ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
LTK3 Grupa II - Etap I
donarturo - Śr lis 24, 2004 12:32 am " />Zadanie: Czarno-zielony enchantment o casting coscie 2BG ------------------------------------------------------------ Deeper kind of slumber 2BG Enchantment Whenever a player discards a card, you may draw a card and lose 1 life. If the discarded card is a creature card, you may pay x life, where x is its converted mana cost, and put it into play. It has "Fading 2". "Cease to exist. Rise to exist no more." ------------------------------------------------------------ Army of Death 2BG Enchantment Whenever creature you controll is put into graveyard from play you may remove it from the game instead. 1, Sacrifice a creature: Add B or G to your mana pool. 2: Put 1/1 black-green Zombie Elf token into play. Common ------------------------------------------------------------ Dark Instincts 2BG Enchantment pay 1 life, Sacrifice a permanent: Destroy target permanent of the same type (permanent's types are: Artifact, Creature, Land, Enchantment). That permanent can't be regenerated. "Everyone has nightmares, inside everybody's mind sleeps a nightmare, sometimes nightmares have us" - Necronomicon, mage's notes." ------------------------------------------------------------ Przyponinam, że liczą się tylko głosy poparte komentarzem dark_wonderer - Śr lis 24, 2004 12:54 am " />W tej grupie kompletni nie kumam karty nr 2. Po co mi usuwanie z gry moich ginących kreatur ? W dodatku cała reszta abilitek wydaje sie nie mieć ze sobą żadnego zwiąsku. Wygląda, jakby na karcie brakowało jednej linijki tekstu. Dla mnie średniak. Co do reszty karta nr 1 jest raczej mniej grywalna niż karta nr 3. W 3 podoba mi sie jej prostota i elegancja, choć jako efekt geddonopodobny jest chyba nieco za dobra. Z koleji nr 1 jest bardzo ciekawą kartą z wieloma możliwościami, wymaga budowy całego decku pod nią i chyba to mnie w niej urzekło, bo ostatnimi czasy brak mi w tej karciance deck buildingu, za to masa net decków. Im więcej kart dajacych szerokie możliwości tym ciekawiej. Głos na nr 1 (choć na wyróżnienie zasługuje też nr 3). mako - Śr lis 24, 2004 1:01 am " />Zgoda z Dark_wondererem - karta nr 2 jest niekompletna albo słaba. Co do nr 3 - wskazał bym tą kartę bo jest ciekawa i grywalna ale nie zgadzają mi się kolory. Powinno być BW (oczywiście rozumiem że w zadaniu stało inaczej). Gdyby nie to - tam poszedłby mój głos. Ogłaszam więc, że punkt przyznaję karcie nr 1 (choć jest strasznie podobna do mojego jedynaka w The Best - szczególnie druga ability - no niemalże zwalona z niego, ale o plagiat nie pozwę). Hsilop - Śr lis 24, 2004 5:45 am " />A ja nie zdążyłem wysłać karty z powodu wyjazdu... Mogę tylko napisać co mi się iudało wymyślić na ten temat... Correlation of Souls Enchantment 2BG Rare Whenever a player discards a creature card from his or her hand you may return it to play under your control. If you do, you lose life equal to that creature power. “I’’ll take my reward outright from your mind” -Dosan, Confidant of Secrets A jako, że jest ona dość podobna do karty pierwszej, więc głos na nią... XaN007 - Śr lis 24, 2004 7:56 am " />taaaa. karta 2 jakby "niekompletna" a glos oddam na karte numer 3. jakos najbardziej z tej grupy do mnie przemawia Maverick - Śr lis 24, 2004 9:12 am " />Karta numer 3 najbardziej mi się podoba Jest genialna w swojej prostocie i ma fajne działanie Natomiast karta numer 1 jest imho przekombinowana Nie lubię takich Kicpri - Śr lis 24, 2004 9:38 am " />Bede ocenial przede wszystkim pod katem grywalnosci w Rocku, to taki jedyny deck BG ktory mi na mysl przychodzi [o t1 nie mowie teraz] i to bedzie moim zdaniem taki wyznacznik ">Deeper kind of slumber 2BG Enchantment Whenever a player discards a card, you may draw a card and lose 1 life. If the discarded card is a creature card, you may pay x life, where x is its converted mana cost, and put it into play. It has "Fading 2". "Cease to exist. Rise to exist no more." karta super, od razu widac tiamat co do zas samej karty, to chyba Whenver zamiat if, i that creature zamaist It. No i co najwazniejsze (!) put it into play under your control [chyba o to chodzilo, nie?] To nt wordingu. Co do zas samej karty, robi słodkie cardadvantage, w Rocku sporo discardu, terapie, duressy, naprawde karta jest swietna, no i jak wywala krita to juz w ogole jest fajnie. Super karta, super tiamat tylko hm, troszke wording skopany i wezme na to poprawke przy wybieraniu. ">Army of Death 2BG Enchantment Whenever creature you controll is put into graveyard from play you may remove it from the game instead. 1, Sacrifice a creature: Add B or G to your mana pool. 2: Put 1/1 black-green Zombie Elf token into play. Common Co to ma byc? Armia śmierci? Pierwszej ability nie kumam po co ona jest, no ale niech bedzie. Druga takze nie generuje nam zadnych dodatkowych mana a zamienianie ich KOSZTEM KREATURY to kompletny bezsens. No i trzecia jakas w miare sensowna, kladzie nam blockera na stol. Sadzac, iz chciales zrobic spojnosc miedzy abilitami, nie udalo ci sie, bo co mi po tokenie za 2 mana, kiedy za 1 i poswiecenie go otrzymujemy 1 mana? czyli za 3 mana i sac krita dostajemy 1 mana. Bezsens. Tak jak i cala karta. A moze poprostu nie widze jej sensu? ">Dark Instincts 2BG Enchantment pay 1 life, Sacrifice a permanent: Destroy target permanent of the same type (permanent's types are: Artifact, Creature, Land, Enchantment). That permanent can't be regenerated. "Everyone has nightmares, inside everybody's mind sleeps a nightmare, sometimes nightmares have us" - Necronomicon, mage's notes." No mi sie podoba, choc chyba troche za mocne. Za 1 zycia i sac ladna niszczymy landa. Sac BoPa i niszczymy Kolosa, Sac jakiegos shitowego artefucktu i niszczymy jakiegos dajmy na to mindslavera. Chyba za mocne, pozwala strasznie kontrolowac stol. Ogolem jest swietna, ale poprzez takie wlasnie przyklady pozwalam sobie powiedziec ze jest ona broken, w Rocku normalnie by niszczyła, kontrola nad kritami calkowita, sac bopow i innych malych panockow i rozwalamy ich najmocniejszych przeciwnikow, a jak mamy geneze w grobie to...az sie boje pomyslec. Swietny pomysl, troche z wykonaniem gorzej [za mocne dla mnie]. Reasumujac, glosuje na karte nr 1, druga jest beznadziejna, trzecia zas lekko za mocna. Pozdrawiam fanów Tiamatu. mako - Śr lis 24, 2004 10:06 am " />Kicpri - a jak ty tego Kolosa niszczysz BoPem??? (no chyba że mówimy o innym Kolosie, albo jest to zbiorcze określenie Krów). Co do reszty się zgadzam ale nadal uważam że kolory są złe - to jest biało-czarny enchantmnet. Metka - Śr lis 24, 2004 10:33 am " />1. Bardzo ciekawa, wyważona dzięki kosztowi, bo late gamie raczej się nie na discardujemy. Nie widze na karcie zupełnie zielonego koloru, ale to chyba jedyn wada. 2. Patrz poprzednicy. 3. Karta świetna, tylko brakuje mi "play this ability as a sorcery. Any player may play this ability" bo tak jest po prostu za mocne. Kłos z braku czegoś lepszego na nr 1, choć karta niezachwycająca. Amok - Śr lis 24, 2004 10:59 am " /> ">Deeper kind of slumber 2BG Enchantment Whenever a player discards a card, you may draw a card and lose 1 life. If the discarded card is a creature card, you may pay x life, where x is its converted mana cost, and put it into play. It has "Fading 2". "Cease to exist. Rise to exist no more." bleh Tiamat i to jeszcze tak perfidnie ze uznaje ze autorowi nie chcialo sie szukac innej dobrej nazwy - bez przesady. Karta dosc dobra, nawet bardzo dobra w dzialaniu. ">Army of Death 2BG Enchantment Whenever creature you controll is put into graveyard from play you may remove it from the game instead. 1, Sacrifice a creature: Add B or G to your mana pool. 2: Put 1/1 black-green Zombie Elf token into play. Common heh oryginalna nazwa, abilita nie wiadomo po co :] napchane 2 innymi zupelnie nie laczacymi sie abilitami eeeh ">Dark Instincts 2BG Enchantment pay 1 life, Sacrifice a permanent: Destroy target permanent of the same type (permanent's types are: Artifact, Creature, Land, Enchantment). That permanent can't be regenerated. "Everyone has nightmares, inside everybody's mind sleeps a nightmare, sometimes nightmares have us" - Necronomicon, mage's notes." flav tak bardzo ssie ze pomimo dobrego dzialania nie moge zaglosoowac na te karte :/ 1) Kicpri - Śr lis 24, 2004 11:09 am " /> ">Kicpri - a jak ty tego Kolosa niszczysz BoPem??? (no chyba że mówimy o innym Kolosie, albo jest to zbiorcze określenie Krów). Co do reszty się zgadzam ale nadal uważam że kolory są złe - to jest biało-czarny enchantmnet. hm, Birds of Paradise <- cardtype: kreatura Darksteel Collosus <- cardtype: artefakt + kreatura konkluzja : moge Darksteel Collosusa zniszczyc zarowno poprzez sac BoPa jak i dajmy na to Damping Matrix. GumisK - Śr lis 24, 2004 11:24 am " />Szczególnie, że Darksteel Colossus jest niezniszczalny... Kicpri - Śr lis 24, 2004 11:27 am " /> ">Szczególnie, że Darksteel Colossus jest niezniszczalny... heh, rzeczywiscie, zly przyklad, mea maxima culpa. No ale wiadomo o co mi chodzilo, o to ze kosztem jakiegos prykacza niszczymy jakiegos dzidka i tyle GumisK - Śr lis 24, 2004 1:25 pm " />Głos na nr 1, wobec wybitnie niespójnej i niegrywalnej karty nr 2 i nieco zbrokenowanej karty nr 3 jest ona w tej grupie bez konkurencji. Chainer - Śr lis 24, 2004 1:29 pm " />^ (produktywne) Elmo - Śr lis 24, 2004 1:55 pm " />Swój glos oddaje na karte nr.1 nie dlatego rzeby mi sie jakoś tam strasznie podobała, ale ze wzgledu na to ze karta nr2 jest źle zrobiona a karta nr.3 to broken i tyle KoRnZYSIEK - Śr lis 24, 2004 2:33 pm " />Karta nr 2 jak już wszyscy zauważyli sucks. Pozostaje 1 i 3. 1 - nie wiem czy zauwazyliscie ale dla niej oplacaloby sie robic splash czarnego w UG madness (+ terapie moze duressy) jeszcze pewnie) ... powstaja w ten sposoob nie kontrowalne 2 turowe mongrele, draw a card za arroganta/roara/rootwallle/logike ... poprostu porno. Nie wspominąc już o rocku, który by kartę bardzo chętnie przygarnął 3 - Też baardzo mocna, wyłożenie tego w rocku powiedzmy + np. dziadek czy inny solemn, który pozwala nam mieć więcej landów niż przeciwnik i mamy praktycznie soft lock'a... Szczerze mówiąc obie wydają mi się zdrowo za mocne... ale chyba jednak 3 bo 1 razi straszliwie tym swoim tiamatem. mejker - Śr lis 24, 2004 2:45 pm " />a czy razenie tiamatem to cos zlego? "A deeper kind of slumber" pasuje do tej karty, zreszta robilem ja sluchajac tego kawalka, wiec o co te krzyki i biadolenia? Ot, inspiracja, z tym ze inna od 318 karty opartej o ktorys z kawalkow metallici/nightwisha/toola Ufo - Śr lis 24, 2004 2:53 pm " />Hmm co do kart : 3, imo przegięta, można było dać nonland permanent bo tak to każdy nasz ląd to taki strip mine nie mówiąc o innych przydatnych funkcjach. Samo poświęcanie lądów przegięte plus reszta złych stworów potworów i permanentnych niszczycieli skreśla dla mnie tą kartę. 2, byłaby nawet fajna gdyby wywalić bezużyuteczną 1 abilitkę i zmienić 2 abilitkę na " Sac a creature: Add G or B to...". Wtedy nabrałoby to sensu, tokenki byłyby niezłymi blokerami i napastnikami, bo dwa ginąc dają trzeciego, poza tym byłyby neizłymi przechowalniami many. Jednak w tej postaci słabe 1, Jedna literówka i całkiem mocny efekt. Troche za mocny, ale porównując do karty nr 3 to i tak nie broken. Ciekawe kombinacje mogłyby powstać na tej karcie., Oddaję na nią swój głos. darkmist - Śr lis 24, 2004 3:27 pm " />faktycznie najlepsza jest tu karta numero UNO (1) jako że pozwala na draw'a w sposób kontrolowany i nie zabijemy się tym (jak np może to mieć miejsce przy arenie ) trzecia faktycznie jest odrobinkę przegięta, ale taka kontrola byłaby miła ( nie mogę jednak zgodzić się z mako że to bardziej WB niż GB - spójrz na deed'a ) druga to chyba pomyłka na maksa - nonsens i szkoda papieru na którym mogłaby być wydrukowana Warmonger - Śr lis 24, 2004 3:35 pm " />Trzecia. Prosta i geinalna, choc bardzo mocna. Mi to się kojarzy z opozycją. dark_wonderer - Śr lis 24, 2004 3:41 pm " />darkmist - spójrz na Vindicate . siepacz - Śr lis 24, 2004 3:52 pm " />wybor jest miedzy 1 a 3 (o2 mi sie nawet pisac nie chce :/) w sumie obie sa "delikatnie" przegiete, ale chyba jednak bardziej mi sie 1 podoba. R2D2 - Śr lis 24, 2004 6:18 pm " />Drogą eliminacji głos na kartę nr 1. Reszta jest wybitnie słaba mako - Śr lis 24, 2004 7:33 pm " />@Kicpri - ja się domyśliłem co masz na myśli, ale przykład był zły i chciałem żebyś to sam zauważył No ale pomógł Ci Gumisk @Darkmist i Dark_wonderer - Dark - czytasz mi w myślach, dokładnie tak miałem odpowiedzieć po przeczytaniu postu Darkmista (na ale potem natrafiłem na Twój) Ravager One - Śr lis 24, 2004 7:53 pm " />glos na karte nr 3 chodz nie widze w niej ani krzty zielonego :] Avenien - Śr lis 24, 2004 9:28 pm " />hmm jak juz kros wspomnial karta nr1 wykazuje poterzna synergia z madnessem, ale i bez tego dobry draw engine, nie robi co prawda card advantage u nas ale i tak jest mocny darkmist - Cz lis 25, 2004 12:14 pm " />@ dark wonderer i mako - nie twierdzę że w WB to by nie pasowało, twierdzę tylko że do GB pasuje tak samo dobrze - moim zdaniem Paulb - Cz lis 25, 2004 1:13 pm " />Oddałem głos na numerek 3 - podoba mi się, bo sam kiedyś zrobiłem prawie identyczną _P_S_ - Cz lis 25, 2004 5:24 pm " />Głos na Deeper Kind of Slumber. Karta ta jest bezkonkurencyjna. Numerek 2 to coś wyjątkowo dziwnego, potężne tak samo jak Spinal Parasite :P. Trzecia karta nieco przegięta, ale w gorszej oprawie niż pierwsza. :) MtK - Cz lis 25, 2004 7:09 pm " />To pierwsze u mnie wygrało ale fading mugul by być większy. Ani - So lis 27, 2004 9:31 am " />deeper kind fo slumber nie ma sie co rozpisywac Likk - So lis 27, 2004 11:34 pm " />Glos na 3 niewiele gorsza od niej 1 a 2 to juz wogole nie z tej bajki cASso - N lis 28, 2004 5:25 pm " />Rzeczywiście karna nr 2 jest taka.... "kosmiczna" chyba z innej karcianki. Jest niespójna i kompletnie nie przydatna. Co do 3 jest ciekawa, nawet bardzo lecz mój głos oddaje na jedynkę bo bardziej mi się podoba. Jest spójna , ciekawa i możliwe , że grywalna. luckyluke - N lis 28, 2004 10:49 pm " />Przepraszam, że się wypowiem ale zaraz zaatakuje mnie milion osób. Mówicie ze 3 karta jest ani czarna ani zielona. Dla przypomnienia powiem wam że jest coś takiego jak deed który niewątpliwie był inspiracją dla autora. Ok nie niszczy lądów No to zielony ma Winter Graspa a czarny rain of tears(obydwa kolory mogą niszczyć landy na milion innych sposobów). Jest mocna, faktycznie nawet za mocna. Jednak gdyby miala koszt aktywacji (w manie) byłaby juz prawie zrównoważona a być może nawet niegrywalna. Teraz wchodzi w 2 3 turze i jest game over. Ale gdyby było 1,pay 1 life to już byłoby kiepsko bo sposobów rozwalania enchantów jest wiele w kazdym foramacie i karta byłaby wyjątkowo drogim creature removalem, a teraz jest lepszą chmurką. Co do karty pierwszej to ja jej w ogóle nie rozumiem Pierwszy efekt to coś w rodzaju przegiętego efektu z wieloma kartami. wkładasz mogrela i z łatwością dobierasz połowe decku. Poza tym nie podoba mi się dołożenie tej karcie Fadingu który jest charakterystyczny dla Nemesisa ale autor najwidocznie bardzo chciał dodać to ability. Tytuł w ogóle nie związany z karta a jedynie z miłością człowieka do zespołu i tyle. Musze zrobić sondę jaki zespól jest najpopularniejszy na k20 i zrobie karte w tych klimatach i murowana wygrana. Rozumiem że elementem czarnego jest draw i płacenie życiem a zielonego (tylko wstawianie stworów). Dla mnie karta przegięta przekombinowana i w ogóle. Karta 3 jest tylko przegięta ale i tak głosu nie oddam Poza tym nie wiem czemu się tak znęcacie nad kartą nr 2. Ona ma wielkie tradycje (cadaverous Bloom) i pomimo, że za ten koszt mozna się spodziewac więcej to jednak jest imho grywalna i combogenna a gdyby dawala BB lub GG to juz na pewno bym się nad nią zastanowił (takie BG worksy). Podsumowując Osłabić 3 i jest faworytem a pierwsza albo zmienic (wypierpzyć 2 ability albo drastyczny facelifting) albo nie wiem co z nią zrobić. 2 karta po dopracowaniu na pewno by rózwnież się nadała YELLOW - Pn lis 29, 2004 9:24 am " />Mój głos na karte numer 1 !!!!!! |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||