ďťż
[Legacy] Threshold



twoface - Pt lis 18, 2005 2:40 pm
" />Trzy decki o nazwie Threshold, które weszły do top 8 na Grand Prix Philadelphia 2005

Pat McGregor - Threshold

4 Polluted Delta
4 Flooded Strand
4 Volcanic Island
4 Tropical Island
2 Island

4 Nimble Mongoose - napieracz
4 Werebear - napieracz + manodajka
2 Fledgling Dragon - napieracz

4 Daze - prawie darmowa kontra na początek gry
4 Fire/Ice - czyści małe krity albo tapuje jakiegoś wypasa
4 Force of Will - zeroturowa kontra
4 Counterspell - jedna z najlepszych kontr w mtg
4 Lightning Bolt - czyści krity dobija opa
4 Mental Note - nabija nam treshold
4 Serum Visions - pomaga szukać nam potrzebnych kart
4 Brainstorm - j.w.

SB:4 Pyroclasm - czyści tokeny/ gobliny i takietam
SB:3 Winter Orb - głównie na kontrole i inne manopotrzebujące decki (czyt. Landstill)
SB:2 Red Elemental Blast - na wszystkie decki z niebieskim
SB:3 Naturalize - na dzidy, sword f/i, mishry i inne badziewia
SB:2 Tormod's Crypt - na reanimy, mirory i inne decki które lubią mieć pełny grave
SB:1 Pyroblast - trochę inny reb

Lam Pham - Threshold

4 Flooded Strand
1 Forest
1 Plains
2 Island
3 Tundra
4 Tropical Island
3 Windswept Heath

3 Meddling Mage - strategiczny krit blkujący komba, oraz karty które mogą nam zepsuć zabawę
4 Nimble Mongoose - napieracz
4 Werebear - napieracz/manodajka
2 Mystic Enforcer - napieracz

4 Serum Visions - wyszukiwanie potrzebnych kart
4 Brainstorm - j.w.
3 Predict - z 2 powyższymi pozycjami za 2 many dociagasz 2 karty i zapewniasz treshold
2 Counterspell - kontra
4 Daze - kontra
4 Force of Will -kontra
4 Swords to Plowshares - czyści nieprzyjemne krity przeciwnika
4 Accumulated Knowledge - dobry draw

SB:1 Meddling Mage - j.w.
SB:2 Naturalize - na dzidy, sword f/i, mishry i inne badziewia
SB:2 Sphere of Law - pomaga nam w starciach z gobami
SB:1 Seal of Cleansing - dobre na standstille i inne badziewia
SB:2 Blue Elemental Blast - antyred
SB:2 Hydroblast - j.w.
SB:2 Misdirection - j.w. i nie tylko
SB:2 Pithing Needle - blokuje fetchlandy, mishry, dzidy, gangi i inne
SB:1 Disenchant - kolejny disenchant

Ben Goodman - ThreshGro

4 Tropical Island
3 Tundra
3 Flooded Strand
3 Windswept Heath
2 Island
1 Forest
1 Plains

4 Werebear - napieracz/manodajka
4 Meddling Mage - strategiczny krit blkujący komba, oraz karty które mogą nam zepsuć zabawę
3 Mystic Enforcer - napieracz

4 Swords to Plowshares - czyści krity opa
3 Pithing Needle - blokuje fetchlandy, mishry, dzidy, gangi i inne
4 Brainstorm - wyszukiwanie potrzebnych kart
4 Serum Visions - j.w.
3 Sleight of Hand - j.w.
4 Predict - j.w.
4 Force of Will - kontra
3 Daze -kontra
2 Counterspell -kontra
1 Disrupting Shoal - kontra

SB:4 Hydroblast -antyred
SB:3 Tivadar's Crusade - gobliny sio
SB:3 Nimble Mongoose - napieracz
SB:3 Armageddon - w odp momencie daje nam wygrana
SB:2 Engineered Explosives - czyscimy stół z przeszkadzajek

Osobiście podoba mi sie wersja nr.2




twoface - Cz sie 24, 2006 9:18 am
" />Kolejna wersja:

Bennett Toms - Threshold
1st – Star City Games Duel for Duals

1 Island
4 Flooded Strand
4 Windswept Heath
4 Tropical Island
4 Tundra
4 Nimble Mongoose
4 Werebear
2 Mystic Enforcer
3 Meddling Mage
2 Counterspell
4 Force of Will
3 Serum Visions
3 Mental Note
4 Brainstorm
3 Daze
4 Predict
3 Pithing Needle
4 Swords to Plowshares
SB:4 Tormod's Crypt
SB:3 Disrupt
SB:1 Meddling Mage
SB:4 Blue Elemental Blast
SB:3 Armageddon

Ten build nie różni się wiele od poprzednich oprócz Side Boardu.



stw - Wt wrz 18, 2007 4:15 pm
" />Po banie flasha meta Legacy uległo zmianie. Dominującą rolę mają teraz wszelkiego rodzaju Tresholdy. Dzięki opcją sideboardowym: Hail Storm, Pyroclasm i wiele innych radzą sobie bardzo dobrze z goblinami, a Tarmogoyfy znacznie przyśpieszyły zabijanie. Można zauważyć również że zaczęto grać na mainowych Wastelandach i Stiflach , które są bardzo dobre na mirrora. Stifle do tego karcą jeszcze combodecki oparte na stormie. Zauważyc można jeszcze mainowe Spell Snary, które są opcją na wiele bolących kart, a szczególnie są odpowiedzią na Tarmogoyfa.

Najnowsze decklisty z Genconu:

Peter Olszewski, Threshold - 2007 Legacy Championship Winner

Main Deck

2 Island
1 Breeding Pool
2 Wooded Foothills
3 Flooded Strand
2 Polluted Delta
4 Tropical Island
4 Wasteland
4 Tarmogoyf
4 Werebear
4 Nimble Mongoose
4 Force of Will
4 Daze
4 Stifle
4 Predict
4 Portent
4 Brainstorm
4 Spell Snare
1 Rushing River
1 Snapback

Sideboard

4 Counterbalance
3 Sensei's Divining Top
4 Umezawa's Jitte
2 Krosan Grip
2 Hail Storm

James King, Threshold 2007 Legacy Championship Top 8

Main Deck

4 Polluted Delta
4 Flooded Strand
4 Tropical Island
4 Volcanic Island
1 Island
4 Nimble Mongoose
4 Quirion Dryad
4 Tarmogoyf
4 Force of Will
4 Daze
3 Counterspell
4 Serum Visions
4 Opt
4 Brainstorm
4 Fire // Ice
4 Lightning Bolt

Sideboard

3 Spell Snare
2 Vedalken Shackles
4 Pyroclasm
3 Krosan Grip
1 Counterspell
2 Engineered Explosives

David Caplan, Threshold 2007 Legacy Championship Top 8

Main Deck

3 Flooded Strand
3 Polluted Delta
4 Tropical Island
4 Volcanic Island
4 Wasteland
4 Tarmogoyf
4 Nimble Mongoose
4 Opt
4 Brainstorm
2 Mental Note
4 Stifle
4 Force of Will
4 Daze
4 Spell Snare
4 Fire // Ice
4 Lightning Bolt

Sideboard

3 Tormod's Crypt
3 Engineered Explosives
3 Pyroclasm
2 Krosan Grip
2 Red Elemental Blast
2 Pyroblast

Steve Conway, Threshold 2007 Legacy Championship Top 8

Main Deck

4 Tropical Island
4 Volcanic Island
4 Wooded Foothills
3 Flooded Strand
3 Wasteland
4 Nimble Mongoose
4 Tarmogoyf
2 Werebear
4 Force of Will
4 Brainstorm
4 Serum Visions
4 Spell Snare
4 Mental Note
4 Daze
3 Stifle
3 Lightning Bolt
2 Fire // Ice

Sideboard

3 Threads of Disloyalty
3 Pyroclasm
3 Pithing Needle
2 Naturalize
2 Red Elemental Blast
2 Engineered Explosives



xazax666 - Śr paź 17, 2007 5:50 pm
" />Czy rozpiska z Quirion Dryad to nie przypadkiem jakieś
Super Gro? Można w tym temacie poruszać wątki dotyczące tego decku?
Czy nie warto w tej rozpisce grać jeszcze na Lava Dart? Dość dobre połączenie z driadką. I pozwala wygrać w walce 2 Tarmogoyfów




Malkav - Cz paź 18, 2007 1:20 pm
" />Może i Lava Dart działa dobrze, z Queer Driadą, lecz, poprawcie mnie, jeśli się mylę, nie działa za dobrze jak masz 4 mountainy w decku.



xazax666 - Pt paź 19, 2007 7:00 pm
" />Dodaj 1.. i z taką ilości cantripu/feczy jakoś go znajdziesz...nawet po 4 -tym flashu..
Nie kazde gro musi grać na 4 Wastelandach.

Co sądzicie o takiej deckliscie?
http://www.germagic.de/dc/deck.php?id=8475
(Rozpiska dość stara ,bo bez goyfa.)
Chodzi mi raczej o ocene samego układu kritów.
Podobało by Wam się takie coś po drobnej zmianie?
(Mangusty oddają sloty goyfowi,)



stw - So paź 20, 2007 9:31 am
" />Mangusty są nietargetowalne i to nimi często się finiszuje. ;/



xazax666 - So paź 20, 2007 7:15 pm
" />A kontry są tylko do podpakowania driadki tak?
Sorry moze jestem debilem i moje propozycje są dla Was całkiem bez sensu ,ale prosił bym o lepszą argumentacje...
Goyf rośnie szybciej .. szybciej potrafi dobić ,a mangusta bez 7 kart w grobie nie robi nic.. dodatkowo jeszcze trudniej nabić te owe 7 kart bez mental note.



Malkav - N paź 21, 2007 11:39 am
" />Argument: na wszystkich listach pokazanych przez stw w jego przedostatnim poście są mangusty. Kontry raz są a raz ich nie ma, a odporność na większość granego removalu to duża zaleta.
Tarmogoyf jak najbardziej, ale na pewno nie za Nimble Mongoose.

A co do Lava Dart: jak już opp ma te Wastelandy, to trzeba się nieźle namęczyć, żeby w ogóle colour screw nie mieć. Czy święcenie mountaina dla dodatkowego counterka na queerowej driadzie to aż taki dobry interes? I za co właściwie miałby wejść ten dart?

Spokojnie xazax, nikt nie nazywa Cię debilem. Nie uważam też Twoich propozycji za zupełnie bez sensu. Po prostu pozwalam sobie się z nimi nie zgadzać. Peace.



PASEK - N paź 28, 2007 10:55 am
" />Mangusta jest najlepszym stworem w tym decku zaraz bo goyfie, jako jedyna jest pewna w zatrzymywaniu lackeya- tak zazwyczaj dobrze jest zaczac gre ze stworem niz z lightning bolta\darta. Poza tym jest jedynym pierwszo turowym dropem. Po drugie nie zawsze masz pierdyliard kontr by obronic swojego stwora-czasami masz duzo kantripow i zanim cos znjadziesz mija troche czasu- a nie masz ich duzo wiec na decki z duza iloscia removalu nietargetowalny typ jest w cenie. Dodatkowo w formacie stamplem jest teraz spell snare co daje jeszcze dwa wazne atuty dla magusty:
-nie lapie sie na snare
-mozna latwo miec manguste i mane na swojego snare\stifla
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • blanka24.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • abaddon.xlx.pl
  • | | | | >

    © design by e-nordstrom