ďťż
[New T2] Dragonstorm Combo



Zo-ZuPunisher - Wt paź 17, 2006 7:38 am
" />Widze , że coś moderatorzy ostatnio nic nie dodają a ten dek naprawde ma dużą szanse w obecnym T2

Oto i spis już przetestowany i skuteczny

Mana Base:
4 Steam Vents
4 Shivan Reef
4 Blood Crypt
3 Watery Grave
5 Island

Elementy naszego komba:
4 Bogardan Hellkite
2 Hunted Dragon
4 Dragonstorm

Tutoring :
2 Grozoth
4 Infernal Tutor

Mano dajki i cała reszta:
4 Izzet Signet
4 Rite of Flame
4 Seething Song
4 Lotus Bloom
4 Sleight of Hand
4 Remand

SB:
3Trickbind
3Pyroclasm
4Gigadrowse
3Ignorant Bliss
2Wipe Away
Teraz czas aby opisać cały dek :

Grozoth - Transmutuje się nam po Dragonstorma aby móc dalej utrzymać tępo
Infernal Tutor - Także szuka nam Storma lub Songa albo Rite w końcu do tej 4 tury trzeba mieć wszystko
Remand - Dość dobra jak się gra z kontrolami no i w zasadzie na napory też nie jest zły spowalnia opa a nam daje draw
Sleight of Hand - Można wziąść element komba oraz pozbyć się smoków które jednak jak się dobierze o nie jest za fajnie
Dragonstorm - Nasz Win Condition który się aktywuje najczęściej między 3 a 5 turą (standart to jest w sumie 4)
Bogardan Hellkite - Jak dla mnie to najważniejszy ze smoków jak się zagra 4 sztuki ich to jest GG bo w końcu kto ma coś w main na taką perełke

Chyba już wszystkie najważniejsze rzeczy opisałem w tym deku a teraz czas opisać Meczapy z Agro dekami z kontrolami narazie nie będzie ponieważ nie miałem okazji z nimi zagrać.

Agro :
Ogólnie jest dobrze z agro ponieważ generuje nam dość mały napór do tej 4 tury .
Napór typu Boros za dużo temu dekowi nie robi ponieważ jego agresja jest nie wystarczająca oraz mozna bez problemu skontrowac jedna z jego postaci i to w 100% wystarcza.Z borosem grając było 4-1 dla smoków.W tej ostatniej gdzie zakonczyło się klęską było to że w pierwszej był Lew w drugieg seal i lew a trzecia palladyn w to wystarczalo już oponentowi.
Grull -> cięzko mnie teraz rzecz niestety ale mało miałem z nim doczynienia jak ktoś ma jakieś meczapy z nim to prosiłbym o umieszczenie

Kontrol:
Tymczasowo niestety nie jestem w stanie tutaj nic rzecz ponieważ nie miałem styczności z kontrolami żadnymi




helloween666 - Wt paź 17, 2006 8:13 am
" />czy ten deck da sobie rade z naporem takim jak gruul? bo nie wiem czemu czuje ze moze jeden smok nie wystarczyc na stole do blokniecia wszystkich kreatur



Aldranod - Wt paź 17, 2006 8:40 am
" />
">czy ten deck da sobie rade z naporem takim jak gruul? bo nie wiem czemu czuje ze moze jeden smok nie wystarczyc na stole do blokniecia wszystkich kreatur
Ee, to jest combodeck, jego zadaniem nie jest wystawienie jednego smoka, ale czterech, a cztery Bogardan Hellkite po wejściu zadają równo 20dmg w playera.



helloween666 - Wt paź 17, 2006 8:45 am
" />kurde no to moze mnei ktos oswiecic jak wystawic te wszystkie krity naraz? bo jestem jeszcze zaspany po wczoraj




mateohau - Wt paź 17, 2006 9:35 am
" />hmm w tym buildzie jest możliwe zabicie opa nawet w 1 turze;)

1.Mountain 2x Rite of Flame 3x Seething Song i dragon storm wyszukujemy 6 smoczków i koniec gry

zastanawiam się czy nie lepszy jest Dragonstrom w wersji z landami Urza... nie jesteśmy wtedy tak uzależnieni od songów i rite of flame...

pozdrawiam

P.S. Pyroclasmy sa niezbędne na napory bez nich jeśli nie zagramy komba w 4-5 turzeni nie pogramy za długo



helloween666 - Wt paź 17, 2006 9:57 am
" />a no doipero teraz zalapalem dzieki wielkie , ide grac tym na wizarda, a czy ten deck po przerobkach mialby szanse w excie? legacy?



helloween666 - Wt paź 17, 2006 10:40 am
" />no dobra pogralem wlasnie tym na wizardzie i co moge powiedziec. gra sie przyjemnie, fajnie, ale za malo tu diciagu, i problemem jest moment w ktorym grajac z naporem(gruul), zaczyna byc storm potrzebny a my nie mamy na rece go ani zadnego tutora, problemem nie jest natomiast wystawienie go za mane, gdyz ida 2 rifty i jest po grze. Jednak z gruulem dostalem 3:0, co wcale przyjemne nie bylo



Zo-ZuPunisher - Wt paź 17, 2006 12:08 pm
" />Jednak poza kontrolami to grull może być zagrożeniem jednak z tego co tu czytałem a to dlatego , że :
-Generuje dość mocną agresje od początku gry ma jeszcze palenia typu seal , char
-Kontrola tu akurat trzeba dość mocno uważać i zagrać całe kombo dopiero wtedy kiedy kontrola popełni jakis błąd inaczej jest mała szansa na to , że da rade się przepchnąć je



siepacz - Wt paź 17, 2006 12:21 pm
" />Komba z założenia niszczą agro, jeśli nie, to dupa nie kombo.
Twój spis mi się nie podoba, właśnie dlatego, że jest wolny i ogólnie ciut nieoptymalny (zwłaszcza jeśli chodzi o mana base).
Sugerowany spis:

4 Bogarden Hellkites
1 Hunted Dragon
2 Grozoth

4 Dragonstorm
3 Seething Song
4 Rite of Flame
3 Remand
3 Gigadrowse
3 Infernal Tutor
4 Sleight of Hand
4 Telling Time / Truth or Tale (wymaga testów)

4 Lotus Bloom

1 Izzet Boilerworks
1 Dimir Aqueduct
4 Gemstone Mines
4 Watery Grave
4 Steam Vents
2 Underground Sea
2 Shivan Reef
1 Island
1 Mountain
1 Swamp

Sideboard:
1 Gigadrowse
1 Izzet Boilerworks
1 Dimir Aqueduct
4 Char
4 Volcanic Hammer
4 Psionic Blast



helloween666 - Wt paź 17, 2006 12:33 pm
" />siepacz a moglbys powiedziec czemu tak a nie inaczej i co za co bo ja jeszcze to spoko sobie poskladam, ale czemu inni, poczatkujacy gracze maja sie meczyc?



Malkav - Wt paź 17, 2006 2:40 pm
" />
">-Kontrola tu akurat trzeba dość mocno uważać i zagrać całe kombo dopiero wtedy kiedy kontrola popełni jakis błąd inaczej jest mała szansa na to , że da rade się przepchnąć je
Jaaasnee. Kontrola (mówimy tu o czymś, co ma kontrować) widzi twojego gigadrowsa
i może składać karty. A ponieważ nie ma szans cie zabić, zanim sie do niego dokopiesz,
to o ile w grę nie wchodzi discard, to każdy meczap kontrolny jest wygrywany.

Z Telling Time i Truth or Tale raczej polecam raczej to pierwsze, bo raczej mało prawdopodobne, że opp pozwoli wyciągnać to, co trzeba z Truth or Tale.
Wydaje mi się, również, że trzeci kolor to lekka przesada.

Podstawowym pytaniem, jeśli chodzi o meczapy, powinno być:
"Co z Japanimatorem:?::!:"



Xantor - Wt paź 17, 2006 2:48 pm
" />Na lidze grałem z PoNuRaKiem, który grał właśnie dragonstormem. Używał Truth or Tale zamiast Telling Time. Powiem jeszcze, że (ciężko) wygrałem z Nim 2:1



FALI - Wt paź 17, 2006 2:50 pm
" />
">Podstawowym pytaniem, jeśli chodzi o meczapy, powinno być:
"Co z Japanimatorem:?:Exclamation"


Jezeli gra na castigaty to nie wesolo jest dla nas. A przepchniety w 3 turze persecute konczy gre imo bo ten dek nie jest w stanie sie odbudowac po zniszczeni reki i pozbycia sie komba ze wzgledu na mala ilosc drawu.

@halowen wyobraz sobie, ze posty maja opcje edit. Byloby milo gdybys z niej korzystal.



Laucamort - Wt paź 17, 2006 2:54 pm
" />Z Japanimatorem ogólnie jest ciężko, trudnymi match-up'ami są również popularny ostatnio Life i MBC (choć po sidzie jeśli wrzucimy bottle cloistery lub arogant bliss'y powinno być już z górki). Ogólnie trzeba zabezpieczyć się przec cop'ami, ivory maskami (nici z zestrzelenia opp'a smokami) i wyskokiem kozaków z zaświatów. Przydaje się krypta, wipe away pomaga na maskę, gigadrowse tapuje manę z kółka.

PS Także uważam, że wersja UR jest stabilniejsza (czyt. lepsza)



HomAR - Wt paź 17, 2006 2:55 pm
" />
">Na lidze grałem z PoNuRaKiem, który grał właśnie dragonstormem. Używał Truth or Tale zamiast Telling Time. Powiem jeszcze, że (ciężko) wygrałem z Nim 2:1

Super, mam ci pogratulować?? Post wnoszący do dyskusji...

Imo z flarą znowu tak źle nie jest, jedyne co nas naprawdę mocno boli to persecute, a tego nawet nie zawsze po side są 4 sztuki. Castigatey miłe nie są, ale po stracie jednej karty znowu nie tak trudno wyrobić. Boli tylko persecute, a to na dużym farcie 3cia tura, wiec kombo juz moze u nas byc. Szybkie spaslaki u flary to też mały kłopot, za bardzo nam nie przeszkadzają.



Emil. - Wt paź 17, 2006 4:19 pm
" />
">trudnymi match-up'ami są również popularny ostatnio Life i MBC
eee to jest t2 a nie extend

grałem gruulem z tym deckiem i powiem że było ciężko. dragonstorm przeważnie wygrywał, gruul przy porno dojściu zabija w 4 do 5 tury czyli tak jak się skombi storm który ma poza tym kontry i gigadrowsy (grałem z wersją ur) myśle że z innymi naporami jest tak samo, tylko z kontrolami może być ciężko. co do wersji z czarnym to nie podoba mi się splashowanie B tylko po tutory bo występuje kolor screw które może przeszkadzać w skombieniu się.
ogółem syty deczek grałem nim kiedyś funowo w ext ale ten bardzo mi się podoba :]



Zo-ZuPunisher - Wt paź 17, 2006 4:28 pm
" />Gigadrowse tak jak już była mowa to jednak jest mocna opcja aby znalazła się w main w sumie to nawet nie zwróciłem uwagi na to , że ta karta powstrzymuje kontrole.
Teraz co do splasha B screw rzadko się zdarza przy 7 landach które dają mane B (bynajmniej ja nie miałem screw narazie) ponieważ tutor jest głownie po to aby szukać Rite of Flame lub Seething Song jak dla mnie jest co całkiem miła rzecz

Siepacz - narazie jest to taka wersja testowa jeszcze którą sprawdzam co do mana base to możliwe , że do poprawki może pójść ale jednak z tego co grałem to nie zauważyłem do tej pory aby coś szło wolniej.
Jeszcze sie tylko nad sygnetami zastanawiam czy grać nimi czy za nie wrzucić Gigadrowse



Maciuch - Wt paź 17, 2006 7:03 pm
" />A ja wam powiem, że ZGINĄŁEM W I TURZE grając przeciwko temu deckowi...
Nawet landa na stół nie położyłem

Gościu robi tak:
Mountain->Rite Of Flame->Rite Of Flame->Rite Of Flame->Rite Of Flame->Dragonstorm
5 smoczków loss o_0

Ten deck imo ma szansę posycić w nowym standardzie...



Zo-ZuPunisher - Wt paź 17, 2006 7:38 pm
" />
">Gościu robi tak:
Mountain->Rite Of Flame->Rite Of Flame->Rite Of Flame->Rite Of Flame->Dragonstorm
5 smoczków loss o_0


To musiało być coś wręcz przegiętego porno maksymalne *_* kurcze no a ja ciagle się zastanawiam nad tym czy dam rade takie cos zrobic :]

Ten dek ma spore szanse w t2 przy tym co teraz będzie się działo



HomAR - Wt paź 17, 2006 7:55 pm
" />Ech fajnie by było, gdbyście nie pisali takich postów...
Sorry za offtop, ale musiałem to z siebie wyrzucić
EDIT:moze niech moderatorzy usuna ostatnie 3 posty, po cos chyba sa(w topicu od borosa tez brudno)



helloween666 - Wt paź 17, 2006 8:37 pm
" />fali wyobraz sobie ze troche dluzej tu jestem na tym forum i wiem jak sie korzysta z opcji edytuj wiec prosze cie nie pouczaj mnie z laski swojej...

a co do decku, mysle ze czarny kolor nie jest zly, poniewaz daje nam jakze waznego tutora dla wyszukania rite of flame czy seethinga, a grajac pare meczy nie mialem problemu z dobraniem swampa, wiec nie wiem o co wam sie rozbija, aha i zeby nie bylo to gram spisem zo-zu



FALI - Wt paź 17, 2006 9:06 pm
" />
">fali wyobraz sobie ze troche dluzej tu jestem na tym forum i wiem jak sie korzysta z opcji edytuj wiec prosze cie nie pouczaj mnie z laski swojej...


To z laski swojej skoro wiesz to z niej korzystaj.

Dodawanie 3 koloru jest imo na sile. Dek i bez tego sobie swietnie radzi.



Brewiator - Śr paź 18, 2006 7:32 am
" />najlepsza karta sajdboardowa na ta talie to shadow of doubt



gierek - Śr paź 18, 2006 7:50 am
" />W dzisiejszym artykule na magicthegathering.com Frank Karsten zamiescil wlasna deckliste dragonstorma. wyglada ona tak:

4 Shivan Reef
4 Steam Vents
4 Urza's Mine
4 Urza's Power Plant
4 Urza's Tower
3 Island
________________________
23 lands

4 Bogardan Hellkite
1 Hunted Dragon
2 Grozoth
________________________
7 creatures

4 Dragonstorm
4 Rite of Flame
4 Seething Song
4 Lotus Bloom
4 Sleight of Hand
4 Compulsive Research
4 Izzet Signet
2 Simic Signet
________________________
30 other spells

3 Pyroclasm
3 Repeal
3 Teferi, Mage of Zhalfir
3 Ignorant Bliss
3 Spell Snare
________________________
15 sideboard cards



Zo-ZuPunisher - Śr paź 18, 2006 9:06 am
" />
">Dodawanie 3 koloru jest imo na sile. Dek i bez tego sobie swietnie radzi.

Tutaj popieram w tym że bez koloru B dek da se rade lecz moim zdaniem 3 kolor dla tutorów jest miły oraz tak bynajmniej sądze że przyspeisza nas troche.
Akurat wersją UR niegrałem więc jak się myle to poprawcie mnie wtedy



Tellur - Śr paź 18, 2006 1:16 pm
" />ja gralem troche wersja z b i tutor jest zupelnie niepotrzebny. Sleight of hand/ telling time /compulsive research sprawdzaja sie 100 razy lepiej



siepacz - Śr paź 18, 2006 2:29 pm
" />Tutor służy do czegoś zupełnie innego niż draw... I jest potrzebny, gdyż szuka tej kolejnej akceleracji czy też krytycznej many.
Wersja Karstena jest interesująca, choć Tron średnio mi się tu podoba - deck nie ma kompletnie kontroli,a w związku z tym też nie ma czasu, żeby tego trona znaleźć, poczytam trochę, to napiszę coś więcej.



Laucamort - Śr paź 18, 2006 3:38 pm
" />
">Laucamort napisał:
trudnymi match-up'ami są również popularny ostatnio Life i MBC

eee to jest t2 a nie extend


Nie siedzę w excie wogóle, ale z tego co wiem typowy life (na en-korach i daru) pogrywa obecnie tylko w legacy. Pisząc life miałem na myśli mono W deck, który choć nie jest powszechnie znany i grany, ani też nie wywalczył jeszcze TOP'a w żadnym renomowanym turnieju, ale karci nas niebywale (ma to w mainie story circle, po saidzie dochodzą maski) i przy jego life gainie (martyr of sands powracający z grobu) już na wstępie możemy zwinąć karty i pomachać na pożegnanie.

ad wersji Karstena - przy całym szacunku dla tego gracza, dq'lista jest z dvpy. Brak kluczowych gigadrows'ów, za dużo landów (tron też zupełnie niepotrzebny), sygnety...żal



Zo-ZuPunisher - Śr paź 18, 2006 4:19 pm
" />
">Pisząc life miałem na myśli mono W deck

Taki dek nazywa się Mono White Snow Control

A co do tego to grałem troche z tym dekiem i powiem ze jak jest martyr to jest ciężko lecz da się to wygrać a na Story Circle jest Remand lub w said Trickbind



Darth-Simon - Śr paź 18, 2006 5:22 pm
" />a czy story circle nie musi sie aktywować pojedynczo na kżdy jeden punkt obrażeń od smoka ?



Laucamort - Śr paź 18, 2006 5:22 pm
" />Remandem zo-zu na kółka to sobie można...
Trickbind/wipeout pozwala nam zrobić jednoturowy wjazd (żadko kiedy to równa się win), po tym jednym razie bez problemu się odbudowuje. Bez szybkiego wykręcenia komba/przy porno na łapie oppa nie mamy gry.

Odnośnie płacenia za każdy dmg ze smoka - nie jestem pewien. MOże ktoś dobrze obeznany odpowie na to pytanie



Zo-ZuPunisher - Śr paź 18, 2006 5:32 pm
" />
">a czy story circle nie musi sie aktywować pojedynczo na kżdy jeden punkt obrażeń od smoka ?


Za każde jeden mana preventujesz cały dmg jednego smoka
Ja wiem że ten dek nie jest łatwym meczapem dla smoków cięzko się gra natomiast można wygrać to



Ghost of tost - Cz paź 19, 2006 5:46 am
" />Dobra czas na moją opinię:
Deck jest bardzo dobry w obecnym t2, ale nie wiem czy poradzi sobie z silniejszym naporem bądź coraz bardziej popularnym british burnem(dla tych co nie wiedzą:UWR spalara plus Lightning Angel-naprawdę masakrujący deck).3 kolor jest zbyteczy, bo można dać sobie radę z U i R. Kontry w tali muszą być(bo bez nich za długo nie przetrwamy jeśli nasza ręka nie jest totalnym porno. Z deckiem grałem i gość używał trona który(czasami) sam mu przeszkadał, jednak przyspiesza to gwałtownie poziom many jeśli akurat Rite'a nie mamy w łapie. Deck może byc trudny do zapanowania, bo za każdym ruchem trzeba wykonywac odpowiednie ruchy,itp. Ten deck odradzam dla początkujących.



Zo-ZuPunisher - Cz paź 19, 2006 6:34 am
" />
">UWR spalara plus Lightning Angel-naprawdę masakrujący deck

Nie jest łatwo z takim dekiem natomiast wiadomo , że jest szansa na zwycięstwo jeżeli nie zrobi nam za dużego naporu i o ile będzie się miało szybko całe kombo inaczej jest słabo.Chciaż z drugiej strony jest też Gigadrowse który może jednak spowolnić troche opa poprzez przetapowanie landów w upkep albo wytapować postacie.

Natomiast tak jak napisałeś ten dek akurat także bym odradził początkującym ponieważ wystarczy często dość jeden błąd aby przegrać i czasem nawet zdarza się sytuacja w której trzeba niezle przekombinować wszystko.



PoNuRaK - Cz paź 19, 2006 3:53 pm
" />4 Seething Song
4 Rite of Flame
2 Compulsive Research
3 Lotus Bloom
3 Gigadrowse
4 Dragonstorm
4 Remand
3 Sleight of Hand
3 Telling Time <<< testowalem truthy zamiast niego ale sa z &*#@
4 Bogardan Hellkite
1 Hunted Dragon
4 Steam Vents
4 Shivan Reef
10 Island
3 Spell Snare
4 Mountain
SB: 4 Tormod's Crypt
SB: 4 Pyroclasm
SB: 3 Ignorant Bliss
SB: 4 Exhaustion

O to mój build, testuje ten deck dosc długo.. Wg mnie tron lub splash B mija sie z celem.. Najslapszymi matchupami są UWR firemane/lighting angel control (pali w miare szybko a dodawanie zycia + kontry wykluczaja one turn kill a zwyle potem sa wrotki:/) i flara przez persecuty i sidowe bilety (bliss niewiele pomaga)



Malkav - Cz paź 19, 2006 5:26 pm
" />
">a na Story Circle jest Remand lub w said Trickbind
Na Story Circle to jest Gigadrowse (chyba, że jakiś napór z circlem ).
Na prawdę trudno go przecenić.
Trickbind też na mirrora.

Co do listy powyżej: wydaje mi się, że brak czterech Telling Time
to błąd. Kopią tak samo głęboko jak kompulsje, są instantami, a card advantage
nie jest IMO w tym deku priorytetem.



Zo-ZuPunisher - Cz paź 19, 2006 6:48 pm
" />Wracając do Telling Time to jest on nawet lepszy niż compulsywa z tego względy iż nie dobierze się żadnego ze smoków natomiast przy compulsywie można dobrać co psuje już wszystko.

Jak sie dobierze jednego to jeszcze da sie to ugrać ale gorzej jeżeli dojdą tak dwa to wtedy jest lipa
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • blanka24.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • abaddon.xlx.pl
  • | | | | >

    © design by e-nordstrom