ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
[Onslaught-Fifth Dawn T2] Fireworks
dark_wonderer - Pn maja 31, 2004 5:12 pm " />Fireworks to najmocniejszy (najbardziej przegięty) deck w T2 z 5D ... jeśli tylko 1 czerwca nie zniszczą go bany ... Oto solidna wersja tego decka zaproponowana przez Jarroda Brighta na Brainburście: Fireworks 4 Disciple of the Vault 4 Frogmite 3 Myr Enforcer 3 Myr Moonvessel 4 Myr Retriever 4 Ornithopter 2 Artificer's Intuition 2 Chrome Mox 3 Echoing Truth 3 Fabricate 4 Krak-Clan Ironworks 4 Skullclamp 4 Talisman of Dominance 4 Darksteel Citadel 4 Great Furnace 4 Seat of the Synod 4 Vault of Whispers Za pomocą Skullclampa i Krak-Clan Ironworks i kreaturek o koszcie 0 (głównie affinity) deck ten generuje kolosalny card advantage i dużo mana, po czym zabija Disciple of the Vault i 2 "wskrzeszającymi się" Myr Retrieverami. Combo bardzo szybkie (zabiaj najszybciej w 2, dość regularnie w 4 turze) i trudne do rosproszenia za sprawą retrieverów. Metka - Pn maja 31, 2004 5:14 pm " />fajne to. Ban clampa jutro już pewny. POSEL - Pn maja 31, 2004 5:20 pm " />Nie taki pewny... Zobaczymy jeszcze Mnie martwia tylko restricty w t1... Tu mam sporego stracha Meander - Pn maja 31, 2004 6:07 pm " />Mozna prosic o przyblizenie zasady dzialania tego decka??Bo mnie chyba przerasta zrozumienie jego idei z gory dzieki dark_wonderer - Pn maja 31, 2004 6:50 pm " />A myślałem, ze napisałem dość wyraźnie ... Taki już moda los Zamiast rozpisywać sie przedstawie ci przykładowe rozdanie (to chyba najlepsze): 1 tura: art. land, mox, talizman, clamp 2 tura: ironworks, zagrywamy stworka za zero (ew. moonvessela), sac. art. land dla ironworks, equip clampa na stworka, poświęcamy stworka dla mana na ironworks i co za tm idzie dobieramy 2 karty, zagrywamy kolejnego stworka i tak talej, aż dobierzemy 2 retrieverów i discipla, którego zagrywamy z talismanu, po czym poświęcamy retrievery, wyciągajac jednym drugiego z grave'a, aż nasz disciple zabije przeciwnika. Wszystkie matrixy, wrogie disciple i sharpshootery cofamy na ręke Echoing Truth'em. Jak coś jest dlaej nie jasne to pisać. Meander - Pn maja 31, 2004 7:55 pm " />Hmm a karty w stylu Artificer's Intuition i Fabricate maja na celu jak najszybsze wyciagniecie na stol Clampa i Ironworksa po to by ruszyla cala ta "maszyneria" Swietny pomysl ale ten second turn kill to chyba tylko przy porno rozdaniu... Ufo - Pn maja 31, 2004 8:29 pm " />Jakby jeszcze po sklampowaniu dało sie tego stworka 1/1 poświęcić... a niestety sie nie da. I ot cała idea decka pada... Klamp zabija przez state-base effect, nie zdążysz po sklampowaniu poświęcić stworka 1/1 na iron works. kondeusz - Pn maja 31, 2004 9:00 pm " /> ">Jakby jeszcze po sklampowaniu dało sie tego stworka 1/1 poświęcić... a niestety sie nie da. I ot cała idea decka pada... Klamp zabija przez state-base effect, nie zdążysz po sklampowaniu poświęcić stworka 1/1 na iron works. Proszę mnie nie zabić za to co powiem, ale ja słyszałem, że w odpowiedzi na equip skullclampa (na kreaturce 1/1) można ją w odpowiedzi poświęcić dla jakiegiegoś artefaktu (w moim przypadku słyszałem to, przy okazji ravagera i poświęcaniu artefaktów dla niego) w wyniku czego, dostajemy 2 karty i efekt za poświęcenie. Tak słyszałem, nie bijcie.... sawa - Pn maja 31, 2004 9:19 pm " />jak w odpowiedzi na zakwipowanie poswiecisz to dostaniesz efet za poswiecenia ale 2 kart nie... dark_wonderer - Pn maja 31, 2004 9:30 pm " />Meander: tak to co opisałem to maksymalne porno, ale jak napisałem na górze 4-to turowy kill to standard. Ufo: Idea nie pada, bo dla kart i many jednocześnie poświęcasz kreaturki takie jak thopter, enforcer i żaba. Jak masz więcej mana, to clampujesz stworki 1/1 tylko dla kart (można też tylko dla mana), a jak masz retrievery to olewasz clampa, bo mana w ironworksa za pośw. retrievera jest rwn jego kosztowi, a potzrebujesz już wtedy tylko poświęceń dla disciple'a (karty ze stormem w innej wersji). siepacz - Wt cze 01, 2004 1:04 pm " />clamp jednak sie nie utrzymal... trzeba troche przerobic build. Metka - Wt cze 01, 2004 1:16 pm " />deck myśle że się utrzyma bez clampa, jednak w troszkę zmienionej formie. Proponuje wywalić wszystko pod clampa i wsadzić zamiast tego Thoughtcasty i TfK. Ufo - Wt cze 01, 2004 1:36 pm " />Sorry źle sie wyraziłem- chodziło mi o ten przykład z moonvesselem. PiT - Wt cze 01, 2004 3:22 pm " />Karta ma bardzo duzy potencjał i napewno powstanie na niej jakis combodeck mimo braku skullclampa. Ja osobiscie testuje ironworksy z myr incubatorem i musze powiedziec ze dziala całkiem całkiem . Problem natomiast moze powstać ze strony xU controli bo kontry strasznie bola ten deq :/ metall - Pn cze 07, 2004 7:11 pm " />Na pierwszy zut oka den deck nie wywołał we mnie żadnych emocji, dopiero po głębszej analizie stwierdziłem żę ma duży potencjał. Po testach wykombinowałem taką oto wersje. 2 Darksteel Citadel 4 Great Furnace 4 Seat of the Synod 4 Vault of Whispers 2 City of Brass 4 Disciple of the Vault 4 Frogmite 4 Myr Retriever 4 Shatter 4 Fabricate 4 Myr Incubator 4 Thoughcast 4 Electrostatic Bolt 4 Talisman of Dominace 4 Krak-Clan Ironworks 4 Serum Visions Deck zabija na 2 sposoby, za pomocą kolosalnej ilości myrów i za pomocą komba myr + kleryk _Kkeldorn_ - Pn cze 07, 2004 9:26 pm " />Cholera, a Goblin Cannon? A Chrome Mox dla szybciutkiego wystawienia Combosa?? A Night's Whisper///Plunge into Darkness do wykręcenia combossa?? Deck ma wiele braków... Modzi do roboty szaszi - Pn cze 07, 2004 10:20 pm " />Powiedz, masz: 4 Great Furnace 4 Seat of the Synod 4 Vault of Whispers 4 Tree of Tales 3 Ancient Den 4 Fabricate 3 Myr Incubator 4 Thoughcast 4 Pendant Prism 4 Talisman of Dominace 4 Krak-Clan Ironworks 4 Serum Visions 2 Goblin Chalbelcher 4 Crome Mox 3 Night's Whispers 3 Chromatic Sphere 2 Welding Jar Zamiast szukac Discipla i 2 Retriverow zabija dzialem po odsyceniu landow inkubatorem lub po prostu myrami. Dobry tak samo do T2 jak i do Bloku. _Kkeldorn_- Plunge to slaby pomysl-trzeba doczytac karte (remove from the game-tego nie chcemy), a Chalbelcher sprawdza sie lepiej niz Canon. Tyle ode mnie. [EDIT] Dodałem tagi MTG, ponieważ jest to jako taki wzorcowy (optymalny) deck na ten moment - dark_wonderer dark_wonderer - Pn cze 07, 2004 11:00 pm " />Jedyne co zmieniłbym w wersji szasziego to dodanie dodatkowych kopii elementów comba, aby nandać deckowi więcej konsystencji. Co do skuteczności decka, to ma on duży potencjał, jednak jednym z potentatów w nowym meta będzie najpewniej UW control, a jego kontry strasznie masakrują ten deck. Czy ktoś z osób grajacych tym deckiem ma jakiś pomysł co zrobić z tym fantem ? P.S. Ostatnio jestem trochę zajęty z powodu przygotowań do egzaminu na prawko i poswięcam temu działowi mniej czasu niż bym chciał, ale bez obaw, zaczynam się wyrabiać i wkrótce wszystko bedzie cacy. PiT - Wt cze 08, 2004 9:16 am " />Aby powstrzymac opponenta kontry mozna grac albo early frostem albo wlasnymi kontrami w mainie . W sb natomiast powinny sie znalezc 4 defense gridy ewentualnie xantic swarmy ( gridy chyba sa jednak ciut lepsze ) ... _Kkeldorn_ - Wt cze 08, 2004 11:52 am " />Belcher jest fajny to prawda. Cannon też daje rade gdyż jego raczej nie zestiflujmy tak łatwo;p siepacz - Wt cze 08, 2004 1:04 pm " />tylko ze 40 many jest troche ciezko zrobic jesyny sposob to poswiecac myny z incubatra, co wiekszego sensu nie ma. niezla jest idea ze skracaniem decka: oprocz wizji casty, buble czy sfery. teraz deck jest dosc niestabilny. wymiataja tu frosty: najlepsze remedium na kontry. deck ma gigantyczny potencjal, ale jeszcze dluuga droga do grywalnosci. BTW: po ile moga chodzic ironworksy _Kkeldorn_ - Wt cze 08, 2004 1:44 pm " />Siepacz uwierz mi z Disciple of the Vault i Goblin Cannon czy Fireballem w łapie się opłaca Zwlaszcza jak jest Auriok Champion na stole Early Frost raczej nie grałbym - to już te Defense Gridy wolę bo Incubator je usuwa i jest synergia z Ironworksem... Ironwokrsy swoje oddawałm za 8 metall - Wt cze 08, 2004 6:38 pm " />Moja wersja kk jest wersją tańszą do złożenia, nie ma tam moxów, natomiast uważam że zamiast cannona można z powodzeniem dać incubatora, który jest naprawde niezły.Jako draw dałem kasty i serum visions.W decku znajduje się shatter na wkurzające arty i bolt na małe pojedyńcze psakudztwa(głównie kleryk). dark_wonderer - Śr cze 09, 2004 10:16 am " />Mainowe Shattery są teraz IMO zbędne, lepiej dać za nie bardziej uniwersalne Echoing Truthy. P.S. Metall ktoś ci sie włamał na GG (nie wiem czy dostałeś PMa) i radze hasło zmienić. PiT - Śr cze 09, 2004 11:17 am " />Kkeldorn : najrozsadniejszym 2nd kill condition wydaje sie byc belcher bo discipla za latwo zabic , dzialo aby bylo uzyteczne musisz miec straszne ilosci many i mozna go wykorzystac tylko raz, co do fireballi to w momencie krecenia komba ciezko jest z czerwona mana ... Co do frost vs defense grid to wiadomo ze lepszy na kontrole jest defense grid lecz pozostaje on bezuzyteczny na wiele innych matchupow, early forst natomiast rowniez pomaga na kontry ale spowolni rowniez ravagera / gobosy o 1 ture co moze sie okazac kluczowe w drodze do zwyciestwa metall : juz lepiej wsadzic pyrite spellbomby zamiast tych electrostatic boltow i shaterow bo zarowno jest artefaktem do ironworksow pozbywa sie kluczowych kritow warchief/ disciple i moze sie przcyclowac dla dodatkowej karty ... siepacz - Śr cze 09, 2004 12:58 pm " />jakis removal jest ihmo konieczny. pierwszoturowy disciple i gg. zbyt duzo zalezy od szczescia. jesli chodzi o drugi win condition, ja najbardziej lubie fireballe trzeba tylko na sferach i disciplach grac. PiT - Śr cze 09, 2004 4:07 pm " />Lol pierwszoturowy disciple bynajmniej nie oznacza GG i nie wiem skad ci to przyszlo do glowy, removal jest przydatny ale nie niezbedny. A z fireballami i sferami to zgadza sie choc sam przyznasz ze aby szybko wykrecic kombo ( 4 tura ) sfera idzie na 90% jako paliwo do ironworksow ( i dalej nie masz skad wytrzasnac R ) pozatym belcherem mozna powoli bo powoli ale sciagac warchiefy / disciple /i przedewszystkim sharpshooterow ... siepacz - Cz cze 10, 2004 9:06 am " />poniewaz disciple nigdy nie jest sam przy naporze rava >5 life to naprawde sporo. nie wspominajac, co sie dzieje, jak podejdzie drugi dalej w sumie sie zgadzam. PiT - Cz cze 10, 2004 4:00 pm " />Zgadza sie ze disciple dosc boli ten deq ale on sam w pojedynke nie wygrywa gry. Problemem tutaj jest ogolna szybkosc ravageraffinity... _Kkeldorn_ - Cz cze 10, 2004 4:15 pm " />PiT nie wiem ty chcesz w 2giej turze belchera wrzucić i niechce wiedzieć Seething Songi wydają się wporządku też... Vini - Wt sie 31, 2004 11:44 am " />Ok..Własnie przedz chwilą grałem Mecz FireWorks kontra RDW2k4..I..Wygrałem ale nie Combem lecz enforcerami,Frogmitami I Ornitoptherami....Dlaczego? otóz Opp sciagnął mi moje 2 Disciple..Wprawdzie doszedł 3 ale bałem sie go wystawic...I Niech ktos mi powie co mozna zrobic aby sie przed tym obronic? Build Decku taki jak na pierwszej stronie tematu na samej górze:]]] dark_wonderer - Wt sie 31, 2004 12:24 pm " />Może dodaj alternatywnego finishera w postaci Inkubatora (ew. inkubator + charblecher) lub Fireballa. Ewentualnie przeciwko deckom z dużą ilością burna można grac tak jak ty, naporowo (i dodatkowo zmienić finisher'a na coś innego po boardzie). Genralnie to kiepskie forum do dyskusji o tym decku (a dokładniej tej jego wersji), bo jest ona już w zasadzie extendedowa. P.S. Z innych rad mogę polecić sideowe Absolute Law jeżeli mas dosć białych źródeł mana. Vini - Wt sie 31, 2004 2:30 pm " />dark_wonderer ----Czy zamienienie Great Furnance na Tego białego landa co daje białą mane(:]]]]) i wstawienie Absolute Law lub zamienienie Talizmanów na inne pozwoli skutecznie zagrac Ta karte? Vini - Wt sie 31, 2004 4:27 pm " />Sorry ze 2 pod rząd ale chce zeby był up tematu:]]]] A wiec opracowałem swoja wersje FireWorksów która ma dwa comba..Pierwsze to Myr retriver+Kleryk a drugie to Oddsanie landów i zjechanie oppa Bercherem...Poprostu ptrzymy do którego comba kart mamy wiecej na pierwszej rece i z jakim przeciwnikiem gramy..(NP. destroy creature to gramy na oddessaniu landów) oto build 4 Ornithopter 4 Myr Enforcer 4 Frogmite 2 Goblin Charbelcher 4 Disciple of the Vault 4 Krark-Clan Ironworks 4 Talisman of Dominance 4 Myr Retriever 4 Thoughtcast 3 Myr Incubator 4 Fabricate 3 Tree of Tales 4 Ancient Den 4 Vault of Whispers 4 Seat of the Synod 4 Great Furnace Po drodze mogłem zgubic jakąs karte..Jezeli tak to oswiecie mnie:] dark_wonderer - Wt sie 31, 2004 10:31 pm " />Myślę, że choć są to dwie idee zbite w jedną całość to ma to prawo wypalić. Zamiast Thoughtcastów dałbym tu Enlighted Tutory, aby ustabilizować nieco konstrukcję (w końcu wykorzystajmy, ze to EXT), a skoro idziemy w tym kierunku to warto też zaminić Talisman of Dominance na Talisman of Progress. Ma to jeszcze jednego plusa. IMO biały ma najlepsze karty sideowe (najbardziej perfidne aka. Karma, Worship itp...). Vini - Śr wrz 01, 2004 8:55 am " />Po sprawdzeniu na appie doszedłem do wniosku ze nie ma sensu wciskac dwóch comb...Gdyz i tak Incubatro działa szybciej:] squee - So wrz 25, 2004 6:22 pm " />To imo zły pomysł. Sam grałem sporo tym deckiem jakieś 2 miesiące temu. Mana base jest bardzo stabilny dzieki Talismanom i Prismom i nie ma potrzeby zmieniać deck na monocolorowy. A co do Stationa i Coilsa to tez sa chyba dosć słabe. Najczesciej uda nam sie zabić wjazdem tymi 20< tokenkami, lub ewent. Fireballem. R2D2 - So wrz 25, 2004 6:38 pm " />Zabić wjazdem nie zdązymy i inkubator nie jest do zabijania kriami tylko do odsycenia landów poprzedzający strzał z belchera, firebala ew cannona squee - So wrz 25, 2004 8:50 pm " />Hmmm...ja nie grałem ani na belcherze, ani na cannonie, tylko na 2 fireballach. Całkiem niezle mi szlo. Czemu nie zdazymy wjechac?? Dostaniemy Starstorma za 1, czy slice and diece?;p |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||