ďťż
No i PO serwisie



lukas44 - 22 kwi 2008, o 15:26
Pisze nowy temat z drugą częścią mojej historii i usterki K850i. Zakładam nowy temat zamiast edytować stary, bo wiem, że z reguły nikt nie patrzy na ikonki nowy post. Dziś odebrałem telefon z seriwsu po dwóch tygodniach oczekiwania. Wszystko ładnie pięknie - pani ''powiedziała'' jaka była wada. Cytat - wymieniono elementy elektroniki i wgrano nowe oprogramowanie - dużo z tego wiem heh. Wychodzę z serwisu i pierwsze co zauważyłem to porysowana i źle spasowana obudowa. Wróciłem, rozkręcili telefon i złożyli jeszcze raz. Niestety z rysami nic nie dało się zrobić. Znowu wychodze i chce się pobawić telefonem, a tu patrze - zamiast Kontaktów na prawym funkcyjnym pojawił się przycisk Plus.pl Wracam się jeszcze raz i pytam się czemu wgrali mi brandowany soft, a nie czysty Sony Ericssona. Pani z obsługi za bardzo nie wiedziała oco chodzi, ale improwizowała. Poszła na zaplecze do kolegów - po chwili mówi, że serwis w Warszawie wgrywa soft pod sieć zamiast czystego i nie mogę go zmienić, bo strace gwarancje. Pani dodatkowo się ośmieszyła i się pyta - czy ta zmiana softu i kustomizacji polega na ściagnięciu ze strony SE nowego oprogramowania. Tłumacze jej, że tam jest tylko SEUS i to tylko aktualizuje się tam. Na koniec dodałem, że jak mój telefon był w głównej centrali Sony Ericsson Polska w Warszawie to mogli wgrać najnowszy soft. Telefon oddałem z wersją 031 czystą, a dostałem z 037 brandowaną. Mógłbym się kłócić, że produkt nie spełnia moich oczekiwań, ale wtedy to bym jeszcze z pół roku czekał na telefon. To tak dla wszystkich, którzy robią sobie duże nadzieje w związku z wyrazem ''autoryzowany'' [serwis].




Jerry - 22 kwi 2008, o 16:01
Zero zdziwienia na mojej twarzy po tym poscie co najwyzej usmiech ironii a ponoc bezrobocie panuje w polsce ale nic dziwnego skoro na miejscu profesjonalistow siedza ...kazdy wie kto



ziupo - 23 kwi 2008, o 06:05
I się nie dziwie, na ogół wysyła się reklamowany produkt do centrali, ale jak bardzo ci zależało mieć na szybciej to masz jak potrafili Jednak opłaca sie zrobi 2-3 zdjęcia obudowy i softu przed oddaniem do serwisu.



lukas44 - 23 kwi 2008, o 07:45
Czyli ja mogłbym rządać, aby telefon wrócił do mnie z niebrandowanym softem? Nie dość, że nie mogę patrzeć już na sam telefon to tym bardziej na te obrazki Plusa przy włączaniu i wyłączaniu.




michal12514 - 23 kwi 2008, o 10:12
rozumiem ze sewis w wa-wie
PODAJ ADRES TEGO "SEWISU", kazdy bedzie wiedzial, ktory omijac.!!

jak nie chcesz publicznie pisac napisz mi na PW

POWAZNIE I WAZNE!!

pozdr



neonek - 23 kwi 2008, o 11:20
chwilka..

w momencie gdy oddajesz coś do serwisu/na gwarancji to na kartce z reklamacji jest prawdopodobnie rubryka "UWAGI/INNE".. nie wystarczyło dodać, że prosisz o wgranie NIEBRANDOWANEGO softu? W dodatku miałeś niebrandowany więc nie wiem brzydko mówiąc z jakiej pały wgrali Ci brandowany.. :/



lukas44 - 25 kwi 2008, o 16:18
Oczywiście, że powiem publicznie, bo inni też mogą zostać tak oszukani. Tylko chodzi o serwis w Bydgoszczy. To stosunkowo duże miasto i być może ktoś jeszcze z Bydzi jest na forum. Omijajcie serwis na rogu ulicy Podolskiej i Marcinkowskiego Jeżeli nie potrafili mi udzielić odpowiedzi w serwisie to wysłałem meila do centrali chyba w Warszawie, bo kontaktowałem się przez strony interenetową SE. Pisałem im obszernego meila, w którym dokładnie opisałem rysy na obudowie i reszte. Oczywiście Sony Ericsson Call Center jak się nazywają odwrócili wszystko do ''góry nogami''. W meilu powrotnym nie wspomnieli nic o usterkach na obudowie i wymyślili, że ściągałem sim-locka.
Oto treść meila :
W odpowiedzi na Pańskie zapytanie pragniemy Pana poinformować, iż w przypadku gdy telefon został kupiony u naszego Autoryzowanego Przedstawiciela, nie u operatora, wtedy oczywiście można wymagać wgrania naszego oprogramowania, w przypadku gdy telefon był zakupiony przez pierwszego właściciela u operatora oraz blokada SIM-Lock została zdejmowana w nieautoryzowanym punkcie seriwsowym to niestety gwarancja nie obejmuje takich napraw.

Dziękujemy za kontakt.

Z poważaniem,

Lukasz Gorniewicz
Sony Ericsson Call Center



Jerry - 25 kwi 2008, o 17:19
Coz zaklad ze w oczy by Ci tak nie odpowiedzial ? Kazda wymowka jest dobra,serwis zrobil swoje a cantrum informacji go kryje.SE ostatnio naprawde traktuje po macoszemu klientow,i to zwlaszcza gdy chodzi o K850i.Model przeciez nie taki idealny.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • blanka24.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • abaddon.xlx.pl
  • | | | | >

    © design by e-nordstrom