ďťż
[Mirrodin Block Constructed] Equip WW



dark_wonderer - Pt kwi 30, 2004 12:10 pm
" />Zachwycony pierwszymi kartami dla tego deck'a z 5D postanowiłem podzielić się z wami moim prototypem. Nie mam jescze side'a ze względu na niepewność, jak będzie wyglądała reszt deck'ów po 5D, ale mam już kilka idei co do niego. Chciałem też splashować G, ale puki co nie wiem, jak (kiepskie coś narazie te multi landy w bloku). Ciekaw jestem waszych opinii co do build'u, side, i możliwości splash'a (głównie, jaki lądy dać).

Dark Weenie

4 Leonin Elder
4 Auriok Transfixer ew. Auriok Glaivemaster
4 Auriok Steelshaper
4 Leonin Skyhunter
4 Skyhunter Skirmisher

4 Raise the Alarm
4 Steelshaper's Gift

4 Skullclamp
4 Empyrial Plate
2 Sword of Fire and Ice
1 Scepter's Shroud

3 Chrome Mox
4 Blinkmoth Nexus
14 Plains




siepacz - Pt kwi 30, 2004 1:22 pm
" />jak juz wybiegamy do 5D, to moze ten equip, co daje +1 za kazdy artefakt i artifact landy?



dark_wonderer - So maja 01, 2004 2:42 pm
" />A za co proponowałbyś dodanie Nim Visor'ów ? Plate ma nad nimi przewagę, ponieważ chroni również plecy, co w match'u z np. Big Red będzie istotne.



durszlak - So maja 01, 2004 3:10 pm
" />A co sadzisz o szakirze? Mozna ja potestowac.




dark_wonderer - So maja 01, 2004 5:38 pm
" />Sporo grałem Shakirą i raczej odpada. Opłaca się nią grać tylko z dwóch powodów:
a) greaves'y: Są biedne bez niej, pozatym jeli mamy 1 kreaturke na stole z butami i nne equipy to można sie !!@#$%^& zdenerwować
b) sztuczki z first strike'iem, musiałbym wtedy dodać też Glaivemaster'a, którego niejestem pewny.
Najgorsza rzecz a Shakirą to fakt, ze chce zeby moje kretuki atakowały, a ona jest podatna na przyciaganie bloker'ów (pozatym mam już aurioka wśród kretur, które bez płyty nie atakują ). Moze jednak macie jakiś argument za Shakirą ?

Pozatym, jakich lądów użylibyście pod splash'a ?



siepacz - N maja 02, 2004 11:11 am
" />1 Visor za plate'a. co do ladow, to przy takiej obfitosci kart do wyboru masz chyba tylko foresty glimmervoidy chyba by nie dzialaly.



kondeusz - Pn maja 03, 2004 6:56 pm
" />W moim skromnym odczuciu Plate'y w tym decku nie spełnią swojej dość istotnej roli. Gdzieś po 4 góra 5 turach zostajemy bez kart w łapie, a ewentualny dociąg stanowiłyby Skullclampy i Sword, ale to naprawdę nam niewiele da jak za tak wysoki koszt wyłożenia i podequpiowania.

Po drugie dodałbym Holy Day. Bardzo dobrze się sprawdza w WW. Zaostawiamy sobie jedego plains'a w razie czego i w turze przeciwnika rzucamy. I opp ma problem.



kavu - Pn maja 03, 2004 7:34 pm
" />Holy day to kupa- to jest napór, marnujesz tylko sloty. A napór ma szybko wykańczać. Byćmoze plate jest słaby w late game ale w early game wysmienity- daje zwykle +3/+3, +4/+4 i po to on jest.



szaszi - Pn maja 03, 2004 7:57 pm
" />Emperial plate nie sprawdzi sie tu, bo za szybko sie wysypiesz z reki, a z moxami tez sie nie kombuje. Mi tu brakuje siekier +2 do przodu jest calkiem spoko a i Glaivemaster nabiera wtedy sensu. Buty+Shakira tez jest spoko i karca direct damage Big Reda i kontrujesz wszystko co celuje w twoje stwory- jak dla mnie calkiem spoko.



dark_wonderer - Wt maja 04, 2004 8:38 am
" />Mam jedno pytanie. Gdzie co niektórzy z was byli w czasach kiedy grało się Empyrial Armor'em ? Płytówka wgniata i to w każdej części gry, bo jeżeli nie gram z jakimś affinity to po co mam się wysypywać ? Pod stone'a lub Flamebreak'a ? Straty z mox'a i dopałke w late game zapewnia Skullclamp, który razem z alarmami i Steelshaper'em daje lepszy dociąg niż ravager'owi. Ponadto, jak myślicie ? Z czego najbardziej cieszy się nasz double striker ?

Co do siekiery to grałem nią już za długo ... i poza (very) early game zarówno ona, jaki sam master nie strawdzają się za dobrze. Plate ma tą przewagę, ze także chroni moje kreturki. Shakira z greaves'ami działa nieźle, ale bez niej greaves'y są tak biedne ... Pozatym shakira bez nich też nie potrafi wiele. Generalnie są ciekawsze rzeczy. Big Red'a będzie sie anjlepiej IMO karciło Auriok Champion'em tylko nie wiem czy dać go side czy main ? Jakieś propozycje ?

Holy Day nie występuje w tym bloku, pozatym jak pisał Kavu: to jest napór. Pozatym Big Red np. i tak nie ma wiele kreatur.

NIm Visor chyb nie wejdzie, bo watpie, zęby przy tej ilości ekwipunku (plus Den'y) był wiele lepszy od Bonesplitter'a.

Oto mój pierwszy projetk side'a:
4 Altar's Light - matrix, stone, colos
4 Hallow - tylko mi lol nie pisać To jest na Flamebreak'a.
4 Viridian Longbow - Secret tech na Leonin Abunas'a
3 Purge - na naszego kochanego gumisia, arffager'a

Nie wiem jeszcze gdzie dać Auriok Champion'a. Będe wdzięczny za rady.



przelas - Wt maja 04, 2004 8:40 am
" />a właśnie co byście polecali do WW do dociągu kart obok miecza i skulclampa?



dark_wonderer - Wt maja 04, 2004 9:32 am
" />Osobiście uważam, ze te 2 karty w zupełności wystarczają. jeśli chcesz więcej to [mtg[Mask of Memory[/mtg] jest całkiem niezła. Ew. możesz splashować U.



Qwert - Wt maja 04, 2004 12:38 pm
" />proponuję włożyć championy do side za virdian longbow
myślałem że można by wsadzić je za eldera lub transfixera ale to by osłabiało matchup z affi
po wyjściu 5dawna będzie trzeba sprawdzić matchupy i wtedy będzie można sensownie gadać co włożyć i za co



dark_wonderer - Wt maja 04, 2004 1:25 pm
" />Dlatego napisałem,z ę to wstępne próby tego deck'a Ja bym wszystkich łuków nei wyrzucał (chyba , ze twelve post nagle zniknie z meta ), bez nich ciężko (raczej jest to niemożliwe ) jest zabić Abunas'a, a on razem a aniołem bardzo źle mi wróży.

Jak narazie zastaniawiam się na dodaniem 2 main 2 side zamiast 1 Hallow 1 Longbow oraz 1 Shroud 1 Plate (ew. 2 Skyhunter'zy). Gdyby nie Twelve post to wogóle można by dać 4 mainowo



siepacz - Śr maja 05, 2004 12:16 pm
" />jako odpowiedz na aniolka mozesz wlozyc Solar Tide. ciebie chyba to za mocno nie zaboli. szkoda tylko, ze tak drogo w manie.



dark_wonderer - Śr maja 05, 2004 1:08 pm
" />Szczerze mówiac to sądze, że łatwiej (mana) będzie mi zestrzelić aniołka i jego body guard'a za pomocą kombinacji łuku (przy asyście steely'ego) i Sword of Fire and Ice na lataczu. Ale może poprubuje.

Oto, jak to sie ostatnio przedstawia:

Dark Weenie

4 Leonin Elder
4 Auriok Transfixer
4 Auriok Steelshaper
1 Auriok Champion
3 Leonin Skyhunter
4 Skyhunter Skirmisher

4 Raise the Alarm
4 Steelshaper's Gift

4 Skullclamp
4 Empyrial Plate
2 Sword of Fire and Ice
1 Scepter's Shroud

3 Chrome Mox
4 Blinkmoth Nexus
14 Plains

Sidebaord:

3 Auriok Champion
3 Hallow
3 Viridian Longbow
3 Altar's Light
3 Purge



siepacz - Śr maja 05, 2004 6:20 pm
" />no, nie wiem. w manie w sumie wychodzi tyle samo. a mozesz tez oczyscic caly stol. chociaz w sumie siebue tez mozna uszkodzic... ja jestem za solarem. co do wersji powyzej skyhuntery koniecznie 4 - moze za sworda, zeby byl pod tutora albo za singlowego championa (jestem przeciwnikiem singlowych kart bez tutorow).



dark_wonderer - Śr maja 05, 2004 8:21 pm
" />Champion jest singlowy bo w side'zie nie ma miejsca na 4, a za skyhunter'a bo mam i tak sporo flying'u. Sowrd jest zadobry na wyrzucenie, myśle czy 3 sztuki nie dodać. Solar Tide jest o tyle kłopotliwy, że późno 6 mana moge uzbierać, pozatym kosi moje zaekwipowane krity i abunasa nie rusza. A equipowa solucja razem z shaper'em lub dwoma jest szybka i mniej manożerna.



_Kkeldorn_ - Cz maja 06, 2004 6:16 am
" />A mi się nie podoba ten łuk w side - zamało otrzymujesz za zadużo... Już lepiej zrobić splash jakiś... Auriok Championów masz trochę zamało w mainie. Przynajmniej 2 albo wogóle. Zamiast nich wrzuć jakąś karte z side'a, która przyda Ci się na wszystko. W moim odczuciu byłby to Purge bo zobacz: Big Red straci Damping Matrixa, który cię roznosi, Affinity to wiadomo, w Mirrorze rozwalisz ekwipunek jakiś, a Twelve Post ma jakieś Oblivion Stone'y itp...



siepacz - Cz maja 06, 2004 7:42 am
" />Purge niszczy tylko krity. stonow, equipow i matrixow nim nie zdejmiesz



dark_wonderer - Cz maja 06, 2004 10:28 am
" />No właśnie, Pyrge jest fajny, ale nie aż tak niestety. jaki splash byś proponował i na jakich ladach go zrobić, żeby to sie kupy trzymało. Ew. jaką inną solucje masz an abunas'a ?



kondeusz - Cz maja 13, 2004 12:06 pm
" />Co do poprzedniej mojej wypowiedzi na temat płyty się wycofuję. Po ostatnich grach na MWS płyta rzeczywiście kosiła. Steelshaper nawet podpakowany ściągał sporo rzeczy ze stołu. Dlatego płya choć droższa w wyłożeniu to lepiej się sprawdzała.

Tak przypatrzyłem się Twojemu dekowi i zastanawiałem się czy Skyhunter Skirmisher się sprawdzi ? Sam osobiście nim nie grałem, dlatego nie wiem. Wszystkie wątpliwości odnoszą się do kosztu wyłożenia 1WW. Jak by był WW to spoko, ale 3 many ? Czy to nie jest o tą jedną (1) za dużo ?

W sumie pytanie, któe mnie nurtuje od początku. O co chodzi z tym całym Viridian Longbow'em ? Za 1 wystawienie, za 3 equip. Ze Steelshaperem powiedzmy 2 equip. Czy chodzi o to, że Łuk ma wykańczać Abunasa, wspomagając atakującą go kreaturę ?



_Kkeldorn_ - Cz maja 13, 2004 12:17 pm
" />Dark możesz spróbować splashu niebieskiego dla Vex i Echoing Truth



dark_wonderer - Cz maja 13, 2004 1:08 pm
" />Skirmisher jest wporządku, pewnei,z ę fajnie byłoby mieć go za WW, ale wtedy deklasowałby już 100% -owo Skyhunter'a. Dalej jest dobry świetnie spisuje sie podpakowany zarówno płyta jaki SoF&I. Zresztą gdzieś już rozrysowałem, jak zabić tą drugą kombinacją w 4 turze. Pamietaj, zę double strike aktywuje zdolności tzw. "sabotage" 2 razy na atak.

Co do splash'a, to powiedzcie mi jeszcze jakbyście mana base widzieli. Ponadto nie wiem, ajk wepchnąć do maina wszystkie te dobroci, pozatym nie wiem czy od Echoing'a nie lepsz'y byłby Annul, jako w końcu porządny art. removal. Pozatym ten Scry'o'counter jest chyba lepszy od Vex'a. Wcześniej myślałme raczej o splasj'u R lub G (dobry art removal i troche burna), ale chyba jednak niebieski ma lepsze odpowiedzi na T&N (kontry) i dodatkowo też daje taki jakby art. removal .



Amidaris - Cz maja 13, 2004 2:35 pm
" />Mi sie tu jakos w ogole nie podoba ten Leonin Elder - ani Knight, ani Soldier i to ability takie przecietne - dostaniesz niby troche zycia, no ale co z tego, tu masz jak najszybciej zabic. Pozatym na affina masz juz Transfixera
Dalbym za niego Auriok Glaivemastera.
Jesli chodzi o łuk to jestem tego samego zdania co kkeldorn. Wedlug mnie sie nie oplaca - bardzo ciezko Ci bedzie sciagnac Abunasa (potrzebujesz kilka kopi + sworda), no i czy ten biedny abunas az tak bardzo Ci przeszkadza - nie gram teraz w ogole w t2, ale wchodzi on w 4 tuze-jest dosc wolny, chyba wlasnie dlatego na nim nie grasz - co wydaje mi sie jednak mimo wszystko bledem. 3 bym zostawil. Widze go albo na pewno w WW, albo jakiejsc kontroli do ochrony matrixa, czy kamienia (jesli zle mowie prosze mnie poprawic ); w pierwszym metchupie to jeden wielki wyscig, wiec jakos strasznie nie powinien przeszkadzac, w drugim jesli wejdzie w czwartej, to dopiero w 5 zagra matrixa a zapewne jakis latacz juz bedzie wtedy wyekwipowany plyta, wiec nie zrobi to roznicy - natomiast przy probie odpalenia kamyka masz czas az do tury 6. To takie moje spekulacje, ktore moga byc oczywiscie bledne :] - mimo wszystko ja bym luk wywalil.
Skyhunter Skirmisher jest swietny, ale po co az komplet ? - te 3 mana troche spowalniaja, wedlug mnie 3 w zupelnosci wystarcza, gdyz nawet 1 na stole zrobi swoje :]
1 mainowy Auriok Champion w ogole do mnie nie przemawia :/ - powinien byc komplet na sajdzie.
Scepter's Shroud to kwestia testow, nie wydaje mi sie jakis znowu rewelacyjny pod tutora.

Co do samego sajda, to: na pewno komplet ołtarzy i Purge. Hallow - no sam nie wiem, znowu sajdujesz sie tylko na jedna karte :] - krit ze swordem czy plyta nie boi sie zbytnio Flamebreak. Juz bardziej gralbym tu na Second Sunrise. W sajdzie mimo wszystko 3-4 Abunasow bym potestowal jesli nie chcesz grac nimi w mainie. Gralem sobie jakis czas temu wlasnie equipWW bo mi sie talia strasznie spodobala i w grze z RG i masa mainowego hejtu na artifacty zostalem po prostu zmiarzdzony ...
Jesli chcesz potestowac jakies metchupy to lap mnie na gg najlepiej w weekend, sluze pomoca
pozdrawiam



dark_wonderer - Cz maja 13, 2004 6:59 pm
" />Wybacz Amidarisie, ale twoje opinie są trochę błędne. Po PRO Kobe metagame MirBC sie mniej więcej ukształtowało i z tąd wynika moja logika. Np. RG deck'ów nie ma wogóle a decki mono G (mało popularne) i bardziej popularne (czyt. potężne) mono R nie pakują aż tyle artefakt removalu. Hallow jest bardzo dobry bo pozwala mi sie wyłożyc przeciwko Big Red, fakt, gram raczej na jakość niż na ilość, ale czasem warto również skontrować jakiś burn w odp na equip, żeby móc się wogóle jakoś wystawić, a jako niemal czysty burn deck ma dużą szansę wszystko mi pospalać.

Altar's Light'y są bardzo ważne, ale nie moge ich dać więcej, gdyż osłabie inne matchup'y. Podobnie jest w przypadku Purge'a. Jest on dobry, ale i tak tylko pomaga nieco przeciwko Ravager'owi, wiec nie mogę sie nimi przeładowywać. Auriok Champion ze względu na pro red jest kluczowy przeciwko Big Red, dlatego nie mając gdzie dać 4 kopii w side'dzie dałem 1 do maina kosztem hunter'a, który mógł mnie opuścić ponieważ mam już 7 nielądowych lataczy. Jeżeli w testach okaże sie wystraczający w match'u z Big Red, może opuszcze Hallow'y i znajdę miejsce na inny stuff. Viridian Longbow nie jest moze jakimś najlepszym sposobem na combo Platinum Angel/Leonin Abunas (już widzisz, że nie chodzi o żadne matrix'y), ale chyba nie ma lepszych. I nie potrzebuje ich duzo, wystraczą jeden miecz, łuk, latacz i od 1-3 stworków (skirmisher z mieczem strzela 2 razy). Nie potrzebuje wiecej łuków, ponieważ kilka kreatur moze używać go po koleji (to one sie tapują, a nie łuk). Skoro jesteśmy przy bordziet oc o myslicie o CoP:Artifacts zamiast Purge'y ?

Leonin Elder jest potrzebny nie ze względu na moje własne artefakty, ale ze względu na pewine zdegenrowany, potężny deck o nazwie raffinity (to już nie ta powolna bida z karpiem weselnym ). Bez niego mogę szybko zginąć od Ravager'a lub Disciple of the Vault. To, zę mam dużo kreatur nie współgrających ze Steely'm jest mało istotne, jego główny cel w deck'u to obniżanie kosztu equip'a (pozwala na niezłe czary ). "Krucjata" to tylko extra (dodatkowy,a nie taki mega ) bonus. Co do mistrza glevii to odpadł, ponieważ choc WW moze wygrywać, to nie jako szybki deck (są duzo szybsze, o czym boleśnie przekonałem sie na regio). Co do abunas'a i SS to niesety, ale są one za wolne, aby móc pomóc. Praktycznie nie mam ich jak side'ować, aby nie naruszyć podstawowych założeń deck'u ... ech gdyby SS kosztował WW a baunas był 2/2 za 2-3 mana to co innego.

Co do idei testów to jestem chętny pograć z każdym kto znajdzie czas. Nie wiem, tylko jak w appie zrobić proxy Nie wiem od, jak dawna nie grasz aktywnie w magic'a, ale jeś,li potzrebowałbyś przeglądu tego czym sie obeznie gra w block'u to w tym dziale jest Top 8 Pro Tour Kobe.



kondeusz - Cz maja 13, 2004 8:09 pm
" />Tylko chciałbym zauważyć jeden drobny fakt. Skirmisher rzecziwiście uderza dwa razy, ale tylko wtedy jeżeli to przeżyje. Skirmisher ma double strike. Czyli first strike i normal combat damage. Ale jeżeli po zadaniu first strike'a ta druga kreatura ma większy przód i plecy niż on atak i obronę, to on nie zdąży zadać tego drugiego strike'a, bo już zginie. Chyba, że poleci podpakowany...ale i tak koszt jego wyłożenia jak na WW jest dość wysoki. (jak na mój gust)



dark_wonderer - Cz maja 13, 2004 10:50 pm
" />Zwróć uwagę, zę w block'u, praktycznie latania nie ma (jest znikome), więc często będziemy właśnie z powietrza wygrywac gry (obijać gracza mówiąc precyzyjnie), co ułatwia nam dodatkowo Auriok Transfixer, ponieważ wspomniani latacze (całe 2 odminy, nie licząc żadkich zapewne mirror'ow) są artefaktami. Pozatym razem z mox'em i steelym, możemy mieć w 3 turze atakujacego skirmisher'a z mieczykiem lub płytką. Jak dla mnie całkiem niezła perspektywa.



przelas - Pt maja 14, 2004 10:05 pm
" />A o to moja wersja bez kart z nowego dodatku:

Creatures:

Leonin Den-Guard x 4
Auriok Glaivemaster x4

Wiadomo karty , które obsadzam ekwipunkiem , ciekawie wgląda sytułacja gdy w 2 turze Glaivemaster atakuje za 4 z first strike , Leonin Den-Guard jest dobrym atakującym , który dzieki swej umiejętności pozwala również skutecznie blokowac.

Leonin Skyhunter x4

dobry atak creatur , wiadomo flyig , którego przeciwnicy mają tak mało w T2 , dobrze działa z mieczami.

leonin shikari x3
auriok steelshaper x3

shikari daje instant ekwipunów , auriok to że robie to za darmo nic dodać nic ując , takie małe combo tego deczka

Ekwipunki :

Bonesplitter x4
skullclamp x4
empire plate x3
sword of ice and fire x3
lighting graves x3

Bonesplitter obowiązek napędza rozgrywke , sword of ice and fire i skullclamp pomagają rozwinać się empire plate , oraz mieczyk zadac damage jakimś chronionym stworką. lighting graves ochronka shikari i aurioka.

instants:

Raise the alarm x4

obrący i mięso pod skull-e

mana:

chrom mox x2

w sumie nie sprawdzają mi ise tak dobrze jak myślałem , zadko mam co podłozyć , bo albo wszystko raz dwa wystawiam lub szkoda mi kart z powodu empire, Chyba będe musiał zrezygnować na rzecz championów w nowym dodatku.

Blinkmoth Nexus x4
plains x15

no poprosze jakieś komentarze (konsturtywne)

Pozdrawiam



dark_wonderer - Pt maja 14, 2004 10:35 pm
" />Ja osobiście nie lubię mieć za dużo kreaturek, które muszą mieć equip'a aby być dobre, wiele razy się na nich przejechałem. Pozatym 4 x greaves to za dużo, 3 to max, bo najgorsza rzecz to mieć 2 na stole kiedy i tak masz shikari (pozatym de facto bez niej są parszywe IMHO). Pozatym nie zastępuj mox'ów niczym innym niż lady, po na 19 lądach dlaeko nie zajedziesz ... Pozatym, jak dla mnie WW potrzebuje w 1 turze grać kreaturke, dlatego zawsze starm sie grać na min. 8 (i zazwtczaj równierz max ).



kondeusz - So maja 15, 2004 6:42 am
" />Zgadzam się z Dark'iem Twój WW mógłby być dobry, ale nie jest. Siekierka praktycznie pasuje tylko do Glaivemaster'a, Den-Guard jest za wolny, jak dla mnie. Ja bym zamiast niego wstawił Whipcorder'a. Ten sam atak, a i umiejętność całkiem niezła. Ostatnio zastanawiałem się nad dodaniem Daru Warchief'a. Zauważyłem, że większość kart to Soldiery, dlatego teraz testuję wersję z 3 Daru. Zobaczymy jakie będą wyniki.



przelas - So maja 15, 2004 7:06 am
" />tak ale Whipcorder kosztuje aż dwa mana (tyle co den-guard) , Glaivemaster' jedną .
Fakt 4x buty t oza dużo , zostawie 3 , a narazie dorzuce jeszcze jedną plate.

Z tąwersją poćwicze na wizardzie i na "zywo".
Tylko mam jeszcze jedną prośbe abyście pomogli ułozyć sideboard.

A co do warchif-ów to moim zdaniem są za wolne. Kosztują 4 mana , jak je wystawisz nei bedziesz jużmiał co wystawiać , a co +1 , +1 to hmmm wolałbym glouroius anthem



kavu - So maja 15, 2004 7:59 am
" />Whipcorder nie jest w MrBc...



dark_wonderer - N maja 16, 2004 10:16 pm
" />Ten side to pod blck czy pod T2, bo wątek jest o MirBC, ale jak widze jakieś Whipcordery i Warchiefy, to mam watpliwości ...



squee - Pn maja 17, 2004 12:25 pm
" />A ja proponowałbym Purge do side :]



dark_wonderer - Pn maja 17, 2004 2:12 pm
" />To jakiś żart ?



kondeusz - Wt maja 18, 2004 7:00 am
" />
">Ten side to pod blck czy pod T2, bo wątek jest o MirBC, ale jak widze jakieś Whipcordery i Warchiefy, to mam watpliwości ...

Jak zwykle coś namące, ech... sorry za zamieszanie

PS Tak na marginesie dodam, że Warchiefy zdają egzamin, bo ten deck w obecnych czasach trafia na opór, dlatego czasem Warchiefy dodając naszym nieco z przodu i stosunkowo dużo z tyłu mogą zadecydować o losach rozgrywki, a że w WW Steelshaper, Shikari, Glaivemaster to soldiery i to stosunkowo kluczowe, to ich dopak wydaje się oczywisty. Bo największą porażką dla WW jest starcie z innym dość podobnym WW. Takie Mirrorowe match'e potrafię trwać dosyć długo. Na tyle długo, że na stole potrafi leżeć 8-10 lądów i parę kreatur. Problem polega na tym, że każdy przeciwnik trzyma drugiego w szachu. Ilość i rodzaj kreatur przy mirrorowych deckach są bardzo podobne, dlatego taki Warchief wchodząc do gry może zadecydować o jej losach. Ale wiadomo, to zależy od rozgrywki, a wszyscy wiedzą, że nigdy nie będzie dwóch takich samych.



przelas - Wt maja 18, 2004 9:20 am
" />ale spójrzmy : warchif tylko do do pakowania czyli lepiej użyć glouroius anthem , tańsze o 1 no i entachment.



kondeusz - Wt maja 18, 2004 9:36 am
" />Ale Warchief zawsze jest kreaturą 2/3, poza tym w late game, może przyspieszyć wyłożenie jakiegokolwiek Soldiera, a mana zawsze może przydać się na jakieś nie przewidziane okazje. Koszt o 1 więcej, no cóż, zawsze zyskujemy kreaturę z podpakiem + wystawianie soldierów taniej. A Gloriuos zapewnia tylko dopak. To zawsze będzie kewstią sporną, ale lepiej to już skończyć, bo chyba zeszliśmy z topic'a.



siepacz - Wt maja 18, 2004 6:04 pm
" />co nie zmienia faktu, ze obydwie karty nie sa w MrBC



przelas - Wt maja 18, 2004 7:22 pm
" />Ciezko o late game w obecnym T2



dark_wonderer - Śr cze 02, 2004 3:39 pm
" />Szczerze mówiąc ban clampa zdruzgotał moją koncepcję WW w blocku (bazującą na nim w dużym stopniu). Nie wiem zabardzo, jak zastąpić clampa, ew. jak przebudować mój build. Czekam na wasze sugsteie.



Meander - Cz cze 03, 2004 11:31 am
" />Do glowy przychodzi mi tylko Mask of Memory ale drogie to i stawia warunki ale moze warto sprobowac a poza tym to pustka

P.S. Dlaczego zostala mi odjeta liczba postow



dark_wonderer - Cz cze 03, 2004 9:26 pm
" />No właśnie między innymi o maskach myślę ( kiedyś, jak clumpa nie było nawet ją lubiłem). Narazie gram na starych (nie koniecznie dobrych) Sikierkach i nawet pograć tym można, choć nie ma już tego przegiętego dobierania 8 kart na turę (jak ? 2 x clamp [w końcu są gifty ], auriok i alarm = . Płyta nie jest już też przegięta, jak do niedawna, ale dalej jest solidnym equipem. Mimo to moje WW odwiedzi raczje tylko nisko profilowe turnieje (raczej żadnych Pol Tourów w tym roku ...), na te lepsze jest już raczej nie dość wypaśne, a ciężko mi coś innego (przy moich finansach) na szybko sklecić.



przelas - Cz cze 03, 2004 10:03 pm
" />
">P.S. Dlaczego zostala mi odjeta liczba postow

pewnie temat w którym się wypowiadałes został zlikwidowany.

Pamiętaj nie liczba postów lecz wiedza czyni Cię silnym



Meander - Pt cze 04, 2004 6:27 am
" />Wiem, wiem Ale chcialem wiedzec co moglo sie stac
Dark a powrot do wersji prezentowanej przez Ciebie w dziale Artykuly nie wchodzi w gre??Przeciez to swietnie zlzony deck

P.S. Sorki za offtopic
P.S. Poki co moja wiedza jest mizerna



dark_wonderer - Pt cze 04, 2004 2:05 pm
" />Tamto WW jest OK, ale jest w T2, które niedługo przejdzie rotacje, a ja staram sie składać je w MirBC pod kątem przyszłego T2.



siepacz - Pt cze 04, 2004 4:16 pm
" />wydaje mi sie, ze mozna to zmienic w cos w stylu agro controli. eldery, championy i ew. jakis removal+inny life gain i ubijanie duzym, wyekwipowanym lataczem. Cranial Plating to chyba podstawa i mozna wlozyc w miejsce clampow. w zwiazku z tym +4 deny. dalej bede wymienial rozne dziwne pomysly (czesto beznadziejne) jakie mi akurat wpadaja do glowy. Test of Faith (jako removal i koks), pod tutora: Fireshrieker, Specters Shroud, Sword o Fire and Ice, Mask of Memory; Armed Response, Retaliate, nowe kolko protekcji.



Meander - N cze 06, 2004 2:34 pm
" />A moze by tak wykorzystac zestaw Kaldry, napierac na oppa a samemu skladac w miedzy czasie avatarka-finishera za pomoca Gifta co wy na to ?? (jest tylko jeden warunek trzeba do nie dotrwac )



dark_wonderer - Śr cze 09, 2004 2:53 pm
" />Ostatnio po zrobiniu sobie przerwy, zeby pograc innymi deckami, postanowiłem pobawić sie ponownie tym deckiem (moze jednak cos z niego będzie w tym bloku). Oto wstępnie mój deck po analizei co straciliśmy, a co mozemy wykorzystać jako naszą siłę:

Dark Weenie aka. Wargear
Maciek Wilkosz

Main Deck
4 Auriok Transfixer
4 Leonin Elder
4 Leonin Skyhunter
4 Auriok Steelshaper
2 Leonin Den-Guard - z pośród znanych mi zapychaczy w tym koszcie ten jest chyba najlepszy, bo jego 3 T pomaga vs. Big Red.
4 Skyhunter Skirmisher

3 Pendat Prism - nie bijcie to działa
3 Cranial Plating
3 Sword of Fire and Ice
2 Mask of Memory
3 Steelshaper's Gift
3 Shrapnel Blast

4 Great Furnace
4 Ancient Den
2 Mountain
11 Plains

Sideboard
4 Echoing Ruin
3 Auriok Champion
3 Purge
2 Hallow
2 Leonin Den-Guard
1 Sword of Fire and Ice

Podstawą decka jest Skyhunter Skirmisher i Sword of Fire and Ice akcelerowany przez Auriok Steelshapera i Pendat Prism. Jest to wersja Lite, bo na droższą obecnie mnie nie stać, a wole testować coś czym realnie mam zamiar pograć. mimo to sądze, że jest solidna (pozatym niewiele erek można dodać).



siepacz - Cz cze 10, 2004 9:10 am
" />przypomina mi sie jakis antyczny deck (chyba zaraz po wejsciu mirrodina wygral jakis turniej) zwany RW weenie. pamietam, ze graly tam berla, ktore z blastami i ew. po dodaniu jetow moze niezle sycic. a po side mozesz zrzucic na nie hallowy, purge czy shattery.



MATAS - Cz cze 10, 2004 8:23 pm
" />ładnie ładnie
ale wedlug mnie 4 siekierki i za 3 leonin shikari sie przydadza
grałem soldierami w ONBC wiec moze sie nei znam na equipach ale patrz
1 tura Auriok Givemaster
2 tura walisz pod niego siekierke i masz stwora 4/2 Z fisrt strikiem i mozesz atakowac



siepacz - Pt cze 11, 2004 8:46 am
" />problem w tym, ze to za malo... po prostu nie ma sensu sie scigac, bo ten deck i tak bedzie za wolny. tu zabija sie wyekwipowanym lataczem. siekierka jest zdecydowanie za slaba.



Meander - Pt cze 11, 2004 7:31 pm
" />Nie wiem czy moj post zostal pominiety z powodow merytorycznych czy moze przez przypadek dlatego bo roziwac moje watpliwosci zamieszcze go jeszcze raz:

A moze by tak wykorzystac zestaw Kaldry, napierac na oppa a samemu skladac w miedzy czasie avatarka-finishera za pomoca Gifta co wy na to ?? (jest tylko jeden warunek trzeba do nie dotrwac )



kondeusz - So cze 12, 2004 8:35 am
" />
">Nie wiem czy moj post zostal pominiety z powodow merytorycznych czy moze przez przypadek dlatego bo roziwac moje watpliwosci zamieszcze go jeszcze raz:

A moze by tak wykorzystac zestaw Kaldry, napierac na oppa a samemu skladac w miedzy czasie avatarka-finishera za pomoca Gifta co wy na to ?? (jest tylko jeden warunek trzeba do nie dotrwac )


Wg mnie jest to kiepski pomysł, dlaczego?:

Po pierwsze, żeby wsadzić komplet kaldry trzeba by ułożyć cały deck pod te 3 karty. Nie wystarczy wrzucić ich do decku i szukać Steelshaper's giftem. Pamiętaj, że mamy tylko 4 w decku, a na raz 3 nie podejdą.

Po drugie zanim wyłożymi te equipy będzie po grze. Praktycznie w 5 - 6 turze dopiero wystawimy ostatniego equipa (z dobrym wiatrem ofkoz, przy założeniu, że mniej więcej od 3 tury wystawialiśmy equpiy) możemy już być zimni...

Po trzecie wśród obecego art removalu te equpiy stałyby się zbyt podatnym celem na shattery i oxidize'y i inne im podobne.

Dlatego idea kaldr praktycznie nie ma szans w WW.



dark_wonderer - Śr cze 16, 2004 2:30 pm
" />No na Shattery podatny nie jest, ze zwględu na Shiled of Kaldra, ale zbyt ciężko go znaleźć i złożyć na czas aby na tym polegać, pochłania dużo mana, jest słabym wsparciem dla naszych stworów, jako elementy. Słowem nie dla nas. Trzeba by pod niego osobny deck składać.



MATAS - Śr sie 11, 2004 4:32 pm
" />Naprawde ciezko grac ww w mrbc :/ ja jestem fanem tego deku ale trudno nim grac przy obecnych taliach, moja wersja jest taka:

4x Auriok Steelshaper
4x Skyhunter Skirmisher
3x Auriok Transfixer
3x Leonin Shikari
3x Auriok Bladewarden
4x Auriok Glaivemaster
3x Auriok Champion

3x Raise the Alarm
2x Pyrite Spellbomb

4x Bonesplitter
2x Sword of Fire and Ice
2x Lightning Greaves
2x Steelshaper's Gift

2x Chrome Mox
4x Ancient Den
10xPlains
4x Great Furnace

SB:

3x Purge ( rav )
3x Echoing Ruin ( rav )
3x Hallow ( RED )
3x Arrest nie smiac sie
1x Auriok Champion ( dowalenie pod RED'a )
2x Pyrite Spellbomb

skozystalem z pomyslu "splashu" z czerwonym dla bomb i echoinga ktory skarci ravagera (a tego jest duzo w MRBC), shikara + buty wyszukane giftem daje nam duzo , troszke duzo stoworw tutaj jest aby updodobnic to do WW w onbc. Duza ta talia gralem i stwierdzilem ze jest ciut za wolna i chyba 2 moxy powinny tutaj cos pomoc... minusem tutaj jest mały draw , optymalnie stelshaper ktory pakuje skyhuntery i bladewardeny ktore dopalaja lataczy . a co do siekierki to jestem staroswiecki i za 1 many equip +2/+0 jest swietny

Prosze aby na temat tego wypowiedizal sie Dark wonderer bo przedewsyztskim na jego wypowiedzi mi zalezy
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • blanka24.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • abaddon.xlx.pl
  • | | | | >

    © design by e-nordstrom