ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
[Odyssey-Legions T2] RG Beatdown
nerf - So mar 08, 2003 10:09 pm " />No właściwie chyba trzeba tą talie tu zamieścić. Najwyższy czas.. Pomyślałem, że może zamieszcze tu RG, które w zasadzie można powiedzieć, że wygrało Regionalsy w Łodzi.. Jednak tamto osobiście uważam za dość słabe.. Dlatego postanowiłem też zamieścić troche inną wersje, aczkolwiek myśle, iż lepszą.. Main deck: 4 Llanowar Elves 4 Wild Mongrel 4 Basking Rootwalla 4 Grim Lavamancer 2 Phantom Centaur 4 Call of the Herd 4 Elephant Guide 4 Violent Eruption 4Volcanic Hammer 4 Firebolt 1 Mossfire Valley 4 Wooded Foothills 4 Karpulsan Forest 5 Forest 6 Mountain 2 Barbarian Ring Sideboard: 4 Compost - MBC, klerycy, ew. i UZI/Tog 3Flash of Defiance - WG, UG 2 Naturalize - Astroglide, mirror, oraz inne talie z wrednym, irytujacymi nas enchantmentami i artefaktami 2 Tranquility - Astroglide, oraz inne talie z wrednym, irytujacymi nas enchantmentami 4 Ensnaring Bridge - GW, UG Gra się tą talia w zasadzie dość łatwo. Wystarczy napierać, i palić przeciwnika, ew. jego krity, aby sobie oczyścić droge i wjechać za więcej. Pytania? Czekamy, pytajcie. nerf [emial]nerfiak@wp.pl[/email] delog - Pt mar 14, 2003 6:21 pm " />hmm dek jest sprawdzony wydaje mi sie dobry. ale może dobrze chodziłby tu fiery temper, aha i jeżeli moge prosic wytłumaczcie mi jak działa call of the herd nie wiem czy jest to aż takie dobre no daje w sumie 2 stwory 3/3 bez abilitów za 7 many Knoowch - Pt mar 14, 2003 6:45 pm " />Hmm Delog sila CotH polega na card advantage ktory generuje ta karta - ona jest wrecz zabojcza dla UZI/Atoga - wyobraz sobie taka sytuacje opp ma smother'a na rece ty tymczasem zagrywasz call'a on go smotheruje a ty w nastepnej turze go flashbackujesh - nawet jesli on dociagnie jakis removal to i tak bedzie to wymiana 2 karty za 1 i zabraknie mu potem removalu - CotH w rg to naprawde kluczowa karta - sprobuj a sam sie przekonasz Gość - Pt mar 14, 2003 8:18 pm " />no tak teraz widze ze to dobra karta, nie wiem właśnie co robic bo mam zamiar złożyć decka i napewno chce zielone i mysle nad tym właśnie dekiem lib na w/g madness(lub bestie) który lepszy?? jakie te talie mają matchupy. Bralem tez po uwage u/g madness ale po Ons i Leg to raczej nie chodzi juz tak genialnie jak ongiś. Knoowch - So mar 15, 2003 7:51 am " />Co do talii to imho gw beast sa lepsze niz madness - a co do matchy to nie wiem jak madness ale bestie chyba z niczym nie maja problemow - moj kumpel gral tym deckiem na regio i nie przegral zadnego matchu a gral z ug, rg, togiem, ww, slighem (i czyms tam jeszcze - chociaz wlasnie przyszlo mi do glowy ze astro moze troche gw namieszac i chyba na tym koniec - ug jest strasznie karcone przez slikash spidera po ktorego sie rzuca sie living wish... a reszta ma albo za male krity zeby powalczyc (rg sligh ww) albo nie wytrzymuje tempa (atog mbc mobilka wake) - ogolnie uwazam ze gw to teraz jeden z najlepszych o ile nie najlepszy deck Worek - So mar 15, 2003 8:37 am " />Gw ma słabo z ug, temu drugiemu wystarczy w zasadzie wonder żeby wygrać. Spider - gdy przeciwnik ma wondera to jest za wolny, w przeciwnym wypadku jest po prostu dużym blokerem. GW ma nieźle z astro. Z wakiem za to nie powinno mieć większych szans ze względu na brak guidów/spaleń. nerf - So mar 15, 2003 10:02 pm " />Akurat astro to nie jest zbyt dobry match-up dla GW - zalicza sie do tych slabych, podobnie jak MBC, Wake, BW klerycy, czy tez UG madness. UG madness... to wlasciwie wcale nie jest najgorszy match-up dla GW. AzBest - N mar 23, 2003 10:42 pm " />Co sensownego można wrzucić do tego decku zamiast Call of the Herd (oprocz Caller of the Claw). Co sądzicie też aby z decku wyrzucić 2 Naturalize ,2 Tranquility , 1Compost i 1 Ensaring Bridge i wrzucić 3 Ray of revelation(lub zostawić 3 Naturazlize tak chyba byłboby lepiej, bo mało dropsów) i do tego na MBC 3 xSkullscorch? Macros - So mar 29, 2003 6:15 pm " />Skullscorcyhe sa zupelnie zbedne... Pomiajac to, ze sa poprostu slabe to na mbc wystarczaja 4 composty. delog - So mar 29, 2003 8:48 pm " />hmm nie wiem ale heardy śa tu rzeczywiście bardzo dobre i chyba sie ich raczej nie wywala bo dek traci troche z mocy ale może tu fiery temper fajnie byu chodziło ? LiNeK - Cz maja 08, 2003 8:41 pm " />okej no ale co z mirrerem co na mirror sidowac ?? torquemada - Pt maja 09, 2003 6:32 am " />Powiem szczerze ,że nie grałem RG ale na mirror można by dorzucić trochę damagu np dołożyć 2x Ring. Czasami właśnie brakuje odrobiny spalenia aby wykończyć przeciwnika LiNeK - Pt maja 09, 2003 8:56 am " />spalenie raczej nie ale co powiecie na 4 x most bo to sie przyda i moze jeszcze taka karta z tormanta ze niew moze blokowac zialonych kreatur ?? Voidmage - Wt maja 20, 2003 3:35 pm " />calle do trzech ,firebolty do trzech ,wsadzić 2 koty. Wywalić elfy wsadzić BoP'y (grając guide'ami lepiej mieć bopa ,gdyż w pierwszych fazach gry mamy dodawarke "any" many,a w dalszych po guidzie krita 3/4 z fly;em.Jakie to milusie;P) Pozdrowienia pbhaal - Śr maja 21, 2003 5:55 pm " />Ta, zgodzę się z Voidmagem. No, ale jak robimy już wyjechane r/g (kogo na to stac ? ), to tu jest dość napakowany i naprawdę zabójczy: 4 bop 2 llanowar (niektórzy wolą 3) 4 balothy 3 centaury (albo na odwrót, ale ja osobiściw uważam, ze w wiekszości przypadkow balon jest lepszy) 4 grimy 4 mongrele 4 baskingi(ew. wyrzucamy jednego za llanowara) 4 Coth 2 koty (są zabójcze na mirrory) 3 lava dart (ja je lubię, ale zapewne bedziecie woleli wlozyc firebolty) 3 erupcje 3 guidy 4 foothillsy 4 k. foresty 2 mossfire valley(chociaz mozna zbic do jednego i dodac foresta) 6 mountain 4 forest Side: 4 mostki 1 erupcja 3 mlotki 3 flashe 3 naturalize (dla astro jest zabójcze) 1 compost (ja próbowalem z niezlym skutkiem dac drugi za 1 flasha) No to bylo tyle - jak widzicie sporo zalezy od waszej inwencji Za malo landów? rekompensuja je llanowary, ja u siebie zbilem do 18, ale 20 daje większą stabilność (ach to szczescie w magicu ... ). Side jest mysle dosc czytelny. Przy WG mostki to podstawa, a wtedy przechodzimy na spalary. Darty są świetnena manodajki i gobasy, ale tez Psychatoga (spoko flashback), ale firebolty są bardziej ofensywne. Wiem, że deck drogi (bodajze 28 (!) erek w mainie + 4 w sidzie, w tym wiekszosc,jesli nie wszystkie, topowa), ale wymiata (nie sugerujcie się moim wynikiem w lidze - tam gram czym innym ). Jakieś pytania ? wątpliwości ? na pbhaal@wp.pl. Deck nerfa jednak jest tym czym powinno byc porzadne r/g. Moje jest raczej dla zapalenców (większy koszt, ciut mniejsza stabilność), dlatego swoją talię odradzam na początek. Zresztą nie widzę dla niej przyszlosci - po wyjsciu odyski z t2 za duzo wypadnie. Jak opracuje niezly ext to moze sie machne i napisze. pbhaal - Śr maja 21, 2003 6:06 pm " />Zapomnialem dodac, ze fajne moga bys 2 genezki w mainie. (przy zastoju wracamy balona - 4 zycia lub koty - przeciwnik jakies 2-7w plecy) nerf - So sie 02, 2003 5:10 am " />Trzeba przyznac, ze to jeden z trudniejszych match-upow dla MBC. MBC ma powazne problemy z zatrzymaniem jego naporu, gdyz jest po prostu zbyt wolnym deckiem i nie nadaza za RG. Najpierw troche tanich stworkow, pozniej palenie jakimis Fireboltami, Shockami i Hammerami i jest po jablkach. MBC, aby wygrac musi dostac bardzo dobra reke na ten match-up, natomiast RedGreenowi wystarczy przecietne rozdanie. _Kkeldorn_ - So sie 16, 2003 11:11 pm " />Gralem wczoraj na maratonie R/G taka wersja: (1sze miejsce przed wejsceim do top 8 gdzie nastapil split nagrod) 4 Wild Mongrel 4 Basking Rootwalla 4 Violent Eruption 4 Volcanic Hammer 4 Llanowar Elves 4 Call of the Heard 3 Grim Lavamancer 3 Elephant Guide 2 Sulfuric Vortex 2 Siege-Gang Commander 2 Phantom Centaur 2 Firebolt Side: 4 Ensarning Bridge 1 Phantom Centaur 3 Naturalize 3 Compost 4 [mtg]Coś Jeszcze:)[/mtg] _Kkeldorn_ - So sie 16, 2003 11:13 pm " />Aha Landy: 1Mossfire Valey 4Wooded Foothills 4Karpulsan Forest 2Barbarian Ring 6Forest 5Mountain |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||