ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
[LOR T2] Mono Snow Black Control
M0rw47h - Cz lis 01, 2007 8:26 pm " />Postanowilem jednak jeszcze wrzucic MBC, bo ponoc nie daje rady... Joel DeAngelo 1st Place - Nova Scotia Main Deck 60 cards 2 Mouth of Ronom 4 Scrying Sheets 14 Snow-Covered Swamp 3 Urborg, Tomb of Yawgmoth 2 Urza's Factory 25 lands 4 Graveborn Muse 4 Korlash, Heir to Blackblade 4 Phyrexian Ironfoot 4 Shriekmaw 16 creatures 4 Damnation 2 Liliana Vess 4 Nameless Inversion 3 Profane Command 3 Sudden Death 3 Tendrils of Corruption 19 other spells Sideboard 3 Extirpate 3 Head Games 4 Hypnotic Specter 4 Stupor 1 Tendrils of Corruption 15 sideboard cards Zapraszam do dyskusji. dennis-pol - Cz lis 01, 2007 8:37 pm " />Cieszy mnie to że istnieje MBC w T2.. W Xed doszło kilka kart nad ktorymi warto pomyslec, a mianowicie: Terror , Distress , Thoughtseize , Tombstalker i ewentualnie Magus of the Coffers Głównie myślałbym nad wrzuceniem jednego podanego discardu i tego nieszczesnego magusa... (wiem,wiem nic nie zastąpi cabal coffersów) Leon91 - Pt lis 02, 2007 6:58 am " />A Street Wraith nie byłby syty? M0rw47h - Pt lis 02, 2007 9:35 am " />Sadze, ze niezabardzo co masz wyrzucic dla cantripu, ktory jeszcze zabiera Ci life... Troche MBC sie ostatnio bawie i dobrze sie bawie. Kufry bardzo dobrze zastepuja nam Gauntlet of Power, ktore wraz z consumami i commandami potrafia wydrainowac opponenta nawet w 6 turze! ;') ironworks - So lis 03, 2007 12:12 pm " />Ma słabo z picklesami i na to niestety dużo nie poradzimy, więc póki picklesy zasycaja meta deck raczej nei poszaleje. Z założenia powinniśmy mieć wyrąbany metchup z wszelkim gro, z opinii jednak testerów słyszałem, że pomimo damnacji nei jest tak różowo. Nie podobają mi się mainowe sudden teathy, wolałbym już distressa i terrora. M0rw47h - So lis 03, 2007 12:38 pm " /> ">Ma słabo z picklesami i na to niestety dużo nie poradzimy, więc póki picklesy zasycaja meta deck raczej nei poszaleje. Z założenia powinniśmy mieć wyrąbany metchup z wszelkim gro, z opinii jednak testerów słyszałem, że pomimo damnacji nei jest tak różowo. Nie podobają mi się mainowe sudden teathy, wolałbym już distressa i terrora. Sudden Deathy sa wlasnie na wczesniej wspomiane pickle... Zabijaja tefke i elementale zanim opponent ma mane na unmorpha... ironworks - So lis 03, 2007 12:49 pm " />To i tak moim zdaniem nei powinno szczególnei pomóc, elementala w early game nie wstawiamy a gdy dogrywamy go w late game prawie zawsze mamy mane na morpha. Sciągnięcie teferiego i tak nei obroni nas, gdyż pickle korzystające z przegiętego asdvantagu visji szybko odbudowują przewagę. Chętnie potestowałbym przeciwko temu deckowi, jednak w 8manach nie spotkałem się jeszcze z taką maszynką, co sugeruje mi że eni ma ona dobrze z 2 asami meta - picklami i elfami. gierek - Pn lis 05, 2007 1:38 am " />gralem MBCem na GP i z elfami mialem spoko (po sajdzie igly na garruki, ew. jakies deathmarki dodatkowe), za to z blinkiem nic poradzic nie moglem - patrzylem tylko jak wchodza zsuspendowane rifting cloudskatery i epochrasity, po prostu porazka. Reszta MU byla mniej-wiecej taka: 1) RDW/Rakdos - albo podejdzie pakt na gargadona albo wtopa 2) GW aggro - Saffi Eriksdotter z teegiem utrudnialy sprzatniecie ascetow damnacja, ciezko bylo. 3) Teachingsy - z tym akurat nie gralem, ale przy testowaniu bylo tak sobie 4) UW snow-sacred mesa (jakkolwiek sie to nazywa) - do wygrania, ale mesa troche wkurza 5) RGW Predator (Kavu Predator + Brion Stoutarm itp.) - Korlash z mlotem i do bazy, bez wiekszych trudnosci 6) pickle - nie gralem Revan - Pn lis 05, 2007 1:46 pm " />Wg mnie sporym bledem jest niewykorzystywanie w tym decku disruptu w mainie, ktory znacznie poprawia matchup z deckami kontrolnymi a i na aggro bynajmniej nie przeszkadza, bo i niebezpieczne/trudne do sciagniecia istoty rowniez wysyca. ">ufry bardzo dobrze zastepuja nam Gauntlet of Power, ktore wraz z consumami i commandami potrafia wydrainowac opponenta nawet w 6 turze! ;') Sadze ze nie ma potrzeby upychania tutaj takich kart gdyz jest to zwyczajny overkill (te win conditions ktorymi dysponujemy spokojnie wystarczaja), a zabiera nam to sloty na inne przydatne karty. Ten deck nie ma potrzeby zabijac w 6 turze. W ogole wg mnie commandy sa cwiercoptymalne bo jako removal sa niezbyt efektywne, a opcja drainowania oppa jak juz wspomnialem jest imo overkillem. Co do wracania stworow z grobu duzo lepiej robia to manekiny :] Oto spis jaki wykminilem: 4 Distress 3 Thoughtseize 7 sztuk mainowego disruptu jest bardzo przydatne, szybko rzucony discard boli kazdy deck i znacznie poprawia matchup z kontrolami z ktorymi bywa slabo. 4 Nameless Inversion 4 Damnation 3 Tendrils of Corruption 3 Sudden Death Co tu duzo mowic, chyba dosc typowy zestaw removalu, umotywowanie rezygnacji z commandow zamiescilem wyzej. 3 Phyrexian Ironfoot 4 Graveborn Muse 3 Shriekmaw 3 Korlash, Heir to Blackblade 2 Liliana Vess Do rozkladu kreatur/win conditions pewnie czesc osob sie przyczepi bo troche obcialem ich ilosc w stosunku do standardowo granej, szczegolne kontrowersje moze budzic granie na 3 korlashah... Mi tak sie gra dobrze i moim zdaniem to wystarcza. Nie ma kompletu shriekmavow bo jednak czasami zdarza sie ze trafimy na jakiegos BR Gravepacta czy inny deck na ktory ich przydatnosc bedzie znikoma, a w mojej wersji po prostu czesc funkcji removalu przejal disrupt i sprawuje je dobrze. 3 Scrying Sheets 2 Urza's Factory 2 Urborg, Tomb of Yawgmoth 15 Snow-Covered Swamp 2 Mouth of Ronom Mana base - nie lubie grania na 3 tombach, bo nie jest fajnie jak dobieramy 2 czy 3 sztuki, podobnie jak nie lubie kompletu sheetsow, przy sporej liczbie landow dajacych colorless o dziwo zdarzalo mi sie ze w early game lapal mnie screw O_o. Reszta chyba standardowo. 24 landy wystarczaja gdyz nie uzywam kart drainujacych ktore wymagaja horendalnych ilosci many. SB: 1 Thoughtseize SB: 1 Shriekmaw SB: 1 Tendrils of Corruption SB: 3 Extirpate SB: 1 Phyrexian Ironfoot SB: 3 Stupor SB: 3 Pithing Needle SB: 2 Makeshift Mannequin Side - dodatkowy disrupt na kontrole, removal na agresywne aggro, extirpaty na jakies randomowe haakony i inny badziew, neddle glownie na walkerow, manekiny dobrze sie sprawdzaja przeciwko blinkom. Deckiem gra mi sie dosc przyjemnie, jest bardziej uniwerslany od wersji nastawionej na removal i drain i ogolnie imo radzi sobie lepiej. Pozdro :] stw - Pt lis 09, 2007 3:05 pm " />Pierwsze primo - Sheetsy muszą być 4. To jest karta, która pozwala coś robić jak przechodzimy do, opcji ssania. Drugie primo - Pomyślałbym nad Mindstoneami w main. Pozawalają na zagranie Damnacji, Korlasha w trzeciej turze, a potem jak są już nie potrzebne to możemy je sacnąc i dobrac świeżutką karcioszkę prosto z czuba. Trzecie primo - 2-3 młotki w mainie. Młotek + Korlash często oznacza GG dla wielu decków. Czwarte primo - prosto do Revana. Pograj trochę czarny Commandem, a zobaczysz, że jest po prostu !@#$%^&. Hmm Command -5/-5 w twojego zioma, wyciągne Shriekmawa i zabiję kolejnego zioma no i mi zostanie typ 3/2 z fearem. To tylko jedna z opcji. Drainowanie przeciwnika można porównać z Angelfirem z poprzedniej dwójki, który kończył Demonfirem. Lecter - Pt lis 09, 2007 5:02 pm " />Może top głupio zabrzmi ale brakuje mi tu hakkona. Praktycznie niekończące się combo z namless inversion + hakkon daje wiele możliwości i przyspiesza removalowanie gierek - Pt lis 09, 2007 5:19 pm " />zdecydowanie brakuje discard outletow do haakona. gdyby byly smallpoxy i oona's prowler to moze.. stw - So lis 10, 2007 4:56 pm " />Dokładnie jak powiedział gierek do hakona potrzeba jakiegoś discardu, a to zmieniło by w znacznym stopniu cały deck. |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||