ďťż
Lorwyn - najświeższe wiadomości (UP 30.08)



twoface - Pn sie 20, 2007 8:33 am
" />Wszystkie najświeższe informacje o nadchodzącym dodatku Lowryn

W tym wątku proszę o wrzucanie wszelkich nowych informacji na ten temat. Treść będzie sukcesywnie kopiowana przez moderatorów do TEGO postu. Dzięki temu będziemy mieli wszystko w jednym miejscu. Posty mało wnoszące do dyskusji będą kasowane.

Informacje:
Kompilacja informacji na stronie MTGSalvation, prawie zawsze najświeższa
Większość informacji pochodzi stamtąd. A dla wszystkich nie znających lengłydżu:

Logo Dodatku:


Znaczek Edycji


Lorwyn to nazwa pierwszego z serii dwóch dodatków, a także nazwa całego świata.
Lorwyn to pełen życia I zieleni świat w ktorym panuje wieczne lato (oryg. Midsummer ? wszyscy, którym kojarzy się to z Szekspirowskim Snem Nocy Letniej prawdopodobnie są na właściwej drodze jeśli chodzi o ogólny klimat (-:

W pokrytym przepastnym kniejami Lorwynie znajdzie się także miejsce dla fantastycznych
miejsc, epickich wypraw, legendarnych miejsc postaci oraz czynów.

Lorwyn jest pierwszą częścią mini-bloku. Druga część ma nosić nazwę ?Morningtide.?

Lorwyn oparty jest na motywie plemion (tribale), podobnie jak blok Onslaught. Podobnie jak tam, pojawi się mniej mass removalu, aby nasze trzody nie ginęły tak łatwo.

Pojawi się nowy rodzaj karty ?Palneswalker.? Nie ma to być bynajmniej jednorazowy wybiej, Planeswalkerzy zostaną z nami już na stałe. Planeswalkerzy maja być permanentami, jednak napisane dla nich zostaną zupełnie nowe zasady. Niewiele wiadomo o nich konkretnego na razie (poza wyglądem i imionami), jednak WotC zarzekają się, że ich wpływ na grę będzie na tyle duży, że pozwolą oni rozwijać strategie NIE oparte na tribalach.

Powitamy także na dobre typ ?Tribal? znany już z poprzedniego dodatku.

W Lorwynie pojawią się także znane z Xed tokeny oraz karty z poradami dotyczącymi nowych mechanik z bloku. Na każde dwa tokeny przypadać będzie jedna karta z poradami.

<Ponieważ wypadłem nieco z obiegu, a Xed widziałem najwyżej na półce w Ępiku, bardzo bym prosił, żeby ktoś ewentualnie naprostował albo potwierdził. Oryginalnie wyglądało to tak: -spctr>
[The Lorwyn-set will contain Xth-like tokens and tips & tricks cards. The tokens will correspond to the tokens created by the cards in the block, and the Tips & Tricks will be an in-depth look into the new mechanics of the block. You'll get two tokens for every one Tips & Tricks card.]

Nowe Mechaniki
Evoke ? na razie widzieliśmy ja na stworze, ale ma potencjał pojawić się na innych typach permanentów.
Evoke: (You may play a spell for its evoke cost. If you do, it?s sacrificed when it comes into play.)
Champion ? ta zdolnośc jest ściślej powiązana ze stworami. W ?praniu? przypomina trochę ?żywy? enchant creature.

Champion an elf (when this comes into play, sacrifice it unless you remove another elf you control from the game. When this leaves play, return that card to play.)

?Plemiona? czyli nowe rodzaje stworków zamieszkujące świat Lorwyn.

Biało/Zielone: Kithkin Agresywny tribal, z wyglądu przypominający hobbity. Prekursorem jest stareńki Kithkini wyglądać mogą tak

Biało/Niebieskie: Merrow Z wyglądu jak dla mnie nie różnią się od merfolków. Ich wyróżniającą cechą maja być umiejętności pozwalające stworzyć precyzyjny ?mechanizm? z dużej liczby tych stworzeń, głównie opierajace się na schemacie "Zatapuj aby odtapować innego, który zrobi jeszcze coś innego (patrz: Fallowsage).
W świecie Lorwyn nie ma oceanów, jedynie sieć kanałów które łączą się z rzekami oraz róznymi zbiornikami wodnymi. Kanałow tych używają Merrowowie (i weź to odmień) jako sieci handlowej. w ten sposób lud ten robi za kupców i dyplomatów świata Lorwyn.

Paru Merrow z artów

Niebiesko/Czarne: Fae Przypominają z wygladu oraz zachowania Faerie. Istoty te mają być podstępnymi manipulatorami, wyposażonymi w wiele zdolności typu evasion. Z pewnością będzie to latanie, być może fear, na pewno flash i spora ilość zdolności ?Comes into play?

Fae mamy póki co jedną

Czarno/Czerwone: Boggarts co by się stało, gdyby WotC wydało set bez goblinów? Zjedlibyśmy ich żywcem, prawdaż? Tym razem mają nazwę, która kojarzy mi sie bardziej z pewnym aktorem? ale gobliny w Lorwynie mamy zaliczone.
Boggarty mają opierać się na zdolnościach wymagających ich poświęcania (jak gobliny z X ed). Prawdopodobnie dostaniemy także jakąś możliwosć recyclingu pokrak ze smętarza. Wedle oficjalnych informacji Boggarty "pożądają nade wszystko fantów należących do Kithkinów"

Dwa przykładowe Boggarty

Czarno/Zielone: Elfy. Tu z kolei nikt nie bawił się w wymyślanie dziwnych nazw. Elfy z Lorwynu są wyniosłą rasą, dla której najważniejsze jest piękno, które łączy się w ich społeczeństwie nierozerwalnie z pozycją i władzą. Rada Podziwiających wyznacza najpiękniejszych przedstawicieli jako ?Doskonałych?, co przyznaje im najwyższe przywileje. Elfy aktywnie polują i niszczą przedstawicieli innych ras, których uznają za brzydszych niż oni sami. Zazwyczaj poruszają się na wierzchowcach zwanych ?cervin.?
Zdolności Elfów zależeć mają przede wszystkim od ich ilości na stole (wiele efektów zależeć ma od stanu osobowego), spodziewać się tez możemy kilku kart pozwalających stworzyć dodatkowe ?gołe? Elfy 1/1.

Cio... znaczy elfy

Zielone/Białe/Czarne: Treefolk. To już znamy, duże, zarośnięte, powolne, dużo z tyłu. Najpierw trzeba je trochę 'rozbujać,' ale potem... Raczej nie nastawiałbym się na rewolucję w tym temacie.

Przykładowy Treefolk

Czerwono/Białe: Giganci. Jak wyżej, jedynie mniej mchu I zieleni. Spodziewać się możemy zdolności które będą powiększać ich jeszcze bardziej, a także całego szeregu zdolności wykorzystujących ich wzrost, np. ?rzucanie? (jak na karcie Kilka obrazków z dużymi chłopcami

Czerwony: Flamekin. (Żwyiołaki). Co my tu mamy, Haste, Flamekini w akcji plus jeden koncept

Wiuększe Żywiołaki: związane ze wszystkimi kolorami. Znamy tylko imiona: Dread (Lęk), Hostility (Wrogość), Guile (Przebiegłość), itd.
Być może w jakiś sposób powiązane będą z ?Inkarnacjami? z Judgmentu..

Najpewniej wyglądaja właśnie tak

Planeswalkerzy
Ten nowy rodzaj kart z pewnością budzi spore emocje, które w dodatku pielęgnuje troskliwie WotC karmiąc nas naprawdę drobnymi skrawkami informacji.
Nie żeby im się dziwił, to ma być w końcu ich największa ?bomba.?

Ekipa ma wyglądać tak:

Od lewej na zdjęciu rodzinnym: Chandra (red), Ajani Goldmane (white), Garruk (green), Liliana Vess (black) and Jace Beleren (blue).

Dodatkowe info po angielsku:

Planeswalkers minisite

Potwierdzenie tezy że Planeswalkerzy to permanenty

Update:No więc dostaliśmy jedną kartę planeswalkera w pełnej krasie. Spekulacji na razie jest sporo co do tego jak to działa. Na pewno wiedzą to ludzie z R&D WotC.



Here is an exclusive planeswalker rules preview: Creatures can attack planeswalkers. If a creature does attack one of your planeswalkers, your creatures can block it as though it were attacking you. If a planeswalker is dealt combat damage, it loses that much loyalty.

Co na razie wydedukowano?
-Planeswalkerzy będą spellami. (mają casting cost)
-Będą permanentami (a przynajmnie na tyle, że zostaną w grze po zagraniu)
-Można na nie wpływać za pomocą kart: zniszczyć, celować w nie zdolnościami i czarami, pojawią sie zapewne specjalne karty do manipulowania Planeswalkerami.
-Można je takz zniszczyć gdy wyczerpie sie im 'lojalność'. (można ich 'atakować' prawie na pewno stworami, być może także czarami.)
-Cyfry w tarczach oznaczają 'lojalność', przy zdolnościach oznaczają one koszt zagrania. An razie brak dokładnych informacji na ten temat, ale prawdopodobnie ograniczenia będą: zagrywane jako sorcery a takż limit raz na turę.

Preconstructed Decks
(tym razem ma być ich aż pięć)
W - Kithkin Militia
UW - Merrow Riverways
BR - Boggart Feast
BG - Elvish Predation
WUBRG - Elementals' Path

Grafiki z nowego dodatku:
Większość i tak znajduje się tu

Na dobry początek basici z Lorwyna:


5 nowych artów (faerie, gigant)
3 arty (goblin)
Zdjęcia boxów
Zdjęcia busterków
5 Themedecków + landy

Karty:
Karty o których wiemy:

Battlewand Treefolk 2G
Creature- Treefolk Warrior
Whenever you play a forest, Battlewand Treefolk gets +2/+2 until end of turn.
Whenever you play a Treefolk spell, Battlewand Treefolk gets +2/+2 until end of turn.
1/3
Collectors number: 197/301

Shriekmaw 4B
Fear
When Shierkmaw comes into play, destroy target nonartifact, nonblack creature.
Evoke (You may play this spell for its Envoke cost. If you do it's sacrificed, when it comes into play.)
3/2

Wrens Run Packmaster (Prerelease giveaway) 3g
Creature- Elf Warrior
5/5
(Rare)
Champion an elf (when this comes into play, sacrifice it unless you remove another elf you control from the game. When this leaves play, return that card to play.)
2g: Put a 2/2 green wolf creature token into play
Each wolf you control has deathtouch.

Epic Proportions
4gg
Enchantment- Aura
(Rare)
Flash
Enchant Creature
Enchanted Creature gets +5/+5 and has trample.
From mite to mighty.

Fodder Launch 3b
Tribal Sorcery- Goblin
(Uncommon)
As an additional cost to play Fodder Launch, sacrifice a Goblin.
Target creature gets -5/-5 until end of turn. Fodder Launch deals 5 damage to that creature's controller.
Leave it to a Boggart to come up with a projectile as disgusting as it is deadly.

Fallowsage 3u
Creature- Merfolk Wizard
2/2
(Uncommon)
Whenever Fallowsage becomes tapped, you may draw a card.
Memories of ages past are said to swim the minds of lounging Fallowsages.

Galepowder Mage3W
Creature- Kithkin Wizard
(Rare)
Flying
Whenever Galepowder Mage attacks, remove another target creature from the game. Return that card to play under it's owner's control at end of turn.
3/3

Goldmeadow Harrier W
Creature - Kithkin Soldier (Common)
W, T: Tap target creature.
1/1

Czego się jeszcze możemy spodziewać?
Parę kart znamy tylko z nazw:
Bridget, Hero of Kinsbaile (Legendary Kithkin Hero?)
Eidren's Elite (Elf Warrior?)
Facevaulter (Goblin)
Dread (Greater? Elemental)
Hostility (Greater? Elemental)
Guile (Greater? Elemental)
Pojawi się też pewnie parę kart do wspomagania teammate?a np. w 2HG




Ender - Pn sie 20, 2007 7:15 pm
" />Emmm, a co z landami typu Grove of the Burnwillows? Osobiście jestem niemal pewien, ze w Lorwynie wyjdzie ich komplet (dla każdej pary kolorów) - takie alternatywne painy (pasujące do bajkowego swiata - po co ranić jak można podleczyć oppa ), jak Wam się wydaje?

Editby twoface: Podaj źródełko.

Źródełko? Własne przypuszczenia Jakbym miał jakieś konkretne źródło tej informacji to ni pytałbym czy też tak sądzicie No ale pogdybac chyba możemy?



stw - Wt sie 21, 2007 1:52 pm
" />Z tego co pamiętam to było jakieś głosowanie i w Lowrynie pewnie będą kopie Horizon Conopy dla innych kolorów. Ale jak na razie to tylko przypuszczenia.



MASHTRIX - Wt sie 21, 2007 9:01 pm
" />W tym głosowaniu wygrał Nimbus Maze. I moim zdaniem raczej w Lorwynie nie mamy co się ich spodziewać. To trochę za szybko. : )

Edit: Dokładne wyniki głosowania.

Nimbus Maze - 4905 - 29.6%
Graven Cairns - 4856 - 29.3%
Horizon Canopy - 2600 - 15.7%
River of Tears - 2242 - 13.5%
Grove of the Burnwillows - 1983 - 12.0%

Thnx za dokładne info.
stw




Snyck - Wt sie 21, 2007 11:46 pm
" />Hyh tylko kithkiny nie mają rogów w lorwynie. To może horned trolla przedrukją.

Elf i goblin niezłe. Szczególnie gob.
Pozostaje tylko nadzieja że kiedyś jakiś blok sie bez goblinów obejdzie.
A brygida kojarzy mi się z artami niziołków z różnych baldurs gatów.

@twoface: gdzie Ty widzisz trolla wśród tych 5 artów?



twoface - Śr sie 22, 2007 6:43 am
" />
">@twoface: gdzie Ty widzisz trolla wśród tych 5 artów?
Na arcie nr 5. Hmm no może to jest gigant, mój błąd

Dorzuciłem 5 nowych kart.



MASHTRIX - Śr sie 22, 2007 8:39 am
" />Wren's Run Packmaster wydaję się nawet troszkę przegięty. I jako karta promocyjna ma pierwszy raz obrazek, który mi się bardzo podoba. Wszystkie karty wydają się bardzo ciekawe. Czekam z niecierpliwością na kolejną porcję. : )

Tak z nowinek to jeszcze.
* Battlewand Treefolk to tak naprawdę Battlewand Oak.
* Oraz taki mały artykuł o występujących Stworkach w dodatku.
http://forums.mtgsalvation.com/showthread.php?t=87047



FalenAngel - Cz sie 23, 2007 11:37 am
" />Coż....arty jakos mi nie podchodza...;/ brzydkie sa te boosty... tylko arty goblinow sa jako takie



xazax666 - Pt sie 24, 2007 2:06 pm
" />Treefolki jak miło!
Faeries: Blue/Black.... nie liepiej UG?
Nawet gdy dodatek będzie mało grywalny to zawsze będzie miał fajny klimat .



Cabal - Pt sie 24, 2007 2:52 pm
" />Klimat jest imo niesamowity, jeszcze jakbym zobaczył gdzieś arta Ursulki i kilka pana Terlizziego, zacząłbym stawiać Wotc pomnik.

I wracają Tribale, ach... :].



bzyk - Pt sie 24, 2007 3:05 pm
" />no mnie siem tez arty w wiekszosci cholernie podobaja ... zwlaszcza te Gobliny czy raczej Bogarthy i ten goblinowy smark czy glut .... tylko te kithiny jakies takie brzydkie :> .... szkoda ze takie to mocno tribalowe :/



Stiepan - Pt sie 24, 2007 5:44 pm
" />
">szkoda ze takie to mocno tribalowe :/


właśnie dobrze że mocno tribalowe , może powrócą stare dobre czasy tribali w standardzie...



Yossarian - Pt sie 24, 2007 9:53 pm
" />Tak długo, jak w Lorwynie nie będzie przegiętych kart do goblinów, to jestem na tak. Jeśli takowych nie będzie, to być może W KOŃCU gobliny w extcie umrą śmiercią naturalną



bzyk - So sie 25, 2007 9:36 am
" />
">właśnie dobrze że mocno tribalowe , może powrócą stare dobre czasy tribali w standardzie...
niestety dla mnie tribalowy thame oznacza spooory nacisk na krity , przec co sporo fajnych efektow ktore w normalnym thamie moglyby sie znalesc na artefaktach/enchantach itp znajda sie na kritach co moze i zwieksza aspekt naporowy ale ja tam zawsze wolalem odpornosc na removal



MASHTRIX - Pn sie 27, 2007 6:36 am
" />

Zobaczcie Sami ! : )



Vini - Pn sie 27, 2007 6:46 am
" />Ej jaj jaaaj jaaaj!
Co to za koszt? Płacenie w życiach? +1 i discard? i ta 5 w rogu? O co w tym wszystkim chodzi ;]



MASHTRIX - Pn sie 27, 2007 7:03 am
" />Narazie to słodka tajemnica WotC : )

Z takich najbardziej prawdopodobnych spekulacji możemy sie dowiedzieć, że ta 5 to jakby życie karty. A koszt, dodaje lub ujmuje te punkty. Jest jeszcze kilka innych, ale to już odsyłam na poniższy link.

* http://forums.mtgsalvation.com/showthread.php?t=87453

EDIT:


">The card shows up when you solve the acrostic on the planeswalker minisite, and also provides the following tidbit about Planeswalkers:

Creatures can attack a planeswalker, and creatures attacking your planeswalker can be blocked by your creatures.
For each point of combat damage dealt to one, it loses one loyalty.




FS - Pn sie 27, 2007 7:07 am
" />To wtedy to by bylo imo bez sensu, wpada karta do gry, pakuje jej zycie discardem do 9 albo i wiecej, po czym odpalam ostatnia abilitke.



Vini - Pn sie 27, 2007 7:08 am
" />FS
Podejrzewam Once Per Turn ;]



lynx - Pn sie 27, 2007 7:19 am
" />Ale i tak to jest w takim razie TAKI OVERPOWER: XO



Ghost of tost - Pn sie 27, 2007 7:24 am
" />łooooooooo . Frame podoba mi się bardzo, art również, działanie również(jakiekolwiek ono jest . Że niby ta cyfra w lewym dolnym rogu to loyality(lojalność)???I co gdzy będzie 0??? przeciwnik ją zyskuje, wraca na łapę, do grave'a, poza grę?? A może na inny plan????xD Baaardzo ciekawe.



Snyck - Pn sie 27, 2007 8:57 am
" />Teraz boomerang nabierze nowego powera ;]

A w magicu tylko kolejnej nowej ramki brakowało. Super :/

Kolejna rzecz to typ. Wydaje się że wraca tradycja dawania typu od nazwy.



Ghost of tost - Pn sie 27, 2007 10:48 am
" />
">Kolejna rzecz to typ. Wydaje się że wraca tradycja dawania typu od nazwy.
Może to będzie mieć jakiś głębszy sens=> tylko jeden rodzaj planeswalkera i kart z nim powiązanych w tali.. Choć sam nie wiem :p



_Azuriel_ - Pn sie 27, 2007 12:25 pm
" />Powinien być nny sposób zyskiwania loyality a nie free discard dla oppa.... Swoją drogą to kosztuje TYLKO 5 MANY!!! Cabal Coffers i szalejesz...



Greg - Pn sie 27, 2007 2:49 pm
" />
">Swoją drogą to kosztuje TYLKO 5 MANY!!! Cabal Coffers i szalejesz...
nom tylko Coffers działa efektywnie własnie od 5 tury :p bo w 4 on + 3 swampy i tak da ci 4 many więc nie rozumiem tego przykładu z coffersami jak to ma niby przysipieszac ? no chyba ze te liczby przy ablitkach to koszt many ale wtedy bylo by za dobre to cos :/



Snyck - Pn sie 27, 2007 3:14 pm
" />Koszt many rzadko bywa ujemny wiec to nie to.

A po chwili namysłu stwierdzam że jednak żadnej rewolucji raczej nie bedzie. Żadnych brokenów ani innych przepaków nie wydadzą.
Ot jakaś alternatywa dla tribalowych aggro.



Chmiela - Pn sie 27, 2007 4:12 pm
" />
">A po chwili namysłu stwierdzam że jednak żadnej rewolucji raczej nie bedzie. Żadnych brokenów ani innych przepaków nie wydadzą.
Ot jakaś alternatywa dla tribalowych aggro.


dokładnie żenada wstyd i hańba nawet przedszkolaki z mojego gangu śmieją się z tej karty. kto znajdzie zastosowanie dla karty która jedna ma w sobie pół ravenous rats + 4/5 diabolic tutora + patriarchs biding ??????? puknij się pan

ramkę to chyba od biedy dali podobną do tej s FS żeby nie było że zrobili ją tak przez przypadek

do loyality najbardziej pasują mi 2 rzeczy pierwsze że gdy nie ma konterów to idzie pod kontrole przeciwnika druga opcja gdy nie ma konterów zabija nas

a na koniec chciałem tylko współczuć początkującym kolejny dziwne rzeczy w magicu które utrudniają grę jakby nie mogli zrobić zwykłych konterków na planeswalkerze który byłby nowym super typem (jak dobrze mówie) z trzema abilitkami które ściągają kontery



Avraxis - Pn sie 27, 2007 6:12 pm
" />Co wy chcecie od ramki? Całość pod względem graficznym prezentuje się bardzo ładnie, zarówno ramka, jak i ilustracja, skończywszy na tej całej tarczy, która jakimś niezrozumiałym zbiegiem okoliczności symbolizuje "lojalność". Druga niepojęta tajemnica - w którym miejscu ramka planeswalkerów ma się niby kojarzyć z ramką future-kart?

Jeśli chodzi o zastosowanie - przedszkolakom się nie dziwię, że nie wiedzą, jak znaleźć zastosowanie dla czegoś, co tak właściwie do końca nie wiadomo, jak ma działać. Dojrzały człowiek nie będzie nawet próbował dokonać takiego cuda. (Czytaj: jaki sens ma ocenianie grywalności czegoś, o czym nie wiemy, jak działa?)


">jakby nie mogli zrobić zwykłych konterków na planeswalkerze który byłby nowym super typem (jak dobrze mówie) z trzema abilitkami które ściągają kontery

Em... a skąd wiesz, że tak nie będzie? Nie narzekaj na coś, o czym nic nie wiesz.


">A po chwili namysłu stwierdzam że jednak żadnej rewolucji raczej nie bedzie. Żadnych brokenów ani innych przepaków nie wydadzą.

Jeśli rewolucja ma polegać na wydaniu cyklu brokenów, to rewolucji nie będzie. Myślę, że po Jitte i Clampie Wizardzi potrafią lepiej wyważać karty. Mam jednak wrażenie, że rewolucja ma raczej polegać na stworzeniu nowego rodzaju karty i tym wszystkim, co one ze sobą przynoszą, niż na jakimś tam brokenowaniu. Do tworzenia przepaków nie muszą tworzyć nowych rodzajów kart.



KAR-O - Pn sie 27, 2007 6:19 pm
" />Chodziło mu raczej o bardziej klasyczne oznaczenia. Na to można już narzekać, jeśli ktoś chce. Osobiście uważam iż karta jest udana. Prezentuje się bardzo okazale. Na temat mechaniki możemy na razie jedynie dyskutować. Zobaczymy jak się sprawdzi.



Avraxis - Pn sie 27, 2007 6:30 pm
" />
">Chodziło mu raczej o bardziej klasyczne oznaczenia. Na to można już narzekać, jeśli ktoś chce.

Że niby chodzi o te countery? No, tylko, że te countery musiałyby mieć coś, co mogłyby oznaczać. Panowie z WotC stwierdzili, że nazwą to coś "loyalty". Potem stwierdzili, że zamiast pisać na każdym planeswalkerze "ten misiu wchodzi z X counterami lojalności", dodadzą na ich kartach takie gustowne tarcze (swoją drogą wciąż nie potrafię zrozumieć, co ma tarcza do lojalności). Co w tym złego?

Swoją drogą, zanosi się na to, że ta cała lojalność i tak będzie się często zmieniać w trakcie gry i pewnie w praktyce i tak będzie się używać counterów lub staromodnej kartki z ołówkiem.

Podsumowując: narzekać może, tylko nie rozumiem za bardzo, na co w tym momencie narzeka.



Snyck - Pn sie 27, 2007 6:45 pm
" />Narzeka się jak z wykle dla zadośćuczynienia tradycji.

A zestawienie rewolucji z brokenami było przypadkowe. Chodziło mi o wizardowe slogany że niby zmienią oblicze gry i bla bla bla.

Wg mnie wiemy o nich już całkiem sporo. Najciekawszą niewiadomą zostaje jakie będzie ograniczenie zagrywania abilitek.
Czy tylko jedna na ture, czy każda po razie.
Czy jako sorcer czy instant.



Avraxis - Pn sie 27, 2007 7:04 pm
" />Jeśli mamy gdybać, to pewnie jedna na turę, nie wszystkie. W sumie to byłoby klimatyczne w przypadku Liliany - podpakuje sobie energię bawiąc się umysłem przeciwnika, po czym zrobi wielkie BUM.
Sorcery czy instant? Ja bym stawiał na main phase (czyli jako sorcery), choć nie zdziwiłbym się, gdyby wklepali gdzieś nową fazę specjalnie dla plainswalkerów - zarówno na ich zagrywanie, jak i używanie ich abilitek.


">A zestawienie rewolucji z brokenami było przypadkowe. Chodziło mi o wizardowe slogany że niby zmienią oblicze gry i bla bla bla

Zmieni. Już samo stworzenie nowego celu do ataku wiele zmienia. Jak dotąd atakowało się tylko gracza i nie będzie problemu, teraz będzie trzeba się poważnie zastanowić, czy nie zaatakować planeswalkera, bo jest zbyt upierdliwy. Może nie brzmi to zbyt rewolucyjnie, ale uwierz, to wiele zmienia (grałem kiedyś w WarCry'a, a tam już jeden więcej cel do ataku zupełnie zmieniał sytuację i tu będzie tak samo - bo zawsze im więcej celów, tym więcej rzeczy do rozważenia). No i oczywiście, w defensie zmieni się jeszcze więcej. Dojdą dylematy typu: bronić krity rzucające się na planeswalkera, czy te, co idą na mnie - czyli, innymi słowy: przyjąć na klatę, czy stracić Lilianę.
A to wszystko tylko w combacie, w miarę, jak będą dochodzić informacje o działaniu walkerów, będzie można dodać więcej do listy zmian.



xazax666 - Pn sie 27, 2007 7:52 pm
" />Ała! Do tej pory nie narzekałem ,ale teraz MUSZE!.
Robić bajzel w tym co było proste,grywalne i logiczne...
Nie mozna bylo zrobić to jakoś bardziej tradycyjnie? np jako legendarny krit?

Avraxis: Wystarczająco długo grasz w magica?.. i robisz to dobrze?... to sam atak daje Ci duzo do myslenia i wiele mozliwosci.Przewidujesz jakies wydarznia, wykonujesz combat tricki itd. Po co jeszcze bardziej to urozmaicać?

Na koniec powiem tylko. Ten niebieski planeswalker wygląda mi na EMO! (przepraszam, musiałem...)



Ender - Pn sie 27, 2007 7:54 pm
" />
">choć nie zdziwiłbym się, gdyby wklepali gdzieś nową fazę specjalnie dla plainswalkerów - zarówno na ich zagrywanie, jak i używanie ich abilitek.
Heh, moja pierwsza reakcja "o boże!", ale po chwili stwierdziłem, że mogłoby w sumie być ciekawie Ciekaw jestem co to będzie z tej Lilki, nie gdybam bo nie ma po co, ino czekam na oficjalne informacje



Cabal - Pn sie 27, 2007 9:04 pm
" />Narzekajcie sobie, ja czekam na resztę planeswalkerów i moment w którym zrozumiem ich działanie . Tak na serio, to imo ciekawy pomysł, urozmaici grę z pewnością.



Avraxis - Pn sie 27, 2007 9:12 pm
" />
">Avraxis: Wystarczająco długo grasz w magica?.. i robisz to dobrze?... to sam atak daje Ci duzo do myslenia i wiele mozliwosci.

Gram dłużej, niż Ci się wydaje. Czy dobrze, to już inna sprawa. Tak by the way, co to za kazanie? Skąd założyłeś, że nie wiem, że atak daje dużo do myślenia? Właśnie o to mi chodziło, gdy pisałem o konsekwencjach, jakie wprowadzenie planeswalkerów będzie miało na combat - że będzie jeszcze więcej do myślenia, bo będzie więcej możliwych celów do ataku.


">Przewidujesz jakies wydarznia, wykonujesz combat tricki itd. Po co jeszcze bardziej to urozmaicać?

Jeśli przestaliby urozmaicać Magica, to ja bym przestał grać. Podejrzewam, że większość graczy również i chyba nie muszę mówić, czym by się to skończyło.



Don Edwin - Wt sie 28, 2007 9:50 am
" />No nie przesadzajmy że jedna karta w decku wprowadzi taką rewolucję. Może ktoś wie czy planeswalker będzie spellem? jeśli tak to spell za 5 mana w stylu legendy( a nawet gorzej bo teferich to chociaż 4 mogłeś mieć w talii a planeswalkera możesz tylko 1) choćby nie wiadomo co robił to da sie dość łatwo go obejść przez zwykłego cancela.



lynx - Wt sie 28, 2007 10:18 am
" />
">a nawet gorzej bo teferich to chociaż 4 mogłeś mieć w talii a planeswalkera możesz tylko 1
Skąd te informacje?



Yossarian - Wt sie 28, 2007 2:05 pm
" />Zło, orzeszki i niepotrzebne złośliwości... chyba już wam ta Liliana namieszała w głowach, jak przystało na czarną Planeswalkerkę ^^

Jeśli tylko wizardzi jakoś za bardzo nie udziwnią tych zasad z PW to proszę bardzo... tak samo niepotrzebne są kłótnie o i tak już rozbudowanym combat phase. Bo jeśli PW okażą się dobrzy --> świetnie, nowa urozmaicona fajna sprawa. Nie sprawdzą się --> trudno, nikomu szkodzić nie będzie, bo nikt tym grać nie będzie i wszystko będzie po staremu

Mnie zastanawiają abilitki pozostałych PW. Jace pewnie będzie drawował/kontrował/przejmował kontrolę, Ajani życiował/usuwał poza grę/wraciakował zielony pan podpaki/tokeny/????? Najbardziej jednak mnie martwi czerwona PW bo co jej można wymyślić, żeby nie była tylko kalką panny Ballard?

Wizardzi! NIE SCHRZAŃCIE TEGO!



Ender - Wt sie 28, 2007 5:21 pm
" />No wiesz, z tym obstawianiem też nie można byc zbytnio pewnym - ja bym czarnej dawał (wiedząc, że 3) discard, removal i jakiegoś draina, no i by się w 1/3 sprawdziło Ja bym się nie zdziwił, gdyby Jace miał jakiegoś Time Walka w "przystępnej" wersji, może Time Spiral/Timetwister?

">Wizardzi! NIE SCHRZAŃCIE TEGO!
Pragnę się dołączyć do apelu



_Azuriel_ - Śr sie 29, 2007 7:43 am
" />A ja podam was coś nowego zamiast spekulacji

http://www.wizards.com/default.asp?x=mtgcom/arcana/1408
Video Lowryn Preview
C
Ciekawi mnie tych dwóch ostatnich karłów pod drzewem



Ender - Śr sie 29, 2007 5:05 pm
" />Nom, wyglądają ciekawie... a co do videa - muzyka nie pasuje Nie jest zła, no ale nie do tych obrazków, liczyłem na jakieś spokojne smyczki



spectre - Śr sie 29, 2007 8:36 pm
" />Update pierwszej strony. Jak ktos cos zauważy rażącego, to wołać.



bzyk - Cz sie 30, 2007 9:09 am
" />sugeruje wrzucic jeszcze cos takiego pod Planeswalkerem


">Here is an exclusive planeswalker rules preview: Creatures can attack planeswalkers. If a creature does attack one of your planeswalkers, your creatures can block it as though it were attacking you. If a planeswalker is dealt combat damage, it loses that much loyalty.

Additional deductions:
-This is a spell. (It has a casting cost.)
-This is a permanent (It stays in play after being cast.)
-This can be destroyed/targeted with permanent/planeswalker destruction/manipulation cards.
-This can be destroyed when its loyalty dries up. (As it can be 'attacked')
-The numbers on the left refer to the 'loyalty cost' of each ability, but it may be too soon to speculate on the qualifiers of each.




Chmiela - Cz sie 30, 2007 6:05 pm
" />no czyli wiemy dodatkowo tyle ze planeswalkerzy dodają nam poniekąd trochę życia czyli ładnie podobają mi się coraz bardziej :]



HomAR - Cz sie 30, 2007 6:24 pm
" />Raczej nie dodają,bo z tego co rozumiem to atakowanie ich jest tylko opcja,można dalej napierać w gracza.



MASHTRIX - So wrz 01, 2007 6:50 am
" />Porcja nowych kart. Również kolejny Planeswalker !

* http://forums.mtgsalvation.com/showthread.php?t=87932



Ghost of tost - So wrz 01, 2007 7:09 am
" />Karty są super^^!!:
Giant to ekstra rare do aggro(4 many - 4/4, lifelink i jeszcze ten sacrifice ... rozpływam się xD)
Garruk- hmm abilita pierwsz jest fajna i pomocna(widać wizardzi próbują stworzyć jakiegoś kombinowanego land comba;), druga znośna(1 loyality za mięcho 3/3 to chyba dobrze), ale ostatnia... tak jakoś nie jestem przekonany.
Summon the school- łoha karata bardszo ciekawa(widac narzucające się połączenie U i W).Od kiedy to spelle mogą mieć activated ability i czy mógfłbym do tego stapować tego spella?
Warren Pilferers - dobry common na limited( tu od razu do tej karty przychodzi mi na myśl ten tribalowy spell) .

Czekam na więcej.



bzyk - So wrz 01, 2007 8:24 am
" />karty zdecydowanie syte i klmatyczne
Garruk fajny , pewnie , z pewnoscia pogra w agro .... tylko to mi sie wlasnei nei podoba ze jest taki "agro" :/ .... no ale coz , zielony
summon school ... az sie przypominaja sosuke's summons i snakei :d .... masakra w limited
pilferers ... czemu 5 many :/
stoutarm ... whoa , nowy hierarch



Avraxis - So wrz 01, 2007 9:38 am
" />
">Od kiedy to spelle mogą mieć activated ability i czy mógfłbym do tego stapować tego spella?

A gdzie chcesz to stapować? Jak jest w grobie, na stacku, czy na ręce?

Karty fajne, bo ledwo co pokazane, może nawet pograją, szkoda tylko, że nie mają w sobie nic oryginalnego... to wszystko było, teraz tylko mieszają, by trochę inaczej wyglądało. Tylko Garruk, jako planeswalker, podchodzi pod "oryginalnego"... Nim chyba nawet pogram.



_Azuriel_ - So wrz 01, 2007 9:49 am
" />Summon the Shool; OMG! Od kiedy merfolkowie są w jakiś sposób związani z białym i jeszcze ta nazwa... wakacje są a tu takie rzeczy

Podoba mi sie Brion Stoutarm, Czuje że zrobi sie fajna talia
Mój kumpel mówi że jego deck szalonego lalkarza (Stuffy Doll Combo Deck) bedzie miał nową fajną zabawkę.

Btw zobaczcie http://mtgsalvation.com/lorwyn-spoiler.html#1849
Widzicie kto illustrował Stoutarm'a? Jaki zbieg okoliczności



Ghost of tost - So wrz 01, 2007 10:45 am
" />
">A gdzie chcesz to stapować? Jak jest w grobie, na stacku, czy na ręce?
to była ironia....

Edit by twoface:
Ostrzeżenie za spamowanie



MASHTRIX - So wrz 01, 2007 1:11 pm
" />Japanese Nationals Lorwyn Previews !!

* http://www.wizards.com/default.asp?x=mt ... /welcome#8

Pokazana jest nowa umiejętność [?!]

Clash with an opponent. (Each clashing player reveals the top card of his or her library then puts that card on the top or bottom. A player wins if his or her card had a higher converted mana cost.)

Odbywają się również Mistrzostwa Niemiec, wiec możemy mieć nadzieję na kolejny preview dzisiejszego dnia. ; )

EDIT:

Wszystko powinno teraz działać ; )



xazax666 - So wrz 01, 2007 1:34 pm
" />MASHTRIX : Podany link nie działa..



Avraxis - So wrz 01, 2007 3:12 pm
" />
">A gdzie chcesz to stapować? Jak jest w grobie, na stacku, czy na ręce?

To też była ironia.

Edit by twoface:
Ostrzeżenie za offtop



bzyk - N wrz 02, 2007 8:32 am
" />kilka japońskich przeciekow/preview ... imho ciekawych

">I am not good at English \(^o^)/
Please Please Please Please Please do not believe
I made it from the imagination

It is the Ryu-hei Ueshima !
Thanks "Excite translation"

There are Infomation of Japanese Magazine "Game Japan" & MTG Bar

Card Name 1W
Tribal Enchant - Giant (r)
Each creature with the highest converted mana cost has Protection (all color)

Card Name 1W
Creature - Kithkin Soldier (c)
this gets +1/+1 and has first strike as long as you control a Giant.
2/1

Card Name UU
Instant?(u)
As an additional cost to play this, return a creature you control.
Counter target spell.

Card Name U
Sorcery (c)
Look at the top three cards of your library, then put them back in any order. You may shuffle your library.
Draw a card.
(Like a Portent)

Card Name 2B
instant?(c)
Put any number of target creature cards from your graveyard on top of your library.
Draw a card.
(Like a Bone Harvest)

Card Name 1R
Creature - Elemental Shaman (c)
T: Add two mana in any combination of colors to your mana pool. Spend this mana only to play Elemental spells or activated abilities of Elementals.
1/1
(Like a Vedalken Engineer)

Card Name 1G
Creature - Shapeshifter (c)
Shapeshift (this cards is every creature type always)
2/2
(It is Mistform Ultimus)

and MTG Bar

Card Name 1R
Instant (c)
"this card" deals 3 damage to target creature.each(or you and controler?) player reveals the top card of his or her library.if you reveal the card with the highest converted mana cost ,"this card" deals 3 damage to lower player?
reveals card this way put bottom or top library
?????

Card Name(windwen?) 2UB
legend creature - Fairy Wizard (r)
Flash? Flying?
UB,pay a life:return this.?
3/3?


TU MOZNA ZNALEŚĆ 2 OSTATNIE ZE ZDJECIAMI - na stronie WotC wiec raczej nie fake



spectre - N wrz 02, 2007 9:06 am
" />
">Card Name UU
Instant?(u)
As an additional cost to play this, return a creature you control.
Counter target spell.


Ktoś tu se ciężkie jaja robi. No chyba że tego kriczera returnujemy z smętarza do ręki, albo co. Ale przypuszczam, ze wątpie.



bzyk - N wrz 02, 2007 9:11 am
" />takie czasy, spectre, takie czasy ...

Edit by twoface:
Ostrzeżenie za spamowanie



Cabal - Pn wrz 03, 2007 4:19 pm
" />Co raz bardziej napalam się na ten dodatek, arty są świetne, klimat bajkowy, theme set'a tribalowy... Czego chcieć więcej ?

Brion - Oj, pan jest bardziej niż syty, będzie karcił.
Warrensi - śliczniutki commonek :].
Summon the School - UW Aggro-Control na Merfolkach, już to widzę pod trzepakiem...
Garruk - nie wiem jeszcze o cio kaman, ale G Aggro chyba wzmocni.

Z bzykowych świeżynek, Kithinek syciutki, no i podobuje mnie się ten zielony Shape.



Avraxis - Wt wrz 04, 2007 9:31 am
" />Ciekawe, czy ktoś zauważył, że wczorajszy update strony planeswalkerów przyniósł nam zasady ich działania.



FS - Wt wrz 04, 2007 10:24 am
" />Zlinczuj mnie ktos, bom leniwy.
Edit by twoface:
Ostrzeżenie za offtop.



_Azuriel_ - Wt wrz 04, 2007 1:37 pm
" />A za co mam cię szejd linczować co? Nie wiem czemuś leniwy to cię pejczem nie posmeram ku twej radości xD
Edit by twoface:
Ostrzeżenie za offtop.



_Azuriel_ - Wt wrz 04, 2007 1:37 pm
" />A za co mam cię szejd linczować co? Nie wiem czemuś leniwy to cię pejczem nie posmeram ku twej radości xD

Wiem że offtop ale się ten raz powstrzymać niemogłem xD

Edit by twoface:
Drugie ostrzeżenie za offtop i spamowanie.



bzyk - Wt wrz 04, 2007 1:41 pm
" />
">A za co mam cię szejd linczować co? Nie wiem czemuś leniwy to cię pejczem nie posmeram ku twej radości xD
nie zczailes kontextu

prosze FS , oto LINCZ

Edit by twoface:
Ostrzeżenie za offtop.

edit: Że niby za co dostałem warninga? za to że podałem koledze linka do informacji o ów nowym dodatku , której jeszcze tu nie opublikowano , a o która prosił ? a nie na PM bo inni też moga być tymi informacjami zainteresowani ...

Edit by twoface:
Przeczytaj tego posta. Gdzie tam jest napisane że to są jakieś informacje na temat tego dodatku?
Ja pomyślałem że to link do jakiegoś badziewia i nawet w niego nie kliknąłem.
Jak dajesz jakieś nowe info to napisz to. Bo raczej ciężko się domyśleć że link o nazwie LINCZ wkomponowany w offtopowy post prowadzi do jakiś nieofftopowych informacji.

bzyk - jeżeli masz jakieś zastrzeżenia do pracy moderatora, wyślij mu pm. wątek na forum nie służy do sobie rozstrząsania, co jest offtopem, a co nie.
twoface - następne posty tego typu po prostu kasuj, a ostrzeżenia wysyłaj pmem, nie ma co się wdawać w niepotrzebne dyskusje z użytkownikami forum.
rav



Chmiela - Wt wrz 04, 2007 5:16 pm
" />przykro mi bo myślałem że planeswalkerzy będą zabawniejsi ...

a tu się okazuję, że to jest taki zwykły twór bez jaj

chociaż ten burak/ogórak/kurak czy jak on tam się zwie niezły jest

myślicie że będzie jakaś karta co zrobi wielkie pierdup na stole gdy wszystkie planeswalkery będą na stole ? :>



xazax666 - Wt wrz 04, 2007 9:07 pm
" />
">myślicie że będzie jakaś karta co zrobi wielkie pierdup na stole gdy wszystkie planeswalkery będą na stole ? :>

Albo ja za duzo wypilem ,albo Ty bo nic nie rozumiem.

Nawet nie moge patrzeć na te zasady... trzeba to wszystko zapamiętać +jakieś rulingi ,a przyda się to tylko kilka razy.. bo za 2 mies wszyscy o tym zapomną...



Snyck - Wt wrz 04, 2007 10:10 pm
" />Te zasady streszczaja sie do dwóch zdań.
Planeswalkera można atakować i przekierowywać w niego dmg ze swoich źródeł.
Abilitki używasz jako sorker raz na ture.

Kurde jak to zapamiętać ;/



_Azuriel_ - Śr wrz 05, 2007 5:57 am
" />Według mnie to oni ogółem bedą za silni. Bo i tak "Untap two target lands." u pana garuka który kosztuje nas 2GG jest potężniejsze niż ten Druid za 2G co landa untapowal jednego raz na ture. Nie dość że Garruk miśki/bestie robi do tego a potem może je podpakować jako gest ostatniej pomocy. Liliana tak samo, discard oppowi co ture? Wyczyścić mu reke do zera i niech sie meczy jak dostanie coś czego nie bedzie mógł zagrać a tu potem liliana mu to discardnie a megrim bo dobije. A w dredzu to ona też pomoże, reanimator bedzie ją czcił. Ehh.

PS. Twoface sory za double posta ale mam taki kapryśny net i chyba wysłałem posta dwa razy. Nie domyśliłem sie że mam go "zlinkować". Jakbym mógł to tego drugiego usune, ale jedno co moge zrobić to mu text wymazać.

Edit: PS 2. To był mój pierwszy i ostatni offtop, a za drugiego posta bardzo przepraszam bo wiem że zgrzeszyłem



xazax666 - Śr wrz 05, 2007 11:45 am
" />
">myślicie że będzie jakaś karta co zrobi wielkie pierdup na stole gdy wszystkie planeswalkery będą na stole ? :> haha! zrozumiałem ja poprostu jestem głupi i potrzebuje troszke czasu... chodzi Ci o takie coś w stylu Coalition Victory ?

Mnie ciekawi czy będzie jakiś skuteczny planeswalkerremoval?


">Kurde jak to zapamiętać ;/
Mi to i tak skomplikuje zycie.



Chmiela - Śr wrz 05, 2007 5:25 pm
" />
">haha! zrozumiałem ja poprostu jestem głupi i potrzebuje troszke czasu... chodzi Ci o takie coś w stylu Coalition Victory ?

:] mniej więcej ale może nie bądźmy tacy brutalni i nie od razu u win the game, tylko np:
destroy all lands, destroy all creatures, all players discard hands, remove all graveyards from the game, summon 10/10 Planeswalker - Madafaka with: "at the beginning of your turn flip a coin if you win Madafaka will go for a beer (he can attack if you want, if u lose your opponent will have a beer and you lose the game"

sorki za błędy ale myśle że +/- da się zrozumieć o co mi chodzi :] myślicie, że wymagam zbyt dużo ?

a wogóle to mam refleksa wymyśliłem dzisiaj że nie tak łatwo rozwalić takiego planes walkera :] trzeba w niego wpakować mnóstwo dmg'u albo użyć jakiegoś vindicate'a albo ciężko kombinować z atakowaniem kritów. Ta ostatnia opcja wydaje mi się, że komplikuję życie i atakującemu i broniącem (AAAAAAAAA!!!!!!!!!) komplikują sprawe te planeswalkery oj komplikują i pewnie chińczyki jeszcze jakieś walki wymyślą z tymi ich zdolnościami :] będzie fajnie



twoface - Cz wrz 06, 2007 8:26 am
" />Chmiela rozbawiłeś mnie z rana tymi chińczykami

Co do twojego pomysłu na kartę kiedy są wszystkie planeswalkery na stole to raczej nie będzie takiej opcji.

Na szczęście są oni tylko permamentami, a na stosie zwykłymi czarami. Kontry działają, bounce działa, direct damage działa, nevraldiskowo-podobne działają. Jednym słowem nie będzie tak źle.



bzyk - Cz wrz 06, 2007 10:07 am
" />
">nevraldiskowo-podobne działają.
akurat dysk nie zadziala bo niszczy "artefakty, krity i enchanty" , nic nie pisze o planeswalker'ach ... ale oblivion stone juz ich rozwali



twoface - Cz wrz 06, 2007 1:23 pm
" />Bzyk racja. Ciekawe czy zrobią erratę do diska



szatanski_pogan - Cz wrz 06, 2007 4:39 pm
" />mnie to denerwuje, ze mozna w nich strzelac direct damagem. w koncu nie najlepiej im jest z tym zyciem i musza oszczedzac zeby uzywac lepsze ability. teraz aggro juz zupelnie zmiecie kontrole. i jeszcze jakby ograniczyc ich do 1 sztuki w talii. ale co ja moge...



bzyk - Cz wrz 06, 2007 4:46 pm
" />
">mnie to denerwuje, ze mozna w nich strzelac direct damagem
nie mozna ... mozna strzelaz w playera(tym ktory moze bic w playera) i z niego przekierowac na jego planeswalkera ... a jest roznica , bo ivory mask ci zalatwia sprawe prawie calkiem



prokop83 - Pt wrz 07, 2007 10:46 am
" />Cztery nowe karty, które wejdą w skład dodatku Lorwyn zostały przedstawione Na forum MTG Salvation:

Lairwatch Giant 5W
Creature- Giant Warrior (C)
Lairwatch Giant can block an additional creature.
Whenever Lairwatch Giant blocks at least two creatures, it gains first strike until end of the turn.
5/3

Crush Underfoot 1R
Tribal Sorcery - Giant (U)
Choose a Giant creature you control.
Crush Underfoot deals damage equal to that creature's power to targete creature.

Heat/Ardor/Vigor 3GGG
Creature - Elemental Incarnation (R)
Trample
Whenever damage would be dealt to another creature you control, prevent it. Put a +1/+1 counter on that creature for each damage prevented.
When Heat would be put into a graveyard from anywhere, reveal Heat, then shuffle it into its owner's library instead.
6/6

Wanderwine Prophets 4UU
Creature - Merfolk Wizard (R)
Champion a Merfolk (When this comes into play, sacrifice it unless you remove another Merfolk you control from the game. When this leaves play, that card returns to play.)
Whenever Wanderwine Prophets deals combat damage to a player, you may sacrifice a Merfolk. If you do, take an additional turn after this one.
4/4

Źródło: MTG Salvation



xazax666 - Pt wrz 07, 2007 11:56 am
" />Qurcze! bardzo fajne karty... do fundecków
Im więcej Merfolków/Treefolków tym bardziej podoba mi się dodatek xD. Szkoda tylko ze ten pan ma tak duuuuzy koszt.



bzyk - Pt wrz 07, 2007 12:00 pm
" />
">Wanderwine Prophets 4UU
Creature - Merfolk Wizard (R)
Champion a Merfolk (When this comes into play, sacrifice it unless you remove another Merfolk you control from the game. When this leaves play, that card returns to play.)
Whenever Wanderwine Prophets deals combat damage to a player, you may sacrifice a Merfolk. If you do, take an additional turn after this one.
4/4

uuu , Enduring Reneval/Summon the School FTW ?


">Heat/Ardor/Vigor 3GGG
Creature - Elemental Incarnation (R)
Trample
Whenever damage would be dealt to another creature you control, prevent it. Put a +1/+1 counter on that creature for each damage prevented.
When Heat would be put into a graveyard from anywhere, reveal Heat, then shuffle it into its owner's library instead.
6/6

oj ladna krowa(zwlaszcza jak mamy 2 takei na stole ) , ale chyba niestety poza limited/casual nie wyjdzie



Avraxis - Pt wrz 07, 2007 7:50 pm
" />Czemu to cudo ma trzy nazwy?
Propheci zarąbiści. Merfolki wogóle prezentują się jak na razie najlepiej ze wszystkich tribów (z tego, co już zaspoilerowano ofc).



prokop83 - Pt wrz 07, 2007 8:35 pm
" />Co do nazwy to wcześniej nie była ona pewna więc podali trzy mozliwości. teraz na spoilerze jest już pod nazwą:
Vigor 3GGG
Creature - Elemental Incarnation (R)
Trample
Whenever damage would be dealt to another creature you control, prevent it. Put a +1/+1 counter on that creature for each damage prevented.
When Heat would be put into a graveyard from anywhere, reveal Heat, then shuffle it into its owner's library instead.
6/6



bzyk - Pt wrz 07, 2007 8:36 pm
" />
">Czemu to cudo ma trzy nazwy?
to sa wersje tlumaczen karty ... przeciek nastapil w jezyku odmiennym od angielskiego i zazwyczaj nazwe mozna dosc trafnie przetlumaczyc na wiecej niz jeden sposob



Cabal - N wrz 09, 2007 7:09 am
" />Lairwatch Giant - bardzo fajny commonek .
Crush Underfoot - Argh, klimacik =]. RW Kithkin & Giant będzie kosić pod trzepakiem .
Vigor - bardzo ładne krówsko, przyda się w limited.
Wanderwine Prophets - Heh, uwielbiam takie cusie . To + Summon the School, i niezła podwórkowa bombka się szykuje .



Greg - Pn wrz 10, 2007 5:23 am
" />Jeśli ktoś jeszcze nie widzial to mamy już wizerunek kolejnego planeswalkera
http://www.wizards.com/default.asp?x=ma ... kers/week5

Jeśli się nie myle to brakuje tylko niebieskiego i białego.

Co o nim mylslicie czy jest na tyle dobry żeby pograc gdzies ?

EDIT: A i 2 nowe karty pokazane na głównej stronie wizardów

O to jak że !@#$%^ według mnie choc moge gadac bzdury

Gaddock Tegg WG
Legandary creature - Kithkin Advisor(R)
Noncreature spells with converted mana cost 4 or greater can't be played
Noncreature spells with X in their mana costs can't be played
2/2
http://www.wizards.com/default.asp?x=mtgcom/feature/422
a tu link gdzie można znalezic karte w orginalnej wersji

Timber protector 4G
Creature-Treefolk Warrior(R)
Other Treefolk creatures you control get +1/+1
Other Treefolk anf Forests you control are indestructible.
4/6
http://www.wizards.com/default.asp?x=mtgcom/daily/mr296

Co uważacie o tym pierwszym panie bo jak dla mnie jak znalazl do side na trona i inne decki a może nawet do maina



Chmura - Pn wrz 10, 2007 8:29 am
" />
">Gaddock Tegg WG
Legandary creature - Kithkin Advisor(R)
Noncreature spells with converted mana cost 4 or greater can't be played
Noncreature spells with X in their mana costs can't be played
2/2
http://www.wizards.com/default.asp?x=mtgcom/feature/422
a tu link gdzie można znalezic karte w orginalnej wersji

Świetna broń na Tron. Wygląda jakby był zrobiony specjalnie na ten MU; No WoG, no Repeal, no Slaver, no Gifts. Zdejmują go tylko Explosivsy i ew. sidowe Nodsy/Condemny.



Szymon_Atan - Pn wrz 10, 2007 8:37 am
" />
">Świetna broń na Tron. Wygląda jakby był zrobiony specjalnie na ten MU; No WoG, no Repeal, no Slaver, no Gifts. Zdejmują go tylko Explosivsy i ew. sidowe Nodsy/Condemny.


Explosivsy mają X w koszcie. A zdejmuje go triskelion, bardzo skutecznie. Niemniej karta świetna na trona, na desire, na jakieś dzikie balancing tings czy enduing ideal, no i jeszcze w kilku match-upach cośtam blokuje. Ważne że jest za 2 mana 2/2 czyli całkiem znośnie napiera.



Chmura - Pn wrz 10, 2007 8:41 am
" />
">Explosivsy mają X w koszcie.
Miałem zaćmę, fakt. No to szacun dla Wizardów, przesadzili.



prokop83 - Pn wrz 10, 2007 8:58 am
" />To chyba będzie koniec z kobo dekami. Koleś będzie blokował wszystko. Wizardzi stawiają widocznie na aggro decki.



Malkav - Pn wrz 10, 2007 9:26 am
" />Na ext się nie znam, ale w standardzie jest na niego aż za dużo sensownego removalu. Te dwa combo, co teraz działają w t2 nie przejęłyby się za bardzo tym panem, ale oba również zdechną z braku Ravniki.
Z drugiej strony karta naprawdę ciekawa: zamyka wogi, damnacje i... planeswalkerów.



Spencter - Pn wrz 10, 2007 11:45 am
" />
">Miałem zaćmę, fakt. No to szacun dla Wizardów, przesadzili.

Podzielam zdanie :/ ten Kithkin jest przerabany kladzie wszystkie nieaggro decki :/ Badz baaardzo pomaga im w wygranej



Avraxis - Pn wrz 10, 2007 1:25 pm
" />
">Wizardzi stawiają widocznie na aggro decki.

Lorwyn jest blokiem tribalowym - czytaj: nastawionym na stworki. Nawet nie-kritowe spelle mają dużo wspólnego z kritami, zabijają je lub wstawiają tokeny. Blokowanie nie-kritowych spelli nie wydaje się niczym dziwnym w bloku tribalowym. W blocku, na pre, skuteczność tego Kithkina może ograniczyć się do bycia gorszymi Grizzly Bears (bo dwa kolory w koszcie), dobrym tylko przeciwko Planeswalkerom, bo najpotężniejsze efekty i tak siedzą na kritach. W standardzie jest dużo sposobów na zdjęcie go, chociażby głupi Shock, w ext - jeszcze więcej. Co nie zmienia faktu, że robi wrażenie. Czy pogra? Pożyjemy, zobaczymy, wiele kart robiło wrażenie, gdy były zaspoilerowane, a potem nikt nimi nie grał.
Na mnie większe wrażenie robi Chandra. Niby nic oryginalnego, kolejny nudny burn, ale bardzo elastyczny, a z dużą lojalnością może pożyć wystarczająco długo, by coś sensownego zrobić.



_Azuriel_ - Wt wrz 11, 2007 6:17 am
" />http://www.wizards.com/default.asp?x=mtgcom/daily/mr296
http://www.wizards.com/default.asp?x=mtgcom/daily/tf51

Mały preview! Tydzień previewów sie zaczoł!

Nie no za 5 many 4/6 z dopakiem dla treefolków i forestów... i to jakim...

A poniżej pierszy z Elementalów!... No słabi to oni nie są....



bzyk - Wt wrz 11, 2007 9:31 am
" />treefolk byl juz wczoraj

a elemental? zief , no mercy jak zreszta pokazali w artykule ... juz zielony braciszek ciekawszy i duuzo ladniejszy :>



Cabal - Wt wrz 11, 2007 2:53 pm
" />Gaddock Tegg - oj, może pan namieszać. Ha i do tego Kithkin, coś na nich będę próbował podziałać =].
Timber Protector - mhm, syty pan na trzepak .
Dread - bardziej mnie się podobuje zielona inkarnacja, niemniej 6/6 + fear + no mercy za taki koszt nie do pogardzenia.



prokop83 - Śr wrz 12, 2007 6:56 am
" />Dzisiaj Wizardzi ujawniają kolejną karte z Dodatku lorwyn, oto link:
http://www.wizards.com/default.asp?x=mtgcom/daily/cm88
Ringi przypominają w działaniu Mirari, tyle że kopiują activated abilities.



bzyk - Śr wrz 12, 2007 8:23 am
" />jaki sliczne, wreszcie karta dla mnie (Johnego) .... juz kminie jakies combo na nich



Chmiela - Śr wrz 12, 2007 12:53 pm
" />nie męcz się bzyku wotc już trochę rzeczy wymyśliło wystarczy zjechać jeszcze niżej na stronie ;] najlepsze kombo to imho z door to nothingness (tak się piszę?) :]

inna sprawa to opier do modów bo karty wychodzą aktualizacji nie ma



bzyk - Śr wrz 12, 2007 1:18 pm
" />
">nie męcz się bzyku wotc już trochę rzeczy wymyśliło wystarczy zjechać jeszcze niżej na stronie ;] najlepsze kombo to imho z door to nothingness (tak się piszę?) :]
ee, te comba od wotc a zawsze denne calkowicie ...

chcesz uslyszec naprawde pozadne combo z tym ? TIME VAULT(mimo errat) ... na MTG Salvation wymyslili



Chmiela - Śr wrz 12, 2007 2:53 pm
" />wiem że są denne :] a od time vaulta już wole door to nothingness albo korlasha ale co kto lubi

ja nie lubię kart który żeby coś robiły potrzebują jeszcze ze 3 innych



bzyk - Śr wrz 12, 2007 3:00 pm
" />
">wiem że są denne :] a od time vaulta już wole door to nothingness albo korlasha ale co kto lubi

ja nie lubię kart który żeby coś robiły potrzebują jeszcze ze 3 innych

pewnie , bo 2kartowe infinite turns za 2+3 many jest gorsze od zabicia 2 playerow zamiast jednego za 2WWUUBBRRGG , czy 3kartowe wyszukanie 4 swampow za 3+2BB+2



xazax666 - Śr wrz 12, 2007 3:09 pm
" />
">inna sprawa to opier do modów bo karty wychodzą aktualizacji nie ma
Wyręcze ich troszke...

Faerie Spellmesser
Creature - Faerie Wizard 1U
Flash
Flying
When Faerie Spellmesser comes into play, counter target spell with converted mana cost X or less, where X is the number of Faeries you control.
Illus. Rebecca Guay #89/301 1/1

Sunrise Sovereign
Creature - Giant Warrior 5R
Other Giants you control get +2/+2 and gain trample.
Illus. William O'Connor
(crap rare)

Perfect Imperalist
Creature - Elf Warrior 2G
Other Elves you control get +1/+1.
G,T: put a 1/1 green Elf Warrior token into play.
Illus. Scott M. Fisher #220/301 2/2

Dolmen's Door 2
Artifact
Prevent all damage that would be dealt to attacking creatures you control.
Illus. Richard Sardinha #256/301

Większość widziała ,ale co mi tam...



prokop83 - Cz wrz 13, 2007 6:52 am
" />Kolejna karta z Lorwyn. Wypas dla niebieskiego. oto link:
http://www.wizards.com/default.asp?x=mtgcom/daily/mf163



Spencter - Cz wrz 13, 2007 7:29 am
" />No wypasik karcioszka Ale z tym kosztem to tylko do mono U

Dalej w artykule jest napisane ze ma byc cykl 5ciu kart z "Command" w nazwie.. ciekawe, ciekawe..



bzyk - Cz wrz 13, 2007 10:53 am
" />
">No wypasik karcioszka Ale z tym kosztem to tylko do mono U
ech nastepny sie znalazl .... o Tereferim tez tak mowiono

mi sie na poczatku wydawala strasznei denna .... bo nie zauwazylem ze tam jest "choose TWO" ... ale itak nudna , zielona i czarna wersja mnie ciekawia



Spencter - Cz wrz 13, 2007 11:56 am
" />Nowe karciochy:

Lignify
1g
Tribal Enchantment - Treefolk Aura Common
Enchant creature
Enchanted creature becomes a 0/4 Treefolk and loses all other abilities.

oraz,

Secluded Glen

Land Rare
As Secluded Glen comes into play, you may reveal a Faerie card from you hand. If you do, Secluded Glen comes into play untapped. Otherwise, it comes into play tapped.
{T}: add {U} or {B} to your mana pool.

Ajani Goldmane
2ww
Planeswalker - Ajani
+1: You gain 2 life
-1: Creatures you control get +1/+1 and vigilance until end of turn
-6: Put an X/X white Avatar creature token into play with power and toughness each equal to your life total.
Loyalty: 4
Rare.

Tarfire
r
Tribal Instant- Goblin
Tarfire deals 2 damage to target creature or player.
common

Brigid, Hero of Kinsbaile
2ww
Legendary creature - Kithkin Soldier
First strike
T: Brigid Hero of Kinsbaile deals 2 damage to each attacking or blocking creature.
2/3
Rare.

Oblivion Ring
2w
Enchantment
When Oblivion Ring comes into play, remove target non-land permanent from the game.
When Oblivion Ring leaves play, return the removed permanent to play under its owners control.
COMMON.

1.Pierwsza karta może nie szczególna.
2.Dual landzik tribalowy wypas najprawdopodobniej kazdy rodzaj krit bedzie mial swoj Potwierdzony jest jeszcze BG dla Elfow.
3.Planeswalker mocny... mimo malego loyality.
4.Goblinowy Shock napewno pogra dla podpakowania Goyfy
5.Brigid do Weenie do obrony przez innymi Weenie
6.Biały "Vindicate" ? hm-hm



Greg - Pt wrz 14, 2007 5:30 am
" />http://www.wizards.com/default.asp?x=mtgcom/daily/dl2

treefolki dostały fajnego pana szkoda że 3 color ale mysle ze na pewno gdzies pogra chodziby dla tego ze za 3 many jest typem 5/5 np. w jakims rg rocku ze splashem w

Doran, the Siege Tower
Legandary creature - Treefolk Shaman (R)
Each creature assings combat damage equal to its touhness rather than its power
0/5

Bardzo fajny co onim uwazacie ?



Saise - Pt wrz 14, 2007 6:19 am
" />Ten Lorwyn to najklimatyczniejszy dodatek od czasów nieszczęsnego Mirrodina. Chyba sobie zassam Wizarda i będę młócił T2 online. Już widzę ten nowy WG Toolbox i T2 Timber Deck



Chmiela - Pt wrz 14, 2007 7:57 am
" />dobra ten wysyp kart naprawdę był ostry

enchant zmieniający w treefolki: z początku wydawał się "średni" ale po pokazaniu się szamana okazuję się że krit 0/4 potrafi zadać 4 dmg :O

planeswalker: a myślałem że nic fajnego nie wymyślą dla białego a ten pan naprawdę mi się podoba wogóle planeswalkerzy w limited będą masakrować że hoho

land: ostre naprawdę ostre fearie wymiatają

coś tam jeszcze było też kozackie, po wyjściu TS wydawało mi się że ciężko będzie im zrobić inny dodatek dobrze działający w limited a ten okazuję się że może być jeszcze lepszy już nie mówiąc o T2 (aż normalnie zacznę grać) albo tribalu



Spencter - Pt wrz 14, 2007 9:03 am
" />Duzo nowosci

Lairwatch Giant
5w
Creature - Giant Warrior Common
Lairwatch Giant can block an additional creature.
Whenever Lairwatch Giant blocks two or more creatures, it gains first strike until end of turn.
A giant can pout for decades. Woe to anyone who disturbs them.
5/3

Kithkin Greatheart
1w
Creature - Kithkin Soldier Common
Kithkin Greatheart gets +1/+1 and has first strike as long as you control a Giant.
2/1

Fertile Ground
1g
Enchantment - Aura Common
Enchant land
Whenever enchanted land is tapped for mana, its controller adds one mana of any color to his or her mana pool.
"The love of nature ... is a furious, burning sensation"

Boggart Shenanigans
2r
Tribal Enchantment - Goblin Uncommon
Whenever a Goblin card is put into your graveyard, Boggart Shenanigans deals 1 damage to target player.
"People of Kinsbaile, we declare Shenanigans."

Shimmering Grotto

Land Common
{T}: Add 1 to your mana pool.
1, {T}: Add one mana of any color to your mana pool.
Bunnies are not the only denizens of this grotto.

Horner's Greed
3b
Sorcery Uncommon
Draw 2 cards and lose 2 life.
Clash with an opponent, if you win, repeat this process.
(Each clashing player reveals the top card of his or her library then puts that card on the top or bottom. A player wins if his or her card had a higher converted mana cost)

Boggart King
1RRR
Creature - Goblin Lord
Other goblins you control have haste.
1R: Other goblins you control get +1/+0 until the end of turn.
RR, Sacrifice Boggart King: Target goblin you control becomes an exact copy of Boggart King.
3/2

Boggart Gravedigger
1BR
Creature - Goblin
During your upkeep, you may return target goblin card from your graveyard to your hand.
1/2

Vivid Creek
Land
Vivid Creek comes into play tapped with 2 storage counters.
Tap: Add u to your mana pool
Remove a storage counter, Tap: Add one mana of any color to your mana pool.
Uncommon

Goatnapper 2r
Creature-Goblin Rogue (unc)
When Goatnapper comes into play,untap target Goat and gain control of it until end of turn.It gains haste until end of turn.
Kith goats are just for pratice.The real prize,of course,is a giant's cloudgoat.
2/2 172/301

Pestermite 2u
Creature-faerie Rogue (c)
Flash
Flying
When Pestermite comes into play, you may tap or untap target permanent.
The fae know when they're not wanted.That's precisely why they show up.
2/1 78/301

Flamekin Bladewhirl r
Creature-Elemental Warrior (unc)
As an additional cost to play Flamekin Bladewhirl, reveal an Elemental card from your hand or pay 3
2/1 165/301

Moonglove Winnower 3b
Creature-Elf Rogue (c)
Deathtouch
Winnowers live to eliminate eyeblights,creatures the elvesdeem too ugly to exist.
2/3 126/301

Boggart Birth Rite B
Tribal Socery- Goblin (c)
Return target Goblin card from your graveyard to your hand.
101/301

Immaculate Magistrate 3g
Creature-Elf Shaman
T:Put a +1/+1 counter on target creature for each Elf you control.
2/2
RARE

Elvish Promenade 3g
Tribal socery-elf
Put a 1/1 green elf warrior creature token into play for each elf you control
UNCOMMON

Kithkin Harbinger 2w
Creature - Kithkin soldier
When Kithkin Harbinger comes into play, search your library for a Kithkin card and reveal it, then shuffle your library and put it on top of your library.
1/3

Faerie Harbinger 3u
Creature ? Faerie Wizard
Flash
Flying
When Faerie Harbinger comes into play, search your library for a Faerie card and reveal it, then shuffle your library and put it on top of your library.
2/2



Mikołaj - Pt wrz 14, 2007 11:23 am
" />Ta edysja coraz bardziej przypomina mi ukochany przeze mnie Ons. A draft w tym to już w ogóle Ons na bis.


">Boggart King
1RRR
Creature - Goblin Lord
Other goblins you control have haste.
1R: Other goblins you control get +1/+0 until the end of turn.
RR, Sacrifice Boggart King: Target goblin you control becomes an exact copy of Boggart King.
3/2

Klimatyczny koleś. Może nie jakiś mega mocny, ale raczej pogra przynajmniej w T2.

">Vivid Creek
Land
Vivid Creek comes into play tapped with 2 storage counters.
Tap: Add u to your mana pool
Remove a storage counter, Tap: Add one mana of any color to your mana pool.

Takie milsze Gemstone Mine. Ponoć ma być dla każdego koloru.

Ogólnie miałem już teraz inwestować tylko w modo, ale widzę, że na pre pojawię się na 100%.



Greg - Pt wrz 14, 2007 12:52 pm
" />
">Lairwatch Giant
5w
Creature - Giant Warrior Common
Lairwatch Giant can block an additional creature.
Whenever Lairwatch Giant blocks two or more creatures, it gains first strike until end of turn.
A giant can pout for decades. Woe to anyone who disturbs them.
5/3

Kithkin Greatheart
1w
Creature - Kithkin Soldier Common
Kithkin Greatheart gets +1/+1 and has first strike as long as you control a Giant.
2/1


Te dwie karciochy już były pokazane przynajmniej ja widziałem że takie będą, a co do reszty to chyba nic nadzwyczajnego nie ma oprucz paru dobrych kart do limited choć może czegoś nie zauwazyłem



Chmiela - So wrz 15, 2007 4:51 pm
" />niebieski misiek wyglądać ma prawdopodobnie tak:

Jace Beleren 1UU
Planeswalker - Jace (Rare)
+2: Each player draws a card
-1: Target player draws a card
-10: Put the top 20 cards of target player's library in to his or her graveyard.
Loyalty: 3



Yossarian - So wrz 15, 2007 9:53 pm
" />Jeśli taki ma być Jace, to mi się podoba najmniej z PW... nie chodzi nawet o grywalność, bo 'darmowy' draw pewnie okaże się być hitem sezonu, ale ta ostatnia abilita ;/ Millowanie to akurat najdurniejsza abilita jaką mogli mu dać... gdyby np. przejmował kontrolę nad wszystkimi permanentami oppa, to by było dopiero coś



xazax666 - So wrz 15, 2007 10:33 pm
" />i tak będzie robił jako draw... a dzięki skopanej ostatnie abbilce jest tańszy



Cabal - N wrz 16, 2007 9:07 am
" />Doran, the Siege Tower jest mega śliczny i bardzo ciekawy, ale... Zrobili go BGW =/. Vividów będzie cały cykl, co mnie cieszy bardzo :]. A i Goatnapper, to mega mus do zdobycia w 4 sztukach =D.

Na Salvacyjnym spoilerze spory up (Click), powrzucam parę:

Mosswort Bridge
Land (R)
Hideaway (This land comes into play tapped. When it does, look at the top 4 cards of your library, remove one from the game face down, then put the rest on the bottom of your library.)
T: Add G to your mana pool.
G, T: You may play the removed card without paying its mana cost if creatures you control have a total power of 10 or greater.

Goldmeadow Stalwart W
Creature - Kithkin Soldier (U)
As an additional cost to play Goldmeadow Stalwart, reveal a Kithkin card from your hand or pay 3.
2/2

Guile 3UUU
Creature - Elemental Incarnation (R)
Guile can't be blocked except by three or more creatures.
If a spell or ability you control would counter a spell, instead remove that spell from the game and you may play that card without paying its mana cost.
When guile is put into a graveyard from anywhere, shuffle it into its owner's library.
6/6

Merrow Commerce 1U
Tribal Enchantment - Merfolk (U)
At the end of your turn, untap all Merfolk you control.

Spellfumbler Sprite 1U (<- będzie mieć arta Rebecci Guay, mniam )
Creature - Faerie Wizard (C)
Flash
Flying
When Spellfumbler Sprite comes into play, counter target spell with converted mana cost X or less, where X is the number of Faeries you control.
1/1

Cairn Wanderer 4B
Creature - Shapeshifter (R)
Changeling
As long as a creature card in your graveyard has flying, Cairn Wanderer has flying. The same is true for fear, first strike, double strike, deathtouch, haste, landwalk, lifelink, protection, reach, trample, shroud, and vigilance.
4/4

Oona's Prowler 1B
Creature - Faerie Rogue (R)
Flying
Discard a card: Oona's Prowler gets -2/-0 until end of turn. Any player may play this ability.
3/1

Boggart Shenanigans 2R
Tribal Enchantment - Goblin (U)
Whenever a Goblin card is put into your graveyard, Boggart Shenanigans deals 1 damage to target player.

Nova Hunter 3R
Creature - Elemental Warrior (R)
Trample
Champion an Elemental (When this comes into play, sacrifice it unless you remove another Elemental you control from the game. When this leaves play, return that card to play.)
10/2

Wild Ricochet 2RR
Instant (R)
You may choose new targets for target instant or sorcery spell. Then copy that spell. You may choose new targets for the copy.

Elvish Promenade 3G
Tribal Sorcery - Elf (U)
Put a 1/1 green Elf Warrior creature token into play for each Elf you control.

Rootgrapple 4G
Tribal Instant - Treefolk (C)
Destroy target noncreature permanent. If you control a Treefolk, draw a card.

Immaculate Magistrate 3G
Creature - Elf Shaman (R)
T:Put a +1/+1 counter on target creature for each Elf you control.
2/2



Szymon_Atan - N wrz 16, 2007 10:08 am
" />w tym momencie jest taki wysyp spoilerów, że naprawdę nie ma sensu ich wypisywać. Poza tym każdy zainteresowany i tak wchodzi na salvację.



xazax666 - So wrz 22, 2007 11:42 pm
" />Kilka kart zasługuje na uwagę... np:

Commandów nie wypisuje.. chcociaż niektórwe są ciekawe...

Thoughtseize B Rare
Sorcery
Target player reveals his or her hand. Choose a nonland card from it. That player discards that card.
You lose 2 life.
(nowy duress?)

Knucklebone Witch B Rare
Creature - Goblin Shaman
Whenever a Goblin you control is put into a graveyard from play, you may put a +1/+1 counter on Knucklebone Witch.
Each bone honors its owner's best pranks.

Zephyr Net 1U Commonik
Enchantment - Aura
Enchant creature
Enchanted creature has defender and flying.

bardzo fajowy.. nie potrzeba B dla removalu w kontrolce

Edit: Arty są strasznie super!



Lecter - N wrz 23, 2007 8:12 am
" />Nic specjalnego do czarnych nie widzę nie licząc tego co xazax wypisał. Nie posycili jak dla mnie w tym kolorze...



_Azuriel_ - Wt wrz 25, 2007 3:21 pm
" />Na salwacji pełen spoilerek.. co do sztuki a ja powiem tylko tyle..czarny na serio dostał w dup*...



NAAPIER - Śr wrz 26, 2007 12:26 pm
" />a powiedzcie ludziki drogie co z walkerami
jak te cuda na kiju beda dzialac??
jak ich sie zabija i takie tam
wiem ze opcje targetujace krity ich nie tykaja (damnacje wrathy condony)
wiem ze wchodza na sorc...
ale co wiecej? jak to ubic jak tego uzywac??



kelostrada - Śr wrz 26, 2007 1:40 pm
" />W sumie ubijasz bardzo prosto. Ginie toto kiedy spadnie z niego ostatni loyality counterek. Kiedy zadajesz direct dmg w playera to możesz powiedzieć że celujesz w planeswalkera. Traktowane jest to jak redirect damage. Kiedy atakujesz stworami to przed atakiem mówisz że atakujesz planeswalkera a nie gracza. Planeswalker to taki jakby gracz dodatkowy, który ma tyle hp ile counterków (kiedy obrywa traci tyle dokładnie counterków ile dmg dostał), działają na niego wszystkie efekty w stylu "target permament". Oczywiście nie może atakować, a zdolności swoich używa zdejmując lub dodając counterki. Np. jak masz "+2 Each player draw a card." To znaczy że dokładasz counterki dwa. Kiedy masz minusik to zdejmujesz counterki. To raczej logiczne. Możesz tego używać wtedy gdy sorcery i tylko raz na turę, tylko jedną zdolność jednego planeswalkera.

To tyle co pamiętam, jak coś źle powiedziałem lub niedopowiedziałem to mnie poprawcie;)

EDIT: Mogę jeszcze dopowiedzieć, że kiedy atakujesz istotą w planeswalkera, a przed zadaniem obrażeń on w jakiś magiczny sposób zginie lub zejdzie z gry, to obrażenia od stwora nie przechodzą na gracza. To tyle:)



bzyk - Śr wrz 26, 2007 3:45 pm
" />
">a powiedzcie ludziki drogie co z walkerami
jak te cuda na kiju beda dzialac??
jak ich sie zabija i takie tam
wiem ze opcje targetujace krity ich nie tykaja (damnacje wrathy condony)
wiem ze wchodza na sorc...
ale co wiecej? jak to ubic jak tego uzywac??


">***Card Type: Planeswalker***

Planeswalker is a new card type. Planeswalkers are powerful allies you can call on to fight by your side.

Garruk Wildspeaker
{2}{G}{G}
Planeswalker -- Garruk
[+1]: Untap two target lands.
[-1]: Put a 3/3 green Beast creature token into play.
[-4]: Creatures you control get +3/+3 and gain trample until end of turn.

You can play a planeswalker only at the time you could play a sorcery. A planeswalker is a permanent, so when a planeswalker spell resolves, it comes into play under your control. Any spell or ability that affects a permanent (for example, "destroy target permanent") can affect a planeswalker. Note that planeswalkers aren't creatures; if a card says it affects a creature, it won't affect a planeswalker.

_PLANESWALKER SUBTYPES_
Each planeswalker has a subtype. For example, Garruk Wildspeaker says "Planeswalker -- Garruk" on its type line. These subtypes are also called planeswalker types. These are not creature types; they're an independent list.

* If two or more planeswalkers that share a subtype are in play, they're all put into their owners' graveyards as a state-based effect.

_PLANESWALKER LOYALTY_
Loyalty is a characteristic only planeswalkers have. Each planeswalker has a loyalty number printed in the lower right corner of the card. This isn't a power or toughness -- it's a new value.

* A planeswalker comes into play with a number of loyalty counters on it equal to its loyalty number. While a planeswalker is in play, its loyalty is equal to the number of loyalty counters on it, and its printed loyalty number is ignored.

* Damage dealt to a planeswalker results in that many loyalty counters being removed from it; see "Dealing Damage to Planeswalkers" below.

* Playing an ability of a planeswalker causes it to gain or lose loyalty; see "Planeswalker Abilities" below. As a planeswalker loses loyalty, that many loyalty counters are removed from it. As a planeswalker gains loyalty, that many additional counters are put onto it.

* If a planeswalker's loyalty is 0, it's put into its owner's graveyard as a state-based effect.

* While a planeswalker card isn't in play, its loyalty is equal to the number printed in its lower right corner.

_PLANESWALKER ABILITIES_
Each planeswalker in the _Lorwyn_ set has three activated abilities. These abilities have specific restrictions that aren't spelled out on the card, and their costs use a new symbol.

* An ability of a planeswalker may be played only by that planeswalker's controller, and only any time he or she could play a sorcery. A player may play a planeswalker's ability the turn it enters play. A player may not play a planeswalker's ability if any of its abilities have been played already that turn. In other words, you're limited to one ability from each of your planeswalkers during your turn.

* The cost to play a planeswalker's ability is represented by an arrow with a number inside. Up-arrows contain positive numbers, such as "+3"; this means "Put three loyalty counters on this planeswalker." Down-arrows contain negative numbers, such as "-1"; this means "Remove one loyalty counter from this planeswalker." You can't play a planeswalker's ability with a negative loyalty cost unless the planeswalker has at least that many loyalty counters on it.

_PLANESWALKERS IN COMBAT_
Planeswalkers aren't creatures, so they can't attack or block. However, planeswalkers can be attacked.

As the declare attackers step begins, if the defending player controls a planeswalker, the active player declares who or what each attacking creature is attacking: the defending player or one of that player's planeswalkers. All the attacking creatures may attack the same thing, or they may attack different things. If the defending player controls multiple planeswalkers, any or all of them can be attacked during the same combat phase.

As the declare blockers step begins, the defending player declares which creatures he or she controls (if any) are blocking the attacking creatures. The blocking creatures don't care who or what the attackers are attacking.

During the combat damage step, damage from unblocked creatures attacking the defending player, damage from blocked creatures, and damage from blocking creatures is assigned and dealt as normal. Unblocked creatures that are attacking a planeswalker assign and deal their combat damage to that planeswalker, which causes that many loyalty counters to be removed from it. Planeswalkers, like players, don't deal combat damage.

* If a creature with trample is attacking a planeswalker and is blocked, the attacker must assign lethal damage to each blocker, and may assign excess damage to the planeswalker. However, a creature with trample that's attacking a planeswalker can't "trample over" that planeswalker and assign combat damage to the defending player.

* If a planeswalker leaves play or changes controllers, it's removed from combat and stops being attacked. However, a creature that was attacking that planeswalker isn't removed from combat -- it continues to attack. It may be blocked. If it isn't blocked, it remains an attacking creature but assigns no damage during the combat damage step. If it is blocked, it will deal damage to any creature blocking it as normal. If the attacker has trample, the trample ability has no effect because there's nothing for the creature to assign excess damage to.

* In the Two-Headed Giant multiplayer variant, a creature can attack the defending team or attack a planeswalker controlled by either member of that team. A creature attacking a planeswalker can be blocked by creatures controlled by either member of the defending team, not just creatures controlled by the planeswalker's controller.

_DEALING DAMAGE TO PLANESWALKERS_
If a source you control would deal noncombat damage to an opponent, you may have that source deal that damage to a planeswalker that opponent controls instead. This is a redirection effect: you choose whether to redirect the damage as the redirection effect is applied, and it's subject to the normal rules for ordering replacement effects. The player affected by the damage chooses the order in which to apply such effects, but the controller of the source of the damage chooses whether the damage is redirected. Note that this redirection can't be applied to combat damage.

* For example, although you can't target a planeswalker with Shock, you can target your opponent with Shock, and then as Shock resolves, choose to have Shock deal its 2 damage to one of your opponent's planeswalkers. If you do, two loyalty counters are removed from that planeswalker.

* You can't choose to split the damage between a player and a planeswalker. In the Shock example above, you couldn't have Shock deal 1 damage to the player and 1 damage to the planeswalker.

* If a source you control would deal damage to you, you can't have that source deal that damage to one of your planeswalkers instead.

* In a Two-Headed Giant game, damage that would be dealt to a player can't be redirected to a planeswalker his or her teammate controls.




Marley69 - So wrz 29, 2007 10:56 am
" />Mamy juz pełny wizualny, posortowany spoiler

http://www.geroko.user.icpnet.pl/mtg/lorwyn2.html
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • blanka24.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • abaddon.xlx.pl
  • | | | | >

    © design by e-nordstrom