż taki dobry interes? I za co właściwie miałby wejść ten dart? Spokojnie xazax, nikt nie nazywa Cię debilem. Nie uważam też Twoich propozycji za zupełnie bez sensu. Po prostu pozwalam sobie się z nimi nie zgadzać. Peace. PASEK - N paź 28, 2007 10:55 am " />Mangusta jest najlepszym stworem w tym decku zaraz bo goyfie, jako jedyna jest pewna w zatrzymywaniu lackeya- tak zazwyczaj dobrze jest zaczac gre ze stworem niz z lightning bolta\darta. Poza tym jest jedynym pierwszo turowym dropem. Po drugie nie zawsze masz pierdyliard kontr by obronic swojego stwora-czasami masz duzo kantripow i zanim cos znjadziesz mija troche czasu- a nie masz ich duzo wiec na decki z duza iloscia removalu nietargetowalny typ jest w cenie. Dodatkowo w formacie stamplem jest teraz spell snare co daje jeszcze dwa wazne atuty dla magusty: -nie lapie sie na snare -mozna latwo miec manguste i mane na swojego snare\stifla |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||